Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
Valakinek esetleg nem porosodika fiókban egy 2S5P akkupakk 13Ah körül? Esetleg 3S-ben ugyan ez, de inkább 2S-re vágynék. :)
"Oh my Goa'uld!"
-
nantu
csendes tag
-
DigitXT
nagyúr
Az anyacsavar lazaságának nincs hozzá köze, ám ettől függetlenül tök
jó, hogy kiderült, mert láttam én már olyan motort, amire nem figyeltek,
és a laza anya miatt elforgatta saját magát a villában. Ami megoldotta
a problémádat, hogy szétszedted + összeraktad: elmúlt a kontakt hiba.
(Ezek után nem kizárható, hogy a régi ECU is működne hibátlanul.) -
Peaceliker
addikt
Egy dolgokban segítsetek lécci.
12s akkupakkhoz milyen töltő kell, hogy nevezik ? Sehol nem találok,állandóan 42v os (10s) jön csak szembe
KösziSzerk: lehet mégis megvan. 50.4v néven ami van, az lesz?
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
phoenix1989
őstag
nincs véletlenül olyan bilincs amit nem kellene így rá hegeszteni hanem csak csavarral rögzíteni? akkor simán lehetne egy ilyent feltenni az m4 prora. -
nantu
csendes tag
-
synar
őstag
válasz phoenix1989 #16756 üzenetére
Hol vagyunk már attól, amit a nyár elején írtál, hogy a gyári alkatrészeket nem cseréled ki.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ez is érdekes indexre, úgy látom itt még nem volt róla szó.
Lumos sisak.Bár elölről ez sem látszik.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
nagyúr
Nyak, és az első villa. Hajlamosak eltörni. Persze vélhetően inkább
nehezebb pilóta, és kevésbé óvatos használat esetén, de aggályos.
A lehajtható kormány lötyögésre hajlamos. A gázkar kényelmetlen.
Utóbbi szerencsére csak az eSegway és hasonló mutatóujjas cucc
esetén igaz, ha jól látom, az Aldo S500-on félmarkolatos van, az jó! -
DigitXT
nagyúr
válasz Peaceliker #16767 üzenetére
Ha tuningolnod a gépet, akkor tempót akarsz menni. Ha pedig tempó
van, akkor nagyon nagy valószínűséggel jó ötlet a full face bukó. -
Peaceliker
addikt
válasz DigitXT #16768 üzenetére
Jóóó, azért annyira durva dolog nincs tervben
De, persze, anno simsonnal is sikerült olyat esnem, hogy a fejem tetején fordultam át és géppel szemben kezdtem felfogni, hogy mivan. 20al sem mentem tán.
Ez most onnan jutott eszembe, hogy le akartam írni, hogy 40 alatt fogok maradni tempóban...Szóval rollerezés az olyan, hogy nem az a kérdés lesz-e esés, hanem, hogy mikor?
"Oh my Goa'uld!"
-
rep3at
őstag
F30E problem: Amikor elindulok mintha berezonálna az első kerék, kis sebességnél. Szerintetek mi okozza? Eddig nem csinálta és nem tudom mire visszavezetni. Más: A tárcsát odavertem már párszor járdaszegélyhez, tolva idegesítő hangja van. Javítás megoldható vagy csere?
Forward thinking. كرر
-
Somatom
veterán
válasz Peaceliker #16767 üzenetére
Olyat kell venni, ami full face is, meg nem is. Én másfél hónapja vettem egy ilyet. Igaz, nem pont rollerre, de tulképp ahhoz is felvehetem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
yodamester10
őstag
Talán ez jövő nyárra olcsóbb lesz [link]
[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
válasz yodamester10 #16773 üzenetére
Mert jövő nyárra biztos minden olcsóbb lesz, még az euro is.
[ Szerkesztve ]
-
Imy
veterán
válasz yodamester10 #16773 üzenetére
Legyen igazad, eddig a tendencia nem azt mutatja.
-
rep3at
őstag
válasz yodamester10 #16773 üzenetére
Szerintem olcsóbb nem lesz, maximum a haszon lesz rajta több.
Forward thinking. كرر
-
bajnokpityu
félisten
96kg hoz én végül F40et vettem. 190 újonnan DHról. 17xért láttam G30LEt, de akkor már inkább új F40.
a héten érkezik meg, kíváncsi leszek mit szól a környékbeli emelkedőkhöz...villanyos cuccból én maradnék az újnál a helyedben. Ezeknek nem a kilóméter árt, hanem a töltések száma..
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
veterán
1. Hány kiló vagy?
2. Mekkora hatótávra lenne szükséged?
3. Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
4. Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogod használni, vagy rossz úton?
5. Mennyit költenél rá? Vagy minél kevesebbet?
Ez utóbbit már tudjuk, 150ezret max?Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
válasz yodamester10 #16773 üzenetére
Ez az Apolló ez milyen márka?
Mit lehet róla tudni?Ennyibe kerül egy G30 átalakítva ugyanígy 2x500W motorral 48V-ra, megnövelt akkukapacitással, első hátsó Shark lengéscsillapitóval.
Csak egyszerübb lett volna egyben megvenni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
TaaT
nagyúr
1. 120+kg
2. Munkába járás, 2x3,8km/nap
3. Sík terep, 1 emelkedő [kép]
4. Tűrhető minőségű bicikliútonbajnokpityu: Szerintem újban nem férne bele a keretbe egy roller.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
veterán
Na, hát ha ennyi a max, akkor pálcikaroller lesz ennyiböl csak.
Ezek vannak:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásBemásoltam mindet, h lásd a "választékot".
Viszont hiába, mert akkora súlyhoz sajna erősebb motor kellene.
A 300W-osak talán elegendőek, de inkább 350W-ost keresnék a helyedben.
A hatótávra ezek elegek:
Mi 3, F30, D28
Motorerőben meg ezek jobban bírnák:
F40, D38, G30LEAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek nagyságrendekkel jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, semmivel se rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő nyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a 350W-os jobban megy, mint a 300W-os.
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Emelkedökön a hátsókerekesnél nem kell "ránehezedni" a kormányra természetellenes szögben állva a rolleren felfelé haladva.
Ha külföldről rendelnél G30-at, az global (USA) verziós, azok alapból 30km/h-val mennek.Rolleres boltokban egyébként komoly szándékú vevőnek odaadnak rollereket, ki lehet öket próbálni, csinálhatsz F30-al, Mi 3-al tesztet, vagy egy nagyobb motorúval, melyik megy jobban.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
cekkk
veterán
válasz Thunderzolee #16706 üzenetére
Bocsánat a késői válaszért, de köszönöm szépen.
A Lime mekkora motorral van felszerelve? Nekem annak a gyorsítása pont elég, és ez max 25 is bőven jó arra amire én szeretném használni. -
yodamester10
őstag
Fél aksival már lökődni fogod azon az emelkedőn
Thunderzolee Talán Amcsi[ Szerkesztve ]
-
b.daniel
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek mennyi lehet a reális értéke egy teljesen újszerű Ninebot Kickscooter Max G30E II-nek?
297 km van benne ,1 hónapos, 220voltos vásárlás, ahol most 350k az új ára -
veterán
-
veterán
A Limeok 350W-osak.
Hát ha az jó, akkor a többi 350W-os is kb ugyanazt tudja.
Igaz, a Lime 48V-os rendszerű, nem csak 36V-os.Egyel feljebb a hsz-ban fel vannak sorolva a rollerek, át tudod nézni őket hatótáv, motorerő szempontjából.
D38, F40, G30LE, G30 a 350W-os rollerek.
Első lengéscsillapítót lehet venni utólag rájuk (Monorim, Sharkset). Asszem D sorozatra nincs még, F-re is csak Monorim.
F40 pl DHGateről 190ezer, jobban megéri mint idehaza megvenni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
bajnokpityu
félisten
2 féle lime van.
a kicsi az sztem 250W lehet max, és mütyür akkuval,
de a városban vannak komoly gépek is.b.daniel:egy garis, de másfél éveset 230ért próbál eladni a műszaki zacis a jófogáson és a marketplacen két hete, sikertelenül. és ő még számlát is ad róla, amivel 27%ot vissza tudnék igényelni.
eladó topping dac
-
veterán
Az a roller hiába 500Wattos, ha csak 36V-os rendszerű.
A másik amit linkeltél, amire "hasonlít", az ugye szintén 500W-os, de 48V-os rendszerű.Ez emelkedőn hiába 500W-os, nem fog jobban menni, mint egy 350W-os.
Viszont sajna pálcikarollereket nemnagyon árulnak 48V-os rendszerrel, 500 W-os motorral.
Ami 48V-os, az már általában lengéscsillapítót is kap, és nem a pálcikarollerek között tartják számon.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Thunderzolee #16790 üzenetére
Nono itt azért van félreértés rendesen: egy 36V-os roller is tud nagyon menni
emelkedőn. Csak adni kell neki kakaót. Adott motorteljesítmény adott (fázis)
árammal érhető el, így nem hiábavaló, ha kibírja a motor túlmelegedés nélkül.Valójában lassabb tempó esetén tök mindegy az akkufesz. Hiszen a motor is
töredék feszültséget lát. Amiért mégis számít, hogy kisebb vezérlők nemigen
mérik a fázisáramot. Csak az akkuból kivett áramra van korlát. Viszont P=U*I,
azaz a "11A" vezérlő 36V-on csak ~400W-ot tol a motorba, 48V-on ~530W-ot,
de semmi akadálya* a limit módosításával mondjuk 15A-t kivenni az akkuból.
Az meg ugye 540W. És lassabb tempó esetén még nem a BEMF limitál, tehát
ez a két konfig pontosan ugyanúgy tud menni az adott emelkedőn. Csak ha a
tempó is nagyobb, akkor fogy hamarabb el a 36V: kisebb lesz a végsebesség.*: persze csak ha az akku bírja. Egy 48V akku egyáltalán nem biztos, hogy ezt
jobban bírja, hiszen ha adott helyre kell begyömöszölni, akkor szükségképpen
kevesebb párhuzamos cella fér. Pl. 10s3p vs. 13s2p. Ami egyben azt is hozza
magával, hogy a 48V-os akku kisebb áramot tud, kisebb a csúcsteljesítményt:
elméleti max., korrekt cellákkal 30A@42V=1260W vagy 20A@54.6V = 1092W.
Gyakorlatban ennél rosszabb a helyzet, hiszen terhelésre esik a feszültség.Végső soron pedig a teljesítmény az, amitől gyorsul a roller, ill. amivel durván
tud emelkedőn hasítani: az extra feszültség a sebesség növelésére kell, hogy
tovább le tudjuk győzni a BEMF-et = még akkor is maradjon teljesítmény.De ha mellékhatásként fázis áram növekedés lesz, hamarabb ég le a vezérlő:
komolyabb aftermarket vezérlők vagy akár az alap Xiaomi is programozható
ilyen részletességgel. A tuner kockázatvállalási hajlandósága a "végső limit".
(Vagy mondjuk egy 230A, amitől már csak lefelé lehet eltérni a programban.)[ Szerkesztve ]
-
P3Dr0
senior tag
válasz bajnokpityu #16779 üzenetére
Én a 106kg hoz választottam az F40E-t. Nekem 1-2 nap és megjön, kiv leszek mit tud.
-
BaLee
addikt
Szintén zenész, szintén ugyanennyi kiló és F40E. Eddig elégedett vagyok vele maximálisan. Hatótáv tényleg kevesebb azért ilyen súlynál, de az úton van egy aluljáró ami után hasonló emelkedő van mint az itt belinkelt képen, ott 25 helyett 24-el megy felfelé.
Amit nem próbáltam, hogy hogy viselkedik 50% alatti töltéssel, ezt ma fogom tesztelni mert direkt nem töltöttem mielőtt eljöttem melóhelyre.
-
BaLee
addikt
Számolgattam, mennyibe kerül feltölteni az F40E akksiját. 10.2Ah-s az akksi, 36V-os a rendszer. Azaz 10.2x36= 367,2Wh, ahhoz hozzászámolunk egy 10% töltési veszteséget akkor 403,92Wh. Ez 35Ft/Kwh-al számolva 14Ft, piaci áron 28Ft?
Jól számoltam?
Csak, hogy van-e értelme egyáltalán cipelni a töltőt meg rizikózni a céges töltéssel és esetlegesen kockáztatni, hogy a töltőt lenyúlják? -
ultio
aktív tag
-
addikt
Neki szerintem gen1 motoros E II van, bár ez nem derült ki egyértelműen. Feljebb én is kérdeztem. E tekintetben ez fontos tényező, mert alapvetően különböző módon működik (kellene) a 2 különböző motorral szerelt típus.
Szerk.:
Ezért lenne jó mindig leírni a pontos típusokat, mert lehetnek (vannak) eltérések. Ellenkező esetben könnyen félre lehet egymást tájékoztatni.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
bajnokpityu
félisten
ha valaki szeret kockáztatni, emagon 250 br az M4 pro
eladó topping dac
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lightyear - befektetési app
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Spórolós topik
- Külpolitika
- OLED TV topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Egérpad topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest