Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rossi

    addikt

    válasz Tsebacsi #123777 üzenetére

    Amennyi hozzám eljutott az IT-stól, szerintem neki visszafizetik az árát, de azt is csak azért, mert veszünk helyette egy másik gépet.

    Fontos egyébként, hogy ez nem sima garis ügy, hanem 72 órán belüli meghibásodás.

    A magam részéről, vevőként és végfelhasználóként egyébként rohadtul nem érdekel, hogy rossz BIOS, vagy akármi egyéb miatt főzte magát a gép órákon keresztül visító ventilátorral 0 terhelés mellett, jeleztem a szerviznek, hogy semmiképpen nem fogom visszavenni így a teljes áron megvásárolt gépet.

    Ha alaplapot, CPU-t, és hűtést cseréltek volna a 3 napos gépen, akkor sem kellett volna vissza full áron, max jelentős árengedménnyel, mert én egy gyári új gépet vettem meg, nem egy, a magyar szerviz által szétszedett és újra összerakott gépet.

    (Amelyik szerviz első körben azzal hülyített, hogy ez normális, mert ezek az új intel ultra processzorok így működnek, hogy felmegy 100 fok köré, aztán lehűti...
    Mondtam persze, 5 percenként és 0 terhelés mellett...)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés