- bambano: Bambanő háza tája
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- BITBOYS: Milyen bojlert vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
feco6512
tag
Valamint lenne egy olyan kérdésem a Clionkba nincs szervo ha vennék bele bele egy elektromos szervos kormánymüvet mit kellene még cserélnem hozzá?az enyém Clio II 99es 2002től már vannak el.szervos cliok.Vagy túl macerás ennek a beépitése?
-
rob210
Topikgazda
Ez most privileg vagy monaco, mert nagyon nem mindegy.
de amiket leÍrt az alapján monaco.
Támogatom a megvásárlást, de akkor mi lesz az A4 el?
Nem került már az neked nagyon sokba mire patika lett?
Igaz az egy öreg autó, de ez is csak 5vagy7?? évvel fiatalabb.Minden esetre a II-es laguna nekem nagyon tetszik egy szerelem a karosszériája.
-
gooool
őstag
Amondó vagyok jöhetne már a jó, száraz idő, mert szerencsétlen Laguna-t már megkönnyezem mikor meglátom olyan retkes.
Hiába mosom le, pocsolya és mély sár minden kocsibejárón, összecsapnak az autók, kamionok...már agyf@sz kerülget.
Minden esetre amik tervben vannak, meg vannak véve tavaszra:Elf 900 SXR 5W40-es olaj
Ferodo DOT4 fékfolyadék
Denso gyertyák
Filtron szűrők (olaj, levegő, pollen, üzemanyag)
Bosoko ablaktörlő szett
Osram Silverlight2.0 izzókészletEzeken felül kap ózonos beltér és klíma tisztítást, egy teljes átnézést, diagnosztikával, beszerzem én is a Lion által használt Wolf műanyagápolót és a külső elemeket leápolom és ugye egy szett Michelin Energy Saver nyári gumi is felkerül majd.
Eddig egy jobb első ködfényszórócsere, ami nem tervezett dolog volt. -
tresh
veterán
válasz
rob210 #42178 üzenetére
Nekem talán egynél volt eddig szivárgásom és nem akartam elhinni hogy szar a tömítés hozattam egy új szelepfedelet haver megane-jára és megszűnt a hiba. Váltózó kinek mi nekem ez kb olyan mint a mann szűrő sose volt vele bajom vagy hogy pl olajból eneos,vavoline,total, elf megy a kocsikba.
Más:
nagyon gondolkodok egy ilyen cserén kevés van belőle én meg szeretem a kihívásokat.. -
mycso
Topikgazda
Így van urak, akku.
Csak ilyen durva jelenséget még nem láttam, még bikázva sem indult....
Illetve tegnap este jöttem haza vele, akkor még ugye működött. -
pècsimunkás
addikt
Tavasszal lesz aktuális a szervìzem , akkor lecserèltetem a vezèrműszìjamat is .
Legfeljebb hajtom mèg egy - másfèl èvig a verdát . Nem esik nehezemre...
Ha eladásra kerül a sor akkor esetleg megkèrdem majd itt először , h kell- e valakinek az autó .
Termèszetesen tèli ès nyárigumival , 1 ève cserèltettem az összes fèket ès a kipufogó rendszert is . Jól fog járni a következő gazdája is ...A fentebb linkelt küszöbvèdő tetszik nekem is , lehet veszek 2 párat előre ès hátulra is .
Meg mèg azon gondolkodom , h a belső ajtókilincseket kicserèltetem krómozottra . Rendelek valamelyik bontóból . Gondolom simán be lehet rakni . Nem ? -
asdf74
tag
Sziasztok!
Rég jártam erre és akkor is kaptam jó tanácsokat, ezért most is kérdeznék.
Renault Clio 2002-es 1.5 Dci egyik napról a másikra indítás után égve marad a Serv és a légzsák lámpa egyszerre. Eleinte rendom elaludt, de 1-2 napja folyamatosan világít. Ez vmi kontakthiba lehet, vagy valami nagyobb gond kezdete lehet? Előre is köszi a válaszokat. -
mycso
Topikgazda
Itt is megkérdem, hátha látott már valaki ilyet.
Indultam volna dolgozni, aztán nem indultam.
Az önindítót meg sem moccantja, illetve random villog minden a műszerfalon (ha bent van a kártya, ha nem), a háttér világítás is, meg a videó 3/4-nél látható kriksz-krakszok előszeretettel jelennek meg a középső kijelzőn.
Vajon csak akku probléma és a kevés nafta miatt hülyült meg minden elektromos berendezés?? -
-
Tom5
addikt
válasz
rob210 #42167 üzenetére
Mert kívülről még inkább nem tudok belekötni.
Annyi h jobb elöl jó pár éve megnyomták, de én ezt észre sem vettem. Van egy kb 10 cm-es horpadás, ami nem mély, plusz jobb oldalt egy 3-4 cm-s karc. Látszik h garázsos autó. Hétvégén elhozom.
Feliciát meg eladom. Kicsit kikupálom és meghirdetem. két és fél éve szolgál hibamentesen, 180K km-van benne.Josi amiket leírtál megcsináltatom rögtön, pont kérdezni akartam milyen olajat vegyek bele.
-
rob210
Topikgazda
szÍvó szelep 0.10 kipufogó szelep 0.25 mm
Jah és ami fontos szelepet csak hideg motornál állÍtunk!!!
Ha nem tiszta szÍvesen leirom lépésről lépésre de akkor azt már privátban nem ide.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Victoryus #42165 üzenetére
Leveszed a szelepfedelet.
Fogsz egy hézagmérőt.
egy villás kulcsot és egy állÍthatót.
Aztán szépen felrakod a crovát a főtengelyre, és elkezded tekerni mÍg beáll a nyitás zárás.
Akkor szépen elkezded a hézagmérővel megmérni és a villáskulcs állÍtható kulcs kombóval után állÍtasz.
Aztán tekered tovább és ami eddig zárva volt az nyitva lesz és szintúgy megméred.
20 perc az egész.
Az összeszereléskor használj olaj álló pasztát a szelepfedél alá, vagy vegyél új szelepfedél tömÍtést, de az mindig ereszt akár melyiket veszed. -
2005-ös 1.4 8v Logan. Nem úgy megy, ahogy kéne neki, erőtlen. Azért ennél többet tudott. 6 éve van nálam.
Illetve amit még írtak a klubtagok, hogy a fojtószelep ház tetején lévő tömítés szokott szétmenni. Azt nem tudom nálam milyen állapotban lehet. Műszakin 9 hónapja hozta a gyári értékeket simán. Túl sokat nem megyek vele, évi 8000km körül, de napi ingázásra használom. Plusz nyáron nagyobb távokra, akkor van hogy 1500km is belemegy. -
Josi
aktív tag
Levegőcső a Bárdinál 65-70mm átmérőjű alu kb 40 cm kell, olyan 2000 ft.
Régebben már írtam róla és tettem be fotót.
Ha vezérlést cseréltetsz, úgyis kell a vízpumpát is, és akkor megejtheted a hűtővíz cseréjét is.
Meg olajcsere ELF SXR 900 5W-40 a kedvence.Netről rendelve 7200-7700 ft az 5l.
-
A szelephézag állításnak mi a pontos menete? Bár kétlem, hogy én ezt a garázsban meg tudom csinálni
Kb mennyi költség reális érte?
Egyébként amikor vezérlést csináltat az ember, akkor nem kéne ezt is megcsinálniuk? -
Tom5
addikt
Megtudtam nézni a kocsit! Nagyon szép tiszta a víz benne, nem zavaros, ilyen zöldes kék színű, a tengerhez hasonlíthatnám. Szervó megy szépen, én nem hallottam semmit. Lőtem pár képet így világosban.
link
link
link
linkMotortérben a szervónál lévő kis folton kívül semmi olajos/vizes foltot nem látok.
Azt a gégecsövet kell még cserélni ami itt a motornál látszik, az amúgy mi?
Ott van a levegőszűrő ház és az kapcsolódik a motorhoz?
Jah és az akksi egy hónapos. -
tresh
veterán
válasz
pècsimunkás #42161 üzenetére
5év/100ezer km max
-
pècsimunkás
addikt
Èn az enyèmet 6 ève hajtom , az autó 15 èves . Utóbbi pár hónapban kezdtem gondolkodni a cserèn . De , lehet megtartom mèg 2-3 èvig , mert tènyleg szerethető autó . Csendes , kènyelmes , nem nèz ki rosszul mai szemmel sem , a belseje meg kimondottan tetszik mèg mindig .
Viszont , a lakk jön le róla rendesen , előröl , a hátsó lökhárìtórol , bal oldalról . Az èves szervìzt mèg megcsináltatom márciusban , az biztos .Mindenkihez : a vezèrműszìjat mennyi időnkènt kell cserèlni ? Nekem a szerelőm 4 èvet ajánl ...
-
rob210
Topikgazda
Sok autót megnéztem én is mire ezt megvettem.
Hidd el, nem olyan nehéz, csak valóban meg kell nézni többet összehasonlÍtani és aztán amiben a leginkább jól érezted magad és minden megfelelt azt megvenni.Más:
Ennek szerintetek van értelme?Egy ideje agyalok valami ilyesmin, de nem merem meglépni.
-
rob210
Topikgazda
Na erre nem lennék büszke, mert a fagyállót is illik 2-3 évente lecserélni, eleve az keni a vÍzpumpát.
Meg az is meg tud romlani elkoszolódni, etc.etc.
Jah és ha ők nem nyúltak hozzá, akkor azért megméretném egy benzinkúton, hogy hány fokos, a folyadék ami kering a rendszerben, illetve ha megveszed azonnal cseréld le azt is. -
Pecc
őstag
válasz
rob210 #42143 üzenetére
Értem. Nem csinálhat ez a keményebb gátló hátul ott a torziós rugóval vagy esetleg a felnivel galibát? Elviselem én, hogy hangosabb meg nagyobbat üt, mint amit megszoktam csak ne rontson más alkatrészen. :/ Úgyis valamiféle hangszigetelésen gondolkodom, akkor emiatt is érdemes lesz. Megtetszett sógor focusII-je, amiben az enyémhez képest síri csend van
-
Tom5
addikt
Kigugliztam, hogy glaceol rx type d kell a kocsiba de milyen az egészséges színe ennek?
-
Drughi
addikt
Üdv,
Megane I, 2002, 1.4 16V
Valaki tud egy képet, leírást adni, hogy mi-micsoda a motortérben. Az akkut és az alap dolgokat felismeri az illető, de pl a hűtő vagy a szervo olaj tartályát már nem biztos...
-
rob210
Topikgazda
Az a lé a kiegyenlÍtő tartályba elég ganéj azt mindenképpen nézd meg, hogy milyen.
Ha fekete vagy rozsdás akkor felejtsd el a gépet.
Nem lehet benne kosz elszÍneződés és olajfolt.
A cső az a szervó visszavezető az elég soknál ereszt sajna.
De amÍg nem hiányzik a tartályból és csak ereszt nem könnyezi az olajat addig az nem gond.
A kormányzást figyeld meg, hogy sikÍt-e a szervó ha igen akkor az cserés lesz ami zsebbenyúlós.
Álló helyzetnél tekertesd valakivel tökig alá a kormányt meg vissza a másik irányba is ha éles magas hangot hallasz akár csak egyszer is megnyikkanni akkor nem sok van hátra a szervó szivattyúnak.Így kép alapján egész rendben van egyébként ez a két dolog amit nézz meg megvétel előtt feltétlen.
-
Tom5
addikt
Na megnéztem és kipróbáltam a kocsit. Tényleg teljesen korrekt, rohadást nem láttam, nem nyikorog, nem zörög, szépen, húz, klíma hűt, motortér nem ganyés. Gyújtótrafót nem láttam mert van burkolat a motoron, azt mondja a gazdája még tuti gyári, nem volt cserélve. 500-ért elhozhatom.
Ez a cső mi és az olajfolt rajt?
link
link
link
link
Képek nem túl jó minőségűek, sajnos csak most este tudtam megnézni.Vélemények?
Jah műszaki novemberig van rá, most kereken 170K km- van benne és 120K-nál volt vezérelés csere. De az nem téma lecseréltetem, olajjal mindennel együtt.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ahha a hátsó az más tészta .
Akkor most már én is meg vagyok kavarodva.
De ennek ellenére én kétlem, hogy ezek valóban Bilstein gátlók amiket Írtok.
Sajnos a bárdiban is egyre több a hulladék.
Találkoztam már olyan alkatrésszel amit nem is voltam hajlandó beszerelni.
Pl. meyle ami nem egy rossz gyártó kormány összekötővel ami lógott kotyogott a dobozból kivéve.
Persze ez bárhol előfordulhat, de a bárdiban nekem már többször megrendült a bizalmam. -
feco6512
tag
válasz
rob210 #42134 üzenetére
Például amit én vettem semmiféle szinjelölés nincs tiszta fekete az egész egy matrica van rajta Bilstein logoval.De mindegy mostmár ez van majd megpróbálom eladni hátha valaki pont ilyet szeretne valamint azt nem értem hogy lehet az összes francia autóba ez a cikkszámú gátló a jó pl. 206 Peugot Citroen Saxo stb
-
mihione
őstag
150e sok vezérműszíjszakadásos javításra?Ebben benne van mind a 16 szelep cseréje.
-
rob210
Topikgazda
kék vagy piros a cimke rajta vagy jelölés csÍk akármi.
a piros a keményebb a kék a lágyabb.
Azt hiszem a sachs nál is Így van.
Illetve az olajos az mindig a lágyabb szokott lenni, de abból is van különböző hangolású.Ennek ellenére a levegősből a "puhább" kellett volna
Erre mondjuk felhÍvhattam volna a figyelmeteket, a pirosat a coupéba szokták venni.Meg az elnevezésben is 3 féle van
-
rob210
Topikgazda
-
Josi
aktív tag
Nekem ugyanez van, az év is stimmel.
Ahol rozsdásodás kezdődik:
Gépháztető eleje belül, első ajtók elött a küszöb, + amit még írtak .
Hajlamos szétmálni ennyi idős korára a canisterszelep tartó.
(Motortér bal eleje az ABS-nél)
Széteshet a levegőcső a szűrő elött. (1-2 ezerből javítható)
Nálam már Denzo trafókkal szerelték, nem is voltak a 16 év alatt cserélve.
Motor ne legyen mosva, mert nem szereti a vizet az elektronika.
A hirdetésben hülyeséget irnak, mert nincs benne részecskeszűrő.
Minden elektromos kütyü működjön.
Egyébként nagyon szerethető kis autó, az enyémet 13 éve hajtom, és még nem akarom lecserélni. -
Pecc
őstag
Elvileg a 2000es evjaraton nincs burkolat a motoron. 4db trafó teteje látszik simán. Kör alakuak, ha szürke vagy zöld kupakosak akkor csere, ha gyantával kiöntött akkor beru. 4db kábel csatlakozik rájuk kis gégecsövekben. diablo1984: Ahhoz a szetthez még kell egy vízpumpa, egy hosszbordás szíj görgővel. Szvsz.
-
diablo1984
veterán
hát a gyertyára van rádugva, annyira kellene bontani, lehet látszik a márkája bontás nélkül is! kérdezd a gazdit, hátha tudja, hogy volt-e már cserélve! amúgy a csere nem nagy dolog, sógorom is gépen tervez bútorokat és ő is pikk-pakk cserélgette a thaliaban, míg jó nem lett!
-
Mr.Minyi
tag
válasz
speedydb23 #42118 üzenetére
Köszönöm! Esetleg tudod hol tevékenykedik?
-
Mr.Minyi
tag
Sziasztok!
Valaki nem tud megoldást jégverésre? Nem olyan zavaró de az a pár mélyedésecske néha zavar. Láttam valami technikát ahol valami nagyerejű mágneses technológiával megremegtetik, meglebegtetik az adott részt és az pikk pakk kisimul. Aztán lehet teljesen más a technológia de a végeredmény ugyan az. Sajnos van a motorháztetőn a tetőn a csomagtartón és az ajtók felső részén is... Tudtok erre megoldást?UI.: valami jó polírt tudtok esetleg az első lámpákra?Thaliáról van szó és már nagyon csúnya...
-
Tom5
addikt
válasz
diablo1984 #42115 üzenetére
Szerelő van, az nem gond. Még annyi, hogy tudom megnézni milyen trafó van benne? Egyátalán meg lehet azt nézni bontás nélkül? Mert kocsikból satu vok, PC mélylélektan ok, autók minimál.
Köszönöm szépen az eddigi segítségeket!!! -
diablo1984
veterán
nem feltétlenül. 150ezer alatt már cserélhettek benne, lehet már jó is van benne! vezérlés csere éppannyi mint másban, szerelő és alkatrész kedvezmény függvénye 40-70ezerig akár... tesóméknak 105ezer volt de ott még csináltak valamit rajta azon kívül+rendkívül lehúzós emberhez vitték.... asszem 50ből simán ki kellett volna nekik jönnie, de sokat számít, hogy ki csinálja és mennyiért.....
-
Tom5
addikt
válasz
diablo1984 #42109 üzenetére
Akkor a legjobb ha cseréli az ember rögtön a 4-et egyben. Vezérlés csere ezeknél mibe fáj?
-
diablo1984
veterán
egyszer kell kifizetni, kedvezménnyel fele kb. a hazárdőrök azt cserélik amelyik kiment, úgy jelentkezik, hogy kihagy a gyújtás, 3 hengerezés jellemző rá. fos dolog, mert kimérni nem egyszerű, tesómék thaliájában a renault szervíz nem tudta megmondani, hogy melyik a szar, ki kellett sakkozni.....
-
Tom5
addikt
válasz
diablo1984 #42106 üzenetére
Köszönöm a segítséget, közben utánanéztem ennek a gyújtótrafó témának is. Jól látom, hogy 1db Beru az 16K/db?
És ugye itt mindet cserélni kell. (4db) ha gebaszos ami benne van akkor mi a hibajelenség? Nem jo a gyujtás és nem megy rendesen a motor? (henger)
-
diablo1984
veterán
itt sedanról van szó de ugyanaz érvényes ide is!
a hátsó hidat szemre is meg tudod nézni, ha az elejéhez képest ül a segge, akkor ott is elkezdődött már a bugi, benézel a hátsó híd szilentjéhez a hátsó kerék előtt, ott fel tudod mérni a gumi állapotát, repedezett szokott lenni és már nem szimmetrikus ha öreg, beázik és szétrohad mögötte minden! döcögős úton tud halkan kopogni is..... -
Tom5
addikt
válasz
diablo1984 #42102 üzenetére
Hátsó hidat hogyan ellenőrizzem? Gyújtótrafónál mi ami nem jó? Ha esetleg olyan van benne milyenre érdemes cserélni?
