Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy korszak vége
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bitpork
nagyúr
Nem unjátok még hogy ízlésről vitatkoztok?
Egyiknek ez tetszik, másiknak az. Én meg maradok Gazsinál és nem akarok keresztbe menni.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Szplöttyy
senior tag
-
lajafix
addikt
válasz Szplöttyy #22291 üzenetére
Ügyesnek ezekhez képest is az. Azt meg nem nehéz belátni hogy szívómotorral értelmes árkategóriában nem lehet megelőzni a turbókat, ezért azokhoz képest biztos nem gyorsabb. De ha nekem valaki a 7.6 gyorsulásra azt mondja hogy nem gyors, hát akkor ajánlom neki az anyósomat.
Isc: én is ezt vontam le a tesztből. Jól kiegyensúlyozott, alacsony súlypont, nem bődületes turbóerő.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
8th
addikt
Ja, már jó. ez a szín jól áll neki. Ezen azért megakadt a szemem.
"Az autó tesztautóként üzemel, futásteljesítménye változhat. Az autót 2013 január hónapban tudjuk átadni."
Szerencsétlen autó mit fog még kapni addig. Jó nagy balek lesz aki megveszi. Amikor megjelent az első generációs Ford Fusion. Bementünk Baján a szalonba megnézni. Értékesítő ember elvitt egy rövid körre az 1.4 dízellel. Indításkor alapjáraton ketyegett pár másodpercet aztán a tag rögtön elmebeteg módon elkezdte túráztatni a motort, hogy "hamar bemelegedjen". Apóssal már itt is egymásra néztünk, hogy "na ez fasza". Egy perc múlva már bent ültünk a jéghideg utastérben. Ember ahogy kifordult a szalon udvaráról 1.-2. fokozatot nyél gázon kiforgatta 4000ig közben meg magyarázott, hogy milyen jól húznak ezek a kis dízel motorok és, hogy ez a jövő blablabla... Azért megnézném a nyomorult kocsi hengerfalain milyen kopás és szorulásnyomok vannak a rendszeres hidegen gyilkolástól. Valaki azzal is "jól járt." Tesztautót az életbe meg nem vennék még extrém olcsón sem. Soha, semmilyet, sehonnan.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
-v-
addikt
válasz Szplöttyy #22284 üzenetére
"A sport és az élményautó nem ugyanaz!"
Nem ám. De a hot hatch és az élményautó sem.
Ti egészen nyugodtan vegyétek a corsát meg ezeket, én a gt86-nál maradnék.
Aztán majd nyugodtan hagyjatok ott a piros lámpánál.
Árról annyit, 8.1 milla újonnan a 2.0 mx-5 -ös.. szerntem annyival tud többet a toyo, amennyivel drágább.
Az meg, hogy használtan mi mindent lehet venni ennyiért, más kérdés.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
esoben mentem 15.2-ket, meg 9.4-t 201m-n szeria allapotban
15.8-t tud egy 20+ eves, teljesen szeria allapotu, nuku tuningolt Swift GTi pl 101LE-val FWD-n(!), nem RWD-n
ez kb 9.9-10.0sec koruli ido 201m-n
201m-n 0.1sec diffi az ~1 autohossz a celnal
5-6autohossz diffi az mar eleg latvanyos
foleg ha egy rajtban jobban letapado RWD szopodik ki egy FWD ellen, vagy mennek fej-fejt cink a dologvhogy errol a GT86-rol a amcsi vasak jutnak eszembe
5.7 v8 340lojje, asztaqrvaaaa, aztan meg megy egy 16.7-tvagy ott van pedalkent erre meg a RX8 is, az is hasonloan csalodas volt sokaknak
192lo csirabbik aztan ugy (se) megy mint vmi 150loeros auto
10M-ert (akkor)
a 231lojjosat meg egy szeria ITR vagy egy jobb VTI is cigire vette
aztan azok akkoriban uj korukban kerultek a felebe (se)LOOOOOOOOL
több drón kell ;P
-
bitpork
nagyúr
válasz Szplöttyy #22282 üzenetére
Nem csak a gyík úton, de nekem a család 1 része 4 éve folyamatosan közművesítés alatt álló külvárosi részen lakik , ahol egy nagyobb eső után biza kell a hasmagasság és a 4wd, mert ha nincs akkor csak a traktoros jóindulatában bízhatsz
Világvégekor meg akar a franc a kocsiban meghalniNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Szplöttyy
senior tag
válasz lajafix #22283 üzenetére
A sport és az élményautó nem ugyanaz! Legalább is nekem! Egy levágott kipufogós 2107-el, amiből kivan dobálva minden, veretni 2esbe nyélen a földúton, tét nélkül, úgy hogy a saját üvöltésedet hallod, az élmény. De attól ez még csak egy szar lada. Viszont egy sport autó is lehet élmények nélküli. Akarom mondani, sokkal kevésbé intenzív élményekkel teli. A sport attól sport hogy gyors és ügyes.
Smoke & Torque
-
lajafix
addikt
"Egy sportkocsi első és minden felett álló tulajdonága az, hogy minden körülmények között gyors. "
A sportkocsi minden felett álló tulajdonsága az, hogy élvezetes. Aminek van több lényegi összetevője, mint gyorsaság, kiegyensúlyozottság, hang, kezelés, forma, felépítés, ahogy remeg... Te ezt nem vagy hajlandó megérteni, hát ettől még forog a föld egy darabig."egy gecijó pályaautó lenne de túl gyenge ehhez "
Most sport vagy pályaautó? Elképzeléseid olyanok mint az anyósomé a végtelenített nyugdíjról, bár nem vagy te még korban 70.btw hol veszel ma új s2000est?
Rock'n Roll
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #22279 üzenetére
Nagyjából egyetértek. Bár tény hogy itthon, szinte a legdurvább terepen is elmegy egy DCi kombi dácsija logan is. Azért vágyom arra is, hogy legyen egy olyan autóm,amiről tudom, hogy ha eljön a világvége, vagy vulkánkitörés, én akkor is tudok menni. Valami alzázas 4x4 pajero alapokon, ~3liter körüli adagolós TD valami nagy csigával Igazság szerint jelen pillanatban 1helyzet van, amikor nagyon nagy eredménye lenne nekem a 4x4-nek, az az mikor esős/nyálkás időben főútra akarok kikanyarodni balra. És sokan jönnek. Hát leváltom a 3adikat is egy helybe állok, sok esélyem nincs kimenni.
Smoke & Torque
-
8th
addikt
válasz hobizoli #22276 üzenetére
Ha jól rémlik ott körül tud a tiéd is nem? De ez még semmi nézd meg a teljesítménygörbéjét. Amikor megláttam hangosan felröhögtem, hogy ez meg mi? Nem lett volna ám egyszerűbb rákúrni valami kisebb méretű turbót. Már várom az első tulajt aki porig alázva kullog majd haza pályanapról.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
lsc
nagyúr
No de így [link] már jó kell legyen.
Ráadásul ezt a kocsit nem is a toyota tervezte, ez subaru, a toyota csak átfésülte egy kicsit.
Mod 8th: Nekem egy ismerősöm azt mondta megvolt neki Angelina Jolie de nem volt jó, így már le is tettem róla , pedig még biztos jön hozzánk forgatni.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
-
8th
addikt
"Ezek szerint még életedben nem ültél 200 lóerős kocsiban..." Meglepődnél ...
Aki utcai 80-120lovas autókhoz szokott lefossa bokáját, hogy fúgecc kétszáz ló vááá de jó lehet. Aki meg átül bele az átlagosnál egy kicsit is erősebb autóból az meg kapásból vág egy wtf fejet és csak néz, hogy miért nem megy a taliga. Mondhat bárki bármit. Egy sportkocsi első és minden felett álló tulajdonága az, hogy minden körülmények között gyors. És nem csak a kanyarban mint a toyo. Egyenesben a szintén 2literes szívó S2000 úgy lealázza mint a szart.
(#22266) lajafix: Kéziféket rángatva egy alulmotorizált tepsi is simám megy keresztbe az nem nagy kunszt. Erőből megcsinálni ugyanazt, na az a valami.
(#22268) Szplöttyy Egyértelmű. Olyan perfekt futóművel és jót tapadó gumikkal ami a toyo alatt van veszélyesen kevés a 200ló a keresztben autózáshoz. Véleményem szerint utcán ne is rajkodjon ilyesmivel senki. Ha arcoskodás közben a kevés kraft miatt hirtelen letapad a hátsókerék akkor lesz meglepi.
(#22271) lsc: Első kézből tudom amit tudok. Olyan embertől aki a környező országok majd az összes versenypályát megjárta már. Nem sok ember szavára adok, övére igen ha azt mondja, hogy egy gecijó pályaautó lenne de túl gyenge ehhez akkor elhiszem.
mod:
(#22274) lsc nem jó a link.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Szplöttyy
senior tag
Nem mondtam, hogy biztos így van, de ez az én véleményem így látatlanban, mondjuk nekem úgy amúgy nem jön be ez az egész mizéria, tehát engem nem érint hogy jó-e vagy sem.
Kell-e neked 4x4? Vélemények? Ki mit gondol?
(#22274) lsc:Véleményt azért lehet alkotni, nem? Amúgy milyen kerekek vannak hátul rajta?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
lajafix
addikt
válasz SyntaxeError #22269 üzenetére
"olyan állapotban hogy szervizelni ne sokat kelljen."
Leszűrtem a min 300e kmt futottakat, kéziváltósokat, 2300 cm3 nál nagyobb motorú benzineseket. 5 darabot dobott ki.
Rock'n Roll
-
lsc
nagyúr
Nem mentem vele.
Akkor a többi csak rizsa.Mod Szplöttyy: Ezzel nemhinném hogy hosszú íveket fogsz keresztbe autózni. Simán lehet, ezért van rajta aránylag "szűk" gyári gumi. Az esp-t nem hagyták teljesen kikapcsolni, de még így is simán meg lehet pörgetni "erőből". Semmi hókuszpókusz, alászeded és odalépsz neki, ennyi.
Álmodozni neked is lehet, ki kellene próbálnod aztán lehet róla beszélni.Bocs a dupláért.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
SyntaxeError
tag
Nagybátyám gyógyszere elgurult és 1 milla környékén szeretne prémium autót venni.
Eddig 5ös BMW (523-528), Audi A6(2,4-2,8), vagy E Mercedest(23--320) szeretne mindenképp benzinest, bőrőst, olyan állapotban hogy szervizelni ne sokat kelljen.
Nem is patika állapotban de esztétikus, nem 600ezer kilométereseket visszapörgetve 150re.Próbálom lebeszélni de kevés sikerrel, van esélye szerintetek?
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
-
Szplöttyy
senior tag
Azért az a 200ló nem olyan 200ló, szerintem. Mert egy szar futóműves kopottkeskenygumis 328i E36 bármikor elvágja magát keresztbe.... De ez nehezebb is gondolom, euro sok norma, és rendes futómű/kerék van alatta. Ezzel nemhinném hogy hosszú íveket fogsz keresztbe autózni. Sarkon kifordulva kicsit eldobni, arra jó lehet.
Smoke & Torque
-
Qru
MODERÁTOR
"Azzal a 200lovas szívómotorral senki nem fog keresztben autózni"
Ezek szerint még életedben nem ültél 200 lóerős kocsiban...
Am meg ez egy meddő vita, te nem érted ennek a kocsinak a lényegét, a célcsoportja is ismeretlen előtted. Felesleges ezen lovagolni. Ennek a célközönségét úgysem győzöd meg, hogy üljön egy turbós RS-be inkább, mert az jobban gyorsul. Ennek a kocsinak nem ez a lényege. De leírták előttem már vagy 20x de látom csak nem sikerült elfogadnod (azt hogy megértsd nem is várom el).
Érdekes, hogy havi 2-3 ezret adnak el belőle. Tehát valakik mégis csak veszik. Nézd meg, hogy a jobban gyorsuló Corsa/RS-ből menynit adnak el... Hajrá.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
Nem mentem vele. Egy ismerős járkált vele néhány napig. Ő a saját yaris ts-éből átülve sokkal több dinamikát várt a kocsitól. A motorját vérszegények a futóművét pedig a hétköznapokhoz túl keménynek értékelte. Pályázni valószínűleg ez lenne A tökéletes autó az a vérszegény motor nem ölné meg az élvezetet. Azzal a 200lovas szívómotorral senki nem fog keresztben autózni az már most biztos, ahhoz az viccesen gyenge. A toyota fanok egy dolgot nem érnek fel ésszel. Hiába vergődnek, hogy de a toyo direkt ilyenre csinálta az autót, meg nem ennek meg nem annak a korosztálynak készült és egyébként sem arra való, hogy versenypályára menjen vele az ember. Tényleg? Egy sportkocsi? Hát akkor 'mifa@xra? Te hová mennél vele a Somogybabodi off-road fesztiválra vagy hová? Ez egy sportkocsi? Az. Annak is tervezték? Annak. Egy Opel Corsa leveri? egyértelműen IGEN. Elég ciki de ez van. Egyébként meg bírom ezt a "mentél vele" dumát. Úgy kérdezitek mint ha ti azzal járnátok . Feljebb már írtam alapjában véve a kocsival semmi bajom de az, hogy 2012-ben beleraknak egy szánalmas teljesítményű motort (eleve 2012-ben sportkocsiba szívómotor ) aminek 7.6sec kell a százhoz az kibaszott szánalmasnak tartom. Egy erősebb középkategóriás autó elpicsázza lámpától lámpáig, mert ugye a GT86-ot versenypályára meg nem visszük ki. Nem arra tervezték. A formaterv... Minden gyártó lopkod a többitől ez nem újkeletű dolog. A toyota sem kivétel. Bár a japánok mindig is az élen jártak ha lopásról volt szó. Elég csak megnézni anyanyelvüket ami a kínai nyelven alapszik, vagy kicsit megnézni a pár évtizeddel ezelőtti autóikat.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22250 üzenetére
HI!
1. az hogy a totoya leall a dizelle Gyuri mar 1 eve megaszonta, de azt is mondta, hogy dizel marad a palettan vkitol veve /hogy ez pont a bimmer az sem meglepo/, udvpozitonek tartom a 2 korabbi es a 2.2. jelnelg is elo balhejahoz tan csak az 1,4es ami osszeallt
2. az hogy a vilag leall a dizellel, egyellore kizart es tartok tol ene m is lesznek jobbak a motork /regi ertlemben vett megbizhatosag /
de a totoya allaspontja az, hogy egyellore nincs egysegesen udvozito megoldas a h2 fele vezetomuton most szerintuk vannak a hibridek varosi elovarosikozlekedesre /ide ertve a beznineseket/, dizelek otopalyazni,
az arban nagy erdes, lesz a strategia, ill hogy a kuombozo allamok mit adnak adokedvezmenyben
turbohoz: kerdeses mi lesz a ford tirnyo sorsa, ismerve a foccvagen blodlijet az 1.4-el, de ez nem mintha lecsapodott volna a nagy kozzonsegnek. raadsul ugy a vw is csak bevallota, hogy vege a turnyo+komp motornak mert meg neki si tul draga /gonosz vagyok, de azon se lepodnek meg ha azzal is kisulen vmi bug, csak az tmeg hatvanyzoztababn ra leht fogni az luzer errora/
azert mar nem kell ojjan sok motorral szamolni mert ha a totoya peldajana maradunk zz es zr-nel isuyanaz a blok egyfroma furat /zz: 79/ mas loket /erezi is az 1zz-fe nel alulrol, nagy diseret az volt amikor a fenyezo a 2lieterss dizlebol atulve kozolte, hogy ez ekkorat huz 2k alalt meg van dobbenve, na jo akkor propablta amikor mar osszeallt minden lasd a totoya topicban/ honda is egyserusitett mar a palettan, mazdanal qva kivanci vagyok, hogy mi is lesz a szep uj 14es motortral lajtatol keletre par ev tavaltabol
tavajj volt egy eloadas, amit a hidrogenszovetsg prominese tartott igencsak a nyakunkon porog mar a wassetrof /rozsaszin mar ezzel epiti a bazisallomasokat mert olcsobb, bazzz/ ill. egyr erosebb az a koncepzio, hogy a idoben egyenetlen alteantiv energiat pont h2ben taroljak felhasznlasig, de ez mar masva verzet /ill. volt egy adat, hogy az amaerikai h2 infrastrukutrat a iranra koltott penz toredekebol fel lehettt volna epitreni/, az biszto sen qvara vasromudv
neduddki
mod: lajafix: mos tme mondasz ijjet??? tel van az ut clio wiliemsekkel:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
lsc
nagyúr
Még egyszer, mentél vele? Majd utána beszélünk kemény-e a futómű. Csak jelzem a land crusier V8 sem billen kanyarban egy grammot se nagy batár létére, mégsem kemény a futómű, terepjárónál izgalmas is lenne.
Az meg hogy a formatervbe mit látsz bele a Te dolgod /szerintem rendben van, élőben más mint a fotókon, amit én sem hittem amíg nem láttam/, de ezzel az erővel a T modellről is koppintották, annak is négy kereke volt.Mondom a legegyszerűbb elmész kipróbálni, aztán majd beszélünk róla.
Az élet kegyetlen .
-
lajafix
addikt
válasz hobizoli #22251 üzenetére
HZ, a héten má' ne szívj többet. mondom hogy nem a pistikéknek csinálta a toyo, akik nem értik, hogy nem versenyautó és nem a turbó a világ egyetlen lehetséges megoldása mindenre. Az ariel és a KTM meg nem gt86 kategória, hiába vannak ugyanabban a pakli autóskártyában. Tudom, hogy nehéz az élet ilyen fokú bonyolultságát felfogni.
én már elkezdtem spórolni egy 5 éves használt gt86ra. Azzal 10 éves korában a Corsát és a meganet el lehet vontatni a bontóba!
Rock'n Roll
-
vilmaboy
őstag
2006os Megane II 106le motorral csináll olyat, hogy menet közben néha sipol egyet, majd kiírja, hogy "Engine Overheating". Ekkor leesik a víz hőfokjelzője nullára, majd kb 10sec és máris megy minden normál üzemben... Mi okozza ezt? Hőfok jeladó? Vagy mi a ....
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
#10726912
törölt tag
válasz Tökmindegy #22254 üzenetére
Pár kiló gitt, egy tekercs cellux az olaj folyás tömítésére és máris eladó egy makulátlan, megkímélt, gyári állapotú, nem dohányzó...
-
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
8th
addikt
Ez nem kemény futómű? Terhelésváltáskor meg sem billen. Hagyjuk már ezt a süket dumát... + az egész autót formaterve lopás. Az eleje 1:1 Mazda MX-3 a hátulja RX-8/MX-5 keverék a közepe meg teljesen jellegtelen.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #22209 üzenetére
az a baj ezzel a 2 literes szivoval is, hogy magasan van a nyomatekcsucsa es forgatni kell, hogy menjen
ha meg elmesz vele szerpentinezni, mivel kozepen meg gyenge, ahogy befordulas utan kigyorsitanal vele onnan, meg mert az emelkedo = nyomatektemeto, hiaba van 200 papiron uveghangon, vmi csak 170lojjos turbos vas ami reszeterlehesen meg 1.5x erosebb, es az elso kigyorsitasnal korbekeruliaztan utana lehet nezni, meg mantrazni a tojota hujeseget, hogy aaa direkt nem akartak bele turbot
nem persze, inkabb mondtak volna azt, hogy fillerbaszok vagyunk es azert nincs benne
sokkal hitlesebb lenne a vakeres 8th nagyon jol leirta hogy a Corsa peldaval, hogy mi a baj vele: veszel egy joval dragabban, direkt sportautonak tetervezett jarmuvet, ami szarabbul megy, mint egy 12 egy tucat tomegmodellbol kialakitott hot-hatch
anno a Golf 3 VR6 Syncro 7.5M HUF volt 90-s evek elejen
akkor az egy kicsit tobb volt mai realerteken nezve
es eleg sokan megvettek, mert meg mindig van beloluk igy 20 evvel kesobbszoval a tojota 50-s dolgozo csaladapak dumaja csak egy suketeles
az vegyen inkabb egy Ariel Atom 300-t vagy egy KTM X-BOW R-t, kozepmotor, RWD, tolatva is korbeautozzak a mai autok 99%-ttöbb drón kell ;P
-
Dare2Live
félisten
válasz neduddki #22249 üzenetére
akkor a dizel leálnak szted is igen.?
BMWnél meg imho nem csak a technika játszik. Nem egy kategóriában vannaklexus ideoda, nem konkurenciái egymásnak.Nem az a kérdés, hogy a Toyta hibrid tudja e azokat az előnyöket mint egy turbos hanem,hogy mennyiért.
Itt az új 1literes Ford. 80-100-125level, akár 200nmel. A Ka, Fiesta, focustól még a mondeoba is berakják. Jogos 125le@200nm alúl is húz az 2les szivó kaliber. Egy sor motor, max az egyikre raknak turbot a másikrameg kompresszort+turbot. Rémítően gazdaságos. Ehez képest erre Toyota tervezhet/gyárthat 4-5db motort különféle mindenszarral 1.0-1.33-1.6-1.8-2.0
aki meg sporolni akar mit vesz? Hát neki ott lesz az 1.0as cng/LPGs verziója. olcsobblesz mint a hibrid.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22247 üzenetére
HI!
az hog yleallank a fejelsztessel es veszik mindenekpp iegen, hiszenkitugya mijen haalfej lesz rajtuk, a bmw akiel ne bisztos, hogy kototem volna, de akkor ki marad szoval megmagayrazhato???
aszongya a totoya, hogy a turnyoval jovo elonyoket siman tudni fogja a hibrid, e is ketkedve fogadtam, de kivancsian varomudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dare2Live
félisten
válasz neduddki #22238 üzenetére
Pont fordítva gondolom. A dizel logikus döntés volt. A benzines rész hogy ha tényleg úgy van ahogy mondod és nem lesz turbos downsizing azt viszont veled szemben komoly hibának tartom.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Tökmindegy #21889 üzenetére
Én ajánlani tudom ezt a fajta motort csak igazából. C5 ben 2.0 volt 136 paripával, nem egy rakéta, de nem egy nagy étvágyú autó volt. 6,5-7-8 liter között elkaristoltam vele.
1.8 ast felejtős szerintem. Az az a fajta motor ami nem is megy de sokat is fogyaszt, hogy húzza a vasat. Ne 200 köbcentin spórolj.
A héten átvehetem a verdát, remélem holnapra átírják. Már tűkön ülök. Ébren rémeket álmodok, félek utácra menni, cukorbeteg lettem és terhes hisztériám van kb az izgalomtól./ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #22239 üzenetére
Majd ha a te autód lesz ilyen über raj, ultimate puncimágnes needforspeed gigamegaracer triturbo akkor szólalj meg. Mit gondoltál? Ez olyan raj, hogy elájulnak a nők tőle, mcdriveba ingyen van a sajtburi menű is... Áhh nem értetek ti itt semmihez sem....
Mod: "Spoilerezás"-> Szpojlerezás.... "AIR RIDER Rugozás"-> er RÁJDER... "egyedi fán"->mivan?! "Lézer UV fény"-> az milyen? "Női test de kor"-> "de korhatáros?" "Sport ülésék"-> Ülésék már sportolnak is... "Füstgép"-> Ezt meg csak úgy amúgy... Minek? Hova? Miért?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22227 üzenetére
HI!
latom amr feltunt az sok franya nulla: - )
erre egeytlen valaszom van: 5 evig tarcsd evidenciaba utanna terjunk ra vissza /csak a bmw-a dizelbavasarlast nem ertem, de vegul is kihez fordulhattak volna mashoz, nincs nagy valasztek.../udv
neduddki
mod: "Nade nem ez a lényeg, hanem, hogy a költségérzékeny rétegnek nem opció a hibrid." majd zarodik az az ollo, ijjen ojan modszerekkel /pl. ado/
footy: jajj kezdodik elorol???? meg jop hoy hibridbul szukos a valsztek:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Dare2Live
félisten
-
Dare2Live
félisten
válasz lajafix #22226 üzenetére
Ez nem europa. Ugyanez a vélemény a GT86ról USben, és !!!Japánban!!! is.
De már Toyota is magyarázza a bizonyítványt, avval hogy majd 3.féltől lehet venni rá csigát, meg hogy drága lett volna, meg... sött most már volt gosip is, hogy a TRDs kit egyes részei maajd lesznek gyáriban.
28: Ja sok nulla elütöttem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz neduddki #22197 üzenetére
"a japok ki akarjak hagyi a donszajzingot es hibrd fele fordulnak, legeroteljesebben a totoya"
Nagy hibának tartanám akkor amikor a kissebb akucsomagos Yarisnál ~1.1-1.2misi a difi a hibrid és nemhibrid között.
Tegyük fel csak városban van használva. Mert országutón úgye nincs nagy difi.
4l vs 6l gondolom~reális.
1760 2640 difi = 880Ft/100km
880Ft*1250=1.1mftAzaz ha jólszámoltam 1.250.000kmet azaz egymilliónál is jóval több kmet kell megtenni, hogy a hibrid Yaris behozza az árát.
és akkor avval nem számoltam, hogy azt az 1.1mft difit ha berakom a bankba 7% kamatra... (vagy avval, hogy az LPG/CNG mennyiből kijön...)Nade nem ez a lényeg, hanem, hogy a költségérzékeny rétegnek nem opció a hibrid.
btw szerintem jönni fog Toyotanal is a downsizing és a turbo. vagy piacot fognak bukni a rémítően megbízható, elég keveset evő de mára már igencsak koros motorjaikkal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #22224 üzenetére
dare, te sem érted. a toyo csak európa miatt, kis szériára nem csinált turbót(elég neki a hibrid vonal). Hiába lehetne, mégsem ez volt a céljuk(merthogy el is akarják adni, a supra kategóriájába nem akartak visszatérni sokadik szereplőnek).
"ehez képest kategóriájában gyenge/vérszegény"
Kategóriájában hasonló az mx5, nem a turbós hot hatchek. Látom nehéz megérteni...[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Dare2Live
félisten
válasz lajafix #22205 üzenetére
mert hülyeséget beszélsz.
Nem arról van szó, hogy a turbo menő vagy sem. Hanem, hogy ez a csak "europában" menő csigával olyan top/kult autó lehetett volna mint a supra.... ehez képest kategóriájában gyenge/vérszegény. Bzki egy hot hatch alázza.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
lajafix
addikt
válasz #10726912 #22220 üzenetére
"Ez csak drága kedves hazánk felfogása. Nem villa hatású garázsokban ott állnak a németeknél. Nem a státusz miatt...hanem a tudásukért."
elhiheteted hogy az átlag porsche 911 kint is villák garázsában áll. Ezen kár erősködnöd, ua a 911 is inkább a státusszimbólum jellege miatt kerül beszerzésre mindenütt."Minek, ha van tőle jobb ugyan annyiért?Ez szimplán a saját felfogásom."
ha csak a tied lenne... szóval ha neked a 911es 10 éves ugyanannyiért van mint az új toyo akkor tényleg hagyjuk.Rock'n Roll
-
#10726912
törölt tag
Nem ültem egyikben sem. Se a 86gt-ben, sem az opelben.(Szép darab és ígéretes a lotus motor ). De dájcséknál ültem egy-két érdekességben...volt, ami be is indítottak... (komolyan)...volt amivel vittek is (R8...nem rossz érzés a gázfröcsse )...Porsche 911 (ezt be se indította, mégis csorgott a nyálam)...a BMW -nek Z4-nek volt olyan hangja, hogy...
Bele ülnék nagyon sok kocsiba, ha vennék, de nézném, hogy mennyi idő alatt van 100-on, belteret, külsőt, a múltját (ami soknál ma is a jelen, azaz megállja a helyét), a hangját...
Egy biztos: nem akarnék olyan gt-t, amiből sóvárognék egy-egy régebbi klasszikus után
Az erősebb motort meg...nem baj, ha tud gyorsulni 100-ra 4-5 sec alatt olyan hanggal, amitől az impotens is kidobálja a viagrát hirtelen gerjedelmétől megrettenve...
lajafix: Ez csak drága kedves hazánk felfogása. Nem villa hatású garázsokban ott állnak a németeknél. Nem a státusz miatt...hanem a tudásukért.
Fenntartás? Ha meg tudnék venni 10 éves járművet 9 millióért, akkor lenne rá való. Új kocsi?
Minek, ha van tőle jobb ugyan annyiért? Ami élvezetesebb és nagyobb tudású???
Ez szimplán a saját felfogásom. Biztosan jó, hogy van a GT csak nem hoz lázba
Tudod: minden ember más nőre (kocsira) gerjed...[ Szerkesztve ]
-
lajafix
addikt
válasz #10726912 #22216 üzenetére
"86gt árából jobbat és erősebbeket lehet venni."
erősebbet igen, jobbat nem. Merthogy amit nehéz megérteni, az hogy mi a jobb, az meglehetősen függ az egyéni preferenciától. A toyo ezt tuggya, a köridőre rábugyanó nem.Újat nem veszel ennyiért bmwtől, mercedestől és a nissantól(melyik nissan?). S újat -újjal lehet összehasonlítani, s ahogy írod az sem árt ha egy kategória. A 10 évvel ezelőtti Porsche teljesen más. (kell hozzá egy villa pl, aminek a garázsában jól mutat, jóval több karbantartás, etc...)
Rock'n Roll
-
8th
addikt
válasz #10726912 #22216 üzenetére
Nem kell erősebbet venni. Ott az Opel Speedster. A sima alap 147lovas Opel ecotec motorral veri a sportkocsik vagy az annak nevezett kirakat sportkocsik zömét, de ha nem is veri minimum pariban van velük. 7millióért már 200lovas turbót is kapni ami összehasonlíthatatlanul nagyobb vezetési élményt nyújt mint bármi más ma kapható sportkocsi. Engem a sima alap 2.2 szívóval vittek egy kört 2éve. Egy teljesen más dimenzió. Ha sportkocsi kéne csak azt vennék.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Zewa
senior tag
Népszerű autó már most, és szerintem az is marad. Rövid időn belül jönnek a tuningcégek akik hoznak még egy pár lovat a motorháztető alá.
Vezetési élményben egy Mx-5 -ös Mazzag is példamutató. 1,1Tonna és csak 126ló.
Teljesítményben a csipszes Hastra 180lójjerével alázza de élményben egyértelműen az előzőt választanám.ps.: Ebben a kategóriában én Őt választanám. Vajbőrrel és ezekkel a görgőkkel.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
#10726912
törölt tag
válasz lajafix #22212 üzenetére
Ha sport kocsi, akkor sport kocsi.(Vagy a gt86 azért jó, mert nem túl jó, de olcsó fenntartani? Mert akkor ott a pont ) Nem pont ezt, csak egy szimpla példa. Lehet bmw is, vagy mercedes, nissan, de 86gt árából jobbat és erősebbeket lehet venni. Biztos lesz erre is kereslet, a renault rs, meg corsa meg focus szerintem sem ellenfél a toyotával szemben (sem külsőre, sem a hátsó kerekes hajtás hiánya miatt), eléggé abszurdum az össze hasonlítás is. (totál más kategória).
De ha sport ótót keresnék, nem a gt86-ért dobogósodna meg a szívem.. -
8th
addikt
válasz lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
-v-
addikt
"Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat"
Látod, ez engem pont nem érdekel, melyik autó aláz meg, és melyik nem.
"Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről"
Engem ez sem érdekel. Engem az érdekel, meddig ér a szám, amíg körbeérek, nem az, hogy mennyi idő alatt.
"hogy leverje a konkurenciát"
Nem arra készült.
Teljesen egyértelmű, neked egy mai hothatch való, a GT86 pedig nem hot hatch-nek készült egyáltalán, tényleg más a célközönség. -
#10726912
törölt tag
válasz zolynet #22208 üzenetére
Ennyiért keresnék valami agyonvert porsce talicskát...
-
lajafix
addikt
mondom hogy nem érted az egészet, s nem is neked szánja a toyo.
Na lássuk a toyo koncepcióját:
Ezzel újkorában nem fognak versenypályára járni, s aki megveszi, azt nem érdekli hogy a töltött corsa megelőzi egyenesben. Az élmény nem= köridő, gyorsulás. Ahogy egy jó nő sem = a feszes fenék és nagy mellek sztereotípiával.
Rock'n Roll
-
zolynet
veterán
Nagyon adom amit írsz, főleg az elejét.
Nekem is tetszik a GT86, de nem kéne.
2012-ben kidobni egy olyan sportautót ami 200ló, épp egy kicsivel több nyútonméter, szerintem ez ma már kevés. Karrotta tesztje zseniális.
Ennyi pénzért evo-t v bubarut vennék.Life is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #22199 üzenetére
HI!
Te meg mndig nem erted a japo leleket /en se:- )/ de ezek kpesek lesznek atepiteni pillalantok alalt az uj normahoz, aztan vidaman pofigtetik a vizet ma csak a elsobrenduseguk pbizonyiotasara is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz lajafix #22202 üzenetére
Aki ilyen autót vesz az többnyire nem a városi araszoláshoz veszi. Én pl szálkás agyfaszt kapnék ha kimennék vele Hungaroring nyílt napra és egy Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat. De nem csak az. Szerintem még egy szög gyári 15éves Civic VTI is ott loholna a nyakán. Súly/lóerő arány. És nem. Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről. Ott pedig rendre elvérzik.
Toyota GT86 vs VW Golf GTI vs Peugeot RCZ, Renault Megane 265 Trophy v Subaru BRZ
Lehet az én szemem a rossz de valahogy nem látom, hogy annyira szétalázta volna őket. Holott mind már meglévő alapokra kendácsolt sportmodell. Jó, hogy a japcsik nem mindjárt 1.6-os motorral dobták piacra. Hiába jó kanyarban ha az egyenesekben lemarad így gyakorlatilag az összes ma létező sportmodell körbeautózza. Mondom biztosan nem rossz autó a GT86 de kéne még bele plusz 30-40lóerő, hogy leverje a konkurenciát.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
-v-
addikt
válasz Szplöttyy #22193 üzenetére
Ez is forog 7 ezerig És a hangja is király szerintem. Ok, nem 3 literes, és igazatok van, piros lámpánál még egy 2 literes dízel is otthagyja valószínű nyomatékból.
Ennek ellenére ha megnézzük, az mx-5 is egy kifejezetten gyengusz autó, még annyit se megy, mint a GT86, mégis az A megfizethető élményautó nagyon sok ember szerint. Kicsi, könnyű, közvetlen, hátsókerekes stb.
Szerintem meg pont az a wannabe autó (ez csak az én véleményem), ami városba való villogásra, hogy de jó, lámpánál legyorsulom vele a mittudoménmit is.. csak ha meg kimegyek vele a mátrába vagy az alpokba, vagy pályára, ott dől el igazán, mekkora élményt ad vezetés közben. Sajnos nem vezettem GT86-ot, de én elhiszem a karottának, hogy ez tényleg egy fasza autó Egyébként úgy látom, eléggé ketté osztja az emberkéket ez az ótó. -
lajafix
addikt
válasz hobizoli #22198 üzenetére
??? meg lett előre mondva hogy 2 literes szívó motor lesz hátul hajtva. trivi hogya mai turbósok legyorsulják. Az is trivi hogy nem a Supra kategóriájába szánták, hanem inkább Celica utódnak.
"egy 12 eves 330i is tudja ezt."
ez új autó, nem "veterán" teszt...[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest