- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- skoda12: Webshopos átverések
- GoodSpeed: iPadOS 26 A Liquid Glass varázsa
- sellerbuyer: Nem veszélytelen a RAM duplázás de vajon megéri?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mwin
kezdő
válasz
Thunderzolee #28964 üzenetére
"Xiaomi 4 Pro (2nd gen) is kb ugyanaz, mint az F2 Plus, de kicsit nekem fapadosabbnak tűnik - bár ez szubjektív."
Picivel keskenyebb a 4pro kormánya (akár még boltba is bemehetsz vele). Nem hagy cserben mikor az akksi 20-30%-on van. Végig ugyanakkora erővel megy, mindegy hogy 100 vagy 20% körüli az akksi.
És a hatótáv nálam pont a duplája lett. Ennyit amit írnak tech details-ben és a valóság között.
Legjobb döntésem volt lecserélni az f2pluszt a Xiaomi-ra. -
CobraKai
csendes tag
válasz
Thunderzolee #28971 üzenetére
Szia!
Nem feltételt írtam, szempontot. Ha nem tudja, nem gond, direkt azt is írtam, hogy minél nagyobb, nincs ott, hogy pl. legyen 10-es.
Akkor másképp kérdezem, OKAI Neon Lite-nál van jobb a kategóriájában?
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #28962 üzenetére
Sajnos ezt is tiltani kellene valahogy, hogy bárki készíthessen akku pakkot. Mert ez gyakorlatilag rossz kezekben robbanószer.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
Thunderzolee #28964 üzenetére
Köszönöm!
Az már nekem nagy segítség, hogy az F2 és F2 plus jó irany! A linkeket is köszönöm, ezek is neztem! -
AndrewTdi
addikt
válasz
Thunderzolee #28961 üzenetére
Igen, próbálom nézni a hirdetéseket és kifogni valami nem leharcolt f2-t.
A lányomnak keresek gödöllőn belül legfőképp iskolába járni ami oda vissza kb 4-5 km, de nyilván akkor már azzal járna le a városba is ha van valami dolga.
Nyilván a minél több annál jobb de nincsenek elrugaszkodott elképzeléseim -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #28956 üzenetére
Mondd, hogy ez valami vicc, mint Joe posztja volt, mert ha ezt így
valaki komolyan gondolta, abból gyönyörű tűzijáték lesz egyszer...Szerk: mondjuk 40 db cella az sehogy sem 200K, de ez így gáz.
Mea culpa, nem néztem a linket, csak a képet, 240 db cellára oké...
Megjegyzem, hogy 120s, az 432V névleges, nem tudom mire kéne,
de hogy semmi köze a mikromobilitáshoz, az ziher. Lesz vele baj.(Ráadásul ki akarja használni a cellák 15A terhelhetőségét... 13 kW,
de úgy, hogy baromi magas a feszültség: érintésvédelmileg is necc,
meg hát 12 modulnál 12 db BMS sem lesz olcsó. 10s24p talán még
kezelhető lenne 1 db BMS-sel. Ha valami házi energia tárolásra kell.
Viszont ott pont nem nagyon vastag vezetékkel szokták megoldani,
hanem cellánként biztosítva, ha egy döglik, ne gyújtsa fel a pakkot.) -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #28956 üzenetére
Maga a forrasztás (legalábbis jól csinálva) nem gond. Kár hogy szigetelő gyűrű kimaradt... Meg mondjuk fölöslegesen sok ónt tett oda... Ez így nagyon drága lesz a 120s végére
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #28932 üzenetére
Egy aktív van:
https://hardverapro.hu/apro/segway_ninebot_kickscooter_f2_plus_12_7ah_800w/Ez a kettő mostanában vált archívvá:
https://hardverapro.hu/apro/segway_ninebot_f2_plus_4/
https://hardverapro.hu/apro/segeay_ninenot_kickscooter_f2_pro/És még párat töröltek (egyiket konkrétan tegnap). Azokat valószínűleg eladták, amúgy alapesetben csak archiválódik. (Vagy újra felteszik.)
Július 1 óta, 14-en kínáltak eladásra F2-t. (vs2009 kétszer.)
| dátum | összeg | hirdető | szöveg |
| 2024-09-03 | 199990 | iktor | Segway Ninebot KickScooter F2 Plus - 12.7Ah - 800W |
| 2024-08-16 | 170000 | Szenzor | Segeay Ninebot KickScooter F2 Pro |
| 2024-08-07 | 170000 | vs2009 | SEGWAY-NINEBOT KickScooter F2 Pro |
| 2024-08-05 | 200000 | AKenyér | Segway Ninebot F2 Plus |
| 2024-07-28 | 160000 | Wareka V. | Ninebot KickScooter F2 Plus |
| 2024-07-22 | 194000 | puskasrobi | Segway Ninebot f2 Pro garanciás |
| 2024-07-21 | 170000 | Sick Boy | Ninebot F2 Pro elektromos roller eladó |
| 2024-07-19 | 150000 | Benseaf | Segway Ninebot F2 Plus |
| 2024-07-19 | 170000 | Smith11 | Ninebot F2 Pro E roller |
| 2024-07-15 | 159999 | hariandras | Segway Ninebot KickScooter F2 Plus! 370 futott km! garancia! BIZTOSÍTÁS NEM KELL RÁ! |
| 2024-07-14 | 150000 | atti.nader | Garanciális Segway Kickscooter F2 |
| 2024-07-13 | 169990 | Bruno54 | Segway-Ninebot F2 Pro, garanciális, makulátlan |
| 2024-07-13 | 120000 | Mivec | Segway F2 |
| 2024-07-10 | 180000 | vs2009 | SEGWAY-NINEBOT KickScooter F2 Pro |
| 2024-07-08 | 160000 | 6r4dw | Ninebot KickScooter F2 Plus | -
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #28885 üzenetére
168 000 Ft-ért ez valóban jó vétel, akkor is ha Kukirin.
-
válasz
Thunderzolee #28861 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Mindenképpen újban gondolkodom.
Kezdésnek szerintem most elég a Segway E2 E Pro.
Ha belejön és később szüksége lesz nagyobbra, vagy jobbra akkor lecseréljük. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #28780 üzenetére
De miért vicces? Nem egyszerű ezeket ragasztani. Szilikonról kb minden lejön. Oké ezen ott a gyári ragasztó maradvány, arra ragad. De amúgy az sem evidens, hogy vázra mi tapad. Több cucc, ami rc témában bevált (szabályzó, váz stb ragasztásra) itt mocskosul nem jött be nekem.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #28780 üzenetére
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #28672 üzenetére
Itt (athen) arulja az osszes nagyobb forgalmazo, de nem is akciozzak mar, beakadt az ara 799 euron. Amit akcioznak, az az F65i , 499 euro. Szomszedom vett is egyet, kiprobaltam, nagyon jo gepnek tunik.
-
snpetit
aktív tag
válasz
Thunderzolee #28674 üzenetére
Köszi a választ!
A tömör gumi lenne a lényeg. A használtat most kizárnám.
E2 Pro -ra lehet tömör gumit kapni? nem egyértelmű nekem mi való rá.
Összeghatár rugalmas valamennyire 150 + gumi pl. -
válasz
Thunderzolee #28651 üzenetére
Mert a gyökerek akkor még azt kommunikálták hogy 350W a határ.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #28637 üzenetére
Nem, mert a hőbörgéstől nem vinne előre.
Inkább a megoldásra koncentrálnék."Márkásnak hitt".
Az nem hit kérdése."és máris gariztatással kellene indítanod ..."
Ezt pont te mondod? Nemrég még mentális betegséggel vádoltad azokat, akiknek garanciális igényük van ezekkel a rövid fejlesztési ciklusú műszaki termékekkel.Nem csak a típusokat egyre nehezebb követni, hanem hányadik generációnál tartanak és mely üzemben készülnek.
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro
Ninebot (Changzhou) Tech Co., Ltd.Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (2nd Gen) és Xiaomi 4 Lite
Brightway Innovation Intelligent Technology (Suzhou) Co., Ltd.Xiaomi 4 Lite (2nd Gen)
Shenzhen LEQI Intelligent Technology Co., Ltd.A vezérlő, a váz és sok más szempontból is van jelentősége hol készülnek.
De a rendkívül dinamikus fejlődési ütem ezzel jár. Minden vásárló egyben tesztelő. Mobiltelefonoknál is ez a helyzet. Persze a régi Ericsson és Nokia telefonok milyen tartósak voltak, mert volt idejük évekig csiszolgatni azt az 1-2 funkciót, ami köré épült a készülék. Mára nemcsak piacvezetőnek szűntek meg, hanem sikeres gyártónak is.A Xiaomi mai napig gyárthatna azonos kaptafára készülő 8,5 hüvelykes rollereket milliós példányszámban, miközben a többiek hónapról hónapra új funkciókkal és szolgáltatásokkal rendelkező modern példányokkal jönnek elő, melyek sokkal szélesebb igényeket próbálnak lefedni. Az intenzív fejlesztési ütem hibákkal jár, de 3% körüli meghibásodási arány kevésbé fájó, mint innováció hiányában elveszíteni a piacvezető szerepet.
-
válasz
Thunderzolee #28637 üzenetére
Xiaomi 4 Pro (2nd gen) Na vazze... ez is? Mert egyébként az lett volna a terv, hogy az E2 PRO-t eladom gariztatás után... és veszek egy ilyet... de lehet az lesz, hogy marad az M365 meg a PRO2. Utóbbi kivisz Berettyóújfaluig is...
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #28622 üzenetére
Inkább tűnik izomból történő hőbörgésnek, mint értelmes gondolatok megosztásának.
A Ninebot eKickScooter E2 Pro (051405U) saját dokumentációiban olvasható, hogy számos akkumulátorral rendelkező tanúsítvánnyal rendelkezik. Még hogy nincs ISO megfelelőség, és minőségbiztosítás.
Certifications
This product is certified to ANSI/CAN/UL2272 by SGS.
The battery complies with UN/DOT 38.3.
The battery complies with ANSI/CAN/UL2271.E három közül leginkább az utóbbi fontos (az előbbiek az akkumulátorok szállításával és gyártásával kapcsolatos tanúsítványok).
"Az UL2271 tanúsítvány az LEV-ekben használt akkumulátorok kritikus biztonsági szabványa. ... A szabvány a LEV járművekben használt lítium-ion akkumulátorok tervezésének, gyártásának és tesztelésének biztonsági követelményeit tartalmazza."
(LEV = light electric vehicles, könnyű elektromos járművek, pl. robogók, kerékpárok, rollerek.)Garancia élettartamban pedig kifejezetten élen járnak.
Rollereknél az sem ritka, amikor az akkumulátorra csak fél évet vállalnak.
Ennél a Segway, Ninebot terméknél
90 nap olyan kopó alkatrészekre vonatkozik, mint letámasztó, sárvédő, stb.
180 nap: töltő, fékkar, csengő, stb.
1 év: kijelző, vezérlő, dobfék, lámpa, stb. és Battery Assembly, ami az akkumulátor, mint komplett egységet takarja.
2 év: váz, motor, stb. és Battery Compartment, ami az akkumulátor egyes egységeire vonatkozik.Ezzel szemben meg lehet nézniu a Kugoo mit kínál:
https://www.kugooscooterusa.com/pages/warranty
https://www.kugooescooters.com/pages/warranty-policy
KUGOO offers a 12-Month (6-Month for battery)
Akkumulátor 6 hónap garancia
Motor 6 hónap garancia
Vezérlő 6 hónap garancia
Töltő 3 hónap garancia
Kijelző 3 hónap garanciaÖssze lehet hasonlítani a kettőt. Mégis miként tudna ilyet vállalni ISO megfelelőség és minőségbiztosítás nélkül?
Miért pont a Kugoo? Ninebotról van szó, a Xiaomi és az Okai lett megemlítve hogy azok is szarok. Elterjedtségben kb. ez a csodás KuKirin / Kugoo következik utánuk. ha nem tetszik a Ninebot, itt van ez a remek gyártó, vagy ott az Aovo Pro, iScooter és egyéb kínai szutyok.
Amúgy meg miért probléma, ha a kijelző szerint csak 98%-os a töltöttsége?
-
válasz
Thunderzolee #28601 üzenetére
Nem véletlen, hogy egyre több nagyváros, sőt, ország (Málta) tiltja be a bérelhető rollereket.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #28601 üzenetére
Eso utan koponyeg. Akkor tanulnak meg, ha a baleset elott el lennenek kapva. Viszont egy ilyen balesetnel mar valoszinuleg a balesetbol is megtanuljak, az itelet csak hab a tortan.
-
válasz
Thunderzolee #28601 üzenetére
Pár napja valaki írta itt a hozzászólók között, hogy ez egy, mondhatni mintaszerű dolog. Bérelt roller, részegen az éjszakában, aminek borulás a vége, sajnos néha végzetes kimenetellel.
Inkább NE legyen ilyen! De nem is értem az embereket... huszonévesek halnak bele egy-egy ilyen balesetbe, ráadásul olyanok, akik előtt még 50 évnyi élet ott lenne... inkább részegen eldobják maguktól az egészet... -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #28580 üzenetére
Itt van példának egy Xiaomi BMS-modul:
https://aliexpress.com/i/4000146721395.html
Láthatod, hogy nincs rajta balanszírozó áramkör.
-
kisfakir
csendes tag
válasz
Thunderzolee #28571 üzenetére
Köszönöm válaszokat.Megbízas alapján keresem a megfelelő rollert az elképzelések,és a rászánt ősszeg figyelembevetelével,leginkább városi cirkálásra.A szomszedos tóig eljutni kerékparúton,és vissza kb.ez lenne a felhasználasi igény.Az 50km nem szentírás,csak nem baj ha van benne tartalék.Átnezem az altalad javasolt jargányokat.Köszi!
-
kisfakir
csendes tag
válasz
Thunderzolee #28563 üzenetére
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro(2nd gen) .Ez nem lehet jó?
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
Thunderzolee #28450 üzenetére
Szia! 15 éves múlt, max. 50kg, 150-160cm, a terep szinte tök sima (Kisalföld), max. 15-20km/nap.
-
mwin
kezdő
válasz
Thunderzolee #28381 üzenetére
A Xiaomi pro 4 (2nd) is felmegy a dombokon sőt...
-
fcbarca
őstag
válasz
Thunderzolee #28372 üzenetére
Na ez elkerülte a figyelmem. ezt a 600 w. emelkedőn és gyorsításkor is tudja tartani? Illetve ez miatt kell rá a biztosítás, nem? Köszi
-
fcbarca
őstag
válasz
Thunderzolee #28353 üzenetére
Köszönöm. Melyiknél erősebb a motor, illetve az akksi? Nem tudom, lehet e hinni a leírásoknak, mi 3 300 watt, kukirin s3 pro 250/350 wattot írnak
-
mwin
kezdő
válasz
Thunderzolee #28048 üzenetére
Szóval nagyon jó döntés volt visszavinni az F2 Pluszt és venni egy Xiaomi pro 4 (2nd).
A Xiaomi 30km városi használat után (4 híd, 2 garázsfeljáró rámpa, parkos dimbes dombos.) még 19km hátralevőt jelzett.
30km-nél semmi lassulás vagy erő csökkenés, igazi Xiaomi feeling.
Az összecsukása is tökéletes. Az F2-nél majd szétment az újjam a kiakasztásnál, igazi tervezői failure. Biztos első rollernek jó kis darab az F2 de úgy, hogy előtte is Xiaomi-m volt tudok mihez viszonyítani. -
válasz
Thunderzolee #28125 üzenetére
Kár hogy ez a mérés így SEMMIT NEM ér!
üresbe nekem is megy 70.et, de ha rá állok a ~100.kilómmal akkor már csak 53-55.öt!
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee #28095 üzenetére
A bekeretezett rész egy kibaszott nagy tudatlanságról tesz bizonyságot.
A Kresz szerint az elektromos roller gépjármű.
"[link]
Kérlek olvasd el, ha már annyit dolgoztam vele!KRESZ hivatkozik a KÖHÉM rendeltre, hogy mi számít SMKP.-nak.
KÖHÉM függeléke leírja, hogy az összes kétkerekű gépi meghajtású jármű minimum SMKP, kivéve a felsoroltakat.
Ezt hívják kiterjesztő értelmezésnek.
Lásd például a pedelecet, ami ott van a felsoroltak között, de a roller meg nincs, tehát a "pedelec" nem, de az elektromos roller teljesítményétől függően minimum SMKP, ha közlekedsz vele a járdán, bringaúton, vagy úttesten, akárhol.
Ennél egyszerűbben nem tudom leírni." [link]
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #28074 üzenetére
Nem hinnem, hogy kellene. Alza is ugy arulja a steamdecket, hogy atalakitot ad melle ingyen. Sot, a dokkolot is angol dugaljos toltovel adja, de ahhoz meg atalakitot se ad.
-
jansky1
senior tag
válasz
Thunderzolee #28074 üzenetére
Én is meglepődtem, de ezt írja a koma az oldalon. Link
-
jansky1
senior tag
válasz
Thunderzolee #28072 üzenetére
Rendben, köszi. Euronicsnél most 140k, akkor erre ruházunk be.
Egyik értékelésben az van, hogy UK konnektoros a töltője. Elég egy átalakító, hogy tölteni tudjuk? -
jansky1
senior tag
válasz
Thunderzolee #28061 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ. A listát megnézném, de szerintem nem azt az oldalt linkelted, amit szerettél volna.
Az E2 Pro, csak, hogy ne értsük félre egymást, az a Segway-Ninebot féle? -
válasz
Thunderzolee #27893 üzenetére
Bocsi ez a poszt szerintem elkerülte a figyelmemet.
Egyébként ha jól értettem, azért nem vettél 350W-osnál nagyobb rollert, mert komolyan attól félsz, h "el kell majd adnod".
Igen, így van. Ha SMKP-nak minősíti, akkor számomra nincs onnantól kezdve értelme.
Akkor robogóra váltás, és nem 25-tel cammogás, hanem 45-tel cammogás van.Én törvénytisztelő állampolgárnak tartom magam, de életszerűtlennek tartom, h az lesz majd a helyes, h mindenki eladja az F2-t, G2-t, 4 Pro (2nd gen)-t, és 7650mAh-s akksinál nagyobbal rendelkező rollert senki se fog venni ezentúl. Tehát ez a kettő marad: Xiaomi 4, és Segway E2 Pro. Ha ez nem elég, akkor meg csak a G30 jöhet szóba, mert a többi már nagyobb 350W-nál.
Az akkumulátor mérettel nincs baj ameddig a roller el nem éri a 25 kg-ot. Az csak a tömeget növeli a PRO 2-ben is 12400 mAh-s akkumulátor van, 4 kilóval könnyebb mint az E2 PRO, és hozzá képest, kimegy a világból. Volt itt egy cikk, hogy a Ninebot, ami nem kamuzik, addig visz, ameddig ígéri.
Meg is van:
Ninebot Kickscooter E2 - őszintén, tömören - Mobilarena Autó+mobil tesztA Ninebot márkájú Kickscooter E2-t pont ehhez az összehasonlító videóhoz kértük el, ám mivel kvázi ez lett annak a tesztnek az egyértelmű győztese, ezért érdemes vele külön is foglalkozni. Már csak azért is, mert ebben az ötösfogatban minden érték alapján ez volt a leggyengébb modell — de vajon akkor hogyan nyerte meg mégis az összehasonlítást? A válasz pedig egyszerűbb, mint gondolnánk: ők voltak az egyetlenek, akik nem hazudtak, illetve ők voltak az egyetlenek, akik a vállalt paramétereket kevéssel fagypont feletti időjárási viszonyok mellett is tudták hozni. Mindenki más többé-kevésbé túlzott, a Navee nagyon, a többiek kevésbé, de a Kickscooter E2 szögre azt nyújtotta, amit ígért is
Nos az én tapasztalatom az, hogy pont a Xiamo az amelyiknél nem kell annyit trükköznöm, hogy, hátszél legyen, meg lejtősebb lehetőleg és főleg nem 15 km/h, hogy az elméleti hatótávot el is érjem gyakorlatban!
Ami a magyar társadalom tagjai között kint lévő rollereket illeti pár gondolat:
1. Sok olyan van, amelyik már 3-4 éves, ezek között nagyon elterjedt a Xiaomi alap 250W, a PRO és PRO 2 300W-osak, tehát benne vannak a limitben, úgy is kalkulálhatnak, hogy ezek még egy két évig bírják, utána meg 400W-osat csak SMKP-ként.2. De tegyük fel, hogy most nagyon elterjedtek a 400W-os Xiaomik, Segwayek (pontos adatok nincsenek), és szerinted ez hol érdekli ezeket fent? A tulaj oldja meg úgy, hogy kötelezőt köt rá, SMKP jogsit szerez, bukósisakot, és kerékpárúton keresztül halad! Ha nem megy, akkor adja el! A rendőrök rá lesznek állítva erre, mert nagyon jó kis pénzbehajtás ez.
Itt Szoboszlón nagyon erős a közlekedési rendőri jelenlét.
3. Lehet majd venni kis gyenge vacak rollereket, amik 20-szal is alig bírnak menni, meg 20 km-t megtenni is csk hátszéllel meg 65 kilóval.
4. Látszik, hogy nagyon nem prioritás náluk a rolleres közösséggel való kommunikáció. Már évek óta tervezik ezt a dolgot, akkor még a 350W-os limit jónak tűnt. Az, hogy időközben a 250-esek és a 300-asok eltűntek nagyhatóváúak közül, nem izgatja őket. Meglepő lenne ha eltérne a 350W-tól. Azért is felesleges a sebesség mellett a teljesíténylimitet belerakni, mert KRESZ-t nem sűrűn szokás módosítani. Ki tudja pár év múlva, hogyan alakul?
Tehát:
1. Nem érdekli őket
2. Dilettánsok
3. Lassúak
4. Majd bejelentik, hogy megszavazták, aztán helló. -
xekta
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27960 üzenetére
Na pont az insura-n nem tudtam megnézni, hogy mik a lehetőségek, mert 25kg alatti a roller és 25 a végsebessége, így nem enged továbblépni, mert nem lehet rá kötelezőt kötni. Megnézem a többit, köszönöm mindenkinek.
-
nickcreeper
tag
válasz
Thunderzolee #27889 üzenetére
Akkor most agyalhatok ezen is 😂
Az F2 annyira rossz? -
válasz
Thunderzolee #27862 üzenetére
Az E2 PRO-t azért vettem, mert a PRO 2 beázott, és egy roller nem roller, kellett tartalék. Másrészt a PRO 2 sokkal könnyebb, ezen a lépcsőn cipelem fel és le őket:
Harmadrész azért lett E2 PRO és nem 4 PRO 2ND, mert 400W-os az utóbbinak a motorja. Az F2 Plus pontosan ezért esik ki, mert ezek úgyis 350W-nál fogják meghúzni a határt, és akkor adhatom el... mert mindjárt nem mehetek vele kerékpárúton belterületen. Nem hazardírozok hátha meggondolják a félkegyelműek.Az E2 PRO nehéz, de baromira kényelmes, így ha az F2 Plus 350W-os motorral lenne, nem is Xiaomit vették, hanem azt, pl mert fontos, hogy legyen rajta irányjelző, mert egyrészt vagány dolog a rolleren, másrészt majd idővel azt is kitalálhatják, akár ezek, akár az EU.
Szerk: egyedül használom a három rollert. -
aztax
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27805 üzenetére
Írod hogy 50nel nincs gond. De úgy tudom hogy 50 a gyári előírás is.(mind a két kerékre 50?abban nem vagyok biztos) Viszont akkor csak azoknak dörzsöli ki egymást akiknek ez alá volt fújva?
-
válasz
Thunderzolee #27805 üzenetére
Meg a guminak(ami legtöbbször, nem is gumi hanem valami nejlon keverék) sem lesz olyan jó tapadása az úton, ha túl keményre van fújva!
-
Davebowman
senior tag
válasz
Thunderzolee #27769 üzenetére
Nektek legyen igazatok!
Akkor az aktuális üzemben tartó a tulajdonos lesz!
Aztán persze ott van az az eset, ha a rendőr megállít, hogy "ellenőrzés" és kiderül, hogy a járművemre NEM kell kötelező, akkor elenged? Mi alapján fogja tudni, hogy mi a típusa/teljesítménye/súlya...ezt messziről nem fogja látni. Korábban ezért írtam, hogy ha megpörgeti kézzel a levegőben a kereket és a mutató 25km/h-t mutat, az bizonyíték-e neki, hogy nem tudok vele 30km/h-val menni, holott a romot be lehet lőni 30-ra....ha a rendőr ismeri a típust akkor talán.
Ez csak a valós körülmények miatt érdekel, nagyon nem izgatom magam. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #27735 üzenetére
Amúgy bárki elhitte, hogy 275Wh elviszi 40 km-re? Nyilván ha szinte
lenullázzuk a légellenállást, mert egy nyugdíjas csiga megelőz, akkor
esetleg lehetséges <7 Wh/km fogyasztás. Minden más esetben nem. -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Thunderzolee #27735 üzenetére
35km nem arra a fokozatra van megadva, ezt úgy megsúghatná neki valaki... [link]
E - 15km/h, max. 40km
D - 20km/h, max. 35km
S - 25km/h, max. 27kmEzt ígérték, egyik kizárja a másikat, nem lehet csak úgy csemegézni a számokból, ami tetszik.
-
intuicio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27724 üzenetére
Szeretném meghagyni ezt a vezérlőt, mert semmi baja. St-link-em az van, előző F40E-is meg tudtam hackelni. Már csak a fájl kellene, amit rá kell tölteni. Erről van esetleg valami tutorial féle?
Ez pl menne nálam?
Segway Max G2 Speed unlock tutorial. Android only -
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27731 üzenetére
Persze, de eddig nem kellett néznem
. Munkahelyemen mellettem van, de a másik oldalátom mindig.
-
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27729 üzenetére
Újonnan vettem, Kínából rendeltem.
G30P, akkor kell rá kötnöm.Köszi a válaszokat, nem tudtam, hogy az oldalán vannak az adatok.
-
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27727 üzenetére
Gyári szoftver van rajta. Még 2022-ben vettem, szerintem a global verzió, mintha D lett volna a végén. Semmit nem mókoltam, beállítottam Magyarországot és azóta S-ben 30-al megy.
-
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27725 üzenetére
Mondjuk az enyém 30-al tud menni S fokozatban.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #27719 üzenetére
A lengéscsillapítónak nem csak előnyös tulajdonságai vannak.
Méretnövekedés mellett a súlynövekedés sem annyira kedvező tulajdonság. És a rollerek általában sorozatban jelennek meg, ahol eleve a legnagyobb hatótávú, tehát alapból legnehezebb példányok kapnak még extra súlyt. Ezáltal a szállíthatóság duplán is kárt szenved. Árakról nem is beszélve.Hollandia viszonylag gazdag ország, egy főre viszonyítva valószínűleg ott van a legtöbb kerékpár. Meg lehet nézni hogyan néznek ki. Nem sok bicajon látni lengéscsillapítót. Teljesen egyszerű drótszamarak, agyváltósak, vagy egy sebességesek. Ezekből van a legtöbb.
Fietsflat Amsterdam centraal kifejezésre bárki rákereshet a kedvenc képkeresőjében, vagy utcaképen.
Dániában, a másik nagy kerékpáros országban hasonló a helyzet: Nørreport station Copenhagen. -
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #27712 üzenetére
100millio legy nem teved erveles
-
abrtom87
tag
válasz
Thunderzolee #27712 üzenetére
De kibírjuk, csak ahány tesztet néztem, olvastam, mind kiemelte, hogy érdemes megvenni rá. Ha mindenki mondja, hajlamos vagyok elhinni.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee #27711 üzenetére
A Lidl kézi kompresszor tök jó hozzá
Ennek a rollernek jól kint van a szelepe -
abrtom87
tag
válasz
Thunderzolee #27688 üzenetére
Szia. 5x kilós nő hajtaná. Nem akarunk százezreket kidobni, mert maximum 1-2 alkalommal lenne hetente használva, akkor is 10-15 percre. Nem napi használatban lenne. Használtat nem akarunk venni! Kell a garancia. Viszont a lengéscsillapítót azért preferálnám, mert belegondolva egy kátyúba hajtva anélkül, mintha gerincen rúgnának kb.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #27689 üzenetére
Semmit nem írtam lakott területekről: országút értelemben írtam én is.
Megjegyzem, a főútak is országutak, bár vannak lakott területen belüli
szakaszaik, amire más szabályok érvényesek, pl. valóban nem 90 km/h. -
dunc
nagyúr
válasz
Thunderzolee #27663 üzenetére
Eddig csak a Pécsen is bérelhető HOPP -al mentem, az nekem tök oké, kivéve a vesémet kirázza!
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #27664 üzenetére
Kerékpáros fórumokon lehetne ennek utána járni, mert ott nagy a hagyománya ennek a kérdésnek. De szerintem nem egyértelműen rosszabb a megfelelő acél váz az alu ötvözetnél.
Alapesetben a könnyebb súly miatt az alu ötvözetet jobbnak tartom, de az alu általában merevebb, emiatt egy felfüggesztés nélküli roller kényelmetlenebbül átveheti az út egyenetlenségeit. (Alu KTM-em rosszabb, mint az acél Scott).
A bikeradaron azt írják az acél drágább is az alunál. És tartósabb, kevésbé hajlamos az elfáradásra, komfortosabb.
Konkrét gépeket egymáshoz hasonlítva derülne ki az igazság, mert nagyon sok múlik a geometrián is.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #27652 üzenetére
OKAI-nál a TMX szervizet volt szokás szidni, akik nagyon régóta eléggé rossz hírrel rendelkeztek. Amikor vettem a rollert, akkor még ők voltak megjelölve garanciális szervizként.
Egy ideje (hónapok óta) viszont ez áll a honlapjukon:
https://okai.hu/szerviz/
"Szerviz partnerünk a Tanfield Technika, a rollered javításáról ők fognak gondoskodni."A cég honlapján ott vannak az árak, és ez önmagában már átlagon felüli a tájékoztatás. Pl. előre közlik, hogy a garanciális futár az ingyenes. (Hiába vonatkozik erre törvényi kötelezettség, sokan ezt nem hirdetik, hátha az ügyfél magánúton elintézi, és akkor nem őket terheli a költség.)
https://tanfield.hu/szolgaltatasok/okai/Szolgáltatásuk minőségéről nem tudok nyilatkozni, nem volt hozzájuk szerencsém.
A Ducati, aprilia és más elektromos járművek javításával is ők foglalkoznak.
https://tanfield.hu/szolgaltatasok/eroller-szerviz/Magyarán csak annyi igaz a megjegyzésedből, hogy az OKAI eredeti garanciális szervizével sokan nem voltak megelégedve, de most már más szervizeli őket.
-
dunc
nagyúr
válasz
Thunderzolee #27652 üzenetére
Esteleg a nagy testvére? Az is gyenge? A márka eddig bevált mindenben! XIAOMI .
-
dunc
nagyúr
válasz
Thunderzolee #27652 üzenetére
Látod most már azt se tudom mi kéne! Emelkedő pont lenne benne.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #27648 üzenetére
Tetszik ez a 3 kerekű elképzelés. De olyan szélesen vannak azok a kerekek, ha szembe jön egy másik ilyen, akkor megnövekedhet annak veszélye, hogy összeakadnak. És ilyen nagy távnál nehéz úgy hangolni, hogy magas tempó mellett ne éljenek külön életet. Inkább lassú tempóhoz jó.
Szűkebb felépítéssel idősebbeknek el is tudnám képzelni.
És ahogy mondod a hátsó kerekes stabilabbnak tűnik. Bár személyautók között is volt olyan háromkerekű, ahol elől volt kettő, hátul egy. Nem csak a Velorex, hanem más csodák is. Lényeg, hogy ott elől volt a súlyközéppont, a hátsó messze hátul volt, szinte csak támasztott.
-
válasz
Thunderzolee #27655 üzenetére
Tessék a teljes jelentés:
Nem levágtam, hanem nem fért ki, de az előző képen is látszott, hogy 12 óra 54 perc 44 másodpercig tartott a rögzítés, így az átlagsebesség nem releváns. A cél ugyanis az volt, hogy az adott napon, GPS-szel mérve, mennyit bírt. Volt benne 3 km 25 km/h-val megtéve, mert sietnem kellett, a többi kisebb részben 20 km/h, nagyobb részben 15 km/h, mert ez egy turistaparadicsom, ahol az összes kerékpárúton hömpölyög a nép. Ott felesleges D-be kapcsolnom is.Azt sajnálom persze, hogy a Ninebot - a klónokat nem tudom, azok nem is érdekelnek -, eltér a standart 20 km/h-tól, és 15 km/h-ra vonatkoznak az adatok. De én egyébként azt néztem amikor megvásároltam, hogy 20 km/h-nál jobb vétel mint a sima M365 hatótávban is, hiszen 35 km-t tud. Városon belül meg az M365 is elégséges volt.
-
válasz
Thunderzolee #27652 üzenetére
Hagyd már ezt a hülyeséget, hogy 20 km-t tud legalább! Tegnap linkeltem, hogy nálam 40-et is tud.! Pont annyit amit ECO módban elő is írnak.
-
válasz
Thunderzolee #27606 üzenetére
és mi a helyzet a motorral? az 1dolog hogy az aksihoz/vezérlőhöz nem megy víz de a motorba simán bejut!
-
aztax
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27606 üzenetére
Köszönöm!
Enélkül a pumpa nélkül fel se lehet fújni? Ha vki vesz a médiaba egy rollert az hogy fújja fel?Elég soknak tűnik 17 ezer egy pumpaert. De lehet csak mert új az egész nekem.
Még azt az egy dolgot kérdezném, hogy ugye androidos teló is jó az alkalmazáshoz, ami a roller beallitasaihoz kell?
-
válasz
Thunderzolee #27597 üzenetére
Az E2 Pro miért is nem normális?
-
aztax
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27598 üzenetére
Órák óta olvasom ezt a fórumot, és én is több helyen láttam ezt a Segway F2-t. Zselés kerek, index, bírná a napi 20kmt,szóval jónak tűnik. De amiről még nem olvastam, az az hogy mi történik például egy ilyen F2vel ha elkap vele egy 10 perces zuhé? Bírják? Mert ugye munkába jövet-menet ez simán reális veszély.
-
válasz
Thunderzolee #27589 üzenetére
E2 sorozatnál ott sincs.
-
aztax
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27592 üzenetére
90kg+cipő +hátizsák szóval vegyük 100nak. Lenne odafelé és vissza is 1-1 felüljáró. A többi sík terep. Városban járda, és országút melletti bicajút.
Elég nekem végülis ha 25km/h-val megy.
Ha naponta jobb is tölteni, akkor elég egy olyan ami alapból 40 km hatótávú. Mert azt lefelezve is kijönne belőle az én 20km-em.
Így nézve mit ajánlanátok? -
andrys83
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27589 üzenetére
A leirasban úgy volt hogy van.Mièrt vettèk el??Nincs valami mókolàs?Nem mertem mas tipust bevàllalni
-
válasz
Thunderzolee #27403 üzenetére
Nem mindenki olyan hogy lesz@rom stílusú!
Én is vigyázok a cuccaimra, és engem is baromira bosszant ha akár csak egy mikrokarcolás is lesz bármelyik cuccomon!
PL: A bringám már 7.éves, és nincs rajta még egy hajszál karcolás sem, pedig a 7év alatt volt használva nem keveset, meg jópárszor átépítve! De ez igaz bármelyik más cuccomra amik akár 5-10.évesek azok is olyanok mint új korukban!
aki vett már tőlem itt az aprón cuccot az tudja miről beszélek!
-
válasz
Thunderzolee #27389 üzenetére
Nekem is 36V rémlett, csak lestem
[kép]
Ez megoldódott, nem is lehet oda beírni a polgári nevetLegalábbis szóközzel nem.
-
válasz
Thunderzolee #27364 üzenetére
A Nine DAsh nem megy vele?
-
válasz
Thunderzolee #27362 üzenetére
Pff. M365-ben, Pro 2-ben van. A Kugoo S1 Proban nem volt. Kocsiból miért nem szedetik ki?
Köszi, akkor nem én vagyok a noob.A Pro 4-ben sincs?😂
-
válasz
Thunderzolee #27333 üzenetére
Már én is lemondtam róla. Mert: Nincs sebesség limit beállítva neki, mint anno a Kugoo S1-nél, nincs applikáció.
Na most ugye érdekes, hogy nincs sebességlimit, mert EU-n belül a 25 km/h kőbe van vésve.
Aztán megint ott vagyunk, hogy a rendőr megbünteti az embert ellenőrzésnél mondván, hogy őt nem érdekli, hogy éppen akkor amikor megfogott 25-tel vagy lassabban mentem, a roller nem mehet többel. -
válasz
Thunderzolee #27334 üzenetére
Nem! Nem poén volt!
Aki nem használja ki az adott gép tudását miért fizessen 3-4X felárat?
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #27317 üzenetére
Igen, de a lényeget lehagytad. Vegyük a Világgazadaság cikkét.
"Az elektromos rollereket a rendőrség statisztikai célból új kategóriákba sorolta be.
...
... a rendőrség – egyelőre kizárólag statisztikai célból – új járműfogalmakat alkotott, és 2024. január 1-je óta ennek megfelelően adja át a személyi sérüléses közúti közlekedési balesetekkel kapcsolatos statisztikai adatokat. ..."Ezek a halmazok semmilyen EU-s vagy hazai rendelettel nem állnak összhangban, és nem is kell hogy így legyen. Mivel ezek statisztikai célú adatgyűjtés miatt lettek létrehozva. Dolgoztam rendőrségen meg korábban közigazgatáson, nem árt picit látni hogyan mennek ott a dolgok. A rendőrségen belül a mérőszámok majdnem olyan fontosak tudnak lenni, mint egy olyan termelő cégnél, ahol teljesítmény-arányos a bérezés. A mérőszámok és a statisztikák azért fontosak, mert néha segítenek rávilágítani a probléma lényegére. A határok tologatásával pedig úgy lehet játszani, mint ahogy a választási térképek átrajzolásával szoktak játszani a politikusok.
-------
Az elnevezésekkel helyből van egy komoly probléma.
A három kategória:
(1) motoros roller,
(2) kis teljesítményű motoros roller
(3) nagy teljesítményű motoros roller.Vegyük a következő mondatot: "Ezek alapján január elsejétől április 30-ig 117 olyan személyi sérüléssel járó közlekedési baleset történt, amelyben motoros roller (e-roller) vett részt."
Ezt a 117 balesetet melyik kategória szereplői hozták össze?
- 1-es csoport, a motoros roller képviselői?
- 1-es, 2-es, 3-as halmaz együttesen, tehát valamilyen motoros roller?
Egyszerűbb lett volna kis-, közép- és nagyteljesítményű motoros rollernak hívni őket.Továbbá az egyik leglényegesebb dolgokról nem szól a statisztika.
117-esetből 96 esetben magyar, és 21 esetben külföldi volt a résztvevő.
18% külföldi, miközben adott pillanatban Magyarországon tartózkodó közel 10 millió emberből talán ha 1-2% lehet külföldi. A 21 balesetező külföldiek szinte biztosan bérrollert használtak. A 22 ittas eset is nagyon magas. Itt is valószínűleg többnyire bérrollert használók lehettek túlsúlyban.
Örülök a bérrollereknek, de szinte külön szabályért kiáltanak. (Pl. 22 és 6 óra között csak 18 km/h sebességgel lehessen velük haladni.) -
válasz
Thunderzolee #27320 üzenetére
A feszültségre nem figyeltem tényleg, köszi
20-szal mentem ja!Igen, korábban néztem a listát.
4 Pro (2nd gen) 400/1000W 60km 9750mAh (48V) 19Kg
4 Pro Plus .........350/960W 60km 10200mAh (48V) 19.5Kg
4 Pro Max .........400/960W 60km 10200mAh (48V) 21.3KgNa a gond az, hogy az első sok helyen kapható, de 400W-os
A második sehol, a harmadik meg 400W-os. -
válasz
Thunderzolee #27315 üzenetére
Azt nem értem, hogy a Xiaomi Pro 2 12400 mAh-s akkumulátorral tudja a 45 km-t, nekem rendszeresen megvolt a Hajdúszoboszló - Hajdúszovát - Derecske - Tépe - Berettyóújfalu táv a két lakás között (36 km), és amikor nyáron hátszelem volt, akkor egyszer 40% körül volt az akkumulátor.
Aztán van a Xiaomi Pro 4 2 nd:
Xiaomi Electric Scooter 4 PRO 2nd Gen | MALL.HU
Aminél 10 000 mAh-s akkumulátor mellett 60! km-t írnak úgy, hogy a motor sem 300-as hanem 400w-os! Ez, hogyan lehetséges? -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #27271 üzenetére
E2 Pro esetén pedig csak 25 km/h a maximum. (F2 Pro a 32 km/h.)
-
do3om
addikt
válasz
Thunderzolee #27271 üzenetére
Már szóltam nézze meg a dobozt abba gortam bele minden papírt.
Mert az sem kizárt hogy 35km volt a cetlin!
Szóval a hatotáv. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #27258 üzenetére
"Az F2 Pro global verziója is csak 30at tud."
Rosszul tudod:
A felhasználói kézikönyvben is 32 km/h szerepel és a gyártó honlapján is ez az érték van:
https://support.segway.com/support_product.php?segcatid=83 -
intuicio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27259 üzenetére
Azon a képen egy Segway MAX G2-van, amiben van gyárilag lokátor. Na mindegy.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee #27261 üzenetére
Rendőrautó sebességmérője nem hiteles, csak egy Traffipax, és az is csak akkor, ha nem járt le a hitelesítése.
Ez a gurulok utánad és megmondom mennyivel mentél dolog nem hiteles.
Mit ír a jkv-be talán 30 vagy talán 50km/h órával hajtott?
100%-os sebességtúllépés mennyibe kóstál?Milyen biztosítási matricát kér? Létezik olyan ?
Nekem ilyen nincs, viszont van egyedi azonosítóm, ami szerepel a rendőr laptopján, vagy ügyeletén lévő rendszerben, ERGO a helyszínen ellenőrizhető, hogy van-e élő KGFB-m.
A sebesség túllépés bukta rémképre reagáltam, nem a biztosításra, de végül arra is megadtam a választ.
SZVSZ, aki kimegy forgalomba annak a jól felfogott érdeke, hogy legyen biztosítása - különben leperlik róla a gatyát is - vagy legyen vagyontalan az élete végéig.
-
intuicio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #27185 üzenetére
Nem nagyon értem a végét.
Gyári specs azt írja, hogy:
Apple Lokátor: Igen
Ergo nem értem, hogy miért kell bele plusz nyomkövetőt elrejteni. -
válasz
Thunderzolee #27230 üzenetére
Eddig nekem a Xiaomik bírták az esőt, de tegnap ez olyan felhőszakadás volt, hogy volt ahol alig láttam magam elé a bukósisakból, a ruhám szó szerint csupa víz volt, a cipőmből is ömlött a víz.
Ezen csak minimum IP67 minősítés segíthetett volna.
Példának okáért a Samsung Galaxy A54 5G telefonom is ugyanúgy kapta az esőt, de kibírta.
Pro 2 Dashboard-ból úgy látom, hogy csak utángyártott kapható, 15K-ért. Ma felhívok egy debreceni szervizt, hogy mit mondanak, van e nekik, vagy külön kell rendelni, egyáltalán az utángyártott megfelelő e, és vállalják e. -
Ciccuka
veterán
válasz
Thunderzolee #27162 üzenetére
Ennyit akar fizettetni velem:
Sokkalom (olyan 8 éve a robogóra feleennyi volt)union24-en nincs is olyan, hogy roller
-
xekta
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27200 üzenetére
Értem, köszi. Rairtam az F2-es srácra akit linkeltel, hátha megboltoljuk. Köszönöm a segítséget.
-
d@vee
őstag
válasz
Thunderzolee #27191 üzenetére
Köszi!
Ha rak ki ismét infót, megköszönöm már most ha megosztod -
xekta
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27196 üzenetére
Essentialt nézegettem meg azt ajánlották mások. Az f2 ilyen jó lenne? Alapvetően nem erdekel, hogy milyen márka, csak ne gyenge anyagból legyen és bírja a napi használatot. Nyilván utazni nem ezekkel akarok. Megnézem amiket küldtél, köszönöm.
-
xekta
csendes tag
válasz
Thunderzolee #27192 üzenetére
177cm es kb 75kg, megvacsorazva 76
újat leginkább. A lite ok tudom, hogy nem a legjobbak, robotporszivobol is kiindulva. Emelkedőn ritkán használnám.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #27185 üzenetére
Nekem ezért van 90 000 Ft-os ABUS lánc és 2 riasztó, plusz Airtag a rolleren. Ja meg ott se hagyom sehol
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee #27185 üzenetére
Örülök, hogy meglett a rollered!
Milyen fizikai védelem volt?
Milyen szerszámmal vágta el a zárat? -
fcbarca
őstag
válasz
Thunderzolee #27182 üzenetére
Sziasztok. [link] ez. A második képen látszik, elvileg van hozzá olyan tartó.
Olcsó rollerre, olcsó megoldást kerestem, a festéket simán leszedheti (nem izgat).
Ha szar, visszaküldöm -
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #27164 üzenetére
Jó érzés, hogy csak nekem van ott egyedül a GFB-m, lehet VIP-ként kezelnek
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #27162 üzenetére
Ezeknek nem szóltak, hogy nem az nyer, aki a nagyobb számot mondja?
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #27162 üzenetére
Megyek is a Gránithoz
, Köszi az info-kat nekem is kell kötnöm majd mindkét rollerre.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #27128 üzenetére
Próbálok olyan “prémium” márkát venni, aminek van szervize és nem törik ketté. Az elmúlt két hónapban megértettem mik a különbségek olcsó és drága Kínai modellek között.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #27119 üzenetére
Az iScooter iX3 hatótávja 35 km, ehelyett kellene 60-70 km.
DigiTX: senkit nem ölök meg, jobban rollerezik, mint itt egy páran, illetve az, hogy 40 km/h a vége nem jelenti azt, hogy mindig annyival megyünk. Olyan helyeken szoktunk gyorsabban menni, ahol nincs forgalom és egyenletes az út. Pl. a rakpart, amikor le van zárva. 70e Ft-os fullface sisakban és teljes protektrorban nyomja. Nem minden gyerek a gép mögött kockul, van, aki szereti az adrenalint.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #27119 üzenetére
Etwow 40el akar 20km t is tudhat
45 el nekem 15 kijött
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest