Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
SoundX
tag
válasz
bandus #222912 üzenetére
Szerintem ez túlzás. Az előző autómmal mindenféle gond nélkül megjártam Budapest-Berlin-Rotterdam-Budapestet, később meg legurultam Marseille-be és vissza. Mindezt még azelőtt, hogy darabokra szedtem volna a technikát és megfújtam volna, 350.000 kilométerrel az órában. Egész addig semmi problémám nem volt vele
‘99-es, alig extrázott sedan, szóval ha 1.5-2 körül ért akkor, lehet sokat mondok. Soha nem aggódtam, hogy valahol ott maradok. Ha nem lenne mostanában az őrült kergessük a tuningautósokat, stadionok helyett kicsit az utak karbantartására is fordítana királyságunk, valamint ha találtam volna normális megoldást arra, hogy ha elgurul nálam valami, akkor ne essen szét minden létező váltó 10 kilométer után, most nem írnék ide.
nem ragaszkodom a luxus suv-okhoz, csak ahhoz, hogy viszonylag dinamikusan, automata váltóval, kényelmesen közlekedjek a fos utakon. Szeretnék nyugodtan elindulni egy akár 2-3.000 kilométeres útnak, pont mint eddig.Btw 3 éven keresztül használt egy rokonom 500.000 forintos F astrát ingázni Pest megye és rheinberg közöttre. A minimumon felül soha nem kellett rákölteni, sajnos egy parkolóban lezúzta egy ittas fiatal a Cayenne-el. Szóval vagy nagyon szerencsések voltunk eddig, vagy erős túlzás amit állítasz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest