Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- droidic: Safe Mode az agyban
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- Samus: Linkin Park - In The End (Demo)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
iPad topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZo81
csendes tag
válasz
LoyalGuard
#28506
üzenetére
A fehér folt kijelzőhiba sajnos típushiba, ami nem fog eltűnni, sőt idővel akár rosszabb is lehet. Tele van vele a net képekkel videóval. Nekem mikor még sima iPad 2017-es készülékem volt vagy 5-ször cserléték ki az iCenterben, mert mindig volt valami baja a cserélt készüléknek, hozzáteszem náluk vásároltam és még a garancia időn belül és nem a szavatossági időn belül történt a csere, így egyszerűbb volt a helyzet. Mivel Te a Telekomtol vetted és nem a fenti viszonteladóktól így kicsit macerásabb a helyzet sajnos a szavatossági idő érvényesítésben. Mert akitől veszed az vállalja azt az időt pluszba, így ez a Telekomra hárul. Természetesen meg lehet próbálni a fenti viszonteladóknál is, de ha erre hivatkoznak, akkor marad sajna a Telekom szervíze. De ez a fehér folt akkor sem egyedi eset, hanem sűrűn előforduló eset a 2017-es Pro szériánál. Még lehetséges, hogy akinek Air 3-as készüléke van az is fog 1-1,5 év múlva találkozni a jelenséggel. Garanciális ügyintézésnél meg szeretik az ügyfelet sok esetben valami ürüggyel eltántorítani a garancia érvényesítésétől. Ja ez ilyen másnál is előfordul, nem tudunk vele mit kezdeni stb... De tudnak, csak nem akarnak vele sok esetben foglalkozni. Ezért is írtam, hogy sajnos sokszor erőszakosabbnak kell lennie az ügyfélnek velük szemben. Próbáld meg kierőszakolni tőlük a cserét, ha lehet. Hivatkozz az Apple ügyfélszolgálatra, ahol mondták Neked, hogy kérheted a cserélt, mert indolt hiba! És ha nem cserélik, akkor a fogyasztóvédelemhez fodulsz, mert nem tesznek eleget a garanciális jogaid érvényesítésének!
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Leiskolázná a mezőnyt az új Samsung csúcs-SoC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen monitort vegyek?
- Vallás
- PlayStation 5
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Arc Raiders
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 9060 XT 16GB Zalman S2 TG FSP 700W
- Apple iPhone 15 Pro Max 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 100/100 - 0Perc - WD BLACK SN850P 1TB - Playstation 5
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3576
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

