Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Mi történik egy netes csalás után?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Hiányzik a gamer érzés
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
Aktív témák
-
Olcsi
senior tag
Én is a merida kalahari 550re szavazok. Szerintem megér egy tízessel többet, már csak azért is mert azé csak merida. Persze ennél tulajdonképpen csak a név miatt fizetsz többet, na meg persze azért nem gagyi cuccok vannak hozzá! Nekem nagyon bejött, szeretem. Ha nem zavar, hogy bármikor szembejöhet veled az utcán egy ugyanolyan, akkor szerintem azt válaszd! :-P Elég tömegbicaj!
-
Olcsi
senior tag
Valaki le tudná írni, hogy hogyan lehet a legkönnyebben és a legjobban beállítani egy v-féket úgy, hogy a fékkar és a fékpofák ideálisan álljanak? Előre is köszi, és bocs a lamer kérdésért!
-
Olcsi
senior tag
válasz DeltaPower #854 üzenetére
Köszi a segítséget, ez így teljesen tiszta eddig. Igazából az a probléma, hogy az idő elteltével csökkent a fékerő, tulajdonképpen tövig behúzva a kart sem blokkol a kerék...tehát szinte nem is fog. Ezt kellene valahogyan korrigálni. Próbáltam a féknél feszesebbé tenni a bovdent, de úgy meg hozzáértek a fékpofak a felnihez...
-
Olcsi
senior tag
Arra tudna nekem valaki választ adni, hogy mitől lehet, hogy próbálom beállítani a fékeket, nagyjából szimmetrikusan állnak, meghúzom a csavarokat, majd kipróbálom, és azt csinálja, hogy az egyik kar hozzátapad a felnihez, a másik meg nagyjából jól mozog. Miért tapadhat oda az egyik? Már nagyon idegesít. Bocs, ha hülye a kérdés, de most kezdem szerelgetni a bicajt! Köszi előre is!
-
Olcsi
senior tag
Nekem kb 300-400 km után is nyomja a sejhajomat a nyereg. Ez egy tök alap Merida nyereg, ami szépnek szép, de kényelmesnek egyáltalán nem mondanám... Valahol azt olvastam, hogy kb 100-150 km után betörik. Hát ehhez képest a seggem 7-8 km után már sajog. Attól tartok ez nem fog változni.
-
Olcsi
senior tag
válasz Pinya007 #926 üzenetére
Az enyém is pont ugyanilyen! De nekem valahogy nagyon nem passzol! Venni meg nem nagyon merek, mert mi van, ha az is szar... Szóval kicsit így sajnálom rá kiadni a pénzt, pedig nagyon kellene!
Van oylan villogó, ami nem egy gyűrűvel csatlakozik a kormányhoz, vagy az ülés alá, hanem közvetelnül a villogóba megy egy csavar? Nem tudok olyan gyűrűset rátenni csomagtartóra! -
Olcsi
senior tag
Mitől lehet, hogy a hajtótengely néha, általában nagyobb terheléskor kattan egyet-egyet? Elég kellemetlen és fura érzés, mert szinte az egész bicaj beleremeg. Hogyan lehet javítani? Mennyibe kerül a megfelelő alkatrész cseréje?
-
Olcsi
senior tag
Nem vág a témába, de ezt meg kell osztanom veletek! Borzasztó, hogy mennyire öntelt és bunkó autósok és egyben emberek vannak!
Egy pár napja boldogan tekerek haza munkából, mennék át egy elég forgalmas úton a ZEBRÁN. Láttam, hogy jönnek autók, de biztos voltam benne, hogy kényelmesen átérek, ugyanis elég messze voltak. Ahogy lementem a zebrára, az egyik kedves autós felgyorsított, és úgy kb éppenhogy el nem ütött... Persze visszanéztem rá, hát jóhogy nézett ő is. Gondolom egyszerűen csak rám akart ijeszteni.
A másik eset kb 15 másodperccel ezután történt, amikor is egy körforgalom mellett lévő ZEBRÁN akartam átmenni. Legurultam az útra, és én úgy szoktam, hogy mindig figyelem az autósok fejét, tehát ha tehetem, mindig bekukkantok a szélvédőn, hogy lát-e? Csak így érzem magam biztonságban. Úgy vettem észre, hogy látott (ami igaz is volt)... tehát legurultam az útra bátran, ekkor ő még a körforgalomban volt, és mire az ő sávjához értem, ő is odaért a zebrához. Na az első kerekemet - mondván, hogy ő itt az erősebb - gyengén megkoccolta, és megállt előttem. Értsd: nem elsőbbséget adott, hanem keresztezte az utam. Leengedi az elektromos ablakot, és kiszol, hogy mit is képzelek én magamról? Hát mondom, ha jól látom zebrán tartózkodom... Na nagyjából ennyi.
Nem nagy sztori, csak az a dühítő, hogy megáll, de nem azért, hogy elsőbbséget adjon, hanem azért, hogy nagyképűsködjön. Milyen emberek vannak??? Hihetetlen...egyre jobban azt veszem észre, hogy aki autóba ül, az elveszti azt a maradék IQ-ját is, ami elválasztja őt egy retardált szinjétől. Ez persze egyenes arányban van az autó nagyságával. Undorító! -
Olcsi
senior tag
Őszintén: Nem. Sőt meg sem álltam a zebra előtt, hiszen láttam, hogy simán átérek...max egy kis jóindulattal le kellett volna lassítania. De amíg ilyen a hozzáállás az autósok részéről, addig...érted?! Persze ez sem megoldás semmire. Valószínűleg, ha 15 másodperccel előtte nem történik meg az első eset, akkor még akár el is engedem.
-
Olcsi
senior tag
Azt hiszem, megtaláltam a következő bicajom!
[link] -
Olcsi
senior tag
Hm...igen szép bicaj! Az a tárcsafék elől gyári tartozék, vagy utólag szerelted fel rá?
Más: annyit gondolkoztam már rajta, hogy egy ilyen frankó bicóra milyen sárvédőt lehet venni, ami nem rondítja el? Mert márpedig kell, ha nem akar az ember túlságosan saras lenni. Nekem egy kalahari 550-em van, és arra én még nem találtam semmi jót, pedig már nagyon kellene... -
Olcsi
senior tag
Kíváncsi lennék a hozzáértők véleményére! Én általában városban használom a bicajt, de néha-néha befigyel néhány kisebb-nagyobb túra (terepre keveset megyek). Most egy teljesen alap felszereltségű merida kalahari 550-em van, és elgondolkoztam egy merida crosswayen. Felszereltségileg, és gyakorlati szempontból, azt nézve, hogy ált. városban használom, megérné lecserélni mondjuk egy ilyenre? [link] (Persze nem, mintha a kalaharival nem lenne jó városban közlekedni... )
Ki mit mond? -
Olcsi
senior tag
Na igen...ettől tartottam, hogy igazából ennél az olcsó crosswaynél max a vázat (meg azt, hogy az van rá írva, hogy merida) fizeti meg az ember, tehát felszereltségben nekem is elég laposnak tűnt. Viszont nagyon megtetszett! A kellys is nagyon jónak tűnik, de nekem az már kicsit sok lenne. Úgy megérné megvenni a crossway-t, hogy ha néha van rá pénzem, akkor veszek rá egy-egy faszább cuccot, és fejlesztgetem?
Városban munkába járok vele leginkább, meg városi ''túrákra'' használom. Azon kívül meg, ha havonta-kéthavonta elmegyünk egy hosszabb túrára... (Egyébként meg lehet, hogy ilyen hosszabb távokra jobb is egy trekking, nem??)
Igazából eleinte nagyon féltettem a kalaharimat, de szerencsére eddig nem nagyon bántották, pedig napi szinten lezárom mondjuk fél órákra... Egyszer volt egy olyan, amikor megvettem, hogy a hozzá ajándékba kapott villogókat leszedték előlről, hátulról. De ki az a bunkó paraszt, akinek a tartója nélkül is kell, na meg alapból, hogy lelopja róla...! Nagyon ki voltam akadva!
[Szerkesztve] -
-
Olcsi
senior tag
Tud valaki segíteni abban, hogy hogyan kell váltót beállítani? Egész egyszerűen elcsúsztak a fokozatok az első váltón. Amikor 1-esbe van, akkor van a középső állásban, amikor 2-be teszem, akkor van a legnagyobb fokozaton... Ezt hogyan lehetne kiküszöbölni házilag?
-
Olcsi
senior tag
Mennyi lehet a reális ára egy fél éves, használt manitou axel telónak?
Úgy értem vásárlóként mennyi a max, amit ki lehet érte adni, és mennyi a min, ami még nem pofátlanság?
[Szerkesztve] -
Olcsi
senior tag
Sziasztok! Lehet, hogy most hülyeséget kérdezek... A bringám télen összeszedett némi rozsdát, leginkább a lánc és a fogaskerekeknél. Mi a leghatásosabb módszer, amivel el lehet azt tüntetni (azon kívül, hogy lecserélem)? Lehet kapni valami speckó rozsdaoldót, vagy valami ilyesmit hozzá, hogy azért ne marja szét a bringát?
-
Olcsi
senior tag
válasz raczger #5411 üzenetére
Nah...ennek igazán örülök... Egészen jó idő kezd lenni, és már jó lenne bringázgatni egy kicsit. Apropó... ki és mennyire ajánlja a hátsó kerékpárszállítót? Találtam egy olyat, amihez még vonóhorog sem kell, és aránylag olcsó (13e), viszont nem tudom, mennyire érdemes ilyet venni? Mennyire strapabíróak ezek? Köszi!
-
Olcsi
senior tag
Erről mi a véleményetek? [link]
Ahogy látom váltó nincs, mennyiből lehetne kihozni valami frankót cuccot rá? -
Olcsi
senior tag
Mi a különbség a 2007-es magellan corvus deore, és alivio között az áron (de ki az az áron? )és a külsőn kívül? Gondolom felszereltségbeli különbségek vannak, de melyiknek jobb az ár/teljesítmény aránya szerintetek? Ugye a deore 62000, az alivio pedig 96000. Azért ez elég jelentős különbség.
-
Olcsi
senior tag
Bringások! Tudnátok nekem ajánlani bringára szerelhető pda/pna tartót? Ami fontos, hogy tartson rendesen, legyen stabil, ja és az se baj, ha nem túl drága! Előre is köszi!
-
Olcsi
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire érdemes nekiállni házilag kicserélni a fék- , ill. váltóbowdeneket? Ha nem nehéz megcsinálni, akkor milyen tanácsokat tudtok adni a cseréhez? Mi szükséges még ehhez?Köszi előre is!
-
Olcsi
senior tag
Ismét egy buta kérdés: ezt rá lehet tenni egy merida kalahari 550-re? Illetve megérné lecserélni erre a gyári telót?
-
Olcsi
senior tag
Szeretnék egy frankó felnit, és ha már csere, akkor lehet, hogy azt is érdemes lenne lecserélni. Tudnátok ajánlani valami jó párosítást? Egyszerű aszfaltos, utcai, városi használatra, sokszor hosszabb távra is egy merida kalahari 550-hz...
Mikre kell figyelni ezeknél? Úgy értem gondolom lyukszámnak meg kell egyezni, egyéb? -
Olcsi
senior tag
Újabb buta kérdésem: mi a különbség a kazettás és a menetes felfogatás között? Gondolom kazettás fogaskoszorúhoz kazettás hátsó agy is kell? Vagy teljesen keverem a szezont a fazonnal?
-
Olcsi
senior tag
válasz Xantomas #15892 üzenetére
Nekem is hasnoló 1 ledes villogó van, amit egy gumi madzaggal lehet feltenni a kormányra, ill. a nyeregtartó csőre. Nem tartja túl stabilan, de legalább olcsó (tescoban volt 1300Ft), könnyen levehető, kis helyen elfér, tehát bármikor nálad lehet.
Ráadásul én a hátsót fixen rögzítettem a nyereg alá egy csavarral.[ Szerkesztve ]
-
Olcsi
senior tag
válasz h0o2a7j6 #15895 üzenetére
Hát mint pl. a külsőkön rajta szokott lenni, hogy 26x1,5 méretű, meg ilyesmi. Tehát ezek szerint egy tök hagyományos jalco felni peremére is simán illeszkedik?
Érdekes: tegnap kerestem gumibelsőt, és mindenhol csak olyat találtam, hogy 26x1,5/2,15. Nekem ez nagynak tűnt, alig bírtam rendesen feltenni, mindig kidudorodott valahol, kicsit eltolta a külsőt a felnitől. Idegesítő volt. Aztán végülis valahogy csak fel sikerült tenni. -
Olcsi
senior tag
válasz h0o2a7j6 #15897 üzenetére
"A felnire fel kell tudd rakni a külsőt gond nélkül."
Hát nem tudom nekem miért nem sikerült... Lehet, csak én voltam a béna, de ha csak külső nélkül hozzáméri az ember, már úgy jóval nagyobbak ezek a belsők. simán 2-3 cm különbség van a felni és a belső körül.
Hehe...jó ez a smile-s villogó.
[ Szerkesztve ]
-
Olcsi
senior tag
válasz tr00p3r #15903 üzenetére
Sport Contact-tól kicsit én is félek, ezért gondolkozom még a sima continental contact-on. Kicsit recésebb, de talán mégsem fékezi le annyira a kerékpárt aszfalton, mint egy terepgumi. Meglátjuk. Még úgyis gyűjteni kell rá kicsit...
tr00p3r: az előzőt én sem értettem tisztán, gondolom az említett gumikat javasolja még a kollega...
[ Szerkesztve ]
-
Olcsi
senior tag
válasz ludsimon #15908 üzenetére
Én kecskeméti vagyok, tehát mondhatni nem vagyok hozzászokva a nagyvárosi közlekedéshez. Viszont az április critical mass után kitekertünk egészen a lágymányosi hídig, és nem volt vészes. Jó, végülis még az Andrássy út környékén nagyon sok volt a bringás, de a körúton már csak ketten mentünk a barátnőmmel, és egész jól lehetett haladni. Úton mentünk, viszonylag figyletek ránk.
Tényleg arra kell nagyon figyelni, hogy te is figyeld az autósok reakcióját. Másképp nem tudod, hogy figyel-e rád, vagy hogy egyáltalán lát-e!
Én azt tanácsolom, hogy vágj neki bátran, másképp soha nem fogod legyőzni a félelmedet! Hajrá! (Ja...és minden út bringaút, ezt ne felejtsd el!) -
-
Olcsi
senior tag
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest