Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4451) Horijózsi


Horijózsi
csendes újonc

Sziasztok!
Kétlemezes NAS-om (Synology) fent van a helyi hálózatomon. PC-ről látom a teljes tartalmát, de az MXQ Pro 4K médiaboxon futó KODI nem tudja betallózni a megosztott mappáit.
Próbáltam IP cím alapján és más módokon is (elérési útvonal alapján) nem jártam sikerrel.
Kérem segítsetek.Kezdő vagyok a témában.

(#4452) Beni2360 válasza Horijózsi (#4451) üzenetére


Beni2360
félisten

Beállítottad a samba 1-től 3-ig.
Itt egy videom
Én először a fajlkezeloben adom a NAS-t hozzá és utána már a Média tár hozzád adasa is könnyebb.
Ha kéri a nas belépési kódokat akkor az első alkalom al a fajlkezeloben add meg.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#4453) Horijózsi


Horijózsi
csendes újonc

Üdvözöllek!
Megnéztem a videót, szuper jó!
Mindent lépésről-lépésre csináltam. Amikor a NAS IP címét szerettem volna elmenteni - ahogy a videóban is van -, akkor a KODI Hiba ablakban "Operation not "permitted üzenetet dobott fel. Mit rontok el?

(#4454) Beni2360 válasza Horijózsi (#4453) üzenetére


Beni2360
félisten

Át kell nézni, hogy mik vannak engedélyezve (SAMBÁK) és ott ahol megadod az IP címet még lejebb meg kell adni a nas bejelentkezesi adatokat. A videóban ez nincs mert már ez az adat máshol nálam meg volt adva.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#4455) ziggi_zug


ziggi_zug
aktív tag

Sziasztok!
Az új TV-n elindítottam a KODI-t. (Soha nem használtam korábban) és véletlenül töröltem a "Movies" könyvtárat a bal oldali menüből. Sehol nem találtam, hogy ezt hol lehetne visszaállítani. Tudnátok segíteni?