Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teki1986
tag
Sziasztok!
Autó ajánlást szeretnék kérni, mert elvesztem a sok típus között.
Jelenleg egy Chevrolet Kalos Hatchback 1.4-es kocsink van 2 kisgyerekkel és kezdjük kinőni.
90 %-ban 150-200 km-es utakra használnánk havonta többször autópályán.
A csomagtartó méretből a mostani 220 litert szeretnénk növelni legalább 400 liter környékére.
Viszonylag zsúfolt környéken lakunk parkolás szempontjából, így hosszúságban jó lenne 4m környékén maradni, valamint szeretnénk ha lenne benne parkolás/tolatás segítőrendszer. (radar, kamera stb.)
Hátul a két gyerekülésnek kell beférnie hátrafelé nézve, így jó lenne tágas hátsó ülés rész.
Biztonság és kinézet szempontjából a SUV-ok tetszenek, de nem ragaszkodunk hozzá.
Árban maximum 5M Ft-ra gondoltunk.
Elektromos töltési lehetőség van a közelben.Előre is köszönöm, ha tudtok ajánlani típusokat!
i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950
-
lockdown90
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lockdown90 #222985 üzenetére
Na ahogy kiderült, valószínű nincs kézi váltó miatt benne. Amúgy benzines motorokban nagyon sokat bír, de egy dízelben is minimum 200e km-től beszélünk, ha nincs szétrúgva/túl sokat városozva, stb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #222989 üzenetére
Vagy olyan 10 eveset amiben mar cserelve volt.
#nincsbennetarcsi
-
ph_5.5
aktív tag
válasz szabonagyur #222995 üzenetére
Bocs, akkor félreértettem.
(én pl már nem vennék turbo nélkül autót... számomra sokkal több az előnye mint a hátránya ) -
félisten
-
kenguru99
senior tag
válasz molnarpeter #222984 üzenetére
Ha jól látom, igen csak a dsg-hez írja. De az a biztos ha alvázszám alapján utánanéz a kérdező.
-
ph_5.5
aktív tag
válasz szabonagyur #222987 üzenetére
Nincs minden turbosban.
Opel Astra K 1.4 150 Le start-stop-ban nincs. (a nem start-stoposban viszont van)
Ez csak egy kivétel így hirtelen tudom, de gyanítom hogy márkánként, motoronkét, vagy akár facelifttel is simán változhat. -
szebe
addikt
válasz szabonagyur #222989 üzenetére
Így van. Egy 10 éves autón ilyenekkel számolni kell, sok egyéb más mellett (gumi, fékek, vezérlés, stb)
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
félisten
-
félisten
-
szebe
addikt
válasz f4lcon #222982 üzenetére
Oké, nem olcsó, de normál futás mellett egy benzinesen mennyi a csere, 8-10 év? Egyszer letudja az ember, onnantól egy darabig elvan.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
lockdown90
senior tag
válasz molnarpeter #222983 üzenetére
kézi 6-os, 74000km
[ Szerkesztve ]
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lockdown90 #222977 üzenetére
Mennyi a km benne egyébként? Kézi vagy DSG?
-
addikt
válasz 426os #222981 üzenetére
azért egy kettőstömegű csere plusz kuplung csere (a kettőt nyilván együtt csináltatod, ha már le van húzva) munkadíjjal a legfusibb fusi műhelyben is 250k lesz, márkaszervizben meg szor 3.
nem véletlen, hogy félnek tőle az emberek“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
426os
őstag
válasz footy #222980 üzenetére
Én nem annyira értem, hogy 2024-ben miért a kettőstömegű még mindig az egyik legnagyobb mumus, amitől sokan félnek. Szinte minden turbós autóban ott van már, de mégsem kell folyamatosan cserélgetni bennük. Ráadásul annyi minden van már a legtöbb autóban, ami jóval költségesebb móka lehet, ha elromlik vagy cserélni kell...
.
-
footy
addikt
válasz lockdown90 #222977 üzenetére
Meg kell hallgatni hogy csattan-e leallitaskor, ha nem akkor nincs baj. Csak ezert nem kell otthagyni az autot, foleg ugy hogy mar szinte mindenben van.
Benzineseknel (ha nem dragrace-re hasznaltak akkor) nagyon lassan pusztul.[ Szerkesztve ]
-
Cikó
tag
válasz lockdown90 #222977 üzenetére
Ha adsz egy alvázszámot megnézem neked.
-
kenguru99
senior tag
válasz lockdown90 #222977 üzenetére
Az Unix webshopja szerint van benne.
-
lockdown90
senior tag
Sziasztok!
2017-es évjáratú Skoda Fabia 1.0 TSI-ben van kettőstömegű?i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
őstag
válasz molnarpeter #222968 üzenetére
Mondjuk megvárni hogy rádobnak e egy szép akciót szeptemberben ha van készlet
-
őstag
válasz molnarpeter #222962 üzenetére
Meg ha jól emlékszem kolléga leírására akkor 70k kilométerenként el lehet búcsúzni a 2.0 tdi részecskeszűrűőtől emiatt. Az már barátságtalanabb. Mindez szoftverfrissítés és általa okozott galibák miatt (EU követelmények ha jól emlékszem). Pedig a tdi mellé nem a száraz dsg-t kapod mint az 1.5 tsi-nél, szóval utazni szuper lehetett ez előtt.
-
-
ph_5.5
aktív tag
válasz Audience #222957 üzenetére
A pénztárcában maradt összegben
Igazából nálam autóknál apró részletek tudják eldönteni hogy tetszik vagy sem. A VW, SKoda és társai belterükben valahogy nem meggyőzőek. AHogy pl a Focus sem... Valamikor 20 éve vettünk samsung Plano tv-t. (síkképcső.. de ugye ezek még képcsövesek és 50 kilósak voltak, de az volt kb a kor elitje) A lényeg, az a kályhaezüst külső beégett az agyamba... és a hozzá tartozó kályhaezüst házimozirendszer is És van pár autógyártó aki 10 éve még ezt a színvilágot nyomta beltérben (nem a VW).
Az Alfák tetszenek- de a feleségemnek nem. Az elit kategória nem az én világom. Dolgoztam olyannak aki épp előtte vett Ferrarit. (újat). Az autón pont ugyanúgy meglátszott a bogarak foltja, pot ugyanúgy ráfröccsent a sár. Oké, szép a hangja, és szép a formaterv.. de az 1 milla vs 120 milla ott sem volt indokolt (és tényleg nem kellene... pedig x évig minden költséget a Ferrari áll) -
Tothgera30
Ármester
válasz OPiiPO #222958 üzenetére
Anyagminőség, beltér, de ilyen apróságok mint kesztyűtartó világítás elhagyása, vagy csomagtérben oldalsó tároló műanyag zárának "elfelejtése". Tehát összességében a J után erősen éreztem a spórolást. De ettől még nem rossz autó, illetve súlyán is kellett faragni, tehát van ami felírható annak. Valahogy én is azon az állásponton vagyok hogy a 2000-es évek eleje volt a csúcs, onnan több esetben spórolás ment.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Beerwolf
senior tag
válasz vzsryl #222948 üzenetére
Igazad van egyébként, egész jó áron lehet kapni őket: [link]
Ráadásul szinte kizárólag jót olvastam az új szériáról. Mondjuk a műszerfalat eszméletlen rondan sikerült megoldani azzal a vastag kávás tablettel, ez például igényesebb az Octavia-n. De nyilván minden másban jobb autó a Superb.
-
OPiiPO
veterán
válasz Tothgera30 #222955 üzenetére
Nekem a K beltere nálam erős visszalépés a J után. Te miket tapasztaltál?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
ph_5.5
aktív tag
válasz diegho #222953 üzenetére
Köszi, körülnézek.
#222954426os Céges autók Skodák voltak sokáig. Nem szerettem őket Mindig az az érzésem volt hogy az vesz Skodát akinek nem futja VW-re. Igaz azt meg az akinek nincs keret Audira. Audit meg az akinek nem fér bele a Lamborghini Ez a németes racionalizmus valamiért sosem jött be.
Bravo 6 éve van nálunk. Pár napja volt műszakin, minden rendben vele. Közlekedő edénynek teljesen jó... csak a kor nem az érdeme. Előbb-utóbb mindent cserélni kell majd rajta.
#222955Tothgera30 A pár tízezres plusz kiadások beleférnek. Nem kimaxoljuk a keretet, csak húztunk egy határt hogy mennyit ér nekünk az hogy álljon egy autó a házunk előtt. -
Tothgera30
Ármester
válasz ph_5.5 #222947 üzenetére
K Astra teljesen jó, bár nekem a J után több esetben visszalépés, de nézz meg párat. Beeső kuplungpedálról tudok mint hiba, munkahenger csere a megoldás, sok esetben gariban. B14XFL és T is rendben van, talán csak szoftveresen más. A háromhengereseket kihagynám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
426os
őstag
válasz ph_5.5 #222952 üzenetére
Amúgy az 1.0 tsi sem rossz és különösebb gondok sincsenek vele, csak kevés hengere van de 200Nm-t az is tud, mint a Bravo, dinamikában is hasonló, csak visszafogottabban adja vissza, ezért lomhábbnak tűnhet. De értelek, nekem is nehéz szülés volt, nem akartam 4 henger alá adni (aztán sokszor így is csak 2 működik )
Leon is jó tipp, talán az közelebb van feelingre a Bravohoz. Esetleg Skoda Scala, de az nem fér bele a keretbe sztem, vagy nagyon esetleg egy egy jó Rapid Monte Carlo felszereltséggel....
-
ph_5.5
aktív tag
válasz 426os #222949 üzenetére
Gyors ránéztem ismét... ha normálisan ikszelték a tulajdonságokat a hirdetők, akkor nem kombiból alig akad 2018-tól Golf VII. 80 KW feletti motorral. (1.0 TSI 81 KW, abból is adott be az elejére). A lényeg, hogy 5 milla alatt nincs értelmes példány. Ami van, abban több a méter mint a 16 éves Bravoban Az meg nem jó deal.
Marad a további nézelődés, vagy a költségkeret átrtékelése.
#222951f4lcon Köszi az infot, futok akkor ott is egy kört. Formailag, belterét tekintve tetszik a 3-as. Nem zavar ha szűk a kategóriájában, leginkább egyedül használom, max ketten. Kivéve nyaralás- de az meg csak nyáron van -
-
ph_5.5
aktív tag
válasz 426os #222949 üzenetére
Köszönöm a tippet, Golf VII változatokat néztem, de valamiért úgy rémlik hogy max a kombi (Wagon) férne bele a keretbe. 1.4 alá nem mennék ccm-ben, nem hiszek a kisebb motorok tartósságában. (valahol olvstam hogy van olyan kereskedő - talán a becsületes nepper- hogy az 1.0-s motoros autók évjattól függetlenül nem mehetnek be hozzá a kereskedésbe. Tudom, van 1.2 TSI is, de azokról semmit nem tudok.
A Bravo sajnos túl jól felszerelt, kategóriájában szerintem tűrhetően megy. A fogyasztása meg nem zavar... De amig munkaeszközre nem sajnálok nagyobb összeget kiadni, itt a 1.0-1.3 közötti értéket képviselő autóra azért nem szeretnék mondjuk 2.5 millánál (vagy 3-nál) többet ráfizetni hogy egy lomhább, fapadosabb, de 10 évvel fiatalabb autóba üljek át.
Most megyek és szétnézek a hahun VW Golf VII kategóriában hátha elnéztem valamit (dsg kizárva... jeligével) -
426os
őstag
válasz ph_5.5 #222947 üzenetére
Hasonló szituban voltam, kicsit nagyobb kerettel. Én VW csoportnál kötöttem ki (1.5 Tsi Golf 7.5 lett a T-jet Bravo után).
Tudom ajánlani ezt az irányt. Egyik turbós sem lesz olyan faék, mint a T-jet, a többi ízlés dolga. Én a helyedben (ha csak elvből nem zárod ki a Vag-ot), gondolkodnék 1.4 vagy 1.5 tsi-ben is..
-
ph_5.5
aktív tag
Urak!
Több mint 20 év Fiatozás után addig gondolkodtam a Tipo 1.4 T-Jet változaton, hogy le is mondtam róla a csoportjában folyó rengeteg panaszkodás miatt. (Bravo II 1.4 T-Jet-t váltana valami)
Mivel az alsó-középkategóriában gondolkodom, és 2018-as vagy fiatalabb közlekedési eszközt keresek, eléggé leszűkült a felhozatal. Mondom a gondom
-Fiat Tipo- a tulajdonosaik panaszkodnak hogy összeszerelésre visszalépés, a sima 95 Le-s nem megy (micsoda meglepetés ) Olcsó autónak készült és érződik is rajta
- Ceed. 1.4 T túlárazott, 1.5 T-ra nincs keret (4 milla amit rá szeretnénk szánni) A kokszosodás, dugattyú átégések és számos probléma miatt elvetettem
- Focus nem tetszik, nincs olyan motor ami turbos (így alul is "dinamikus") és ajánlott
1.0-s 3 hengeres turbos motoroktól a szerelőnk is óva intett bármley mára esetén
- Mazda 3 tetszik, de kereten túliak, és a rozsda sajnos ahogy olvasom a 2018-2019-es példányok is érintettek
- Honda Civic- nem fér bele árban
- Francia autókból a Megane 1.6-t itt ajánlják sokan, egyszerűen nem jön be
És most jött képbe az Opel Astra K 1.4 T. Régről olyasmi rémlik hogy ez kb azonos volt a Fiat T-Jet motorjával. Amivel tényleg elégedett vagyok...
És itt jön a de... van 125 Le, 150 Le-s változat. Melyik ajánlott? Vagy vehető mindkettő?
3.5 milka magasságában 2008-2009-es példányokat látok 150e km környékén.
Ez így ideális lenne...
Tudtok bármi ellenjavaslatot? Vagy esetleg jobb tippet típusra? -
BigBlackDog
veterán
válasz Beerwolf #222938 üzenetére
Octaviából nincs szedán, hivatalosan liftback lesz az! Amit javasolnék friss, saját tapasztalat alapján, hogy ha megvan a kiválasztott, akkor rendelés előtt egyik márkakertől kérj tesztautót legalább fél napos kocsikázásra. Nemrég ültem át céges Golfból egy Octaviába és az üléskomforttal még erősen küzdök (meg a fájó nyakam is küzd). Csomó embernek meg iszonyat kényelmes ugyanaz az ülés.
MK8 Golf és MK4 Octaviáról nemrég írtam némi összehasonlítást, talán az hasznos lehet.
1.5 (e)TSi + DSG jó kombó szerintem is, esetleg még a Formentort nézném meg a helyedben. Fordoknál a fűtőszálas szélvédő szokott sokak számára zavaró lenni, de sok ember meg nem is látja meg a szálakat. Ezt érdemes lehet még csekkolni esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
Beerwolf
senior tag
Köszi mindenkinek a segítséget, hajlok én is az Octavia-ra, de ki is próbálom majd őket, hogy melyik tetszik élőben, iletve milyen érzés vezetni.
rbalint88 Köszi, az is jó tipp, alapból kicsit drágább, de ha egy jó árú készletest ki tudok fogni, az sem elvetendő.
-
rbalint88
addikt
válasz Beerwolf #222933 üzenetére
Cupra Leon esetleg, Golf es Octavia igen kozeli rokona. Mostanaban a keszletes darabokat eleg jo aron szorjak ki, szvsz sokkal szebb, mint az erkezo faceliftes
Ugyanugy 1.5tsi dsg vagy ha belefer a keretbe, akkor 2.0tsi dsg motor-valto komboval. Focust az 1literes motor miatt nem eroltetnem. Kuga is jo opcio lehet, de szvsz a VW termekek minosegibb belteruek.
Hely mindegyikben eleg lesz, az uleseket uld vegig, hogy melyik a legkenyelmesebb. -
addikt
válasz SoundX #222930 üzenetére
a szívó benzinnel szerintem nincs "rémtörténet" az akkuk cseréje meg már nem kihívás itthon sem.
a katalizátort ugyanúgy, mint minden 20/30d-ben meg 2.0TDi-ben csak simán kiírják
a fedélzeti elektronika hibáról még nem olvastam, de érdekel
van hibrid Lexus facebook csopi, nem árt benézni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
TrollBalint
addikt
válasz Beerwolf #222938 üzenetére
Ez gondolom az új Octavia lenne, nekünk Octavia III van, Sedan változat, és belefér a babakocsi. (Nem az a kis csipszar esernyőre összehajtogatható, hanem a rendes méretes 3 in 1-es. Szétszedve, külön az alsó meg a felső része befér pont egymás mellé.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
Beerwolf
senior tag
Sziasztok,
Céges autó választása előtt állok és az alábbi opciók között gondolkozom:
- Skoda Octavia (facelift)
- Volkswagen Golf
- Ford Focus
- Ford Kuga (facelift)Üzemanyagkártya is tartozik hozzá, úgyhogy a fogyasztás kevésbé releváns. Alapvetően családi autóként használnánk, kell a hely a babakocsinak. Gyakran utazunk vidékre, illetve évente 1-2 hosszabb út is befigyel. Mindemelett Budapesten lenne használva.
Ti mit választanátok? Esetleg van valami másik opció, ami szóba jöhet?
-
nagyúr
válasz SoundX #222929 üzenetére
Volt baráti társaságban 2db 1gen xc90, mindkét tulaj újonnan vette. 400 felett kezdődtek a problémák, a 6-8 éves autókon. (Igen, nagyon sokat mentek vele éves szinten)
Turbó, automata váltó hullott szét, hűtés problémák. Ezek amik megmaradtak. Amúgy szerették mindketten a kocsit, mindkét helyen 3 gyerek volt, igazi családi autó, kényelmes, nagy.
Az egyiküknek később lett új XC90 is (2gen), na az sokkal szarabb volt, 4 év lízing alatt 2x volt benne motorcsere.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz SoundX #222930 üzenetére
Miket ha szabad kérdezni?
Nekem is phev van 275k méterrel és az eredeti 50 (46)km hatótávjából még tud 32-36-t. Más kérdés hogy ezeket a nagy autókat meg kell tanulni vezetni is mert akármilyen akksit raksz alá ha nehéz a talpad akkor mindent IS megesz.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
SoundX
tag
válasz rbalint88 #222920 üzenetére
Az XC90 tetszik. Kérdés, hogy mennyit mennek még el ezek a motorok 400-450.000 kilométer után. Semmi tapasztalatom nincs a márkával, szóval ha van konkrét tapasztalat, arra kiváncsi vagyok.
"Sose higgy az interneten lévő idézeteknek, sokszor átverés." (Petőfi Sándor)
-
OPiiPO
veterán
válasz szőröscica #222921 üzenetére
Ez a leírás nagyon plasztikusra sikerült
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Laraxior
titán
Wunderbaumnak van a Black Ice illatosítója. Nincsen ennek valami parfümverziója, aminek hosszabb ideig tart az illata? Agyvérzés, hogy hetente kell cserélgetnem
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
bitpork
nagyúr
válasz SoundX #222915 üzenetére
A német vasnál szeretik a tulajok a szervizeket elhanyagolni mert ménazmég. Ennek az árát mindig a köv vevő fizeti meg. VAG vonalon az egyik legrégebben reszelt motor a 3.0tdi de a keretedből csak első szériás fog menni. Ha nem félsz hozzányúlni és meg is akarod csináltatni magadnak akkor ennyiért már van q7 amihez minden IS van netről. Nem lesz alapból egy versenyállat, de amiket lehet kapni többségében már dpfegr nélkülire írt kocsik és ha kap egy lájtos chipet akkor egészen jól megyeget.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rbalint88
addikt
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #222918 üzenetére
1.6 dci j11 nissan 2015
Verso d4-d 2015 1.6Egyébként rozsdásodásra hajlamosak?
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Nissan qashqai 1.6D (automata) vs verso 1.6D, melyik típust, vagy ha ne melyiket miért ne?
-
SoundX
tag
válasz szőröscica #222916 üzenetére
Van valamennyi tapasztalom m62 és n62-vel. Ezért gondolkodtam el rajta, természetesen én is érzem a veszélyét ezeknek, ezért jöttem ide
"Sose higgy az interneten lévő idézeteknek, sokszor átverés." (Petőfi Sándor)
-
SoundX
tag
válasz szebe #222913 üzenetére
Automata váltó miatt az Outlanderekkel sokat szemezek, asx-et és Duster nem találtam ebben az árban. A Volkswagen konszern motoroktól annyira nem tartok, bár kérdés, hogy abból is melyik motorkód a megbízhatóbb. Hetente 2-3 alkalommal kénytelen vagyok városban 5-10 kilométert menni, emiatt erősen kérdőjeles nálam a dízel.
"Sose higgy az interneten lévő idézeteknek, sokszor átverés." (Petőfi Sándor)
-
SoundX
tag
válasz bandus #222912 üzenetére
Szerintem ez túlzás. Az előző autómmal mindenféle gond nélkül megjártam Budapest-Berlin-Rotterdam-Budapestet, később meg legurultam Marseille-be és vissza. Mindezt még azelőtt, hogy darabokra szedtem volna a technikát és megfújtam volna, 350.000 kilométerrel az órában. Egész addig semmi problémám nem volt vele ‘99-es, alig extrázott sedan, szóval ha 1.5-2 körül ért akkor, lehet sokat mondok. Soha nem aggódtam, hogy valahol ott maradok. Ha nem lenne mostanában az őrült kergessük a tuningautósokat, stadionok helyett kicsit az utak karbantartására is fordítana királyságunk, valamint ha találtam volna normális megoldást arra, hogy ha elgurul nálam valami, akkor ne essen szét minden létező váltó 10 kilométer után, most nem írnék ide.
nem ragaszkodom a luxus suv-okhoz, csak ahhoz, hogy viszonylag dinamikusan, automata váltóval, kényelmesen közlekedjek a fos utakon. Szeretnék nyugodtan elindulni egy akár 2-3.000 kilométeres útnak, pont mint eddig.Btw 3 éven keresztül használt egy rokonom 500.000 forintos F astrát ingázni Pest megye és rheinberg közöttre. A minimumon felül soha nem kellett rákölteni, sajnos egy parkolóban lezúzta egy ittas fiatal a Cayenne-el. Szóval vagy nagyon szerencsések voltunk eddig, vagy erős túlzás amit állítasz.
"Sose higgy az interneten lévő idézeteknek, sokszor átverés." (Petőfi Sándor)
-
bandus
veterán
válasz SoundX #222911 üzenetére
lehet, hogy ez fájni fog, de nincs olyan 3.5 milliós autó, főleg nem egy lassan 20 éves prémium suv amivel nyugodtan elindulhatsz ekkora útra, vagy akár csak az országhatárig, ha egyébként mosonmagyaróváron élsz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
SoundX
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, teljesen elakadtam. Eladtam E46-om, ami egy 30i volt, én építettem, 0.6-al megfújva. Lezárult egy korszak, utazni szeretnék, kényelmesen, nem félve a szar utaktól, szóval SUV-ot vennék, de valamennyire tartanám a sportos vonalat. Fogyasztás nem számít annyira, évente 8-10.000 kilométert mennék, minimálisan városban. Mit érdemes venni mondjuk 3.5m-ig amivel nyugodtan legurulhatok a csizma végébe, vagy fel északra? E53 M62-vel az egyik amit nézek, esetleg Infiniti fx széria? Fontos lenne a megbízhatóság, inkább hagyom a pénzem a benzinkúton
Előre is köszi a segítséget
"Sose higgy az interneten lévő idézeteknek, sokszor átverés." (Petőfi Sándor)
-
addikt
válasz ArthurShelby #222888 üzenetére
az én feleségem is SUV-ot akart, mikor jött a gyerek ("mert biztonságban van")
azóta rájött, hogy nem feltétlen kell neki a CX-5gen2 Tiguan? bár nem tudom az 1.5 TSI-k melyik évjárattól indulnak
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
BigBlackDog
veterán
Ha esetleg valaki számára releváns lehet Octavia MK4 és Golf MK8 összehasonlítás, akkor írtam némi szubjektív irományt az autósba.
-
user2
csendes tag
válasz lockdown90 #222904 üzenetére
Arról az autóról legalább tudjuk, hogy célzottan, praktikus okokból olyan, amilyen. (Persze biztosan lehetett volna "szép"-re is alakítani.) Ugyanez a suv-okról nem mondható el.
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék, hogy szerintetek egy Seat Altea XL, 1.6 mpi motorral, 180.000 km-errel , normál, törés, rohadás mentes állapotban mennyit érhet? Nézegettem hahun, ott elegge vegyes. Véleményetek szerint?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest