Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PistiSan

    addikt

    válasz A_ScHuLcZ #49656 üzenetére

    Nálam ami bevál, 1db excel fájt minden évben, ilyen szlopok vannak: Dátum, Feledat, Megoodva?, Ki kérte, Probléma megoldásának leírása
    A megoldva mezőben ilyen rövidítéseket használok, i,n,k minél kevesebb legyen az a lényeg, saját jelmagyarázat: i=igen, n=nem, k=később.
    Amit megoldok oda egy i betű kerül, amivel később is ráér foglalkozni oda egy k betű. Néh napközben rá szűrök a Megoldva oszlopra, hogy csak az üreset mutassa, tehát csak az aktuális feladatokat, illetve a későbbre halasztott munkákat is előveszem rendszeresen. Ez csak akkor megoldás, ha nem 100 lépésből áll a probléma megoldása, illetve elég egy rövid jegyzet magadnak a megoldásomról.
    Anno én is kipróbáltam sok csilivili cuccot, ez vált be a fenti igényeim alapján.
    Ami előny: Itt sem kell fejben tartani mindent, mivel leírod, offline is működik, nem vagy egy szolgáltatóhoz sem kötve, helyben van minden tárolva, érzékeny információt nem lehet 3. féltől származó hackelés miatt kinyerni.
    2 hátránya van, csak az adott gépen megy, illetve néha nem árt mentést készíteni, ha esetleg valami történik a gépeddel, ne vesszenek el a dolgaid, vagy eleve olyan helyre mented amiről van napi mentés a cégnél.
    A múltkor kerestünk valamit ami 3 éve történt, kb 5 perc alatt tudtam releváns információkat visszakeresni.

Új hozzászólás Aktív témák