Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
tr00p3r
addikt
válasz ludsimon #15886 üzenetére
Szerintem vegyél erőt magadon. Én 5 éve tekerek a városban, nyáron szinte minden nap. Csak és kizárólag a forgalom tagjaként és nem a "kerékpárúton". Szerintem sokkal veszélyesebb mint az autók közt. Nem csak rám nézve, de a gyalogosok, kutyát sétáltató nyugdíjasokra és többi emberre nézve is. Általában 26-30 km/h-val tekerek és nincs az az isten, hogy megtudjak állni egy bámészkodó turista figyelmetlensége vagy egy hosszabb pórázon tartott kutya miatt.
Amire figyelni kell a forgalomban:
- szemkontaktust keresni a sofőrrel
- állandóan "scannelni" a körülötted lévő forgalmatSajnos az, hogy elütnek vagy sem csak és kizárólag rajtad múlik. Te előzheted meg. Engem naponta 2x-3x is elcsaphatnának, ha én nem figyelném az autós reakcióját illetve nem próbálnám meg kitalálni a szándékát. A legsűrűbben az a helyzet, hogy nem vesznek észre. Mész 30 körüli sebességgel a külső sávban és ha van egy autónyi szabad hely, már sorolna is át az autó a baloldali sávból. Igen ám, de azzal, nem számol, hogy mire végre eldönti, hogy megy, én már ott vagyok és általában ilyenkor van az, hogy későn vesz észre. Én kitérek jobbra és ő meg akkorát ránt balra a kormányán, hogy nevetni tudnék. Mindig a külső sáv kb. 1/3-át elfoglalom. Így nem "szorítanak" a járdaszegélyhez és rendesen ki kell kerüljön (tehát index és előzés). Neked meg van helyed a veszélyesebb szituációkban kitérni. Azt vettem észre, hogy egyre jobban elfogadják az autósok a megnövekedett számú bringát az utakon.
A dugó tényleg jó dolog. Szeretek én is az autók sorait közt végig előzni, de nem egyszer nyitottak már rám ajtót. Külső sávban állt pl egy Honda, én mentem az autók között. Előztem a sort középen. A lámpa éppen zöldre váltott, gurultam előre és gondoltam kilövök. Erre ahelyett, hogy elindul a 3. helyről rajtoló Honda, kivágódik a bal hátsó ajtó és ugrana ki egy idősebb pasi. Én meg már nem tudtam megállni és telibe vertem a hátsó ajtó belsejét. Ha ugyanezt egy gyorsabb robogó vagy nagyobb motor csinálja, szerintem visszahajlik az ajtó... A faszi csak nézett. Ugyanezért tabu számomra az Andrássy úton lévő "kerékpársáv". Ha ott a fent említett sebességnél kinyitja neked valaki az ajtót, annak csúnya vége lehet. Ráadásul kitérni sem lehet, mert pont olyan "széles" a sáv, hogy egy kinyitott ajtó pont elzárja az utad. Eleinte rám is dudáltak és mondták, hogy menjek a kerékpár sávnak csúfolt valamin, de nem zavartatom magam. Amikor ott jövök, reggel negyed 8 körül a Bajcsy felé, tele van utcaseprővel, csövesekkel, kutyásokkal.
A forgalomban tekerés jobb véleményem szerint, de azért vigyázni kell. És a legfontosabb: LEGYEN RAJTAD SISAK! Ha kesztyű is van rajtad az csak egy plusz pozitívum! Tapasztalatból mondom, volt már balesetem és műtétem is városi bringázás után. Sajnos még mindig nap mint nap látom a bringásokat, hogy napszemüveg, kesztyű és baseball sapka az van. Sisak az NO! Néha még a tapasztalt bringások & futárok is elfelejtik vagy nem érzik szükségét. Lásd a beszámolót: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Olcsi
senior tag
válasz h0o2a7j6 #15897 üzenetére
"A felnire fel kell tudd rakni a külsőt gond nélkül."
Hát nem tudom nekem miért nem sikerült... Lehet, csak én voltam a béna, de ha csak külső nélkül hozzáméri az ember, már úgy jóval nagyobbak ezek a belsők. simán 2-3 cm különbség van a felni és a belső körül.
Hehe...jó ez a smile-s villogó.
[ Szerkesztve ]
-
ez_meg_emaz
őstag
válasz Xantomas #15892 üzenetére
Köszi a véleményeket.
Most akkor nem elég csak lámpa előre hátulra meg prizma a küllöre még kell prizma elöre+hátulra(vagy csak hátulra)?
Amugy ezt lestem.
Hát nagyon csufi lesz szegény bringám. Szerintem csinálok is rola pár fotót mielőtt ezeket felrakom rá. Mert ha így áll a helyzet muszáj leszek felrakni.Azaz 1 ledes jól néz ki de 2800ért már egy 5 ledes fém burkolatu lámpát is lehet elöre. Bár a kicsi kevésbé rontja a designt.
Amugy meg smile rulez. -
Olcsi
senior tag
válasz h0o2a7j6 #15895 üzenetére
Hát mint pl. a külsőkön rajta szokott lenni, hogy 26x1,5 méretű, meg ilyesmi. Tehát ezek szerint egy tök hagyományos jalco felni peremére is simán illeszkedik?
Érdekes: tegnap kerestem gumibelsőt, és mindenhol csak olyat találtam, hogy 26x1,5/2,15. Nekem ez nagynak tűnt, alig bírtam rendesen feltenni, mindig kidudorodott valahol, kicsit eltolta a külsőt a felnitől. Idegesítő volt. Aztán végülis valahogy csak fel sikerült tenni. -
Olcsi
senior tag
válasz Xantomas #15892 üzenetére
Nekem is hasnoló 1 ledes villogó van, amit egy gumi madzaggal lehet feltenni a kormányra, ill. a nyeregtartó csőre. Nem tartja túl stabilan, de legalább olcsó (tescoban volt 1300Ft), könnyen levehető, kis helyen elfér, tehát bármikor nálad lehet.
Ráadásul én a hátsót fixen rögzítettem a nyereg alá egy csavarral.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #15882 üzenetére
Mert a japánok mindent szanaszét dizájnolnak, a Sramék, meg a hűvös, német elegenciát követik, ha már a német sachs a gyögyerük.
(Én úgy tudom a Sachs alapította '85-'87 körül a Sram gyárat Chicagoban, ami önnálló cég lett, majd később a Sram felvásároltam a Sachs-ot.)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ez_meg_emaz #15889 üzenetére
Meg hát, mint a sicc...
A múlt nyáron 2x is megbüntizett a rend drága őre 3000 Ft-ra.
Egyszer azért, mert sárga ledes első villogóm volt, és neki fehér kell... egye fene, szar napja volt... (mellékesen megjgezem, hogy egy kis alkohol is volt bennem, ezért nem kötekedtem, hogy a kresz megengedi a borostyánsárga lámpát is, mert maximális 15E ft-ot is kaphattam volna )
Másodszor azért, mert nem volt csengőm, de elöl hátul ledes lámpák, de a szőke, fiatal rendőrnéni igen csak, khm, szemgyönyörködtető volt, de nem vette a lapot, mikor csábosan beszéltem vele. Kíméletlenül megírta a bírságot, és adta a csekket.Hülyeség, nem kell hogy nappal rajta legyen, elég ha ott van a konzol a vázon/kormányon, a lámpa lehet a táskában is.
Ez van, a kresz kötelezővé tesz a hang jelző berendezést, ami kerékpáron csak csengő lehet. Hülyén mutat? Vegyen olyat, ami nem mutat hülyén...
Előlre fehér, hátra piros prizma szintén ilyen. Lehet kapni egész designos, a kormányra, nyeregcsőre teljesen illeszkedőt, amire aztán semmi kifogása nem lehet az embernek.
Küllőprizma is kötelző, de azt elnézik, ha reflexcsíkos a gumid. A pedálprizma pedig ajánlott.Láthatósági mellény se kötelező, elég a fényvisszaverőkkel bevarrott mez, mert kiváltja.
Én spec hülyét tudok kapni azoktól a divat-dhs, full feketébe öltözött barmoktól, akik a kivilágítatlan részeken jönnek a bicikli út, nekem menetirány szerinti bal oldalán, velem szemben, és még ők vannak felháborodva, hogy majdnem koccanunk, mikor nem az utat nézem, hanem picit lenézek a földre, vagy oldalra, mert észre sem venni egy részüket.
Kivétel az, aki a 300E ft-os bringán a láncot szexuál megolajozni, és olyan nyikorgással jön, mint egy ZIL hegymenetben.Egy ilyen kis LED-es biszbaszt ki nem tud elviselni a kormányon? [link] Nem is drága, és van feketében, passzol az éjjeli önjelölt ninják vázára is.
Mod: kicsit vulgáris lett
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KaraDani
addikt
válasz ez_meg_emaz #15889 üzenetére
Hát én megvettem a bicajt, azzal kezdtem levettem a csengőt, és két hét után visszaraktam Végiggondoltam, hogy lehet praktikusabb lenne a bicikliúton közlekedő gyalogosokat először csengővel megpróbálni lekergetni onnan, mielőtt elmegyek melete 2 centire (még kacsázik is mobillal a kezében és lóbálja a szatyrát/táskáját) és az 5. után még fel is megy a pumpa és beszólok egy két szépet(annyira nem jellemző, de előfordult már ) Szóval csengő szerintem ha városban használod nem haszontalan, de el lehet lenni nélküle, a prizma meg engem nem zavar, van gyárilag elől egy hátul egy. Az meg, hogy megbüntetnek e azt nem tudom de nem hiszem.
-
Jancsi
aktív tag
válasz ez_meg_emaz #15889 üzenetére
A csengő szerintem fontos, fel tudod hívni vele magadra a figyelmet ha meg akarsz valakit ellőzni, vagy ha úgy érzed, hogy nem vesznek észre pl. kitolatnak eléd. Vannak már egész apró típusok is, de hangra a reteró csengő a leghatásosabb.
Prizmát én azért tettem csak fel hogy kicsit feldobja az unalmas kerekeket, de ha neked nem jön be, akkor lehet olyan oldalfalú gumit venni amin fényvisszaverő sáv van. [link] Szerintem nem is néz ki rosszul, a követketző külsőm mindenbizonnyal ilyen lesz.
A lámpakonzolok nekem mindig fent vannak a gépen, a lámpákat viszont táskában viszem, nem akarom mindig leszedegetni ahányszor csak lelakatolom valahol a gépet.
Sokat megyek városban, sötétben is, eddig még sosem állítottak meg, igaz lámpa volt nálam és fényvisszaverző is bőséggel a biciklin.
Egy csengő többet gyorsít városba egy bringáson mint egy XTR szettvenember83
Az X-9-es nem az a váltó amit a szépségéért szeretünk, hanem az ami hiba nélkül működik már 3 éve, ilyen retekben is [link] Amúgy szerintem nem is olyan csúnya, hűvös eleganciával teszi a dolgát, bár lassan már retrónak számít. Csak most látom az új tényleg nem olyan szép, az enyém még majdnem teljesen ezüst.
Az enyém még így néz ki [link][ Szerkesztve ]
-
ez_meg_emaz
őstag
Kicsit más téma de érdekelne...
Vkit büntettek itt már meg azért mert nem volt csengője vagy prizmája?
Mert most néztem hogy elvileg ezek is kötelező cuccok minden bicon és büntethetnek érte.
Az oké hogy lámpák miatt büntetnek(nappal is rajta kell lenni, lol ) de ilyen szarok miatt is szokás?
Szerintem vannak dolgok amik elég hülyén mutatnak egyes bicokon, csengő, prizma kb ilyen. Nem annyira vészes mint egy láthatósági mellény vagy pl ha kiskosár is kötelező lenne minden bicon.
Tudom hogy a biztonság miatt kell prizma hogy oldalt is lássanak. A csengővel már nem értek ennyire egyet, de elvileg arra kell hogy gyalogosoknak tudj jelezni.Eddig csak párszor használtam a bringám és akkor is csak nappal. Lámpa, prizma, csengő nélkül. Eddig nekem nem volt gondom. Term. pár napon belül veszek lámpákat hogy ha este megyek melozni tudjam vinni a bicot, de prizmát meg csengőt nem terveztem. Sőt nappal a lámpákat sem terveztem vinni.
Ti hogy vagytok ezekkel? -
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #15861 üzenetére
Andrássyn végig bringa út van Nem mondom hogy széles meg fasza, meg egy két barom autós nem parkol rá, de van. Ajánlom figyelmedbe: [L:katt][link][/L]. Ez ha félsz autók között hasznos lehet... Ilyen nekem van papírosba is, ingyenes általában bringaboltban van. Amúgy én kifejezetten tudom évezni az autók között bringázást, főleg kisebb dugóban amikor én vagyok a gyorsabb
-
ludsimon
veterán
Az előzőek miatt nem is merek nagyon forgalmas helyen kimenni az autók közé.
Pedig valahogyan el kell jutnom a Bajcsy Zsilinszky útra a 14.kerből.
undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz looser #15879 üzenetére
A sok baromarcú.
1. Gyorsabb kerékpárral.
2. Egészségesebb, sportosabb
3. Nem kell benzinre/BKV-ra költeni
4. Nem kell a dugóban ácsorogni, állni a buszon tömegbenMost így hirtelen ennyi jutott eszembe, de még tudnék sokkal több előnyt mondani.
Látjátok? Erről beszéltem, ez a Budapesti felfogás és ez megmutatkozik a vezetési stílusban is.
undefined
-
looser
addikt
válasz Dirtyz #15847 üzenetére
Ez is jól néz ki! Meme ajánlotta, hogy néz egyet nekem, ami elbír.
Egyébként 187 cm vagyok, egy 20"-os bringán átlépve (kerékméretekre nem emlékszem) még tudok 'nyomás' nélkül állni
Igazából nem ragaszkodom újhoz már annyira, gondolom érdemesebb inkább egy jó felszereltségű használt kerékpárba beruházni, mint egy gyengébben felszerelt újba. Nem értek hozzá, ezért hallgatom a fórum olvasóinak véleményét.Az előzőekhez hozzátéve, én pld. évek óta nem hallgattam a Slágert, mert úgy 3 éve volt a reggeli műsorukban Boros, Bochkor beszélgetése a Critical Mass-ről, amiben nagy tetszést váltott ki ebben a két baromban az, hogy egy vékony huzalt kéne nyakmagasságban kifeszíteni a bringásoknak... Azóta Café, Petőfi, nem bántam meg
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
ludsimon
veterán
válasz szatocs #15876 üzenetére
Én valahogy viszolygok tőle.
Talán azért mert Budapest közlekedési stílusa azért egy kicsit más.Minap megyek befele a suliba és látom, hogy a forgalmasabb út be van lassulva.
Ok, gondoltam majd akkor biztosan átenged a kereszteződésen az egyik autós.
Lassan gurultak az autók egyik hülye se állt meg pedig vagy 15 autó elgurult előttem éppen csak 10Km/h-val.
Nah, végre megállt az egyik, mert megállt a forgalom.
Ok kigurulok az út feléig, mert az ellenkező irányban ment rendesen a forgalom.
Állok vagy 10 másodpercet, az autók akik megálltak előrébb gurultak 5m-el.
Hát mit csinál a sz*rp*csű? Elkezdi zümmögtetni az autóját, hogy menjek már.
De hova a f*szomba, ha jönnek az autók?Annyira idegesítő egy vezetési forma van Budapesten.
undefined
-
szatocs
őstag
válasz rétisün #15872 üzenetére
Uh, itt 2 város közé raktak egy 7km-es kerékpárutat. Azon volt, hogy jöttem már hazafele rajta, 3 14 év körüli kölyök megy előttem, egyiknél egy valami nagyon nagy fűrész, és pont ő volt az, aki még kacsázva is ment. 2 hátranéz, kihúzódtak, 3. is kihúzódott utánuk, de nem nézett hátra. Na mondom itt a kellő alkalom, megelőzöm őket. Gyerek pont akkor kezd ismét kacsába . Kormányomra ráakadt az ő kormánya, én megtartottam magam, ő meg elborult. Természetesen itt is árok mindkét oldalt. Hát nem rajtunk múlott, hogy nem történt senkinek baja. Nem tudom miért tudnak ilyeneket kitalálni egyesek, más nincs is az úton szerintük.
(#15873) ludsimon - Nálunk is így van, van járda is, meg bicikli út is kb 2m-re. Természetesen előszeretettel használják a gyalogosok is...
Viszont én is hibás vagyok, akkor megfogadtam, hogy veszek valami kis jelzés értékű csengőt, 300ft-ot megér, de még azóta sincs. Lassan ideje lesz beszerezni.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
ludsimon
veterán
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #15870 üzenetére
már jópár éve, 6 éve bicajjal járok melózni is (igaz, itt vidéken azért kicsit nyugisabb, mint pesten)
szerencsére eddig még nem volt semmi gond, kétszer padlóztam eddig, akkor is inkább azért, mert kicsúszott a bringa eleje, egyszer apró, vizes kavicson, egyszer meg a vízes aszfalton.
ha járdán mész (vagy akár kerékpárúton) akkor meg a gyalogosok tudnak mindig meglepni valamivel. mai sztori: megyek a kerékpárúton (3 méter széles!) előttem két csajszi kutyával. kutya bal oldalon, póráz, ahogy kell, csajok kb. középen. oké, mondom jobboldalt pont elférek, el ám, ha a hülye p***a nem pont akkor lép jobbra éppen elfértem, kicsit összeért a könyökünk, de nem volt veszélyes.szatocs: ez úgy látszik mindenhol így van...a gyalogosok 99%-ának eszébe se jut, hogy más is közlekedne azon az úton... (mondjuk két nyugdíjas akármekkora járdát "lefed", közepes járdához meg sokszor egy is elég )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szatocs
őstag
Nálunk csináltak egy 2m széles bicikliutat a város közepén, ma volt szerencsém menni rajta. Hát meghült bennem a vér, amikor látom, jönnek velem 2-en szemben egymás mellett, beszélgetnek szépen, aztán mikor 10m-re vagyok tőlük, még akkor is csak bentebb húzódott a belül haladó, éppen elfértünk így 3-an. Ha estünk volna, tuti szétvágtam volna a fejét, nem érdekelt volna, hogy 40 év körüli nő. Bakker, ilyen nincs, hogy nem veszi észre magát, hogy mennek 15 körül, én 25 körül, de csak beszélgetni kell haladás közben, és miért is szakítaná meg a dumálást, két oldalt árok, majd lesz valami...
=== Szatocs ===
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #15868 üzenetére
mikor hogy, mer azért azt se szeretném, ha egy balf*sz autós szépen keresztülközlekedne rajtam a sáv közepén
a legjobban azt utálom, mikor tök üres úttestnél a barom autós egyszerűen lusta odébbtekerni a kormányt tíz centit, inkább majdnem leveszi a könyökem a visszapillantóval[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #15866 üzenetére
sokan úgy vannak vele, jobb inkább kicsit beljebb menni, akkor nem szorítanak le....dudálnak, anyáznak, de nem akar 10 centi helyen elférni melletted egy kö**ög autós se.
szóval nem mondasz hülyeséget.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #15865 üzenetére
Hát azért ennyire nem vészes, de mikor elhúz mellettem egy autó azért rendesen beijedek (lehúzodok olyankor teljesen a szélére).
Azt kéne, hogy be az út közepére és akkor nem tud elhúzni mellettem, csak megelőzni.
Dudálnának, meg anyáznának rendesen.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Kickass
őstag
rétisün, dunc köszönöm a válaszokat
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #15862 üzenetére
Sajnos én ilyen félős vagyok.
Szóval akkor bátran húzzak el közöttük 20 Km/h-val? Miért veszélyesebb ha félek?
Azért nem felejtek el kormányozni.
Sisakom, meg kesztyűm már van.
Csak nem szeretek valahogy autók között tekerni, mert olyan közel vannak, hogy félelmetes.
Egyszer majd besorolok a busz mögé, szélárnyékba és letekerek a busz mögött.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Mennyire veszélyes délután az Andrássy út?
Mert eléggé félek tőle és valamikor arra kéne tekernem. Tapasztalatok?Szerk.: Pontosan 1,2 Km-t kellene ott tekernem, Oktogonon keresztül, Kodály köröndnél fordulnék el.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
dunc
nagyúr
Köszönöm mindenkinek most megnyugodtam a bevágott rész merre áll az mindegy? Ugyértem elöl legyen a vágás,vagy hátul,oldalt vagy mindegy?
-
Jancsi
aktív tag
Direkt van a gyűrűn egy kis bevágás különben nem tudnád kiszedni. Amúgy azért van benne hogy központosítsa a villanyakat. Rakd vissza a nyakra a kormányszárat és a nyak tetejére kerülő kupak csavarjával állítsd be a csapágyat, úgy hogy ne kotyogjon, de kényelmesen elforduljon a kormány, ha ezzel végetél húzd meg a kormányszár csavarjait.
A kotyogást amúgy úgy tudod korrigálni hogy meglazítod a kormányszár csavarjait és a villanyak tetején lévő csavaron húzol egy kicsit, majd meghúzod a kormányszár csavarjait.
A fölső csavarra lényegében csak a csapágy beállításához van szükség, ha a nyak végigér a kormányszárban akár el is lehet távolítani beállítás után.Kickass
A villatokot fejcsőnek hívjuk A villa a csapágy kontraanyájának teteje mínusz 1,5-2mm-ig ér, miel zárt a kontraanya. Ha rövid a villa akkor szívás, ha hosszú akkor lehet alátétet tenni a kónusz és a kontraanya közzé, nekem is van bene, mivel későn vettem észre hogy vágni kellene a nyakból Ha rovid a villa akkor is léteznek megoldások amivel lehet kicsit toldani rajta, de többnyire ilyen árkategóriában olcsóbb és üzembiztosabb egy új villa.
-
rétisün
veterán
ha jól emlékszem, azon a műanyag gyűrűn alapból van egy bevágás, tehát nem törött. leszorító és központosító szerepe van, a bevágás miatt tud pontosan illeszkedni, ahogy írtad, a kotyogást hivatott megszűntetni.
Kickass: a linkelt képen egy menetes villás bicaj van, ott olyan hosszúnak kell lennie a villa szárának, hogy a felül ne érjen túl az anyán (asszem olyan azanya, hogy nem is lehet teljesen rátekerni, tehát ha hosszú a villanyak, nem tudod beállítani megfelelően a kormánycsapágyat)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dunc
nagyúr
Köszönöm,leszedtem mert éreztem kotyog picit,és a takaró gyűrű alatt van egy müanyaggyűrű ami gondolom a kotyogást hivatott megszüntetni,de merölegesen van rajt egy törés a müanyag gyűrűn,remélem lesz a bringaboltba és kicserélik. Mi a neve annak a műanyag gyűrűnek? Jah volt még egy csavar elöl,alul a kormánybefogóba az is tartotta.
[ Szerkesztve ]
-
Meme
aktív tag
felülröl ven egy imbuszod, ez a dio csavarja, ezzel huzod össze a fejcsapágyat.
kicsavar teljesen.
stucnin van 2 csavar oldalról meglazit, és máris le tudod szedni a stucnit kormányostúl.Visszarakáskor figyelj a fejcsapágyra, ne is lötyögjön, ne is szoruljon.
Szevasztok bogyókák!
-
dunc
nagyúr
Kéne egy gyors szerelési tipp,hogy tudom leszedni az egész kormányt? A elelőgyürükhőz szeretnék hozzáférni. Kelly's Neos a kerékpár.
-
Noddy
senior tag
válasz venember83 #15845 üzenetére
Konkrétan erről lenne szó. 1,25-ös, nagyon keskeny, de nekem pont ez kellene városba, munkába járni. De ebben az árban inkább drót peremeseket láttam. Lehet hogy nem érdemes megvenni, mert gagyi?
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Bikeman
aktív tag
Épphogy jobb, hiszen könnyebb, viszont drágább.
Montibelső bizonyos méretig egy van, úgy szokott ráírva lenni, hogy 1,75-2,1-ig. Ha pl. 1,5-öst teszel fel, akkor esetleg lehet, hogy más kell.
Más
Cratoni Achillon sisakot fogok venni elvileg, carbonvázas, 40k helyett 15-ért, asszem elég jó vétel , fehér.
Van ilyen valakinek? Milyen?
Szemeztem még a Specialized 2D World Champion sisakkal, de az valóban 45k...
[ Szerkesztve ]
-
Noddy
senior tag
A kevlár peremes külső mennyivel rosszabb a drótperemesnél?
mod: ja és ha monti felnire keskeny slick gumit teszek, akkor gondolom ahhoz akkor keskeny belső kell, nem?
[ Szerkesztve ]
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
ludsimon
veterán
-
Kickass
őstag
kicsit körülményes kérdés lesz, de a villanyaknak meddig kell 'érnie' ha összerakom az elejét, tavaly raktuk össze egy barátommal nem figyeltem meg eléggé
Illusztráció, a bekarikázott rész (váz villatokja vagy nem tudom minek hivják) lenne ak érdés h ott meddig ér a villa, a nyil pedig azt mutatja h honnan kellene mérni a villanyak hosszát
azért kérdezem igy mert most elég fixre össze van rakva és nem akarom emiatt szétszedni
a bicikli csak illusztráció!!
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
A szerelési költséggel kapcsolatban le a kalappal.
Az ár is nagyon korrekt.De...
Túlsúlyos és nekem aszfaltra kellene és minimum 1,5-ös max, 1.9 gumi.Véleményem szerint elég ütős szettet állítottam össze:
Ja, igen, csak elől kellene cserélni egyenlőre.BikePositive Travel
Gyorszáras alumínium agy
Dupla gumigyűrűs tömítés
2 db zárt ipari csapágy
Tömeg: 144gSun Mach IV
CrossCountry-re optimalizált
Duplafalú, szegecselt felni, köszörült oldalfallal
Tömeg: 405gSchwalbe City Jet HS257
Aszfalt-imádóknak, jó vízelvezetéssel
Fekete vagy sárga oldalfallal.
Szélesség: 1,5"
Tömeg: 570gDT küllő/anyák.
Ilyenek vannak neked?
undefined
-
Meme
aktív tag
válasz ludsimon #15830 üzenetére
30k-ból ekég sokminden kijön...
Novatec agypár 3500+4800
DT küllők 4000
Rigida Zac 2000 felnik 8000
felniszalagok 700
külsők pl conti raceking 4000
belső pl conti AV 1600
füzés 3000összesen: 29200
és ez egy tökéletes kerékszett mindennapi használatra.
kopás után felnit kell cserélni, meg 5-10 év mulva csapágyat az agyakbanSzevasztok bogyókák!
-
-
Kickass
őstag
válasz ludsimon #15830 üzenetére
hátsó felni (alex dm24), két külső, elöl hátul DT küllők, hátsó agy(ez sztem noname), új kazettás racsni (sram) stb..
a régi magas profilú duplafalu felni ment előrevan itt egy motoros kerékpáros nagyker, a cuccok nagyrésze onnan lett beszerezve csak pár hete már nem működik az ugymond 'bemondásos' módszer és nem lehet más nevére vásárolni, a felni ebike-ról van a többi cucc meg egy itteni bicikliboltból ahol a kerékfűzést is csinálták
Olcsi: a külső valszeg valami noname, egyébként Vee Rubber van 'márkának' megjelölve, 26" 2.125, meglátjuk meddig bírja, ez még tavaly nyári szerzemény de akkor még nem sokat futott
ja igen az Alhonga v-fék még elég gyenge pontja a kerónak de eddig még mindig sikerült megállni
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
pár kép a kis 'frankenstein' kerómról, valamikor 1998 környékén lett véve akkor 23ezer magyar valutáért ha lett volna tesco azt mondtuk volna rá h tescos bringa igy csak szimplán gagyi tajvani eddig kb cirka 30k lett ráköltve, már csak váltó, lánccsere van hátra illetve ha találok valami hozzávaló használható telót akkor kész is lesz
-
ludsimon
veterán
Csak most az a kérdés, hogy ~20 ezret érdemes lenne belekölteni egy 7 éves bringába, ami kb. 15 ezret ér. Ha erre gondolok mindig el megy a kedvem a fejlesztésétől.
Inkább nem költök rá és gyűjtök a Kelly's-re.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
Ezt a szettet néztem ki magamnak az első kerék komplett cseréjére:
Agy
Felni
Gumiköpeny
Küllő
KüllőanyaSzerintem ég és föld lesz a különbség a mostani noname aggyal, terepgumival szemben.
Jó választás?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Olcsi
senior tag
Újabb buta kérdésem: mi a különbség a kazettás és a menetes felfogatás között? Gondolom kazettás fogaskoszorúhoz kazettás hátsó agy is kell? Vagy teljesen keverem a szezont a fazonnal?
-
ludsimon
veterán
Írtátok még nekem régebben, hogy az ipari csapágyas agy a legjobb.
EZ milyen?
undefined
-
Adam86
tag
Üdv!
Kinéztem magamnak egy egyszerű használatra szánt bringát.
Ahogy mondani szokták arra kell, hogy eljussak "A"-ból "B"-be.
Szétnéztem a városi kerékpár boltokba és a nekem befutó egy Neuzer Nelson típusú "paripa"
Röviden tömören:
Hi-ten acél váz
Acél villa
Shimano Tourney TX31 váltó
Bikepositive Vfék (alu)
Bikepositive dupla falu kerekek
Bikepositive Gumik.Nos ezt a kerékpárt kínálják most cirka 30.000Ftért. Megéri ez nekem?
Máshol, csak ennél drágábban láttam kerékpárokat gyérebb felszereltséggel.A segítségeteket köszönöm.
Lenovo Thinkad T500
-
Olcsi
senior tag
Szeretnék egy frankó felnit, és ha már csere, akkor lehet, hogy azt is érdemes lenne lecserélni. Tudnátok ajánlani valami jó párosítást? Egyszerű aszfaltos, utcai, városi használatra, sokszor hosszabb távra is egy merida kalahari 550-hz...
Mikre kell figyelni ezeknél? Úgy értem gondolom lyukszámnak meg kell egyezni, egyéb?
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 7 9800X3D processzorok 3 év garancia 27% áfa KÉSZLETRŐL!
- Apple iPhone 15Pro 512GB, Natural Titan, Icentre vásárlás, makulátlan, független + kiegészítők
- GAMER PC! Ryzen 5600X / RTX 3060 Ti / 16GB 3200MHz / B550 / 512GB NVMe! BeszámítOK
- Nvidia Quadro K2200 4GB
- Cooler Master Hyper 212 black edition processzor hűtő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest