Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Dr.Zoo #5628 üzenetére

    Abszolút.:D Meg utána olvastam ennek a BEMF-nek. Arra következtettem,
    hogy "tempónál" nem a vezérlő veszi el az áramot, hanem ott már a BEMF
    miatt csökken.:B Jelentem, ez pontosan így van, szóval most 42 km/h-nál
    is adja a 11A-t, és még gyorsul! Más kérdés, hogy ekkora tempót kizárólag
    lejtőn tud (így menne akár 50-et is, de nem mertem elereszteni féktelenül),
    saját erőből már a 11A limitál meg esetleg még az, hogy benne hagytam a
    Pro kereket hátul, aztán az nem gurul olyan jól üresen. Sajnos nincs másik
    vezérlőm (azóta is jön Kínából), így dupla motoros tesztet nem tudok még
    megpróbálni: nem szaggatja szét az aszfaltot, de kellemesen gurul, 5 perc
    tesztet terveztem, de lett belőle egy fél órás akkugyilkolás folyamatos 11A
    mellett (néha benézett 12-be), nem volt rossz. Mintha a fék is jobb lenne...

    Vagy csak szorul a motor, és azért érzem így.:D És ezért nem megy 28-nál
    többet most sem. Kézzel nem volt egyszerű forgatni, ezért gondolom. Egy
    hézagolót elvesztettem anno, egyet meg lehet rossz helyre raktam.:))
    Este már kicsit ideges voltam, amikor összeraktam, forgott, de karistolt is
    benne valami, újra szétszedtem hézagoló át: megszűnt a hang, de egyben
    nehezebben forgott: kimértem, hogy nincs rövidzárlat, aztán próba kézből.

    B-L-A-C-K: köszi! Ha vki utánam szeretné csinálni, annak javaslom, hogy
    ne 1.3-as vezetéket válasszon, alig fért el, órákat szívtam egy-egy fázissal.

    Eredetileg 0.5-ös vezeték volt benne (7 db párhuzamos szál, 9 fordulattal),
    gondoltam nem baj, ha kicsit vastagabb lesz, de necces volt kivitelezni.:DDD

    Segítségnek/referenciának ezt az ábrát itt hagyom (ne legyen rá szükség):

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák