- Gurulunk, WAZE?!
- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
-
LOGOUT
Linux kezdőknek - érdemes beleolvasni, mielőtt kérdezel
Új hozzászólás Aktív témák
-
joci86
senior tag
Köszi mindkettőtöknek!
Nem volt update, nagyon kezdő vagyok Linux téren. Olvastam az összefoglalót, de úgy tűnt, ha előbb van fent a Win, akkor ez nem feltétlen kell. Kipróbálom.Egy Mint is van olyan gyors, mint a Lite?
Ez tetszett benne, illetve hogy kb minden előre van telepítve, ami kellhet. :) -
-
joci86
senior tag
Sziasztok! Telepítettem egy Linux Lite 5.0-t Win10 mellé, és meglepően gyorsnak tűnik, szóval szeretném gyakrabban használni. De van egy kis gond... Szépen működik a dual boot egészen addig, míg a Linuxot válsztom, de amint a Windowst, felborul a dual boot rendszer, és onnantól csak a Win indul... Gyorsindítás kikapcsolva, a boot sorrend BIOS-van beállítva, de harmadszorra is ugyanaz a gond. Mármint 3x telepítettem a Linuxot, hogy elölről kezdjem. Régen még XP mellé fel tudtam tenni talán egy Ubuntut, ott indításkor tudtam válsztani, melyik rendszer induljon el. Most is ilyet szeretnék. Van esetleg ötlet, hol csúszik el a dolog? Köszönöm!
-
Synaptic
senior tag
válasz
ubyegon2 #74895 üzenetére
A probléma abból ered hogy csak erre az egy hibára koncentrálok , mármint a videó akadásra
. De pl már csukott szemmel megy a samba konfigurálása hogy lássa az SMBV1 es nasomat. Tudok frissíteni , telepíteni paracssorból , fel tudom mountolni a meghajtókat az fstab -al . stb ...
Itt Mate alatt csak egy adaptive és egy nincs beállítás van a compositor alatt.
-
válasz
Synaptic #74892 üzenetére