-
Pecc
őstag
válasz
feco6512 #42094 üzenetére
Nekem is onnan van ugyanolyan és bár jól csillapít, kemény és hangos a kátyúkban. Mondhatni sportosabb, nem illik ehhez a kocsihoz, mert a gyári nem ilyen tulajdonságú amit kivettem.Tanulópénztmeg kell fizetni sajnos mindíg. Pozitivum: Nagyon jól lehet vele kanyarodni
rob210: Van képed erről a flokkolásról, hogy néz ki ?
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #42087 üzenetére
Gratula
-
diablo1984
veterán
-
Tom5
addikt
Sziasztok.
Holnap megnézem, itt van helyben. Telefonban szimpi a faszi, nagyapjáé volt, évi 5000km-ert ment vele a bácsi, új aksi van benne, többi a hírdetésben olvasható. Mit nézzek meg egy ilyen autón. Mik a gyengéi?
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #42097 üzenetére
engem még mindig kiráz a hideg a békaseggű megane-tól, sedan vagy kombi sokkal szebb szerintem!
írtam a másik topicba is, hogy clio 2 nem játszik? ennyiért a legjobbakat ki lehetne fogni és unalmasan telhetnének az éveid, annyira nem hajlamosak benzines fronton megkukkanni!
(#42098) dhgm:
-
dhgm
tag
válasz
diablo1984 #42087 üzenetére
Szépség!
-
Predator2
addikt
diablo1984
Ment válasz a másik topicba!
Ha lépcsős hátú Megane/Clió3-ból kellene választanotok.
Milyen motorral vennétek (benzines)?
Melyik amelyik kényesebb? -
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
Sgt. Chris #42095 üzenetére
Már úgy értem, egy garnitúra (4db)
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv!
Nem tudom valakit érdekel-e, de úgy néz ki inkompatibilitás (sajna Megane 2 megy, Grand Scenic jön) miatt eladóvá válik egy R15-ös Barum Polaris3 téli gumi felújított, frissen festett acélfelniken.
A gumikat 2014. őszén vettem (számla meg is van, lent a kocsiban :-) ), azóta ugye 2 szezont futott (ez nálam kb. max. 5000km-t jelent)
Érdeklődni privát üzenetben.
-
feco6512
tag
válasz
rob210 #42085 üzenetére
Hát nem biztos hogy jó választás legalábbis a Bárdis szerintem nem erdeti!Kicseréltem a Clio IIön a régi magasabb kb 3cm mint a Bilstein betettem cseréltem toronycsapágyat is.Azóta nagyon pattogos az eleje valamint durván felüt ha egy kicsit gyorsabban megyek át egy fekvőrendörön vagy kisebb gödrön,a ütközö gátló gumi egyben van.Nem tudom mi a gond sok helyen néztem ezt a B4est amit vettem és sok helyen oda van irva zárojelbe hogy nem eredeti.Én igy jártam vele nem lett a legjobb sajnos kicserélni nem akarják mert cikkszám alapján ez való bele bár most utóljára érdekes volt hogy az eladó azt mondta ez valo a peugotba reneultba meg citroenbe is az ilyen kategoriáju autókba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #42087 üzenetére
Szép ez a lagu.
-
rob210
Topikgazda
Na ma újabb kellemes meglepetésekkel lettem gazdagabb.
Volt végre egy kis időm, Így lecseréltem a szervó olajat ideje volt már, meg egy kicsit takarÍtgattam csinosÍtgattam a gépen.Na szóval a meglepetések, egy nem tudtam, hogy a ph II es megane műszerfal teteje flokkolva van, vagy legalábbis az enyém igen, ez meglepett, mert az előző meganeban sima kopogós műanyag volt.
Illetve a műszercsoport, na ebben már nem cserél az ember izzót, mert, hogy nincs benne
Nagyon meglepett, marha keskeny volt az egész műszer egység azért lett gyanús, na mondom most már csak szétkapom, akkor láttam, hogy smd ledes az egész.A mai napig érnek kellemes meglepetések a kocsival kapcsolatban.
-
diablo1984
veterán
köszi
nekem is tetszik a szürke szín fekete díszcsíkokkal, elegáns.igaz sötét kékben sem volt csúnya a benzinesem, de a ph2-esnek szebb az első lámpáiasszem régebben is toltam fel párat, de az még demós volt, utána jött a hosszú szétszedés ideje, most már egyben van, még a 2 hátsó ívet kell gyógyítani és a hátsó hidat, mert ül a segge. ez már szinte véglegesnek mondható, még nyáron lehet kap egy alufelni szettet ha jól viselkedik!
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #42087 üzenetére
Na végre látni képen is a kocsit
Jól néz ki
-
diablo1984
veterán
ma volt időm és lemostam a lagu-t(sárvédőből is kicsapattam a téli sós sarat), kapott egy kis pasztát is, igaz gyorstalpalóban, de csinos kis gép lett!
ezekkel a képekkel lehet aktualizálni a Renault képemet a tagok listájában:
ps: valaki nem tudja, hogy honnan tudhatom meg, hogy a motortérben lévő pár nagyméretű késes bizti mihez jár? sehol sem láttam leírva, a takaróján sincs sehol feltüntetve(egyik hiányzik belőle és arra akarok rájönni, hogy mié lehet az, mert az első ködlámpám továbbra sem megy, belső bizti kimértem, ott még van áram...)
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #42084 üzenetére
Persze, tudom, erre Lion fel is hívta a figyelmem mikor megvettem az autót.
Na meg fel is tűnt volna, hogy csak bizonyos helyzetben nyit-zár a drága.
Ahogy Ő mondta, illetve mutatta azt is, hogy a pótkulcs nem működik távirányítóként, csak mechanikusan. -
rob210
Topikgazda
válasz
feri19 #42083 üzenetére
Ami el van kopva azt illik.
HA felüt akkor felütközés gátlót, ha kopog akkor toronycsapágyat és szilentet is ha kivan a lelke.
Amúgy ha csak a lengéscsillapÍtó halt meg akkor azzal mást nem kell esetleg porvédőt kell venni hozzá, ha ki van repedve.Én a két csöves Bilsteinre tenném a voksom.
Azzal nem lehet mellé nyúlni. -
diablo1984
veterán
válasz
gooool #42081 üzenetére
azt tudod ugye, hogy infrás még ennek a lagunának a távirányítója? így nem tudod bárhonnan nyitni, a belső tükörnél lévő fekete ovális búrára kell a távirányító infra ledjét irányítani(rá kell látnia egyiknek a másikra) és csak akkor nyit zár! nem olyan mint a rádiófrekvenciások, hogy bárhol, bármikor!próbáld úgy, hogy a csomagtartó felől, vagy a 2 első ajtótól!
-
feri19
csendes tag
Sziasztok, m2 1.4.16v grandtour 2004-es nyáron első lengéscsillapító csere esedékes, (most volt műszakin ) érdeklődnék, ilyenkor mit illik cserélni, illetve mi az ajánlott márka? Köszi!
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #42078 üzenetére
Rendben, akkor majd akkor rakom fel, ha már otthon vagyok.
Tudom, hogy nem befolyásolja, de két elembe nem megyek tönkre és legalább nálam már ki fog szolgálni jó eséllyel akkor mindkét kulcs.
Rendben, akkor keresek valami jobb autóvillamossági emberkét. -
diablo1984
veterán
válasz
gooool #42076 üzenetére
nekem is a navi lehullott mikor decemberben felnyaltam, akkor marad fennt, mikor már a fűtés átmelegített mindent és utána fennt maradt!
egyszerű és régi az elektronikája, valszeg bármelyik valamire való villamosságis meg tudja neked csinálni a párosítást. amúgy az immohoz csak egy chip van a kulcsban, azt nem befolyásolja az elem!
-
ABE
őstag
válasz
diablo1984 #42064 üzenetére
Még nem nagyon használtam ki a csomagtartó méretét, de nekem kellően nagynak tűnik egyelőre, legalábbis a 206-os Peugeot után ez egy nagy előrelépés számomra. Tetszik, hogy mélyről nyílik az ajtaja, széles a rakodónyílás, az alsó részben pedig rejtve elférnek a tartozékok. Egyedül a roló nem tetszik, elég nehezen akasztható vissza a helyére. Nekem ez volt az ideális kompromisszum, hogy legyen tágas és jól használható az autó csomagtartója, de városban is könnyen lehessen lavírozni vele. Akárhogy nézem, egy 5 ajtós Mégane kaliberű autó csomagtere kisebb és kevésbé praktikus, a kombik pedig jó 30 centivel hosszabbak, ami azért már számít.
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #42074 üzenetére
Nem poros, de a hideg az stimmel, volt vagy 0 fok mikor legutóbb felnyalattam rá.
Most a kesztyűtartóban pihen, majd ha kell elővarázsolom.Nem tudom, a másik kulccsal még nem néztem, amúgy is az nincs rátanítva, először azt akarnám megcsináltatni.
diablo1984:
Kivetetni nem akarom, annyira nem vészes a dolog, csak érdekes.
Most az lesz, hogy kicserélem mindkét kulcsban az elemet, majd elviszem betanítani a pótkulcsot is.
Apropó, betanítást csak márkaszerviz tud végezni? -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #42074 üzenetére
bocs nem neked ment , nagyon reggel van még
gooool :Az immo szórakozik(betilt), vidd el elektromos szakihoz szedje ki aztán nem lesz vele gond. (természetesen tegyél bele sajátot )
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Érdekes dolgot figyeltem meg az autóval kapcsolatban.
Az egyik, hogy ha egy hétvégét áll beindítás nélkül, lezárva, akkor leesik a telefontartó a szélvédőről.Ha megyek vele, akkor hetekig nem mozdul.
De ami valós probléma, hogy szintén ilyen állós hétvége után menet közben, random (vagyis van amikor már a falum határában, de most pl. félúton a melóba) ránt egyet az autó, elkezd világítani az immo lámpája, majd megy szépen tovább mintha misem történt volna.
Ezt mi okozhatja?Köszönöm a választ!
-
csejani
csendes tag
Sziasztok! Ma vettem egy 2001 Renault Cliot 3ajtósat. Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy valahogyan sikerült kiakasztanunk az anyós ülést csúszkál előre hátra. Nem tudja valaki hogy erre mi a megoldás? Válaszotok előre is köszönöm!
-
z00li
senior tag
válasz
diablo1984 #42068 üzenetére
Pont így gondoltam én is.
Akkor szerintem marad a gyári méret és abból belefér a keretbe egy jobb minőségű is.
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Nyárigumival kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. 185/65 R15-ös lenne a gyári méretem, de gondolkodom azon hogy szélesebb gumit tegyek rá, azzal mégiscsak mutatósabb lenne az autó (2001-es Scenic 1.6 16V).
Viszont lehet, hogy nőne a fogyasztásom. Mit javasolnátok?
Árban a gyári mérettel járnék a legjobban.
Üdv: Z
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #42065 üzenetére
hány embert akarsz vele vinni? clio3 belefér ebbe az árba? benzinesek közül bármelyik jó lehet, a fogyasztásuk sem vészes, az 1,5 dci az durván takarékos, de akár borzasztó vagyonokat lehet rákölteni, ha sikerül beleválasztani.
a toyota megbízható, elpusztíthatatlan, de a jobbakért azért még mindig millió felett kérnek! nagyon megbízhatóak, nekem is van egy yarisom 273e km-el, semmi baja még most sem a motorjának, piszok jó fogyasztású, nem eszi az olajat, azt is ajánlani tudom! a corolla is ugyanez, csak nagyobb!
akármit is veszel ha biztosra akarsz menni, akkor benzinest vegyél, ezek nem akkora nagy étvágyúak, a renaultoknál elektromos ablakemelők, gyújtótrafók tudnak megpusztulni, trafókat egyszer kell kicserélni jófélére és akkor azzal sem lesz gond!elvétve még ezek egyszerűbb elektronikájuknál is szokott zavar lenni, nem jellemző, de előfordul.
rohadásra még egyik sem hajlamos! biztonságosnak biztonságosak.
-
Predator2
addikt
Helló
Ide is bemásolom kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Mivel a családban több Renault is van, elsősorban ebben gondolkodom.Megane vagy Clio? Milyen motorral?
Köszönöm a válaszokat.
-
diablo1984
veterán
asszem a hosszú csereperiódus és az alulméretezett hajtókar csapágy volt a gond, itt a tiednél a hosszú csereperiódus megvolt, szerkezetileg, hogy van-e difi jó kérdés, elvileg az első szérián 1,5 dci-kre jellemző inkább....
ezen a clion én is agyaltam, de még kombiban is kicsinyeltem a csomagtartóját. neked ez a része hogy tetszik?MÁS:
végre már járhatok a lagunámmal, most már a futómű is rendben, az új rugókkal keményebb lett az eleje, de nem kopog már semmi sem benne, max a hátsó hidam, de együtt tudok vele élni. végre egyenesen megy, szaladgáltam vele a hétvégén, kezd jobban kisimulni a hangja(csak bejáratós még 300km-el ezelőtt motorgenerál), elég jól húz, kormolni sem kormol, nem tűnik lomhának, sőt már szinte fürge!Ha valakinek 1,9 dti motoralkatrész, vagy gyári rugó kellene, privátban keressen!
-
ABE
őstag
Sziasztok,
Közel 3 évnyi pözsózás után visszatértem a gyökerekhez egy 2011-es Clio kombival. 1.5 dCi-vel van szerelve (K9K 770 motorkód, részecskeszűrő, Euro V besorolás), 65 kW / 88 Le változat. Sajnos a 30e km-es olajcsere intervallumokat tartották, így ez az első dolog, hogy megcsináljam az olaj- és szűrőcserét. A kérdésem, amire nem sikerült eddig a netet böngészve választ találni: ezt a motort / évjáratot szintén érinti a hajtókar csapágyak idő előtti elhalálozása, vagy itt már javította a gyár a problémát?
üdv,
-
mycso
Topikgazda
válasz
FerNandor #42058 üzenetére
A kormány nekem sem tűnik gyárinak, illetve ezekből a képekből nem sok minden derül ki...a belsejéről rakhatott volna még fel képet, ha már ennyire keveset futott.
Ez pl egy 220-at futott ugyan olyan autóból van, ez is néz ki így: [link]Sőt az enyém is a kormányomat, meg egy két használati karcot leszámítva.
mod.: nem azt mondom, hogy nem lehet 40k-t futott, de azért én picit több HD képpel adnám elő a dolgot, ha már ilyen "ritka".
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42045 üzenetére
Szia.
Sedant keresel?
Ami fontos, a hátsó hÍdnál a merevÍtő "pálcát" nézd meg az tÍpushiba, hogy elrohad.
Egyébként nem a rozsda a hibájuk.
A gyujtó trafót meg kell nézni mi van benne, ha denso beru akkor okk, ha sagem valeo akármi más, akkor azt cserélni fogod idővel erre készülj!
Minden elektromos felszerelést ki kell próbálni menet közben és álló helyzetben is.
Az ablakemelőt különös figyelemmel, ha hangja van annak a javÍtására is számÍthatsz.
Egyébként kényelmes jól pakolható, már ami befér a csomagtér nyÍlásán.
Amit még érdemes megnézni az a kipufogó rendszer állapota.
Az hajlamos elporladni.Én a második meganeomat hajtom most már egy ferdehátú 1.4 8v vel kezdtem, most egy 1.6 16v sedan van.
Mind a kettőnek van varázsa.Nekem bevált remélem te is megszereted és sikerül egy szép darabbal gazdagodnod.
-
Josi
aktív tag
válasz
Drughi #42056 üzenetére
A facén is fenn van
[lRenault]
A tulaj azt irta valós a 40 k km, és 2 évente volt olajcsere. -
Drughi
addikt
Mennyire lehet reális?
-
Josi
aktív tag
válasz
mihione #42027 üzenetére
Nekem ugyanez volt Megane I 16v-nél.
90 km/h-nál szakadt el a szíj, úgy hogy 2,5 évvel előtte lett cserélve.
Nálam a szíjtárcsa oldalára ponthegesztett vezető adta meg magát, és vágta szét a szíjat.
12 szelep lett oda, de cserélték mind a 16-ot.
Ez egy kb 200 ezres kiadás volt. -
-
peterm711
aktív tag
válasz
diablo1984 #42048 üzenetére
Az első az volt hogy leengedtem az olajat otthon, és ment bele az új olaj és szűrő. Azóta beletettem 6000 km-t, olaj nem fogy, majd idővel kiderül. Nem hiszem hogy elhajlik a a hajtókar, hihetetlen milyen papir anyagból vannak azok a himbák, rosszabb lenne ha tömör vasból lennének, mint a régi motrokon.
Csak az a szomorú, ha mondák volna 200-250 vagy 300k-nál hogy jó volna kicserélni, akkor ki lett volna cserélve, nem az a tipus vagyok aki spórol ilyenen, elvégre ez az autó pénzt hoz. Képzelheted mennyi bosszúságot okozott ez igy, mástól kocsit kérni, munkák elhalasztása stbszerk: lent volt az olajteknő is, kapott újat, mert horpadt volt.
-
diablo1984
veterán
válasz
peterm711 #42046 üzenetére
ja, meg a retkes, reszelékes olajtól a blokkot el kellett volna mosni, új olajat bele, a vasreszelék a gyűrűkhöz betapad és karcol, koptat mindent, csapágyakat, olajpumpát, turbót, ilyet nem lehet még azonnal eladó autóba sem! az a motor lehet most lett végleg kinyírva.....
-
diablo1984
veterán
válasz
roberto211 #42045 üzenetére
szia
hajlamosak rohadni a hátsó peremnél és a küszöb környékénél, előélet függő a dolog, mert létezik még akár rozsdamentes példány is. amire érdemes figyelni, az a hátsó híd, ha sík úton állva üres csomagtartóval ha a segge ül az elejhez képest, akkor már döglik a torzió alatta, az tud eltörni, javítása(cseréje) 50ezer és egyszer úgyis megadja magát.amúgy a formája még ma sem csúnya, kényelmes, jó fogyasztású, egyszerű benzines motorokkal van szerelve, ami a gyújtótrafókon kívül túl sok tipushibát nem tudhat magáénak, azt is ha egyszer a megfelelőre cserélik egy életet kiszolgál.
(#42046) coonee : amúgy nem szokás még a láncot cserélni 300nál sem, lényegében örök életes a láncvezérlés, csak időben kapja meg a jó olajat és lehetőleg ez az idő ne 30ezrenként legyen. először ha nyúlik a lánc, csörögni szokott, nem csak úgy elszakadni, mint nálad, a lánckereken sem látszik így a képen, hogy fosra lenne kopva, hogy mégis miért pattant nálad szét, az jó kérdés. amúgy dízelnél ilyen esetben a hengerfejet mindig le kell venni, azért ha a szelep belever a dugóba, az olajteknőt is illene, mert kaphat ott a hajtókar, a csapszeg, a csapágy is, ha nem foglalkoznak vele, akkor nem csoda, hogy többet eszik, erőtlenebb, lehet kissé keresztbe jár a dugó benne, koptatja a henger falát, a vége az lesz, hogy az olajat egyre jobban eszi majd, míg egyszer be nem indul. elég kókány szervíz tákolta neked össze.....
