Viszont ebben az esetben uj hetet sem lehet kezdeni szerintem.
Mas kerdes,hogy ha te egy nap levezetsz 13 orat mondjuk (9 oras pihivel közte) ,akkor is ugyanugy jelzi a tachograf.- Ugye ha belemesz a menübe---kijelzö---1-es vezetö---xy nap akkor ugy fog megjelenni,hogy xy napra 13 ora vezetesed van. Ugyanez igaz a pihenökre is. Ha este 22-kor kiveszel egy 9-est,es reggel 7-kor indulnal,akkor a kijelzön ugy fog megjelenni,hogy van x napra 2 ora pihenöd (22-tol 00-ig),es y napra 7 ora (00-tol 07-ig) pihenöd,megis szabalyos. ( A kijelzöt itt ugy ertem,hogy ha a menüben rakeresel,ott ahol nyomtatni is tudnal ..ha egyszerüen csak lefele lapozol,akkor a rendes pihenöt irja,nem össze-vissza bontva).
,,Mikor indulhat el szabályosan?
Válaszom: Téli időszámításkor csak hétfőn hajnali 1 óra után, nyáron hétfő hajnali 2 óra után!
Magyarázat: A hét hétfő 0 órakor kezdődik, és vasárnap 24:00-kor ér véget. Bármely héten max 56 óra vezetési időnk lehet! Bármely egymást követő 2 héten pedig összesen max 90 óra.
Az 1, illetve 2 óra az UTC idő miatt van! [link]"
Kisaetr mar itt megbukott..hiteltelen lett az oldal,mert ez egyertelmüen nem igaz. Csak arra kell figyelni,az este 10 orai indulasnal,hogy a vezetesi idöt meg az elözö hethez fogja irni 4 oran keresztül (nyari idoszamitas eseten) De ha van vezetesi idöd akkor mehetsz 10-kor is.Viszont ! ha itt figyelni kell,hogy hova irja a tachograf a vezetesi idöt,akkor nem tudod lezarni a hetet egy hetközbeni pihenövel Somatom. De tudja a franc most mar..
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!