Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2001) Lauda


Lauda
félisten

Rutinszerűen megtámadják és kifosztják a kamionokat az afrikai bevándorlók Calais-nél (VIDEÓ)

A rendőrség bárminemű fellépésén a liberális jogvédők persze minden alkalommal kiakadnak.

:W Tessek oket akkor befogadni. :W

(#2002) Lauda


Lauda
félisten

(#2003) csiben1 válasza Lauda (#2002) üzenetére


csiben1
tag

Ez már nagyon beteg... És ilyenkor mit tudsz tenni, ha látod, hogy bemásznak? :F Szívem szerint keresztülgázolnék mindegyiken, de akkor meg én lennék lecsukva... :U

You can walk straight through hell with a smile

(#2004) Lauda válasza csiben1 (#2003) üzenetére


Lauda
félisten

Semmit, ki sem szabad szallni. Mikor bent vagy a terminalban, akkor jelzed, hogy kontroll es leszedik oket. Epp ezert irtam, hogy be kellene zarni az ajtokat es a raklaptartot, ha van, azokat a kamionokat beken is hagyjak.

(#2005) fesii


fesii
aktív tag

Azt azér nem árt hozzátenni, hogy csak akkor van ez a kaotikus állapot amikor valamiért nem megy a hajó.
Abban meg senki ne bízzon hogy majd a franciák leszedik őket. B@sznak rá 2-őt leszednek aki az ajtóba áll a többit majd az angolok... Ha a francia kontrollosoknál nem mászok fel a platóra már kétszer lennék az angol sitten.
Aki meg a pidou-nál (calais bolt) alszik mer neki sör kell majd nekivág a kompnak azt a barmot meg nem is tudom sajnálni. Ha jabekkénél megáll (sztem az utolsó biztonságos parkoló) majd onnan leteper a hajóig nem lesz semmi problémája.

[ Szerkesztve ]

(#2006) #27070592 válasza fesii (#2005) üzenetére


#27070592
törölt tag

Szerdán Nancynél kivettek a francia vámosok, felmásztak a platóra, kinyittatták a raklaptartókat, majd elengedtek. Az egész hat percig tartott. Rajtam kívül szinte csak magyar kamionok voltak a kontroll parkolóban.
Szóval most már ők is ellenőrzik a menekülteket rendesen. Kint voltak szinte minden fizetőkapunál,rendőrök, nemzetőrők, vámosok.
Amióta elterjedt hogy tőlünk, Magyarország felől jön a legtöbb menekült.

(#2007) Intruder A 6


Intruder A 6
aktív tag

Sziasztok!

Megyek egy céghez interjúra ahol 7,5-esre keresnek nemzetközibe embert,
mi a reális bér ebben a kategóriában, csak hogy legyen valami fogalmam?
Bár nyergesre szeretnék menni, de azért meghallgatom mit mondanak.

(#2008) #81556480 válasza Intruder A 6 (#2007) üzenetére


#81556480
törölt tag

Én ezt a kategóriát nyomtam az elmúlt két évben több cégnél is. Napi béres cégnél 4 hét kint lét után 290 ezret kaptam. másiknál 10-12 napot voltam kint és 2-3 itthon. Itt %-ba voltam fizetve . Ennél átlag 250 volt, de ugye itt többet voltam itthon. 240-290 között szerintem reális.

Privátba elküldenéd melyik cégről van szó?

Én meguntam hogy minden 7.5 gép lepukkant szar, és a családi vállalkozások mind a sofőrön akarnak keresni..

(#2009) Intruder A 6 válasza #81556480 (#2008) üzenetére


Intruder A 6
aktív tag

Hát , majd kiderül, bár ez nem sokkal több mint amit a jelenlegi munkámmal keresek.
Tud még esetleg valaki céget kezdőnek?

amit eddig találtam:

Transalliance,Gartner,Horváth Rudolf,Waberers(ide csak ha semmi nem jön össze)

(#2010) #81556480 válasza Intruder A 6 (#2009) üzenetére


#81556480
törölt tag

Arányaiban véve csak egy 7.5ös autó. ahhoz képest nem rossz ez a fizetés. Kevesebbet is kell vele dolgozni.

Én a Lasztra cargohoz akarok majd menni (eger)

(#2011) Intruder A 6 válasza #81556480 (#2010) üzenetére


Intruder A 6
aktív tag

Ez is jónak tűnik, írja vállalnak kezdő betanítást is.

(#2012) #81556480 válasza Intruder A 6 (#2011) üzenetére


#81556480
törölt tag

Jaja, én azt is hallottam 7.5 rutint elfogadnak :Y

Jók a kocsik is, pénz is állítólag..

(#2013) Zolás válasza #81556480 (#2010) üzenetére


Zolás
addikt

Állandó anglia, én legalábbis csak ott találkozok lasztrás géppel.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#2014) Lauda


Lauda
félisten

http://duol.hu/kulfold/tuz-miatt-leallt-a-vasuti-kozlekedes-a-csatorna-alagutban-1708490

Egyre jobb lesz. Nem eleg az afrikai bevandorlos felmaszos cirkusz, a komptarsasag dolgozoi elfoglaljak es gyujtogatnak az alagutban, igy se komp nem megy se vonat.

(#2015) Intruder A 6


Intruder A 6
aktív tag

Van valaki aki a Waberersnél dolgozik vagy nemrég jött el?

(#2016) Zolás válasza Intruder A 6 (#2015) üzenetére


Zolás
addikt

Lassan két éve jöttem el, még belefér?

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#2017) Intruder A 6 válasza Zolás (#2016) üzenetére


Intruder A 6
aktív tag

Ment Privát üzi

(#2018) ooloo válasza Intruder A 6 (#2015) üzenetére


ooloo
őstag

Szia ! Már 4 éve vagyok az említett cégnél ... kérdezz.

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#2019) Intruder A 6


Intruder A 6
aktív tag

Sziasztok!

Crosseuropa cégről tud valaki valamit?

(#2020) lorcsi


lorcsi
veterán

mit szóltok ehhez a cikkhez ?

nagyon állat, ahogy a vezető képzést akarják feltornázni..és nem a fizukat :W

(#2021) SzalaiG válasza lorcsi (#2020) üzenetére


SzalaiG
addikt

Kabaré - kell neki a két évet aláíró kezdők tömege ingyen... :(

Persze a törvény szerinti napidíjról szó sincs. :U

(#2022) #81556480 válasza lorcsi (#2020) üzenetére


#81556480
törölt tag

A két bohóc

(#2023) zsid


zsid
senior tag

"És miből lenne erre pénz? Hát a külföldi kamionosok büntetéseiből! Wáberer szerint a szabálytalanságok 60 százalékát külföldi sofőrök követik el"

Azért megkérdezném Gyuribától, hogy mit is ír az 561/2006? A gépjárművezető nem töltheti a rendszeres heti pihenőjét a fülkében? Akkor hogy a sunyi picsában vannak az ő sofőrjei 3-6 hetet kiküldetésben?
Szánalom...

<tRucKdriFteR>

(#2024) MaciG válasza lorcsi (#2020) üzenetére


MaciG
addikt

Én úgy vélem inkább a munkakörülményeket kellene javítani. Ez alatt azt értem, hogy nincs sumákolás (old meg okosba, most kevesebb a fizud, mert "túlfogyasztós" az autód,stb.) A volánnál ahol dolgozom sokan elmentek kamionozni, majd jöttek vissza, mikor kérdeztem miért, a válsz az volt, hogy az elején elhúzták a mézesmadzagot, aztán meg jöttek a kibaxások. pl. Elsőnek 2 hét távol, aztán 3,4,stb.

BANZAII

(#2025) csiben1


csiben1
tag

Sziasztok!

Az ILYEN árú terítői munkáról mi a véleményetek? Eddig még sose csináltam fuvarozói, sofőri munkát és csak A,B kategóriás jogsim van, de gondolkodtam rajta, hogy szívesen kipróbálnám magam benne, mivel szeretek vezetni. Tudom, hogy a munka milyensége ezer meg egy dologtól függ, de az ilyen furgonos fuvarozásról nagy általánosságban mit lehet tudni. A napi 8-9 órába bele szoktak férni vagy reggeltől estig lehet hajtani a kocsit? Hétvégi munka? Mik az átlagkeresetek? Illetve kezdőként mennyi esély van rá, hogy foglalkoztatnak?
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol! :R

[ Szerkesztve ]

You can walk straight through hell with a smile

(#2026) zsid válasza csiben1 (#2025) üzenetére


zsid
senior tag

A furgonos meló változó. Attól függ mit szállítasz. Azért a futárok azok hajtják hajnaltól késő délutánig, és a többiekre sem jellemző a 8-9 órás munkaidő.
A bruttó 250-300 szépen hangzik, de még nem láttam belföldön dolgozó gépkocsivezetőt ennyire bejelentve, főleg nem kisautón. :D
Én egy fél évet dolgoztam 3,5 tonnás autón, jó nagy mocsok munka volt - bár én húst terítettem :D

<tRucKdriFteR>

(#2027) #81556480 válasza zsid (#2026) üzenetére


#81556480
törölt tag

az az ár egy vicc. szeirntem csak ezt a kategória volt a legkisebb ami megadható. a helels furgonosok is nevetséges pénzeket keresnek. ilyen 120-150 a belföldes furgon max. hát pest megyében van aki nyergesen kap egy gyengébb hónapban180-at ( MFcargo)

(#2028) #81556480


#81556480
törölt tag

Miskolcon 135 ezer forint C-katos sofőrállás. ez oszt igen.

(#2029) Lauda válasza #81556480 (#2028) üzenetére


Lauda
félisten

Komoly ajanlat. :DDD

(#2030) Lauda


Lauda
félisten

Ennek a waberer gyorgynek vannak ertelmes otletei:

Wáberer már korábban beszélt arról az ötletéről, hogy a külföldi sofőrök szigorúbb ellenőrzésével és bírságolásával kellene megteremteni a pénzt ahhoz, hogy több sofőrt lehessen képezni Magyarországon,

A határozat például október 15-ig ad időt a kormánynak, hogy
megteremtsék a külföldi sofőrök fokozott ellenőrzésének anyagi, személyi és technikai feltételeit,
növeljék a kiszabható bírságokat
tegyék lehetővé a helyszíni bírságolást és
rövidítsék le a külföldi sofőrök elleni eljárásokat.

Gratulalok gyorgy! :C Ez olyan, mint ha a nemet kitalalna, hogy buntessuk a magyart jobban. Nem ertem mi koze a magyar soforkepzesnek a kulfoldi soforok bunteteseihez.

[ Szerkesztve ]

(#2031) #81556480 válasza Lauda (#2030) üzenetére


#81556480
törölt tag

Valamilyen szinten egyet értek vele.

A magyar rendőr vagy meg sem állítja, vagy nem nevetséges összegre bünteti meg (saját országához képest ) vagy nem tudja behajtani rajta. németben meg addig nem engedtek el amíg nem fizettem. Ha egyenlő arányban mindenkit megbüntetnének (nem magyart szopatná a magyar) akkor a befolyt pénzt lehet képzésre fordítani

(#2032) Lauda válasza #81556480 (#2031) üzenetére


Lauda
félisten

A magyar rendőr vagy meg sem állítja,

Miert ne allitana meg? Ugyan ugy meagallitjak a rendorok/nkh a kulfoldi kamionokat.

vagy nem nevetséges összegre bünteti meg (saját országához képest )

Van valami osszehasonlitasi alap, hogy itthon mennire buntetik a kamionost a rendorok/nkh es ugyan azert mennyire masik orszagban?

vagy nem tudja behajtani rajta. németben meg addig nem engedtek el amíg nem fizettem.

Kulfoldi allampolgar eseteben itthon sem engedik el, amig nem fizet.

Ha egyenlő arányban mindenkit megbüntetnének (nem magyart szopatná a magyar) akkor a befolyt pénzt lehet képzésre fordítani

En nem latok osszefuggest kulfoldi kamionosok buntetese es a magyar soforkepzes kozott. Ez ugy nez ki, mintha azt mondanank, hogy adjuk dragabban a piat a kulfoldinek, hogy tobb jusson a magyar alkoholistak gyogykezelesere. Abszurd meg a gondolat is szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#2033) #81556480 válasza Lauda (#2032) üzenetére


#81556480
törölt tag

szépen kitekerted minden mondatomat. mindenki tudja hogy a magyar rendőr a magyar szopatja , nem a külföldit. csak az nem látja aki nem akarja. itthon kapsz mondjuk 500 ezret a teviglap hiánya miatt (csak mondtam valamit), mikor 150 ezret keresel, jön a külföldi aki 600ezret keres, az is kap egy 500ezres büntit akkor az úgy legitim. mikor a külföldön dolgozó magyart a német bérhez igazított bírságok alapján megbírságolják az is rendben van?

(#2034) Lauda válasza #81556480 (#2033) üzenetére


Lauda
félisten

Jo akkor bocsi. En nem ezt latom amit irsz, de biztos akkor azert, mert nem is akarom latni. Az viszont biztos, hogy a nemet/osztrak buntetes kisebb, mint a magyar. Osztrak ejszaka 60 helyett mesz a palyan 90-el, 50 euro a buntetes. Nemetben bemertek ltn nyergessel, 30 helyett 55-el, 30 eurot kuldtek.

[ Szerkesztve ]

(#2035) Lauda válasza #81556480 (#2033) üzenetére


Lauda
félisten

Azt kifelejtettem az elobb, nekem az a problemam vele most is, hogy buntessuk jobban a kulfoldit. De miert? Ha kulfoldi koveti el a szabalysertest, az ugyan akkora "bun" , mintha magyar koveti el. Az osztrak/nemet nem tesz kulonbseget (legalabbis eddig nem tapasztaltam es hallottam az ellenkezojet) kulfoldi es a sajat kolke kozott, ha buntetni kell. Azt meg nem tudjuk, hogy a kulfoldi jobban keres-e, szoval hogy aranyaiban mekkora a buntetes a fizetesehez kepest. Szerintem ez meg az unios elveknek is ellentmond, ha ezt bevezetik es alkalmazzak, gyanitom lesz belole cirkusz.

[ Szerkesztve ]

(#2036) #81556480 válasza Lauda (#2035) üzenetére


#81556480
törölt tag

Jó én is érzem benne az ellentmondást, viszont a 2 év belföld alatt tisztára olyan érzésem volt, hogy a magyarnak kell rettegni a vámostól meg az NKH-tól itt keleten mondjuk a 37es és a 3-as főúton, a rendszeresítette NKH ellenőrző helyeken nem láttam külföldit.

Normális bér és munkakörülmények ( nem 4-5-6 hét kintlét) mellett biztosan alacsonyabb lenne a sofőrhiány.
Én már nem is kertelek, állásinterjún megmondom hogy ha nem a megbeszélt dolgokat nyújtják, azonnal leszámolok. És megtehetem, mert ma kiszállok, holnap beülhetek máshová. Az előző munkahelyemen úgy vettek fel hogy nem voltam próba vezetésen.

Szerintem nem véletlenül fúrta be magát a wabigyuri ilyen miniszteri megbízottnak, hát a hiányzó 60 ezer sofőrből fele lehet hogy neki kell :D

(#2037) fesii válasza #81556480 (#2036) üzenetére


fesii
aktív tag

nyugaton szombathelynél se jobb a helyzet nyugi...

(#2038) Lauda válasza #81556480 (#2036) üzenetére


Lauda
félisten

Ez az erzesed nem fog valtozni ezentul sem, ha eddig megvolt. ;) Attol nekunk nem lesz jobb szerintem, hogy a kulfoldit magasabb osszegre buntetik es nem fogjak valoszinuleg kevesbe piszkalni a magyar soforoket sem. Mindettol fuggetlenul en nem tartom korrekt megoldasnak ezt. A fentebb vazolt peldam sokat elmond errol. Vagy esetleg adjuk a kulfoldinek dragabban a benzint, hogy azzal tamogassuk a magyarok hibrid auto vasarlasat. Kb ennyi koze van a kettonek egymashoz. Tisztan maganvelemeny termeszetesen. ;)

Ezzel nem teged piszkaltalak, nehogy felreertsd sofor kollega. :D ;)

[ Szerkesztve ]

(#2039) ooloo válasza Lauda (#2035) üzenetére


ooloo
őstag

" Az osztrak/nemet nem tesz kulonbseget (legalabbis eddig nem tapasztaltam es hallottam az ellenkezojet) kulfoldi es a sajat kolke(I)(/I) kozott, ha buntetni kell."

Nem tapasztaltad az ellenkezőjét ? Belföldes vagy ? ;]

A vén lotyó odasúgta a szerveknek , hogy a német gazdaságnak dübörögni kell ! Güntert és a többieket nem szabad piszkálni , ha kisebb mértékű szabálytalanságot követnek el .... pl. munkaidő túllépés vagy éppen túlvezetés .
Ezt több német területen dolgozó magyartól hallottam . De lehet , hogy összebeszéltek és félrevezettek . :DD

A magyar rendőrök szokásairól meg említést se tegyünk .... a románok szarnak az előzni tilos táblára . Szinte falkában előznek , és nem egy - két szerelvényt , hanem 6-8 szerelvényt egyszerre . Mintha engedélyük lenne a szabályok áthágására . A saját szememmel láttam , hogy egy román fosőr előzés közben szép hosszú sort szedett össze maga mögött . Mögötte a hatodik kocsi rendőrautó volt ... szerinted kiszedték ? Nem . Szépen megvárták amíg befejezi az előzést és komótosan távoztak , mintha semmi nem történt volna .

Szerintem úgy vannak vele , hogy minek vesződjön egy olyan sofőrrel , aki nem érteni mágyár . Könnyebb a helyzete egy olyannal akivel közös a nyelvük .

Előzés .... Én bevezetném az olasz gyakorlatot ... tetemes pénzbírság és jogsi el , egy kis időre .

Ellenben csak indokolt esetben tenném ki az előzni tilos táblát ( mint tőlünk nyugatabbra ) .

És megszüntetném a kötelező tompított fényszóró nappali használatát is ( mint tőlünk nyugatabbra ) , amennyiben a látási viszonyok jók . Mennyit lobbizhatott a lámpagyár a bevezetéséért , de elérték . Ne viccelj ... több égő fogy , ha éjjel - nappal égetik . ;]

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#2040) zsid


zsid
senior tag

Lacinak igaza van. Bár az NKH-s tudna tenni, nem tesz semmit. A rendőröket meg köti a bürokrácia. Nemrég pont ez volt a téma egy zárt face csoportban, ahol az egyik alapító maga is a hivatásos állomány tagja és bizony kontrollal foglalkozik. Ő maga írta le, hogy annyira szarul van egy kontrollnak a jogszabályi háttere megalkotva, hogy a rendőrök jelentős része nem is foglalkozik a külföldiek büntetésével.
Az nyílt titok, hogy a románok a magyar határig - jelenetős részül nálunk is és még nyugatabbra is - mágnessel vagy több kártyával megy. Foglalkozik velük valaki is? Én sem vettem észre, hogy a szolnoki dupla tele lenne bünti utalásra váró román kamionokkal :D

<tRucKdriFteR>

(#2041) #81556480


#81556480
törölt tag

Az orosz pálya milyen lehet ? Járta innen valaki ? egy kalandnak kipróbálnám kis időre :D

(#2042) zsid válasza #81556480 (#2041) üzenetére


zsid
senior tag

Beszélsz oroszul? Ha nem akkor pl a belarusz-orosz határon szopol majd, mint a malac :D
Ha kell megadom az egyik Hunlandos sofőr face-ét, ott láthatsz egy rakás orosz,kazah, közép ázsiai képet.

<tRucKdriFteR>

(#2043) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Sziasztok! Tud valaki nekem egy biztos forrásból adatot adni, hogy a tachográf korongokat visszamenőleg 1 vagy 3 évig kell megtartani? Köszönöm! :R

(#2044) ooloo válasza KaiotEch (#2043) üzenetére


ooloo
őstag

Szia ! Szerintem 1 év . Minden bizonnyal vannak itt korongos , vagy volt korongos kollégák . Ők cáfolnak , vagy megerősítik .

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#2045) zsid válasza KaiotEch (#2043) üzenetére


zsid
senior tag

Én úgy tudom a munkáltatónak 5 évig kell megőriznie.

<tRucKdriFteR>

(#2046) KaiotEch válasza zsid (#2045) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Egyéni vállalkozó. Tehát 5 év? Tök jó, hogy nincs az interneten egy oldal, ahol meg lehet ezt tudni.

(#2047) zsid válasza KaiotEch (#2046) üzenetére


zsid
senior tag

Van:
124/2005. (XII. 29.) GKM rendelet 6. § (4)

Itt egy évet írnak, de én úgy emlékszem, hogy a tachográfkorongra és a menetlevélre az a jogszabály, amely a gazdasági társaságok iratmegőrzéséről rendelkezik:
Portfólió cikke

Asszem innen jön az 5 év.

[ Szerkesztve ]

<tRucKdriFteR>

(#2048) LuckyL


LuckyL
őstag

Sziasztok!

Nem tudom ez jó topik-e erre, mindenesetre felteszem a kérdést, hátha tud válaszolni valaki.
Saját vállakozásunknak (autókereskedés) szeretnénk saját autóval gépjárműveket szállítani.

Kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet a következőt szabályosan megoldani:

Adott mondjuk egy gépjármű ami 1.4tonna üresen.
Ezt feltesszük egy 400kg önsúlyú utánfutóra (megengedett legnagyobb össztömeg 2T)

Ezt húznánk mondjuk egy 2.1T megengedett össztömegű autóval.

Viszont így akkor a szerelvény 3.5T fölött lesz, tehát tudomásom szerint nem elég a B, hanem kell a B+E kategória.
Ez a kisebbik gond, a nagyobb, hogy kell e vajon ilyen esetben tachográf?

A másik ötletünk, hogy veszünk egy 3.5T-ás autószállítót (tömeg 1.7tonna, max ösztömeg 3.5 tonna)
(csak hát ez sokkal drágább megoldás)

ha mondjuk egy üresen is 2tonna körüli terepjárót szeretnénk szállítani, az gondolom csak tachográfos autóval megoldható szabályosan (ráadásul útdíj is van ilyen esetben)?

illetve mennyi a büntetés akkor, ha mondjuk az autószállító mellett döntünk és mondjuk 300kg-al túllépjük a 3.5 tonna össztömeget és lebukunk?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#2049) KAMELOT


KAMELOT
titán

nemsokára meglesz a jogsim! Aztán irány törökország...muhaha....románia bulgária...no limit! :)

(#2041) LaciCRM: Még annó jó volt most már xar.....keveset adnak orosz útra!

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#2050) LuckyL válasza LuckyL (#2048) üzenetére


LuckyL
őstag

közben találtam egy cikket a neten és ez alapján elvileg ha saját árunkat (autónkat) szállítjuk akkor nem kell 3.5t fölött sem tacho egy személyautó+trailer kombóra
kpmnél kell evlileg kérni a mentességet vizsgáztatáskor

ez így helyes lehet?

cryptot minden termékemért elfogadom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.