-
peterm711
aktív tag
válasz
mihione #42044 üzenetére
Én átéltem ezt, csak egy trafic 2.0 dci-vel 316k km, hála a márkaszerviz amatőr hozzáállásának. Az utolsó 3 olajcsere megejtésekor mindig feloztam, hogy jó volna megejteni a vezérlés cserét is (tehát 90k km) erre az volt a válasz, hogy nem kell, a lánc nem igényel karbantartást, ezért nincs is előírva csere periódus. Tehát pénteken volt az utolsó olajcsere, láss csodát, hétfő reggel a szomszéd faluban 40-es tempónál elszakadt a lánc. 3000 euróba került, és 2 hétig tartott a javítás, de az is hihetetlen amatőr módon. Hozzá sem akartak nyúlni, mert attól féltek, hogyha drága lesz és úgy döntök, hogy nem éri meg a javítás, akor nem fizetem ki nekik a 2 nap munkát még lebontják ( WTF oda hordom a kocsit 8 éve, és mindent készpénzzel fizettem idáig) Egyszóval büdös volt nekik a munka mert ki kellett szerelni a motrot és foglalta volna a kocsi az emelőt, és nem tudták volna csinálni az apró gagyi javításokat a többi autón (fékpofa, olajcsere stb) Mondtam nekik hogy bontsák le, vegyék le a fejet hogy lássuk mi a helyzet, megfizetek mindent. Na akkor motor ki, persze fejet nem vették le mert a bütykös tengelyek levehetők a fej leszerelése nélkül, megállapították, hogy nem hajlott el egy szelep sem, mert a himbák könnyített anyagból vannak, abból az célból, ha összeér a dugó a szeleppel, akkor azok roncsolódjanak, ne a motor többi része. Szóval elég csak a himbákat cserélni.
Nagyszerű, mondom csináljátok, reméltem, hogy kb 1 hét és kész a kocsi. Öszzerakták motrot, visszaszerelték, komplett összerakták az autót, erreföl hív a szervizes hogy baj van, nem idul a kocsi, mert 2 hengerben nincs kompresszió, mert mégis görbe a szelep. Mérgesen bementem a szervizbe hogy most mi lesz, kifogja megfizetni a dupla munkát, mert én biztos nem, mert ugye újra szét kell szedni az egész kocsit, motor ki, fej le 16 új szelep, hengerfej javítás, új tömítés stb...
Dadogva beköpték, hogy ők állják a plusz munkát (legalább vmi), ha akkor rám hallgatnak, és leveszik a fejet ez mind nincs, csak hát a felhasználót kötelező hülyének nézni.
Így készült el 2 hét alatt szegény autó, de már nem ugyanaz mint előtte volt, a motor keményebb és a fogyasztés is nagyobb lettHab a tortán, hogy visszarakták a vasreszelékkel tele olajat, mert hogy az csak 2 napos, és inkább öblíttse át az a motrot mint az új olaj.
-
roberto211
őstag
SZiasztok..
Lassan (pár héten belül) vennem kéne egy másik autót mert jelenleg most nincsen, elkelt az előző..
És az lenne a kérdés,hogy I-es meganeokat(fl-es) érdemes még venni? Ahogy látom 500ért már elég szépeket lehet találni itthon..
Vételkor miket kell rajta nézni, mik az esedékes hibalehetőségek meganenál?
Találtam pld ezt: Link
Persze nem igazán ebbe a színbe.
Vélemény? Érdemes még 2-3 évre megvenni? Ezek nem rohadnak?
-
mihione
őstag
Tudom h volt 1.6 azért kérdeztem,de ennek is már kirohadt a motorkód táblája...
-
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #42037 üzenetére
Ertem koszi,akkor ezt majd fontolora veszem ha kiderul mennyire komoly a baj,lehet jobban kijovok egy bontott motorral...bar aztan akk azon is lehet cserelgetni mindent...viszont lesz csomo alkatreszem
Ha mar motorcserere kerulne a sor 1.6 bemenne az 1.4 helyere kulonosebb atalakitasok nelkul?vagy a valto,fekek stb nem passzolna hozza? -
diablo1984
veterán
válasz
mihione #42035 üzenetére
nincs rá biztos mód, minél tovább forog a motor, annál jobban ad mindennek! csak megbontás után látszik mi kapott és mennyire..... nem drága hozzá egy motor, bár egy 8v-es inkább van bontva, mint a 16v-s példány. ha motorcsere kell és olcsóér találsz, akkor olcsón megúszhatod(100-200 között reálisan mindennek együtt)
-
mihione
őstag
válasz
Doki16 #42030 üzenetére
177 ezernel csereltek 2012.11 hoban most van benne 199 ezer.igen tudom h majd csak megbontas utan derul ki de kb mire szamithatok max?200 alatt remelem meguszhato a dolog.Es ha ilyen csendben ment szet az jelent legalabb valami jot vagy ez teljesen lenyegetelen ilyen esetekben?
-
speedydb23
senior tag
válasz
mihione #42027 üzenetére
Ilyenkor elég sok minden tud sérülni a motorban, így ezt látatlanban megmondani, hogy milyen költségekkel jár az csak találgatás.
Szelepek, dugattyúk, hajtókarok, csapágyak ezek mind-mind sérülhettek, ezt csak a motor megbontása után lehet megállípítani, hogy mit kell cserélni a motorban.
Szerk.:
Látom megelőztek. -
mihione
őstag
Sziasztok!
Ugynezki sikeresen elszakadt a vezermuszij autopalyan 120-nal.2002-es 1.4 16v clio az aldozat.Semmi komolyabb hang vagy torpanas,blokkolas nem tortent csak azt ereztem hogy lassul a kocsi utana pedig mar nem indul.Szerintetek van ra esely hogy nem okozott komolyabb galibat vagy ekkora sebessegnel tuti elszallt sokminden?100 koruli minimum arat mondtak eddig a javitasra maszek szerelo kollegam,de szerintem inkabb beviszem egy helyi szerelomuhelybe akik csak renaultokkal es mas franciakkal foglalkoznak.Ilyen merteku javitast jobb ha normalis korulmenyek kozott csinalnak,nem.munka utan otthoni muhelyben.Szerintetek kb milyen arakra szamithatok? -
rob210
Topikgazda
válasz
Agyasima #42024 üzenetére
Igen ebben van kis igazság.
Mert a Mozaik utcában ilyenkor is levizsgáztathatod.
Hiszen az a központ.
Őket meg simán fel lehet jelenteni.
Ezt velem is megpróbálták egyszer, de amikor közöltem velük, hogy ezt gondolják át gyorsan, mert csúnya vége lesz, rögtön mosolygósabbra váltottak és a persze minden megbeszélhető, szöveg hangzott el.Ez még az előző megane-al volt amikor kitalálták, hogy a szélvédő tükör fölötti kőfelverődése miatt nem mehet át az autó.
Na ezt gyorsan elmagyaráztam nekik, hogy egy javÍtva van, csak régi volt a sérülés és nem tűnt el nyom nélkül, kettő nem a látótérben van és a köhém rendelet szerint ez nem befolyásolja a vizsgát. -
Agyasima
őstag
válasz
rob210 #42023 üzenetére
Igen, tudom, hogy csúnyán lehúztak. A történet további részletei, ha már belekezdtünk:
Édesanyám vitte el meghatalmazással a verdát, én nem értem rá, és ő megijedt a "fenyegetéstől" és fizetett. Ha jól tudom, miután elkezdődik a műszaki vizsga folyamata, akkor annak ugyanott kell befejeződnie, ahol elkezdődött. Tehát még ő se nagyon jöhetett volna el, ha rögzítve van a műszaki vizsga megkezdése a központi rendszerbe. Ott már hiába mondja, hogy "OK, akkor viszem máshova, mert szerintem kamuztok!". Máshol nem műszakiztatják le, mert látszódik, hogy az Autóklubnál már meg lett kezdve a MűVi. -
angyalpc2
aktív tag
Hát most egy FM transmittert próbálgatok, majd egy kazettásat is kipróbálok
...de nem jó ez így sehogy...
A zenét ilyenkor nem tudom megállítani,vagy a szám címet, nem írja ki.Valszeg a hardver Tuner listás, de a SW-eresen fel lehet Update listáztatni(gyárilag). És ezért is kapta meg a feliratot. Mert hogy a neten látni Csak Tuner listás felirattal és gombbal is! (CD változat dettó)
Lásd kép:Eszméletlen micsoda kavarás van a Renault rádiók terén (ezernyi cikkszám és változat/funkció)
Pedig amennyire bele lehetett ásni magam, beleástam, de még most se látok tisztán.Az is érdekes hogy a neten 22DC229/62 néven fut ez a rádió , a sajátomon viszont nincs ilyen felirat csak a cikkszám: 8200444075
Sajnos a középszürke előlapos CD +kijelzősből talán, ha 1-2-őt láttam eladót. Ritka mint a fehér holló 22DC239/62
(vagy fekete Kangoo-s vagy a Twingó világos szürke van)
Ilyen kéne:Vehetnék Sony-t vagy más csicsa-micsa gics MP3 modern CD-s rádiót, de pont azért tartok ki a gyárinál mert nem bírom a ezt a villodzó "kínai" gagyit...másrészt a kormány távvezérlő se működne.
Erről mi a véleményetek? működhet nálam is?
[link]Csak hát ugye marha drága és akkor is csak egy kazettásom marad.
A legjobb megoldás a CD-s kijelzős lenne, de abból meg kb nincs (még ez a legkisebb kompromiszumos..mert akkor Írok CD-ket.)Esetleg Dácia rádió kompatibilis vagy azzá tehető lenne a Clióba?
+1
Ha esetleg nézett valaki Dél-amerikai Clio Mio-t abban egész faszányos rádió van: csak hát ugye a csatlakozó..meg nem tudni, hogy az FM frekvenciák is hogy jönnek be: -
rob210
Topikgazda
A tiéd nem fedcompos.
Nincs benne két lambdaszonda.
Más a felszereltség én ezért kerestem Ennyit mire ezt megvettem, mert ennek finomabb a járása.
Cserébe a tiéd a kevesebb szabájozás miatt "igénytelenebb".
Ha két lambda van a kipufodban akkor meg félre van minősítve, sajnos magyarisztánban ez sem ritka.
Menj alá nézd meg. -
Mr.Minyi
tag
Szaiasztok. Én is megkukkantottam a környezetvédelmi
besorolást és a V9-nél egy 6-ost találtam.Aztán itt megnéztem mit is jelent: http://m.kalkulatorlap.hu/gepjarmu_kornyezetvedelmi_besorolas.html
Lehet kell még valakinek ezért belinkeltem!
Valamint szerintetek is bőven elég egy 15"-os felni egy thaliára? 1.4-es 8 szelepes. -
Agyasima
őstag
Ma megkaptam egyik kollégámtól, hogy a verdám egy geniThália!
Autóklubos szerelők pedig nem biztos, hogy jobbak, mint bárhol máshol. Én ugyan csak műszakiztatni voltam ott egyszer, de - naná - belekötöttek egy apró lökhárítósérülésbe, mondván, hogy veszélyezteti a gyalogosokat, így bukni fog a vizsgán. Pár ezressel később már kevésbé volt sérülésveszélyes a dolog. Az eset előtt és után máshol (több helyen is) voltam műszakiztatni, sehol sem volt gond, hogy egy kicsit bibis a lökös.
-
just
aktív tag
válasz
newwave0507 #42004 üzenetére
Szerintem az 1.9 dci turbója kb 170lóig jó ami gyárilag rajta van. Miért akarsz nagyobbat? Nekem chippel simán volt legalább 150ló és nem volt gond, ott inkább a kuplung ami gyárilag alulméretezett.
-
Drughi
addikt
Üdv,
2002-es Megane classic-ba H4 vagy H7-es izzó kell?
-
newwave0507
aktív tag
Szerintetek az 1.9 DCi elbirna valamivel nagyobb turbót ? Garrettre gondoltam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hunt: Showdown
- alza vélemények - tapasztalatok
- bambano: Bambanő háza tája
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch 2
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Miele TRIFLEX HX2 CAT&DOG akkus kéziporszívó - ÚJ! Bontatlan - 2 év garancia
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztal 140cmx60cm
- Radon Cragger 29" L Trail Hardtail MTB
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A52s 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer laptop felvásárlás Magas áron, gyorsan és egyszerűen!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged