Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#12651) (Kolombusz) válasza barnam_ (#12640) üzenetére


(Kolombusz)
veterán

De, nemrég lett is volna egy fasza, 2 literes dizel, megbizható forrásból, 140 ezer km-el, full extrával, olcsón, de akkor még nem volt ennyire közel az autóvásárlás. Azóta eladták.

(#12652) Dr. Ernő válasza t1 (#12648) üzenetére


Dr. Ernő
tag

Azért a "kész is lenne" nem olyan biztos. Tudod kik használták ezeket a régi CRX-eket. Akiknek alig volt pénzük, de ugyanakkor imádták nyomni neki. Ez azt jelenti, hogy azonkívül hogy összetörték már minden irányból vélhetően le van nullázva már csak a kora miatt is még
ha esetleg nem is látszik elsőre (tisztelet a kivételnek de annak meg is kérik az árát) Vélhetően egy teljes futóműfelújítás szükséges, kipufogó, motor lehet hogy több olajat fogyaszt mint benzint (gyűrűzés szelepbecsiszolás, hajtókarcsapágyazás, tömítések, szíjjak, gyertyák stb stb ) ezenkívül kell rá négy rendes gumi meg egy renberakott fék. Mindez ha nem egy életveszéllyel akarsz járni rengeteg forint még áfa nélkül is a vételáron felül. De amúgy lenullázva is mennek de nem veszélytelen. Volt a szomszédban egy piros egyes cerka, mellette egy 75-ös Alfájuk is. Na ezek úgy használták az autókat mint az állat. Az Alfát egyik nap egy oszlopra felkenték aztán maradt a cekra. A gyereknél kétféle gázpedálállás volt 0 meg a padló, aztán az utca végén satufék. Arra nem volt pénzük hogy a defektes gumit kicseréljék, heteken át pótkerékkel jártak (persze mint az állat). Egy idő után eltűnt az autó (arra gondoltam ezt is összetörték) aztán megint előkerült és mikor megláttam… ez még mindig megy? Ment.

(#12653) t1 válasza Dr. Ernő (#12652) üzenetére


t1
addikt

persze alaposan átkell majd nézni. Az a baj nem tudok a cerkára alternatívát :O

(#12654) Dr. Ernő válasza (Kolombusz) (#12651) üzenetére


Dr. Ernő
tag

Én kerülném a használt dízeleket, a turbó és befecskendezőfejek fincsi ára miatt. Nem tudni hogy a előző tulaj milyen olajat használt és milyen gyakran cserélte ill milyen szarokat tankolt. Mindenesetre utólag sokba lehet egy-két hiba.

(#12655) Eagl3 válasza Dr. Ernő (#12652) üzenetére


Eagl3
veterán

Volt már szerencsém nekem is 1-2 1-es CRX-hez. Biztos, hogy nem venné ilyen autót. A maga idejében bizos jók voltak, de mára... Normális tempóval autóva se érezném magam jól, biztonságban hát még ha tolnám neki.

(#12656) t1 válasza Eagl3 (#12655) üzenetére


t1
addikt

Nekem is volt mind2höz... vezetni nem vezettem egyiket sem, engem maga a forma, a pörgös motorfogot meg benne:) Időtálló:)
Sportautó na.... nekem semmilyen félelmem nem volt benne... csak az adrenalin hegyek:)

(#12657) Dr. Ernő válasza Eagl3 (#12655) üzenetére


Dr. Ernő
tag

Van egy nagy előnye, nem feltétlen kell száguldozni (már ha az ember meg tudja állni) hogy vezetési élményekkel gazdagodj.

(#12658) hobizoli válasza t1 (#12653) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Clio 16v

hobizoli

több drón kell ;P

(#12659) (Kolombusz) válasza Dr. Ernő (#12654) üzenetére


(Kolombusz)
veterán

Első tulaj volt, a faszi egy igényes, jól szituált harmincas. :)
Tőle nyugodt szivvel vettem volna.

Elsősorban én is a benzineseket nézem, egy turbóst könnyű hazavágni, ha nem vigyáznak rá.

(#12660) (Kolombusz) válasza t1 (#12653) üzenetére


(Kolombusz)
veterán

Van valami kis Daihatsu, 800kg az egész.
1.3-as motor, 75 lovas és forog vagy 8-9000et, a fordulatszámmérő simán túlmegy a skálázáson, nagyon durva.

A múltkor volt hozzá szerencsém. Majd összeszartam magam benne.

[ Szerkesztve ]

(#12661) t1 válasza hobizoli (#12658) üzenetére


t1
addikt

Árban, fenntarthatóságban, teljesítményben:)

(#12662) hobizoli válasza (Kolombusz) (#12660) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Charade GTti, 993ccm, 12v, turbo, intercooler, 101LE
Charade 1.3i 16v, 90LE

hobizoli

több drón kell ;P

(#12663) Dr. Ernő válasza (Kolombusz) (#12660) üzenetére


Dr. Ernő
tag

Azok 90 lovasok. Ezres turbós 100 ló.
"Majd összeszartam magam benne."
Tök jó 50-el mész és doszt elég. :)

[ Szerkesztve ]

(#12664) (Kolombusz) válasza hobizoli (#12662) üzenetére


(Kolombusz)
veterán

Valamiért 75-re emlékeztem. Bocsi.

(#12665) Integra válasza t1 (#12661) üzenetére


Integra
titán

ha crx-be vágsz, nagy fába vágod a fejszéd, ha nem egy jobb példányt fogsz ki....
gatyád is rámegy, mire jó autó lesz belőle..
ráadásul inkább 2gen rex mint 1gen..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12666) t1 válasza hobizoli (#12662) üzenetére


t1
addikt

jól mehetnek:)

Integra:
értem, igazad is lehet, de akkor mit helyette?

[ Szerkesztve ]

(#12667) Eagl3 válasza t1 (#12666) üzenetére


Eagl3
veterán

300-ért? Nem sok mindent ami sportos. Ami nem gond ha első autó lesz.

(#12668) Khelben válasza Integra (#12650) üzenetére


Khelben
nagyúr

gondolkodtál már, hogy a börtönőr a megfelelő állás neked? a stílus ugyanez, ész nem kell... :D
megnéznélek, ahogy egy 20x20as műanyagkockán ücsörögsz egy órát. :D

(#12669) Integra válasza t1 (#12666) üzenetére


Integra
titán

honda egy külön állatfaj, már csak a futóműve miatt, ez van.
nem tudok alternatívát, nem is foglalkozom mással, mert nem érdekelnek.
nézegess 5gen civicet. de ott ugyanaz a szitu érvényes mint amit éppen felvázoltam. talán azért jobb a helyzet, mert nagyobb a kínálat és még talán meg lehet fogni jó autót, jó alapot, amit aztán ellehet kezdeni szépen lassan építeni, gyári állapotúra visszahozni.
6gen civic detto...
tisztában kell lenned, hogy a legtöbb ma még kapható autó miszlikbe van hajtva vagy tuningolva homemade, vagy olcsó cuccokkal, amik többet ártanak mint használnak. a direkt szívó rendszerek alap, mert mindenki azt hiszi hogy +20le egy autónál, ahogy a sanyi sportkipuff detto... de bárcsak ennyi gány lenne az autókon...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12670) Integra válasza Khelben (#12668) üzenetére


Integra
titán

gyenge riposzt, dolgozz még egy kicsit rajta kisbalázs.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12671) hobizoli válasza (Kolombusz) (#12659) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Egy turbos autot ugy lehet a legkonnybben hazavagni, hogy lehuzza a juzer a wastegate-rol a vezerlo vakuumcsovet, ez tokecceru es csak egy csavarhuzo kell hozza -vagy meg az sem-, semmi mas.
Ekkor szabalyzas nelkul forog a turbo, nem all meg a toltonyomas a beallitott erteknel, hanem addig felfut a nyomas, amig birja szusszal a csiga, ertsd: akar 2bar fole is a 0.7bar helyett (alacsonyabb fordulatokon, 3-4k rpm).
Iszonyuan fog menni tole ott, szo szerint ertendoen hatba vag az ules -nem huz az auto, meg megtol az ules, hanem tenyleg hatba ver, hiszen par szaz rpm emelkedes alatt hirtelen ~2x erosebb lesz a motor-, de ha nincs eleg benzin ehhez, akkor rovid ido alatt elolvad a motorbelso belul -dugok szelepek, hajtokarok-, vagy szetporgi magat a turbo. Nagy feeling, csak meddig az...
A gyari injektorok 1.0-1.1bar-g szoktak kiszolgalni a motort, ezt is 100% nyitasi idonel.

hobizoli

több drón kell ;P

(#12672) (Kolombusz) válasza Dr. Ernő (#12663) üzenetére


(Kolombusz)
veterán

Most nézem a használtautót és vannak 1.3-as, 77 lovas darabok is.
Úgyhogy csak jól emlékeztem.
A 90 lovas még jobban mehet.

(#12673) Dr. Ernő válasza t1 (#12666) üzenetére


Dr. Ernő
tag

Civic 4G, a gének azonosak. De rendberakva az is sok.

(#12674) Integra válasza Eagl3 (#12667) üzenetére


Integra
titán

kb igen.
veszel egy jó 3 ajtós 5gent, ami nincsen rommá törve, de szakadt. mondjuk 5 kilóért.
már ez magában egy kisebb csoda ha ilyet találsz.
akkor kezded a motorral, amit cserélni kell hogy egyáltalán menjen.
kenőanyagok, feszítők, görgők, szíjak. vízpumpa is esetleg, attól függ, hogy mit cserélsz, hogy milyen állapotban van az autó. mérlegelni kell.
aztán futómű. szilentek, lengőkarok, fékek.
váltó, kuplung, kinyomó etc..
villamosság. és akkor van egy fasza jó kis autód.
motorújragyűrűzés vagy egyebek, ha szétgányolt motor volt, akkor erről most nemis beszélek, egyszerűbb akár egy újat venni, ha van rá keret és motor swap egyből.
ezután lehet belül rendberakni, bontózni keresni neten, ebay etc..
lehet első fényszórót cserélni, amit amúgy kötelező is ennél a modellnél.
aztán lehet nekiesni az alváznak, védelem és üreg kezelés
lakatos meló, ívjavítás, kibelezés, újrafényezés...
szóval lazán ráköltesz még vagy 1 millát alaphangon.
másfélből van egy gyönyörű, megdolgozott, megbízható ritkaságod, ami lapos, sportos, zajos és gyönyörű. és kiautózol vele a világból.
ha ilyenek az igények, az új autók se tudnak ennél többet adni.
végig nézek a piacon, és ha ilyen stílusú autót keresel, egyszerűen nincs is a piacon semmi..
még sok millioért sem.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12675) Dr. Ernő válasza (Kolombusz) (#12672) üzenetére


Dr. Ernő
tag

A használtautó.hu-n aztán van minden. :)

(#12676) Integra válasza hobizoli (#12671) üzenetére


Integra
titán

megkapta az mr2 az új turbot, a régi elfáradt megadta magát:(
szerencsére a motor rendben maradt.
most már megint úgy megy mint a baromállat:))
viszont az elektronikus turbo szabályzó rendszert nem akarja megemészteni valamiért:(

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12677) hobizoli válasza t1 (#12666) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Az a Clio 16v se gyenge am...kelloen kis ivben fordulaskor kiskutya pisil effekt, azaz az ivbelso hatso kerek a levegoben van :P

Ecco csuccsentem egy mk1 Williams-ban is, az 200ccm-l meg 13LE-val nagyobb, es hat khm...ja es olyan vezette akinek rally versenyzoi licensze is van/volt. Korabban az ove is volt az az auto (1-2 hettel korabban). Hat khm....fubazzeg :R, jon szembol a Volanbusz -ertsd 100m-re sem volt-, de nem gond, ki, gumi nyikk, oto leeloz, be, gumi nyikk, a port elol hatul lehuzta a lokokrol. A fordulatszammero az nem esett valtaskor, hanem poziciokat vett fel, folyamatosan ott tartotta ahol "kell". Elindultunk a Polus-hoz egy kis 16ker-i uccabol kis kesessel, de mire odaertunk behozta, de addig....fordszammero lampanal allva volt egyedul 5k alatt. Eloszor elindulunk cikazik az uccaban, nezek mivanma', mitcikazik ez...."hm, kicsit hidegek a gumik..."... :F, 3-4 kis fekezes..."a fek is hideg...", :F , aztan odaertunk a sarokra, kifordultunk, es... :Y

hobizoli

több drón kell ;P

(#12678) hobizoli válasza Integra (#12676) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Amicsodat? Egy ijen HKS/Greddy boost controller izet?

Enyembe meg ugy nez ki behanyt az elektronyika szisztembe vmi. Bosch persze az egesz...hogy sz%*&a ki...kb 20-t eszik es nem "megy". :U

hobizoli

több drón kell ;P

(#12679) Dare2Live válasza Khelben (#12649) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Integra hszével azthiszem egyetértek.

Ha tudnád, hogy még síelek és minden nap sízés utáne zsibbad tőle a lábam és "hude hidegben", hóviharban... is élvezem..... és windsurfozok is trapéz nélkül 100+km/hs szélben és mert sajnos csak ritkán csinálom néha annyira szarrá töri a kezem a bumm, hogy csorog le a vér a karomon és a 15Cs vízbe is boldogan megyek be ha van szél és szarom le, hogy 3h után már szószerint lilák a lábaim.....
és akkor még a Thai BOx kimaradt pedig az se a pihepuhaságárol híres.
Nem még tudok járni és a 15Cs lila lesz lábam viztöl még beteg se lettem: Soha.

Úgyanígy k*ra élveznék beülni egy lényegében utcai versenyautóba és megnézni milyen az a 0-100 4sec alatt meg az über alacsony súlypont ude élvezném. Ja és amikor kiszálnék a kocsibol lehet zsibbadna valamim: de ki nem szarja le bazki.

Ahogy tapasztaljuk, más véleményét te nemscak megérteni de elfogadni se tudod ettöl még előadtam ezt a monologot hátha.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#12680) Integra válasza hobizoli (#12678) üzenetére


Integra
titán

nem, teljes Défi felszerelés.
fél tized báronként lehet a turbo nyomást szabályozni, meg van külön 15sec-es boost rendszere hogy lámpánál m5 béjemvés hülyegyerekeket gyalázzunk etc..
de valamiért nem szereti a rendszert, így most manuálisan van a régi módon bekötve és a défi meg ki van kapcsolva. nem tudjuk miért:(
pedig nagyon disznó ha bevan tanítva a rendszer és nagyon igényesen szépen lett megcsinálva eddig. de itt gondban vagyunk.
defi-link control unit
meg itten fotók is a rendszerről
és ez nem egy bóvli valami, ez a minőségi megmunkáláson is látszik, tényleg komoly japó kütyü.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12681) Integra válasza Dare2Live (#12679) üzenetére


Integra
titán

soha nem tudtam szörfözni, bánom is :(
de egyszerűen nem ment a megtanulás soha..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12682) Gambit válasza Integra (#12681) üzenetére


Gambit
őstag

Én elég jól tudok tanítani. Ha valakit elkezdtem tanítgatni, akkor minimum pár métert sikerült megtennie. Pedig én sem vagyok egy nagy penge benne.

''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

(#12683) Integra válasza Gambit (#12682) üzenetére


Integra
titán

az a baj, hogy én úgy akarok menni kapásból mint akik beakasztják az derékövet és bedőlnek 20 fokosra... :DDD
de állni se tudok rajta, vagy elsüllyedek vele ugye.. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12684) Gambit válasza Integra (#12683) üzenetére


Gambit
őstag

A beakasztás gyerekeknek való. A férfiak segédeszközök nélkül mennek manapság. ;)

A képek amúgy viharban készültek, az eső talán még a lebutított képeken is látszik. Na, erre a szintre egy hét alatt felhoztam az egyik haveromat. Persze türelem az kell hozzá, mint mindenhez. De ezt gondolom nem kell magyaráznom. :DDD

''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

(#12685) Integra válasza Gambit (#12684) üzenetére


Integra
titán

igen, ilyesmi kéne, meg tudni kéne fordulni is komolyan, van az a deszka átforgatás dolog.. :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#12686) Gambit válasza Integra (#12685) üzenetére


Gambit
őstag

Na igen, a fordulás azért nekem sem megy mindig zökkenőmentesen. :DDD

''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

(#12687) zfarkas válasza lsc (#12626) üzenetére


zfarkas
senior tag

Opel Astra esetleg? Az igényeimnek végül is megfelelne, mellé még olcsó is...

Ja és ez a kocsi miért van fent kétszer, 200e Ft árkülönbséggel?

Raw Dark Pure

(#12688) Dumb válasza Khelben (#12649) üzenetére


Dumb
senior tag

Kispókba vagy régi Minibe ültél már? ;]

"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"

(#12689) lsc válasza zfarkas (#12687) üzenetére


lsc
nagyúr

Nincs velük tapasztalatom , én nem vennék , igaz ettől még beválhat . A fogyasztás azért vicces , amennyiben a többi adat valós akkor lehet hogy jó vétel .

Már csak egyszer van , a második linkre nem jön be nálam semmi .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#12690) Dumb válasza hobizoli (#12677) üzenetére


Dumb
senior tag

Ilyet a 106 1.5 D-nk is csinált egyszer, pedig nem is mentem nagyon gyorsan. Utána elgondolkodtam, hogy ez most az volt amire gondolok? :D

"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"

(#12691) Khelben válasza zfarkas (#12687) üzenetére


Khelben
nagyúr

Az igényeimnek végül is megfelelne, mellé még olcsó is...

nem véletlenül, az alsóközép kategória fapadosa a G astra (meg előtte az F is)
nem feltétlen felszereltségben, hanem kényelemben, futóműben, felhasznált anyagokban.

(#12692) Khelben válasza Dumb (#12688) üzenetére


Khelben
nagyúr

hálistennek nem, de gondolom hasonló élmény lehet.
bár a kispókba mintha rendes szivacs+szövet ülések lennének, nem műanyagból öntöttek :)

(#12693) Dumb válasza Khelben (#12692) üzenetére


Dumb
senior tag

A Lotusokba lehet rendelni bőr ülést is, belső kárpitot is. A hétvégi versenyautókba nem nagyon kell, meg persze olcsóbb is a műanyag :)

"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"

(#12694) zfarkas válasza Khelben (#12691) üzenetére


zfarkas
senior tag

Nyilván, valamit valamiért.

Raw Dark Pure

(#12695) Khelben


Khelben
nagyúr

én most egy ilyet néztem ki hobbiautónak, ha sikerül eladni a focust.
nincs benne logika, öreg olasz autó, de kva jól néz ki :D

(#12696) Rick4 válasza Khelben (#12695) üzenetére


Rick4
félisten

a személyiségedhez tuti passzol... ;)

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#12697) Dare2Live válasza Khelben (#12695) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

"ültél már ilyenben? ... amikor benne ülsz, kb olyan, mintha egy szűk bádogdobozba raktak volna, természetesen kényelmet ülésben..... és egyébként se élveznéd, hogy "kva jól néz ki" mert úgyse arra figyelsz, hanem hogy mi nyom meg mi áll a combodba éppen és mid zsibbadt el teljesen."

:)

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#12698) Dumb válasza Khelben (#12695) üzenetére


Dumb
senior tag

Ez szerintem se sokkal nagyobb mint egy Mini, bár még nem ültem ilyenben :)

"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"

(#12699) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Magyarországon csak a nemdohányzó nők vezetnek autót. Ez a hirdetések statisztikáiból szépen kiderül. :)

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#12700) dragonfx


dragonfx
veterán

"Az idei Év Nemzetközi Motorja választás legnagyobb nyertese a BMW lett, hiszen a 11 kategóriából hatban ők diadalmaskodtak. A háromliteres egység ráadásul sorozatban másodszor nyerte meg a fődíjat.

Hozta a papírformát az idei Év Motorja választás, ahol a BMW erőforrásai vitték a prímet. Az abszolút győztes a 3 literes duplaturbós sorhatos benzines, amely az indoklás szerint rugalmasságával, valamint teljesítményével és gazdaságosságával érdemelte ki az elismerést. A 306 lóerős egység az 135i, a 335i, és az X6 modellekben is bizonyított. A német gyártó fölényét jelzi, hogy öt kategóriában is sikerült diadalmaskodniuk. Nyert a kétliteres dízel (123d), a négyliteres V8-as (M3), 1,6 literes PSA-féle turbó és az ötliteres V10-es (M5). A 32 ország 65 autós újságírója tehát egyértelmű döntést hozott: a BMW remek motorokat készít"

ennyi :R , forrás bmwpower.hu
congrat. ;)

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.