pl. a kalocsai cég és társai esetében is minden TV olcsón, az EU-ból jön be (szürkeimport, ahogy a ma átveendő TV-m esetében is így van), csak azt nem értem, hogy miért gyári garival hirdetik, mikor ezek a TV-k nem kerülnek regisztrálásra a Samsung Magyarországnál, tehát sántít a dolog... az a valószínű, hogy nemes gesztus a hivatalos Samu szakszervizben, hogy elfogadják ezeket a garipapíros TV-ket is, ha eléggé vered az asztalt gondolom, vagy pedig a hivatalos garancia csak a vevő megnyugtatását szolgálja ezen szürkeimportos cégek felől, mivel elvileg a weblapjuk alapján ők viszik el garanciás javításra (sőt, még cserekészüléket is biztosítanak elvileg), tehát egyáltalán nem biztos, hogy a hivatalos szakszervizben szervizelik, hanem ők rendelik be az alkatrészt és javítják meg
mondjuk ez egyáltalán nem lenne gond, a lényeg, hogy valóban 2+1 évig tartson a garancia, az teljesen mindegy (legalábbis pl. nekem), hogy helyileg hol szervizelnek, ha szakember végzi... főleg mivel általában panel, alaplap, táp, inverter cseréből áll a javítás és csókolom, mivel olcsóbb, mint keresgélni pl. egy elektronikai kontakthibát...
csak azt nem értem, hogy akkor miért hivatalos Samsung garival reklámozzák ezek a cégek a termékeket, miért megy a - a logikusan következtethető, de magánvélemény alapú - félrevezetés, ahelyett, hogy kiírnák, hogy 2+1 év gari van a TV-re ugyanúgy, mint a gyári garancia esetében, ugyanolyan fecnit is kapsz, csak hiba esetén az alkatrészeket mi szerezzük be valakitől és saját magunk javítjuk a garancia ideje alatt, nem pedig a márkaszerviz