- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vtechun
veterán
a gyerek az írta, hogy 67 volt a max , de dimbes dombos területen mérte, ez max gázzal volt, 1/3-1/2 gáz volt az utazó 60-65, tehat ezt erőlködés nélkül tudja tartani. Atank nyílása van a háttámla alatt, a tank nemtudom pontosan hol van, de van nekem valahol részletes műszaki rajz a gépről, majd lehet felrakom valahová és belinkelem.
-
Josh
tag
válasz
vtechun #1442 üzenetére
Hol van konkrétan az üzemanyagtank? Az ülés alatti csomagtartó alatt, vagy az mögött? Csak a motor súlyelosztása miatt kérdezem, mert elvileg azokat a motorokat lehet jól bedönteni a kanyarban, amelyiknek lent van az üzemanyagtankja, így nincs magasan tartva a beletankolt üzemanyag súlya....
Tehát akkor 67-et ment úgy a moci, hogy a gázkat 2/3-ad részig volt húzva? Nem tudod, hogy a városi forgalomban lépést tudna tartani egy autóval?
A hivatalos oldalak által megadott adatok alapján a Kymcora kevesebb súly jut 1 LE-re tehát akkor kb. egyformán kellene gyorsulniuk, mégha a Kymco 4 ütemű is, ellenben az Aeroxxal...... -
vtechun
veterán
5 literes (a felhajtható háttámla alatt van), egy masik fórumon beszélgettem gyerekkel akinek ilyen van, azt mondta, hogy folytással ment 53-at anélkül max 67-et de 1/3 -2/3 gáz között. Szal lazán. Egy 120 km-es távon nézegette ezeket az adatokat. Az tény, hogy nem egy teljesítménybajnok, de legalább takarékos. A Yamaha Aerox az egyébként sztem más kategória, 2 ütemü , és jóval drágább. Az biztos, hogy annyival nem jobb, mint a Kymco.
[Szerkesztve] -
Josh
tag
etines!
Köszi a választ
vtechun!
Nézegettem én is, szerintem is a szürke színű a legdögösebb. Összehasonlítottam a a Kímco-t és a Yamaha Aeroxot. A kymco nehezebb mint a yamaha, igaz csupán 5 kilóval, de szerintem amennyire jól fekszi az utat a Yamaha, annyira fekszi jól a Kymco is, bár nem tudom, hogy a kymconak hol van pontosan az üzemanyag tankja. Továbbá a Aeroxnak 2 KW a maximális teljesítménye, ami 2,72 LE, 92 kilóhoz képest, így a tömeg/lóerő aránya 33,83 a Kymco tömege 97 kg, teljesítménye 3,67 LE, tömeg/lóerő aránya 26,43. A Yamaha 6500-nál adja le a legnagyobb teljesítményt, de gyengébb, míg a Kymco 7500-nál adja le a legnagyobb teljesítményét, de nehezebb, úgyhogy én azt mondom, hogy így ránézésre az adatok alapján, mindkét motor ugyanúgy mehet, ha kivesszük az összes fojtást, de a Yamaha többet, míg a Kymco lassabban húz.... És még az áráról nem beszéltem.....
A kymco-nak mekkora az üzemanyag tankja? -
vtechun
veterán
ezüst - sztem, amúgy meg ha már borulásra kerül a sor, akkor sztem majdnem mindegy milyen műanyag. De ismétlem legfőkébben a gazdaságossági tényezők miatt esett a választásom erre a robira... Meg persze nem is nagyon hallottam róla rosszakat, azt meg nem akarom, hogy már gyárilag annyira kilegyen élezve a motorja, hogy meghaljon nekem 2 év után. Volt nekem anno 1983-as öninditós Honda Aero robogom, azzal is mentem 20-30 ezer km-t mindenféle olajjal és benzinnel meg max gumit cseréltem rajta
De persze a Kymcot jobban szeretném karbantartani...
De ezt sem szeretném ha a garanciális szervízért elkérnék a motor árát, mert ez is nagy divat lett az utóbbi időben a 3-5 éves autogaranciák idejében
-
Josh
tag
Etnies!
Akkor már nem tudok kimenni rá sajna....
Nekem annyira nem lenne fontos, hogy milyen minőségű a műanyag, mert 4 éve motorozom, és még egyszer sem estem vele, vagyis egyszer majdnem elestem, amikor egy kerekezni akartam, de ha azt nem csinálom akkor nem hinném, hogy elesnék. Akkor fontos a lóerő/súly arány. A maximális teljesítményt úgy lehet elérni, hogyha kivesszük belőle az összes fojtást, de nem kel rajta semmit sem tunningolni, mondjuk direkt szűrő, 70-80-as hengerszett meg ilyenek nélkül?
vtechun!
Milyen színű lesz a gép? -
pini1020
tag
Nekem is ez a véleményem magam az anyaga nme tom mien de akinek bejön annak bejön a külső meg... Én is akartam menni de sajna nem jött össze
Pedig 1 kabát jól jött volna.
Vtechun:nem biztos hogy elhanyagolható a külső anyaga! Ha borulsz 1et és mondjuk lezúzza az oldalát az egésszet mert 1 rakás k@ki a műanyag akkor tod hogy fogsz venni rá újat!Ha oedig valami márkás holmi akkor jó a műanyag is és nme jön le ha elesel és ez tapasztalat sajna -
vtechun
veterán
dehogy gondoltam meg magam, csak nehezen bírom kivárni a jövőhét csütörtököt, amugy nem nagyon izgatnak a műanyagok, legyen a moci üzembiztos és takarékos más nem nagyon számít, főleg a külső nem...
-
etnies
senior tag
Bnv-n, szerdatol-vasarnapig. Azaz mar csak holnap van, kint van szinte az osszes magyarorszagi robogo is, egy-ket modell hianyzik csupan.
Es lehet venni akciosan ruhat, felszerelest, kiegesztitot, olajokat, ilyesmi.
Eloben nem voltak tul meggyozok a kymcok, szerintem nem jo minosegu anyagokbol dolgoznak. De ez a ti dontesetek, adnak ra ket ev garit, ugyhogy motorikusan nem lehet gaz, kerdes a muanyagjaik hogy birjak a kikepzest.
A teljesitmeny es a vegsebesseg kozott szinte egyenes aranyossag van. Persze sok mindentol fugg, pl lehet, hogy egy negy lovas 70 kilos motor gyorsabb, mint egy hat lovas 100 kilos.
Az, hogy a gyartok folytott vagy folytatlan adatot adnak meg, az kovetkeztetheto a szamokbol. Pl, ha azt irja, hogy 6 lo, az tuti folytas nelkuli eredmeny, mig mondjuk a 2,5 biztos, hogy folytott.
Konkretan melyik markara es milyen adatokra gondolsz? -
Josh
tag
Hol van az a motorkiállítás?
Van valamilyen összefüggés a teljesítmény, és a végsebesség között? Amiket kiírnak, hogy maximális teljesítmény, azt úgy tudja elérni a motor, hogy kiveszik belőle a folytást, vagy még kell rajta valamit átalakítani, mondjuk felfúrni a hengert, vagy valami ilyesmi?
[Szerkesztve] -
vtechun
veterán
Valakinek van ilyen Kymco Agility 50-e? Tapasztalatok?
-
vtechun
veterán
Kymco Agility 50, 4 ütemü léghűtéses . Jajj de jó lesz már
Amúgy régen egyszer voltam olyan elvetemült, hogy -24 fokban robogoztam
felul 7 reteg ruha, lent 3 nadrag
de jo volt
Várom már nagyon a kcisikét, lehet ugyjovok hogy telerakom atankot, ha esetleg nem lenne tele, es akkor majd legkozelepp is ha teletankolom akkor megnezem mennyi kellett bele, és akkor kiszamolom, hogy mennyi volt a fogyasztasa. Elvileg keveset fogyaszt.
-
etnies
senior tag
válasz
vtechun #1421 üzenetére
Attol fugg, hol josz.
En Pestrol nem hoztam haza, mert gyorsulni kell vagy eltipornak. Az elso szazast a kis falumban teszem bele.
Ha nyugodt korulmenyek kozott tudsz menni, akkor hazahozhatod, de ha rangatni kell, akkor nem javaslom, ne a csucsforgalomba ismerkedj a motoroddal.
Ma hoztak haza a vizes NRG Powerem, hat olyan hangja van, mint egy negyutemunek es hihetetlen jol ki van sulyozva. Na meg gyonyoru. Varom mar a jo idot, en is beszamolok -
vtechun
veterán
Majd mindenképpen beszámolok róla, ha megvettem. Egyébként az gáz, hogy a boltból kb 50 km lenne mire hazaérnék vele, saját kerekén gáz lenne rögtön így indítani? természetesen kiméletesen mennék vele, olyan 40-el. Egyébként lenne itt helyben is (Nyíregyháza) , de itt van 12000 ft üzembehelyezési díj, míg Mátészalkán nincs. Szal lehet Szalka lesz belőle, ha más nem, hazahozzuk teherautóval. Szóval fő kérdésem az lenne, hogy vajh nagy gond lenne-e ha kezdetnek egyből 50 km-t tennék meg vele? a válaszokat előre is köszi
Egyébként a Kymco egy tajvani motorgyár. Ez a tipus meg állítólag megbízható, olcsó, stb. Szal nem tűnik olyan rossz vételnek. Magyar képviseletük :
[link]
[Szerkesztve] -
Josh
tag
válasz
pini1020 #1416 üzenetére
Amire én használnám, az késő tavasztól kora őszig mennék vele. Naponta kb. 5-6 km-t. Így azért elég nehezen jön össze a 27 ezer km. Azért kellene, hogy jól menjen, mert szeretek cikázni az autók között (
), meg sajnos főúton megyek vele, ahol ha nem tartod a 60-70 városi tempót akkor letúrnak az útról..... És kicsi kerekű motorral az útpadkán menni eléggé balesetveszélyes.....
-
-
pini1020
tag
Nem tudom de én teljesen más véleményen vagyok! Van pár Di-teches ismerősöm akik mennek hosszabb útra is városban az ővék 1,5 lityit fogyaszt míg városon kívül pedig csak 0.5 litert! ami a túrákon mért adat! Ugyhogy ha ezt nézed és mondjuk napi 30-40 km-t mész vele mondjuk bejársz dolgozni akkor igencsak jó fogyasztása van
De én erről csak álmodook
az én sr 125-öm megeszik vagy 7lityit városban ugyhogy már jól ismernek a kutasok! Ha viszont aktívan motorozol akkor az a 27000 Km nem is oan sok, ha tényleg tolod neki, és szeretsz hétvégén kimozdulni és a motorozást is! Robogóval is ellehet menni ugyanoda ahova elmész autóval! Így az a sok Km hamar elpörög!
[Szerkesztve] -
Josh
tag
Igen, nézegettem ezeket a ditech motorokat, hogy csak nagyon lassan hozza vissza az árát, és nem rúgósak. Mondjuk a mostani mocim rúgós, ígyha le van halva az akksi, akkor sincs probléma, mert be lehet rúgni, de nem igazán tudom, hogy ezek az önindítós változatok mennyire megbízhatóak.
Talán 1 pont a ditech javára, hogy repeszteni lehet vele, jól gyorsul......
Hm.... nem igazán tudok dönteni. Mondjuk azért kellene a kisebb fogyasztás, mert a mostaninak 3 literes a tankja, és egy hét alatt kimotorozom belőle a benzin, és így sokszor kell tankolnom, és általában akkor fogy ki a benzin, amikor nagyon sürgős dolgom lenne, vagy hosszú út előtt állok...... -
etnies
senior tag
Az a baj ezzel a ditech motorokkal, hogy szemetul dragak, szerintem soha nem hozzak vissza azt a penzt, amivel kevesebbet fogyasztanak.
Gondolj bele, az enyem eszik majd 3-3,5 litert a ditech meg 2 litert.
100 kilometerenkent van 1-1,5 liter elonye, de szamoljunk 1,5-el, hogy korrektek legyunk.
100 kilometerenkent mai aron szamolva hoz neked 390 forintot. Ez azt jelenti, hogy 25600 kilomter megtetele utantol lesz a dolog nyereseges. Ez normal hasznalat mellett legalabb 2 ev, de valoszinubb a 3-4.
Cserebe tele lesz a motor elektronikaval, ami, mint tudjuk az autoknal allando szervizt jelent. Be se lehet rugni, mert nincs berugo a deknin, ha lemerult az aksid valahol, akkor tolod hazaig, meg ilyenek
Jol gondold meg a vetelt. -
Josh
tag
Néztem én is a Zipet, de nincs benne üzemanyagszint mérő.....
Most egy kicsit komálok a kétüteműekkel is, mert azt hallottam, hogy a négyüteműek tetű lassúak, és nekem arra kellene, hogy a városban az autók között lehessen repeszteni.....
Követelmény volt, hogy jó drága legyen?
Az Apriliák is tetszenek, köszi a segítséget..... -
etnies
senior tag
Szoval akkor itt egy olcso negyutem, kisfogyasztasu 300.000-ert (Piaggio Zip) [link]
Itt egy draga ketutemu, kisfogyasztasu 600.000-ert (Piaggio Nrg PJ, csak rendelesre hoznak) [link]
Az Aprilia magyar honlapja eppen szar (apriliamotor.hu), ezert csak az angolon talaltam meg neked a legdragabb, de legtobb ilyeniranyu tapasztalattal rendelkezo gyar termeket, ami nem mas, mint az Aprilia SR 50 Factory (Di-tech). Szerintem 600.000-650.000 kozott lehet az ara [link] -
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okos Otthon / Smart Home
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Black & Decker töltőt keresek
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteB650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB Lian Li O11 ROG Dynamic XL 650W
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest