Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
szigorúan 800k-ig ki mit venne?
- benzines kombi vagy egyterű
- max. 250k eddigi futás (mivel nem maradna meg sokáig, gondolni kell arra, hogy el is kell adni)
- max. 20 éves, de inkább kevesebb
- nem lehet Seat Toldeo, Fiat Multipla és Daewoo Tacuma
- ne rohadjon (Mazda 5 itt vérzik el)
- ne rohadjon le (1.8 20v turbó VW-csoport itt esik ki)
- legalább 100 lóerő (vagy 1.6 szívó motor)illetve vélemény Nubira/Lacetti kombi, kettes Megane kombi, Ford C-Max típusokról a fentiek figyelembevételével?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
OPiiPO
veterán
válasz petya900223 #221794 üzenetére
200.000Km-nél nézz utána hogy a kuplung-kettőstömegű csere megvolt-e?
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
petya900223
csendes tag
válasz f4lcon #221792 üzenetére
Köszi neked is a választ!
Igen, én is azt gondolom, hogy ezek nem akkora összegek, és egy sima horpadás is kijöhet ennyire, főleg ha emiatt nemcsak egy elemet kell újra fényezni meg kalapálni.
Vinni fogok egy szaki ismerősömet mindenképp.
Ami pozitív jel, hogy a kereskedő egyáltalán nem hátrál ebből ki, erősködött is hogy nyugodtan hozzak bárkit aki meg tudja nézni. -
petya900223
csendes tag
válasz molnarpeter #221790 üzenetére
Köszi a választ, egy 1.4-es benzines turbo motor, 6 sebességes váltóval. Mindenképp megnézetem egy szaki ismerősömmel. Nekem első látásra hibátlannak tűnik, de nem bízom a szememben, laikus vagyok.
-
addikt
válasz petya900223 #221789 üzenetére
attól is függ, hogy hol készült a javítás, és mikor
manapság márkaszervizben 2 elem fényezése simán 400 ezer forint, és ez jöhet abból is, hogy valaki neki tolta a bevásárló kocsit a parkolóban.keress embert, akinek legalább rétegvastagság mérője van (de jobb lenne, ha szakembert keresnél)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz petya900223 #221789 üzenetére
Milyen motro (váltó)?
Mai viszonylatban ezek kis tételek. Hívj el egy helyszíni átvizsgáló szakembert, a lekérdezés alapján ellenőrizze le a javítás minőségét és az egész autót. Csak az lenne gond, ha alacsony színvonalú beavatkozásra derülne fény. -
petya900223
csendes tag
Sziasztok!
Kinéztem egy 2017-es Opel Astra Sports Tourert. Kívül belül gyönyörű állapot, 200 ezer kilométer van benne. 2.9 millióért adják.
Viszont megnéztem a carverticalt és a totalcart, és az előéletében találtam két sérülést. Egyik elől volt, 400 ezerre becsült kár, a másik pedig oldalt, 600 ezerre becsült kár.
Nem látni hogy bármi rosszul lenne összerakva, vagy rossz lenne a fényezés. 2019-ben történt az oldalán a sérülés, gondolom ha rosszul csinálták volna meg és szakszerűtlen lett volna a fényezés, már valami korródálódás elindult volna 5 év alatt. De semmi...
Ti mit tennétek a helyemben? Alkudjak? Vagy hagyjam az autót?
Egyáltalán soknak számít egy 400 és egy 600 ezerre becsült sérülés?
Köszi a választ!
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #221786 üzenetére
Az ecoblue-s hirdetés már nem jön be de bizonyos évjárat felett már azok is is adblue-sak. Motorikus szempontból jónak számítanak az 1.5 tdci és 2.0 tdci-k is.
200 k km felé közelítve azért már jöhetnek elő költséges dolgok(kuplung, kettőstömegű, turbo, nagynyomású alkatrészek stb)
-
addikt
válasz batai15 #221784 üzenetére
a hűtőrács változása lehet:
- facelift (a linkelt esetben ez kimaradhat, egy a forgalomba helyezésük)
- eltérő felszereltség (még akkor is, ha a hirdetésben ugyan az a megjelölése a felszereltség megnevezésének)
- törött volt, és ezt sikerült szerezni hozzá“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #221784 üzenetére
szia
én biztos adblue mentes irányba mennék, az euro 6 hdi motoroknál permanens probléma az adblue , nem tudom van e már megoldás a teljes kiíráson kívül de már pár éve is ilyen 400 ezer körüli költsége volt a tartály cserének ha nem sikerült elintézni a garis cserét. Az ilyen 120 lóerő körüli dízel normál közlekedésre elég olyan 80-90-ig elég meggyőzőek de 130 felett azért érződik a lóerő hiány sportossabb vezetéshez sok pályázáshoz én 150 lóerőtől felfelé válogatnék.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
sziasztok kérhetek ezekről véleményt
?
Voltam tegnap megnézni jól felszerelt nagyon , drága is és azért félek az ecoblue 2.0 motortól szerintem ez már nem psa , és eléggé bonyolultnak tűnik a hdihez képest .
Ugyanakkor jól megy nagyon és minden kritériumnak megfelel . Ráadásul ha kevés a km sokáig jó lesz.
Ugyan akkor számomra ismeretlen ez a motor és a car defend szolgáltatás is némileg megtévesztő ugyanis csak a legdrágább csomag nyújt védelmet a dizel elemekreEz tűnnek a legbiztosabb vételnek .
[link]
Főleg a Peugeot[link]
Ezek se rosszak , voltam megnézni őket
Ha évjárat és felszereltség azonos mitől függ a front rács kinézete?[link]
Ezt is voltam megnézni kívül belül patika , 180le maximálisan kielégítené a sportos férfi vágyaim és van megjelenése is.
Viszont mivel hosszú távra terveznek a 188 ezer km sokallom. De gyakorlatilag szerelem első látásra .[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz molnarpeter #221780 üzenetére
Oks. Mostani kocsim 10 éve 130-cal vettem, most van benne 210k
Esetleg van köztetek váci, aki megtudná nézni nekem, hogy esetleges problémás autó esetén ne kelljen 500km-et kocsikázni, meg elcseszni egy egész napot?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Vélemény erről az autóról/hírdetésről/kereskedőről?
[link]
Esetleg van ennél jobb vétel hasonló árfekvésben, esetleg várjak másik hirdetésre? Egyedül a 130k futás zavar, alapból kevesebbel keresgéltem, de elég olcsó ahhoz, hogy megbarátkozzak vele. 10 évre tervezek évi 6-8k futással. Na meg ebben elvileg friss a vezérlés és vannak hozzá +kerekek, gumik.
Még ezt néztem, ami fele ennyit futott, de q messze van, közel 1000km oda vissza, plusz kicsit drágább.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Balázs_a_laz #221777 üzenetére
Vannak kisbuszok azokkal nincs gond igaz frissen van tartva a flotta nem sok km-esek. A tobbi az vegyes vagott, B is van es E is. Foleg utobbival van gond. Klima kompi sorra hal meg bennuk, egyeb elektronika hibak (pl lehuzva marad az abalak), beazo ECU...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Balázs_a_laz #221771 üzenetére
Egy tobb mint 100 db-os flotta fut nalunk beloluk es eleg sok gond van veluk. Foleg az E-vel, a tobbivel nem szokott gond lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lockdown90 #221774 üzenetére
Superb/Passat/A4(/A6) 2.0 TDI DSG (=S-Tronic), simán első hajtással. Olyat, ami még AdBlue nélküli, viszont dupla oldalüveg jó volna.
-
lockdown90
senior tag
Sziasztok!
első autónak olyan gépet keresnék ami bírja a pályázást/hosszútávú
utakat.preferenciák:
- automata
- francia/olasz nem játszik
- VW group előnyben
- ne legyen nagy szélzaj
- ne rohadjon le alattam
- tervezett éves futás ~20-30k km
- 80%-ban egy személlyel
- tíz évnél fiatalabbi7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
vendingo
veterán
Köszi a megerősítést.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
petya900223
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a 20 éves Ford Focusomat.
Használtautóban gondolkodom, a keretem rá max 3 millió forint.
Összességében nem megyek autóval veszett sokat, Budapesten belül inkább BKV-zom, inkább országon belül megyek, főleg autópályán.
Zenész vagyok, hangszert viszek, de nem feltétlenül kell őrült nagy csomagtér, a sedan focusomba lazán befértem mindig úgy, hogy ülésre is pakoltam. Persze egy kombinak azért örülnék.
Nincs preferenciám márkával kapcsolatban, de a benzines motorokhoz ragaszkodnék. A lényeg a megbízhatóság, és hogy legalább tíz évig tudjam gond nélkül használni, mielőtt egy újabb cserén elgondolkodnék. Nem vagyok gazdag (még 😂) szóval nem szeretném a vétel után a gázsijaimat javítási költségekre elverni.
Köszi előre a segítséget! -
Balázs_a_laz
aktív tag
Ezt mire alapozod? Mi 2020. óta vettünk több Mercit is (CLS450, GLE350de, E53 coupé, GT 43) egyikkel sincs semmilyen probléma, sőt, igazából nem nagyon volt még olyan eddig, hogy négy évig csak kötelezőkre kelljen hordanunk ugyanazon márka autóit. Közben volt két A7 is (egyik 55 TFSI, másik S7 55 TDI), a benzinesben 9000 km alatt két váltó csere volt, a dízel autópályán meghülyült, a légrugó leengedett, csoda, hogy kiszálltak belőle élve, azt egész egyszerűen visszaadtuk, fél éves sem volt. Biztos, hogy mindent ki lehet fogni, de én nem érzem azt, hogy egy foshalom mindegyik új merci.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Kezd összeállni a kép, de azért kíváncsi lennék a véleményetekre. Logan mcv vs clio grandtour. Ugyanaz az évjárat, futás, motor, hasonló felszereltség. Van köztük 600k huf.
Megéri a clio a felárat? A kocsi pakolni, kertezni, cuccolni, kutyázni kell, az átlagnál jobban amortizálódna. Erre a célra tartósság szempontjából melyik bírhat többet? Mcv felé jobban húzok, kevésbé sajnálnám, illetve méretileg is sokkal nagyobb, pakolhatóbb, akár aludni/kempingezni is tudnék benne.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #221760 üzenetére
Toyotaban?
Amúgy ja, le vagyok maradva hybridekkelAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
kurion
senior tag
válasz f4lcon #221758 üzenetére
Igen gondolkoztam is ezen, de S-max-al közlekedtem egy időben és annak a meltér magassága sajnos nem volt olyan optimális.
Jelenleg is egy Caddy és egy S-max van amivel hetente közlekedem (cégesek) és a Caddy komfort része nem zavarna.
Plusz úgy érzem a Maxi kiadáshoz hasonló méretű autó nem igazán van a piacon."Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
BigBlackDog
veterán
válasz lockdown90 #221761 üzenetére
Vagy úgy, akkor write only voltam, ha arról volt szó.
-
lockdown90
senior tag
válasz BigBlackDog #221760 üzenetére
de toyotában nem látott még olyat
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S
-
kisza25
félisten
válasz lockdown90 #221751 üzenetére
Én még nem láttam turbós benzines hybridet, de lehet létezik
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kurion
senior tag
Sziasztok!
Autót keresek 4M-ig.
Igények:
- 5+ fő elfér
- Igény esetén lehessen benne aludni (akár ülések kivételével)
- Lehessen bele pakolni (kerékpár, bútor alapanyag)
Jelenleg Caddy Maxi-kat nézek 2012 után, és érdeklődnék másnak hasonló paraméterekkel van valamilyen ajánlása?"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
vzsryl
nagyúr
válasz bigdady #221746 üzenetére
Nagyon megbízható, de a zajszigetelése japános, és az 1.8-as hybrid kissé bégetős pályán.
Amúgy lassan annyi ilyen Corolla megy végsebességgel a pályákon, mint az Octavia-ból, mert rengeteg cég ráállt a hybrid flottára (ergo nem a sofőr pénze megy az üzemanyagra).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
bigdady
nagyúr
válasz molnarpeter #221475 üzenetére
Toyota corolla-t nem írtad és kb scala árkategória (alap verzió esetén). Nem ajánlott, vagy mik a vélemények róla? Úgy látom ez nem a kis motor turbó vonal
-
Lisztok
lelkes újonc
1,7m de ha ennyire szívás inkább elengedem…
-
Lisztok
lelkes újonc
Sziasztok!
2007-es 2.0 ALT motorkódos Audi A4-ről vélemény?
-
félisten
-
kisza25
félisten
válasz hobizoli #221732 üzenetére
Pont tegnap néztem, hogy a golf 3 szinte centire akkora, mint a mostani
seat ibiza 6j
MÉRET ÉS TÖMEG
Saját tömeg:1 000 kg
Hosszúság:4 061 mm
Szélesség:1 693 mm
Magasság:1 445 mm
Tengelytáv:2 469 mm
Tankméret: 45 ℓ
Csomagtartó:292 ℓGolf 3:
Méretek és tömeg
Saját tömeg 1 060 kg
Hosszúság 4 020 mm
Szélesség 1 695 mm
Magasság 1 405 mm
Tengelytáv 2 475 mm
Üzemanyagtank 55 l
Csomagtér térfogata 330 lAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
IreN!CuS
őstag
válasz SirRasor #221734 üzenetére
Suzukinál eggyel korábbi SX4 kötelező szervíze olyan 50-60 között van az esztergominál minden szűrővel + olaj , illetve az időszakos fèkolaj csere is belefér ennyibe. Keleti országrészben ez nagyon picit olcsóbb ( pl. Barcika ). Amúgy ez nagyjából ugyan olyan ár mint mondjuk 3-4 évvel korábban, 60 e km-nèl van gyertya csere az megdobja picit, akkor kb 110 körül volt egy kötelező.
Asszony 1.4 nagyon siet tipoja meg 70 alá nem képes beférni szintén Esztergom
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SirRasor #221734 üzenetére
Dacia: utólagos extra beszerelés ügyben fb csoportokban lesz rá szerelő szerintem, meg kéne kérdezni pontosan az árát.
LPG: utólagos itt is megérne egy kört (mondjuk LPG doktor), jobban szervizelhető hosszú távon.
Szerviz: fényképezz le egy alvázszámot ha kell, és kérj ajánlatot x km szervizre. Suzuki nagyon olcsó óradíjjal dolgozik jellemzően. -
SirRasor
addikt
válasz kisza25 #221731 üzenetére
Köszi, körbenéztem. Joggernél 1 millával van olcsóbb úgy, hogy bemutató darab, 1 évvel korábbi modell és az alapfelszereltségű, ami nekem nem elég.
Suziból viszont van 7,65M-ért pont olyan, amilyen már elég.
Azaz összegezve, 7.9M-ért 2023/4-es jogger, amibe fele pénzből lehet LPG-t tankolni, cserébe nagy a csomagtér, de gyengébb a motor, de van rá 5 év gari, vagy
7.7M-ért egy 2024-es Suzi, drága benzines, sokkal kisebb csomagtér, de sokkal jobb és erősebb motor, viszont csak 3 év gari.
Ezen a ponton feldobok egy pénzérmét..Melyiket olcsóbb szervizelni? Elsődlegesen a kötelezőkre gondolok.
Make Love not war!
-
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #221728 üzenetére
ahogy nottek az autok meretre meg tomegre, ugy nottek a motorok is ccm-ben ezzel
E30 M3 is 4 hengeres volt meg, de az E36 mar 6 hengeres lett
csak kozben a bode is +250-300kg-l nehezebb letttöbb drón kell ;P
-
SirRasor
addikt
Dacia LPG-s Jogger/Duster vs Suzuki S-Cross mild-hibrid folytatódik; elmentem élőben megnézni a kocsikat.
Lehet velem van a baj, de elég negatívan jött le az egész.
Suzukinál kezdtem: már az összes elkelt, de meg tud mutatni egy darabot, mert a csomagtartó érdekelt, ahhoz tesztkörre se kell elvinni: tényleg nem valami nagy, de még nem zárnám ki.
Oké, akkor mi elérhető? Hát, ugyanez, csak 4kerék meghajtással +750k-ért, de adna rá azonnal 250k kedvezményt. Oké, de nekem nem kell 4 kerékmeghajtás. Mikor lesz olyan rendelhető, amilyet szeretnék? Hát az jó kérdés, talán 1 hónap, de ki tudja mennyivel lesz drágább (az már a 2024-es modell lenne. Ja, akkor az 1 éveset adják relatíve drágán?). Ráérek várni: mintha meg se hallotta volna, vegyem meg azt az összkerekeset, amit most el tud adni. No comment.
Dacianál tetszett a Jogger, nagy csomagtartó stb. Duster se rossz, de az még az előző változat. Mikor lesz új? Ki tudja, talán nyár vége, de talán ~1 millával lesz drágább, de most nincs benzin/gázos és nem is rendelhető. Jogger? Az se rendelhető, azok vannak, amiket tud ajánlani. WTF? Hát, van egy fehér, ami LPG-s, 7 személyes (nekem 5 kell, de az nincs..), extrákkal gyártják, amik nekem nem kellenek, így 7.9M a vége.
(alap-közép-magas felszereltség van. Közepes felszereltséggel gyártják, amihez vannak plusz extrák, amik pénzesek és azokat muszáj megvennem, mert már úgy kezdték el azt a darabot gyártani)
Oké, mikor lesz olyan, amit olyanra gyártanak, amilyet szeretnék? Ki tudja, mint a duster, de az is sokkal drágább lesz majd.
Mintha nem lenne választásom: vagy azt veszem, vagy semmit.
Igazából nem annyira vészes a helyzet, mert az alap 7 személyes 7,7, így a nem kellő extrákkal, de legalább elérhető egy példány 7.9-ért. Csak azt hittem, hogy esetleg tudnának engedi az árból, erre még drágább is, mint ami fel van tüntetve a honlapon.
Ja Dacia-s azt mondta, hogy országosan keres, tehát hiába megyek más Dacia kereskedésbe, ott se fognak tudni mást mondani.Ez így normális? Ez van minden kereskedésben?
[ Szerkesztve ]
Make Love not war!
-
shootme2
aktív tag
válasz tboldi #221720 üzenetére
Én sem nagyon értem. Az autó gyárak a kispolgári típusoknál a fogyó alkatrészeket nem szokták egyediben gyártatni csak választanak a már meglévő alkatrészek közül és mehet a menet. Ezért van az hogy tucatnyi típushoz jó ugyanaz az alkatrész. Max az egyedi kasztni elemekkel lehet gond de a lancer pont nem ilyen. Világszerte elég népszerű így kasztni alkatrészek is vannak hozzá utángyártottban és bontott is akad bőven. Én lancerből is sokat szoktam látni az ismerősi körben lévőkön kívül is de tény hogy kevesebbet mint astra, fabia, swift és társaiból. Az biztos hogy én nem félnék hogy nem lesz hozzá alkatrész.
-
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz grizlisandor #221724 üzenetére
Sajnos B8-ra nem futja. Kb. 30 százalékban használnám az autót városban. De a max távok is egyhuzamban ilyen 50-60 km. Autópályázni nem szoktam. Évente kb 15 max 20 ezret mennék, lehet még ennyit sem. Nem ódzkodom a dízeltől, jobban is szeretem vezetni, csak tartok tőle ilyen célra nagy hülyeség lenne. Egyébként megnéztem a hahu kínálatát, benzines B7 sedan kb 10 darab van felrakva
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz Lisztok #221721 üzenetére
Ebben a generációban benzines fronton az 1.4 TSI CAXA az ajánlott motor, de a 122 ló nem valami acélos, meg ha nem cseréltek venne vezérműláncot a gyári utolsó cikkszámosra tuti cserélni kell majd. 2012 talán 3. hónaptól gyárilag az előbb említett vezérműláncot kapta.
Amúgy a 140 lovas CFFB egy jó dízel motor, főleg autópályás használat estén és ne városban gyilkolja az ember, mert akkor csak szívatni fogod magad a DPF-el.
Ha csak benzines jöhet szóba, akkor az B8 Passat, ami MQB plattforma épül, ott már mindegyik TSI motor vehető.
-
pube111
senior tag
Autót szeretnek venni, de megakadtam. Tudnátok ajánlani valami jó tipust? Ezek lennének a kívánalmak:
3-4 mill
2016-tól
Benzines
1.4-1.8
Nem hybrid
Nem turbós
Hatchback (esetleg kombi)
Nem japán (esetleg mégjs)
Nem FFF
Nem tsi, fsi, tfsi
Szóval, nehéz ügy. -
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #221711 üzenetére
W201 190E 2.5 16v is 4 hengeres volt hosszaban
amugy nem vagom ez a sok henger miert annyira fontos, amikor a fotengelyen megjeleno nyomatek a lenyeg
2.5 sor6/V6 is lehet csak 170-200lo volt, mikozben egy sor4 turbo meg 230 kisujjbol megvolt 30 eve is
szerinted melyik viszi jobban a bodet barhol?
1500-2000rpm felett a turbos siman tobb pillanatnyi nyomatekot is tudott, az alatt meg mikor hasznalod?
csucsban meg 1.5x tobbet is, mint a 6 hengeres akarhol
4 hengeres turbomotorbol 300-350Nm kijon siman ~3000rpm-nel
egy 2.5 literes szivo 6 hengeres meg tudott 240-250Nm-t maxra 5000rpm korul
szerinted melyiket kellemesebb hasznalni?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz szőröscica #221719 üzenetére
Szóval akkor a 2.0 és az alatti T(F)SI-k felejtősek? Sajnos jót egyikről sem olvastam/hallottam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz shootme2 #221718 üzenetére
Ezt a “nincs hozzá alkatrész” dolgot szeretem. A viszonylag ritka, 17 éves Lancia Ypsilonunkhoz eddig csak egyetlen alkatrészt nem sikerült beszereznem, az aksit és a kasztnit összekötő testkábelt, azt magam gyártottam le 50-es vezetékből, de mivel egy 2-es Punto van a köntös alatt, gyakorlatilag minden van, ami általában kellhet. Az egyedibb, csak a típusra jellemző dolgokhoz meg tágítani kell a keresést Európa egészére, illetve tudni kell használni a cikkszámkeresőket. Nem vitás, körülményesebb, mint egy random VAG modell esetében, amihez minden bokorban van alkatrész, de az egyáltalán nem igaz, hogy nincs hozzá.
A gyakoribb Honda Jazz-hez is rendeltem már ezt-azt Japánból, Litvániából és Lettországból, vagy az Alfa MiTóhoz szőnyeget Sevillából.
[ Szerkesztve ]
-
shootme2
aktív tag
válasz Red_Bull #221675 üzenetére
Szia!
Az autókhoz általában szükséges alkatrészek mint szűrők, fék és futómű alkatrészek, hűtő, termosztát, kuplung, lámpa, lökhárító stb bármelyik nagyobb alkatrészboltból (cromax, kauffer, zsu, kovács stb) könnyedén beszerezhető. Nem tudom mire gondolhatott aki szerint nincs hozzá alkatrész. Facelift utánit érdemes nézni mert jobb lett a beltér és a fejegységre is könnyedén lehet usb-t varázsolni ha gyárilag nem kérték és igény van rá .
Motorból az 1.6-ost érdemes választni az 1.8 nem megy számottevően jobban és többet fogyaszt 1.5-2 literrel (mindkettő van a közelemben) .
Láncos vezérlése van amit 300-400e km után szokott kelleni cserélni. Lapkás szelephézag állítású amit 100e kilométerenként kell ellenőrizni. Egyszerű, megbízható, kis fenntartási költségű típus.
Nem tudom milyen feltételekkel keresel autót de érdemes több típust (pl. ceed, i30, focus stb) is talonban tartani úgy könnyebben találsz egy megfelelő darabot . -
Lisztok
lelkes újonc
Sziasztok!
VII Passat-ból van olyan benzines, ami vállalható? -
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
válasz OPiiPO #221710 üzenetére
Most őszintén. Adnál egy négyhengeres izomautóért 50M-t? Annyiért már V8-at is kapsz szalonból, akár 2db-ot is.
#221711BigBlackDog: Szerintem ilyenre volt már példa a német prémiumoknál régebben is.
#221712f4lcon: Vannak hülyeségeik, de minőségben és tartósságban most már a Lexus az etalon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
OPiiPO
veterán
válasz vzsryl #221709 üzenetére
Állítólag nem is veszik a 4 hengeressel. Na meg is lett:
"The electrified performance sedan allegedly records "close to zero" sales in some cases, not being able to keep up against the less powerful but cheaper BMW M3 rival"[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #221708 üzenetére
Szerintem inkább ez a probléma:
Ez egy C63 AMG motor…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Hecht GG 950 aggregátorok
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest