Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
félisten
Az nem túl jó.
Pedig jókat mondtak róla.
focvis: Ezt már fentebb sem értettem, hogy koxosodik. Ez mit takar?
A fogyasztást néztem, tényleg egész jó. Bár én nem sokat megyek vele, max 10e km/év. Így ha nem irreálisan sok, engem nem zavar. A kockás üléshuzat nekem is bejön, a felni nem rossz. De azt inkább cserélnék egy vossenre.
Viszont még mindig sokba van.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #136995 üzenetére
G5 idejéből a sima FSI (lasd kb. 10-20 hsz-szel lentebb/fentebb) is koxosodik, meg a TSI / TFSI is. Utóbbi viszont megy, mint a golyó, ha kell; ha meg ésszel hajtod, akkor kb. ugyanannyit fogyasztanak. Nekem GTI van és 9,04 a nagyátlagom, most nyaraláskor (1520 km) 7,51 volt ésszel, de korántsem tötymörgősen haladva.
Ami hatalmas plusz (számomra), azok a GTI-specifikus részletek: kockás üléshuzat, felni + létező erőtartalék (1500-től szabályzásig [7200] húz).
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #136995 üzenetére
Clioban a valto az szet is esik, azt irjak forumon.
-
Speeedfire
félisten
válasz hobizoli #136989 üzenetére
Értem én, hogy zabbal mennek, de egy 200le-t is elég kiautózni, nem hogy egy v6-ost 250le-vel.
Bár tény, hogy nagyon jó hangja van. A fogyasztása viszont durván sok, csak úgy mint pl a golf-ok vr6-jaiban.
focvis: 2m az alja, az a baj. Arra még biztos locsolni kellene sokat, csak úgy, mint a hasonló árban lévő ep3-ra. Pedig tényleg nagyon bejön, főleg a dsg.
Mondom ezt úgy, hogy japán kocsi b*zi vagyok.Havernak van leon 1.9 pdtdi fr, nagyon tetszik. Elég tágas, feszes a futóműve és 6-os manuál van hozzá. Gondolom az 1.8t hasonló, mint ez. Ez az 1.8t meg úgy tudom, hogy elég jól is sikerült.
A clio rs-t a totalcar-ban Bazsóék nagyon dicsérték. Jó futómű, a váltó olyan amilyen. A motor pedig jól húz. Élmény vele autózni.
Amúgy a sima fsi-vel mi a gond? 150le, nem tűnik rossznak. a3 és sima g5-ben is egész jó árban vannak, nem is esznek túlzottan sokat.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #136982 üzenetére
G5 GTI már van (szokott lenni) 2 millió környékén. Én arra hajtanék, sima FSI-t nem erőltetném, a GTI viszont szépen lép.
Leon 1.8T van tomcsi123-nak, nagyon fasza. Clio RS is állítólag tisztességesen megépített autó, nincs sok köze a mezei Renaultokhoz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Speeedfire #136987 üzenetére
hat a lovak zabbal mennek
azzal a Busso V6-l nem szokott gond lennia GTA is lassan eler arra a szintre hogy mar egyre tobbet fog erni az ido elorehaladtaval
több drón kell ;P
-
Speeedfire
félisten
válasz hobizoli #136985 üzenetére
Azt már durva lenne fenntartani. Az a 3.2-es motor...
Ebből max a 2.0-ás. Viszont az alfákkal egy bajom van. Sportosak, jól néz ki elölről, oldalról. De hátulról?! Valahogy egyik alfa se mozgat meg. Pedig a 159-es is brutál szép, de mikor meglátom a seggét.
tboy93: Lehet "mondasz" valamit.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
nagyúr
válasz Speeedfire #136984 üzenetére
Patika, kevés km-es, utolsó évjáratos ep3 kb. 3.5(!) misi, külföldről is. Ez egy támpont, ehhez mérten keresgélj 1.5-2M körüli tepertőt.
-
hobizoli
nagyúr
-
Speeedfire
félisten
válasz tboy93 #136983 üzenetére
Nézegettem kint is őket (itthon elég gyér a felhozatal belőle), nem lehetetlen találni.
Ezt a toyota-t is néztem, de túl sok jót nem olvasni róla. Beletették az év motorját, 1.8 benzin 192le. Viszont a futómű nem lett valami nagy durranás alatta. Elvileg a celica váltóját kapta meg, de nem annyira pontos, gyors. Illetve is a facelift utánit érdemes venni. Elég vegyesen írnak róla. A ~200le-höz képest pedig "lomha".Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
nagyúr
válasz Speeedfire #136982 üzenetére
Szia! Ep3 jó, de 2M is kevés lesz egy jó példányra. A corolla TS viszont beleférhet a 2 misibe 200 paci, akár 5 ajtós karosszériában.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
1.5, max 2m-ig milyen hasonlóan virgonc kocsi van, mint a swift sport?
Nagyon tetszik a swift, de sajnos elég kicsi a csomagtartó. Nekem pedig kellene a hely hátul, a 3 ajtó annyira nem zavaró.
Nem akarok túl nagy kocsit, ez a kb 4m hossz nagyon bejön (a jelenlegi g3-asom is ekkora). Jó lenne a 6 gang, de elég kevés van ebben a kategóriában. Automata váltóval szerelt meg még kevesebb.
Igazából ami minden igényemet lefedné, az a golf 5 gti dsg. Viszont ennyit tuti nem adnék kocsiért, főleg hogy csillagos égbolttal van díszítve a garázs plafon.Amiket eddig néztem:
-seat leon 1.8 t
-renault clio 2 rs
-ford fiesta st
-suzuki swift sport
-audi a3 2.0 fsi
-vw golf v 2.0 fsi
-honda civic ep3 //egyik nagy kedvencem
-mazda 3 gtaFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
trassher
addikt
válasz Lacy6 #136965 üzenetére
Az 1.5dci például nagyon példás konstrukció. 180K km-nél két főtengely csapágy szétkopott a 2-es megane-ban. 1. ismert gondos tulajtól (autóbolond), 140K km-rel. Az akció vége teljes csapágysor és főtengely csere. Szerviz szerint visszatérő probléma a 200K km-nél széthulló turbóval együtt.
Redmi Note 7
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #136975 üzenetére
CT200h jó de szűkös hátul meg kicsi a csomagtér és ne várjon sportos teljesítményt. Elég drága a Lexus alkatrész, utángyártott meg nem nagyon van szóval ha nem veti fel a pénz akkor inkább egy Auris HSD.
A technika ugyanaz csak a körítés más.mod:
A Honda hibrid rendszere meg elég gagyi ami a Civic-ben van. Önállóan villannyal nem is tud menni pl.
focvis: Nem a világvége... De konkrétan annyit eszik mint az én 2,5-ös szívóbenyósom. Ahhoz képest sok.
Ilyen verdába tuti, hogy TDI-t vennék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Faterom végre lecseréli a 2 éves Kia Riot és átül valami "normális" autóba.
80%-ban városban használja, a többi főút, meg évente 1-2x elmennek nyaralni. Rá van kattanva a hibridekre, eddig a Toyota Prius 3-at nézegette, de miután tegnap beült egybe, valahogy elment a kedve tőle.. hát igen, kell egyfajta gyomor a beltér elfogadásához.
Ezután ajánlottam a figyelmébe a Lexus CT200h-t, aminek ugyan az a hajtáslánca, de legalább jól néz ki. Eléggé megtetszett neki, a napokban meg is fog nézni egy példányt itt a környéken. Lehet tudni, hogy a Lexusnál mennyire segítőkészek, ha alvázszámot kell lekérni?Esetleg ilyesmi árban, 4-4,5M körül mi az, ami még ajánlott lehet használtan pár évesen? Auris Hibrid?
A Honda hibrid rendszere milyen a Toyotához képest?"Less but better" - Dieter Rams
-
-
z123456789
addikt
OK, köszi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Lomha, sokat eszik és kokszolódik a szívósora. Amúgy frankó verda.
.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Koksz, gyenge, sokat eszik. Amugy fasza
-
huliganboy
addikt
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Tyűű ez túl szépnek hangzik, ennyiért.
Bár nekem azt tanácsolták ezeket a motorokat relatíve kerüljem,(bocs dizelre mondták, a benzinest nem tudom) jobban ajánlott a régebbi 1896ccm változatot. Hihetetlen hogy 86.000km van benne, bár édesanyám Ignisében is annyi van kb 2004-es[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #136966 üzenetére
A kasztni ott is szeret rohadni (jellemzően a sárvédő ív, küszöb). Motorikusan tartós, megbízható konstrukció.
#nincsbennetarcsi
-
kovacsroli
senior tag
válasz kovacsroli #136954 üzenetére
valakiiiii?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Integrale
veterán
válasz ACAB95 #136912 üzenetére
2004 utaniakat keress elso sorban, onnantol szamitva a legtobb tipushiba megszunt, elektromos problemak 90%-a kontakt hiba, otthon is javithato, dizellel kulonosebb baj nincs. Ha talalsz belole 80 loeroset, abban nincs kettostomego, sem geos turbo, a teljesitmenye kb azonos a TD Bravaeval.
Meltatlanul lenezett modell, eleinte nem feltetlenul alaptalanul, de sok a tulfujas."Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz footy #136939 üzenetére
elolvastam a cikket, gyalázatos hogy ennyi idősen rohad, erre nem lehet magyarázat
viszont a sok technikai hiba egyértelműen a fos renault alapoktól jön, nem szabad renault alapú kocsit venni, pláne nem dízelt (dízel összkerekes renault alapú dacia!!!!!!!!!-jaaaaaajjjj)
az alap benzines akár jó is lehetaz én véleményem szerint aki ebben az árkategóriában képes venni egy daciát vagy -rémálmaimbansejöjjönelő- új ladát egy (példa kedvéért) suzuki helyett, az meg is érdemli a sorsát
itt a suzuki Magyarországon, 26 éve bizonyítja hogy megbízható, kis pénzzel csak azt választanám
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok.
3-as mazda (2006) 2.0 benzinmotorral? Valakinek van tapasztalata vele? 1,5m körül keresek főleg városba eros benzines autot. Mennyire megbízható ez a típus? Milyen bajai vannak amirol tudunk?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
-
w333
félisten
válasz Kornel #136948 üzenetére
Nyilván ... ezért sem értem miért kell lehúzni ?
(#136949) footy
Az első 6 kép az Duster, a többi (F Astra, A Zafira, Mondeo stb.)
Minden autó rohad valamennyire ez tény, de azért nem emelném ki a Dustert különösképp, mert ennyi erővel bármit ki lehet emelni ami rohad !
Ha megkapja a megfelelő gondoskodást akkor ezeket mind meglehet előzni.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz footy #136944 üzenetére
Duster esetében felületi rozsdáról beszélünk ami abból következik hogy sz*rul van lefényezve az autó 1-2 helyen, míg a japán csodáknál inkább a hegesztéseknél (illesztéseknél) található ami sokkal rosszabb mert szétrohad és egy szép nap a hangáriakörút kellős közepén kiszakad alólad a futómű !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
footy
addikt
válasz tboy93 #136938 üzenetére
Rohad az mar 2 evesen is, az autobild dauertest-jet sem huzta ki.
-
w333
félisten
-
TayRol
nagyúr
Üdv!
Adott a topik címe.
- a keret 2-2.2M;
- a kor 3-5 év;
- elvárás a klíma, szervó, el. ablak
- a legfontosabb: magas üléspozíció, legalább mint a Dacia Logannél (jelenleg ez van, de már 12 éves).
- kombi, vagy 5 ajtós verzió legyen.60 éves házaspárnak lenne, 95%-ban Zalaegerszegen, 5%-ban autópályán használva.
Van ilyen autó?
-
pana0017
senior tag
Sziasztok. Pro-kontra érveket tudnátok mondani az új VW Jetta és Skoda Octavia modellekről 105 LE-s benzines motorral?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz johnny82 #136928 üzenetére
1.2 80le twinport elég jó motor, de figyelni kell az olaj viszkozitására és minőségére, illetve a gyakori olajcserére. Az olajvisszavezető furatot szűkek, könnyen bekokszosodhatnak , illetve a motor láncos és a lánc kb. egy biciklilánc vastagságával vetekszik, szóval amiatt is kényes a cserére. Fogyasztás 5.5-7L között van nálunk, használattól és sofőrtől függ.
-
őstag
válasz fenergie84 #136926 üzenetére
Úgy látom a Fiesta el is ment...
(#136927) tboy93: ez a Corsa jó állapotúnak tűnik. 1.2-es motor mennyire megbízható? Fogyasztás kb?
Fabia, Thalia semmi?
-
őstag
-
roberto211
őstag
válasz haddent #136922 üzenetére
Ha mar suzit nem ,mert suzi (ezt se ertem amugy de m1) es ha annyira vagos akkor vegyetek egy benzines golf3at. Még az 1.4is eleg vagy 1.6 . 3-350ért lehet kapni jókat,rossznak nem rossz,talán lesz benne 1-2extra ,s megbízható meg alkatreszek tucatszámra van hozzá. Én ennyiért ha nem jön szóba a suzi akkor benzines golfot vennék. Vagy esetleg egy b corsa.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #136922 üzenetére
Ok, megértem, hogy Suzit nem feltétlen akar. De akkor tessék félretenni 100-200e Hufos keretet a különböző javításokra! Ha megveszitek, mondván, hogy jó állapotban van és úgysem lesz semmi komolyabb baja a ~20 éves autónak, elég kemény meglepetések érhetnek, amik aztán rendesen el tudja venni a kedvét az embernek, ha nincs rá felkészülve.
Szvsz egyébként egy ilyennel jobban járnátok hosszabb távon, szerintem még alku is beleférhet. Ha tényleg első tulajtól eladó, akkor talán még a futásteljesítmény is valós közeli állapotban lehet.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #136921 üzenetére
Én érzem/éreztem, hogy kicsit olcsó, dehát egye fene egy szemlét kap ma a skodri. Odamegyek, hidegen kitaposom a belét, meglátjuk mekkora motoralkatrészeket köp ki hátul
BigBlackDog neked is: Suzukit nem kér köszöni szépen, és még az én ráhatásomra se volt szükség Omega az igazából az én agymenésem volt, csak találtam egy szép példányt. Én Opelt raknék alá, de ő nagyon VAG -os, és főleg a régiek esetében, annyira nem is tudom hibáztatni. A tuti tippem egy 8 szelepes F Astra vagy Golf 3 lenne, de egy pillantást megér ez a skoda. Elég leharcolt a hátulja, esztétikailag rotty. Illetve "húnagymotorosbazdmegsokatfogyasztnemvesszükmeg", szóval hátha ez a keresztmetszet az, amiben lehet értelmeset kapni, mert nincs rá kereslet. De köszönöm a véleményt, nem tudok vele vitatkozni
F Astrából a 16V (opelesként, topic lakóként költői kérdés) az necces, ugye? 8V van a családban, meg későbbi genes 16V is, de az első gen 16 szelep az kicsit hibrid, csak nem úgy, hanem fele motorolaj, fele benzin
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #136919 üzenetére
"...olcso megbizhato kis autot..."
Az Omegáról sok mindent hallottam eddig, de a fenti három szó közül még egyiket sem (feltéve, ha nemcsak a vételárat, hanem a fenntartási költséget is számításba vesszük).
Viszont egy MK3-as Swiftet miért nem néztek? Ennyi pénzért abból már szépet lehet kapni szerintem. Másik tipp egy F Astra lenne, 500e Huf környékén véleményem szerint esélyes, hogy ki lehetne fogni egy rohadásmentes példányt is.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
sziasztok
baratnomnek nezunk autot, varosban szaladgalos, neha keveset palyazos (nem vilagkoruli tura) olcso megbizhato kis autot. Nem kell nagy es nem kwll eros, csak megbizhato es biztonsagos, kalkulalhato fenntartassal. Egyertelmuen szivobenzint javasoltam neki, es erre jutott:
[link]. En inkabb erre[link]. O VAG en Opel(/bmw) parti vagyok, de lenyegtelen, olaszba is beleulne meg japanba. Mit gondoltok? Ezeknel jobb van max 400 esetleg 500 ert? Ezeket erdemes megkuksolni eloben? -
ACAB95
tag
válasz Kornel #136913 üzenetére
Engem valamiért a németek nem fognak meg... az alfának túl körülményes a futóműve ezért akarnák Stilot. Előtte 1.9TD Bravám volt, igaz hogy nagyon sokat belevertem de legalább szerettem.
Németektől elment a kedvem, mert már párat megnéztem 1,2m -ig és hát egyik rosszabb állapotban volt mint a másik. Most néztem Stilot meg már szinte tiptop állapotban lehet kapni ennyiért."Ami nem öl meg, az megerősít."
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #136916 üzenetére
pl mik?
munkatarsamnak van egy 2006-s Stilo 1.4 16v 6speed-je 375k km van benne
ujan vettek320k km-nel eltort benne a elol az egyik rugo...de 320k km utan ennyi belefer mar
ezenkivul a szokasos kopo fogyo szarokra kellett koltenie
gondolhatod hogy evi 35-40k km korul jarva sokat nem alltbejartak vele egesz nyugat-europat tobbszor is
több drón kell ;P
-
őstag
válasz ACAB95 #136912 üzenetére
egy jó szerelőt keress, aki ért olasz autókhoz
szükséged lesz rá, mert lesz gondod bőségesen
esetleg ha nincs ilyen olasz specialista a környékeden akkor egy jó bosch szervíz is megteszi majd, a sok elektronikus gond miattpersze legjobb lenne ha vennél inkább egy golfot vagy civicet
cryptot minden termékemért elfogadom
-
ACAB95
tag
Üdv
Már eldöntöttem, hogy Fiat Stilo 1.9 JTD -t szeretnék venni. Vásárlásnál mire kell leginkább odafigyelni? Hajlamos a korrózióra, lakk kopásra? Előre is köszönöm"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
#94529552
törölt tag
Szóval ennyi volt a "lapozzunk"? Nagyon komoly.
Mindegy, akkor válasz: Tudod ebben az a csúnya, hogy valamilyen cégről beszélsz, meg hogy én valamit védeni akarok. Pedig ez látszik, hogy fordítva van, mert te akarod támadni azt a gyártót, meg az itteni vag autót birtoklókat is fricskázni akartad, holott nekik semmi közük a dologhoz, tehát nem bűnösök.
Ezeket tudtam, és előre fogadni mertem volna rá nagy tétben, hogy előbújik a szög a zsákból, és lám. Ezért is mondtam, hogy nem ide való az Off topic téma.
[ Szerkesztve ]
-
huliganboy
addikt
Srácok VW Passat 1.9 TDI (2006-1896ccm) esetén érdemes bohóckodni OBD II-vel, vagy nem kapok plusz érdemi információt?
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz #94529552 #136908 üzenetére
Tudod ebben az a szép hogy védeni akarsz egy olyan céget amelyik nagy ívben tesz a vevőire, és ami a legrosszabb hogy mindezt szándékosan tette. Igen, ha a suzuki vagy a toyota, mazda tesz ilyet annak is itt a helye, mint írtam linkeld, az is vevőtájékoztatás. Ráadásul nem Neked kellene dönteni arról hogy én mit írjak, ha annyira nem tetszik ignorálj, igaz ahhoz meg fizetni kellett volna a prohardvernek, ennek az oldalnak ahol bőszen védeni akarsz egy hazug csaló bagázst. Ezek után csak egy kérdés, biztosan nekem kellene elgondolkodni itt bizonyos dolgokon?
A bulvársajtóról meg annyit hogy itt [link] mintha mti hírnek látnám amit egy szakmai oldal is lehozott.Na és ez tényleg off.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
#94529552
törölt tag
Szerintem ez itt OFF, és ugyan ki akarna itt új 3,0 literes dízelmotorral szerelt kocsit venni?!
Ha ennyire informálni akarnád az ittenieket, akkor miért csak ezt az egy hírt linkeled, főleg ha jól tudom, hogy ez egy bulvársajtó. Előtte van a: Lemond a Suzuki vezetése a csalásbotrány miatt
Szuzuki vezérigazgató és Honda alelnök is lemondott, mert kiderült, hogy csaltak a teszteken. Ezt nem tartod fontosnak?! -
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest