Hirdetés
- Egy korszak vége
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz szebe #224598 üzenetére
MQB-vel nincs gond?
mk7 Golf az amugy nem az?kozvetlen kornyezetemben egyiknel 1.2millios arajanlat az olajtemeto 1.4TSI-re, inkabb meg 2 evet locsoltak bele az olajat, mielott eladtak egy madarnak
(nem, nem turbo hordta mert az kicsereltek rajta mar elotte 400k-ert vatta ujra )masiknal pont egy eve 1.6 TDI 105lovas 5-s manual valtos, 700k volt a valtojavitas
bontoban 320k-ert adtak egy valtot kapugaranciaval, mert az is tudta miert kell neki az
az is szar volt, csak meg kevesbe az, ugyhogy kettobol osszeraktak egyet, csak ehhez 3x volt lent a valto, meg belement osszesen 6 liter abbol a 12k/liter aru VW valtofolyadekbol
R53-s Mini, 1.3millios vetelar, elado adott melle egy mappat lefuzott szamlakkal az elmult 3 evbol 3.2millio ertekben
~18 eves auto
de megerte ez is, nem?
húszdé, 200k km-nel tervezetten lanccsere + tervezetten olajszivattyu csere, fotengely csapagysor csere, ehhez vonalbafuratas, amihez motor total szetborit, majd ossze, minden tomites meg kutyafule csere
1.8-2millio
2literbol 184lo azaz 92lo per liter mellett
eloadja magat a bajorvagen fanboy, hogy hatdehatde a magas literteljesitmeny miatt kell
ahhhha, deee
...jok ezek a jürgen verdak am amugy, vegyetek sokat belole tovabbra is
kedvenc autoszerelo meg nem nyaralta korbe a bolygot
------nem ertem egy 15+ eves 159 2.0JTD-nel a 170lovas motor miert nem kéri ezt igy elore tervezetten frutti 200k km-nel mar, vagy egy a 1.9 16v JTD Twinturbo a 190loval szinten miert nem?
de az M32-s valton vagyunk leakadva, ami toredek ennyibol megallM32 valtonak meg csak annyi volt a trukkje amugy, hogy kell bele MoS2 (mobildén-diszulfid) adalek +2.5liter olaj
persze nem akkor, amikor mar hangja van, mert akkor mar mind1...
meg 35-40k km-kent le kell dobni az olajat belole es ujra tolteni
aki erre nem kepes az jarjon busszal vagy koltson egy jurgenvagenre 4x ennyitmeg 10-15 eves autonal a kuplungcserekor mar talan illene kicsereltetni a be- és kihajtas szimmeringeket is (kb ~10k), es akkor nem szivarogna el a muanyagga kemenyedett, kezzel is torhetove valo szimmeringnel az olaj belole.... foleg nem pl pont a kuplung fele
az 1.3-s Ignis/Swift-ben is szeretett lecsapagyodasni a valto par evesen, megsincs akkora dramazas miatta, mint egy M32-ert
jaaa, ott is 40-45k km-kent olajat kell(ett volna) cserelni....de amikor jonnek ezekkel az elettartam olajos megfejtesekeikkel az
meg amikor visszatoltik bele azt az olajat, ami benne volt, jojazhe'[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
szebe
addikt
válasz hobizoli #224595 üzenetére
ehhez kepest pl a sokat szidott M32-s valtot 10-15+ ev alatt 1x kell atmoddoltatni a nagycsapagyasra, de amiben rendszeresebben csereltek az olajat, mint 50k km, abban az se kell
Itt se az átmoddoltatás a baj, hanem hogy egy 10+ éves autót nem biztos hogy 10+ évre vesz a 2. tulaj, úgy meg nem adja ki annyira a matek. Aki megveszi a mittomén, J Astrát kettőfélbe' (de lehetne bármelyiket mondani, amibe belerakták), nem biztos hogy egy ~300k-s váltófelújítással fog/szeretne kezdeni (már ha még nem lett megcsinálva előtte).Eggyel nagyobb nagyságrendben ott az említet caxa is. Fasza motor meg minden, csak kezdésnek borítsd bele a kocsi árának majdnem felét. Ja, annyiból már vehettél volna MQB platformosat is, azzal nincs annyi gond...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #224595 üzenetére
sokkal rosszabb hiruk van ezeknek mint amilyenek...de addig meg lehet venni relativ occsoe, es nincs tullihegve az aruk, mint mas egekig hype-lt modelleknek, mikozben muszakilag meg az egy vodor csavar kategoriat hozzak
Ugyanígy látom 2 japánnal és 2 (3) olasszal a családi flottában.
Ráadásul az előző és a mostani Ypsilonunk is 1.3 Multijet, amit a 20 legrosszabb egyikeként tartanak számon, pedig sokkal jobb annál.Az M32-höz még annyit, hogy azért a hibái ellenére nem egy rossz váltó. Szeretem, hogy szinkronizált és ferdefogazású a hátramenet, mindig beveszi elsőre és nem vinnyog tolatás közben.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz pweisz #224582 üzenetére
sokkal rosszabb hiruk van ezeknek mint amilyenek...de addig meg lehet venni relativ occsoe, es nincs tullihegve az aruk, mint mas egekig hype-lt modelleknek, mikozben muszakilag meg az egy vodor csavar kategoriat hozzak
pl a szupersztar trédéjí, amiben a kiszakad a PD elem lefogato menete a hengerfejbol =szetveri a fészket, eltorik a feszitogorgo csavarja =osszekocolodik vezerles, lenyalja a 6szogtengelyt az olajszivattyu =besult a motor, vagy elkopik a vezetengely + a hidrotokek =csere kompletten a fejben, amikor a "fekete" INA hidrotokek darabja tizenezer hozza...
ezek ilyen egyenkent is tobb 100 lepedobol orvosolhato tipushibak....de nezd meg mekkora rajongotabor van mogottuk megis
kollegam Swift Sport-ja most lett 3,5-4 ev alatt (amiota ismeri az eloeletet) masodszor fotengely csapagyas
pont egy ilyen felujitas utan vette meg azert, hogy ez tuti
ezeknel ez egy tipusbetegseg, es akkor ez tul van rajtaaztan most ujra = 350k HUF / alkalom
nagyreszt a felesege hasznalja ovijaratra helyben, neha o is meguritja az M7-M0-n
azert ennel tobbet kene birnia, mert nem jar vele ki pl a Kakucsra
kijarna vele palyanapozni is, akkor evente kene?
mindig gyari 5W-30-s olaj kerult benne, amit 8k km-kent csereltekehhez kepest pl a sokat szidott M32-s valtot 10-15+ ev alatt 1x kell atmoddoltatni a nagycsapagyasra, de amiben rendszeresebben csereltek az olajat, mint 50k km, abban az se kell
az az eredetivel sem lett 3-4 evente csapagyasde kiraknal egy random M32-s valtos akarmit eladonak, arra sugarban menne ra az okadas
a bezzeg Swift meg japppan urcsucstechnika, ami örökélet+2ev-rol indul a fejekbendigo/franszoa verdanak van egy 100-150k-bol orvosolhato baja =bonto
nemet/jakuzara ramegy 4-500k 1-2 evente, azt ki kell fizetni es megyunk tovabb
van baj a fejekbenha a VW elszopik a 1.4TSI motorokkal 10-15 evet, akkor egy masik gyarto meg tuti ennyire se tudhatta megugorni ezt a temat....
lasd 1.4TJET, ami ehhez kepest tenyleg golyoallo1.4TSI olajtemeto Golf-ja volt egy masik kollegamnak, par eve hasra egy 1-1.2millios arajanlatot kapott a fogyoolajzasi tema orvoslasara + ami kozbejon
masiknal meg egy TJET Grande Punto, a 230lora tunnerolasa sem kerult ennyibe a nagy fekkel egyutt, mert amugy a motornak semmmmmi baja, es mar 5-6+ eve hasznalja igy napi jaros autonak
a fenti Swift-re meg ezen ido alatt majdnem rament ennyi csupan azert, hogy csak "gyari" lehessen, es semmi okositas
vagy 1 honapja: Corolla 1.6, 2 kipuff szelep elégett, a hengerfejtomitest ugy atfujta, hogy az alu hengerfejbol is hianyzik egy kiegett darab
komplett hengerfejcsere + stb ~400k[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Veron
addikt
válasz den89 #224590 üzenetére
A Corolla 2019-es gyártás 43k km-rel.
5-6 milliót nem szívesen költenék egy második autóra. Viszont hiába megy ő elektromossal, ha nekem kell elhozni a gyereket (csak egyedül van) az oviból, akkor ugyanúgy gyilkolom a Corollát - amit nem vezet, mert manuális.
Értem az érveidet, jogosak. Arkana széjjel van kamerázva, ez csökkenti a sérülés kockázatát, ahogyan az automata miatt sem lehet feleslegesen bőgetni bejáratósan.
Mindegy, tökéletes döntés nincs, Arkana lesz. Már kifizettem az előleget, nincs visszaút.
Azért köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
addikt
válasz eldoble #224592 üzenetére
illetve 4-es Golfban és Leonban is ismert hiba az anyósülés lábtér beázása, az a rosszul visszarakott vagy nem létező utastér szűrő okozza, valamint az első ablakemelők szerkezete is VW betegség, az "erősített" utángyártott nem biztos, hogy jobb.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
A suzuki temara visszaugorva, ennel irjak, hogy klima off, meg a probakorhoz tegyem le a vetelarat. Ez az uj divat? 300k feletti km allasoktol kell valamennyire tartani?
Everybody lies.
-
den89
tag
válasz Veron #224577 üzenetére
Írtad, hogy a feleséged tapasztalatlan sofőr, automatát szeretne, és minél kisebbet. Meg ha jól rémlik, 2 gyerek van, akkor azért kell egy nagy autó. Nem fogsz tudni megegyezni 1 autóban a feleségeddel. Meg én azért nem biztos, hogy egy új 11 milliós nagy autót raknék egy tapasztalatlan sofőr alá. Bocsi, ez csak saját vélemény. A mostani Toyotátok mikori, hány km van benne? Nagyon csereérett már? Szerintem tartsátok meg. Az asszonynak meg vegyél valami minél újabb kis autót 5-6 millióig (akár elektromosat - pl Nissan Leaf, Renault Zoe- amit az ő felhasználása mellett elég hetente egyszer, vagy akár ritkábban feltölteni), rakj rá 4 évszakos gumit, egy évben egyszer elviszed szervizbe, és nincs rá más különösebb gondod.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz eldoble #224588 üzenetére
a BCB az szíjas. 5w-30-at eszik, ha nem az volt benne, akkor azzal komoly olajfogyasztást akarta orvosolni az ügyes tulaj, kerülni kell
a trafó mellett a hűtőkört is érdemes átnézni, a kiegyenlítő tartály teteje vérzik el a leghamarabb, de maga a tartály is meg szokott repedni, aztán fogy a víz. további ismert apróságok: lambda szonda, vezérműtengely jeladó és hűtővíz szenzor hibák, de ezeket viszonylag egyszerű cserélni
az AZD-nek a továbbfejlesztett változata, jellemzőek Seatokban találni, bár Golfokba is tették“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz tibbike01 #224585 üzenetére
csak mindig legyen nálad tartalék gyújtótrafó (nekem is volt, és egyetértünk)
#224563 rbalint88 nekem ez a második autóm, amiben van kormány fűtés, így amikor a feleségemnek kerestük a CX5-öt, akkor kikötés volt, hogy olyan autót vegyünk, amiben van
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
eldoble
aktív tag
-
kenguru99
senior tag
Ezeket a rendszereket a gyári technológia szerint nemigen lehet javítani. Amikor az autó ára jelentősen lecsökken akkor már senki nem fogja ezeket kicserélni. Olyan áron ami összemérhető az autó értékével. Ilyenkor jön az eltávolítás és mivel mi a következmények nélküli országban élünk, az esetek legnagyobb részében nem is fog megbukni az autó ezzel sehol. Bár egy Angliában élő szerint ott is ez megy.
@pweisz
"159 -est behordani, hordanak be sokat, legalább így bontott alkatrész ellátás biztos van..."
Bontanak sokat. De fogynak már el. Olyan másfél éve nézegetem a 159-est, mondjuk nem tudom minek mert semmi szükségem nincs rá. Korábban 40-50 közötti eladó autó volt a használtautón (benzines). Jelenleg 25db.[ Szerkesztve ]
-
pweisz
senior tag
válasz hobizoli #224579 üzenetére
Akkor eléggé ráfüggtél a 147-re
159 -est behordani, hordanak be sokat, legalább így bontott alkatrész ellátás biztos van... Gondolom ezért is jön be, mert nyugaton már macerás/drága a fenntartása.
Guilietta -hoz még tuti van minden, de amúgy meg nyerni kell a lottón, és Julia Q(V), (most) még minden van hozzá, kicsit lehet sokat eszik, de legalább megy, és hangja is frankó
-
Bdanyy
addikt
Amikor úgy tűnt, hogy gond van a dpffel (nem az volt a ludas), akkor több helyen is érdeklődtem a tisztítással kapcsolatban, mindenhol a kiiktatást javasolták. Szóval ha úgy nézzük én is ilyen szerelői javaslatokkal találkoztam csak. Senkit nem találtam, aki szó nélkül vállalta volna a tisztítást, anélkül, hogy hülyének nézne.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Llew
senior tag
Mindig jó hirdetéseket olvasni. Igazi gyöngyszemekre i s lehet akadni:
gondos gazdától...DPF szakszerűen kiszedve a szerelő javaslatára, FAP rendszer kiszerelve már az előző tulajdonosnál
Most erről mi a faszt gondoljon az ember?
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
hobizoli
nagyúr
válasz pweisz #224574 üzenetére
nekem ket facelift 147-m van
eddig minden volt hozzajuk ami kellett, az egyik 7 eve van meg, a masik 3
egy 16v JTD Q2 es egy 2.0 16v TS 6spd mod-l
a 166 eleve sokkal ritkabb auto volt a maga koraban is ezeknel
159 sose volt tul popularis, mert nagyobb is, es sarnehez egy 156-hoz kepest, +3-400kg
ezeknel eloferdulhet, hogy vmi tipus specifikusabb cucc igy 20-25 eves korukra mar nemvan
a 166 az boven 90-s evek vegerol szarmazik, lassan OT-re is lehetne vinni oket
Giulietta-t pl siman vennek kb barmelyik motorraltöbb drón kell ;P
-
kenguru99
senior tag
válasz tboldi #224573 üzenetére
Alfa 159 facebook csoportban keress rá, lesz találat. Amennyire látom 200 ezer km környékén.
@pweisz
"Már 166-nál is hiányos az alkatrész ellátás, gyanítom a 159 is abba a korba ér bele"
2.4JTD-hez nincs olajszivattyú, 2.0JTD-hez hónapokig nem lehetett kapni kettőstömegűt, valami rémlik hogy a TBi-hez is vannak már problémás alkatrészek (mert keveset gyártottak belőle, Giuliettában meg már módosítottak a motoron)[ Szerkesztve ]
-
pweisz
senior tag
válasz hobizoli #224571 üzenetére
Észszerűség alapján én, Mito/Julietta-nal régebbit nem vennék. Már 166-nál is hiányos az alkatrész ellátás, gyanítom a 159 is abba a korba ér bele, azoknál régebbieknél már bele se merek gondolni ott mi van, max a bonto.... Illetve kevés szerelő ért Alfákhoz, régebbiéknél pedig kelleni fog szerelő, még ha nem mentek semmit, műanyagok/gumik akkor is öregednek.
-
pweisz
senior tag
válasz rbalint88 #224568 üzenetére
164 nagyon tetszik! Ez a szögletes vonal, mint a 155, 145 nagyon adja! De bevállalni max ha nagyon sok pénzem lenne, de annyi hogy valami Alfáriumba be tudjam adni, hogy ne nekem kelljen hozzá alkatrészt vadászni, mert 166-hoz vannak alkatrészek amiket nem kapni, ezeknél gyanítom halmozottan így van.
-
kenguru99
senior tag
válasz tboldi #224569 üzenetére
Úgy értettem, hogy a turbinaház repedése miatt kompletten cserélni kell a turbót. Az ár amit találtál nagyságrendileg stimmel. Az alfa 159 csoportban 600 feletti árakat írtak, De lehet, hogy beleszámolták a csere munkadíját is.
@pweisz
"gyanítom azokat se olcsóbb fenntartani."
Egyértelmű hogy nem. Ugyanaz a liga.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz kenguru99 #224565 üzenetére
turbóház repedés (csak gyári van 600+)
Erről van valami bővebb infó? Hirtelen ráguglizva nem találtam semmi érdemlegest, se magyarul, se angolul. De komplett turbót találtam 555k-ért is.
-
rbalint88
addikt
válasz pweisz #224567 üzenetére
Alfa 156 utan lett Audi A4-em, kb azonos liga. A bonyolult, “igenyes” megoldasok karbantartasa egyik markanal sem olcso
Minel ujabb, minel nagyobb kategoria, minel sportosabb, annal magasabb a szorzo
Ma lattam egy patent 164 V6-ot, megdobogtatta a szivemet, deaz asszony kirak, mint macskat szarni, ha meg valami oreg vackot hazaviszeknincs hol tarolni meg egy hobbiautot. -
pweisz
senior tag
válasz kenguru99 #224565 üzenetére
Hmm, ahhoz képest nagyon szokták ajánlgatni ezeket. Mondjuk régi Alfát fenntartani eleve nem olcsó... Arról már megvan a személyes tapasztalat Bár minden relatív, nem tudom milyen lehet egy BMW, Audi, vagy Mercedes fenntartási költsége, gyanítom azokat se olcsóbb fenntartani.
-
kenguru99
senior tag
válasz pweisz #224564 üzenetére
"Alfás csoportban motorban 1.75 TB és a 2.0JTDm-et látom hogy nagyon dicsérik a 159-esnél."
Fenntartani egyiket sem olcsó.
Tbi: M32 váltó, vezérlésmódosító, turbóház repedés (csak gyári van 600+), szívóoldal kokszosodás, magas fogyasztás.
2.0 JTDm Egr hűtőház repedés, olajnyomás problémák (ha időben ki van cserélve nem drága, de ha nem...), nézd meg mennyibe kerül hozzá egy kettőstömegű, a szokásos dízeles bajok (porlasztók, dpf), elég csúnya orgánumú motor, de legalább még olyan nagyon keveset se fogyaszt. -
pweisz
senior tag
válasz Pfiucska #224507 üzenetére
Beleszólok a témába, ha már véletlen benéztem a topicba. Alfás csoportban motorban 1.75 TB és a 2.0JTDm-et látom hogy nagyon dicsérik a 159-esnél. Mindkettő aranyárban megy a HAHU-n. Én amennyire levettem általánosságban tartósságra a régebbi modelleknél a dízeleket szokták dicsérni. Nekem 2.4 JTD van, de 166-ban, 159-et is jól viheti, viszont arra írják hogy hengerfej problémáktól szenved.
-
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #224559 üzenetére
A Golfban az ulesfutest lehet utolag aktivalni, a kormanyfutest nem. Lehet a Leonnal is van ez a lehetoseg, az infotainment reszen irta a felszereltsegeknel.
Szvsz a kormanyfutes az egyik legjobb extra, en ki nem hagynam - asszony autojaban csak ulesfutes van (nem is volt elerheto a kormanyfutes hozza), irigykedik is a hidegebb napokon ram -
zolnagy
őstag
válasz focvis #224528 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Még átgondolom (év végéig ráérek). Ha viszont fl ment az infotainmentre, akkor valószínű az lesz. Túl jó most ez az ajánlat és jövőre valószínűleg drágább lesz.
Ülésfűtést nem biztos, hogy kérek, mert csonagban lehet csak kérni (kormány és ülés) 185e felárért, annyit meg nem ér nekem. -
addikt
válasz szebe #224553 üzenetére
az autók nagy részében a felszereltség köszönő viszonyban sincs a hirdetésben és a valóságban, ezt adom
a linkelt típusnál nem néztem meg a konkrétumokat - ez hiba volt, ahogy látom, ketten is felhívtátok rá a figyelmem#224543 BlackDemon ezeknél az autóknál 2 millió körül már azon a szinten vagyunk, ahol a legdrágább alkatrésze az autónak a karosszériája, szóval ha az nem rohad, akkor nagy bajok már nem lehetnek, ettől függetlenül értem, hogy a turbó egyel több lehetőség a megkotlásra.
persze Micsurin példáját ne vegyük#224555 sasa134 a megcélzott ár környékén már lesznek egészen fiatal Corolla hibridek, amik default automaták [link] [link]
ha nagyon kell a SUV akkor egy-két Kia Niro is akad 6M-ig bezárólag, bár az egyike az "alacsony" SUV-oknak, elég mélyre kell ülni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sasa134
addikt
Második , gyerekkel rohangálós autónak mit vegyek az asszonyak a következő paraméterekkel:
- elővárosi+városi használat, napi 20-24km, hétvégén el tudjon menni a Balcsira és Bp-re ha kell, tehát autópályás üzem se legyen gond
- kell az 5 ajtó, benzin vagy hibrid, max 5-6 éves, crossover/SUV preferált (de sztem kompaktról is meggyőzhető) - elférjen hátul egy 3 és egy 6 éves gyerek lábak csonkolása nélkül, legyen értelmezhető csomagtere egy bevásárláshoz
- nagyon jó lenne automata...
- max 6Mköszi
Avanti Roma
-
szebe
addikt
válasz f4lcon #224540 üzenetére
A cosmonak hirdetett opelek fele nem cosmo, csak jól hangzik, mert ugye az volt a legfelső szint.
Pre-fl J-t én nagyon meggondolnám (főleg az 1.4T-t), ott még azért vannak buktatók bőven. A 2 milliós ársávtól nem kell csodát várni, tudom, de azért na."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
F-ECT$
titán
Pár napja volt szó itt a casco-ról. 2016-os Golf kombi 1.4 TSI. Köbe cascom van, 1 éve 50e volt, idén 60e, jövőre 130e Ft lenne. Hívtam őket, mondták hogy ez tudatos döntés, eddig olcsók voltak, mostantól a többihez árazzák magukat. Így mondjuk nem maradok náluk, csak kicsit sokkolt a 100% feletti áremelés. (A legolcsóbb casco így is 115e Ft lesz, de hát ez van.)
Dive ever, work never.
-
rbalint88
addikt
válasz Veron #224544 üzenetére
Attol fugg, mekkora pityputy miatt fujtak. Ha eltunt a szelvedoig az auto, az baj, ha csak csavaros elemeket javitottak es a vaz vonalban maradt, akkor nem.
Amugy B autonak nem lenne jo valami kicsi elektromos? Gondolom ennel kevesbe szempont, hogy messzire tudjon menni es mivel felmerult a phev, ezert gyanitom a toltes is megoldott.
-
félisten
-
félisten
-
den89
tag
válasz Veron #224544 üzenetére
Ezek a nők... persze a mosást, takarítást, gumicserét, éves szervízt, műszakit intézd te a 2 db autóra. Ő meg csak beül és megy. Ismerős érzés.
Egy 8-9 éves autónál szerintem már lényegtelen, hogy volt-e fújva. Nyilván kérdés tényleg, hogy mekkora mértékben sérült, ha sérült.
Mi 3 éve vettünk egy kifutó szériás, akkor is már jó árban lévő Cliót. Annyival megkönnyítettem az életem, hogy 4 évszakos gumit raktam rá. Csakhogy a családi autó meg lassan 17 éves, amivel amúgy nincs gond, azon kívül, hogy 1-1,5 év alatt ráment fél misi. Mondom asszonynak adjuk el mindkettőt, és helyette legyen 1 db, és kb rá sem kell fizetni, vagy max 1-2 milliót. Ááá, neki kell az évi 3-4 ezer km-re az autó (1,5 év múlva, amikor visszamegy dolgozni, akkor meg valószínű még ennyit sem fogjuk használni). Jó mondom akkor a 17 éves helyett veszünk egy 3-4 éveset, max 6,5-7 misiig. Ááá újat vegyünk. Ok... Na ezért nem veszünk az öregebb autó helyett 1 éve másikat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabonagyur #224532 üzenetére
Ahogy #224534 BigBlackDog írja, a facelift keretében háttérvilágítást kaptak az érintőgombok.
Továbbá a GTI/GTD/GTE sor fizikai gombokat kapott a kormányra; az normál Golfokban eddig is így volt. Csak az R-ben maradt a haptikus, azon is változtattak valamit, hogy kisebb eséllyel nyomjon félre a sofőr. -
Veron
addikt
-
BlackDemon
csendes tag
válasz f4lcon #224540 üzenetére
Köszönöm szépen, a turbósokat próbáltam kerülni eddig, mert olvastam a jellemző hibákról, de a kérdés minden autónál a korábbi tulaj hozzáállása a karbantartáshoz és a használathoz. A Cruze jól néz ki, de azt a feleségem nem szeretne, mert a legjobb barátnője is azzal furikázza a családot.
-
rbalint88
addikt
válasz Veron #224541 üzenetére
Megis ket auto lesz inkabb es a meglevo Corolla melle jon B verda? Szerintem jo valasztas egy ilyen Corsa, nem egy ordoglakat. A konkret darabnal a kepeken olyan, mintha az egesz eleje fujva lett volna.
f4lcon: a Cosmo valoban jo, kar, hogy a linkelt valojaban nem az. Azokban alap a felbor ules, ebben az Essentia/Enjoy ulese van.
-
addikt
válasz BlackDemon #224529 üzenetére
Astrából inkább venném az 1.4 turbót [link] [link] főleg a Cosmo felszereltség a legjobb, bár ehhez alkudozni is kell: [link]
és a Chevrolet Cruze is egy Astra, egy pillantást megér [link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
szebe
addikt
válasz OPiiPO #224536 üzenetére
Kicsit tényleg mintha nem lenne síkban, de vagy a perspektíva rossz, vagy rosszul van beállítva a kormány (oldalirányba lehet egyáltalán állítani?). Egy bőrözés azért ráférne, de az már részletkérdés
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
OPiiPO
veterán
válasz Pttypang #224531 üzenetére
Az alap üléseket nem ismerem, az enyémben állítható dőlésszögű combtámaszos van, eléggé kényelmes hosszú időn át. Azt sem tudom mit jelent hogy "eltolt" - nálam pontosan a kormánykerék geometriai középpontjában van az ülés szimmetria tengelye.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
BlackDemon
csendes tag
válasz BlackDemon #224529 üzenetére
OPiiPO, szebe Köszönöm a válaszokat és az ajánlást.
Már nem létszükséglet a száguldozás, azért néztem jobbára a szívómotorosokat 2 M Ft-ig, Renault-om még sosem volt, lehet, hogy keresek akkor egy erősebb 1.6-ost és bevállalom, kombi lenne jobb a babakocsi és egyebek miatt.
Köszönöm még egyszer a válaszokat. -
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #224532 üzenetére
Ha jól tudom, a világítás pont jött FL-el.
-
szebe
addikt
válasz BlackDemon #224529 üzenetére
A 122 lovas TSI-t én nem feltétlenül erőltetném, mire rendbevágod már kb vehettél volna MQB platformos vehető verziót is.
Megane jó, ha van lehetőség akkor 110 lovasat vegyél, abban jobb a (6-os) váltó. Egyébként nekem is ilyen van (egy kicsit jobban felszerelt), szintén G Astra után, teszti a dolgát.
FL J Astra is jó, bár nehéz a bódé. A méter sok, de ennyiért ilyen lesz. A félbőr ülés jó, ennél már talán csak a combtámaszos jobb."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
félisten
-
OPiiPO
veterán
válasz BlackDemon #224529 üzenetére
Astra J 1.6 szívóbenzinnel csak akkor ha _tényleg_ sehova semmikor nem sietsz. Méter is sok már benne.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
veterán
válasz zolnagy #224522 üzenetére
A most aktuális facelifttel változott az infotainment, a mögötte lévő rendszer immár MIB 4 lett, észszerű menüsrtuktúra, erősebb processzor, nagyobb kijelző, elvileg röccenésmentes rendszer. VW esetén - gondolom Seat ugyanez - ki lehet fixen tenni gombokat a display felső sávjára, nem kell kutakodni utánuk, ilyen például a start-stop kapcsolója is.
Sajnos a klíma fizikai gombjai nem tértek vissza, de azok is fixen a kijelző alsó sávjára kerültek.A felsoroltak közül biztos, hogy egy új Leon ST-t választanék 8,2-ért.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz zolnagy #224522 üzenetére
Az érintőkijelzős kezelés ne riasszon el. Minden működik magától, az ülésfűtés bekapcsol 5 fok alatt, az auto klíma szabályoz mindent, a start stop-ot sem kell kikapcsolni mindig, sőt, ha mild-hibridet veszel nem is tudod kikapcsolni (vagy legalábbis, ha kikapcsolod sem fog úgy működni, ahogyan szeretnéd).
-
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #224524 üzenetére
1.4t-gdi-rol nem hallok/tapasztalok horror sztorikat, nalunk a cegben van jopar i30 es nincs veluk gond. Az 1.7dize tucsonokban is csak a DCT valto esik szet rendszeresen, az nem egy jol sikerult fejlesztese a Hyundai/Kia csoportnak.
Szvsz a VAG termekek egy fel-egy polccal magasabb minoseguek osszessegeben, mint a Hyundai/Kia, de foleg Kia-t siman vennek magamnak - leszamitva a DCT-t, mert napi hasznalosnak mar nem szivesen ulnek vissza kezivaltosba. -
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #224522 üzenetére
A konszern sorbol miert maradt ki az Octavia? Kb abbol van a legnagyobb valasztek. En egyebkent Golfot vagy Octaviat vennek, a Leon szvsz FR vagy Cupra szinten tud tobbet adni a konszerntarsaknal, a mezitlabas/polgari valtozatok kevesbe allnak jol neki, de ha eppen abbol van jo vetel, nem kell eldobni.
Ceed se rossz, de szvsz kombiban csunya, a proceed kinezete meg nyilvan be van arazva -
zolnagy
őstag
Max 5 millióig milyen 5 év körüli kombit vegyek?
évi 15e futás, 4 fős család
Ezeket nézem:
Seat Leon ST, Golf 7 Variant, ezeket 1,4 1,5 tsi motorokkal
Fiat Tipo 1,4 T-Jet
Kia Ceed SWDilemma, mert dolgozói kedvezménnyel most tudnék venni egy új Leon ST-t 8,2 millióért közepes Style felszereltséggel (persze hitelre, mert max 5 millióm van rá), de nem tetszik a mindent az érintőképernyőről vezérlés, ami a napi használat során megőrjítene (pl start/stop kikapcsolás is oda van eldugva)
[ Szerkesztve ]
-
Neoteric
addikt
válasz Vismajor01 #224297 üzenetére
Chrysler Pacifica. Tavasszal usaban ilyet hajtottunk, imádtuk. Van belőle plugin hibrid is. Második sor ülések olyanok mint az elsők, illetve a hátsó kettő súllyeszthető. (Mi így használtuk, 4-en mentünk sok csomaggal.)
PSN: ne0teric_sAN
-
addikt
válasz Poultier #224516 üzenetére
nekünk volt céges, azzal semmi baj nem volt, de állítólag nem olyan nagy eresztés. azt tudom, hogy két akkuja van, mindkettő az első ülés alatt, és bazi nehéz cserélni őket, plusz sokba is kerülnek... 100k kilométer alatt (új korától) más bajunk nem volt vele
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Poultier
tag
válasz lockdown90 #224515 üzenetére
Sajnos nem, ez a Ford féle PUMA motor sokadik variánsa
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Szükségünk lenne egy cuccolós családi-hodályra és eléggé rápörögtünk a Ford Tourneo Customra. Mennyire megbízhatóak a 2.2-es dízelmotorok?
-
Drughi
addikt
Sziasztok,
Édesapám abbahagyja a munkát és lecseréléi az igáslovat (Toyota Hi-Ace 2.4D) egy személykocsira.
Olyan megbízható autót nem fog még egyet találni, de kellene neki valami, ami vagy kombi, vagy, van rendes csomagtartója. Klímás és min 1 isofix van benne.
A buktató itt jön, max 1M áll rendelkezésre.
Csakis benzinest szeretne.
Mit ajánlanátok?
Akármit mondtam neki, egyedül az Mk2 kombi focus volt elfogadható. Francia-olasz nem kell neki.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 14T
-
addikt
válasz hobizoli #224503 üzenetére
szervizkönyv eddig minden autómban ezt írta, hogy 2 évente kell a fékfolyadék cseréje
nem nagy tétel, így nem sz*roztam vele, és kicseréltettem mindig“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hobizoli
nagyúr
válasz Pttypang #224499 üzenetére
mondjuk a fekfolyadekot amugy sem art cserelni 4-5 evente, elso olajcserenel bele kell szamolni azt is
amugy az az ABS kocka is attol doglik meg, hogy 15-20 eves autokban sokszor meg a gyari feltoltesu folyadek van... a tipikus jojazhe' logika alapjantöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest