Új hozzászólás Aktív témák

  • Pano

    addikt

    válasz Tikakukac #113397 üzenetére

    Itt a tény az, hogy ebben a felső kategóriában már léteznie kellene egy olyan elvnek, hogy ügyfélelégedettségi tényező. Ugyan standard szabvány szerint belefér a hibahatárba, de mivel hiba, azért, hogy az ügyfél elégedett legyen és mert megvásárolta a drágább termékeink egyikét, javítjuk.
    Van, akinek fontos ennyire a prémium vásárlója és ezek szerint van, aki annyira hisz az esélyegyenlőségben, hogy ugyan úgy kezel hibajelenségeket, mint aki "gombokért" vett valami fos belépőkategóriát. ;]
    Ha mondjuk lett volna egy thinkbookom, vagy idepadem vagy tököm tudja dell vostrom, szarnék bele, mert benne van, az elérhető ár velejárója. De egy thinkpadnél basszus ne legyenek már ilyenek.
    Az egésszel ennyit szerettem volna. Még szerencse, hogy abszolút nem komoly dologgal csinálják ezt, csak ezek után mit várjon majd ez ember?
    Tartsatok túl idealistának, de az elv, a hozzáállás zavar.

    Amúgy, azt könnyen eltudom képzelni, hogy az akadozó alkatrészellátás és megnövekedett árak miatt esetleg szanálnak az esetek között és inkább olyan helyzetekre tartalékolják a készleteket, ahol jobban indokolt.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés