Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    Ti néztétek már a saját gépetek warranty infóját, amióta átalakult a lenovo honlapja?

    Azért kérdezem, mert én pár napja ránéztem - csak úgy - és kicsit megdöbbentem, ugyanis az én gépemmel az történt, hogy az eddigi helyszíni garanciám "eltűnt", a lekérdezés során jelenleg azt mutatja, hogy csupán mail in or carry in... :W

    Szerencsére tavaly, mielőtt megvettem, emailben és telefonon is érdeklődtem az IBM Magyarországnál a géppel, a gép jótállásával és a jótállás bővítésének lehetőségével kapcsolatban, így megvan a válaszuk, amit még annak idején ők küldtek és amiben leírták, hogy a gépem helyszíni garanciás és milyen opcióval bővíthetem tovább.

    Megjegyzem, hogy a régi site-on jól mutatta az adatok megadását követően a gép jótállására vonatkozó infókat, szépen hozta, hogy 3 years limited warranty, on-site, stb....

    Nem igazán voltam nyugodt, ezért ma felhívtam az IBM Magyarországot, elmondtam nekik, hogy mit tapasztaltam. Egy hölggyel beszéltem, aki kérte a gép type és serial adatait, hogy megnézze a saját, belső nyilvántartásukban a gépemet.

    Ezt követően azt mondta, hogy az ő belső nyilvántartásuk szerint a gépem - az eddigi információimnak megfelelően - helyszíni garanciás, úgyhogy ne aggódjak, majd mondta, hogy ő is lekérdezi a lenovo honlapjáról, mint egy külső személy.

    Meglepődve mondta, hogy hát ilyet még nem tapasztalt, valóban mást mutat a Lenovo site, mint a Lenovo saját belső nyilvántartása... :Y

    Rendes volt, készített egy screenshotot a saját belső nyilvántartásuk szerinti adatokról és azt elküldte nekem emailben, majd javasolta, hogy emailben keressem meg az IBM Magyarországot, leírva mindent, mellékelve a screenshotokat és a korábbi email váltásunkat is, az alapján pedig szerinte javítani fogják a nyilvántartási problémát.

    Valamennyire megnyugodtam, hogy azért mégsem tűnik csak úgy el a helyszíni garancia, de szerintem kicsit aggályos ez az egész, mert akkor mennyire lehet megbízni pl. vásárlás előtt egy on-line lekérdezés eredményében??? :U

    Ill. mondta még azt is, hogy ha pl. az IBM Központi szervízébe juttatom gond esetén a gépet (Neumann J. utca, ha jól emlékszem), ők hozzáférnek ahhoz a belső nyilvántartáshoz, amiben ő is megnézte a gépemet. Kérdem én és mi van a többi szervízzel/partnerrel??? Ők meg az alapján javítanak, amit - tévesen - a netes site mutat?? :U

    Itt van a saját lekérdezésem - adatok maszkolva, nem az a lényeg -, valamint a Lenovo saját belső nyilvántartása szerinti infó:

    Na, összeszedem magam és írok az IBM-nek is...

Új hozzászólás Aktív témák