rendszam uv gravirozo helyet tud valamelyikotok?
en ezt talaltam itt csepel mellett: [link]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
rendszam uv gravirozo helyet tud valamelyikotok?
en ezt talaltam itt csepel mellett: [link]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
lófaszt jók
bosch maradjon a konyhánál, ott valóban jó dolgokat csinálnak, az autógyártásban viszont...
de tudjuk, koni remusz meg nemtom már mi volt a harmadik jó tuning alkatrész ami a király..
LOL
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
még azt se
a boshoz mérten féláron kapható valeo is tudja ugyanazt a siralmas teljesítményt amit a bosh
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
permanentmark.hu oldalon megtalálod a hivatalos gravirozókat
én is ott találtam közel hozzám
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
momo
Az autohoz adtak a bosch ablaktorlot,meg szurot.Cseh utangyartottat kapott,ami ugyan az,csak nem bosch van beleontve,hanek skoda
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
elektronikus alkatrészekben jó igazán (ne csak az autóra gondolj, ne is a háztartási gépekre, inkább az iparra )
extra - SEXRay
meg is van, a hazunktol 3 perc setara
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
kb nekem is így sikerült találni, irodától 3 sarok
18.500ért
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
anyám fékelektornikáján ott diszelgett a BOSCH felirat és a made in eu cucc is, kérdeztem VICCESEN hogy mikor várható a csere? a srác erre azt váalszolta hogy nemtudjákl mit bir, de utána DENSO Made In Japan cuccra cserélik, szerinted véletlen? kérdeztem hogy az meddig birja? a válasz egy megnyugtató mosolygás volt és hogy amig a futomü és a kasztni birja (természetesen a motor még azután is élni fog)
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
A Pirelli PZN az autobild tesztjében ( 225/45 R17) jó minősítést kapott .A negatívumai :nagyobb gördülési ellenállás, csekély aquaplaning-tartalék .A Goodyear , Hankook, Bridgestone , Continantal előzte meg , 12 gumit megelőzött .
Az élet kegyetlen .
Na ezaz, az eső.
Nekem amugy 225/50 16-ban kell és a legfontosabb (mivel előre kell), hogy esőben is jól tapadjon.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Visszaolvasva a hsz-od , amennyiben hátulra contit vettél akkor előre is azt vennék , a teszt szerint egy árban vannak /elég húzós ár /, a gumik "kevergetése " szerintem nem túl egészséges .
A conti vízen nagyon jó értékelést kapott , a pirelli előtt végzett , értékelése példás .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
Azért tud a KIA is , már csak gyártani kellene KIA KOUP
2000-es duplaturbós 290 lovas 392 Nm-es motor .
Az élet kegyetlen .
mindenképpen ragaszkodsz a pirellihez, vagy csak ehhez tudsz jó áron hozzájutni?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ez van még jó áron, ha lenne még egy pár Conti már az is fent lenne.
P6000 vagy Zero Nero. Egyelőre még jók a fent lévő Contik elől, tehát itt nem hajt a tatár, de mivel ott volt a választási lehetőség, olcsón (nagyon olcsón) majdnem újat, ezért gondolkodóba estem.
lsc: hátulra kellett már nagyon új gumi, oda meg a legjobb nekem a Conti, mert ha nagyon tolom neki, akkor a seggét teszi, mert orrnehéz. Hiába kotró a hátuljának erősebb tapadás kell.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
mér szerinted melyik jó alkatrészmárka európai autóra??....
A koni meg remus igenis jók nemhiába rakják neves tuningműhelyek is az épített autóikra...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata 1.7 TDi F Astrával kapcsolatban? Kinéztem egy 1995-ös darabot, ránézésre egész jó állapotban van, személyesen megnézni még ez után fogom. Érdekelnének tapasztalatok, típushibák, minden ilyesmi.
Köszönöm.
?
ez egy 8gen eum ctr, ja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ha az ár ennyire jó, akkor nemtok mit mondani alternatívát.
toyo t1r vagy potenza re750, de utóbbi még csak listázva sincsen, az re720 meg amit az re750 vált, már nem kapható.
nézd meg a gumi oldalakon a t1r-t, ha csak mondjuk 2-3e ft a diffi, akkor érdemes lenne, de ha valóban valam kertek alatti ajánlatod van, akkor bedobtam a törülközőt
ezek szárazon istenkirályak, viszont nagy esőmenő gumik is.
p6000 asszem a barchettán volt, na az szárazon is egy szégyen volt, szóval ennél a zero nero csak jobb lehet..
asszem a p6000nek van "s" szerű mintázata, mert akkor valóban volt vele már tapasztalat, az felejtős gumi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Mennyi a keret? Nekem esőben a Bridgestone Potenza valamelyik ZR-es verziója volt eddig a legjobb, de szerettem a P6000-est is. Zero Neroval nincs tapasztalatom, mások szerint száraz úton nagyon jó.
Kleber Hydraxer vagy Fulda Carat Exelero elég jó áron van újonnan.
A legjobb aláírás a héten
Zero Nerot kb 3 hete rakatta mfel uj gumo.Igazából nagyon jó száraz időben de ha kap egy kis esőt akkor nem tetszik neki.Haver a ezeket a gumokat cseréltette le a cupráján Yokora.
Sziasztok!
Tervezem nyári gumi vásárlását!
Egy Opel Astra G-hez lesz, a téli gumik 185\65\R15-ösek ugyhogy a nyárit ilyen méretben szeretném!
A Toyo gumikról mi a véleményetek?
Toyo Proxes CF1-est néztem ki!
Remélem tudtok segíteni!
Köszi!
és a legfontosabb (mivel előre kell), hogy esőben is jól tapadjon.
márminthogy elöl fontosabb a tapadás mint hátul? voltál te már vezetéstechnikai tréningen?
jó gumi, de ha teheted t1r inkább
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Az auto2-ben most megjelent adac gumitesztben ( 195/65 R 10 V ) feltételesen ajánlott minősítést kapott , majdnem az utolsó lett /egy kínai gumit előzött meg / , szerintem nem éri meg . Különösen ajánlott értékelést a pirelli p6 , bridgestone turanza er300 , vredestein sportrac 3 és a dunlop sp sport fastersponse kapott .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
Erről jut eszembe, melyik gumi lehet jó alternatívája a Br.Potenza RE040-nek, hasonló jó teljesítménnyel, de sokkal kevesebb zajjal, és 185/55/15 méretben is kapható? Mondjuk nem most kell még, mert csak 1 éves, de marha zajos. Később cserélném.
Aláírás (nem kötelező megadni)
látod ezért jó ha olyan autód van amiben gyakorlatilag lófing a zajcsillapítás, mert így legalább nyugodtan lehet komoly zajos, de sportgumid az autón, úgyse a gumit hallod
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Helyesen 195 /65 R 15 V a gumiméret .
Az élet kegyetlen .
Múlt héten rakattam fel ezeket: 205/50R16 Z FR Continental ContiSportContact 2 FR, nagyon jól tapad szárazon is, vízen is.
Van saját életem...
a suzukim csak úgy hasít az új gumikkal...!
most komolyan elgondokoztam a "kanyarvadász" kifejezésen is, mert szinte-már-már, a korábbiakhoz képest úgy veszi a kanyart, hogy csuhajja!
Pleased to meet you - hope you guess my name
nekem is gondolkodósdi lesz valszeg, ha belecsapok az s2k felni projektbe 205/45r16-ban.
nem vagyok igazán a kunyhó ecsta mx15-tel megelégedve, pedig potenza re-01r territórium gumi a tiretrack oldalán.
ami azért meglep, mert unokatesóm mr2-jén meg volt ilyen 01r potenza és az egész egyszerűen brutális volt.. nem rossz ez sem szárazon, de esőben koripálya
toyo r888 nagyon ott van, még árban is elérhető, de az esőben 90%, hogy még veszélyesebb ha piszkos az út, mint a kunyhó...
avonok kiba... drágák, advanokból nem mindegyik jó, ott sok a vita körülöttük, illetve annak is a csúcs gumija üt, na de mennyiért..
potenzából van még nagyon ütős, pl az re-070, de az is az én méretemben valahol 30-35rugó környékén lehet. az re750 meg egyre inkább úgy néz ki, hogy idén ne is keressük a boltokban..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Én elég egyszerűen megoldottam a gumiválasztást, odaadtam egy "elég" tapasztalt német ismerősömnek a kocsit pár körre, aztán hozatott 4 ilyen gumit a műhelybe
Van saját életem...
így könnyű
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Sajnos nem emlékszek, hogy pontosan milyen Bridgestone-t vettem anno az 1-es Focusra, de tényleg ütős volt vízen is. Két baja volt. Az egyik az ára (8 db új "mezei" GY gumit cseréltem egy szett Potenza valamire + még ráfizettem), a másik hogy 30-35e km után egyszerűen szétmállott, annyira elkopott. AMi durva volt, hogy még a szétkopás előtti időszakban is majdnem ugyanúgy viselkedett, mint újonnan.
A legjobb aláírás a héten
bocsi, de az nem tirerack nevű oldal lenne? szoktan nézegetni, meglepő és mulatságos, milyen gumik vannak ott mennyi pénzért...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
de
de gumi összesítőnek, gyűjtőnek jó oldal.
mondjuk sok mindent nem értek, osztályozást etc...
végülis mindegy
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jó a bridge, nagyon. az ára is...
más
c5 árak
te most benne vagy amúgy is az árakban, ez szerinted jó ár? hova pozícionálták be? milyen modellek közé?
szerintem érezni az 1.6 hdi árán, hogy megpróbálnak a mazda6 ellen bedobni egy modellt
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Minden szempontból tipikus középkategóriásnak tűnik. Bevállalnám a 2.2 HDi kombit.
A Mazda6 nem készül 1.6-os dízellel, bár ugyanez a motor adott lenne, ráadásul az autó könnyebb is. Nem is bánom, tankcsapdákra semmi szükség az utakon...
A TE felszereltségű, 2 literes dízel szedán 6-os 7,3 milla körül van, ehhez mérten kifejezetten jó a Dynamique 2 literes C5 ára. Majd felviszik másfél millával, aztán akciózzák ugyanennyivel, ahogy szokták.
A legjobb aláírás a héten
Könyörgöm. A hátsó gumikat esőben semmi az ég világon nem veri meg. Írtam, hátul már megvannak az új gumik, Conti SportContact.
Olvass, mielőtt megint okosan és ingerülten szólsz marhaságot hozzá!!!
Konkrétan a Pirelli 2 gumijáról volt szó és mivel ezekkel még nem volt tapasztalatom, megkérdeztem milyen. Főleg esőben. Mert hátul már megvan ugye a jó gumi, de nekem elöl is fontos...
Amugy vezettél már quattro-t? Kérdezem most én, miszter vezetéstechnikai tréning? Mert ha nem akkor megsúgom, hogy abban a pillanatban ahogy a seggét visszateszi elkezdi tolni az orrát. Ezért fontos ott is jó gumi. Tréningatya.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
abban nincs logika, hogy mind a négy gumid ugyanolyan legyen?? mert traktorra másfélét vesznek előre, mint hátra, az érthető, de egy audira.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
De alig találni normális áron a méretemben. Mivel nyár végén, ösz elején ráadásul új felniket tervezek venni, ezért elég a tengelyenkénti páros is. Amugy ha lett volna 4 darab a Contiból nem lenne semmi problémám. De nem volt.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Ha Audit vettél, akkor tessék vállalni az ezzel járó költségeket is.
Vállalom is, minden költségét, sőt még pluszt is költök rá nem keveset. És ha olyan lesz majd amilyennek megálmodtam, akkor max 2-esben alapjáraton fogok vele gurulgatni.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Egy tipp Hankook ventus v 12 evo , az említett tesztben jobb értékelést kapott mint a conti és csak 28600 Ft 225/45 R 17-es méretben , amennyiben márkásabb kell a GY eagle f1 asymetric lett az első , 46200-ért .
Nekem még mindig az a véleményem , hogy négy egyforma gumi , amennyiben a contit a tesztben szereplő árakon /76830 Ft / vetted , akkor a kettő árából kijött volna 4 hankook .
Az élet kegyetlen .
A Contikat 6.500.-ért vettem darabonként. Garantált 2.000 Km-el.
225/50 R16-os kell. És mivel pont, hogy majd 17 vagy 18 colos felnire fogok cserélni még idén, ezért nem akarok most akkora összeget beleölni. Elég lesz majd az új felniket felgumizni. Valszeg azokra pont GY eagle lesz a nyertes, mert azokat is tudok jó áron. (csak a mostani méretben nem)
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Akkor használt gumi .
Az élet kegyetlen .