- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janesz
őstag
azért egy fos mert a jelenleg kapható jog-ok honda dio-k és más ilyen kaliberű robogók már úgy jönnek be eleve az országba,hogy legjobb esetben is ''csak'' 4-5000 km van bennük..így élből még 6-7000km-t el tudsz vele motorozni hozzányúlás nélkül...na majd a tiédet olyan 10-12 ezer kilométer körül megnézném...hogy bírják a gyári cuccok benne...
-
Yaye
őstag
Na, ma reggelig volt robogóm. Élt 2 hónapot, béke poraira. Ennyit a golyós lakatokról...
-
dbali
aktív tag
válasz
oceanearth #196 üzenetére
Hát volt szerencsém kipróbálni mert egy Hurrican-om van én nem azt mondom hogy ennél nincs jobb de eddig semmi bajom sincs vele nem értem miért lenne fos....(ültem máson is).
-
dbali
aktív tag
válasz
oceanearth #192 üzenetére
Nem értem mitől lenne undorító?
-
graf
tag
http://www.bikepics.com/pictures/099781/
-
wedlock
tag
Egyszer ültem olyanon....Hát majdnem pofára estem vele.Pedig nem ma kezdtem a motorozást,jelenleg is egy 250ccm-es Bandit-et használok.Nos,a DNA eléggé érdekes jelenség,az ember elsőre nagymotornak hinné.Aztán rájön hogy valójában egy robogó,mégcsak nem is a kényelmesebbik fajtából.''Gizdáskodni'' max a megjelenésével lehet,mertha valaki meghallja a hangját,rögvest röhögögörcsöt kap.Arról nem is beszélve,ahogy megy...
-
graf
tag
Konkrétumokat légyszíves!!!
-
graf
tag
válasz
oceanearth #185 üzenetére
Életem első!!! motoros élménye. Pár nappal ezelőtt. Vicces volt.
Amúgy miért az? Semmi összehasonlítási alapom nincsen. Tehát ha bővebben kifejtenéd! Egyébként maga a feeling teccett.
[Szerkesztve] -
ReDPiTTY
tag
egyszer én átültem a sr-ről egy régi suzukira /kistestű kiskerekű/majdnem az első kanyarban elpadlóztam aztán elkeztem azt hinni hogy nem tudok motorozni,pedig régen jogom volt nekem is.szerintem teljesen más érzés a nagyobb kaszni miatt!az apriliát ledöntöm gumiszélig egy jobb kanyarban!
-
graf
tag
Gilera DNA?
Ismeritek? -
Janesz
őstag
válasz
ReDPiTTY #179 üzenetére
135 kiló üzemanyag nélkül....asszem 10 literes a tankja úgyhogy azzal nem!! (145kg) a jog meg telisteletankolva 65kg volt...+10 collos kerekek...de annak is megvolt a fillingje...mondom amikor azzal 110-el mentem a leonardo 140km/h (parton lefele mondjuk) nem tűnt olyan rémisztőnek pedig ha ott firkálok sokkal gázabb mint 110-nél...
-
Zenty
őstag
Aprilia SR 50 ditech nah az jó robi ,talán egyszer lesz olyanom
!
-
Vertic
aktív tag
nem, azért néztem meg, mert gyanús volt a dolog. kialakult már némi sebességérzetem, és az alapján se volt korrekt az óra. más alkalommal követtem havert aki kocsiban ült, és ő azt mondta 60-nál sose ment többet, én meg 70-el követtem, stb. szerelő srác kipróbálta, szerinte is kb 10-et csal felfele - tőlem függetlenül mondta ezt, én egy szót se szóltam, szal vmi azért lehet benne.
vagy az összes kocsi órája csal -
Vertic
aktív tag
az a 90 nem 90 valszeg, hanem max. 80... nagyon sokat csal az óra még kis sebességnél is. egyszer megnéztem egy kocsi sebességmérőjét menet közben, az mutatott kb 40-et, míg az sr-emé 50-et, és ugyanolyan gyorsan mentünk.
-
ReDPiTTY
tag
válasz
oceanearth #170 üzenetére
650 e volt zsír újonnan vettem,egyébként sr 50 ditech
-
ReDPiTTY
tag
full gyári apriliámnak 90 a vége
-
-
sharpapa
senior tag
Én személy szerint nem ajánlanám a robogókat, egyrészt a hangjuk miatt, másrészt egy olyan robogó ami jól megy, már 400.000-es magasságban forog (lásd: Aerox, Katana, Sr 50). De ha nagyon tartod magad a robogókhoz, akkor már vegyél inkább 4 üteműt. Jobb hangjuk van, több a nyomaték, és gyorsabbak. Pl.:Amerigo:90-et mentem vele, a hangja majdnem egy Burgman....csak annyi baj van vele h kínai.
-
Janesz
őstag
válasz
oceanearth #162 üzenetére
lol!! azt írta miután felújította 60 volt a vége hátszéllel...én az enyémet 9k kilométerrel vettem és minden a gyári volt benne és miután kicseréltem a gyujtást,hogy ne fojtson le 65-nél 75-80 volt a vége!!de 75 tuti!!
-
oceanearth
őstag
aprilia raly. a topikja itt van: Bővebben: link
-
Manitou
veterán
válasz
oceanearth #162 üzenetére
Milyen robi? Mennyiért adod?
-
oceanearth
őstag
most erre írhatnék cáfolatot, de nincs erőm erre a sok hülyeségre reagálni. gyakorlatilag az egész egy faszság amit írsz. az, hogy te akkora barom voltál, hogy vettél avalami hulladék szart, ami szét akart esni alattad az egy dolog, attól még pl. az én robogóm kurva jó, csak sajna el kell adnom. de mind1
-
-
wedlock
tag
A robogókat és a nagymotorokat ne hasonlitsuk össze szerintem.Nálunk pl már csak az asszony használja a Jog-ot,én nagymotorral járok ha jó idő van.Amikor visszaültem a robira,én is szidtam hogy nem megy,a fékezést szinte a lábaimmal kell megoldani,stb.De mindezek mellet vallom,hogy a robik igenis nagyon hasznosak kisebb nagyobb városi utakra.Az,hogy te elsőre kifogtál egy selejtes példányt,nem azt jelenti hogy minden robogó ugyanolyan vacak.Persze itt is vannak hibalehetőségek,elromló alkatrészek,elvégre semmi sem örök életü.Azért utólag nézz a szivedbe,és valld be magadnak,hogy az a kis robi szerzett pár kellemes percet a bosszúság mellé.Nem igy van?
-
Janesz
őstag
válasz
oceanearth #141 üzenetére
utóljára írom le ha esetleg nem láttad volna ,hogy full polini tuningos volt (evo) és 110km/h ment végre!! és igenis kiemelkedett kerékre hatvannál egy tőgáznál!!
a leonardo-s dolog azért jött ide mert azt nagyon sok tuning auto sem gyorsulja le 80-ig!! 80 fölött utazósebességben meg hol tudsz menni a városban...??
na mindegy visszatérve a jog-ra....nagyon sok múlik egy motor összehangolásán ..amikor megvettem a cuccokat hozzá sorban és itthon beleszerelgettem őket nem ment csak 100-at végre és erő sem volt benne annyi mint amikor elvittem gyöngyösre a Yamaha tátraiba és ott készítik fel a verseny robikat is a versenyekre ..és a srác belőtte nekem pöpecre...mesélte,hogy ugyanilyen joggal versenyez valaki és azt is ő rakta össze és azt is mondta,hogy nem tudja,hogy miért de egy beállítást nem lehet minden jog-on alkalmazni mindegyiket egyénileg kell beállítani még akkor is ha ugyanazok a cuccok vannak benne...azt mondta,hogy volt olyan moci amiből jobb gyorsulást és nagyobb végsebességet tudott kihozni ugyanazokkal a cuccokkal mint egy másikból!! -
Janesz
őstag
már megint a saját hazugságodba fulladtál ugyanis a nextzone super z tankja 3,6literes ugyanis 250ft benzinár mellett egy ezresből szó szerint csordulásig lehet tankolni...van 80ccm-es jog is de annak is talán max 5 literes tankja van....
a másik meg a 180-as gilera runner 21 lovas és nem 40 lovas mert ha gondolkodnál rájönnél,hogy ez lehetetlen!! a 125-ös fullra póverszeleppel kihegyezett gyári krosszok 40 lovasok de azok váltósak és hát ugye gyárikrosszok... -
Janesz
őstag
''egyre magasabra megy , a hátso kuplungnál meg egyre jobban szét, majd a legvégén a röpsulyos kuplung hogy el is tudgyál indulni... igen ám de mindehez a robogok töbnyire szinte folyamatosan max gázal járnak..''
figyu már te lehet,hogy értesz a motorokhoz nemtom de,hogy robogó kuplungot nem szedtél még szét az biztos!!röpsúlyos kuplungnak is csak az nevezi aki nem ért hozzá...a varriátor a röppsúlyos a kuplung nem abban van 2-3 pofa meg 3 rugó (aminek a keménységével tudod állítani,hogy mekkora fordulaton induljon a moci...)ennyi semmi röppsúly nincs hátul a kuplungnál... -
Vertic
aktív tag
akkor nem értem mit értetlenkedsz, neked is volt
csomó ember úgy gondolkodik, mint te akkor, amikor anno megvetted.
én is megvettem egy aprilia sr50-et, két hete ellopták, többet nem veszek robogót az tuti! széthullik hamar, és igazad van a kopó alkatrészekkel is. de az ember mégiscsak könnyebb szívvel vesz meg egy ilyet, és a családjának is könnyebb beadni, mert nem néz ki olyan durvánakbár ugye az én sr-em is ment óra szerint 85-öt (tuti minimum 10-et csalt felfele), lejtőn még a 90 is megvolt hátszéllel
- persze tuning nélkül. és szépen meg is ette az eleinte 3,5-4, majd a 4-5 litert. sokalltam is. de azért sajnálom, hogy elcsórták, mert normális állapotú nagymotort jó sokáig nem lesz pénzem venni, robogót meg többet nem. hát ez van.
de azért megértem azokat, akiket kielégít egy ilyen. végülis egész jól használható városban szerintem, kényelmes is, meg megy is. monnyuk 2 hét után már kevés volt, pedig azelőtt soha semmilyen motoron nem ültem, még utasként se.
az óriásrobogók meg más kategória, ahhoz megintcsak elvetemültnek kell lenni -
TitiRii
senior tag
elöször egy kis pontosítás:
volt robogom
egy yamaha jog next zone z
és örültem hogy megszabadultam tőle, ugyanis szeríntem vagy legalábbis nekem az olcsó fentartásí költségekbe nem fér bele a 3-4 e kmenként szétkopó 8e ft os ékszij, az 5-6e kmenként elkopó 12e ft os röpsulyos kuplung és szintén ugyan enyibe kerülű vario tárcsák és görgök
az a robi ami megy és valóban legalább 50 et megy és nem maratoni egyenes táv kell neki hogy elérje kizárt hogy 4 liter alatt megusza, de a 4,5 5 inkább jellemzöbb(7 literes volt a tankom amit nem vadálat utcai városi hazsnálat mellett 150 kmenként kerestem fel hogy ne keljen tolni,3000km alatt meg a drága szintetikus 2 t motorolajat is tölteni kellet mert megette
és akkor pár helyre rakás:
mutassatok ma egy olyan 50ccm es motort amire kéne jogsi vagy rendszám, vagy több lenne a biztije mint egy robinak
cserébe mutatok viszont olyan robogót ami ugyan jol megy, söt kifejezetten vadálat kényelmes jo az utartása stb viszont az egyik 180ccm(2t gilera runner, már nem gyártyák ezt a típust, közel 40 LE volt) a másik meg 500(gilera nexus 4t 1 hengeres), mind 2 jogsi köteles (a1 és A) és mind2 re kell rendszám, és egyikre van vagy 7 a biztosítás a méásikra meg kereken 30 éves szinten, a vétel áruk meg mind2 nek milla felett van bőven. namost ezek meg pont ellent mondanak azoknak amik miatt ti a robikat részesítették elönyben
aki mindezek után a robogót tolerája, az sose ült még más motoron, de legalábbis tuti nem használt rendes váltos motort, vagy kevesebb mint évi 1000km et megy vele, és nem városi forgalomban, vagy megszállot, amivel nincs semmi baj
de végezetül jöjön az én személyes robogos korszakom ami jo nagy baklépés volt.
fiatal kezdö motoros voltam,minirigák és simsonok után nagy beruházás volt egy haveri körben is divatos robogó beszerzése, kökemény nyári munka összes régi roncs eladása, szülinapi pénzek karácsonyi pénzek össze szedése, de meg lett.
elöször is rugo ót szinte semmi, gyenge futomű méggyengébb rugozásal, pedig elöl olajos upside down villa volt brembo tárcsa fékel, hátul meg wp gázos telo álitható keménységel, kicsi kerék ,ami mindennek utána ment, kátyk életveszélyes grand kanyonok voltak, szlalomozni meg bpi forgalomban nem épp életbiztosítás, mivel kicsi,halk, se nem látják halják az autosok..mind e mellé hoszab ut során elég fárasztó is tehát másfél évnyi sporolást nekem sehol sem ért meg, és miután alig 10000e km beletétele után széthullott , pedig megvételkor ujitottam fel teljesen kivül belül semenyire sem mondanám olcsó üzemeltetésünek, cserébe viszont nem ment legalább.. mig a simok, vigan mentek 80 at is ez max 60 at, hátszélel szakadékben maratoni távon gyorsítva, pedig volt benen a végén már rezon tuning és folytás kiszedés is
életem egyik legboldogabb pillanata volt mikor egy balatoni motor kölcsönzös faszi a köv szezon elején olyan szakadt állapotban megvette filérekért, amiböl egy szakadt yamaha dt tudtam venni. ami régebi volt, roszabb álapotban volt több km volt benne, de egy egész szezont ugy mentem el vele hogy kevesebbet fogyasztottam kényelmesebben biztonságosabban és hozzá nem kellet nyulnom, és ugyan anyiért el tudtam adni 2 bukás után is mint amenyiért vetem egy ével késöbb, utána rájöttem hogy már egy 125 is menyivel több mint egy 50 es és nem feltétlen kell arra is jogsi és rendszám
robogot én max kisbevárolni járo nagymamák és nyáron munkába menő anyukák alatt tartom reálisnak.
akinek elsö motorja annak meg azt ajánlom hogy szerezen be mellé egy váltos rendes motort is és utána vélekedgyen a robogorol mikor vissza ül rá megint
és nem fikázni akartam senkit csak épkizláb érveket kérni miért van ma megveszve a társadalom a robogokért a hagyományos váltos motorral szemben, és pl irtam is egy pozitivumot amit én egyedül pozitivnak tartok, mégpedig a csomag tartó
és hogy utolsó kérdésre is válaszoljak, kinai vagy tajvani motor gyártok
keeway, cpi,husang? vagy mi ezek közül álítolag a keeway elfogadhatóbb a cpit meg mindenki nagyívben kerülje
de amenyibe kerülnek anyiért már egy jo állapotó használt runert is kapni akár már pure jet est is (befecskendezéses, ha már anyira oda vagytok értük) és még a motorosok is tudgyák hog robogoban a gilera runernek nem akad párja, de az olcsobb aprila és piagio modelek sem roszak, utána jönnek a japán gépek. -
neongorack
senior tag
válasz
controller #150 üzenetére
Keeway?
....talán...
Aztán lehet, hogy nagy baromságot montam -
controller
csendes tag
Mi is a neve annak a kínai gyártmányú robogónak, ami annyira olcsó a többihez képest?
-
golyani
őstag
új árat nézve télleg nem éri mer vannak robik 50esek 500-600 körül és mint említettem 760-800k-ból kijön egy CBR125R.
de a robogó az városba való oda is lett kitalálva. dugóknál jól jön. volt a total carba is iylen h Budapest egyik végőből másik eljutni:
-robival max félóra
-kocsival 1,5
-busszal majnem 2
ezért éri meg. -
Vertic
aktív tag
1. nem kell rá A-s jogsi - ez a leglényegesebb
2. olcsóbb rá a biztosítás, nem kell rá rendszám, nem kell súlyadót fizetni, műszaki vizsgára cipelni, stb... tehát egyszerűbb/olcsóbb az adminisztrációja, adás/vétele.
3. könnyebb kezelni, mint egy rendes motort
4. sok embernek (köztük nekem is) ez a legegyszerűbb beugró a motorozás világába, nem kell nagyon elkötelezni magad, mégis meg tudod ízlelni, milyen egy kétkerekűvel közlekedni, ezután el tudod dönteni, akarsz-e nagyobb motort
5. nagymotor drágább, vagy ami nem, az olyan állapotban van, hogy.... - ha én veszek egy motort, akkor nem szerelni akarom, hanem menni veletudom, neked a szerelés a hobbid, de nem mindenki ilyen, van aki közlekedésre akarja használni a cuccot...
-
oceanearth
őstag
hát azért ez így nem igaz. mondjuk én is utálom már a robogózást, mert unalmas mint az állat, kell már egy nagyobb moci, DE attól, mert hogy valakinek robogója van nem kell lenézni. városban nagyon jók, kénylemesek, kicsik, jó a fordulóívük, tucc vele cikázni az autók között, nemúgy mint egy speedel vagy egy chopperrel. olcsó őket karbantartani, ráadásul el kezdheted enni a kalapod 3 liter alat eszik, ha 40-45-el mész, ennyi a megengedett. nem kell hozzá A-s jogsi elég egy sima smkp-s amit 14 éves kortól megszerezhecc. sztem kicsit gondokozzál azon, hogy mit írtál, mert azt gondolom elég sok érv szól a robogók mellett. ja és kifeljtettem a könnyű adás-vételt és a jó árat, ja és nem igényelnek motoros tudást, de az alapokat elsajátíthatod rajtuk, mondjuk érdemesebb talán egy váltós modell.
de ha már a váltós 50eseknél tartunk akkor kicsit kötekszem veled. milyen gyakran kell szervizelni egy váltós 50-est, egyrészt a váltók állandóan szétesenk mert szinte egyfolytában csak váltassz, a láncra nagyon oda kell figyelni. ha igazi motoros vagy nem ecsetelem tovább. szvsz akinek nincs ideje, vagy sazkértelme ehhez annak a robogó a jó megoldás
''kiegészités képp, hogy uj árakat nézve a váltos motorok nem vagy ép hogy drágábbak, hazsnáltba sokszor olcsobbak is, és nagyobb a cél irányú választék, choper, speed vagy cros verziokhoz'' ez 50eseknél nem igaz jóüval drágábbak és akkora nagy különbség nincs
[Szerkesztve] -
Cargo
aktív tag
Nah most erre mit mondjanak a robisok. A mondandód kezdete elég gázos... Még ha valamikor ültél is robogón nem sokat tehetted. Annyit tudok mondani neked hogy egy szép nap pattanj fel egy jó kis robira és tegyél 100Km ert. Szerintem 2x fox meglepődni. 1szer mert tényleg nem eszik többet 3lityinél 2.szór azért mert nagyon jó érzés. Sok előnye van a robogóknak amit egy ''fasza'' autós gyerek ugysem ért... Azért jó hogy ilyen jó véleménnyel vagy rólunk...
-
Yaye
őstag
Igazán kedves hogy szimplán lehazugozol minket úgy hogy soha nem volt robogód, továbbá szemmel láthatóan fingod sincs hogy mitől robogó egy robogó.
Elárulom: nem attól hogy automata váltós, kicsi a kereke és 50 köbcentis!
Én _hajszálpontosan_ lemértem, és simán 2.9 volt a fogyasztásom, városban, pirostól pirosig, 50-es max sebesség mellett (bejáratós időszakban). És ez egy sima karbis robi, kőkorszaki technika, egy befecskendezős simán jóval kevesebbet eszik. Továbbá a robogóhoz (az 50-esekhez) nem kell 'A' kategóriás jogsi, se rendszám, se forgalmi, úgy adom-veszem ahogy nekem tetszik, kicsi, könnyen kezelhető, fillérekért karban tartható, kényelmes, és akár öltönyben is vezethető. Továbbá ha valaki akar, vehet nagyobb robit, akár váltóval, félliteres négyütemű motorral, vagy amivel akarod.
Szóval kezdheted enni a kalapod, befejezni az értelmetlen fikázást, és csomagolni a melegebb éghajlat felé.
[Szerkesztve] -
TitiRii
senior tag
Fuj asok robis..
na de tényleg
nem értem az embereket, akik robogozásra adgyák a fejüket
mi veszi rá öket..
elöször is: kicsi a kereke, életveszély a magyar utakon, (még az ujak 13 colos kereke sem minösül ép nagynak..)
akkor sokat esznek, aki azt álitya hogy 3 liter alatt fogyazt a robogoja, az egyszerüen hazudik, vagy sose mérte le... én robogot 3-4literes fogyasztás alatt nem igen láttam még kijöni..ne az orával mérjétek, az sokszor csal, menyetek el ténylegesen 100km et és ha 3 liter alatt volt a fogyasztás megeszem a kalapom, vagy ha mégis akkor kb olyna tempoban mentetek hogy gyorsabban futok melletetek... ugyanis hogy müködik egy robogó? meghuzod a gázt, a vario tárcsában a görgök a tehetetlenség miatt elindulnak kifelé(centrifugális erő) és elkezdik össze nyomni a 2 kupos tárcsát, aminek következtében az ékszij egyre magasabra megy , a hátso kuplungnál meg egyre jobban szét, majd a legvégén a röpsulyos kuplung hogy el is tudgyál indulni... igen ám de mindehez a robogok töbnyire szinte folyamatosan max gázal járnak..
ezen felül nagyon sok benne a rövid életertelmú dolog, teszem azt ékszij vario görgök és röpsulyos kuplung..
50ccm es gépek között is meg sem tudom számolni hány rendesn olajban futo kuplungos váltos motor van, azon felül hogy ezeknek legalább van futömüvük,és nem 13 as kerekeken gurulnak, és kevesebbet fogyasztanak mivel a motor nem pörög mindig maxon, és még az életartalmuk is hoszsabb, jobban is gyorsulnak,és többet mennek végre. egyedül a csomagtartó ami a robogo elönyére van irva. az összes többi.. max szöke nöknek való, mint az automata kocsik.. se ize se büze.. és mindehez jön a fentebb leirtak pluszba, tehát ép észel nem értem mi szol melletük..
(most 50 es motort ne a simsont hasonlitsátok hozzá, hanem egy korban hozzá ilőt, ugyna ugy van öninditoja és automata szivatója és rezgő szelepje is, söt sokszor még power szeleppel is birnak a rendes gépek(igazugy már tuti nem fog kevesett enni de menni fog mint a kurv@ élet, már amenyire egy 50 es mehet.)
mielöt bárki elhordana melegebb éghajlatokra, gondolja át mindezt, és mondgyon nekem egy ép érvet a robogok mellett a csomagtartón kivül
(kiegészités képp, hogy uj árakat nézve a váltos motorok nem vagy ép hogy drágábbak, hazsnáltba sokszor olcsobbak is, és nagyobb a cél irányú választék, choper, speed vagy cros verziokhoz) -
oceanearth
őstag
hallod, ez azért nem így van. azt írtad, hogy a régi jogoddal gyorsultál le autókat, ok mondom 50ig tuti ott hagyod. '' 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! '' lehet, hogy így van, de ez hogy jön ide?? mind1. ''60-nál odahúztam még felállt egykerékre'' nincs olyan tuning robogó, aminek ha 60nál húzol egy kövér gázt kiáll egykerékre. akármennyire szertnéd nincs ilyen. max rántottál rajta egy jó nagyot, plusz parketta azt akkor, de azt nem hsizem el, hogy motor erőből kiállt 60nál kerékre. a tuning2es golfot még szép, hogy ott hagytad, de otthagytad 180-nál is? az 1 dolog, hogy lehagyod, de 70-80 körül úgy lehagy téged mint a szél.
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz
oceanearth #139 üzenetére
nagyon jó a leovinci!!szép a hangja is...főleg a zx-nek!!
-
Janesz
őstag
válasz
neongorack #120 üzenetére
ez ocsmány!!
főleg az eleján az a légbeömlő...
amúgy visszatérve a kipufogóra!! lehet,hogy felteszed és még szarabb lesz mint a gyárival...ugyanis a 2 üteműnek a lényege a fojtás és ezek a sportdobok nem úgy vannak kialakítva mint a gyári=rá kell hangolni a görgőket a karbit meg nem árt egy nagyobb henger se,hogy az ú.n. huzat hatás érvényesüljön ami a rezós kidörgők lényege!!(ha veszel egy jobb kipufogót adnak hozzá görgőket is!!talán nem véletlenül...)
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz
neongorack #119 üzenetére
semmit nem fog dobni a teljesítményen elárulom....tuningolás sorrendje
1. gyujtáselektronika (hogy ne fojtson le 65-nél bár a zx-ben nem kell mert az alapból is csak 65-öt megy!!!!!)
2.varriátor
3.henger
4.karburátor
5.kipufogó
6.hajtás
de a jog-on (ismétlem még 1x csak és kizárólag a nextzone super z és a superjog zr -ről beszélek amikor jog-ot említek) a karbit nem kell cserélni mert alapból nagyobb és a légszűrőt meg végképp nem szabad mert akkor át kell fúvókázni az egészet!!)
amúgy meg nézd meg a leo vinci kipufogóit!! nagyon jó minőség (gianelli-től jóval jobb!!) egy malossi dob kb 60k ugyanúgy mint polini...én sem a polinit vettem pedig megtehettem volna mert lóvé volt rá szarásig...
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz
oceanearth #118 üzenetére
60-nál odahúztam még felállt egykerékre szal nem akarok neked bizonygatni semmit...leszarom mit hiszel el és mit nem...
én azt mondtam,hogy odaállt mellém egy köcsög műbráner a 2-es tuninggolffal és túráztatta a motort gumicsikorgás meg minden oszt mégis lemaradt mint a borravaló!!
a 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! ezt se túl sok autó tudja szerintem!! -
golyani
őstag
válasz
oceanearth #122 üzenetére
én meg azt mondom h nem leovinci mert van magyar kisiparos dob is nagymotorra egy carbon dob max 40k ami leovinci-be van 60-70 is. ugyan az mint a lovinci vagy akrapovic vagy remus mer azokat másolják
. raptor avgymi fene a neve keress rájuk.
-
golyani
őstag
és vajon volt-e bennük folytás????
naongorack bukót csak oylat érdems festeni ami üvegszálas vagy carbon vagy imifene, mert a polikarbonátot öregíti a festék és az oldószar azaz hamarabb fog törni .
valahol azt olavstam h a polikarbonát bukókat meg érdemes kb 5évente cserélni de szerintem ez kitolható 7 évre is mer az UV is öregíti vagy mi. -
Gergello
addikt
Bővebben: link megér egy misét, de jelenleg még véletlenül sincs egy Jog-se, se Neo, Dio-t pedig nem tudtam keresni, mi a rendes neve?
-
gyufa
tag
Öröm 500-600e ft-os Aerox meg hasonló csodákkal gyorsulni. A kis Malaguti F10-emmel úgy otthagyom mindet, mint a sz*rt. Aztán meg csak néznek.
Módosítás: Szóval robogó vásárlás előtt vizsgáljatok meg minden alternatívát!
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
Nézd meg a Totalbike-t, keress rá a derbire, van jópár cikk, igaz többnyire nem robogósak (van azért az is egypár), valami azért leszűrhető belőlük a gyártóra nézvést. Bővebben: link (sok köztük a versenyhír, de fusd végig) Nekem úgy tűnik hogy korrekt gyártó, valódi műszaki teljesítménnyel. 2001 óta a Piaggio része, ha jól emlékszem a Piaggiokba/Vespákba is gyártanak blokkokat.
Ha megnézed ezt: Bővebben: link
meg ezt: Bővebben: link
akkor látszik hogy tudnak valamit.
Van hazai importőrük is (derbi.hu).
[Szerkesztve] -
ngabor2
nagyúr
A Derbi-ről jót/rosszat valaki?
-
oceanearth
őstag
válasz
neongorack #123 üzenetére
na kkor neked tetszik a sima zx dio mert alapból nincs az elején az a szar. az üléshuzat tényleg király, csak 1 perc alatt a fehér szürkévé változik.
-
neongorack
senior tag
válasz
oceanearth #121 üzenetére
Akkor nem, de nekem akkor is teccik csak az elején az a biszb@sz nem!
De az üléshuzat nagyon állat -
oceanearth
őstag
válasz
neongorack #119 üzenetére
az király. hát nem tudom előbb üldd meg a motort, amjd sportgyújtás, gyertya, kipufugó(én leovincit ajánlom), de pl. ha visszahajtott tuning kipufogót akarsz az már igényli a nagyobb hengert meg a nagyobb karbit is. szvsz ha nagyon tuningolni akarsz akkor először gyertya, gyujtás, kuplung, majd egyszerre karbi, henger, kémény. sztem. hát, hogy mekkorát dob a teljesítményen azt nem tudom, de az én robogóm pl. megy terepgumikkal majdnem 100-at. ja és kifelejtettem, hogy a hátsó meg az első rugóstagot érdemes kicsrélni.
[Szerkesztve] -
oceanearth
őstag
válasz
neongorack #120 üzenetére
semennyire ez egy régi 98 utáni ZX, amit lefestettek az ülését újrahúzták. és az elejére nagyon kontár módon csináltak valamit, amire nem tudok rájönni, hogy micsoda. viszont nagyon csúnyán néz ki, ahogy sufni tuninggal megcsinálták
-
neongorack
senior tag
Elvileg ő a 2006-os Dio ZX! Nemtudom, hogy ez mennyire igaz....
Bővebben: link
Szép ki darab és nagyon formás a kialakítás meg szépek az idomok is...egyszóval nekem teccik!
[Szerkesztve] -
neongorack
senior tag
válasz
oceanearth #117 üzenetére
Nekem meg most lesz valszeg egy ZX-em és aztán jön a gyüjtögetés tuningra!
Szted mivel kezdjem? Én egy új kipufogórendszerre gondoltam.....Vajh Mennyi lehet egy Malossi? Biztos nem olcsó mulatság, de sokat dob a teljesítményen! -
oceanearth
őstag
válasz
neongorack #116 üzenetére
nagyon kemény. nekem is volt egy zx-m, de az nem nézett így ki. ez nagyon durván mehte, ahogy láttam a motor az full malossi tuning, a futómű se volt gyenge az első fék sem. ngk matrica, gondolom ngk gyertya van benne. azért az a baj a tuninggal, hogy nem jó hidegen az önindító, csak ha meleg a motor, egyébként néha még akkor is rugni kell
-
neongorack
senior tag
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
És mindez egy Honda Dio ZX-enSzép Gép.....
Bővebben: link
Bővebben: link -
Janesz
őstag
korábban linkeltem 115k egy olyan amit még alakítani kell...(na ez az ami gecidrága!! henger olyan 40-70k kipufogó 30-40k,varriátor 20-30k nagyobb főtengely-nagyobb karburátor-hosszabb hajtás-kevlár ékszíj) és máris 300k környékén vagy!!
én ezt a csodát 200k-ért adtam el 2-3 éve...egy futár vette meg aki egyből hannyat esett vele mert azt mondta,hogy én ne magyarázzam meg neki mennyire megy ez mert ő nap mint nap ilyenekkel jár és tudja mit tud a moci...utána úgy jött vissza miután 70-nél is majdnem nyomott egy hátast,hogy -húúú bazzeg ez télleg nagyon durván megy... -
Janesz
őstag
de ezt mondom,hogy felújítani is csak akkor kell ha fullra ki van fingatva...
de ezt amint beindítja valaki hallani lehet...ha meg ráülsz akkor pláne...de igazábólami szétkopik azok a varriátorgörgők azok meg max 2k-s tétel utána az ékszíj ami max 3k a többire nem jellemző a túlzott kopás...ha új mocit akarsz mindenképp akkor aprilia sr50 ditech vagy yamaha aerox vagy gilera runner-t nézegess!! többivel ne foglalkozz!! vagy ha tetszik az aprilia scarabeo akkor az is fasza kis moci...elsőre csúnyácska szegény de nekem már úgy is tetszik de amint ráülsz és átsiklik a repedéseken mert nagyobb a kereke rögön megszereted... -
ngabor2
nagyúr
Akkor módosítok.
Mindenképp új kell, nem akarok felújíttatni, nincs ilyen téren ismerősöm. A fenti típusokhoz hasonló felépítésűeket keresek. Ha vannak boltcímek, akkor ki tudom választani a nekem tetszőt.
De ha esetleg van itt debreceni szuperszaki, aki megcsinálna egy teljes felújítást, akkor talán elgondolkodnék egy használtan... -
Janesz
őstag
csak felhívnám a figyelmedet arra az apró tényre,hogy a dio meg a jog sem mai gyerek és annak az esélye,hogy ezekből újat veszel =0
amúgy jog-ból nyugodtan vehetsz használtat mert ha világvége van vele akkor is max 30k-ból a nulláról felújítod!! (henger+dugattyú,fékbetétek,ékszíj ,varriátor görgők stb...) -
ngabor2
nagyúr
Akkor boltkereső. Leginkább Debrecenben. Ha valaki tud mondani helyet, ahol lehet újonnan venni robogót, az segítsen. A Yamaha Máthét ismerem, oda is el fogok menni. Viszont a Honda Dio is tetszik, annál is van bőven hely az ülés előtt.
Használt cucc nem játszik, volt már a családban eset, hogy hibátlannak tűnő használt műszaki cikkről kiderült, hogy csoda, hogy működik, és még élünk is mellette...
Inkább kerüljön 2x annyiba, de új és jó legyen. -
Janesz
őstag
válasz
oceanearth #97 üzenetére
4 üteműre minek tennél tuningdobot?? halottál már te 4 ütemű robogót tuningdobbal??csak mert olyan lesz a hangja mint egy choppernek és azt a rendőrök sem szeretik....amúgy a legjobb választás a gilera ilyen szempontból mert az 50-es és a 200-as méretre ugyanakkora!!
-
Janesz
őstag
nagyon jó kis moci!!
igazad van 50-essel az a gond,hogy cibálni kell neki állandóan....
és én ha vennék csak és kizárólag 4 üteműt vennék mostmár ugyanis sokkal nyomatékosabb (pl: ha egy partra akarsz felmenni akkor a 2 üteműnél ha nem 5-6000 körüli fordulaton indulsz neki akkor nem fogsz tudni gyorsulni meg gyorsan feljutni viszont a 4 üteművel mondjuk mész 40-el síkon jön a part és ugyanúgy 40-el felmegy anélkül,hogy húznád tovább a gázt!!)
az enyémet most adtam el 300k-ért és ez volt az...
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
és itt a régi Jog-om a kis csillagharcos moci amit sokan lenéztek a kocsiból aztán csak figyeltem őket a visszapillantóból,ahogy egyre kisebbek lettek...
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- iCarsoft CR Max autodiagnosztika ELADÓ
- Eladó 4 db Achilles Winter 101 téli gumi 225/40 R18 92V XL
- Új Catler TC 9010 prémium konyhai robotgép 1400 W - 2 év bolti gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE H77-DS3H H77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest