Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MárkaLánc
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Winchester95 #70414 üzenetére
AZ a szivató jól lett bekötve,biztos hogy jó?
Megfelelő hőértékű gyertya van benne?Ha minden klappol,akkor próbáld meg azt hidegen hogy gyújtás nélkül rárúgsz 2-3-at,utána gyújtás rá,és egyből kellene neki indulni.
[ Szerkesztve ]
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70418 üzenetére
Amikor felpörög, azt jelenti hogy szegény a keverék.Vagy az úszóházban kicsi a benzinszint olyankor, vagy sok levegőt kap (fals). Én a szimmeringet nem kenegetném,hanem kicserélném. Kb 1200Ft a 2db viton. Lehúzót meg kérsz kölcsön
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70420 üzenetére
Plusz egy a hátsó kerék tengelynél.
(#70421) suste Ja, az sajnos nincs rajta. De minimális lehet az energiaigénye így, hogy nem használod. Kb mint egy órának. Mert nálam kb már három éve rendületlenül be van kapcsolva.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70429 üzenetére
A szivató működik akku nélkül. Ha kihűl a szivató, akkor alaphelyzetbe,nyitott szivató állapotba kerül. Ha jár a motor, akkor kap áramot a szivató így elkezd felmelegedni melynek hatására záródik. Tehát hidegen mindentől függetlenül szivatón van,majd ahogy jár a motor 2-3 perc alatt záródik.Ha rongyot tettél oda ,így benzindús állapotot hoztál létre, ilyen volt a babetta szivatója is.Valóban a gyári légszűrőház jó lenne próbára.Esetleg megnézni a szivató dugattyúja nem akad e, vagy szorul meg.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70433 üzenetére
Igen áramot adsz rá, lassan mozog kb 3 perc alatt 3-4 mm-t kifelé
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70479 üzenetére
A teljes betekeréstől 1,5-2 fordulat kifele egy általános sztenderd beállítás. Hacsak nem szív falsot valahol, akkor ennél biztos, hogy be fog indulni a motor és menni is fog. De ez csak egy általános beállítás, korántsem tökéletes minden esetben.
Itt egy régebbi hozzászólás ahol leírtam az alapjárat helyes beállításának a menetét.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
válasz Winchester95 #70482 üzenetére
Igen, kellene permeteznie ki egy keveset.
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70481 üzenetére
Lehet, hogy membrán. Meg az is lehet, hogy túlszívatod talán... Mindenesetre nézd meg a membránt, hátha tényleg azzal van valami.
(#70482) Peti198506 Ezt hogy érted, hogy nem jön ki semmi kicsavart gyertyánál. Ha esetleg túlszívattad előtte és ki akarod szellőztetni, akkor sem úgy kell ezt elképzelni, hogy minden esetben lövi ki a benzint majd.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70488 üzenetére
Ha van az égéstérben benzin akkor igen, valamennyi benzinpárlatnak kell kijönnie amit általában lehet is látni. De ha nem volt előtte benne, és nincs szívás a karbi felől mivel ki van tekerve a gyertya, akkor nem tud semmit kifújni. Szerintem.
Mit kell tenni, hogy ne szívasd túl? Hát arra értem, hogy ha rá van adva a szívató és nem akar indulni 2-3 vagy max 4 rúgásra, akkor felesleges tovább erőlködni, mert ha odáig nem indult be akkor utána sem fog. Csak az égésteret nyomatod tele felesleges benzinnel és áztatod el a gyertyát.
Persze ez kézi szívatóra érvényes amit írtam.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70490 üzenetére
Ha túl van szívatva, akkor az van amiről eddig beszéltünk, hogy ki kell tekerni a gyertyát és jó pár rárúgással kiszellőztetni az egészet. De nagyon egyszerű: Ha kitekered a gyertyát, akkor már azon látszik, hogy túl van-e szívatva vagy sem. Ha nedves a benzintől akkor igen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70536 üzenetére
Persze hogy jó. Jó a te típusodhoz is, biztos nem lesz vele gond. Viszont a sportlégszűrőt jobban járnál ha elfelejtenéd. Jóval nagyobb főfúvókát kell használnod a többletlevegő matt, ráadásul semmi haszna nincs, csak a nyűg van vele. Csak a mid race/high end tuning szinten van bármi értelme a sportlégszűrnek. Ezek alatt csak a hamis illúziót kelti az erőteljes torokhangal, semmi mást.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70554 üzenetére
Lehúzó kell hozzá. Nekem is kellene M26x1-es.
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70554 üzenetére
Lenkerék lehúzáshoz ahogy már előttem is írták mindenképp célszerszám kell. Lenkeréklehúzó kell hozzá, vagy valamilyen más megoldás (sokan szoktak maguknak spéci eszközöket otthon csinálni ilyesmire). Én legutoljára amit levettem pl azt csapágylehúzóval tettem. Pont jól hozzáfértem úgy, hogy semmit se rongáljak meg és simán leszedtem vele.
Az indulási problémádra szerintem már meg is van a válasz amit itt (#70560) írtál. Az a kompresszió nagyon gyatra. Normál esetben valahol 8 és 10 között kéne lennie. Én azt mondom, hogy ha lemegy 7-ig az még úgy ahogy elmegy. 6-os kompressziónál az mellett, hogy gyenge, már elkezdődik a nehezen indulás is. 6 alatt pedig már nagyon kutya a helyzet.
Ha kívül nem látsz semmit a szimeringeknél (olaj, stb), akkor annak szinte biztos, hogy nincs baja.(#70555) mumtaz Nem semmi az a kálvária amit te végigjársz ezzel a motorral. Nem lenne jobb megszabadulni inkább tőle? Legutoljára amikor itt jártál arról számoltál be, hogy pont akkor is a blokkot fűzted össze, de az egyik tőcsavar az összerakás során megadta magát. Ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70562 üzenetére
Hát egy-egy van ugye a főtengely két oldalán ami a te szemszögedből fontos. A többivel ha nincs gond (nincs folyás), akkor én nem foglalkoznék feleslegesen. Hátul egyébként nem csak a kuplungnál van, hanem a másik oldalon, a hátsó kerék tengelyénél is van egy szimering.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
válasz Winchester95 #70564 üzenetére
A régi szimeringek alapján fogod látni, hogy melyik hova megy, persze ha kiszedted.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70567 üzenetére
Ez a gépezet több sebből vérzik sajna. Karburálni akkor lehet ha a gyújtás már tökéletes, mechanikailag henger jó. Szikra legyen 0,6 hézaggal szép kékes lilás színű. A 280 isolator úgyis kb 9-es hőértékű.Ha túl ki kell tekerni a levegőt, akkor nagy a benzinszint, vagy fuvóka túl nagy.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70570 üzenetére
Általában M5 vagy M6 fúvókák gyakoriak.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70574 üzenetére
Karbi alján általában leeresztő van, a ház vagy repedt , vagy nem tömít a leeresztő csavar.
Tankban vákumos benzincsap egyik csöve a vákum a karbira, am másik a benzincső. Betöltő környékén lehet még egy túlcsordulás elvezető. -
Topikgazda
válasz Winchester95 #70580 üzenetére
Most azt a csövet mondod ami a karbi alján van? Az egy sima leeresztő cső, el kell vezetni a blokknál lefele ahol nincs útban.
(#70572) mumtaz "És itt lenne még egy kérdés az Airsal szettel kapcsolatban. Az normális lehet ennél, hogy a dugó egyik oldala ennyire kormos?"
Egy ilyen új szettnél nem...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
válasz Winchester95 #70586 üzenetére
Nem vagy valami konkrét ezekkel a linkekkel.
Tankok esetén szokott lenni egy plusz cső, ami túlfolyóként, nyomáskiegyenlítőként játszik szerepet.
Karburátor esetében (ez sem minden típusnál van így), szokott lenni "extraként" leeresztő cső, illetve túlfolyó cső. -
Topikgazda
válasz Winchester95 #70574 üzenetére
Most olvasom jobban:
"Ráhúzom a gázt, lefékezem, ilyenkor megáll a kerék, amint megállt egyből elengedem a fékkart és pörög egy darabig a kerék.Ez sztenderen"Az előzmények tudata nélkül erre rögtön mondanánk, hogy egyszerűen gyengék a kis kuplungrugóid ezért pörgeti a kereket. De nem mert...
"Menet közben ez annyit tesz hogy elengedem a gázt nem lassul, fékezek de nem lassul annyival, a gázt nem is húzom de megy a motor.
Tehát gáz nélkül megy a motor mint ha tempomat lenne benne"Biztos, hogy valami nagyon nem oké nálad a komplett üzemanyag ellátó rendszer bekötésénél, ezért van ez.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
válasz Winchester95 #70603 üzenetére
Látatlanban beletrafáltam
A karburátornál az a leeresztő csöve. Ha a felette lévő nagy csavart elkezded lazítani, akkor a karburátorban lévő benzin kifolyik az említett csövön keresztül. Elvileg téliesítés során ezt érdemes eljátszani.
A benzintanknál az a szellőző cső, illetve ha túl sok benzint tankolsz bele (kupakig púposan), vagy eldől a motor, akkor azon keresztül kifolyik a fölösleg. De a fő funkciója az előbb említett nyomáskiegyenlítés. -
forandor
tag
válasz Winchester95 #70604 üzenetére
Maga a szívócsonk a karburátor fő rögzítője. Benzinszintet jó eséllyel nem tudsz változtatni.
Gázhúzásra nem kéne dülöngélnie a karburátornak, vagy nincs rendesen rögzítve a szívócsonkra, vagy a szívócsonk rossz. De még ez esetben sem kellene bemozdulnia.
Az egyik motoromnál tapasztaltam, hogy még fekvő állapotban is vígan pöförészik. -
forandor
tag
válasz Winchester95 #70607 üzenetére
Igen, csak lóg.
-
forandor
tag
válasz Winchester95 #70612 üzenetére
Az új bovdenen lévő burkolat szerintem csak megakadályozza, hogy a belső damil nehogy felcsússzon a szállítás során. De ha hajlékony, akkor megvédi a karburátor bovdenvezető csövét a kopástól. Ez utóbbi a valószínűbb.
Az utóbbinak viszont mindenképpen bent a helye a karbiban.
Meg is van a gond az alapjárat, kis gázadás problémádra.[ Szerkesztve ]
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70614 üzenetére
Az a fehér műanyag sapka rögzíti a tűt a tolattyúban. Egy féle képen lehet betenni, a rugó nyomja be a helyére. Ahogy sokszor leírtuk többen, az úszóház alján leeresztő van, a tank tetejéről szellőztető cső lehet.Ha a benzin folyik akkor vagy lyukas az úszó, vagy rossz a tűszelep, vagy az úszóház tömítés.
-
forandor
tag
válasz Winchester95 #70614 üzenetére
Tippnek tipp, de elég esélyes.
Használd egy kicsit még a 78-as főfúvókát, ha még nem mentél vele eleget. Majd gyertyát nézd meg, hogy hogy néz ki. Ha szép őzbarna, akkor nem kell bántani a fúvókát. Ha világos/szürke, akkor inkább a 84-es, ha kicsit világosbarnás, akkor a 80-as. Sajnos ezt sem lehet megmondani pontosan látatlanban. A puding próbája az evés.
De ezek továbbra is csak tippek, elmélkedések. -
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70638 üzenetére
Én így hagynám
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70640 üzenetére
A színe alapján ennél dúsabb keverék nem kell neki, bár az sem mindegy, hogy hol néztél gyertyaképet. Értem ez alatt, hogy nem mindegy, hogy alapjáraton, középgázon vagy max gázon pörgött-e motor közvetlen a leállítás előtt. A nyélgáz az igazán mérvadó, de ez a gyertya a színe alapján még hogy ha nem is közvetlen nyélgáz után lett kitekerve akkor is biztosa jó. Nem kell hozzányúlnod.
Az a nem egyenletes kigyorsítás sokkal inkább a hajtás behangolására vezethető vissza. A fokozatmentes automata váltó ezeknek a motoroknak a lelke valójában. Menetteljesítmény szempontjából hiába van tökéletes karburáció ha nincs a cvt váltó rendesen behangolva.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70646 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy én már kicsit elvesztettem a fonalat ezzel a karbi dologgal kapcsolatba.
Ugye vettél egy új karbit. Ebben volt olyan kis műanyag? Én tudom, hogy mi a szerepe ennek az alkatrésznek, de ha te beleraktad ezt egy olyan karbiba aminek esetleg más a subert kialakítása, akkor az nem egészen jó.
Úgyhogy én most nem tudom, hogy mi a helyzet ott.Hajtásra rákanyarodva az csak egy dolog ha szemre jól működik, de a gyakorlatban kb nem jelent semmit sem. Nem hiába hívják hangolásnak a beállítását. Ezt érzésre kell beállítani, és ebbe vagy abba az irányba el kell indulni egészen addig amíg tökéletes nem lesz. Ez csak próbálgatások útján lehetséges még rutinnal is. Ez az a dolog amivel kb semmilyen szervizben sem fognak tökölni, vagy csak nagyon kevés helyen és kőkeményen kifizettetik a ráfordított órák díját. De ha neked valami gyári konfigurációd van (lehet, hogy már mondtad, de én nem emlékszem), értem ez alatt, hogy a henger, kipufogó stb minden gyári, akkor nagyon nem kell ezzel a résszel foglalkoznod. Gyári súlyú görgő, gyári méretű szíj stb bele aztán viszont látásra. Max a szíj hézagolása még egy plusz munka.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70658 üzenetére
Hát ha benne volt akkor annak ott a helye. Egyébként nem is értem, hogy hogyan tudtad összerakni nélküle.
Biztos, hogy nem a tank miatt van jelenség,és nem is a kevés üzemanyag miatt. Meg nem mondom így, hogy mi lehet ott e gikszer nálad, de szerintem más sem.Új gyertya ok. De minek vettél 84-es főfúvókát amikor a múltkor felrakott gyertyaképedre itt többen is mondtuk, hogy dúsabb keverék biztos, hogy nem kell a motorodnak.
A hajtást azért hoztam szóba, mert korábban azt mondtad, hogy nem egyenletes a gyorsulás. Ez tipikus hajtásra utaló hiba lehet.
Természetesen a leálláshoz magas fordulaton semmi köze sincs a hajtásnak.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70675 üzenetére
Ne már! Hogyan lenne mindegy? Milliméterekkel feljebb kerül a tű, ha úgy raknád be. Az a műanyag szorítja a tűt a súberbe,mert a rugó nyomja a műanyagot.
[ Szerkesztve ]
-
nod1
csendes tag
válasz Winchester95 #70657 üzenetére
Köszönöm neked, és Bibnek is a segítséget.
Karbit nem bántanám, tuningolni nem szeretném. 20 éves, és 30 ezer van benne. Itt az ideje a főtengely szimmering cserének ezek szerint. Viszont ahhoz én már kevés leszek, keresnem kell egy szakszervizet.
Azzal meg csak az a baj, hogy drága is, és annyit kér el, amennyit nem szégyell.
Megpróbálnám egyedül is, de félek, hogy tapasztalat híján nem tudnám rendesen megcsinálni. -
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #70684 üzenetére
Addig eljutottam hogy már csak max gáz előtt egy 1mm-t visszahúzva a gyorsgázkart akar lefulladni meg megállni.
Mint ha egy bizonyos fordulatszám felett lenne ez az egész.
Ezt úgy tudtam elérni hogy 1,5 kicsavartam majd hajtottam kicsit befelé ameddig el nem értem ezt az állapotot.
Tuti valami karburálási gond van, csak nem tudom hol keressem.
Egy ideig jól kigyorsul mint ha semmi baja nem lenne, már volt hogy kb 1percig is max gázon mentem vele, majd egyszer csak rángat megakad, le akar fulladni de nem tud, aztán megint gyorsul, fullad gyorsul.(persze ha 1mm-t is visszahúzok a gázkaron nincs ilyen gond).Mint ha teli gázon csak egy bizonyos pillanatig lenne elég a benzin, vagy a levegő lenne sok/kevés?
Minden esetre már 99%-ban jó a motor.
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70712 üzenetére
Olvasgattam fölfelé is, úgy hogy nem csak erre a kommentetdre írom:
Nem, a hajtásnak semmi köze a magas fordulaton történő megtorpanáshoz, ez karburációs hiba. Én amikor megemlítettem a hajtást (bár ezt már leírtam egyszer) azt azért tettem, mert írtál olyat is, hogy nem egyenletes végig a kigyorsításod. Az én értelmezésemben a kigyorsítás 0-tól a végsebességig tartó folyamat, és a közben fellépő lukak-torpanások azok a hajtásra vezethetőek vissza. De ezek érzésre jól elkülöníthetők a karburációs hibáktól. Nálad ugye már egyértelműen kiderült, hogy mi a helyzet ezért nem kell foglalkoznod a hajtással. Egyébként, hogy leveszed a deklit abból semmi sem fog kiderülni ha ott lett volna valami hangolási hiba (de ezt is írtam már).Ha most jó, akkor hagyd így. Hogy az úszó megakad a főfúvókában? Egy-két képet lökhetnél ezekről fel ide...
A főfúvókáról egyébként annyit, hogy azt fixen-szorosan ütközésig kell betekerni ami jól érezhető. Nem állítasz vele semmit sem, teljesen be kell tekerni. Egyébként azok a tünetek, hogy mindig csak magas fordulaton akart leállni pont pont az ellenkezőjét sugallják, hogy kevés volt a benzinszint, illetve hogy kezdett elfogyni a házból a benzin, de mindegy. Hagyd így ha most jó.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
lbence
aktív tag
válasz Winchester95 #70736 üzenetére
Nálam is ez volt, hogy ha forgattam a kereket akkor forgott a spirál, de ahogy összeraktam es elindultam már a sarkon nem mért az óra. A meghajtó volt elkopva.
-
lbence
aktív tag
válasz Winchester95 #70738 üzenetére
Igen, az első keréknél. Legalábbis az én Zipemen.
Az enyém kikopott.[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #70738 üzenetére
-
Topikgazda
válasz Winchester95 #70762 üzenetére
Ebben az állásban már nyugodtan megakadhat benne. Normális üzemi körülmények között eddig nem megy le az úszó ha kap benzint a tankból, semmit sem befolyásol ha annál nem megy lejjebb.
(#70764) Ferenczi Áko Szerintem egy 50-es vashenger utánahangolva ezzel a csővel kb 5 liter környékén megáll. Persze ez baromi sok dologtól függ, hogy mennyit eszik (állandó nyél gázon járkálsz-e, folyamatosan maximális kigyorsítások, motortól is függ, mennyire kellett főfúvókával felmenni stb), akár a feljebb említett 6 liter fölötti fogyasztás is összejöhet, de nem kell feltétlen annyival számolni. De egy biztos, a 2 literes fogyasztást elfelejtheted. Ezzel a csővel lóerőket lehet felszabadítani ami úgy következik be, hogy utánahangolva fel lesz húzva a motor, magas fordulatszám tartományban kell lennie a motornak folyamatosan a gyári csőhöz képest. És mint feljebb is írták a plusz teljesítményt nem adják ingyen, azt etetni is kell valamivel. Ha neked ennyire fontos, hogy megmaradjon a jelenlegi fogyasztásod akkor ne vedd meg ezt a csövet. Fojtással és hangolatlanul meg még úgy sem fog vele menni a motor mint a gyári csővel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Winchester95 #70762 üzenetére
Ahogy sityupityu is írta, normál üzemben nem tud ilyen szögben lesüllyedni az úszó. Ha jól van beállítva, nagyjából vízszintben van, és ha csutka gázt húzol, akkor is csak néhány fokot mozdul, mert a tűszelep nyitása rögtön pótolja az üzemanyagcsökkenést. Ami még a szintet befolyásolni tudja, az a hegymenet és a lejtő, de azért van a karbi ilyen irányban beépítve, hogy a hegymenet miatti nagy üzemanyagigény nagyjából kompenzálja a úszó nyitása miatt megnövekedett szintet, lejtőnél viszont jobban zár az úszó, de akkor meg gyakorlatilag nem is kell üzemanyag.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70830 üzenetére
Ahhoz azért kellett erő Az a cső bele van sajtolva,elméletileg kinyomható, de pontosan ugyanolyat találni...
Egy használt dellorto kellene neked. -
lbence
aktív tag
válasz Winchester95 #70856 üzenetére
de hideg motorral miért indulsz el csutka gázt húzva, ártott neked az a robogó?
szerintem azért van mert hideg a motor, az enyém is ezt csinálja, és nem csak 50 m-ig, inkább 3-400 m-ig. -
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70856 üzenetére
Ha a levegő csavart betekered azzal levegőt veszel el alapjáraton ergo dúsabb keverék lesz. így is az ha csak gázzal indul melegen, de ez nem feltétlen baj.
-
lbence
aktív tag
válasz Winchester95 #70859 üzenetére
Nekem a Simson sem pörög fel rendesen, ha hidegindítás után szivatóval húzok egy nagyobb gázt.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70864 üzenetére
A rugós nagy csavar emeli a súber tolattyút, így a főfúvókán a tűvel is benzint és a levegőn is nyit ezzel nő az alapjárat.
A levegő csavarral lehet levegőt állítani az alapjárathoz(betekerve elveszi a levegőt, tehát a keverék dúsul). Mindkettő összefügg ebben a kényes egyensúlyban.[ Szerkesztve ]
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70865 üzenetére
Simson szivatónál egy lényeg van, hogy ha a szivató dugattyún tönkremegy a gumi, akkor már soha többé nem lesz jó, mert kapni ugyanolyan minőségűt nem lehet.
-
flegga92
senior tag
válasz Winchester95 #70872 üzenetére
A Stihl olaj nagyon jó láncfűrészbe meg fűkaszába, de azok 12-14000 fordulaton üzemelnek tartósan, arra van kitalálva az olaj. Nem hiszem, hogy a Simson 7-8e-nél többet forog. Én is használtam egy darabig, gond nem volt vele, de füstölt mint az állat. Én elég régóta Motul fél-szintetikus olajat használok, sose volt vele gond.
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70872 üzenetére
Ez egy gyakori tévhit sajnos, hogy a stihl nevű olaj jó robogóba, pedig nem abba való.
-
akos727
senior tag
válasz Winchester95 #70916 üzenetére
Valszeg az automata szívatód rakoncátlankodik. Az normalis, hogy felporog, viszont az nem, h ennyire.
-
válasz Winchester95 #70935 üzenetére
Autómata szivató tiszta sor hogy új,de nem lehet hogy rossz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Valorant
- További aktív témák...
- Quad Lock iPhone 14 Pro MAG tok
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Eladó 3 szobás lakás Bp. 11. kerületben Őrmezőn!
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- Eladó PIE631FB1E BOSCH Beépíthető főzőlap
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest