Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- AuraSync kibeszélő topic
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Egy korszak vége
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beca1990
senior tag
Seat Ibiza (2003-2006) 1.2 12V -vel valami pozitív, negatív tapasztalatok?
alkatrészárak milyenek?[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz hobizoli #138494 üzenetére
Hát, mikor megjelent azért annyi paci elég jónak számított, gyári adat 318is-re 9.3 amúgy. Nem azért keresik szerintem, mert hűde sportos, hanem mert megbízható és aránylag jól viszi a kasztnit. De időről beszélve a másik topikban linkeltem a Mercimnek a gyorsulását, amit most vettem. 10.6 a gyári, a videón 9.2-9.3 között mértem utólag. 20 éves autó.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #138490 üzenetére
ja
amugy en nem ertem ezt a fektelen E30 maniat se
igy sportos meg ugy sportos
benne van egy ilyen elvileg papiron tenyleg eros motor, es egyszeruen megsem mennek vele ugy, ahogy azt az ember gondolna annyi paripatol a kazanfedel alattpont ma beszelgettem errol egy masik forumban egy bimmeressel
E30 318iS 136lo... gyorsul 10sec 100-g
he? hat azert az akarhogy nezzuk nem egy fubazmeg egy ido
Panda 100HP 95lo, 1.4 16v es 9.5sec, -40lo es megis gyorsabb 100-g ez is
320/6 128lo 10.4, de pl az mk2 Golf 1.8 8v 90lo 10.2sec, Tipo 1.6 8v 80lo 11.6
320iS 192lol 7.5es azert messze nem egy vasbalna meg a E30-s bode, hogy azert nem megy, mert nehez, mint a sar
mert ehhez kepest pl a GTI 16v mk2 Golf 1.8 16v 136lo es az csak 8sec kilog
a R19 16v is 8.4sec es 1180kg melle, Tipo 1.8 16v szinten 136lo 8.5sec 1190kg
1.5-2sec az nagyon sok diffi, foleg ugy, hogy a FWD-k szarabbul indulnak, es megis ennyit ravernek 100-g idoben
RWD-t indulasbol nehez megfogniabbol indult ki az egesz, hogy a M42-s 18iS motor az patent, es nagyon keresik, mert nagyon jo sportos menetteljesitmenyt ad az E30-nak (10sec-s 0-100 az mar sportos? ), es 180-200k(!!!) egy olyan motor ECU-val meg kabelkoteggel
200k?
egy 25-30 eves autoba egy kb ugyanennyi idos motor ket kilo?
vicctöbb drón kell ;P
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #138488 üzenetére
Mostanában gyakran nézegetem a mobile.de-t, ott is több olyan darabba futottam bele, hogy kívülröl teljesen széria e90, viszont belül M-es kagyló, M-es kormány, szóval el tudom képzelni, hogy lehetett külön is rendelni bizonyos dolgokat.
Ha már E90, van valakinek a csoportból valós tapasztalata az E90-es szériával?
Jelenleg egy G Astra Caravan OPC-t hajtok ( sportos Kombi, tudom, pfejj ), de valamiért engem a turbós karakter nem nyert meg annyira, tudom, ez a saját bajom, de vállalom, és visszahúz a szívem a szívómotorok világába.
Konkrétan a E90/91 325i és 330i lenne a kinézett darab, kéziváltóval.
Fórumokon sokat olvasgattam már utána, hátha van valakinek a csoportból, vagy ismeröse hajt / hajtott ilyet, minden infó érdekes lehet.
Köszönöm elöre is.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #138487 üzenetére
hát az ülésből ítélve kb a duplája meg majd a bmw-nördök kijavítanak, de asszem az m-packetnek része volt a xenon is. illetve, van külső és belső m-packet? nem csak egy van, ami külső-belső? audinál tudom, hogy külön is lehet kívül-belül cicomázni vele, de bmw-nél egységesre emlékszem.
-
SzlobiG
félisten
Itt(320D) vajon mi lehet a buktató? Elég jó áron adja, persze a tipikus 190-200k km közötti órával.
L-es rendszám lévén kíváncsi lennék rá mit mutat a lekérdezés.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz ADAM1337 #138484 üzenetére
2.0 140 lovas teljesen jó, azt ha kevésnek érzed lehet rajta emelni...
Nyilván a 2.2-es 200 lovas jobban viszi, ha van rá mód akkor olyat vegyél igaz kicsit többet is eszik.
1.8-at hanyagold nem egy jó konstrukció kombinált láncos vezérlése van ami nem olcsó a kettőstömegűt is hamarabb nyírja mint a 2.0 egy előnye van csak, hogy abba még nincs DPF.
Ha városba keresel, akkor egyik dízel se lesz valami jó választás.
-
ADAM1337
nagyúr
mk4 mondeo tdci motorok közül melyik az ami azért dinamikus városba is és reálisan fogyaszt ?
[link]
Ez alapján a legszimpatikusabb a 140LE-s 2.0 tdci, vagy a 200LE-s 2,2-es, ha a katalógus adat +- 2 liter is jó még.Az 1,8tdci 2,0tdci között van akkora különbség, vagy egyből érdemes a 2,2tdci-t nézni ? (5 ajtós kézi váltó)
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz sagesz93 #138482 üzenetére
Igen az. Szakszervizben alvázszám alapján rákerestettem, valós dolgok látszódtak, vagyis hogy svájci volt amit írtak is, meg annyi hogy 2010-ben 33 ezernél volt valami garis javítás, azaz több mint két év alatt csak 33 ezret mentek vele, ilyen alapon még a 137e is valós lehet...
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138478 üzenetére
"Ne az Astra sedanbol es Caravanbol indulj ki, mas liga"
ok, ezt is adom , soha nem probaltam meg egy A6/A6 Avant/RS6 Avantot...
Az hogy mit gyartanak, az azert nem az ertelemtöl függ....ha keresik, legyartjak....a Q1 audi pl mi es mire jo? megis gyartjak.
Nem a kombival van a bajom, az egy praktikus jo dolog....de kombibol sportautot csinalni az nekem az a kategoria, amikor a dagi nö felhuz egy bikinit....jo dolog a bikini, de ha valaki dagi annak nem all jol, mert nem ra valo. Na ezt erzem egy 4 kipufogos, ültetett, felspoilerezett kombinal....de belatom, valoszinüleg kis különbseg jönne csak ki egy komolyabb avant vs limuzin tesoja között (pl RS6 vs RS6 avant)
-
Integrale
veterán
válasz Declare #138474 üzenetére
Latod, en ezzel a kicsapodo farral nem ertek egyet. Ha igy lenne, nem gyartana az Audi S4/6 RS6 Avantot, a BMW es a Mercedes AMG T modelleket.
Ne az Astra sedanbol es Caravanbol indulj ki, mas liga. Ezek alatt rendes futomu van, szakertelemmel igazitjak a megvaltozott terheleshez a felfuggesztest es/vagy a hajtast.
Ennyi erovel egy nehezebb szedannak is kicsapodik a fara. Azt elfogadom, hogy nem tetszik, van aki a kombi szotol visszaboffenti az anyatejet, van aki a szedantol."Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138469 üzenetére
ok, adom nem igazan hosszabb...csak optika...
Akkor marad a valamivel magasabb sulypont, a kanyarban könnyebben kicsapodo far es az, hogy nekem nem tetszik de en a kamion versenyeket sem szeretem...egy kamion az kamion, az huzzon 80 al 10000tonnat....egy sport auto, meg nezzen ki ugy mint egy sportauto...alacsony, lapos, aramvonalas....de mondom nem vagyunk egyformak
amugy ez az E60 M vs e61 M erdekes felvetes, kivancsi lennek egy ilyen összecsapasra
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138472 üzenetére
Na de az az 1.4 hány kg. volt ?
Mert ez az S40 1.5t és a 101LE motor harmatgyenge lesz !
Ettől kb. már egy 1.2 Poló is dinamikusabb !
Azért hátszéllel dombról lefelé ez is felveszi 12mp alatt a 100km/h -t !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
z123456789
addikt
Hát gondolom nézegetni kell neki, mert ezek szerint akkor érzelmi alapon nézeget autót. Amelyik tetszik neki.
Én is jártam amúgy nagy távot 1.4-es autóval. Semmi gond nem volt vele. Ha nem jött volna a "kóborkutyesz"
akkor még mindig azzal járnék, és már 380e km lenne benne.
Most meg 2.0-val járok. Érzem a különbséget, de szerintem ettől függetlenül lehet kisebb motorral is ingázni. A komfort érzet egy Volvoban nem kicsi azért, mert csak 1,6-os a motor benne. Lassabb, de hát azt mondja nem siet sehova.Szóval megpróbálok válaszolni egyértelműen, liga ide, vagy oda: ingázni kell neki egy megbízható benzines autó, ami szép, 2008 körüli, és (már megtoldotta) megáll 8 l-ben kb.
-
-
Integrale
veterán
válasz Declare #138466 üzenetére
Hosszabb es magasabb? A hossz kulonbseg altalaban par millimieter, ha van egyaltalan, magassag szinten, sulypontot alairom. Viszon azt kizartnak tartom, hogy egy E61 M5 szamottevoen rosszabb lenne, mint az E60 M5.
Biztos vannak olyanok kombi fronton, mint amiket irsz, de allitom, hogy a jobb gyartok eseteben nincs kontraszt.
Sok mulik a futomuvon es annak az igenyekhez valo igazitasan is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
B-L-A-C-K
titán
Tudna valaki egy olyan szerelőt/hozzáértőt aki eltudna jönni velem megnézni egy Alfát (BP-től ~1 órára)? Olyan kellene akinek van festékvastagság mérője, illetve a kocsiból ki tud olvasni mindent, azaz van eszköze hozzá. Ott helyben fel lehet emelni a kocsit, szóval átnézésre alkalmas helyen lenne. Természetesen nem ingyen kérném...
Ha valakinek van valami ötlete jöhetne.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138461 üzenetére
Hosszabb, magasabb, nehezebb kasztni, magasabb sulypont? Minden auto ami elmenyfaktorra gyur, az az elözöek ellen dolgozik. Gokartokat sem kombinak epitik, meg a roadstereket sem Soha nem csapattam kombival, de aki igen az is meselte, hogy egy kombi jobban dobja kifele a segget a kanyarban. Ami logikus is.
Az hogy a limo nehezebb, mint a kombi az azert fatal errornak tünik (persze vannak ilyenek az autogyartok törtenelmeben... ) A bmw 3 er nel pl nem ez a helyzet a bmw adatlaja szerint. 85kg a limo javara.
Most nyilvan nem azt mondom, hogy egy kombi az egy tehetetlen tohonya ize egy ugyanolyan limohoz kepest....de szvsz mindennek megvan a maga szerepe....a kombihoz nekem viccesen hat a sport design, ültetes es 6 kipufogo es a roadsterhez is vicces az utanfuto, meg a tetöbox
de tudom, hogy sokan csöpögnek az R design a6 avantra....nem vagyunk egyformak
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #138453 üzenetére
Városban csettegni elég az 1,6-os meg városon kívül ha az ETZ trakinál combosabb járgányt nem akar megelőzni belátható időn belül... de mivel a 2,4-es a gyakolatban nem eszik érdemben többet én meg se fontolnám az 1,6-os motort mint opciót.
Amúgy azt továbbra se érem, hogy miért 2 kategóriát nézeget. Az 1,6i S40 meg az 2.0i Mondeo k.-ra nem egy liga.
Szóval előbb nem ártana tisztázni mire is akarja használni a kocsit.mod:
runner 125: Yepp, pont most ebédszünetben láttam egy szép S60 2.5T-t. Na egy olyat elfogadnék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #138462 üzenetére
Egyreszt, masreszt van nem egy szedan, ami nehezebb mint a kombi tarsa. Tudtommal a jelenleg futo 3-as BMW ilyen.
De altalaban 0-50 kg elteres szokott lenni, ami pont nem okoz csuszkalast jobra balra, sot, az lesz amit te irtal, javit a sulyelosztason.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #138456 üzenetére
a 0-100 az mindig csak 1 adat a sok közül, ez meg nem jellemzi a motor nyomatekossagat, rugalmassagat stb....azert viszonylag kevesszer futod a 0-100 at Te is gondolom ellenben 30-50, 50-100, 100-120, 130-150...jo pelda erre az en 1,7 cdti astram. Haveromnak ugyan ez van csak 1,6 szivo. Multkor kicsit hajtosban tettünk meg autopalyan/föuton egy 150-200 km es tavot, ö ment elöl, en követtem, ö ismerte az utat, en nem annyira es mindig nekem kellett elemelnem a labam a gazrol, hiaba azonos kb a kettö kocsi teljesitmenye, hatarozottan jobban ment a dizelem. Aztan nap vegen vezette az enyemet egy rövidet es az volt a reakcioja, hogy baszki ez raketa pedig nem, söt az öve a 0-100 at picit jobban futja, de a mindennapi hasznalatban, varosban, rugalmassagban ezerszer jobb. (ez csak olyan kis tapasztalati szösszenet)
es akkor ezek utan irom, hogy az 1.8 as v40 volo az nem csak a 0-100 at futja sz@rul, de elözni is kinszenvedes vele....hat akkor egy 1,6 en minden ismeröst lebeszelnek rola, akar szaguldozos, akar nem.
(#138450) w333 200lo abszolut nem sok. Ha palyazol nagytempoval böven kellenek a lovak/Nm ek. Plane egy kombiba....ettöl függetlenül egy R designos kombi nekem is inkabb vicces....a vezetesi elmeny, sportossag nem attol van, hogy egyenesben presel az ülesbe....hanem kanyargos uton, csuszos uton egy kombi ott pedig csuszik maszik sodrodik...egy limohoz vagy roadsterhez kepest. Egy kombi legyen az ami...pakolos, utazos, komfortos auto....egy nagy dizelt bele, ami tol mint a mozdony es csok nekem ez a kombi
-
lenko
aktív tag
Munkatársamnak évjáratra is ilyen s60 van csak a belső jobb állapotban van.
3éve van nála, nincs vele probléma. Nem egy rakéta, viszont alul nyomatékos a motor, átlagos közlekedésre alkalmas. Viszont egy chippel 180le-re hozható, mivel van belőle 170 lovas verzió is, csak a váltó különbözik a 2ben.Az embereknek fáj az igazság!
-
őstag
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Én abszolút támogatom a haverodat, ha ez az S40 az álma és tetszik neki, akkor vágjon bele.
Akik ehhez a fórumhoz hozzászólnak, 90%-ban gyengének tartják, mert ugye 5 hengertől felfele kezdődik csak az "élet" , de el kell fogadni, hogy az emberek túlnyomó többségének bőven elég ez a teljesítmény is, nem szabad senkit eltántorítani csak azért, mert 101 lóerős a motor.
Mondjuk legalább egy százast még kötelező belőle alkudni, de ha 200-at sikerülne, az még jobb."Less but better" - Dieter Rams
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Akkor S40 de 2.4 szívó benzin ... nincs velük gond megbízhatóak !
Az 1.6i szerintem nagyon kevés !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Nem megy, hát igen 11.9 a 0-100, de azért ennél vannak sokkal rosszabbul motorizált autók is. Most ha nem minden nap pályán akarja valaki használni, hanem városban, elővárosban akkor simán élhető. Pályázásra tény hogy nem a legalkalmasabb.
-
z123456789
addikt
Nem én keresek, hanem egy cimbi, aki képtelen regisztrálni 2016-ban 26 évesen egy PH oldalra. (Remélem olvasod te gyökér! )
S40 a szerelme, azt meg tudjuk, hogy nehéz leküzdeni. Nem egy hajtós típus, szóval inkább olyan autót vegyen, ami tetszik neki kívül-belül. Rosszakat nem lehet erről mondani, csak azt, hogy nem megy. Jelenleg egy 2002-es Polo-ja van, ha jól emlékszem. Az után komplett űrsikló lesz bármi, ami újabb. Ha mégsem jön be neki, szerintem van olyan állapotban ez az autó, hogy minimális bukóval tovább tudja adni olyannak, akinek jobban megfelel majd.
S60-nál már azért mélyebben a zsebbe kell nyúlni.
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138453 üzenetére
Ez ... 2.4 benzin sor 5 henger !Látom S40 -t keresel ... hát abból Hahun pontosan 2 db van !
Miért nem S60 ? az kicsit komolyabb mindenben
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #138432 üzenetére
A nyomaték öl nem a fordulat..
mod:
z123456789: Ha Volvó akkor sor5 vagy semmi. Azok tartós jó konstrukciók főleg benzinesben, azok még nem tették meg a Föld-Hold távot 12x.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Nyilván nem gyorsulgatni kell egy ilyen, de miért kellene lemondani a vezetési élményről, ha az embernek családja van, és emiatt kell egy jól pakolható kombi? Szerintem vagyunk egy páran, akik nem kifelé akarnak fuxolni - belül legyen meg minden, ami a vezetésben örömet okoz. Én minden további nélkül bevállalnék egy hasonló kombi(náció)t, még 100 lóval kevesebbel is
(#138450) w333: A 350 talán, de a 200 lovat azért nem mondanám maxnak. Nem annyira más egy kombit vezetni, mint egy szedánt - ami jó az utóbbiban, az a kombiban is az
Akar a rosseb a lámpánál gyorsulni, abból már kinőttem. De azért néha jól esik kicsit (ésszel) elengedni a lovakat.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kovacsroli #138444 üzenetére
Ez az s40 volvo az 1.8 as motorral is iszonyu verszegeny....1,6 os mocival + 17 es kerekekkel....es meg rapakolni az R designt.......hat....szerintem a millioval kevesebb is sok erte
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #138442 üzenetére
(#138442) runner 125
Ezzel a koszolódással én is egyet értek. Szerintem sem annyira vészes a fehér. 25 km-re van, meglátjuk mit szól hozzá pilóta jelölt.(#138443) Tsebacsi
OK. Majd megpróbáljuk bele alkudni neked az árba.(#138444) kovacsroli
Azt tudom, mert haver is nézte már korábban, és mondta is, hogy 3.2 volt korábban. Úgy látszik más is fél a Volvotól, nem csak én.(#138445) xeon.Szabi
Erre is? Mondjuk nem mondasz hülyeséget. -
őstag
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Azt szokták erre a motorra mondani, hogy örök élet +1 nap. Ez került millió egy Focusba és C-Maxba is, szóval az alkatrész árak is teljesen barátiak.
"Less but better" - Dieter Rams
-
kovacsroli
senior tag
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
nagyúr
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Én a házat kérem a volvo mögül, a kocsi a tied lehet
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Jahm, a fehér (főleg a gyöngyház) az egyik legszebb jármű szín az ezüst mellett.
Nagyon jól kiadja a formát, minden részlet tisztán, világosan látszik, emellett a közhiedelem ellenére kevésbé látszik meg rajta a mocsok, mint egy sötét verzión.Nézd meg ha nincs messze, ingázni elég az 1.6 100 lova, ezekből iszonyú kevés nagy ccm-est adtak el, mert sok volt a nagyobb motor felára. Már már a 60-as kategóriát súrolta, így érthető, h rendszerint 1.6-os a piac 80%-a.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #138437 üzenetére
Valóban jól néz ki, tény és való. Ez a fehér sokat dob rajta. (Neked amúgy is a gyengéd nem? ) De engem is az az 1.6 zavar. :S
(#138438) xeon.Szabi
Na! Köszi az infót. Haver lehet hogy read only itt, és most nyúl éppen magához ennek láttán.(#138440) Luck Dragon
Ahogy mondod, és belülről is tetszik nekem is.Egyébként a Ford motorjával tartósság, megbízhatóság szempontjából nagy baj nincs nem?
[ Szerkesztve ]
-
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ez nagyon szép Volvo.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ez Ford motoros, ugyan ez van nekem is. Egyébként ezt a szép S40-et éppen az utcánkban áruljál, naponta kétszer szoktam látni, amikor elmegyek mellette, mivel kint parkol (szerintem már hónapok óta alig használják). Én rápillantanék a helyetekben, elég meggyőző.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Mert a Volvo-nak nem volt 1.6-os 1.8-as saját fejlesztésű benzinmotorja ezen generációkban soha (de itt a szívó 2.0 sem Volvo motor még..)
Szép egyébként ez a 40-es, de nagy kár h csak 1.6"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z123456789
addikt
válasz rbalint88 #138430 üzenetére
(#138430) rbalint88
Ingázós, pálya, és fő út. Azt sem tudja mi az a város. Viccen kívül. Mondhatni a legoptimálisabb útvonali körülmények között lenne használva.(#138431) Qru
Volvóból nem vennék. Én itt be is fejezném a mondatot. Egyébként semmi bajom vele, tetszenek, de én félnék tőle. Ennyi. Ezt mondtam neki, de ennek ellenére mozgatja a fantáziáját.
Konkrétan erről honnan tudom, hogy GM motoros már?
Ingázni kell neki, 3/4 személlyel. Ebből a szempontból a nagyobb kategória jobb választás lenne, a nagyobb motorral gondolom. Város nem játszik, ahogy írtam.u.i.: a háromnegyed személynek még jó, hogy nincs nagy súlya.
Szóval akkor Mondeoból 2-2.5m között melyiket érdemes nézegetni? 2.0 benzin?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #138433 üzenetére
Jó, az is igaz, hogy Győrben sem a belvárosban járok, szóval dugóban ácsorogni nem igen szoktam.
Eddig úgy tudtam, hogy csak a dízeleknek nem tesz jót az alacsony fordulat (kettőstömegű, stb.). Ezek szerint a benzineseknél sem ajánlott így használni?
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #138432 üzenetére
ezt a használatot pont nem köszöni meg egyik motor sem, szar a kenés. meg mondjuk Győrben egész más a közlekedés, mint Bp-n. itt ötösig csak akkor jutsz el, ha előtte lepadlózod kettesben megmutatod neki az ötödiket és lehet is fékezni...
nekem 45-nél még a 4-est se szereti az autó (elmegy, de nem szép a hangja) -
őstag
S40 kapcsán az 1.6-os motorral visszafogottan hajtva még városban is tartható a ~7 liter klímával. Persze én már 45-nél 5.-et kapcsolok és 2000 fölött sem igen van a fordulatszám, csak ha elhagyom a várost.
Itt a spritmonitor adatlapom: [link]
Éppen ma fogok újra tankolni, ahogy számolom, ma is 6,7 körül fogok kijönni, pedig volt benne 30%-ban város is (Győr és Budapest)."Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #138429 üzenetére
Volvóból én nem vennék GM motorost csak a saját tervezésű motorjaikat. Az 1,6 hulla gyenge az 1,8 már használható de ha pakol is bele akkor az is felejtős.
S40 meg a Mondeo nem egy méretosztály... Jó lenne dönteni mire/mekkora autó is kéne.
Fogyi: ahogy előttem is írták nem mindegy hol megy vele. Városban még az 1,6-al se fogja tudni tartani a 7 literes fogyit de még a 7,5-et sem nagyon. Klímával meg pláne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #138429 üzenetére
milyen körülmények között kellene ezt a fogyasztást produkálni? pályán nem gondez 2liter fölött sem, de ha városban is ilyen parádé fogyasztás kell neki, akkor vagy valami kisturbós csodát vesz vagy dízelt, esetleg hibridet.
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Korábban kérdezősködtem egy barátom nevében. Leginkább Jetták és s40-ek iránt érdeklődik. Keret 2m, nagyon max 2,5m, viszont a 2,5 már mindenképp papírokkal, leügyezve. Benzinesben gondolkodik, aminek a fogyija megállítható 7, 7.5-ben. Ingázós verda lesz, de mindenképp benzinest szeretne. A napokban nézett már Octavia-t, és Mondeo-t is. Szélesedik a látókör, ahogy fogy a türelme. Ha esetleg erről a két típusról tudnátok mondani pár szót, mire érdemes figyelni, azt megköszönném. -
B-L-A-C-K
titán
válasz stickermajom #138427 üzenetére
Egy ilyet én is eltudnék viselni, ha nem ~40 litert enne...
-
Integrale
veterán
En szeretem a kombikat, az ilyen sleeper vadakat pedig plane, nem ertem mitol mas egy RS6 ilyen teren, mint egy erosebb T modell?!
RS6 eseteben pont az veszik el, ami ennel adott. Mindenki latja, hogy eros autorol van szo, raadasul tulsagosan hivalkodo, szerintem pontosan az nem illik egy "csaladi" kombihoz, mondom ezt ugy, hogy a jelenleg futo A6 a legszebb felso-kozepes auto. (Na meg az S90)Masfelol, ez miert lenne szethajtott auto, es miert kevesbe az, amit a Hungaroringen gyepalnak?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #138419 üzenetére
en meg mindig azt mondom, hogy nem draga a 7R a direkt ellenfelekhez kepest se, amibol olyan sok amugy nincs is
jo persze magyar keresetekhez kepest nezve igen, de ezeket jellemzoen nem azok veszik, akik szoba konyha panelban alberletben elnek
pont annyiert kapsz most egy 9gen CTR-t is egyebkent, de az csak FWD es nincs DSG se benne ennyiert meg opciosan se, meg 0-100-ban tobb, mint 1sec-l lassabb, ami naggggyon sok ilyen szinten, pedig a CTR a hatso hajtas hianya miatt (is) majdnem 200kg-val konnyebb a 7R-nel
arban annyi a diffi, hogy a 7R-be meg lehet pakolni ezt-azt, a CTR meg kb fullos, de semmi lehetoseg sincs extrazni, max csicsazni a bodet, meg van vmi csomagMitsuek az Evo-val iden tavasszal lealltak (legalabbis vhol ezt olvastam)
a bubuka meg 2.5-s, es annyira azert az sem gyorsabb ezzel se, motorra is fujnak, meg a hatso diffi eleg nyugos dolog azokbanes ahogy lathatod a 4motion eleg jol birja a kikepzest okositva is
ilyen 300LE-s autoknal FWD az felejtos mar
(van annak a HGP-s mukinak egy Passat R36-s biturbo motoros megoldasa is mk6 Golf-ban
az 733lo meg 925Nm, 4motion-nal es DSG-vel
ennyit a evo-k meg a bubuká-k szeria hajtaslanca sosem bir el pl)Focus RS is 12.1M-ol indul, OK, az 2.3 es 350lo, kb pont annyival erosebb, mint amennyivel tobb a ccm, az kb hasonlo ar
egyedul talan a Astra OPC es a Megane RS-hez kepest nezve draga a Golf 7R, de azok is "csak" FWD-k, igazabol ezert nem egy kategoria a ketto
ha csak az FWD-ket es a 4WD-ket nezzuk, en azt mondom, hogy ott inkabb a FWD 9gen CTR a draga, mert a Megane-hoz kepest 40%-l kerul tobbe
es a Nurburgring-n csak 4sec-l gyorsabb egy koron nezve a 9gen CTR az RS Megane-nal +3.5millioert... hat nemtom, az 22km-n nezve nem sok, ennyi akar a gumiban vagy az aktualis idojarasban vagy a safjorban is benne lehet simanahogy lathatod, ami 4WD meg turbos is, meg megy is mint g.ci, az 11-12M barmelyiknel ma mar
a bubu is annyi, az Evo meg lehet tobb is kiviteltol fuggoen, vmelyik 45-50kGBP volt ujan, ami 18-19M fizetotaller volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #138422 üzenetére
annyira amugy nem draga
emlexem a uj VR6 arara 1993-94-bol
6.7M volt egy 2.8VR6 es 7.6M volt egy 2.9VR6 Syncro
inflacioval szamolva, ez a 7R ar ahhoz kepest nagyon "olcso"mennyi volt akkor egy atlagkereset itthon 20-25k?
mk4 R32 is amikor kijott 10-11misi volt vmikor 2001-2 korul, es biztos arra is lehetett szorni extrakat meg
több drón kell ;P
-
veterán
válasz hobizoli #138421 üzenetére
Amikor szervizben voltam júliusban, épp átadásra várt 2 db R, azok konkrétan 15 m/ db voltak. OMG egy Golfért.
Lehet, hogy nekem jobban rááll a szemem, szinte minden héten látok G7 R-t.@LuckyL: Passatból sokat engednek, jellemzően flottaautó, magasabb kezdeti árréssel. Golfra, jó csókkal ~14-et kaptam magánszemélyként.
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #138416 üzenetére
aztan ezek meg ramentek egy kicsit a temara
480PS 615Nm
0-100 3.2secés a hengerfejet le se szedik róla ehhez
érdemes megnézni a videót is (német nyelvű)
na az a fekete pulcsis muki a videóban, ő maga a cég
25+ éve foglakozik ezzelátprogizza a DSG-t a 4WD-t meg a adaptív futóművet is a motor mellett persze
szóval vmit konyíthat hozzá[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #138415 üzenetére
GTI:
Buyers who opt for the £980 Performance pack gain not just an extra 10 PS of power, but also upgraded brakes and a limited-slip differential. The front differential is a new development, dubbed VAQ. This provides more neutral and agile driving behaviour and allows higher speeds to be carried through curves. The system consists of a multi-plate coupler between the differential cage and right driveshaft, which controls locking torque electro-hydraulically. Visually, vehicles with the Performance pack are distinguished by ‘GTI’ lettering on the red brake calipers and red Gti badges.
R:
Compared to the GTI’s powerplant, the Golf R’s engine has a modified cylinder head, exhaust valves, valve seats and springs, pistons, injection valves and larger intercooler and turbocharger. DSG equipped models also come with an auxiliary oil cooler on the passenger side.
The R uses an updated, fifth-generation Haldex 4MOTION four-wheel drive system. Under low loads or when coasting, the rear axle is decoupled, helping to reduce fuel consumption. Drive to the rear axle can be engaged in fractions of a second via the Haldex coupling, which is actuated by an electro-hydraulic pump. Up to 50 percent of power can be transferred to the rear axle. A brake actuated, XDS+ system mimics a limited-slip differential by applying the brakes to the wheel with the least traction, this is on both the front and rear axles.
The ride height is 20 mm lower than the standard Golf. Golf R models equipped with the optional 'DCC' (Dynamic Chassis Control), offer 3 suspension modes: 'Comfort', 'Normal', and 'Race'. Each mode adjusts the stiffness of the suspension damping, thereby offering drivers a way to change the way the vehicle responds by the push of a button. Comfort mode places the dampers in the softest setting, increasing the absorption of road imperfections allowing for a smoother and more comfortable ride. Race mode stiffens the dampers to their most aggressive setting, reducing body movements and increasing adhesion to the road for more precise high speed driving. Race mode also increases throttle response, firms up the steering for a heftier feel, and alters the shift pattern of the DSG gearbox (where fitted) as well as increases the speed of the Adaptive headlamps (AFS) response time.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zoo8800
veterán
Szvsz azok vesznek ilyen kocsikat, akiknek van rá pénze, és tetszik nekik
Akinek meg egy erős, és az átlagnál kicsit sportosabb "polgári" autó kell, az nem fog Ferrarit venni az RS4 helyett. Nemrég ugyanezen dilemmáztam, csak egy S60R miatt.
Pár hete voltam Liechtensteinben. Nem nagy ország, szóval a minta nem túl reprezentatív de láttam kb 20 7-es Golfot, abból 5 R volt. De b+ GTI-t egyet se. Van pénzük, megveszik a fullost...rip and tear, until it is done
-
w333
félisten
De őszintén te vennél ilyen kombi erős autót ?
Lehet velem van a baj de 1000X inkább egy coupe vagy sedan
Soha nem szerettem a kombi autókat, de az RS6 az egyedüli ami tetszik is !
(#138411) hobizoli
Akinek ennyi nem elég az vegyen Ferrarit vagy valami keményebb gépet !
De még mindig 50-70- 90 na meg 130km/h táblák vannak itthon !
Gyorsulgatni (aki szeret) bőven jó a Subaru itthonra ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
De nem érted mit mondok ... ez a C32 egy laza családi széria autónak néz ki, gyorsulgatni szerintem senki nem ilyet vesz, míg egy RS6 az erőről szól és ez kívül belül is látszik rajta (Optika elemek stb)
C43 -al már mentem, na azon már látszik hogy nem egy családi széria autó !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
#03969024
törölt tag
válasz Declare #138377 üzenetére
"(3) A tompított fényszórónak - anélkül, hogy a szembejövő jármű vezetőjét vakítaná - az út felületét a jármű előtt sötétben, tiszta időben legalább 40 méter - mezőgazdasági vontató és lassú jármű előtt legalább 30 méter távolságon meg kell világítania. A megvilágítás a tompított fényszóró középpontján átmenő vízszintes síkban és e felett a járműtől 25 méter távolságban
a) aszimmetrikus tompított fényszóró esetében 0,7 luxnál,
b) szimmetrikus tompított fényszóró esetében 1 luxnál
több nem lehet. A tompított fényszóró csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga fényt bocsáthat ki."
Nos, ez lenne a szabály, de sanda gyanúm szerint ez már a növelt fényerejű halogéneknél sem teljesül.
Aki pedig utólagosan szerel xenont, azt kötelezném, hogy vakuljon tőle ő maga...[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Miért mire való ? 2 gyerekkel hátul legyorsulni az E36 -t ? vicc !
Különben is családi autónak senki nem vesz ilyet ... sport autónak pedig senki nem vesz kombit, de biztosan van az a szűk réteg !
(#138405) [rvilike]
Ha kombi akkor RS6, de semmiképp sem egy C merci !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz SzlobiG #138400 üzenetére
Ennyi erővel azt is leírhatná hogy egy széthajtott autóról van szó !
Az ilyet én messzire elkerülném !
(#138402) MunezXBK
Lehet azzal normálisan is ... nem egy olyat ismerek akik alatt 400-600Le van és mégsem tolják szét az autót hanem normálisan közlekednek vele, oké havi 1X kimennek a Hungaroring -re !
De az ilyen aki non-stop azt lesi hogy ki áll a lámpánál és direkt hergeli magát, hát inkább no comment !
Na de mi van akkor ha egy WRX Sti -el találkozik ? 1 hétig nem alszik ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest