- gerner1
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
Sziasztok!
Ma elmentem megnézni ezt a Lagunát gondoltam, hátha alternatíva lenne a kedvezőbb fogyasztás miatt, de még is maradnék a típusnál, mivel mondhatni a motoron kívül az összes porcikáját ismerem, hát nem jött be a dolog....! Ezt csak azért írom le, mert egy újabb bizonyíték arra, hogy kipróbálás nélkül nem igazán lehet, képek alapján véleményezni egy autót. A hirdetés és a képek alapján úgy gondoltam, hogy nem túl nagy ráfordítással, egy jól használható autót lehet belőle csinálni. Sajnos az egész egy csalódás volt, a kasztnin a géptető, tető, csomagtértető volt gyári, mindkét lökhárító színe elütött, ezüst helyett, kékes árnyalata volt ezzel még meg is békéltem volna, de mindkét oldal telibe volt fényezve a küszöbök kivételével, a bal oldali lámpa gyári, a jobb oldali cserélt "depo"-s jobb oldalon a hátsó "háromszög" ablak nem túl pontosan volt illesztve, tehát cserés volt, a jobb hátsó ajtó, nem úgy csukódott mint a többi és a sárvédő, ajtó találkozásánál a festékleverődés nem volt kijavítva, valószínű innen volt törve. A beltér egész tűrhető állapotba volt, viszont minden nehézkesen működött, a géptető nyitóját, már alig mertem húzni, féltem, hogy elszakad a bovden, úgy be volt állva, a klímapanelon a nyomógombokat nagy erővel kellett nyomni, hogy váltsanak, az ablakemelők jól működtek. A motortér csucsogott a szilikontól, persze jobban benézve a váltó olajos volt, a tágulásiba alig volt folyadék, a motor hidegen kicsit hangosan járt, de pöcre indult, nem füstölt (nem tudták, hogy megyek, reggel volt). Kevés járatás után, próbakör, iszonyatosan gyenge teljesítmény nehézkes, (lassú) de rángatás nélküli váltás, gázpedállal nem tudtam játszani, mint a benzinesnél, hogy rásegítsek a váltásra, vízhőfok rendesen felment, de a teljesítmény nem érkezett meg, nagyon kellemetlenül hangos utastér a motorzajtól és a rezgésektől (ilyennel még nem találkoztam I-es Lagunába) feltételezhetően motortartó bakok cserések. Utólag azon gondolkodtam, mintha nem is lett volna benne turbo....? Gázelvételre, enyhe fékezésre a kormány rázott, fék, futómű sem tökéletes. Összességében az egész autó a jelenlegi állapotában használhatatlan és a kis anyagi ráfordítás, nem is lenne kicsi és akkor nem tudni, mi jön még elő.... így megmarad az öreg a háznál! -
diablo1984
veterán
válasz
FerNandor #40998 üzenetére
bele lehet, csak annak durvább a papírozása, mint egy tipus azonossal! annál csak elvileg bejelented a dolgot, beírják, hogy motorszám nem látszik/megsemmisült, vagy nincs, vagy ha van is, akkor is motor kódot kap, okmányirodába bemegy, forgalmi/törzskönyv cserés és kész. más kódú motornál már kpm-es, mert az összeférhetőséget is nézik, illetve nem tákolt-e!
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #40996 üzenetére
+
-
#32577792
törölt tag
A motorcserével kapcsolatban a 326/2011. (XII.28.) Korm. BM rendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kivonásáról és visszavonásáról rendelet ad információkat.
Motorcsere esetén a következő dokumentumokra van szükség:- a járműhöz kiadott új típusú (kártyás) forgalmi engedély és törzskönyv vagy a régi típusú forgalmi engedély,
- a motor tulajdonjogát igazoló okirat,
- új motor esetén számla,
- külföldi számla vagy adás-vételi szerződés, és a vámeljárás lefolytatását igazoló okirat,
- belföldi számla (pl. járműbontói tevékenységet folytató által kibocsátott), vagy adás-vételi, csere, ajándékozási szerződés,
- típusazonos motorcsere esetén műszaki adatlap
- a törzskönyv illetékének befizetéséről szóló bizonylat, vagy nyilatkozat az illetékmentességről,
- forgalmi engedély illetékének befizetéséről szóló bizonylat, vagy nyilatkozat az illetékmentességről,nem típusazonos motor beépítése esetén:
- a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély és műszaki adatlap,
- a hátsó rendszámtábla, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik,
- az érvényesítő címke díjának befizetéséről szóló postai feladóvevény, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik,
- az ügyfél személyazonosságát igazoló okirat.Ezeken felül szükséges az NKH-tól is engedély.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #40991 üzenetére
Ha korrózió álltal nem olvasható a motorszám akkor újfajta kódot adnak.
Le lehet papírozni, olyan motor ami gyárilag volt benne lehet bele.
Csak olyan nem amivel a gyárban nem szerelték.
Illetve manapság a diselről benzinre és fordítva átépítést már nem engedélyezi az nkh.Szóval ha volt laguna I- ben a fűzött blokk akkor simán lepapírozható.
-
#32577792
törölt tag
válasz
diablo1984 #40991 üzenetére
Nem tudom, szerinted nem ellenőrzik a motorszámot?
Azt gondolom, ha Te alig látod, attól nekik még kicsit más eszközeik is vannak arra, hogy ellenőrizzék.
Nálam ez szimpla motorcsere.
Persze lehet tévedek.
Bár egyszer amikor a Toyotámat megvettem, rohadt alaposan átnézték azokat számokat. Ki is derült később, hogy a magyar forgalmi rendszámú autó nincs forgalomban.
Két hónapba telt mire elrendeztem az egyébként eredetiség ellenőrzésen átment autó "legalitását". -
diablo1984
veterán
ott tartunk most a lagunával, hogy vettem egy fűzött blokkot bele(felújított, fűzött, csak maga a blokk minden nélkül) és most hogy öltöztetnénk fel, akkor derült ki, hogy ez már az újabb 1,9 dti blokk, az a fajta, amelyiknek nem a szelepfedelén keresztül, hanem a blokk oldalán kell az olajat beletölteni(elvileg lagunákban is volt, de kangook és clio 2-esek kései adagolós motorjai ilyenek). ennek megfelelően a kartergáz visszavezető szirszar is más, a csonkok is(át lehetne alakítani, csak ahhoz esztergáltatni kell 3 csonkot). ez a blokk már épp olyan, mint a laguna 2-es 1,9 dci motorja kinézetre. szerintetek, ha bontóból megveszem hozzá a sallangot(kartergáz csövek, a fekete műanyag kartergáz lecsapató, olajbeöntő és a lyuk nélküli szelepfedél, valamint szerintem a porlasztók merev csövei is más úton járnak), akkor műszakin nem fognak kötözködni, hogy nem az a motorkód?
valamint az enyémen egy alutáblán van a motorkód és szám, a blokkra volt szegecselve 2 szegeccsel, ezen a blokkon meg ugyanott, de az öntvénybe van ütve a szám, viszont olyan rozsdás, hogy nem látszik már, furatok a szegecsnek nincsenek, így csak akkor tudnám felszegecselni az alu táblát, ha kifúrnám..... de valahogy nincs kedvem a blokk oldalát furkálni..... vagy kellene?
a pisztoly tele van már ezzel az egész motor mizériával, most már darabokban van az egész kocsi eleje, hűtők, lámpák, zárhíd, minden szanaszét, nem tudom, hogy mikor lesz összerakva, de sírni tudnék, ha ránézek, remélem valaha még ép és egészséges lesz!
-
Szendwich
tag
Ezmiez? Tesóm Scenic II-jében találta takarítás közben. Én a kilincsben található gomb elektronikáját vélem felfedezni benne.
-
FerNandor
őstag
Sziasztok.
Kész az autó. Ma végre viszonylag jó idő volt, lemostam, le is fényképeztem. [link]
Mycso, lecserélnéd majd erre? Köszi -
Sly189
senior tag
válasz
kalmanchris #40985 üzenetére
Vezérlés csere lenne például.
-
Szendwich
tag
-
Sly189
senior tag
Nagy tisztelet az itteni forum közösségnek!
Egyik ismerősöm Citroen C4 Grand PIcasso 1.6 HDi-hez keresett volna valami értelmes fórumot, de PH-n sajnos amit talált nem pörög. ~1000 hozzászólás van a topikukban.
Esetleg ha valaki tud ajánlani Borsod megyében francia autó specialistát egy telefonszámmal azt megköszönném !
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #40982 üzenetére
Megcsináltatom. Köszi a segitséget mindenkinek! Rendesek vagytok
-
diablo1984
veterán
válasz
newwave0507 #40981 üzenetére
porlaszó/injektor alatt ugyanazt értjük, csak nagynyomásúnál a porlasztót injektornak hívják(adagoló fúvóka), sima adagolós dízelnél a porlasztó csak porlasztó!
biztos, hogy az lesz a hunyó!
motort még első körben nem temetném, de az elégedetlen, vagy rossz időben történő porlasztás kinyírhatja a motort(lemossa az olajfirmet a gázolaj a hengerfalról így az jobban kopik! csináltasd meg, ha még hosszan akarod élvezni a verdát!
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #40980 üzenetére
3. Szerelőnél voltam, fehéres kékes a füst csak hidegen, beleszagolt a füstbe is, gázolaj szagú. Mind 3 porlasztót mondott.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #40977 üzenetére
hát nekem is kb 250be áll majd meg a motor projekt, igaz ebben friss conti vezérlésszett, adagoló felújítás, porlasztó beméretés, totál hengerfej felújítás+minden sallag. remélem mostmár visszakerül a moci a helyére és szolgál hibátlanul, mert a tököm tele van már az egésszel.......
newwave0507 simán lehet injektor is kék füstös, behugyozza a gázolajat, vagy csak rossz időben, az ugyanúgy a kipuffba jut és szintén kékesen/fehéres kékesen füstöl, főleg ha alapjáraton egy helyben hidegen járatod(a rendszer tele megy vele). jellemző tud lenni a pd-s euro 3-as passatokra is, csíp is a szaga rendesen, érzik hogy gázolaj! méresd be az injektorjaid, az nem egy ökör ára és máris okosabb leszel!
-
rob210
Topikgazda
válasz
newwave0507 #40976 üzenetére
Az nem motorgenerál hanem autó restaurálás.
Túlvagyok pár motor generálon.
220 a max amibe fájt és volt már pár igen dzsuva blokk.Az olajat meg méresd meg, mert ha felhigul és agyonvág mindent akkor marad a blokkcsere valóban.
-
_NCT
addikt
Na tegnap vettem conrad-tól ilyen seggmelegítőt, nagyon baba és nagyon jó, a fél év gari igaz egy kicsit karcsú....
Viszont ma jött a felismerés, hogy nincs is akku töltőm (hál' istennek 3 év alatt 1x sem kellett töltenem).... Milyet ajánlanátok?
-
rob210
Topikgazda
válasz
newwave0507 #40965 üzenetére
Nem támogatom, lehet, hogy drágább felújÍtani a tiéd és macerásabb is.
De hidd el a motorcsere lepapÍrozása sem olcsó a beszerelés pedig szintén szivatós, talán még inkább mint a felújÍtás.Ráadásul, honnan tudod, hogy a használt motorblokk mennyit fog bÍrni, ha elkezd füstölni 15.000kilométer után elsÍrod magad.
A felújÍtott blokk meg ha nem himihumi műhelyben csináltatod sok 100ezerig jó megint.
motorcsere
felújÍtás -
tresh
veterán
válasz
newwave0507 #40967 üzenetére
Ezt mondtam
Nem biztos hogy motor csere ez meg kell nézni és utána rögtön kiderül érdemes e vele foglalkozni avagy sem
-
#32577792
törölt tag
válasz
newwave0507 #40969 üzenetére
Messze van
Esetleg regizz ide, [link]
-
#32577792
törölt tag
Én párszor Bagdány Pistihez vittem a Lagunámat, pedig elég messze vagyok Bp-től.
Teljesen korrekt és kifejezetten Renault specialista. -
tresh
veterán
válasz
newwave0507 #40963 üzenetére
Röviden nekem van egy olyan érzésem hogy az autód jelezni próbálja neked hogy foglalkozni kéne vele. Lehet szelepszárszimering stb.. nem akarok tippelni látni kell a jelenséget. De még mindig azt mondom ha teheted akkor porlasztó bemérés és kompresszió mérés se ártana lehet lesz meglepetés, és inkább most előzd meg a bajt mint később kerüljön 3x ennyibe
-
tresh
veterán
válasz
newwave0507 #40961 üzenetére
Porlasztok állapotát ha megnézeted rögtön könnyebb lesz kitalálni mi okozza ezt a jelenséget. Amúgy én a fekete füstre írtam hogy porlasztó ha hidegen kékesen fűstől akkor bizony ott olaj jut a rendszerbe valahol pl kartergáznál bármi.. Ezt így leírás alapján nem lehet megmondani. Az biztos hogy valahol motorolaj kerül az égés térbe
-
just
aktív tag
válasz
newwave0507 #40959 üzenetére
Gázolaj is olaj, füstölhet kéken, szagolj oda hogy szemet csipős erős a szaga(akkor gázolaj), vagy inkább dohos, ez utóbbi a motorolaj. Nekem is füstölt a megane(1,9dci) de csak padlógázra 1-1pamacsot. Chip után meg szinte folyamatosan ha padlóztam.
-
newwave0507
aktív tag
Tresh; ugye irtad hogy hidegen a kék füst a porlasztótól lehet, mivel olajat nem eszik. A gázolajnak nem fekete füstje van? nem csak az olaj lehet kék?..
-
tresh
veterán
válasz
Mr.Minyi #40953 üzenetére
Persze privbe írj rám és akkor este elküldöm
(#40951) MMA87: persze, nem ugyan az a kettő de még pl nem volt dieselem én nem is gondolkodtam ilyen utólagos megoldásokba mint pl ülésfűtés, vagy állófűtés
nekem kb 3-4 km után már olvasztott a megane olyan meleget nyomott
-
feco6512
tag
Sziaztok valaki tudna esetleg segíteni nekem Megane 2000évjáratu 1.6 16v kocsin hogy lehet betanitani a kulcsot?le volt véve az akksi saru és most nem müködik a központizár csak belülről!Esetleg úgy mint az infrásat vagy más képpen?előre is köszönöm a segitséget!
-
tresh
veterán
Gyári motorvezérlőt kap. Át kell programozni az immo stb végett aztán mehetsz isten hírével és pár plusz pacival
Ha komolyan érdekel akkor megkérdezem a srácot aki csinálja ő csak renaulttal foglalkozik. A gumis srácnak pl 1.8 16v laguna 2 ője van és 2 lityos vezérlőt kapott kb 150ezer km -óta így használja fogyi ugyan annyi viszont picit jobban megy
-
tresh
veterán
válasz
newwave0507 #40944 üzenetére
Nem biztos hogy mind cserés lehet csak egy gyengélkedik egy bemérés nem nagy összeg és te is nyugodtabban alszol
-
tresh
veterán
válasz
newwave0507 #40942 üzenetére
Csipsz csak gyári értékeket produkáló autóra való amíg azt nem tudja addig csak ártasz vele.
-
newwave0507
aktív tag
Én is gondolkozom a chippen.. 1.9 dci 120 le laguna, kicsit lomha gyárilag. De hidegen kékes a füstje, olajat nem eszi.., valószínűleg porlasztó, ahogy itt az Urak is mondták, szerelő is ezt mondta nekem. Így nem tudom mrgéri e..
-
-
cellpeti
nagyúr
Megane 2be 10W40 olajat tetetek. Lehet belole gond? Nyáron volt benne 5w40,de azt beverte 3000km alatt.
-
_NCT
addikt
Jó lenne olyan ami mondjuk dupla, tehát anyósülést is tudom fűteni, de mivel az olcsóbbak szivargyújtósak és kell neki a 12V ezért csak az egyikre tudom használni. Kb 5 perc alatt felmelegszik az autó télen üzemmeleg közeli állapotra, de a 8 perc az tuti. Csak utálok reszketni a volán mögött... Viszont annyira nem fontos, hogy 30 pénzért tetessek bele ülésfűtést, nyilván az lenne a legszebb, legjobb.....
Ami a drágább amit mutattál, azt gondolom ülésbe kell beletenni....Nem vállalkoznék a szétszedésére, légzsák van elvileg az ülésnél, nem akarom elbarmolni véletlen.
-
just
aktív tag
válasz
tesasziszed #40915 üzenetére
Vagy a belső kilincs tört szét, vagy csak simán elég befújni vastagon wd40el a szerkezetbe, átmozgatni és lehet megjavul. Nekem egy csomó kosz kijött onnan egy hosszabb út után. Lefolyt a kocsi oldalán
-
mycso
Topikgazda
Nekem is ilyen gagyi van, de pár perc után már meleg, viszont valóban kicsi a felülete (tényleg lassan be is kellene raknom).
Illetve tavaly vettem valami hasonlót, de nem raktam be, mert nem volt kedvem szerelgetni. Kollégámnak van ilyen, ő dícséri.
Mondjuk kb. fele ennyiért vettem. -
Victoryus
addikt
Nekem tescós van. A vibra motort kivágtam belőle, mert nyomta a derekam. Nem túl nagy a fűtő felület benne. Főleg a felső részében minimális területen van fűtőszál. Nem volt drága, 2500 körül vettem.
Egyébként jó, 2-3 perc alatt kellemesen meleg. Csak addig szoktam használni, amíg a normál fűtés nem megy. Gyári horror áron van ehhez képest. Betettem az üléshuzat alá, nem is látszik. -
_NCT
addikt
Lidl-ben kapható ilyen fűthető üléshuzat. Valakinek van vele tapasztalata? Megéri beruhazni egyre?
-
Victoryus
addikt
válasz
rob210 #40920 üzenetére
Sajnos csak mcv-be tettek 16v-t, ha jól tudom, pedig az pörgős. Kéne... főleg egy kis tuninggal.
Most csak elenyésző százalék etanol lehet már benne. 3 tankolással ezelőtt kapott 12 litert. Benzinszűrő 5 év alatt nem volt cserélve. Loganben van egyáltalán? Vagy kispórolták azt is -
newwave0507
aktív tag
válasz
tesasziszed #40915 üzenetére
Anyuéké ugyan ez, szerkezet csere.
-
tesasziszed
újonc
válasz
Victoryus #40917 üzenetére
Szia.Lambdaszonda nézi az értéket.S valszeg kevésnek tartja a naftát,ahhoz h betudjon dúsítani.
Etanol annyibol lehet veszélyes hogy az minden szemetet kimos mindenhonnan,s ha a benyaszűrő nem fogja jol meg akkor az megy az injectorok felé...Szerk: azért csendesebb etanollal mert az 105ös benzinnek felel meg oktánszámilag!
Ergó kevésbé csörög be jobb az égés stb.
Bizonyos szintig korrigál az ECU a lambdából mérve,de az sem tud dúsításhoz jó értéket adni,mert több a levegő is amit besziv azt meg nézi a légtömegmrőd,olyankor nem nézi csak azt hogy belefullad-e a benzinbe vagy sem! -
tesasziszed
újonc
válasz
diablo1984 #40916 üzenetére
Sajnos nem vagyok annyira benne a francia autók világában,s szeretném megszeretni mert fogyasztása és a kényelem nekem megfelel.
De mivel a motorja kissé bután jár(néha remeg az egész autó.. néha.. ),meg most ez a kilincs is.. hmm.
Amennyiben valakinek valami tuti hasznos tipp van,érdekelne.Köszi azért,de igy nem merek neki vágni a szétszedésnek.Kéne tudnom találkozott-e valaki már ezzel a jelenséggel -
Victoryus
addikt
Ma reggel elég furcsán indult az autó. Logan, 1.4 benzines. Kb 1 percig 1200-as alapjárat, egyenetlenül, mintha rángatna. Utána szépen visszaállt normál alapjáratra, normál hanggal. Ez mi a franc lehetett? Valami kosz a benzinben?
Eddig egyszer csinált hasonlót, amikor kb 80/20 arányban volt E85 benne valamelyik nyáron. Akkor alig akart beindulni, de végül egy nagyobb füstpamacs után ment normálisan. Etanollal egyébként kicsit csendesebb, meg nem sokkal fogyasztott belőle többet... és még megérte azt tankolni bele. -
diablo1984
veterán
válasz
tesasziszed #40915 üzenetére
valahogy rémlik, hogy a kilincseket szokták ezekhez venni, lehet tipushiba?, lehet eltört valami benne....
-
tesasziszed
újonc
Szesztok!
Túl a mikuláson,karácsonyon innen
A balos KÜLSŐ kilincsem úgy döntött ha kihúzom nyomjam is vissza... :/
Ez miért?
Egyik pillanatról a másikra
Tipp(topp)?Valaki találkozott már ilyennel?
Köszi!Szerk:2004 megane 2
-
Lacy6
senior tag
válasz
diablo1984 #40913 üzenetére
Okés.
Köszi a segítséget! -
diablo1984
veterán
a turbó az indítással nincs összeköttetésben, az így nem szól bele! izzítógyertya legyen jó, a befecskendezett gázolaj/levegő elegy és megfelelő nyomás legyen és beröffen! első körben az izzítást csekkolnám, ha az jó és esetleg jobban bele akarsz merülni, akkor egy diagnosztikával a befecskendezési nyomásokat is lehetne ellenőrizni, előfordulhat ott is hiba! de akár a kompresszió is lehet gyengébb, sok minden befolyásolja.
az én lagunámra is azt mondták, hogy tipushiba, hogy nehezen indul, a youtube-on nézett videókban pöccröff volt mindenfelé és kiderült, hogy nálam minden kukás......
-
Lacy6
senior tag
válasz
diablo1984 #40909 üzenetére
Értem. Én is hasonlóra gondoltam.
A nehezebb indulás minek köszönthető?
Nekem egy Megane II (sedan) 2.0 dCi - 150 Le, típus van és autószerelő azt mondta nekem, hogy ennél a motornál "típushiba", hogy nehezebben indul.
Ez vmi konstrukció probléma lehet?
Turbónál van egy nagyon minimális olajfolyás ha 3 ezer feletti fordulatszámon huzamosabban megyek.
Egyenlőre nem cserélem a turbót, inkább óvatosabban használom. -
tresh
veterán
válasz
newwave0507 #40908 üzenetére
Az hogy pöccre indul az nem zárja ki azt hogy kopott a porlasztó főleg hogy írtad hogy gázadásra fűstől (feketén ergo kormol) Ez egyenlő azzal hogy túl sok elégtelen üzemanyag jut a rendszerbe a,mi pl a katalizátornak se jó. A legegyszerűbb elvinni egy cr-s dízelekkel foglalkozó céghez és megnézetni a csúcsokat utána okosabb leszel/ünk
(#40906) diablo1984: hát igen nem olcsó de ha időben megcsinálja akkor kevesebb kárt tesz az autóba
-
Lacy6
senior tag
Nekem hideg időben nehezebben indul az autó, és olyankor nekem is jön ki kékes füst.
De ez rögtön ahogy nagy nehezen beindul.
Amint beindult ez megszűnik.
Ilyenkor mi okozza ezt? Szintén porlasztó?
Mondjuk gondolom alapból nem szeretni, hogy nem "pöcre" indul hanem forog párat mire beindul.... -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #40904 üzenetére
Ha bosch akkor tudják felújítani minden más esetben csere sajnos
-
tresh
veterán
válasz
newwave0507 #40902 üzenetére
Porlasztó bepisál kis nyomáson(kopott, rossz porlasztási kép).. csere még nem csinál nagyobb kárt az autóban..
-
newwave0507
aktív tag
válasz
diablo1984 #40901 üzenetére
Amint bemelegszik csak fekete jön.., több ezret elmentem már vele, és tele van olajjal...nem értem ://
-
diablo1984
veterán
válasz
newwave0507 #40900 üzenetére
az szerintem pedig olaj füst lesz, gázolajnál okádék savanyú szaga lenne a füstnek, meg inkább fehéres, gázadásra fekete. a kék tipikusan olaj! ha nem is sok, akkor hidegen felkapja az olajat kicsit.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- gerner1
- Spórolós topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- FlexStrike lesz a neve a Sony arcade jellegű kontrollerének
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- OLED monitor topic
- PlayStation 1 / 2
- További aktív témák...
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Xbox Ultimate előfizetések
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!