Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3701) #81556480 válasza dlaj (#3697) üzenetére


#81556480
törölt tag

Oké elfogadom! Mondtam hogy nem vagyok szakértő! bár én továbbra sem fogom felosztani a másodikat :D

(#3698) Somatom
Én ezt olvasgattam régebben:

És ebből nekem az jött le hogy nem lehet. Bár ez a rajz is talán pont ebből van ?

(#3699) Dexar007 nah, nagyot csobbantam ? ;]

[ Szerkesztve ]

(#3702) dlaj válasza #81556480 (#3701) üzenetére


dlaj
őstag

Ebből van, egy éve ezt adták.

(#3703) #81556480 válasza dlaj (#3702) üzenetére


#81556480
törölt tag

de ez inkább kresz könyv, nem? az amit én mutattam az meg kifejezetten tachográfos könyv. mondjuk ettől még biztos jól írják a tiédben is

(#3704) dlaj válasza #81556480 (#3703) üzenetére


dlaj
őstag

Ez egy 300 oldalas könyv. Az első hatvan oldal a KRESZ (csak a legfontosabbak), a többi minden ami kellhet.
Vezetési és pihenőidők, tachográf használata, szerkezeti és üzemeltetési ismeretek, járművezetés elmélete, rakomány rögzítés, munkavédelem, veszélyes áruk szállítása, stb.

Szerk: Az előbb berakott ábra még fejből is ment, ugyanis a GKI vizsgám december elsején volt. Valamire én is emlékezhetek. :)

[ Szerkesztve ]

(#3705) zsid válasza KAMELOT (#3684) üzenetére


zsid
senior tag

Én mindig nyitok-zárok, egyszer-egyszer elfelejtem én is, olasz kontrollnál a gép kidobta, csak a hatóság eltekintett tőle :)

A TRACEben le van írva, hogy mikor-milyen esetekben fogadható el és mikor nem a szalag.

MaciG:
'Amikor reggel beteszem, meg esete ki akkor nem kell külön a beadás menüre menni, igaz?'
Ki kell próbálni egy kártyaberakás utáni nyomtatással, hogy mit hoz a szalagon. Nekem úgy rémlik, hogy a kártya behelyezési országa nincs rajta a szalagon, csak a kezdőország, ha beütöd( de lehet rosszul emlékszem, ki kell próbálni ).

A tachográffal kapcsolatban is van tanfolyam, 25 000 forint körüli összegért találsz tachográfkezelési tanfolyamot. Amúgy a munkahelyeden igazoltan évente oktatásban kellene, hogy részesülj ha ez nem történik meg akkor nagyon megbüntetik a céget.

dlaj: A gabonázást általában kétféle módon csinálják. Sima billencs oda-vissza ez a jobbik. Van az oldalfalas ponyvás pót belülről belső ponyvával és lánccal gabonához, na az már szívás :D
Errefelé nagyon sok billencses mozog, hozzák a gabonát Koper, Monfalcone, Velence visszafelé meg viszik a szóját meg mikor mit. Sokszor az ürítésre várni kell, ha kis intenzitással kell garatra billenteni az meg simán vagy egy óra, de az sem ritka amikor annyian összegyűlnek, hogy egy billentésre 2-3 órát ( Csepelen a 12-sem ritka ) várnak. Amikor tehenészetbe meg hasonló tanyákra viszed az anyagot az külön jó lehet sáros időben :D

Nem olyan rossz meló az, de annak is megvan a hátránya, mint mindennek.

Ha már könyv. Valahol korábban linkeltem a TRACE-t, ezerszer jobb , mint bármelyik könyv.
[link]

<tRucKdriFteR>

(#3706) #79335424 válasza zsid (#3705) üzenetére


#79335424
törölt tag

Én is vittem már gabona szerű mittudoménmiket schubboden -nel. Vazze, ezzel a folyékonyon kívül mindent lehet szállítani.

(#3707) dlaj válasza zsid (#3705) üzenetére


dlaj
őstag

Köszi a gabonás tapasztalatokat! :R
A Trace-t már múltkor is letöltöttem, már csak olvasgatni kellene. :)

(#3708) zsid válasza #79335424 (#3706) üzenetére


zsid
senior tag

Itt a billencs a menő meg a ponyva. A billencsnél legtöbbször kifelé gabona vissza szója, a ponyvánál kifelé gabona vissza csempe :D
Vannak igazi perverzek nekik spéci hűtős pótjuk van, oldalanként 3-3 surrantóval, kifelé gabona, kimosat majd visszafelé zöldség,gyümölcs, hűtött áru.. :D

<tRucKdriFteR>

(#3709) MaciG


MaciG
addikt

És arról van e infótok hogy ha én csak alkalmanként beugrok tachografos jarműre és a többi időre(pl. vezetek 2.an majd kövinek 23.án) írok egy nyilatkozatot hogy tachograf köteles tevékenységet nem végeztem, akkor ez az idő minek számít? Pihenőnek? (mert akkor akár pihenőt is visszaírhatnék) Vagy egyéb munka (de akkor milyen arányban, mert nyilván nem dolgoztam 0-24ben), vagy mi?

[ Szerkesztve ]

BANZAII

(#3710) zsid válasza MaciG (#3709) üzenetére


zsid
senior tag

Ebben az esetben az a lényeges, hogy vezettél-e 561 alá tartozó járművet vagy sem. Ha nem akkor van erre nyilatkozat kitöltöd és kész. Pihenőt nem célszerű visszaírni, főleg ha nem folyamatos alkalmazásban vagy az adott helyen. A nem tachográf köteles tevékenység az nem számít bele az 561-be, ott a munka törvénykönyvében megadott óráknak kell megfelelni.

<tRucKdriFteR>

(#3711) #79335424 válasza zsid (#3710) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ezt vitatnám. Én mindíg visszaírom a két hét pihenőt manuális beadással.

[ Szerkesztve ]

(#3712) MaciG válasza zsid (#3710) üzenetére


MaciG
addikt

Köszi. Csak azért kérdeztem, mert ugye meg van gondolom (ezt nem tudom pontosan mennyi) a heti, havi,stb munkaidő is határozva a munka törvénykönyve szerint, és ha én szerdán kezdem a fuvarozást, és a hétfő keddre van nyilatkozatom amiről beszéltünk akkor én szerdától kenhetem-e neki vasárnapik, úgy mintha a hétfő kedd pihenő lett volna? (most lehet én éppen hétfő, kedden dolgoztam, mondjuk otthon kapáltam vagy akármi, de ezt a rendőr ugye nem látja, csak a nyilatkozatot)

BANZAII

(#3713) zsid válasza #79335424 (#3711) üzenetére


zsid
senior tag

Igen, de te annál a cégnél dolgozol állandó állományban és a két hetes pihid alatt nem vezetsz tachográfos vagy 561 alá nem tartozó jármű egyikét sem. Te visszaütheted pihinek, mert mentesülsz a tev. igazoló lap kitöltése alól.
Ő viszont - ha jól értem - nem állandóban dolgozik ott.

MaciG: A mtk. rád ilyen értelemben nem vonatkozik, mert az 561 magasabb szintű szabályozás. Ha szerdán kezded a bulit akkor onnantól 6*24 órán keresztül kenheted neki. :)

<tRucKdriFteR>

(#3714) apalaci


apalaci
csendes tag

Sziasztok!
Ezt a valami zagyvaságot ma kaptam,tudja Valaki emberi nyelvre lefordítani??

Küldöm az ígért tájékoztatót. A szabály nem új, csak a bírságtételek. (2017.01.28-tól érvényesek.) Hogy milyen rendszerességgel, illetve hatékonysággal fogják ellenőrizni ezeket közúton, nem tudjuk. Lehet hogy nem fogják. Ausztriában úgy tűnik kiterjed az ellenőrzés a közeljövőben az éjszakai munkavégzés napján tett munkaidő mennyiségére is.

Nem az a cél, hogy bárkit is eltántorítsunk a munkától. Egyszerűen törekedjünk a lenti szabályok betartására, akkor nem lehet probléma.

1988.évi I. törvény:

18/F. §(1) Amennyiben a 18/A. §-ban megjelölt jogszabály és közösségi jogszabály eltérően nem rendelkezik, a munkaközi szünet nélkül folyamatosan végzett munka a hat órát nem haladhatja meg.

Amennyiben a teljes napi munkavégzés ideje hat és kilenc óra közötti, azt legalább 30 perces, amennyiben meghaladja a kilenc órát, legalább 45 perces munkaközi szünettel kell megszakítani.

(2) A munkaközi szünetet egyenként legalább 15 perces időszakokra a munkavállaló feloszthatja.

(Ha a vezetés közbeni szünetek betartása teljesül az 561/2006/EK rendeletnek megfelelően, akkor nincs jelentősége a fentieknek, mert akkor ezt is betartod. Ez akkor érdekes ha nem vezetsz egész nap 4,5 órát és nem tudsz az 561-es szerint pihenőket tartani, akkor kötelező a munkaköz szünet betartása!)

18/G. § (1) Amennyiben a munkavégzés - a munkavégzés helye szerinti helyi időszámítás szerint - részben a 00.00 és 04.00 óra közötti időszakra esik (a továbbiakban: éjszakai időszak), a napi munkaidő - ha kollektív szerződés, illetve munkaszerződés eltérően nem rendelkezik - a tíz órát nem haladja meg.

Egyszerűen, a 13-15 órás időszakodban a nettó munkaidő (kalapács, vezetés, 15 percnél rövidebb ágy jelzésű idő) ne haladja meg éjszakai munkavégzés alatt a 10 órát. (Csak 11 órát meghaladó idő után kezd büntetni. 1 óra túllépést még nem büntetnek!)

Mi8 lite

(#3715) berek21 válasza apalaci (#3714) üzenetére


berek21
senior tag

Ha a munkaidődbe beletartozik az éjféltől, hajnali négyig időszak, akkor az nem lehet hosszabb, mint 11 óra. Ha ez volt a kérdés.

LG Velvet eladó!

(#3716) zsid válasza berek21 (#3715) üzenetére


zsid
senior tag

18F, ha 6 órát eléri a munkaidőd akkor szünetet kell tartani. Általában minket nem érint.

18G, 2002-es szabály, ha éjjel melózol az napra nem lehet a munkád 10 óránál több, a legtöbb esetben ez sem érint minket. :D

<tRucKdriFteR>

(#3717) berek21 válasza zsid (#3716) üzenetére


berek21
senior tag

Azért sokan melóznak éjjel is. Én nem :)

LG Velvet eladó!

(#3718) zsid válasza berek21 (#3717) üzenetére


zsid
senior tag

Sokan persze, de itt a munkával töltött idő nem lehet 10 óránál több, ami kormány és kalapács. :)

<tRucKdriFteR>

(#3719) MaciG


MaciG
addikt

1 perc túlvezetésért lehet büntit kapni? Állok a piros lámpánál, kb 300 méterre a cél előtt és lejárt a 4,5 óra, de a pirosnál nyilván nem fogok kivenni 45perc pihit... (oké, hamarabb kellett volna ,de fene gondolta hogy az egész város stop and go lesz :D )

BANZAII

(#3720) #79335424 válasza MaciG (#3719) üzenetére


#79335424
törölt tag

Amikor megállsz, nyomtatsz egy 24 -est, és ráírod, hogy nem volt parkolóhely. Ennyi. De, egy percet senki sem fog számon kérni rajtad. Legalábbis egy normális országban.

(#3721) ooloo válasza #79335424 (#3720) üzenetére


ooloo
őstag

Akkor a labancok országa nem normális ország ... engem 1 perces túlvezetésért büntetett meg az osztrák . Az sem érdekelte , hogy az elkövetés előtt cca. 1.5 órát araszoltam ( Köln ) . Szalagot lobogtattam , de ez sem hatotta meg . Nyilván , akadnak normálisabbak is a rend éber őrei között is .... nekem - akkor és ott - nem volt szerencsém .

Kellemes hétvégét mindenkinek !

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#3722) SPF


SPF
senior tag

Sziasztok!

Belfoldi sofor allast hol erdemes meghirdetni?

(#3723) fesii


fesii
aktív tag

Sziasztok. Jár valaki rendszeresen románba? Tegnap nem villogtam a sárga lámpával irt egy papirt 650lei volt rajta,de pénzt nem kért Holott mondtam hogy fizetem. Aztmutatta gyurjem össze a papirt dobjam ki :D érdeklődnék hol itt a csavar.

(#3724) #79335424


#79335424
törölt tag

Szerdán együtt kocsmáztam egy cimborámmal, aki az egyik Wabis társcég tulaja. Azt mondta, hogy tényleg teltház van a Wabinál.

(#3725) Qtya123 válasza #79335424 (#3724) üzenetére


Qtya123
őstag

Pontosabban, ha jól tudom nem a munkahelyek teltek be, hanem nincs elég betanító a sok újoncra.

(#3726) ooloo válasza Qtya123 (#3725) üzenetére


ooloo
őstag

Magam is ezt tartom valószínűnek .... hihetetlen kategória a "megtelt" felirat szotyiséknál . Ha tévedtem , akkor is csak időszakos lehet , ami pár napon belül változhat . Csábító lehet a viszonylag magas napidíj . Viszont kimeríthetetlen tárházzal rendelkeznek a napidíjat és alapfizetést csökkentő praktikák terén . A 4 hetes ciklusban 1-2 alkalommal beforgatnak magyarba ... min. 20- 30 ezer forint mínusz . Az otthon töltött napokra nem kapsz alapfizetést (!) . Én az utóbbiért hagytam ott őket . Számoljunk ... egy hétig vagy otthon .. napi 8 órával számol munkaidőt .... otthon vagy 5 munkanapot ... az 40 óra mínusz a 168 órából cca. 28000 ft mínusz . Eleinte azt hittem , hogy csak a mi franchise csoportunknál fordul elő a fenti óraszám csökkentés , kvázi elszigetelt jelenség , de tévedtem .

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#3727) #79335424 válasza Qtya123 (#3725) üzenetére


#79335424
törölt tag

Konkrétan azt mondta, hogy nem is olyan régen még lasszóval kellett sofőrt fogjon, most meg sorakoznak nála a jelentkezők.

(#3728) Qtya123 válasza #79335424 (#3727) üzenetére


Qtya123
őstag

Nem tudom mi lehet a kettő közül az igazság. Össze-vissza kommunikálnak a wabi részéről is, ami nagyon nem szimpatikus. Egyik ismerősöm most jár OFA keretein belül az E kategória végén. Egy közvetett ismerősön keresztül beszélt az egyik franchise vezetőjével nemrég.
Akkor az megígérte, hogy felveszik persze jöhetsz, van munkalehetőség bőven. Aztán mondtam a srácnak, hogy hallottam erről a létszámstopról. Felhívta újra az embert és rákérdezett erre. Az meg mondta, hogy hát tényleg így van (előtte természetesen egy szót sem szólt erről), de többet nem tud mondani. (Persze megnyugtatta, hogy őt azért majd tuti felveszik, miután végzett a jogsival. Kíváncsi vagyok...)

Én mondjuk azon lepődök meg, hogy elvileg nincs sofőr, de az OFA mellett a saját zsebből fizetős iskoláknál is rengetegen vannak, pedig mindenhol azt hallani, hogy jaj nem mennek a fiatalok sofőrnek.

Én nyáron tervezem, hogy munkába állok, gondoltam, hogy a wabinál kezdek, aztán majd valamelyik külföldi céghez megyek, miután tapasztalatot szereztem, (családi okokból hosszabb távon a 2/2 vagy 4/2 hét beosztás lenne a célom) de ha ez a vergődés és bizonytalanság megy a wabinál, akkor lehet célszerűbb lesz másik céget néznem kezdésnek.

[ Szerkesztve ]

(#3729) Intruder A 6 válasza Qtya123 (#3728) üzenetére


Intruder A 6
aktív tag

Ahol én dolgozok itt is 1éve még elhajtottak mindenkit 2év rutin nélkül, most meg jöttek null kilóméteresek is, nincs ember, engem sem vettek fel csak miután már fél év rutinom volt, meg egy kis protekcióm.
Aki meg jön, sokan belekóstolnak van aki 1-2 nap után feladja.

[ Szerkesztve ]

(#3730) ooloo válasza Qtya123 (#3728) üzenetére


ooloo
őstag

Én közel 5 évet húztam le a szotyisnál .... hatalmas a lemorzsolódás . Ennek több oka van . Nem ezt vártam , kevés a pénz , a család nem engedi , és még sorolhatnám . Ha van is létszámstop , az csak időszakos lehet . Én a Te helyedben ragaszkodnék a Wabihoz a "betanulási" időszakban .

A létszámstop kiváltó okaként még az is felmerülhet , hogy nincs elég munka , de ez csak magánvélemény .

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#3731) zsid válasza ooloo (#3730) üzenetére


zsid
senior tag

Vagy az új tulajdonos két irányból vonatoztatná a pótkocsikat :U

<tRucKdriFteR>

(#3732) ooloo válasza zsid (#3731) üzenetére


ooloo
őstag

Ezt nem értem ... kifejtenéd ? :F

Kicsit lezsibbadtam agyilag ... ma vizsgáztam ADR - ből

[ Szerkesztve ]

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#3733) KAMELOT válasza ooloo (#3730) üzenetére


KAMELOT
titán

Akikkel találkoztam wabisok mind azt mondták, hogy 4 hét kint 2-4 nap otthon, ami elég gyilkos. Én biztos nem csinálnám.Napi bérben sem mennék mert az nem ér xart sem. Én km-ben megyek és úgy pénzileg és időbelileg is jobban jövök ki. Sőt én úgy megyek ahogy akarok 2-3-4-5-6 hét ahogy a főnökömmel megbeszélem.

(#3729) Intruder A 6: Én mentek 2 betanító utat utána már egyedül. Itt minden a hozzáálláson múlik. Én örülök, hogy ilyen munkám van. Senki nem buzerál úgy megyek ahogy akarok és természetesen nem 280 euroért dolgozok valmailyen trágya gyárban. Ezt a munkát meg kell becsülni és nem lecigányozni, ahogy sokan teszik. Sokan dumálnak nem vagyok otthon...ja és otthon mit csinál semmit?! :DDD
Nekem havonta megvan a 550-600k bőven félre tudok rakni magamnak és nem kell azt számolgatnom, hogy most mennyi fog maradni a hónap végére. Tudod az embereknek az agyával van a gond mert nem tudnak gondolkozni. Inkább ülnek otthon és kuporgatják a pénzt, minthogy tennének valamit.

Más: Pénteken németben hogyan lehet menni? Tudtommal reggel 6-ig lehet menni utána már stop van.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#3734) zsid válasza ooloo (#3732) üzenetére


zsid
senior tag

Mintha hallottam volna olyan pletykát, ami szerint az van tervben, hogy idővel nem lábon hoznának minden pótkocsit hazafelé/keleti irányban, hanem két gyűjtőpontról vonattal a Bilk-ig.

<tRucKdriFteR>

(#3735) ooloo válasza zsid (#3734) üzenetére


ooloo
őstag

Nem hallottam ilyet , még parkolói pletyka szinten sem , de ettől még elképzelhető .
Ellenben olyat már hallottam , hogy feldarabolják a céget , és eladják egységenként . Mindenesetre sajnálnám , mert magával a céggel semmi gondom nem volt . Ellenben az ott dolgozó , a sofőrök fölött basáskodó , a sofőrt lenéző irányítókkal és unitvezetőkkel már más a helyzet . Ővelük követ töretnék míg élnek . Nem ismerek alacsonyabb rendű férget , mint az utóbb felsoroltak . Persze , vannak kivételek , de mint a fehér holló .

Nekem csak anyagi természetű vitáim voltak a szotyis kutyáival , de láttam , hogy a gyámoltalanabbakkal mit művelnek .

[ Szerkesztve ]

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#3736) #81556480


#81556480
törölt tag

Hogy a viharba kell MAN tgl- en kormanymagassagot allitani ? Mar kezdek megorulni mé nem találom ? :D

(#3737) #79335424 válasza #81556480 (#3736) üzenetére


#79335424
törölt tag

Sztem nincx ilyen opció. Csak dőlést tudsz állítani.

(#3738) #81556480 válasza #79335424 (#3737) üzenetére


#81556480
törölt tag

Arra gondoltam. Es lábbal kell levegős gombot nyomni mint közbe megtudtam

(#3739) #79335424 válasza #81556480 (#3738) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nálam (TGX) is levegős, de kézzel kell egy gombot nyomni. Most épp egy Volvot kell hajtanom (ez önmagában felér egy becsületsértéssel), ezen mechanikus a zár, és lábbal kell taposni. Alig várom, hogy visszaülhessek a Mancimra.

[ Szerkesztve ]

(#3740) ooloo válasza #79335424 (#3739) üzenetére


ooloo
őstag

A "lábbal taposós" megoldás gyakorlatiasabb.... szerintem . Objektíve : kinek a pap , kinek a papné . (Nekem a papné...) ;]

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#3741) zsid válasza #81556480 (#3736) üzenetére


zsid
senior tag

Mit keresel te TGLben? :D

<tRucKdriFteR>

(#3742) #79335424 válasza ooloo (#3740) üzenetére


#79335424
törölt tag

Sztem kuk mindegy. A mechanikus zár talán annyiból jobb, hogy akkor is fel tudod csapni a kormányt, amikor nincs levegőd.

(#3743) #81556480 válasza zsid (#3741) üzenetére


#81556480
törölt tag

Á, nem az amire gondolsz. Majd hetvegen leirom.

(#3744) #79335424


#79335424
törölt tag

Szerintetek stimmel a matek?
Hétfőn kezdtem 10 nap pihi után. Máig megvolt a 3x15 órám. Most megálltam. Péntek éjfélig meglesz a 24 órás, csökkentett, heti pihenőm. Szombaton kezdek egy új hetet, gurulok kb. 6 órát. Aztán kiveszek egy 9 -est, és új műszakot kezdve, még szombaton gurulok kb. 5 -öt. Aztán megállok, kedd reggelig megcsinálom a 45 -ös pihit, és kedd reggel újabb hetet kezdek.

[ Szerkesztve ]

(#3745) #81556480 válasza #79335424 (#3744) üzenetére


#81556480
törölt tag

Hoppá :D pont most lett volna az a kérdésem hogy lehet-e egy nap kétszer kezdeni?

Téma:

Holnap 3kor indulok, 13kor megallok, 9 h pihi, majd 22kor mehetek tovább? Régi főnökömtől állandóan azt hallottam hogy egy nap nem lehet kétszer kezdeni.
Az új törvény mi, hogy aki 11-es3 között vezet éjszaka, annak mennyi lehet a munkaideje?

[ Szerkesztve ]

(#3746) berek21 válasza #79335424 (#3744) üzenetére


berek21
senior tag

A számok jól néznek ki, tehát működhet. De a germán zsernyáknak szerintem ne táncold el hogy 3 hetet belenyomsz 2-be, mert lehidal. :DD

LG Velvet eladó!

(#3747) #79335424 válasza berek21 (#3746) üzenetére


#79335424
törölt tag

Tőlem lehidalhat, de ezt a matekot neki is ugyanabból a könyvből kell olvasnia.

LaciCRM:
Én nem olvastam olyan szabályt, ami a 24 órás ciklusra kötelezne. Igaz, olyat sem olvastam, hogy a 45 -ös pihenő nem tölthető autóban.

(#3748) berek21 válasza #79335424 (#3747) üzenetére


berek21
senior tag

Ezt is rendőre válogatja. Nálunk a telepen kontroll is szokott lenni, mármint közútról beterelt kamionokon. Volt olyan, hogy a rendőrök egymással ezen vitatkoztak, hogy a 24 óra, számít, vagy sem. Érdekes hogy ezt nem tisztázza a törvény egyértelműen.

LG Velvet eladó!

(#3749) #79335424 válasza berek21 (#3748) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ezt nem értem. Ha 6 napot melózok, akkor hétvégének számít a 24 -es? Ha 5 -öt melózok, akkor is? Mennyi az, ami után nem számít annak, és hol van ez leírva?
Olyan sincs, hogy "rendőre válogatja". A rendőr kiszabhat büntetést, de fölötte is áll még néhány szervezet, amik felülbírálhatják a döntését.

(#3750) zsid válasza #79335424 (#3744) üzenetére


zsid
senior tag

Ha hosszabb a heti pihenőd, mint 69 óra, akkor abból egy 24-est beszámolhatsz ebbe a hétbe így a hétvégi 24-es után szerintem felesleges a 45 óra. Bár ha napidíjas vagy akkor tökéletes, csak jó helyen állj meg :D

<tRucKdriFteR>

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.