Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz BlacKSouL #138184 üzenetére
Ha egyenletesen haladsz, tényleg ez a helyzet.
Elindulásnal viszont sokat számít, ha a kerekek súlyát növeled.
Előbb írták, hogy ugye a nagyobb tömeg miatt és a felfogatashoz képest kintebb kerülő tomegkozeppont miatt nagyobb nyomaték szükséges ahhoz, hogy ugyanannyira megmozgasd a kereket.
Ha gondolod levezetem, ha előveszem a rég használt emlékeimet 😉 -
Kornel
veterán
válasz BlacKSouL #138086 üzenetére
Nehogy ignist vegyetek.
Az egy szekér!
Bedobom a titkos tippem, suzuki liana FL 1.6GS, 1M-bol patentet kapsz.
Láncos motor, amit sose kell cserélni, ha olajat időben kapott, akkor örök élet.
Amúgy made in japan, a minőséget ossze se lehet hasonlítani az esztergomi suzukikkal, persze a liana javára.
Apám ugyanezekkel a feltételekkel keresett, nem bánta meg, hogy rám hallgatott 😉Ezt el is hoznam átvizsgálás után, 1M-ert alkuval 😉
Első szerviz megáll a következőkbol:
Vezérlés csere nem kell
Olaj
Osszes szűrő
Fekolaj (senki se cseréli le)
Váltoolaj (ezt is elfelejtik)
4 gyertya
Szelephezag állítás (senki se csinálja meg)Plusz apámnak 2 szilent volt amit kellett hátul.
Alkatrész sem vészes árban van.
[ Szerkesztve ]
-
merkucyo
aktív tag
válasz BlacKSouL #101604 üzenetére
Elméletben telefonról meg távirányítóval is el lehet indítani, mert ennek igazából úgy lenne értelme, hogy indulás előtt 20 perccel bekapcsolod és mire beszállsz a kocsiba jóság van .
Egyébként rá van kötve a rendszer a kipufogóra is, vagy az elégetett benzin hol távozik ?
Vágjátok ki az erdő leghatalmasabb fáját ezzel a kis heringgel !!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #90030 üzenetére
Pontosan ez járt a fejemben nekem is, ha ebből per lesz akkor szaladgálhatok jobbra-balra, egy csomó időt el lehet ezzel pocsékolni. Ráadásul 3-an voltak én meg egyedül mint a kisujjam, se kamera se semmi bizonyíték. Na mindegy, ma már a külső sávból soroltam ki és integettem is nekik (ugyan ott álltak )
-
-
TaaT
nagyúr
válasz BlacKSouL #83505 üzenetére
Attól hogy csak a telefon babrálást büntetik még nagyon sok más legalább olyan veszélyes tevékenység van amit szabad vezetés közben.
Pl nagyon régen amikor friss jogsis voltam, kikanyarodtam egy 4sávos útra balra, a manőver közben megállt a cd lejátszó, én hülye micsináltam? Elkezdtem babrálni (nem, nem álltam meg), hát jóhogy feltűnt egy autó a semmiből és kinyomta a dudát az emberünk az ablakon.
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz BlacKSouL #83449 üzenetére
Jaja nekem is az ugrott be azonnal. Nem, nem a pina hanem a Seat.
Valószínűleg a GT-t tudatosan csinálták ilyenre. A kétezres évek elején nem futott túl jól az alfa szekere nem kockáztatták meg, hogy bedobnak egy extravagáns merőben új dizájnt amire vagy ráharapnak vagy nem. Ez mindig kockázatos. Inkább csináltak egy kevésbé megosztó átlagosnak mondható kupéforma autót azzal nagyon nem lőhetnek mellé. Na a Seat-nak nem volt ennyi sütnivalója. A Leon-t (2005-2010) bár szépnek nem mondanám de még csak csak nézett ki valahogy. Viszont az Altea (2004-) és a Toledo (2005-2009) olyan baromi ronda volt, hogy bevallottan alig fogyott. A Seat-nak is majdnem ezt a hülye egyen dizájnt lett a veszte. Előtte és most utána is egész autószerű autókat készítenek de azt a pár évet totál homályban töltötték."Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
8th
addikt
válasz BlacKSouL #83446 üzenetére
Nem azt mondom, hogy csúnya autó de az olaszok tudnak ennél szebbet is. Ha már a seggén van két baszomnagy dudor rakhattak volna rá olyan lámpa csíkot amilyen a Thesis-en van. Az szerintem sokat dobott volna a hátulján. Meg hozni kellett volna a raktárból egy 159-es homlokfalat lápástól mindenestül és feltenni rá próbaképpen. Sokkal jobb kiállású autót lehetett volna kreálni ebből.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
neduddki
nagyúr
-
qdak
addikt
válasz BlacKSouL #82410 üzenetére
hat 20 eves technika reven, nem hinnem h annyira agyon van, bonyolitva. aztan lehet megis, mert parszor csodalkozok, h nala joval fiatalabb auton semmit se tud megnezni az ember, vagy bedobja a motor jelet, o meg szepen kiirja a nyugjet nagyonnsok dologrol.
koszi.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz BlacKSouL #82408 üzenetére
fejedbol
amugy omega bmw motorral, meg mindig.
m1=mindegy (lusta telefonrol iroknal)
am koszi valaszokatvan meg 1 olyan allas, ha bo fel gazzal nyomom, akkor csak kb 3, 3.5K ig forog, az is vmi senzor lehet mint a kick down nal? v. hogy erzekeli?
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
stargazer
senior tag
válasz BlacKSouL #81019 üzenetére
ja, a BC nem mindig pontos, pl. nálam 0,8-1,0 l körül mutat kevesebbet. a spritmonitor meg sztem tankolás alapján megy, bár ki tudja persze.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
neduddki
nagyúr
válasz BlacKSouL #81019 üzenetére
HI!
hazuidozolittenegyfojtaban hogyfogyaszthanaegybenzinesotoennyitehhh:- (((
udv
neduddki
p.s. Qr:pls:- )
mod:"De 7,2-nél feljebb akkor sem tudtuk tornázni a céges ugyanilyet (hosszú távra), mikor tapostuk, kínoztuk, pörgettük, ütöttük-vágtuk." ehhakimeglesetugyaforganyiaztatamotrot:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
stargazer
senior tag
válasz BlacKSouL #80967 üzenetére
ezt a tippet másoktól is hallottam. ki kéne próbálnom egyet, hallotam hogy jók.
annyi hogy kétlem hogy ez ennyit enne. spritmonitor szerint ez tipikusan inkább 7,8, óvatos lábbal közelebb a 7-hez, sportosabban közelebb a 8,5-hez.igazából ha lehet, lefelé mennék inkább fogyiban a jelenlegihez képest.
ez hatalmas dilemma, hatalmas filozófiai kérdés. legalábbis nekem biztosan. újat, vagy használtat, benzinest vagy dízelt?
találtam 1 érdekes cikket a témában.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
neduddki
nagyúr
-
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz BlacKSouL #42203 üzenetére
1.6 Focus jó, kb. egy hónapja van meg, szeretjük, de ha egyet is láttok, ami jó, (nézzétek meg, nézessétek át alaposan) arról le se vegyétek a kezeteket. Én azért vettem meg a 4 ajtósat, mert esélyt nem láttam arra, hogy lesz fél éven belül egy jó állapotú kombi vagy 5 ajtós. Nincs pénz, mindenkinek ilyen autó kell, mert jobbra nem telik, akinek meg jó van, nem adja el, mert nem tudja nem akarja lecserélni fiatalabbra.
Amit láttunk a piacon, az mind rommá törtből felállított vagy rongyra hajtott céges. Rákúrral többször röhögtünk körbe olyan autót, amin nem volt egy javítatlan kasztnielem (de olyan igényesen, hogy a jobb oldal végig rücskös a bal oldal végig tükrös, 3-4 mm-es illesztési eltérések, cafatokban foszló kormány), plusz a szervízkönyv is tartalmazta az andersen összest T-2 hét dátumig. Természetesen mindet garázsban tartott nemdohányzó hölgy vezette.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz BlacKSouL #42203 üzenetére
4golfból van jó állapotú de azt meg kell fizetni és inkább kintről venném valós 250K km rel mintsem az itthon hatszor visszatekert stb példányokat..és akkor ahogy írták 1.9tdi 90/110 pacival remek motor Ha benzin akkor a fóka tényleg jó választás motorikusan biztos strapa bíró gépek uncsi tesomé 325K km nél jár kopó dolgokon és kötelező dolgokon kívül nem volt még az autóhoz nyúlva
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #42116 üzenetére
Köszi mindenkinek a tanácsokat. Tehát akkor összefoglalva: 1.6-os Focust vegyen, mert iv Golfból nincs jó állapotú, de ha mégis, akkor abból akkor is 90 lovas pédétédéit, mert az majdnem annyira egyszerű és igénytelen motor, mint amilyen maga a G Astra mint autó.
Holnap konzultálok vele, és linkelek neki párat használtautóról.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
giigz
veterán
válasz BlacKSouL #42116 üzenetére
4-es Golfból a legnehezebb jót találni ezek közül (kivéve amikor kifogsz egy jó példányt, mert akkor meg pofonegyszerű volt ), a G Astra egy kicsit gyengébb minőségű mint a Focus, de igénytelenebb is. A Focus meg egy baszottjó konstrukció, 1.6-os motorral jól is megy, és jól is fogyaszt. Szerintem ezek közül a Focus a legjobb, utána a Golf, és 3. helyen az Astra, de szerintem annyira hasonló ez a 3 autó, hogy csak az ízlés dönt, és az, hogy melyikből talál jó állapotút.
1.4 nem ajánlott, szinte kötelezően csak 1.6-ot szabad megvenni.
-
a_tesz
Korrektor
válasz BlacKSouL #4644 üzenetére
egyáltalán mi itt a kérdés? a gázolaj drágább, annyival nem is fogyaszt jobban hogy megérje, ráadásul zajosabb és több rezgést kelt mint egy benzinmotor, valamint később is kezd el fűteni. meg annyira japánban sincs kultusza a dízelmotornak, ez is lehet szempont.
szerk: és a két motor közt dinamizmusban sincs jelentős különbség.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xbox Series X|S
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Projektor topic
- Asszociációs játék. :)
- Path of Exile 2
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest