Hirdetés
Aktív témák
-
Meme
aktív tag
válasz KaraDani #13606 üzenetére
No ez egy egész korrekt kis acél vázas cross gép.
Én annyit tennék, hogy ha fokozatos az első váltókar
-vagy frikciosra cserélteném
-vagy a hajtóművet cseréltetném Shimano-raMondjuk 55-nél már felmerül a kérdés, hogy 70k-ért igen újszerű alu vázas "telós" Deore 3*9 váltórendszerű használt cross gépem van eladó.
[link][ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
Meme
aktív tag
válasz KaraDani #13685 üzenetére
Ez végsősoron egy mérőműszer.
Ha gagyi, akkor fals értékeket fogsz kapni.
Beázásra is hajlamosak ezek a vackok.
De a fő baj, az a pulzusmérésben a pontatlanság.Elég drága igy egyben amit szeretnél.
Nem néztem még az idei modelleket, de tavaly olyan 35k volt a VDO Z2-je, ami tudja a pulzust és csatlakoztatható hozzá pedálfordulatmérő. Mindezt vezeték nélkül, digitálisan.
olcsón ugy jösz ki, hogy veszel pedálfordulatos órát,és külön pulzusmérő órát.
Ha igényled szétnézek rendesebben, csak most ebédelek
Szevasztok bogyókák!
-
Meme
aktív tag
válasz KaraDani #13687 üzenetére
Megnéztem
Sigma Rox8.0 52.990,-
VDO Z2 34.900,- +~6000,- a pedálszenzor
Cateye tavalyi áron CC-TR300 DW 40.860,-A polart kifelejtettem a listából, de ők prémium kategóriások, nekik a legpontosabb a pulzusmérésük.
Ez amit linkeltél elég korrektnek néz ki.A Kelly's órával az a bajom, hogy nem tudom milyen a belseje. Egy Cateye Velo5-t javasolnék inkább, kicsit drágább, de bizonyított már eleget.
Illetve hozzátenném a VDO-ra 5 év gari van! Tényleg!Késöbb meg egy polár kar-óra és jó vagy!
Szevasztok bogyókák!
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #13689 üzenetére
Nekem Velo8 van, tökéletes. Vehetnék amilyet nem szégyellek, de ennél többre nincs szükségem. Külön vettem hozzá Hervisben egy pulzusmérőt (karóraszerűség plusz mellkasra mérőbigyó, cserélhető elemmel, szóval teljesen jó) olyan 6000 Ft körül, a kettővel együtt boldogan élek.
mod: A mellkasra rögzíthető pánt eleme ugyanaz, mint ami az alaplapokba kell. Szóval mindig akad otthon...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tr00p3r
addikt
válasz KaraDani #13687 üzenetére
A CS200 nagyon jó. Nekem volt CS200cad ami pedálfordulatot is mér. Nagyon jó kis cucc. Sajnos egy hátránya van, hogy magasfeszültség mellett valótlan értéket mutat. Bár ez igaz majdnem minden olyan wireless órára, amely 5 KHz-en kommunikál a jeladóval. Ilyenkor pl 235 BPM-es pulzust illetve 198 km/h sebességet mutat az óra. Tehát ha vasúti sínek mellett vagy földkábel felett tekersz sokat, akkor bezavarhatja az órát.
Ár/érték és főleg minőség arányában ez szerintem a Polar legjobb választás. A SIGMA-nak is vannak jó órái, ahogy pár ember jelezte is, hogy megelégedéssel használja őket. VDO-m még nem volt, de régi motoros, biztos, hogy minőségi óráik vannak. A Cateye szintén jó.
A Polar órák igen érzékenyek és pontosak. Nem csak a pulzusod mérik, de az ütések közötti eltérést is. Sajnos mivel tényleg EKG szintű pontossággal mérnek, ezek a legdrágább órák. Nekem a bringámon egy CS600 van, futáshoz és egyéb edzéshez meg RS400 karórám van. Azért mielőtt megveszed a CS200-at nézz körül, mert egy használt S510 vagy S625X-el jobban járnál és nagyjából a CS200 árában lehet már találni. Az utóbbi multisport óra, ami futáshoz és kerékpározáshoz is használható.
-
tr00p3r
addikt
válasz KaraDani #13714 üzenetére
Expressz.hu, vatera.hu, apronet.hu, apro.bikemag.hu és Zerge is foglalkozik néha használt Polar-ral
Zergének van is most egy használt s520-a és egy S625X-e is. Bár a 625X-et drágállom egy kicsit....
Csak példaképpen, ez egy elfogadható ajánlat sok kiegészítővel: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #13719 üzenetére
A világért nem kötözködni szeretnék, de 50.000 Ft-os bicóhoz 40.000 Ft-os sebesség- és pulzusmérőt? Én biztos a bicóra dobnám azt a pénzt is egy egyszerű sebességmérővel, 90.000-ből már tényleg jó bicót lehet venni, sokkal de sokkal jobbat és strapabíróbbat, mint 50.000-ért.
Nekem egy több százezres bicón van a Velo8-as Cateye, csak azért mondom."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz KaraDani #13722 üzenetére
Nem úgy rangsorolódnak árszeirnt a gépek, hogy boltbajrós, CC, maraton, drit FR, DH. Minden kategóriában mások az elvárások, az átjárhatóság pedig minimális. Egy jó CC gép közel annyiba kerül mint egy DH.
Nem rossz a géped amúgy, de a C51-es váltóval és a bonthatatlan hajtóművel kellene először valamit kezdeni szerintem és nem a kormányra pakolni 30k-ért computert. Amúgyis minek kell tudni hogy mennyivel mész? Az elmult kb 20.000 km-en nem tudtam mennyivel mentem, de nem is érdekelt.
De ha még nincs, akkor bukót és lámpát vegyél inkább computer helyett, azoknak több hasznuk van. -
rétisün
veterán
válasz KaraDani #13724 üzenetére
a bonthatatlan hajtómű azért nem jó, mert egy hajtóművet cserélni (esetleg monoblokkal együtt) jóval drágább, mint a leggyakrabban használt lánckereket külön megvenni, és cserélni. természetesen egy hajtómű azért jó sokáig használható, rendszeresen cserélt lánccal akár 4-5 láncot is kiszolgál, de előbb-utóbb arra is ráfér a csere (legalább a legtöbbet használt lánckerékre) akkor pedig nem mindegy, hogy mennyiért cseréled.
arról nem beszélve, ha nem lehet cserélni külön a lánckereket, akkor abban az esetben is komplett hajtóművet kell cserélni, ha amúgy elég lenne csak az egyik, legkopottabb lánckereket cserélni.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Meme
aktív tag
válasz KaraDani #13724 üzenetére
Ne hallgass ezekre a kutyaütőkre
Vedd csak meg a "drága" órát. Az legalább meglesz, és nem kell fejleszteni.Speciel nekem sincs km órám, pulzusmérőt kezelni se tudnám értelmesen, hogy hasznomra váljék
(Lehet az is bejáccik, forditott telóra nehéz felrakni a szenzort )De azt én is tanácsolnám, hogy akármilyen hülyén néz ki, vagy hülyén érzed magad benne, egy bukósisak, egy kesztyű minimum legyen meg.
Szerszámból ne szállj el, úgyse fogsz vele szerelni...Szevasztok bogyókák!
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #14374 üzenetére
Én is nézelődni szoktam arra járni, meg próbálgatni mentem. Egy dolog a próba, másik a vásárlás. És igen, mindenképp fel kell próbálni, netről rendelni cipőt rizikós.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #14844 üzenetére
Ühüm. Ez az a kategória, 700x38, 40, 42, satöbbi, másként 38-622-nek is lehet hívni. Ami 32 alatti, azok már outi külsők, de az átmérőjük azoknak is ekkora (bár nem tudom, milliméterre is azonos-e, mindenestre számozásában megegyezik).
Van viszont egy alsó határ, hogy a felnire milyen széles (pontosabban keskeny) külső megy még rá, a 38-as az átlagos, a 32-es is biztos jó még, de az alatt már úgy tudom, nem. Kb. 38-42 között van az ideális tartomány crossnál, de ez persze teljesen szubjektív, szóval szerintem..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jancsi
aktív tag
válasz KaraDani #14844 üzenetére
Ezen táblázat alapján érdemes gumit választani, ha már ismered a felni belső szélsségét [link]
Ha túl keskenyt teszel fel akkor könnyen felütheted. 17-19mm széles lehet így tippre a felni a gépeden arra 28-30mm-es gumit lehet feltenni. Valami ilyesmi országúti gumiba lenne érdemes gondolkoznod [link], de ara készülj fel hogy ezek annyira nem komfortosak, 6-7bar-ra kell felfújni, viszont rettenetesen gyorsak és 20-al még simán be lehet venni egy kanyart. -
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #14847 üzenetére
Megnéztem a Kelly's honlapon, 622x19-esek a cross felnijeik, tehát akkor Jancsi táblázata alapján 28-47-ig jó. Uff, azért én maradok a 38-nál, biztos ami biztos. Nekem már a 32-es is pengének tűnt...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #15040 üzenetére
Igen, hévvel simán el lehet menni, majdnem egy óra az út. Persze lesz jópár bringás rajta, de ez legyen a hév gondja. Vannak kemény gyerekek, akik eltekernek odáig előtte, na én nem vagyok az.
Az 50 km-es 600 méter szinttel az tényleg egy kellemes táv, ha szoktál rendszeresen bringázni, akkor teljesíthető, ráadásul ez tényleg végig aszfalt."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #15043 üzenetére
Ja kérem szépen, akkor aztán semmi újdonság nem lesz neked a dologban.
Tavaly év vége felé nekem is ment volna a százas, de most télen hát ugye pár kiló még az addig sem tökéletes súlyomhoz, plusz lakásfelújítás meg bokaszalag szakadás miatti többhónapos (teljes tél...) kihagyás, ez így együtt visszadobott nagyon... De azért végigküzdöm azt a 80-at, ha ottpusztulok is."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #15045 üzenetére
Csonkoknál mindenképp jobb, ez szerintem bőven használható kategória. Megjegyzem, nem olyan durva a 80 km sem országúton. Montira tessék feltenni valami olcsó slicket (max 2-3k darabja) s lehet száguldozni aszfalton. Nem lesz országútis a sebesség, de mindenképp jobb, mint terepgumival. Meg olcsóbb.
-
becuszabi
aktív tag
válasz KaraDani #15045 üzenetére
A monti használatnak megfelelő kondi esetén szerintem nem feltétlenül van visszatartó ereje. A baráti társaságomban csak montik vannak (ráadásul a picit nehezebb XC-össztelósok) és nem vettem észre, hogy fanyalogna bárki is, ha le kell tekerni 50-100-150 km-t. Kell egy megfelelő nem túl nehéz semi-slick külső és akkor lehet menni szinte bárhol.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #15054 üzenetére
A City jobban tetszik, mert egyben van a kerettel, nálam annál az egyszerűbbnél ez volt a gyenge pont (eltört a vékony fémlemez). De azért várd meg, mit mondanak mások...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz KaraDani #15054 üzenetére
még egy szavazat a city-re, én is ilyent használtam az spd előtt (illetve a mai napig ilyen van a dolgozóbajárós bicajon) ami esetleg negatívum, hogy lekopik róla a gumi, aztán esetleg csúszkál rajta a lábad.
igaz, ilyent is láttam eltörve, de el kellett esni a csajszinak, hogy sikerüljön eltörnie....becuszabi: vidd el annyiért, amennyit te mondtál, lesz nagy öröm
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #15060 üzenetére
Ó, most találtam itthon egy pár teljesen új normál pedált! Kelly's-nek volt eredetileg pedálja, de fel sem lett rakva, spd ment helyette. Nem olyan strapabíró külsejű, mint amire szavaztünk Sünivel, de elég masszívnak tűnik és fém. Ha még nem rendeltél esetleg, és érdekel, teszek fel képet róla holnap. A keretét csavarok rögzítik a középső részhez, meg van rajta két fényvisszaverő.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tr00p3r
addikt
válasz KaraDani #15122 üzenetére
Én 2 nappal azelőtt vettem át a Cratoni sisakom a nagykerben 2006-ban, hogy elütöttek. Én teszteltem a sisakot rendesen. Halántékomat vertem be csúnyán & ha nincs a sisak tuti ott maradtam volna vagy szépen betörtem volna a koponyám. Nyílt-szilánkos könyöktörés, 17 öltés és 7 csavar egy fémlapban lett a vége. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy a sisak KÖTELEZŐ városban és terepen egyaránt! A kesztyű meg erősen ajánlott.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest