-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
asszem a hosszú csereperiódus és az alulméretezett hajtókar csapágy volt a gond, itt a tiednél a hosszú csereperiódus megvolt, szerkezetileg, hogy van-e difi jó kérdés, elvileg az első szérián 1,5 dci-kre jellemző inkább....
ezen a clion én is agyaltam, de még kombiban is kicsinyeltem a csomagtartóját. neked ez a része hogy tetszik?MÁS:
végre már járhatok a lagunámmal, most már a futómű is rendben, az új rugókkal keményebb lett az eleje, de nem kopog már semmi sem benne, max a hátsó hidam, de együtt tudok vele élni. végre egyenesen megy, szaladgáltam vele a hétvégén, kezd jobban kisimulni a hangja(csak bejáratós még 300km-el ezelőtt motorgenerál), elég jól húz, kormolni sem kormol, nem tűnik lomhának, sőt már szinte fürge!Ha valakinek 1,9 dti motoralkatrész, vagy gyári rugó kellene, privátban keressen!
-
rob210
Topikgazda
Ha elolvasod, mit írtam, akkor a leginkább valószínű problémát írtam le, és az önindító kiszűrését.
Azt is írtam, hogy ha ez nem oldja meg megyünk tovább.
De amit ti írtok én olyan FHP halállal még nem találkoztam.
Egyik pillanatról a másikra nem szokott meghalni, ettől még ezt se zártam ki teljesen.
Csak ezen csodálkoznék, mert az első ilyen lenne.
Egy valamit ne felejtsünk el.Az FHP nem az önindító motort szabályozza hanem a befecskendezést.
"Az FHP-jeladó tehát az esetek többségében figyel a főtengely pozícióját és csak akkor engedi útjára az üzemanyag- befecskendezést, ha az a megfelelő helyzetben van az indításhoz. "
Renault power
-
biker
nagyúr
minden váratlan meghibásodás, törés, amitől mozgásképtelenné válik az autó, ki van a képen részletezve, az én kategóriámba mi van benne, nagyítsd ki.
stikli, kopás, nincs benne.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mycso
Topikgazda
Amit most ide leírtál akár minden egyes autóra igaz lehet nem csak a cégesre. Bárki beviszi a kötelezőre, ha akarja a szerviz akkor átveri, főleg ha a tulaj nem rendelkezik a megfelelő műszaki tudással, vagy kezdettől nem is szakszervizbe viszi, hanem a "józsi-haverral" csinálgatják vagy ugye egyáltalán hozzá sem nyúl, csak ha már baj van.
Akkor ezek fényében nem is érdemes használt autót venni, sőt újat sem, mert lehet megszívat a szerviz. Ám ha valaki ennyire burúlátóan áll hozzá akkor ne autót vegyen, hanem buszbérletet (azzal talán nem tudja megszívni).
Az a baj, hogy ebben az autós témában ezen a szálon a végletekig el lehet menni, tehát ennyire mélyen lehet felesleges is ezzel foglalkozni.
Meg azért úgy gondolom, hogy ezeknél az évi 50-70ezret futó (főleg ezeknél az érzékeny dieseleknél) cégeseknél azért csak elvégzik "valamennyire" ezeket a szervizeket, hiszen a garanciaidőn belül a szerviznek sem lenne jó ha kiderülne az ő hibájukból kell esetlegesen egy 3-500ezres szervizelést csinálni, mert valami megadja magát az autón. Természetesen vannak ellenpéldák is..
(egyébként ahonnan az enyém van, ott volt a cégnél egy ún. "gépjármű flottakezelő", akinek a feladatai között volt az autók felügyelete műszaki/esztétikai --> tehát szerviz után ha valami kimaradt akkor bizony ment vissza amíg ki nem lett javítva)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
En tartom magam ahhoz, hogy a dragabb, markas gumi nem veletlenul kerul tobbe, es ezen nem erdemes sporolni.
Bár így lenne, de sajnos nem így van....önmagában a márka/ár nem mindig jelenti a jó/minőségi gumit. Tehát így értelmét is vesztette, hogy valami nem véletlenül kerül többe...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Értem akkor az előzővel a kingstarokat akartad leminősíteni?
No csak azért kérdem, mert kipróbáltam hajnalban a céges parkolóban és engem megnyugtatott, az, hogy a kamionok által letaposott havon kézifékkel sikerült csak kicsúsztatnom a kocsit.
Szóval én erről nem nyitok vitát jók ti meg vegyétek meg ezt vagy még rosszabb minőséget dupla tripla ennyiértHa nem erről van szó akkor viszont még mindig nem értem a Hszed amit nekem írtál.
Renault power
-
biker
nagyúr
de nincs hibakijelzés.
nemrég volt kiolvasás, gyertyacsere lett, ezzel az indítási gond (hidegben köhögött kicsit) megszűntElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
lökhárító, lökhárító.
egyszer ukrajnában fuvaroztak, egy fingom nincs, milyen autó, kinézetre lada samara, de nem az volt
beállva az épület elé, nekik occant a falnak.
basszus, mintha beton a betonnak. takkElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tkazmer
addikt
nem mentem vele sokat a nullázás óta, praktikusan tegnap hazajöttem a benzinkútról, meg ma vásárolni voltam vele pár helyen, lehet max 10km, persze, az átlagfogyasztási érték változott folyamatosan, de 15 alá nem igazán ment.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
éppen ma döntöttem úgy, hogy elkezdek általánosítani: az ilyen [link] opelek egy veszedelmes külön faj!
valahogy a többséget igen miniatűr motorral szerelik, ellenben mindegyikük szeretné bebizonyítani, hogy ő a májer és neki bizony baromira jól megy az autója. na hát az általánosítás oka az, hogy ugye az m7-esen Bp felé közeledve van egy csomó emelkedő és lejtő, ezek az opelek pedig valahogy lefelé mindig tudtak menni felfelé viszont egyáltalán nem. az általánosítás okát pedig az adta, hogy ma du. a balatonfenyves környéki záport kivéve kb. végig tempomat 135-tel jöttem, amit az autó tudott emelkedőkön felfelé is gond nélkül tartani. ezek a cuccok viszont valahogy jó, hogy vissza nem gurultak, miután nagy svunggal elhúztak lefelé....
nagy autót meg a racionálisan gondolkodó ember azért vesz, mert nem elég nagy neki a kicsi. család, cuccok, stb. ha viszont ezeket mind bepakolva az autó nem tud haladni rendesen, akkor ott ette meg a fene az egészet...(és igen, ha ilyenkor a 160 a "kinyomomaszemit" csúcs, akkor ott a szabályos 130 körüli sebesség tartásával is gondok adódhatnak, nem beszélve arról, hogy mi van, ha főúton kell menni a nagymamához, mert nincs autópálya...)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
160-nál már nem harap a Laguna
sajnos lagunával nincs tapasztalatom sok, viszont a vele kb. egy szinten lévő c5 110 lovas verziójával a probléma nem az, hogy nem harap 160nál, hanem hogy gyakorlatilag nem megy többet ok, 5 személlyel, cuccokkal, de nehogy már ez gond legyen (ezért mondom a nagy autó->nagy motor összeállítást, hiszen lehet, hogyha valaki egyedül ül egy nagy autóban akkor kisebb motorral is jól megy, de ha már többen ülnek benne, akkor elkel még néhány extra paci)
az meg, hogy egy autó nem megy 160nál többet, sajnos problémás, hiszen olyan dinamika mellett szinte lehetetlen tartósan 130-140 között menni.miért nem elég egy Lagunához egy Mégane dinamikája?
azt ne mondd, hogy egy lagunában ugyanolyan dinamikus vezetést tesz lehetővé egy 150 lóerős motor mint egy meganeban épp hogy olyan dinamika kell a lagunába is, mint a meganeba, csak ahhoz a nagyobb autó miatt erősebb motor kell.(#4588) AMD Power
ismerős M6-osa is úgy megy mint az állat
amire ki akarok lyukadni: az "úgy megy mint az állat" túl relatív ahhoz, hogy érdemben válaszoljak.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
darál0w
Jómunkásember
értem...köszi
#4424) ABnormal ilyesmivel már találkoztam mondjuk...de ilyenkor nyílt a csomagtarto is
#4425) ABnormal tul messze nem is vagy...ha valoban meg tudnád csinálni, és ott is laksz, ami ki van írva...akkor elvinném vmikor
[ Szerkesztve ]
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
-
Magnum_
nagyúr
semmi baja nem volt,de a városi használat során sem volt tojás a gázpedál alatt. kint vűároson kivl, ha nagyon akartam, eljártam 6-6,5-el is. de én általában használom is a motort. a dizelem fogyaszt most 6l körül, pedig az lehetne 5 alatt is.
I humbly and respectfully decline™
-
Füge007
senior tag
Mondjuk én nem kimondottan a Swiftre gondoltam. 2 milliás árért elég jópofa SX4 adnak, ami nem is kicsi. Nem a Dacia névvel van bajom, tőlem hívhatják bárminek, hanem hogy tré az összeszerelése, az igénytelen anyaghasználat. Ja és ne feledkezzünk meg a szervízről sem, mert elég hamar kijön rajta ez is az is. Beszéltem tulajokkal mikor találkoztam velük a Renault szervízben,nem nagyon dícsérték a kocsijukat. Ne feledjük olcsó húsnak híg a leve, na kb itt van a kutya elásva.
Nem tudom a nagyobb kategóriás Daciák milyenek, de a Logan nekem nahgyon nem jött be. Persze ez nem jelenti, hogy lenézem akinek az van, és szívesen is látnám egy tulaj értékelését is, ő mit mond.
Füge
-
-
Ebit
addikt
"Ha egy szervizes azt mondja tapasztalatok alapján, hogy a meghibásodások száma csökkenthető a gyárilag előírt intervallumok lerövidítésével, akkor érdemes elgondolkodni rajta, hogy vajon a gyárban tényleg felkészítették-e az autót mostohább körülményekre. Én azt mondom, hogy a gyáriak sem tévedhetetlenek..."
A gyár,ha jelzik felé a problémát,változtatni tud a karbantartási előirásokon,csereperiodusokon, ahogy megtette a vezérműszijak esetében./neki is előnyősebb megoldás lenne ez,kőtelezően javasolni,egy 10 ezer ft-s szűrő gyakoribb cseréjét,ha valóban ez okozza a problémát/
Tekintettel,hogy nálunk kettő dci üzemel,jelenleg összesen 300 ezer km feletti futásteljesitménnyel,némi személyes tapasztalattal rendelkezem.
Természetesen a tankolási szokások eltérőek lehetnek,a mások által használt autókkal szemben,és mint irtam,én rendszeresen használok üzemanyag rendszertisztitókat.A renő dci motor a közös nyomócsővel,egy elég komoly technikai szintet képvisel,ami ,nyilvánvalóan,magában hordozza meghibásodás lehetőségét,de a helyzet sokat javult,amióta a Delpi hozzáférhetővé tette,a befecskendező rendszer felűjitásához szükséges gyári alkatrészeket.
-
Ebit
addikt
Azért elszomorító, hogy autó szervizeltetésekor az ember csak reménykedhet abban, hogy elvégzik rendesen a munkát.
Ez szinte mindegyik termékre igaz,drága a jőminőségü alkatrész,magasak a rezsiköltségek,valamint kevés a tapasztalt,felkészült autójavitó szakember,és sokszor,van olyan hiba,ami nagyon sok szakemberen kifog.
-
Louies
aktív tag
Gondolom, ha már beleraknak egy 6.at. Akkor az nagyobb mint az eddig megszokot 5.
Én ennek a szemléletében gondolkoztam. És mindenki jól beszél, mert ha ugyanolyan mint az eddigi 5. és átneveztek 6.nak. Akkor az 5. let egy eddig nem látott 4,5.''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
tkazmer
addikt
hmm, valóban beszélhettünk már ilyesmiről, most hogy mondod
oké, akkor hagyjuk, ha akkor nem győztelek meg, felesleges mégegyszer ugyanazt a kört lefutniúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
hát márpedig ha egy autó sokmindent tud, akkor sok gombot/lcd-t+kezelőt fognak bele tenni, ez sajnos már csak ilyen
félreértés ne essék, természetesen tudsz a gombok nyomogatása nélkül is közlekedni vele. de ahhoz, hogy bekapcsold az ülésfűtést, a tükör és hátsó ablak fűtést, ahhoz, hogy a beépített telefonnal hívást kezdeményezz/fogadj, ahhoz, hogy a váltót téli vagy sport üzemmódba tedd, ahhoz, hogy a futóművet az aktuális igényeidnek megfelelően hangold, stb stb. mind-mind vezérlőszervek kellenek.nem tudom, ültél-e már az újságírók szerint is minőségi anyagokból összerakott autóban, és mondjuk egy suzukiban egymás után. nekem volt szerencsém, és hadd ne mondjam, hogy miért jobb az, ha egy autó tényleg minőségi anyagokból van összerakva.
és igen, nem tök mindegy, hogy az eldugott helyeken milyen műanyag van. épp ettől lesz jó és nem "olcsójános" egy autó, hogy odafigyelnek a részletekre a tervezők.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
nem kell agyondizájnolni. elég, ha igényes anyagokból van. de ha megnézed, a környezete is gagyi műanyag (hatást kelt legalábbis).
7milliós alapárért (azaz praktikusan mondjuk 9-10millióért) már járna ennél több...az ilyen gombokkal telezsúfolt műszerfal az ergonómia bukása.
ezzel szemben az autós újságírói szakma pl. a volvok középkonzolát kifejezetten ergonómikusnak tartja olyan "úgy jó ahogy van" felhanggal. márpedig talán a volvo az egyetlen olyan prémiummárka, amely elég konzervatív ahhoz, hogy ne csináljon a bmw iDrive-jához hasonló "all-in-one" vezérlőrendszert, hanem minden szirsz@rt gombokkal kapcsoltat...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
biker
nagyúr
A golfon ilyen aerogeci volt, remalom. Elol szarul torolt, hatul meg egyik iranyba pattogott, nem siklott, kiraly
Elol ezen kivalok vannak, csak a hatso rosszElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
valami univerzális vackot.
az a baj, szögletes a kivágása, a lapát meg öntött, ívelt müanyag.
ugyanígy jártam a híres univerzális pótgumival. van rajta egy müanyag sín, ami túl széles.
Ebben meg olyan van, hogy csak gumi, nincs müanyag teste, csak két kivehető drót gerince van.
És konkrétan rá volt írva, megane scenin 96-tól. hát köszöntem...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tkazmer
addikt
kereskedőnek már az lett mondva az első kapcsolatfelvételkor, hogy 185, illetve most a megrendelésnél hogy 190, tehát nem lesz átverve senki sem
egyébként ennek az espace III.-nak vagy minek (a mostani előtti sorozatnak) a fed. comp-jával elég sok a gond (remélem az újban már kevés hasonló lesz), pl. ha 20 fok feletti a hőmérséklet (nem néztem, de valahol itt lehet a határ), akkor ha az indítástól számított 1-2 percen belül kezded el nyomogatni a fedcomp is gombját, hogy mutassa pl. a tankolásig hátralévő km-eket vagy átlagfogyasztást vagy akármit, akkor sípol egy hatalmasat és kiírja, hogy felforrt a hűtővíz. egy időben csinált továbbá olyat, hogyha huzamosabb ideig napon állt (pl. egy nyaralás során), akkor meg kiírta, hogy rossz a légzsák.
ja, idén februárban síelésnél meg nagy volt a hó, kipörgött egy nagyobb emelkedőn a kerék, erre kiírta, hogy hahó, gond van az ABS-sel
tehát ez az espace fedélzeti számítógép egy külön történet azt lehet mondani...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
megjegyzem, nekünk az espace-ban a digitális számlálónak valami baja lett egyszer, pár éve, és visszaugrott 110.000et....
tehát nemrég léptem át vele a 80ezret az óra szerint; valójában viszont már ez 190ezer. hogy a kereskedő állítgat-e rajta vagy sem, azt nem tudom, ugyan nincs lehasználva, de bizonyosan senki nem hiszi majd el róla, hogy tényleg csak annyit futott 8 év alatt...
főleg, mert a szervízkönyvében van bejegyzés 100.000 utánról isúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
veterán
Khm. Szerintem jó dolog lenne egy indítás-leállítás számláló, meg más egyéb ilyesmi dolog, ami tuti, hogy van minden fedcomban. Csak ugye ami kompjúteres, az módosítható adatot tartalmaz.
Egy motorvizsgálatnál az eladó akármilyen adalékkal javíthat szerintem az eredményeken.
Meg olvastam fűrészporos váltóról, ami milyen kellemesen teszi a dolgát.
Ez is összefügg szerintem a valós rendszerváltás el nem jöttével. Ha azt mondom, hogy a tulajok akarnak minél több pénzt kapni, akkor az sem igaz, mert a dolgozni nem akaró kupecek a probléma fő okozói.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tkazmer
addikt
nem tudom, nálunk remekül bejött mindkét autóra. az egyikhez continentalt adtak nyárinak, és a szalon michelint ajánlott télinek, míg a másikhoz (a most lecserélendő espace) szintén michelin jött nyárinak és bridgestone télinek, később ez is michelinre lett cserélve.
az igazat megvallva ezeken kívül még egy goodyear volt az, amit '97-ben egy autóhoz adott a szalon, másról nemigen tudok véleményt mondani, de sokkal alább nem adnámúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
köszi, de a gumi legyen csak felsőkategóriás én úgy vagyok vele...főleg a téligumi, az osztrákok nem mindig jeleskednek a sípályák körüli utak tisztitásával, tavaly télen, síelés alatt, a 6 napból 3 nap nem volt lekotorva a sípálya és a szállás közötti kb 15km hegyi út...
meg aztán amerre lakom (solymár) sem nagyon szokás az utakat tisztítani egészen addig, ameddig a község egyetlen hókotrója a helyi auchan parkolóját tisztára nem kotorja...(#3190) ABnormal
ez azért annál nagyobb autó jóvalmeg aztán az espace-on is, amit vált majd, (nincs már szükség olyan sok személyes autóra) is michelin volt, jó gumi az...a kereskedő meg csak adjon valami jobbat, hamár egyszer valaki a 75%-kal zsugorodó magyar újautó piacon vásárlóként lépne fel
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
ABnormal
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Call of Duty: Black Ops 6
- World of Tanks - MMO
- Büszke apukák és anyukák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest