A keret 2.5 milla, ja és nem akarok hitelt felvenni. Soha nem volt autóra hitelem, és a mai gazdasági helyzetben pláne nem szeretnék felvenni.
Füge
A keret 2.5 milla, ja és nem akarok hitelt felvenni. Soha nem volt autóra hitelem, és a mai gazdasági helyzetben pláne nem szeretnék felvenni.
Füge
Ezekről mi a vélemény..?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Öreg, sokat futott szívódízel. Ha szeretsz babrálni és van pénzed rendberakni a motort akkor sem éri meg.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Ez elég érdekes. Van aki Isteníti ezeket a szívó dieseleket. Meg ,.hogy 3-400e km is lehet ,enni velük. Persze ha jól vannak "tartva".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
inkább suzit vegyél.
Az a kissé korrodált állapot szvsz teljes körbelakatolást sejtet.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
Nem mondom jó lenne egy csaj de hát ez mégse az a topic.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
felejtsd el. ez már nagyon régi, lehet hogy most épp nincs baja de hirtelen lesz, és nem is kevés. keresd aXXon kollegát, neki volt ilyen, gyorsan túladott rajta amíg ki nem rohadt alóla. a korrodálás egy dolog, (bár kinek van kedve körbelakatolni és lefújatni soksok ezerért egy ilyen öreg jószágot) de mechanikailag is sok baja lehet kevés idő után. és akkor még a motorról szó sem esett...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Thx.
És ezek? Jó árban vannak és ha nekem 1-2 évig még megy és tudok belerakni egy 15-20e Km már akkor megérte.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Suzuki Swiftre gondoltam 95 körüli évjárattal, nem Suzi Quattro művésznőre, aki ennél az opelnél talán még ma is jobb állapotban van...
Rock'n Roll
Az teny, hogy a regi szivodizel blokkokat erosen tulterveztek, meg nem is nagyon fogyasztanak - persze cserebe nem is mennek (viszont veszettul fustolnek), ill. az, hogy milyen allpotban van a blokk, sokat nem szamit, ha az auto egyeb reszei bucsut intenek ennek az arnyekvilagnak.
DRM is theft
Ez igaz. De ennyi pénzért az ember sokat ne várjon. Nem is várok. De nekem diesel kell már csak azért is mert akciósan tudok hozzá gáz olajat. Meg amúgy is diesel párti vagyok. És mivel ez első autó lenne nem is kell ,hogy menjen. Nekem ez nem szempont.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
anyumnak volt ilyen sokáig, 93as 1,8d, 4,5-5 literrel járt, haladni is lehetett vele ésszerű keretek közt, és az első féltengelycsuklókon kívül, amiket félévente cseréltünk, sosem volt vele semmi baj. még most is a családban van, a futóműalkatrész cseréken és kopó alkatrészeken kívül nem kellett még belenyúlni.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
"És mivel ez első autó lenne nem is kell ,hogy menjen. Nekem ez nem szempont."
Itt nem arrol van szo, hogy harom masodperc alatt legyen szazon, hanem arrol, hogy ne legyen veszelyesen lomha (17 evesen egy 900-as Zsiguli (1200-as, aminek rendszerint csak harom hengere ment ) volt alattam, tudom, hogy mirol beszelek).
DRM is theft
Nekem bátyámnak volt ilyen 205 bár neki 1.1 benzines volt. Nagyon jó kis kocsi volt. Ezért is gondoltam arra ,hogy jó lenne nekem egy ilyen tanuló kocsinak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Tisztelendő dolog, hogy valaki tudja, hogy tanuló és nem vesz 500 lóerős gépet. De miért van az, hogy már a trabant határát súrolják az elképzelések. Én ha tanuló autót kell majd vennem gyereknek, egy középkategóriás gépet fogok venni. A kis gépekben félteném ha hibázik.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Értelek én...
Szívem szerint egy Volvo 440 1.9D vennék. De az sajnos már árban nem jó nekem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
vegyél egy olcsó régi swiftet
el se romlik nagyon, nem zabálja le a gatyád, nem csörög-zörög-csattog-füstöl mint a régi dízelek..
kérdés, hogy mennyiért tudod okosba a gázolajat.
Azt biztosan nem veszek. Nagyon okosan tudom a gáz olajat így biztos diesel lesz,
Nekem nincs semmi tapasztalatom ez igaz. De van egy autószerelő ismerősöm aki segít majd az autó választásban. Illetve bátyám is nagyon otthon van a diesel autók terén.
Hülye nem vagyok. Olyan kocsit nem fogok megvenni ami nem "jó".
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Én most tudok egy 8 éves Suzájt 250.000.-ért. Ismerőstől van (autószerelő barátom) tehát nem is zsákbamacska. Annál jobb vétel nem sok van. Ha érdekel írj privit, de csak ha mostanában érdekel, mert hamar eladó a kocsi.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Aha.
Biztos nagy tapasztalatod van az autók terén így nulla perces jogsival, vegyél csak 25mp alatt százra gyorsuló, borzalmas hangú, füstölő büdös megbízhatatlan 20 éves francia ócskaságot.
ha olyan olcsón tudja a gázolajat, akkor nem lehet nagy zsákbamacska egy ilyen 205ös, szerintem. nem _olyan_ lomha, én autónak merem nevezni. más kérdés hogy én nem fértem benne el rendesen, de a 206ban sem éreztem jól magam pedig nem vagyok dromedár.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Nekem se ez az álom autóm. De mielőtt "normális" kocsit veszek kell az alap rutin.
I_Am: Köszi a tippet.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
az ezres swift eszik 5-5.5 litert százon: 5.5x300=1650
a régi dízelcsoda egyen 4.5-5 litert: 5x150=750
100km-en 900ft spórolás akkor, ha féláron tud gázolajat. féláron! (bár nem tudom, hogyért megy)
a fene se szórakozni régi kicsi francia szívódízellel
ami nem is olyan kicsi: ha 1.8-asról beszélünk, az egy kategóriával feljebb van az ezresnél biztosításilag
[ Szerkesztve ]
Féláron max rokontól veszel manapság gázolajat. Ált. 230-240-ért megy. Ott a különbség meg már elenyésző 100-as viszonylatban.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Akkor miért jó a szívódízel?
Nem tudom.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
AMD ha annyira szívódízelt akarsz, nézd meg az Opel 1.7D-ket (esetleg 1.7TD-ket). Az ISUZU motorosakat. Nem eszik, alkatrész rengeteg, bár menni is lomhán, de megy és megbízható
van egy kis gondolm...
rendszámtáblán nincs fent az érvényes zöldkártyás matrica
hülye előző tulaj valamiért nem tetette fel , de nincs ott ez a lényeg
engedély megvan, és érvényes is benne a kesztyűtartóba, csak a matrica nincs
gondolom ha akarnak simán belekötnek
nem szeretnék esélyt sem adni
hova kell ilyen gonddal menni?
csak úgy felragasztanak egyet vagy ..?
szerintem elmész a legközelebbi helyre ahol zöldkártyát csinálnak (vagy csak felhívod őket) és megkérdezed mi a teendő.
egyébként nem a tulaj ragasztja hanem a műhelyben rakják fel ahol a zk-t csinálják, nemtom hogy maradhatott el...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Sziasztok!
Lehet hogy hülyeséget kéredezek, nem értek hozzá, azért is kérdezem meg. Tehát:
Mi határozza meg azt, hogy egy autóba lehet-e chip tuningot szereltetni vagy sem?
Egy 1.2 -es 8szelepes CLIO II.-be lehetséges lenne-e?
Ha igen, akkor ez a fogyasztásomat hogyan módosítaná?
Haverom 1.9 PDTI Passat-ja a chipelés után kevesebbet evett vagy fél lityivel....
Előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
"Mi határozza meg azt, hogy egy autóba lehet-e chip tuningot szereltetni vagy sem?"
Elsosorban az, hogy van-e benne "chip" (motorelektronika) v total mechanikus az egesz Szivomotorokban amugy semmi ertelme ilyet rakni, turbos gepekbe is csak akkor, ha az ember egyebkent is hozzanyul a motorhoz, azt a fogyasztascsokkentest meg egy kicsit ketlem.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Te belekókányoltatnál Tuningjózsival az autód elektronikájába?
Végülis, amit a mérnök kitalált Párizsban, az biztos szar.
Ne ettől várj fogyasztáscsökkenést. Egy kis szívóbenzinessel nem tesz csodát, hiába jobb tőle a turbódízel.
értelmetlen ilyesmivel foglalkozni. chip általában csak turbós autóknál hoz javulást, szívónál tökéletesen érezhetetlen hatása van, ha van.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
"öreg szar"
Nem öreg hanem idős és bármelyik civic-nél jobbak ezek a régi M5-ös gépek.
"de! megeszi a 20at ha hajtják, és ezeket ugye nehéz kis lábbal hajtani. a másik hogy öreg, ebből kezdődően elég osk baja előjöhet, ráadásul az alkatrészárak is... hmm."
Persze, hogy megeszi a 20 litert. Miért is ne enné meg? Ez egy sportkocsi. A mai sportkocsik is benyelnek ennyit. Lehet vele finoman menni és akkor elmegy 10-15 liter között. A másik, ha valaki ilyen autót vesz annak általában nem sír a száj, hogy mennyit eszik az autó mert tisztában van/volt vele.
Asok bajra: Nekem csak egy 520-as om van. Több mint fél éve nyúzom napi 60-100 kilómétert megyek vele és még semmi baja nem volt kisebb elektronikus hibákon kívül mint pl.: Kilóméter óra állás jelző, benzin szint jelző. Kapott egy fékcserét, kivetettem a középső dobot, ha netén kilyukadna 1 év mulva a hátsó dob és még nálam lesz akkor kap egy sport dobot hátra. Ezeket a motorokat nem lehet kinyírni. Csak olaj kell és simán mennek 500-600 ezer kilómétert úgy, hogy nem kell hozzányúlni, csak rendesen legyen karban tartva.
Szvsz ezek nem érvek amiket felhoztál, ilyen kocsit az ember azért vesz mert szereti, nem sajnálja rá a pénzt, hobbi autó.
Persze, akinek pénze van, az tizeniksz éves, egymillióba kerülő benzintemetőt vesz.
Ne röhögtess.
Akkor megkérdezném , Te miért nem egy M 5-öt vettél ? Azért az 520-nál jobb nem ?
Az élet kegyetlen .
egy 520as mióta sport kocsi? max sportos kocsi...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
elbeszélünk egymás mellett.
szerintem egyáltalán nem lehet egy lapon említeni a két autót, és a civicet én azért ajánlottam mert _ésszerű_ megoldásnak találom.
fiatalon pénz nélkül (értsd: nem akarok sok pénzt költeni sem vásárlásra sem fenntartásra) eszembe nem jutna M5-öt, vagy akámilyen nagy vasat venni, sem régit, sem újat.
amennyiben az igények máshogy alakulnak, van pénz, szeretem ha erő van alattam, stb stb akkor mindjárt más a helyzet. én személyszerint meghalok egy ilyen régi M5-ért, de kizárt dolog hogy valaha is lesz ilyenem v akármi más amire ennyit kell költeni (alkatrész, szerviz) és ennyit eszik.
a sok bajra: mindig minden autótípusnál van olyan hogy "még sosem volt vele semmi baj" nagy átlagban viszont a japánok a legmegbízhatóbbak. ez szilárd tény, és nem azért mondom mert minden más szar, mert nem így van. egész egyszerűen a statisztikák szerint így van. szerintem a francia autók szarok, mások szerint is szarok, statisztikák szerint is szarok, anyám eddigi 2 francia autójával mégsem volt soha semmi baj. mégsem mondom hogy a francia jó, mert nagy átlagban nem az.
hogy értsd, ha eddig nem lett volna világos: én sem a nagy vasakat, sem a németeket, sem a sportkocsikat nem fikázom, távol álljon tőlem. én a logikus józan paraszti eszemet használtam, amikor autót ajánlottam. és a józan paraszti eszem azt diktálja, hogyha autó kell, akkor olyan kell ami nem zabál, nem kell sűrűn szervizbe hordani, nem 5millió hozzá egy féktárcsa. ebből egyből következik, hogy nem jöhet szóba se sportkocsi, se nagyvas.
ui: az öreg szar pedig leginkább a 600SEL miatt jutott eszembe, nem a M5 miatt. remélem nem kell elmagyaráznom, miért.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Nemértelek... aki milliomos nyilván nem ezt veszi meg 2 milláért hanem az új M5-öt 20 millióért.
Nem akartam belekókányolni a józsival, csak kérdeztem
A választ megkaptam,thx
Oké, köszi a választ
Ize, erre a mondatra reagaltal: "ha van pénzük akkor miért ilyen szarokkal járnak?".
Khm.
DRM is theft
Mivel a mostani az első autó, ami a nevemen van (és egyben az első BMW-m is ) nem hiszem, hogy 300+ lóerős sportkocsival kellett volna kezdenem. persze vezettem előtte is sokat, de azok nem az én autóim voltak. A másik, hogy később szerettem meg ezeket a kocsikat de neaggódj, tervbe van. A következő egy e36 325 vagy 328 lesz esetleg egy e34 M5.
Én nem is mondtam, hogy az 520 as sport kocsi, ahogy te mondod az sportOS kocsi
Hol reagáltam erre a mondatra?
Amúgy honnan tudjam, h. ennek a bmw-s nek mennyi pénze van?
De amikor ajánlatot kért, nem mondta, hogy mi a fontos neki csak annyit, hogy férjenek el hátul, sportos legyen és csajozós. Azt nem mondta, hogy Ne egyen 10 litert százon csak azt, hogy 10-15 km-ert menne átlagba naponta. De valóban elbeszéltünk egymás mellett
Kattintgatsd csak vegig az elozmenyeket a #12084-ig, abbol indult ki az egesz.
DRM is theft
Biztos erre gondolsz: "Valamennyire ismerem a tulajt, ha minden igaz. Van lóvéjuk rendesen (tüzép), sztem ez tényleg korrekt állapotban lehet! Az öccsének W140 600 SEL-e van mellesleg "
Sok féle pénzes ember van. Van aki megteheti, hogy ferrarit vesz. Van aki csak egy új M6-ost tud fenttartani de akad olyan is akinek az édesapja tüzép telepes és vett neki egy 15 éves M5-ös bömöst a tesójának meg egy Mercit.
Mod.: Mondjuk ez inkább a #12137-re válasz
[ Szerkesztve ]