- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yézi: 10 év
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz
Szplöttyy #21319 üzenetére
Az enyém 2.8 . Van sok olcsó Volvo, mint ahogy sok olcsó E38/E39-et is látni. Ezek sokat futott 10-en felüli nagykocsik, amikre qrva sokat el lehet költeni. Sokat esznek, sok az átírás, nagyjából a görcsnek se kellenek, ezért olcsók. Meg persze, van amelyikben a turbó/turbók haldokolnak. De ezek már tényleg a legalja. Turbóügyben ugyanannyira megbízhatóak, mint a többi autó- azoknál is 10-12 éves korukra, ha szaladt beléjük km- ugyanúgy becsúszik egy turbófelújítás.
A Volvonak nagyon presztízse sincs szerintem itthon, csak a BMW-t meg a többi német márkát hype-olják agyon. Ha megnézed a használtautón, Ivanicstól tudsz venni szervizkönyves 150 000 alatti futású 4-5 éves S80-ast 5 guriga körül. A normálisabb 5er meg jó másfél millával drágábban indul (a kombikat leszámítva).
Szerintem egy másfél millás V8 4motion Passattal is lehet kb akkorát sz0pni, mint egy másfél millás biturbós Volvoval.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged