Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Kodi LG webOS-re! Lehetséges?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Aktív témák
-
nagyúr
válasz amargo #17496 üzenetére
Logikus lépés, ha lehetővé teszi a váltókarod, tehát pl. nincs kijelzője, vagy a kijelző elfér a fékkar bilincse fölött. Nekem az XTR karok a kijelző miatt nem férnek el a fékkar fölött, ezért kompletten beljebb kellett tolnom őket, hogy egy ujjamra essen a fékkar. Igaz, így kicsit beljebb esnek a rapidfire karjai is, de szerencsére hosszú ujjaim vannak.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
venember83
nagyúr
A mai lightos aszfaltos túra is letudva, természetesen rengeteg sárral és kínlódással, dehát az aszfaltos és lightos túrák már csak ilyenek. Viszont pótbelső nélkül egy pedálfordulatnyit sem sehova. Szar ügy tolni a bringát keresztül az egész városon este tíz után.
-
amargo
addikt
Lenne még kérdésem.
Fékkar fogása. 2 ujjas fékkarom van, de én leginkább csak 1-el szoktam használni, gyakorlatilag az mindig rajta van a ravaszon (mutató). Viszont elég kényelmetlen, hogy így csak a fékkar közepén van rajta. Azon gondolkodtam, hogy megcserélem a váltóval és akkor kicsit távolabb fog kerülni.
Kíváncsi vagyok, hogy a váltás vajon nehezebb lesz-e, mert látszólag nem.
Viszont 2 ujjat feleslegesnek érzek a fékkaron (nem is szoktam úgy használni csak jelenleg nagyobb erővel kell húzni, mert félúton elveszik az erő).“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
tr00p3r
addikt
sziasztok,
egy ismerősöm bringáját szerda délután, az Árkád előtti bringatárolóból ellopták
amit tudok róla: Kelly's Quartz Silver, vázszám: 07251492, gyári felszereltség. többet sajnos nem tudok, majd megkérdem, hogy van-e valami spéci ismertető jele....
minden esetre, ha valaki ilyen bringát ajánlana jóval olcsóbban bárkinek megvételre, kérem szóljon.
köszi!
-
Xantomas
őstag
+1 fő, aki nem szereti az S-bendet. Ráadásul nagyon sok mai bicajnál el is gyengíti a támvillát, és így a V fék simán szét tudja feszíteni, és szintén "nyúlós" lesz a fék.
Ez a legnagyobb előnye a caliper, vagy outi féknek, hogy nem a villára van rögzítve, hanem saját konzolra, amit nem tud szétfeszíteni a fék.
OK, tudom, ott a tárcsa, dob, és görgős fék is.(#17484) Majonéz
Imádom, mikor a WD-40-et istenítik, és úgy használja az ember mint a városi legendékban a görögök a windexet. A WD-40, brigéciol alapanyaga szinte ugyan az, csak plusz anyagok vannak benne. Úgy is kell kezelni. A WD-40 korrozió gátlónak, rozsda, zsír, koszos olaj oldónak és csavarlazítónak, tökéletes, másra butaság, és felelötenség.
Kedvencem a döglődő potiba nyomott wd-40, ami a benne levő ellenállást is lemossa"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Meme
aktív tag
válasz Majonéz #17490 üzenetére
Véletlenül nem olvastad azt is rajta, hogy tisztit?
Namost ami tisztit, az old.
Akkor hogy ken?Ha vizzel locsolom a cuccot, az is ken pár percig.
Jó dolog a wd40, de nem kenőanyag.
Túl hig. Ha marad valami ott ahova fujtad, az nagyon vékony.
Arra jó, hogy az összerohadt dolgokat "megmentse".De kerékpárláncra se jó, nemhogy a sűrűbb !zsirt! igénylő csapágyakba...
[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
nagyúr
Gőzborotvát kerülni célszerű. A forgó/mozgó alkatrészekből jó eséllyel kimossa a kenőanyagot, a vázról/telóról leszedi a nem lakk alatti matricákat, stb.
Geometriáról itt olvashatsz bővebben.
S-bend némi rugalmasságot ad a hátsó háromszögnek, a bringás tömegétől függően. Van, aki szereti, van, aki nem. Én speciel nem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Majonéz
csendes tag
Szia
Én az xt csapágyaihoz tudok csak hozzászólni. Szerintem ha lemosod azután pörgesd meg a rendszert és ha érces hangja van akkor kenj utána!Ha lehet ajánlanék egy kenőanyagot a WD 40-et ez az anyag vékony teflonbevonatot képez az adott tárgyon és a legfontosabb hogy jól bírja a vizet !!
Az élet szar , csak jó a grafikája !!!
-
Muton
addikt
köszönöm a válaszokat
amik függvényében sajnos letettem a saint váltóról, marad az xtamúgy az xt csapágyai mennyire bírják a vizet? itt nem az eső/sárra gondolok, azt megpróbálom jól elkerülni, hanem h ha port, kisebb piszkot szednék le a bicikliről gőzborotvával, akkor az kimosná a kenőanyagot? mert jelenleg nincs igazán infrastruktúrám a szereléshez
illetve kezdtem merev vázat keresni. mire figyeljek? ahogy nézem az enyémnek elég kicsi a nyeregvázcső-szöge? nincs erről valami leírás, h adott célra/magassághoz milyen ajánlott? ez az S alak a hátsó háromszögekben mennyire fontos?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Majonéz
csendes tag
válasz looser #17480 üzenetére
Észrevette de nem állt meg én meg pislogtam mint a szemafor.A belvárosban bringázni kész életveszély , én nem is szeretek ott járni .Nekem még egy gond van a bringaúton gyök kettővel közlekedő nyugdíjasok.Félreértés ne essen nekem nem a nyugdíjasokkal van gondom hanem ahogy közlekednek.
Az élet szar , csak jó a grafikája !!!
-
Jancsi
aktív tag
válasz Kickass #17477 üzenetére
Szerintem ne ragaszkodj ennyire a hidraulikus felnifékhez. Nem véletlen hogy a triálosokat és néhány sznobot leszámítva a már kutya sem használ ilyet. Nem valami jól adagolható és sokkal több gond van vele mint egy V-fékkel.
15k-ból kijön egy pár új Avid SD7-es fék és fékkar, ami jobban használható a mindennapokban és magadnak is tudod szervízelni. -
looser
addikt
válasz Majonéz #17479 üzenetére
Neked ment? Fellökött? Ezt hogy nem vette észre? Tényleg elképesztő...
Más. Múltkor mentem az Orczy úton szépen, gondoltam elfordulok balra a Tisztviselőtelepre, lelassítok, hátranézek, nem jön-e a villamos, balkéz ki mögöttem meg vadul dudál az autós. Egészen meglepett, mivel biztos voltam tettem helyességében. Kollégámnak meséltem, aki erre átküldte nekem a vonatkozó jogszabályt, miszerint én nem fordulhattam volna ott balra (szaggatottá vált a záróvonal a villamossínek mellett), mivel el kellett volna menni az első kereszteződésig, megvárni a gyalogos zöldet és áttolni a bringát, visszapattanni és visszamenni a kívánt utcáig. Az elsőt megtaláltam itt (54. §), a másodikat nem (el a zebráig...), lehet, hogy ugyanitt van, de nem olvastam végig...Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
Majonéz
csendes tag
válasz looser #17478 üzenetére
Szia !
Velem is történt már ilyen dolog.Szerencsére én egy olyan szakaszon járok ami nem ennyire gázos de ott is nagyon kell figyelni. Multkor nekem volt elsőbbségem de egy motoros futár elvitte a hátsó kerekemet és még meg sem állt.Még nem volt pénzem megcsináltatni azóta is hozzáér a vázhoz.De az pozitívum hogy egyre több és jobb minőségű bringaútat csinálnak. Szerintetek meg lehet e csinálni a hátsóm vagy bízzam szerelőre ???
Az élet szar , csak jó a grafikája !!!
-
looser
addikt
Köszi a képet
Azt hiszem a legcélszerűbb lenne megtanulni kerékpározni, amibe azért beletartozik az is, hogy megismerem azt, ami szállít engem nap mint nap...
Olvastam itt elég rossz véleményeket autósokról, nekem csak jó tapasztalataim vannak: előzékenyek velem még akkor is, ha nekik van elsőbbségük, lehet azért, mert egy ekkora ember nagy kárt tud tenni a verdájukban és betétlapja sincs
Más. A pénteki Metropolban (a linken kiválasztod 26-át, majd eltekersz az 5. oldalra, pdf egyébként) olvastam Krausz mester írását, ami azért ránk nézve is ciki, mivel naponta találkozom ilyen esetekkel én is, sőt a robogós/segédmotoros kollégákkal bicikliúton is volt szerencsém összefutni (persze jóval ritkábban), illetve amikor bringás horda jön egymás hegyén hátán és csak 2 méterre tőlem kezdenek el sorba rendeződni...áhhh...Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
KaraDani
addikt
Öcsém áll most bringa vásárlás előtt, 189 centi 18 éves, de sokat már nem sanszos hogy nő. 21" v 23" váz lenne a jobb? A bringa Kelly's Sapphix. Szerintem 21" elég nem, vagy elfér a 23" is? Alattam (191cm) ennyire volt kihúzva a nyereg 21" es vázzal.
[ Szerkesztve ]
-
orkester
őstag
válasz rétisün #17464 üzenetére
Én rendeltem vasárnap piros kosarast és tegnap már hozta a futár. Persze lehet csak szerencsém volt.
PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!
-
Csabee.
nagyúr
üdvözlöm az urakat!
van egy ilyen kerékpár itthon: [link]azt szeretném kérdezni tőletek hogy ez kb milyen ár kategóriás kerékpár? illetve még annyit hogy nem tudom a méretét a kerékpárnak csak azt hogy 18sebességes!
hogyan tudnám lemérni a méretét? vagy hogy szokták?
Üdv: Csabee.
-
-
svédcsepp
tag
Mit jelent a (váltó)átételezésre használt (pl. 48-38-28) számok?
Előre is köszönöm, ha valaki segít ezt értelmezni.
Úgy szeretnék meghalni, mint a nagyapám: álmában, csendesen, gondtalanul, nem pedig ordítva, sikoltozva, pánikban, mint az utasai.
-
KaraDani
addikt
Beszereztem, egy Bordo Granit X-plust, meg egy kryptonite U lakatot És egy sihmano 48as cipőt 11k ért, ami ráadásul eddig is tetszett, csak sehol nem találtam méretet semmiből. Imádom, hogy nagy lábam van minden ilyen sportnál amit inkább kisebb emberek űznek kis szenvedés után be tudok szerezni akciósan valami bentragadt modellt. Tavaly egy igen jó NikeBauer jégkorit szereztem pl 50% akcióban 12 ezerér, mert már csak 47, 48 as méret volt
-
Xantomas
őstag
válasz Dirtyz #17466 üzenetére
Most baftam el az utsó használatban levő, és pótbelsőm.
Defektet javítottam (szög egyik oldalt be, másikon ki), csak a kis szerszámos tatyóm havernak kölcsön adtam, azóta is közösült visszaadni. Nem volt gumileszedőm, és egy csavarhúzóval tettem vissza a külsőt. 2 helyen lyukasztottam ki, a pótbelsőt is, és csak 3 foltom volt. Mára a boltok bezártak, belsőt, foltot, és leszedőt kell vennem, legkorábban 9-kor nyitnak holnap. Szóval lesz 11:00 mire kikerülök a nyugatiba.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
rétisün
veterán
-
Kickass
őstag
tényleg ilyen rohadt ritka és nehezen beszerezhető a hidraulikus v-fék?
haver Cube-ján az van és nagyon megtetszett, bevállalnám, márcsak a kuriózuma miatt is (bár lehet csak nekem kuriózum)
használtan se nagyon találok (talán egy Magurát találtam az is csak egy hátsó volt)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A régebbi Saint hátsó váltóhoz spéci agy kell (Hone vagy Saint), mert a tengelyen rögzül. Az újabb szett váltója hagyományosan a papucson került rögzítésre, ezért engem nem is nagyon győzött meg arról, hogy túléli az olyan csapásokat, amiket mondjuk az én váltóm simán kibírt.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
looser
addikt
válasz venember83 #17454 üzenetére
Akkor legközelebb friss akácmézet töltetek az olaj helyére, az lassabban indul el, biztosan jó ABS-nek
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
nagyúr
válasz Ariadne #17442 üzenetére
Saintből nem csak rövid kanalas verzió van. Én is hosszúkanalast használok, mivel elöl 3 tányér van fent. Egyébként az SGS a hosszúkanalas, a GS a középkanalas és az SS a rövidkanalas verzió. XT-ből csak SGS és GS, míg az új Saintből csak GS és SS van. A korábbi szettnél mindhárom verzióval kijött a gyártó.
Egyébként itt írtam a váltók paramétereiről. Annyit helyesbítenék, hogy a GS középkanalas természetesen, nem rövidkanalas.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CyB0RG
csendes tag
válasz venember83 #17454 üzenetére
Akkor a tacskós bicók abszolute jobbak közlekedésbiztonság terén mint a sokszázezres társaik.
Már látom is a hirdetéseket: Összeteleszkópos, DH bringák integrált ABS-el, csak most 19990 Ft! 2 fizet, 3-at kap. -
CyB0RG
csendes tag
Ha 1-2 küllő kicsit lazább mint a többi, nekiálljak csavargatni a küllőanyákat, vagy hagyjam a szervizre? 8-as nincsen benne, csak ha megnyomogatom a küllőket, néhány mintha kicsit laza lenne...
-
szatocs
őstag
válasz looser #17451 üzenetére
Mikor nem kell másra figyelni, vagy nem vészhelyzet van, akkor persze, hogy én is gondolok arra, hogy első fék csak fokozatosan, lazítva, de mikor meglepnek, még nem figyelek én sem arra, hogy az az első igencsak harap. Persze én járok esőidőben a kínai montimmal is, azon az első féket téphetem, csak lassulás tapasztalható. Az újon meg pereccel zárom az ilyen akciót.
=== Szatocs ===
-
looser
addikt
Megvolt az első perec, első fék az Elnök utcán, ahogy fordultam volna be a tisztviselőtelepre ma reggel. Könyök, térd sérült, meg a vádli egy része érzéketlen, kivéve ha ráállok (mármint a jobb lábamra)
Olyan dühítő, mert ma reggel kezdtem el próbálgatni, hogy mi lenne, ha csak az első fékkel állnék meg, szépen fokozatosan, de nem figyeltem, jött a jobb kanyar és berántottam satura az elsőt. Azt hittem, vagyok olyan nehéz hátul, hogy ilyen nem fordulhat velem elő, dehát a tehetetlenség törvénye még az Alkotmányunknál is határozottabban működikMindent tudok a rákászszakmáról...
-
szatocs
őstag
válasz blazsey2 #17449 üzenetére
Láncszakadásból baleset is lehet, vagy 1 éve történt velem, hogy kiálltam a bringán, úgy tekertem, és szakadt a lánc. Éppen meg tudtam fogni a gépet, meg magamat megtartani a kormányon, mert kb oda estem teljes testsúllyal, de jó erőben vagyok, így bírták a kezeim. A lábamon meg a pedál hasított egy szépet, kb 1 hónap alatt bírt begyógyulni, de sokkal rosszabbul is járhattam volna. Megijedtem, mert mikor megálltam, hogy megnézzem, hol sérültem, hol nem, kb 10 centi sávról egybe húzta össze a szőrt a pedál, már azt hittem, hogy bőr is volt vele, de az nem, csak jó mély hasítást kaptam.
=== Szatocs ===
-
dunc
nagyúr
válasz JColee #17437 üzenetére
Hello szerintem nem olcsó dolgokról van szó,és egyszer szeretnéd megvenni ,és megnézném valahol személyesen megtapogatnám ,kinyítogatnám stb....A kell'y nem csinál rossz cuccokat de azért nem is felső kategoriát képviseli ,viszont elég jó árba vannak a linkelt bicóstatyók...
-
hakos1987
őstag
válasz blazsey2 #17444 üzenetére
du. megnézem, hogy jól meg van-e húzva, meg akkor WD40 is... arra gondoltam, hogy sár nem juthatott be valami rossz helyre, és attól lehet?
amúgy az mennyire gáz, hogy tegnap láncpucolásnál észrevettem, hogy a láncszemek oldala kezd ,,o" alakot felvenni... érdemes volna láncot cserélni?[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
hakos1987
őstag
válasz ludsimon #17429 üzenetére
hát igen, tegnap észre is vettem, hogy a lánc tiszta dzsuva, (roszogott a szutyok ahogy tekertem), szóval gyors lánctisztítás muszáj is volt, akkor meg már a bicajt is letisztítgattam, szóval esőnek ez a hátránya megvan Viszont valamiért elkezdett (szerintem a hajtókarnál valami) kattogni halkan, ha erősen beletekerek erre volna valakinek ötlete?
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
Ariadne
őstag
A Saint-et illetően nekem úgy rémlik, hogy nem jó választás egyáltalán, azért rövidkanalas, mert DH gépekre való. Normál montira közepes való, és ha jól tudom, fullyra megy néha hosszúkanalas. Van hátránya, azt hiszem a fogszámmal függ össze (rövidkanalas nem jó, ha elöl három tányér van), de most így nem tudom, technikailag az indoklást. Viszont vannak itt szakik, megmondják, remélem jól írtam.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Dirtyz
őstag
"Az ujjtövemtől a csuklómig sokkal világosabb a bőröm": vagy 4-5 éve hosszú kesztyűt hordok, a kezemen nincsenek csíkok, ellenben a lábamon és a karomon... Ja, meg a zoknim helye látszik még, de az nem feltűnő.
Mindenki: Balatonbikefest-re jön le valaki?
Védd a fákat, egyél hódot!
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #17415 üzenetére
[OFF]Még nem, de tegnap majdnem
Olyan gyorsan tettem az utolsó km-et.Mai vihar még a korimat (gör) is eláztatta a loggia-n, pedig vagy 3m volt a nyílt oldaltól..
szerencsére a bringák nem voltak kint![/OFF]Szerk:
szatocs: Nem tudom milyen helyeken szoktál menni (protektor, nagyokat tudnak csípni a gajjak) és mennyire izzad a kezed, de ezeket is figyelembe kell venned.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
aesir
veterán
válasz szatocs #17427 üzenetére
Nekem is Kellys van mint Cyborg kollégának, csak az enyém nem géles hanem sima- kicsit vastagított bőr tenyérrészű felül pedig elasztikus szövet. Több mint egy éve megvan, azon kívül hogy az ujjainál a levarrás felbomlott szinte mindegyik ujján (ez egyébként egyáltalán nem probléma) semmi kínja nincs, estem is már benne tenyérre, az sem viselte meg. Én mindig viselem amikor bicajra ülök, márpedig minden nap bringázok február óta. Az ujjtövemtől a csuklómig sokkal világosabb a bőröm, volt aki már tett rá megjegyzést - azt hitte vicces volt a kis drága - mondtam is neki hogy traktor Passattól nem lesz ilyen értse ahogy akarja, viszont a főnökének ugyanilyen volt... nem kicsit égett a majom
Ha jól emlékszem 2400 volt. Ilyenkor melegben minimum hetente mosni kell, gépben lehet.Van saját életem...
-
CyB0RG
csendes tag
válasz szatocs #17420 üzenetére
szatocs: Csak javasolni tudom a kesztyűt! Sok kellemetlenséget lehet megspórolni vele. Én egy géles Kelly's KG-502-es kesztyűt használok és eddig jók a tapasztalatim vele (kb. 4 hete használom) Szellőzik és egyátalán nem érezni benne az izzadságot. Plusz a géles tenyérrész miatt kényelmesebben lehet fogni benne a markolatot is.
Muton: Tényleg jobban néz ki. Igazából nem tudom megmondani hogy rosszabb e a rövid vezető, eddig csak hosszúak voltak a kezeim alatt. Bár ha a shimano a felsőbb kategóriás cuccoknál használja, annyira rossz nem lehet...
Amúgy hogyhogy 14 évig pihent a keró? -
ludsimon
veterán
válasz CyB0RG #17418 üzenetére
Amúgy csak addig gond az eső, míg totál el nem ázol. utánna elkezdi élvezni az ember, minden mindegy alapon.
Csak egyszer áztam el rendesen bringán (nem mostanában), de így voltam én is. Mostmár úgyis mindegy.
Bele a legnagyobb sárba, pocsolyába, mindenbe.(#17419) rétisün:
Én is voltam ma bicajozni.
Már borzasztóan hiányzott. Balaton óta nem bringáztam. Mikor kiírtam, hogy nem vagyok, lent voltunk Zamárdiba dolgozni.(#17422) hakos1987:
meg a bicaj is máshogy viselkedik
Na pont ezért nem szeretek esőbe menni.
Nem szeretem ha rakoncátlankodik velem.
Meg nem nagyon szeretem sikálni se, mert én arról vagyok híres, ha mosom a bringát, akkor addig meg nem állok, amíg egy olajfolt is van a felnin, vagy bárhol máshol.(#17424) P.O.C.:
Nem rossz.
(#17426) aesir:
Nem vagy szívbajos. Én nem mertem volna.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
szatocs
őstag
Most voltam lent nemrég a garázsban, megtekintettem a kerékpárt, most már nem csinált semmi olyan hangot, amilyet az eset után. A küllők kb 3 hete lettek utánállítva szervízben. Most azokat is megnéztem, szerintem jól tartanak, lehet csak sokk érte őket. Tekertem egy gyors 2km-t, füleltem bőszen, de most semmi (szerencsére). Látszólag 8-ast sem vertem bele.
Kesztyű: kb. 1 hete nézegettem párat a hervisben, de nem tudom, hogy milyet kéne, amiben azért szellőzik a kezem, nem ég rám, de véd is, no meg nem drága. 2k körül lehet már elfogadhatót venni? Védelemre persze most nem arra gondolok, hogy ha 800-zal esek, akkor is megmaradjon, csak az ilyen éppen leérkezek, meg hasonló helyzetekre.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
P.O.C.
tag
válasz ludsimon #17415 üzenetére
három évvel ezelőtt szlovéniában voltunk egy hetes bicajtúrán...végig ömlött az eső.
A legjobb jelenet az volt, amikor elment mellettem egy teherautó, és a fejem tetejéig beterített xezer liter esővízzel. Elkezdtem káromkodni, aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen semmivel sem lettem vizesebb, mint előtte -
Hasaggymeg
veterán
válasz rétisün #17419 üzenetére
Ennyire nem lehet hülye senki! Cipelni kb.5 kg vasat,majd így zárni le a biciklit?!.Ez montázs lehet.Ha nem,akkor az ilyennek nem is való bicikli.Meg semmi!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hakos1987
őstag
válasz ludsimon #17415 üzenetére
én szhelyen lakom, és ismeretes, hogy itt illetve Kőszegen (10km-re északra) volt a legnagyobb vihar. Persze nem áztam meg, hiába a nagy eső, hála az új esőkabát/nadrágnak! Nem gondoltam volna, hogy ennyire megúszom szárazon.... csak az arcom lett olyan, és még a cipőm se ázott be (mezei puma ) viszont nagy feeling valamiért esőbe kerózni, nem tudom, talán az emberek is körültekintőbbek, meg a bicaj is máshogy viselkedik.... viszont a fékhatás az nem volt valami jó (V-fék)
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
Muton
addikt
válasz CyB0RG #17416 üzenetére
full shimano 100 gs van a biciklimen (lol mi? nem kicsit uniq cucc már ), azaz egy 7-es koszorú, a típusát nem tudom. nemrég vettem elő a gépet 14 év után és már az első percben eldőlt, h építeni kell egy újat, mert hiába szolgát ki anno, most már eljárt felette az idő rendesen
egy olyan újban gondolkodom, ami szép is, ki is bírja a 60 helyett a 100 kilómat és nem esik szét ha megtekerem. eddig egy full XT van kiszemelve rapidfire váltókarokkal, hid. tárcsával, csak a hátsó váltón gondolkodom, h saint legyen, de csak mert az jobban tetszik
mondjuk az még függ a váz fényezésétől is csak aggaszt egy kicsit a saint rövid láncvezetője. ha nem lenne vele valami, biztos minden váltó rövid lenneMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
szatocs
őstag
válasz CyB0RG #17417 üzenetére
Így csináltam a kerekekkel, de semmit nem hallottam úgy, meg nem is ütött, nem akadt...
Amikor lassabban tekertem, akkor hallottam leginkább, mikor már gyorsabban mentem, nem hallottam. Kár, hogy eddig nem figyeltem, hogy van-e ilyen hangja, most meg hogy odavágtam, figyeltem vagy 20 percig minden mozdulatát, hogy hol sérülhetett.Nem igazán érkeztem megsérülni, szerencsére nem mentem olyan gyorsan, hogy csússzak is. Tenyeremmel megtartottam magam, azon a beton nyoma látszik kicsit, így egy nap eltelvével szinte már nem is látszik rajta semmi, combomat belülről nyomta meg a váz, ott kicsit bekékült, de ennyi. Szerencsésen megúsztam.
=== Szatocs ===
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #17415 üzenetére
nekem volt, tavaly nyáron. először melóból hazafelé, mire beálltam volna valahová, már mindegy volt, inkább hazakarikáztam (mondjuk onnan már csak két perc volt hazáig.)
aztán még aznap délután még egyszer ugyse lesz még egy eső, gondoltam. lett
de pl. tegnap délután melóból hazafelé kb. félúton kezdett esni, "akkor is hazamegyek" felkiáltással áztattam magam, bár szerencsére az messze volt az özönvízszerű esőtől. de a héten eddig minden nap vagy odefelé, vagy hazafelé áztam egy kicsit
most viszont nem esik, még a nap is süt, bőven 20 fok fölött van, megyek is bicajoznimás: gyerekek, mindig zárjátok oda a vázat is, nehogy így járjatok:
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
CyB0RG
csendes tag
válasz ludsimon #17415 üzenetére
Engem még pár éve és pont fehér pólóban voltam, sárvédő nuku.
Mondanom sem kell, azóta a póló-ból porrongy lett, mert még a sósav sem tudná kiszedni a zebracsíkot a hátuljából.
Amúgy csak addig gond az eső, míg totál el nem ázol. utánna elkezdi élvezni az ember, minden mindegy alapon.[ Szerkesztve ]
-
CyB0RG
csendes tag
válasz szatocs #17411 üzenetére
Kerekeket egyszerű kiszűrni... Felemeled a keró elejét és kézzel megpörgeted. Ha szól akkor hallani kell valamit, ha nem...
Azért remélem nem sérültél meg nagyon.Amúgy én meg pont tegnap tekertem az elmúlt hónapokban a legjobbat. Igazából csak korzóztam itt a városban (Fehérvár) egy 20 km-t.
Mégis végig fülég ért a szám, minden méter nagyon jó esett.
Az új keróval most másztam először (ha valaki ismerős erre, az Aranybulla emlékműhöz fel a csúcsra ), a végén már kiállva, de szuper volt. Utánna meg hazáig gurultam. Régen esett ennyire jól a városi kolbászolás. -
CyB0RG
csendes tag
Szerintem jó lesz neked, feltéve ha nem XT vagy XTR váltód volt eddig.
Ez a kettő a rapid raise/low normal asszem a többi Shimano váltó top normal.
Jól írtad, a top normal-nál a rugó lefele húz, azaz minél lazább a bowden annál kisebb fogaskerékre kerül a lánc.
Eddig milyen váltód volt és milyen fogaskoszorún? -
ludsimon
veterán
Mostanában hatalmas esők vannak.
Volt már valaki, akit elkapott egy ilyen özönvízszerű eső?
Elég durva. Nem lennék ilyenkor ott biciklivel.
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz salieri. #17401 üzenetére
Szerintem az országban levő legutolsót én hoztam el a bajnokból pár hónapja. Cinelli, de pár napja megadta magát a kormánybefogónak a menete, így szart sem ér. Sokkal jobban jársz egy 1" menetes - A-HEAD átalakítóval, és egy A-HEAD kormányszárral.
Másik lehetőség, hogy 1"-os menetes állítható, de modern befogós kormányszárat veszel 25,4-es befogóval, de ennek is megvan az az esélye, hogy 1 év tartós használat után eltörje a kormányt. Belemegy, meg is tartja, de nagy rajta az erő. pl ezt [link]
Vagy nézd meg Matuznál, de 8-10E ft alatt ne számíts rá, hogy kapsz. Iszonyatosan durva haszonnal dolgozik.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
szatocs
őstag
Na, ma sikerült perecelnem egyet, felavattam a bringát így 3 hónap elteltével, elfelejtettem, hogy nem a rosszabbik kerékpárommal vagyok, és bőszen téptem meg az első féket egy meredekebb helyzetben, szintén kerékpárral közlekedő embertársam miatt. Még jó, hogy nem mentem gyorsan, mert biztos jól összetörtem volna magam. Így csak borulás lett belőle.
Kerékpárnak nem lett baja, a váltó fokozat állapotát mutató plexi horzsolódott meg hangyányit, meg a kormány csúszott el 1 centit a szárban, amit már orvosoltam. Viszont valami érdekes hangot hallok, miközben tekerek, leginkább lassú tekerésnél. Nagyon halk pattogás hang, mintha valamelyik agyból jönne. Hátsból nem hiszem, mivel azzal semmi nem történt, jött a seggem után. Elsőn meg átfordultam, de nem tudom, hogy annak is lehet-e baja ennyitől. Egy padkázásnál többet kap a rendszer kb. Megadhatja magát a csapágy ennyitől? Vagy mondjuk a monoblokk? (Csak nem tudom, hogy tényleg mitől, mert nem hiszem, hogy ezek bármi nagyobb erőt kaptak volna. Talán a monoblokk oldalról, vagy 30-40 kilónyit.)[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
Muton
addikt
kinéztem hátsó váltónak a shimano saint-et, a RD-M810-SS-et. az szerintetek nem baj, h rövid a láncvetője? azt írják rá, h top normal. az most mit jelent? a rúgó akkor a nagyobb fogaskerék felé húzza a váltót, vagy a nagyobb áttétel felé (a legkisebb fogaskerékhez)?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
dunc
nagyúr
A plusz funkciók általába csak programok,kivéve speciális dolgok ami + alkatrészt igényelnek(szenzorok a hőméröhőz stb) de ezek plusz költségei az alaptípushoz képest elnyészőek,tehét sokesetbe felesleges túlétékelt funkciók,de ez van 25 ft-ről beszélünk akkor gagyinak tünhet a tudáshoz képest,de egy okos gyártó ép így jut vásárlóközönséghez.
-
CyB0RG
csendes tag
válasz KaraDani #17400 üzenetére
KaraDani: De azért inkább made in germany mint china. Amúgy jó kis órának tűnik, és azért az a 25k nem is kevés. Viszont ugyanezért a tudásért Polar-ban jóval többet fizetsz, csak azért mert rá van írva hogy Polar.
P.O.C.: Akkor még messze a bejáratás vége. Bár elvileg az első métertől sem kellene szorulnia, ha jól van beállítva.
Meme: Köszi, akkor ezt rosszul gondoltam. Legalább nem fogok meglepődni, ha szét kell valamikor kapnom a cuccot.
-
KaraDani
addikt
Egy konkrét vélemény erről a Ciclosport óráról, vagy nincs vele tapasztalat?
Más a bringával kapcsolatban:
Elég könnyen elforog a kormány, fent az imbuszt kéne jobban meghúzni, ugye?
Ha beljebb szeretném 1-2 centivel tolni a váltókat a kormányon, hogy jobban elférjen a kezem, mennyire lesz bonyesz utánaállítani a váltókat? Elég lesz vajon a váltókaron válton levő tekerőkkel korrigálni, vagy bonyolultabb? -
Meme
aktív tag
egy jó óra igen.
pl ami tudja a kerékpáros funkciókat, a magasság hőmérséklet cuccot, és vezeték nélküli. opciósan csatolható rá pedélfordulat.
vagy egy pulzusmérős kerékpáros magasság/hőmérséklet nélkül.az a baj, hogy olyan ami egyszerüen tudja azokat az alap adatokat ami nekünk kellene nincs, csak olyan ami már profi. de azokat a funkciókat még egy versenyző se biztos, h kihasználja...
Szevasztok bogyókák!
-
KaraDani
addikt
-
salieri.
őstag
Keresek 100-as ,1"-os menetes országúti kormányszárat 26 mm -es kormánybefogóval!
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest