Hirdetés

2024. június 30., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#10801) dokar válasza TexT-BoY (#10796) üzenetére


dokar
addikt

és ha azt mondom, hogy a légszűrő egy nagyobb direkt és a leömlő után szinte teljesen fojtásmentes a kipufogó rendszer, akkor sem?
csak mert kormol (benzines verdáról van szó) és ilyenkor azt mondják, hogy nem tökéletes az égés. rossz lehet a benzin-levegő arányom?

extra - SEXRay

(#10802) Produkció válasza dokar (#10801) üzenetére


Produkció
senior tag

légtömegmérő? :U

Az autónak 3 betűből áll a neve: BMW!!!!! BMW E36 M3 3.2 a PRODUKCIÓ :P

(#10803) Khelben válasza dokar (#10801) üzenetére


Khelben
nagyúr

kidobtad a katalizátort is? :D

(#10804) Khelben válasza dokar (#10801) üzenetére


Khelben
nagyúr

kidobtad a katalizátort is? :D

(#10805) dokar válasza Khelben (#10804) üzenetére


dokar
addikt

ja, rendőr javasolta :D
de előtte is kormolt.

[ Szerkesztve ]

extra - SEXRay

(#10806) Khelben válasza dokar (#10805) üzenetére


Khelben
nagyúr

megéri azért a +3 lóerőért szétb...ni a világot...

(#10807) dokar válasza Khelben (#10806) üzenetére


dokar
addikt

el volt tömődve a katalizátor, meg amúgy sem sokat szennyez a kis benzinmotor

[ Szerkesztve ]

extra - SEXRay

(#10808) Khelben válasza dokar (#10807) üzenetére


Khelben
nagyúr

a katalizátor pont azt fogná vissza, ami a legdurvább.
egy katalizátoros nagy motor kevesebbet szennyez, mint a katalizátor nélküli kicsi.
nekem el volt törve a katalizátorom (a háromból az egyik) és ki lett cserélve. Milyen furcsa, mi? :(

(#10809) lsc válasza Khelben (#10808) üzenetére


lsc
nagyúr

Csak halkan mondom , kipufogódobból lehet 3 a kocsiban , katalizátor ált. egy van benne .

Az élet kegyetlen .

(#10810) Khelben válasza lsc (#10809) üzenetére


Khelben
nagyúr

csak halkan mondom, hogy tényleg 3 katalizátor van benne :)

(#10811) dragonfx válasza TexT-BoY (#10796) üzenetére


dragonfx
veterán

az a 325ös vanos e36 jöhetne felém is....
Uhhh az az m3 se smemi...360lóval... :R

Ti nagyon olcsó lopáscascokról ebszélgettek..ezt jelzi a kutyának nem kéne a kocsijaitok...

Nekem mikor megvettem egy komplett casco akkor ugy emég csak 9.5éves volt az autó...300k lett volna kb /év.

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#10812) lsc válasza Khelben (#10810) üzenetére


lsc
nagyúr

Miben ? Talán azért mert 3 utas ?

Mod : Azt el nem hiszem , az teljesen lefojtaná a motort . Ajánlom figyelmedbe [link] .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#10813) Khelben válasza lsc (#10812) üzenetére


Khelben
nagyúr

mondeoban
1-1 a 2 leömlősoron, 1 meg a középdob előtt. ez utóbbi tört el, valószínűleg kapott egy ütést.

(#10814) lsc válasza Khelben (#10813) üzenetére


lsc
nagyúr

A katalizátor általában /90 % / a középső dobban van , ami előtte van az a lambda szonda .

Amennyiben erre "Ezért egyes gépkocsiknál közvetlenül a beömlőcső után előkatalizátort iktatnak be a kipufogórendszerbe, amely "besegít" ezen felmelegedési időszak alatt." gondolsz , akkor az az előkatalizátor .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#10815) dokar válasza Khelben (#10808) üzenetére


dokar
addikt

bocs, de nekem nincs pénzem új katalizátorra, ameddig a dízel csodák jobban szennyeznek nem lesz lelkiismeret furdalásom.

extra - SEXRay

(#10816) TexT-BoY válasza dokar (#10801) üzenetére


TexT-BoY
addikt

ha kormol akkor az AFR-ed enyhén több benyát kap, szoval fogyasztás optimailizálás lesz szerintem csak. A nagyobb direkt fost vedd ki a faszba, sportbetétszürőt a helyére. Milyen vastag? remélem nem vitted tulzásba az uj rendszert. Nekünk a Prelude alatt egy 55os rendszer van uj 4-2 leömlővel. Ez egy 2.0 szivo élrtelem szerint vastagabb rendszer kell alá mint egy 1.6 astra alá. De nem 70es rendszer van benne mint egy subaruba, mert akkor meg már kedvezőtlen az áramlás és örvénylik benne a cucc.
Elkalandoztam. A kormolás valami szonda vagy légtömegmérő hiba....

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#10817) Khelben válasza lsc (#10814) üzenetére


Khelben
nagyúr

akkor az enyém pont kiesik a 90%-ból, van ilyen :K
a középső dob és a rezonátor között van a 3. katalizátor, tehát semmiképp se a dobban :)

(#10818) Khelben válasza dokar (#10815) üzenetére


Khelben
nagyúr

ja, tipikus magyar mentalitás, ha a szomszéd kiborítja a szemetet az erdőben, akkor én is eldobhatom a nejlonzacsit, hisz sokkal kisebb..

új katalizátorra nem telik, de tuningra igen? érdekes értékrended van...

(#10819) lsc válasza Khelben (#10817) üzenetére


lsc
nagyúr

Tudod mit , hagyjuk , a Te járműveid egyedi darabok , de ez van .Arról nem tehetek , hogy vagy nem olvasol , vagy nem érted mit olvasol .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#10820) Khelben válasza lsc (#10819) üzenetére


Khelben
nagyúr

persze elhiszem, hogy te jobban tudod, mi van a kocsim alatt :D

(#10821) lenox válasza dragonfx (#10775) üzenetére


lenox
veterán

Ez az e36 nem kene?

(#10822) lsc válasza Khelben (#10820) üzenetére


lsc
nagyúr

Persze hogy tudod , az út .
1 ; Amennyiben elolvastad volna a linkelt cikket nem írnál hülyeséget .
2 ; Amennyiben lett volna a kezedben katalizátor nem írnál olyan hülyeséget , hogy az a csőben van .

Egyébként tényleg hagyjuk , ez már nekem is fáj .

Az élet kegyetlen .

(#10823) Rick4 válasza Khelben (#10810) üzenetére


Rick4
félisten

nem véletlenül háromutas katalizátor? :Y

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#10824) Khelben válasza lsc (#10822) üzenetére


Khelben
nagyúr

ki mondta hogy a csőben van? :Y
egy dob alakú cucc a rezonátor és a középső dob között. de nem a középső dobban van.

(#10825) Khelben válasza Rick4 (#10823) üzenetére


Khelben
nagyúr

nem, 3 db. majd lefotózom őket :D

(#10826) erdoke válasza dokar (#10815) üzenetére


erdoke
titán

"ameddig a dízel csodák jobban szennyeznek nem lesz lelkiismeret furdalásom"

Ameddig az én dízelem részecskeszűrő nélkül teljesíti az EURO IV-et, addig nem hiszem, hogy egy katalizátor nélküli régebbi benzinmotor egy napon említhető vele. :P

A legjobb aláírás a héten

(#10827) Khelben válasza erdoke (#10826) üzenetére


Khelben
nagyúr

az euro4 nem hiszem, hogy nézi a kormot....

(#10828) DeadMeat válasza erdoke (#10826) üzenetére


DeadMeat
veterán

Szerintem nem konkretan a az uj kategorias dizeleket eri ezalatt.Lsd peldaul a bkv buszokat,meg a regi teherautokat.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#10829) fokukac válasza Khelben (#10827) üzenetére


fokukac
nagyúr

épp tegnap néztem, hogy az új csodás volvvo márkájú bkv-buszok ugyanúgy ontják elinduláskor a kormot, mint a 20 éves ikarusok... :U :(((

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#10830) fokukac


fokukac
nagyúr

emberek, adjatok tanácsot, milyen nyári gumit vegyek a suzukira?

a régi külön felnire szerelt, de aszondta ősszel a gumis, hogy azt újra már ne rakjam föl, mert már régi, rossz, kopott.

szóval, milyet vegyek? még kb. 1 évig lesz meg a kocsi, szóval olyan nagy beruházást nem szeretnék tenni.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#10831) Khelben válasza fokukac (#10830) üzenetére


Khelben
nagyúr

milyen suzukira? grand vitara? maruti? :)

(#10832) lsc válasza fokukac (#10830) üzenetére


lsc
nagyúr

Tecsós Tigar , igaz nem jó de occsó ;] .
Komolyan , nézz rá használtat .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#10833) dokar válasza TexT-BoY (#10816) üzenetére


dokar
addikt

nem lehet sportbetétet vagy a gyári szűrőt vissza tenni, mert ottan nagyon át lett alakítva.
egyébként nem fos, van hatása. főleg hangban. :)

eleinte még tuningolgattam a verdát (mellesleg csak 1.4), de csak finoman. a helyzet megváltozott azóta és inkább a saját kéró projektembe fektetem a pénzt, innentől már az a lényeg, hogy a verda guruljon és minél kevesebb legyen a fenntartása. a kati eltömődött, zúgott tőle az egész rendszer és még túl nagy fojtást is csinált ezáltal (eltömődés végett). új katira vagy sportkatira nincs pénzem.

a kipuff rendszerben a gyári csőméret fut, mert a nagyobb ekkora motorhoz már nem lett volna jó. leömlő után így gázgyorsító van és egy sportdob a végén. a tuning most továbbra is érdekel, de csak elméleti síkon, ha lesz pénzem megvalósítom. akarok majd tervezni, egy átfolyásmérővel rendelkező automatikusan változó hosszúságú rezonátorcsövet. ilyen már létezik? ha érdekel a téma bővebben leírhatom.

a kormolást nem úgy kell elképzelni, mint dízelek esetében. itt a füst nem látható, csak a kipuffcső belső fala kormosodik.

extra - SEXRay

(#10834) Rick4


Rick4
félisten

mi lesz ebből: [link] :Y

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#10835) erdoke válasza fokukac (#10830) üzenetére


erdoke
titán

Vegyél Klébert.

A legjobb aláírás a héten

(#10836) Khelben válasza dokar (#10833) üzenetére


Khelben
nagyúr

mellesleg csak 1.4

:W :W :W
és, most hogy áll? már gyorsul úgy, mint egy 1,5? :DDD

(#10837) lajafix válasza fokukac (#10830) üzenetére


lajafix
addikt

ahogy lsc írta: használtat. egy 2 éves de keveset futott gumit az új ára 30%-án művészet elsütni, többet ne adj érte. Kínálat van, a sokan az autójától külön adják el a váltó gumit, mert ez is plussz pénz. Sőt amikor eladtuk anno a régebbi kocsinkat , a vevő kialkudta belőle a nyári gumit áprilisban!, merthogy neki nem kell. Visszarakatta rá a télit.
pl az apronet.hu oldalon keressél.

Rock'n Roll

(#10838) TexT-BoY válasza dokar (#10833) üzenetére


TexT-BoY
addikt

édes kicsi szivem:) akkor az a korom nem más mint az olaj ami egy opelnál teljesen normál jelenség ha fogyaszt:).

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#10839) DeadMeat válasza TexT-BoY (#10838) üzenetére


DeadMeat
veterán

Tenyleg hamar a kipufogoknal tartunk,esetleg jo kipufogost tudol/tudtok-e aki autora keszit hangolhato dobot.Ugyertem nem univerzalis szar kell nekem,hanem az en automra szabott,amit raadasul ugy is hangolnak be,ahogy en szeretnem.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#10840) dragonfx válasza DeadMeat (#10839) üzenetére


dragonfx
veterán

dinamiték tuti...

dokar>>hagyd az astrát ugyis jön majd a kompismerci ;)

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#10841) Integra válasza lsc (#10814) üzenetére


Integra
titán

sőt, van ahol pl, az új 1.8as civic motoroknál már közvetlenül ráépítik a katot a szinte a motorra... tuning nyista, viszont gyorsan felmelegszik, iszonyat alacsony károsanyagkibocsájtás és még kisebb fogyasztás

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10842) Integra válasza dokar (#10833) üzenetére


Integra
titán

áruld már el miért jó egy 1.4-es autót tuningolni? de komolyan.. :)
direktszűrő meg egy úgy ahogy összedobott leömlő rendszer kat nélkül +30le?:DDD
már csak a szőrös kormány kell, meg a kék ablakspricni, +10le
ne haragudj, de miért nem inkább egy normálisabb fékrendszerre, egy jobban tapadó gumira és szép felnire költesz tök felesleges dolgok helyett...
meg aztán miért jó hogy ordit a kis motor? azon túl hogy zajos és hamarabb koszolódik az olaj és több piszok jut az égéstérbe? :(

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10843) erdoke válasza Khelben (#10827) üzenetére


erdoke
titán

Már az EM1 is "nézte" a kormot... Az Euro III -> Euro IV felezi a megengedett kormot, az Euro IV -> Euro V ötödöli. Összességében a '90-es évek elejétől 2009-ig kb. 2-3 %-ra csökken a kibocsátási szabályozásban a "korom". (PM, utolsó oszlop)

A legjobb aláírás a héten

(#10844) DeadMeat válasza Integra (#10842) üzenetére


DeadMeat
veterán

ejjbmeg 2x.

[ Szerkesztve ]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#10845) DeadMeat válasza Integra (#10842) üzenetére


DeadMeat
veterán

Miert ne lehetne?Lehet azert erezni azt a kis teljesitmenynovekedest is.Enyemet pl 75-rol csak a szofveratirassal 86 loerore lehet atalakitani,mert gyarilag teljesen ugyan az a ket motor.Sajna a 100-as mar kapott nehany erosebb alkatreszt.Aztan meg a futomuven szeretnek okositani,meg a fekrendzseren.Meg vegre valami normalis ulest beletenni..

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#10846) dragonfx válasza DeadMeat (#10845) üzenetére


dragonfx
veterán

utána pedig koni ültetőrugok, remus hátsódob, momo felnik...
Enyémből is lehetne 6 hengerest verő bömit csinálni...turbósítani meg minden karbonból meg titániumból.. :DDD

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#10847) Integra válasza DeadMeat (#10845) üzenetére


Integra
titán

te most itt gyári elektronika megváltoztatásáról beszélsz, én meg teljesen másról
nem igazán lehet a te változtatásoddal azt magyarázni amit én mondok, eléggé eltér a kettő egymástól. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10848) Integra válasza dragonfx (#10846) üzenetére


Integra
titán

koni, remus, momo..
rendes tuningot akarsz, nem fásztendfjúriouszt kell nézni azt abból márkákat megjegyezni..
titánium... ember, azt titánnak hívják..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#10849) DeadMeat válasza Integra (#10847) üzenetére


DeadMeat
veterán

Mas persze,de tuning.es van ertelme,pedig 1,4-es :B
A kipufogo tuningja nalam max egy "sport" dob lesz,az is csak a hang miatt,mindenfele vegzodesek nelkul,siman elrejtve,valami szolid hanggal.A direktszurotol meg egyenesen kiraz a hideg.Lattam haver 1000-es abarth mocijat 1,5ev aktiv hasznalat utan.Szepen nezett ki a belseje,pedig apolta azt a szart rendesen...

Dragon:Igen ultetni fogom,de nem csak ultetorugoval,hamar veszek,akkor csillapitot is hozza.Es nem konit.Remus nem kell,sem momo.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#10850) dokar válasza Integra (#10842) üzenetére


dokar
addikt

áruld már el miért jó egy 1.4-es autót tuningolni?

"a helyzet megváltozott azóta és inkább a saját kéró projektembe fektetem a pénzt, innentől már az a lényeg, hogy a verda guruljon és minél kevesebb legyen a fenntartása"

nem tudom elolvastad -e? leírjam harmadjára is. remélem nem kell. ne kötözködj.

és miért csináltam, amit eddig csináltam? azért, mert szeretek szerelni, alkotni, átalakítani, dolgokat megismerni. nem hiába lettem mérnök. számomra sokkal élvezetesebb a szerelés (alkotás) folyamata, mint a kész dolog használata. úgy hogy az értékrendem szerint azok kis bazári majmok, akik a verdájukat úgy csinosítgatják, hogy mindig más végzi helyettük a feladatot és fingjuk sincs az egészről. sokkal többre becsülöm az olyat, aki pl saját maga építgeti otthon a ladáját.

de ha már itt tartunk a fékem jó, a gumim is sokkal jobban tapad mint a régi. 100-ról 0-ra mennyi út alatt kéne megállnom?
csili-vili alufelniről már rég lemondtam, nincs rá szükségem.
csak padlózásnál ordít, alapjáraton brummog. nekem tetszik.
miért jut több piszok az égéstérbe? :U

extra - SEXRay

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Milyen autót vegyek? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.