Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz roberto211 #42045 üzenetére

    Szia.

    Sedant keresel?

    Ami fontos, a hátsó hÍdnál a merevÍtő "pálcát" nézd meg az tÍpushiba, hogy elrohad.
    Egyébként nem a rozsda a hibájuk.
    A gyujtó trafót meg kell nézni mi van benne, ha denso beru akkor okk, ha sagem valeo akármi más, akkor azt cserélni fogod idővel erre készülj!
    Minden elektromos felszerelést ki kell próbálni menet közben és álló helyzetben is.
    Az ablakemelőt különös figyelemmel, ha hangja van annak a javÍtására is számÍthatsz.
    Egyébként kényelmes jól pakolható, már ami befér a csomagtér nyÍlásán.
    Amit még érdemes megnézni az a kipufogó rendszer állapota.
    Az hajlamos elporladni.

    Én a második meganeomat hajtom most már egy ferdehátú 1.4 8v vel kezdtem, most egy 1.6 16v sedan van.
    Mind a kettőnek van varázsa.

    Nekem bevált remélem te is megszereted és sikerül egy szép darabbal gazdagodnod.
    :R

  • diablo1984

    veterán

    válasz roberto211 #42045 üzenetére

    szia

    hajlamosak rohadni a hátsó peremnél és a küszöb környékénél, előélet függő a dolog, mert létezik még akár rozsdamentes példány is. amire érdemes figyelni, az a hátsó híd, ha sík úton állva üres csomagtartóval ha a segge ül az elejhez képest, akkor már döglik a torzió alatta, az tud eltörni, javítása(cseréje) 50ezer és egyszer úgyis megadja magát.amúgy a formája még ma sem csúnya, kényelmes, jó fogyasztású, egyszerű benzines motorokkal van szerelve, ami a gyújtótrafókon kívül túl sok tipushibát nem tudhat magáénak, azt is ha egyszer a megfelelőre cserélik egy életet kiszolgál.

    (#42046) coonee : amúgy nem szokás még a láncot cserélni 300nál sem, lényegében örök életes a láncvezérlés, csak időben kapja meg a jó olajat és lehetőleg ez az idő ne 30ezrenként legyen. először ha nyúlik a lánc, csörögni szokott, nem csak úgy elszakadni, mint nálad, a lánckereken sem látszik így a képen, hogy fosra lenne kopva, hogy mégis miért pattant nálad szét, az jó kérdés. amúgy dízelnél ilyen esetben a hengerfejet mindig le kell venni, azért ha a szelep belever a dugóba, az olajteknőt is illene, mert kaphat ott a hajtókar, a csapszeg, a csapágy is, ha nem foglalkoznak vele, akkor nem csoda, hogy többet eszik, erőtlenebb, lehet kissé keresztbe jár a dugó benne, koptatja a henger falát, a vége az lesz, hogy az olajat egyre jobban eszi majd, míg egyszer be nem indul. elég kókány szervíz tákolta neked össze.....

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés