Már váltottam , de nem a futott km miatt .... ez számomra mellékes volt . Inkább gurulok , mint a körbehugyozott parkolókban vakarjam a tökömet .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
Már váltottam , de nem a futott km miatt .... ez számomra mellékes volt . Inkább gurulok , mint a körbehugyozott parkolókban vakarjam a tökömet .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
Ez szép kijelentés, de valamiből meg kell élni. Két hétre kapok 1250 -et. Legutóbb három hetet voltam, ami 1850, meg azt mondta a főnök, hogy rádob vmi prémiumot, amiért hajlandó voltam a kérésére belerondítani a húsvétomba. Ez olyan szar pénz? Tán tudsz jobbat?
[ Szerkesztve ]
Ez is olyan, hogy kinek mi a jobb! Hát perszehogy rádob mindenki, ha ünnepkor kint kell lenni.
(#3851) ooloo: Én is inkább megyek. Jó azért pihenni is kell, mert a fizikai határokat nem lehet átlépni. Azért 5-6 nap után jó, ha pihenek 1-2 napot.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Nem feltétlenül. Nálunk mindegy, hogy ünnep, vagy sem, ha beleesik a melós két hétbe. De, most húsvétkor pihiben lettem volna. Azt viszont nem kell tudnia, hogy az én életmódomban nincs jelentőségük az ilyen ünnepeknek. Akkor tartok húsvétot, meg karácsonyt, amikor akarok. Nekem azok a szent ünnepek, amikor a szöszimnél vagyok spanyolban. De, onnan hiába is hívna, úgysem tudnék előbb repülőre pattanni.
Érdekes ez! Nálunk ha ünnep van akkor a sofőr itthon van. Ha meg kint kell lenni akkor plusz pénzt kap.
Minden csak a hozzáálláson múlik!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Nálunk erre azt mondja a főnök, hogy évente fél évet otthon vagyunk, mit akarunk még? Nincs gyerekem, és sokáig színházban dolgoztam, ahol szintén nem számítottak az ilyen ünnepek. Nekem ez már fel sem tűnik, tök természetes. A nap reggel felkel, este meg lenyugszik pont ugyanúgy, mint bármelyik másik napon.
[ Szerkesztve ]
"A nap reggel felkel, este meg lenyugszik pont ugyanúgy, mint bármelyik másik napon."
Egyetértek ....
Egy kivétel azért akad .. a Karácsony .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
Anno az EGT országok megállapodtak egy csomó dologban és megpróbáltak létrehozni egy homológ nemzetközi környezetet, hogy a nemzetközi dolgok egységesek és problémamentesek legyenek. A közlekedésben ilyen volt a méretek, tengelyterhelések és sebességek egységesítése. Az uniós előírásoknak megfelelően nemzetközi forgalomban közlekedő tehergépkocsi nem haladhat sehol 90km/h-nál gyorsabban, így a sebességkorlátozó bevezetésénél ez lett a plafon.
A belföldi forgalomban közlekedő járműveknek eltérhet a méretük, össztömegük/tengelyterhelésük és a sebességük is, ezért mennek a britek is gyorsabban és ezért mehetnek a francia 12t alattiak 100-zal ( az olaszok meg... ).
Azért megyünk 90-nel, mert ennyire van beállítva a sebességhatároló (úgy 95%-ban, a többiben okosított) illetve erre van optimalizálva az autó és mert 80-as limitnél 97-ig nem jön csekk
Új autó vásárlásakor a saját igényeidnek megfelelően választhatsz motort, váltót és difiáttételt. A legtöbb nyerges autópályára lett megrendelve, így 80-90 környékén üzemel gazdaságosan. Van amelyik nem így gyártódott, az nem is megy annyival ( egyik ismerősöm vontatója pl 1500-at forog 80-nál ).
<tRucKdriFteR>
Én MAN-om 89 (valóságban 87km/h) @ 1350rpm. Fogyasztás 40t maximum tömegnél 30 liter környéke.
Legjobb az amikor jönnek és kb. 0,5mk/h-val megy gyorsabban és előz.
Portugál és a Spanyol kamionok meg 92-93km/h vannak állítva, ami valóságban 90-91km/h.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Nekem a Scania 89@1150
A legjobb amikor Olaszországban üres szerelvénnyel dombnak felfelé vered 89-cel és a rakott '92-es gabonás pótos Iveco Turbostar úgy otthagy, hogy csak pislogsz
<tRucKdriFteR>
Létezik olyan hogy főút mellett nem mehetek mellékúton ha adott szakaszon 2x is keresztezi egymást ? valami ilyen jogszabályt magyarázott a rendőr unokatesómnak. azaz nem mehet a 37-es mellett a kis falukon keresztül mondjuk bodrogolasziból olaszliszkára csak a a 37-esen. ha van ilyen akkor hány tonnától érvényes és pontosan melyik jogszabály ?
[ Szerkesztve ]
Amarha mi ez a baromság?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Ezt a baromságot úgy hívják, hogy Kresz 48. §:
(14)312 A nehéz tehergépkocsik e rendelet eltérő rendelkezése hiányában lakott területen kívül csak autópályán, autóúton és főútvonalon közlekedhetnek.
(15)313 A (14) bekezdésben fel nem sorolt utakat elengedhetetlenül szükséges távolságban abban az esetben használhatja nehéz tehergépkocsi, ha
a) áruszállítás érdekében az áru fel-, vagy lerakásának, illetve - különleges felépítményű jármű esetén - a felépítményével történő munkavégzés helyszínére vagy helyszínéről;
b) üzemben tartója telephelyére vagy telephelyéről
közlekedik.
A nehéz tehergépkocsi az a) és b) pontban felsorolt helyszínre, helyszínről történő közlekedése során a (14) bekezdésben felsorolt útvonalakról való lehajtás után, azokat egy irányban legfeljebb egy alkalommal keresztezheti.
(16)314 Nem vonatkozik a (14) bekezdésben meghatározott tilalom azon nehéz tehergépkocsira, amely útlezárás miatt terelőúton közlekedik, valamint arra, amelyet az autópályák, autóutak és főutak használatáért fizetendő, megtett úttal arányos díjról szóló törvény szerint 2013. évi LXVII. törvény 9. § (1) bekezdése szerint nem terhel útdíjfizetési és bevallási kötelezettség, továbbá a nehéz tehergépkocsik közlekedésének korlátozásáról szóló 190/2008. (VII. 29.) Korm. rendelet 4. §-a alapján kiadott engedéllyel rendelkező járművekre.
(17)315 Nem vonatkozik a (14) bekezdésben meghatározott tilalom a közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének és vizsgáztatásának részletes szabályairól szóló miniszteri rendeletben meghatározott oktatójármű igazolással rendelkező azon nehéz tehergépkocsira, amely a (14) bekezdésben meg nem határozott utakat a miniszteri rendelet szerinti gyakorlati oktatás vagy vizsgáztatás során is használja.
Ez már 4 éve így van, eddig hol éltetek?
<tRucKdriFteR>
Akkor azt kell mondani...Kivéve célforgalom!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
A Laci által említett helyen a célforgalom nem áll meg, párhuzamos a régi országút a 37-essel ( légvonalban kb 300 méter) és minden falunál van behajtási lehetőség. Ez nettó útdíj elkerülés amiért 150 000 a büntitétel ha jól emlékszem.
<tRucKdriFteR>
Na ezaz. Én tudtam hogy van, csak engem ez nem érintett Sosem.
Ma 7- től 12ig 2 lerakóm és 2 felrakóm lett volna München környékén. Elég szükösnek de teljesithetőnek tűnt. Első lerakó ok. Aztán következő felrakón jobb oldalra rakatta a főnök az árut mert 30 km-re veszünk fel egy 6m gépet.
A8 augsburg felhajtónál motoros rendőr ki is vitt, na mondom itt fizetni fogunk
88eur a rosz súlyelosztás. Soforkartya, egyebek rendben.
Autón itt ott rozsdafolt: Irány dekra műszaki vizsgálat. Mindeközben tv stábnak magyarazza a rendőr hogy epp mit vizsgál. Kamera, riporter, nagymikrofon, minden ami kell.
Akkor irány műszaki, miután átraktam (áthúztam spanival) az egyik 500kg raklapot.
A műszakin minden rendben volt, fel-lerakókat még éppen ott találtam, igy most vágtáuok hazafelé.
Szép nap volt ez,na és még valamelyik Deutsche tévében is benne leszek.
[ Szerkesztve ]
Fonokodnek vigyed a 88 euros csekket ha o kerte.
Give me your cum,bull!
Ő fizette kártyáról. Nincs ezzel gond
Így készülnek a celebek.
LG Velvet eladó!
Tudod az a szomorú mi rájuk dolgozunk, de ők még azon felül bezsebelik a baromságért a pénzt. Még jó, hogy osztrák fele nem járok.
Akkor rakja át ő kézzel és nem kell adnia bírságot. Barom, debil osztrák zsaruk!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Meg az a szomorú hogy nem tudod hol van München
Bocs bakker félreolvastam valamit! Hogy ne tudnám hol van! Mindegy. Ugyan az mind a kettő. Osztrák vagy német. Ezért kell éjjel menni!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Náluk már csak a lengyel rendőr a keményebb. Faranciába járnak edzőtáborba, és csak 4 számjegyü összeget ismernek.
LG Velvet eladó!
én meg csak vicceltem
hazafele mekkúrtak 10.000-re az M3-on mert Zsiddel fészbukoztam !
Tagadok mindent
<tRucKdriFteR>
Üdv!
Nem kamionos téma, elnézést érte, de itt talán kapok választ:
Osztrák-Német határ milyen mostanában?
Ellenőrzések, hosszabb várakozások vannak esetleg? Vagy autóval simán lehet haladni?
Apámék fognak menni, idős emberek, ha várakozni kell sokat, akkor inkább alszanak 1 éjszakát az osztrák oldalon.
#?*@&!
Melyik ? Amugy változó. Passaunál lassítani kell mert ellenorizgetnek de mulrheten ment siman. Ma salzburgnal megyek, majd megírom.
Kösz!
Szerintem még nem fix, hogy merre mennek, az ausztriai kitérőtől függ.
#?*@&!
Passau sima liba! Kis útépítés van, amiatt néha lassabb de Ennyi.
Végül úgy döntöttek, hogy alszanak egyet Ausztriában mindenképp.
1400 km sok nekik egyszerre.
#?*@&!
Hát jól teszik. Az nem kevés.
Most mentem el stLaca mellett. Sztár vagyok ? 😅 🚚
Kis autóval dolgozol, így max az árnyéka lehettél a DAFnak
<tRucKdriFteR>
Muszáj leszek E-kategóriát csinálni hogy emberszámba vegyenek 👺
Bocsikah' de ez kamionos topik,nem matchbox topik.
Give me your cum,bull!
Definiálnád a kamiont? Vagy az LKW kifejezést?
Amire a kisgyerek azt mondja ,,dexip kamijon" na az kamion.
Give me your cum,bull!
Azzal a kis autóval küldenek igazán vért izzadó helyre sokszor....
Hogyne.
2 honapig jartam 7.5-essel 0 gyakorlattal. Aruterito munka napi atlag 12 lerakoval.
Akarmilyen helyekre is kellett beallni,kiallni, fele annyira sem volt stresszes mint vezetesi ido lejarta elott fel oraval,este 10kor parkolohelyet keresni Nemetorszagban -normalis- meretü kamionnal.
Give me your cum,bull!
És mit változtat a dolgon hogy a 7.5 vagy a 40t nem fér be? Mivel vagy te stresszesebb mint Én ma este? 10 órába 3 olyan parkolón jottem at hogy személyautóval se lehetett megállni. Mindez osztrakban haza irány a. De mar én nem húzom fel magam ezen. Csak röhögök. Marmint hogy a kamionos mindig lenézi a kisebbet.
Fesii: Párizs, belső gyűrűn belül? Az mondjuk kemény volt
[ Szerkesztve ]
Csak annyit változtat a dolgon, hogy ha a magasságtól eltekintünk akkor egy 7,5-es gyakorlatilag bárhol elfér és ahogy bement ki is jön, max tolat.
Egy normál nyerges viszont már nem fér el bárhol, így ha azzal beszopatod magad, akkor esélyes vagy az esti híradóra
Én dolgoztam 7,5-es hűtővel, húst terítettem Butapesten gyakorlatilag mindenhova jártam lakótelepi húsboltoktól a lőrinci piacon át a Mammut alagsoráig és bár voltak szűk helyek sehova sem ragadtam be.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
+1
Mindössze ennyi a különbseg.Hopp elneztem: Ok,visszatolatok.
Kamionnal pedig: Hopp elneztem, az iste********* hol tudok legkozelebb megfordulni? Csak nem 10km-rel odebb egy körforgalomban?
Ja,es meg holtterröl nem is beszeltünk.
LaciCRM: Poenbol irtam,engem aztan nagyon nem erdekel mivel jarsz.Ha jo lenne a fizu szivesen lennek motoros futar is,ott legalabb vegig flowban vagy. Ebbol a szempontbol az aruterites is jo moka.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
Soma miért lett vajon törölve pHról?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Nem tudom, de most biztos elvonási tünetei vannak. Sokat lógott itt, és sok más topikban. A 45-ös pihenőből szerintem 40 percet fórumozott.
Fura fazon, de nekem hinném, hogy annyira elszakadt nála a cérna, hogy kirakják.
Remélem visszatér Somatom2 álnéven!
Most nézem, #79335424
<tRucKdriFteR>
Lattatok mar? Regebben kovettem a srac videoit, anno sokfele jartam amerre o is.
én már láttam még mielőtt hír lett belőle, mert én is követem az FB oldalát, főleg a kamionos főzőcske miatt, többi része nem hogy nem fog meg de sok hülyeséget is mondd néha. Amugy feljebb írtam hogy pont a héten találkoztam vele németbe, meg párszor már "beszéltem" is vele. Nem kell szerintem őt piedesztálra emelni, jól ért a videószerkesztéshez meg sikeresen életmódot váltott, de nagy megváltást nem kell tőle sem várni, bár én nem vagyok az utálói népes táborában