Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Horel77
tag
Nem vagy egyedül, nekem is annyit eszik városban, néha még többet is.
sunny84
senior tag
Üdv urak , tehát lenne gy problémám lassabb tempóban vagy éppen így csurgásnál jobb elején a kerektől valami zörejlö dörzsölő nyiszegö hang jön , kigyorsításnál semmi , fékezésnél , sima és erősebb kanyarodásnál szintén semmi , de viszont ha állok és tekergetem jobbra balra akkor néha i érezni a nyiszegés nyekergés által rezgést a kormányon de ezt sem mindig ... Mintha beleérne valamibe valami , kereket leszedtük nyoma semminek sincs , kerék nem lötyög , féktárcsa nincs kopva nem repedt , betétek újak , a rugó alatti tányér sem ér oda semmihez .. Nem értem mi lehet , hátha tud valaki valami okosat vagy tapasztaltatok e ilyet , kedden viszem a szerelőhöz.. Előre is köszi ... 7g 4d a dög
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
demars
addikt
Toronycsapágy ( ha csurgásnál tekered a kormányt, egyenesen haladva ezt nem hallani, érezni)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Jaffa75
őstag
nem jártál ma 12 óra előtt egy picivel 17-ben? Ugyanilyen vas gurult előttem/mellettem a Pesti úton... csak piszkosabb volt!
JoolsNOS
veterán
NoLF
addikt
Akkor az elso
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Mindegy a kerek szempontjából
yodamester10
őstag
A téli gumi lényege,hogy nagy hóban minél hamarabb átrágja magát a mély havon ezért ajánlott a keskenyebb vagy a gyári méret A 7-gen accordon 205/55/r16 a gyári méret.
(#43554) Jaffa75Nem igazán nem Pesti vagyok,meg amúgy is 6-tól -6-ig dolgoztam ma.
[ Szerkesztve ]
sunny84
senior tag
azt mondod ... , most mentem vele egy karikát és egyeneseknél is hallani azt a nyöszörgéses enyhén súrlódó hangot de viszont azt sem mindig
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
demars
addikt
Ez így azért elég nehéz ügy. Lehet stab pálca, szilent. Vidd el átvizsgálásra, ott megmozgatnak megnéznek mindent.
Nagyon alacson fordulaton okozhatja akár motor tartó bak is.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
demars
addikt
Üdv!
Nekem ilyen van. OBI -s cucc, tökéletes és olcsó. A takaró ponyva meglepően jó anyagból van.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Jaffa75
őstag
motortartó baknál inkább indításkor és leállításkor rázkódik be az egész nem?
[ Szerkesztve ]
Horel77
tag
Valamit szerintem te félrenéztél, nekem nem Accordom van, hanem 8gen Civicem, azon meg 225 a gyári méret. Ez a keskenyebb gumi meg csak egy teória, van olyan helyzet, amin a keskenyebb jó, van ahol a szélesebb, de itt most 2 centi különbségről beszélgetünk. Ez a különbség szerény nyomorék véleményem szerint jóval nagyobb méreteltérésnél jönne ki. Mint írtam is, mióta ezt használom, nem hiszek ebben. Az előző autómon 185-ös téli gumik voltak, hát azok a közelében sem voltak ezeknek bármilyen útviszony mellett. Egyébként pont havon kapaszkodik sokkal jobban a széles gumi.
yodamester10
őstag
Senki nem mondta,hogy neked accordod van Pár szezont már lenyomtam gumis ismerősnél szabim alatt kis plusz lóvé és hidd el sok ember abszolút nincs tisztában mikor és milyen téli gumit kell felrakni,ebbe bele tartozik a méret is.
Snoop-y
veterán
viszont igy csal az orad mert nem valtomeret ami a kereken van...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Jaffa75
őstag
A világért sem vitatkoznék Veled, egy dolgot ha megnézel (és vissza), akkor láthatod, hogy a WRC-ben is egy jó finn rally-n tök virslivel mennek... Csak tudják...
Horel77
tag
Akkor nem értem, mért mondogatod, hogy márpedig az Accordodon 205 a gyári méret méret, tehát max azt kell felrakni. Nekem meg 225. Akkor mi a probléma? Nekem a szélessége gyári, csak az átmérő nagyobb egy mérettel, de te a szélességet kifogásolod. Én nem dolgoztam gumis mellett, viszont használtam keskeny és széles téli gumit is. Van nálunk egy emelkedő, amire a keskennyel alig bírtam felmenni, ezzel meg gond nélkül. Jobban hiszek a saját tapasztalataimnak, mint az elméleteknek.
[ Szerkesztve ]
Horel77
tag
Mint minden autó, ez is felfelé csal eredetileg, ezzel pont pontos
Horel77
tag
Azért a WRC-t ne hasonlítsuk már az utcai körülményekhez! Ott pontosan tudják, hogy arra a szakaszra mit tegyenek fel, milyen útra, de az utcára fél évre rakod fel, amikor kompromiszumos megoldás kell, a leg általánosabb körülményeket figyelembe véve. Márpedig lássuk be, nálunk, pláne az alföldön leginkább száraz.
Amúgy meg te is a szélességet említed, pedig gyári szélességű gumi van fent, csak nem vagyok ezért deviáns
Jaffa75
őstag
Ezért kezdtem úgy az előző postomat, ahogy, mivel nem tartalak deviánsnak...
Az általad használt gumik szélességét Te említetted meg, én a billentyűimre sem vettem! Csak annyit írtam, hogy a WRC-ben milyen szélességű gumit használnak, bár biztos nem véletlenül figyel fent az! Én sem szöges gumikkal járok, nyilván nem a fenti északon lakom !
Használd azt elégedettséggel és meggyőződéssel, amit Te szeretnél!
Horel77
tag
Örülök, hogy nem tartasz deviánsnak. De az is lehet, hogy tévedsz...vagy nem.
[ Szerkesztve ]
SzalaiG
addikt
A második: helytakarékos és mégis mobil.
Létezik a 7gen Civic-hez gyári 14" alufelni?
demars
addikt
Jellemzően igen. De alacsony fordulatnál, váltáskor is hallható. Kipuff tartó bak is tud viccelni ha ki van nyúlva. Onnan is tud fura fémes hang jönni. Legutóbb faterom rátolatott egy föld kupacra a mezőn pecázáskor, a hátsó dobot meg a hővédő lemezt elnyomta kicsit. Mikor indult rázkódott a váltó bent, egyesben és hátramenetnél volt erőteljes ez, de váltásoknál is érezni lehetett. Vissza nyomták a helyére és megszűnt.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
z123456789
addikt
Ez a Penta gyári Honda felni? Az amit korábban itt posztoltál? Ami most van rajta az Euro R felni igaz? Az is 17"-os? Nem gondolkoztál 18"-ban?
z123456789
addikt
Kerékcsapágy? Kereket megrángattad? Nem kattog? Cseréltél már valaha?
[ Szerkesztve ]
z123456789
addikt
Tök mindegy.
zolynet
addikt
Qru
Ezt mondjuk megnézném: 2006-os FL ezüst ATS
A rendszám ismerős, szerintem crx-en fórumos srácé volt.
260ekm-el is igen jó vétel lehet.
Azért örülök, hogy nekem 115ezerrel kevesebb van benne.
Becsapós az ezüst, mert az nem ezüst szerintem: kep
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
zolynet
addikt
Igaz és igaz.
Nem gondolkodtam 18-ason, valószínűleg azért mert az euro-r felniket imádom.
Az volt a fő célom mikor FL ATS-t vadásztam hogy a gyári felnije (euro-r) is meglegyen.
Ha nem lenne hozzá akkor lehet hogy néznék 18-as gurulókat, de ugye arra meg már a gumesz is drágább.
Jóezígy.
Life is too short to stay stock!
demars
addikt
Ejj de rohadt jól néz ki
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
zolynet
addikt
"minden elemén gyári fényezésű" -> fenntartásokkal kezelendő
Life is too short to stay stock!
demars
addikt
3 perc alatt körbe mérem az összes elemet.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
bukics
csendes tag
Sziasztok! Szeretnék én is csatlakozni a klubhoz ezzel a 7gen Civic-el. Kb 2 hónapja vásároltam, de nem nagyon van alkalmam használni, mert állandóan szervízben van. Németországból származik a drága, úgy vettem, hogy az egyik hátsó fék be volt ragadva, nem vettem észre, csak amikor szétégett a betét meg a tárcsa. Párban kellett cserélni, plusz még kerékcsapágyat is cseréltettem, mert úgy felforrósodot, hogy nem lehetett megmaradni a búgástól. 145 ezret hagytam a szervízben, mindezt úgy, hogy vásárlás előtt márkaszervízbe vittem állapotfelmérésre, de semmi nem derült ki. Most pedig két hónappal később elkezdte enni a hűtővizet, kiderült hogy hengerfejes. 168000 km-el hoztam el, most van benne 170000. Legalábbis óra szerint. Úgy néz ki, hogy rendesen befürödtem vele, nagyon észnél kell lenni vásárláskor, én hiába fizettem állapotfelmérésre, semmi értelme nem volt. Egy a lényeg, elmondhatom magamról, hogy egy Honda boldog(talan) tulajdonosa lettem.[kép]
[ Szerkesztve ]
honda23
aktív tag
Jenőé, most azonnal mennék megvenni, csak lakásprojekten vagyok. Meg kell tavasszal majd egy jazz.
2-3 évig tuti marad az accordom. Utána jöhet egy fl 2.4.
Pedig ez szerintem tuti vétel, ha xar a kuplungja, max annyi lehet a baja.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Horel77
tag
Drukkolok, hogy legyen benne sokkal több örömöd, mint eddig!
z123456789
addikt
(#43577) zolynet
Jól néz ki ez a sárkány. Pont ma csekkoltam én is.
(#43578) zolynet
Én is úgy vagyok vele, hogy szerintem ezek az Euro R felnik nagyon el vannak találva. Nekem is az van nyárira, és rohadtul tetszik az autón. Szívesen tennék 18"-ast alá, de azzal már ugrana a vezetési komfortból megint csak. Szóval csak a szemem kívánja, de nem érne annyit az egész.
(#43582) bukics
:/ Ez szívás. Reméljük minél hamarabb le tudsz szállni a rollerről.
(#43583) honda23
Hasonló a szitu nálam is. Remélem majd amikor cserélni tudom a mostani Accordot, lesz még egy-két jó állapotú bennfentes 2.4 Type S.
bukics
csendes tag
Köszi mindenkinek, én is remélem, hogy mihamarabb vége lesz a rémálomnak és jobban meg tudom ismerni a járgányt.
sunny84
senior tag
Szevasz , üdv , sajnos a márkaszerviz nem jelenti egyenesen arányosan a szakértelmet .. Reméljük hamarosan minden rendben lesz és élvezheted
(#43560) demars : persze viszem mihamarabb megnézetni csak mondom hátha .. kösz az infokat
#43575) z123456789 kerék meg lett rángatva nem kattog , bár még sosem cseréltem ennél , vti anno csapágyas volt de az másképpen szólt
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
bukics
csendes tag
Igen, sajnos még egy állapot-igazoló lapot se kaptam, annyit mondtak, hogy semmi gond a kocsival, nyugodtan megvehetem. Még felhívták a figyelmem néhány előforduló hibára, de azok közül még egy se jött elő. Nyelestengely csapágytól tartok még, mivel az se lesz egy olcsó szórakozás, ha előjön.
Horel77
tag
Tutira hengerfej miatt fogy a víz? Remélem, ezt nem ott állapították meg, ahol állapotfelmérésen a beállt féket se vették észre.
bukics
csendes tag
Nem ott derült ki, mivel az a szervíz tőlem kb 80 km-re van, akkor csak azért vittem oda, mert az volt a legközelebb oda, ahonnan vettem a kocsit. A szerelő, aki a féket csinálta, mondta hogy a hengerfej tömítés éghetett át. 100 km alatt kb fél liter víz eltűnik, sehol nincs szivárgás, a hűtősapkát leszedve buborékok jönnek ki, visszarakva a sapkát pedig megkeményednek a gumicsövek. Én még a kipufogóba is beleszagoltam és édeskés fagyálló szaga volt, igaz fehér füst vagy nagy gőz nem jött ki. Még azt vettem észre, hogy hírtelen nem akart úgy húzni, ahogy előtte, meg a fogyasztás is kicsit megemelkedett. De az lehet a hidegebb idő miatt is.
sunny84
senior tag
krémes habos az olaj ha letekered a sapkát ? mert még az is a jele a hengerfejességnek ... édeskés furcsa szag lehet még a katalizátortól is. A fogyi növekedés meg hogy nem megy az lehet lamdaszonda miatt is ..
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
bukics
csendes tag
Az az érdekes, hogy se az olaj nem vizes, se a víz nem olajos, mindkettő szép tiszta. Szerintem víz szivároghat az égéstérbe, gondolom attól is csökkent a teljesítmény. Nagyon remélem, hogy nem repedt a hengerfej, mert az már durva lenne. Így is benne lesz vagy 150-200-ban, síkolással, összes tömítéssel, vízpumpával, olaj és vízcserével csavarokkal, meg munkadíjjal. Attól félek, hogy ezt megcsináltatom és nem az a baja, hanem mondjuk lamdaszonda, mint ahogy te is mondod és akkor feleslegesen dobtam ki ennyi pénzt. A szerelőnek meg nem nagyon okoskodhatok, ő biztos jobban tudja.
[ Szerkesztve ]
BlacKSouL
addikt
Hozzá kell igazítani a vezérlést aztán gyí [link]
Aláírás (nem kötelező megadni)
bukics
csendes tag
Még lehet hasznos is a vízfogyasztás.
razzorr
őstag
Üdv Hondások.
Jövőbeli autóvétellel kapcsolatos kérdésem lenne. A Civic tourer a kinézett példány. Első kérdés:van e itt valakinek ilyene. Szívesen olvasnám a bővebb tapasztalatokat eme darabbal kapcsolatban(akár privátban is).
Akkor írom mik is a fontos szempontok számomra (a családnak meg majd jó lesz az ami nekem,hehe)
-csak benzin (szívó?!)
-nagy csomitartó
-megbízható működés
-hosszú élettartam
-a belseje ne legyen gagyi zörgős
-belső pakolhatósága jó legyen(kulcs,pohár,telefon...)
Kb.ennyi.Az hogy mennyit zabál vagy hogy gyorsul 0-100ra nem izgat,nekem fontosabb a pakolhatósága,megbízhatósága és szerethetősége. Nem lenne rossz,ha értelmes áron lenne hozzá alkatrész ha bármi beüt. A kinézet szubjektív,azon ne vitatkozzunk,nekem tetszik.
Még sohasem volt Hondám,de mindig kacérkodtam a gondolattal hogy lesz egyszer,na de legyen?Ez itt a kérdés!
A vetélytárs a Focus kombi lenne. Fordosak vagyunk már régóta,de őszintén, unom már. Ilyen sablon skodáktól,opelektől, vw-ktől,dél-koreai vackoktól lever a víz, a Hondát valami különlegesnek érzem,talán még a Toyota jöhetne szóba a Ford mellett,de ott meg a benzinesek nem túl acélosak.
Ja és amit nem mondtam,ha minden jól alakul,csak újban gondolkodom. Nem izgat mennyit veszít az értékéből,de nem akarom magam megégetni,meg különben is én akarom telef.ngani,ha már 10-12évre veszek egy autót
Jöhet hideg-meleg,gyerekbetegségek,ne kíméljetek. Köszi.
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! Nem alacsony kicsit a 82 fokos üzem? Hosszú úton. Most cseréltem nemrég hűtőfolyadékot. Emiatt lehet? Előtte 84 volt. Azt is határesetnek gondoltam. Esetleg érdemes valamit a hűtő elé tenni, hogy rövid távon hamarabb melegedjen?
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
#00809728
törölt tag
Hy...
Első körben menj vissza a márkaszervízbe vittem állapotfelmérésre, és kérdezz rá ,hogy mit néztek át és esetleg nem-e akarnak valami pénzt vissza adni.
Aztán mivel 2hónapja vetted érdemes megkeresni a kereskedőt is mit szol a történethez és valamivel támogason téged vagy elmész ide-oda.
fél év gari van az autóra ha a kereskedőtől vetted...
Márkaszerviz itt Szfváron is érdekes volt komolyabb futómű problémát nem volt kedvük megcsinállni slilentek és társai csak vegyek mindenből komplett újat...Ezzel a hozzáállással tele lett a hócipom..
Olajcserét sem biznék rájuk...
[ Szerkesztve ]
demars
addikt
Elgondolkodtató dolgok ezek. Én itthon javítok, öcsém szaki, kis műhelyük van. Volt amikor úgy gondoltam elviszem inkább márka szervizbe, mert mondták, hogy még nem csináltak ilyen kocsit majd kiderül. Még mindig mindent megoldottak és sosem gányolnak!
Itt meg sorban olvasom, hogy mekkora lehúzás van szervizekben.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
bukics
csendes tag
Szia! Magánembertől vettem, csak mivel német autók itthoni eladásával foglakozik, az ő neve nem szerepel az adásvételin, pont úgy intézi a dolgokat, mint egy kereskedő. Szóval én a német tulajdonostól vettem, hozzá kéne fordulnom a problémával. Amúgy felvettem a kapcsolatot a sráccal, támogat a dologban annyival, hogy az alkatrészeket ő állja, ami kb. olyan 40-50e ft-ot jelent. A márkaszervízben pedig nincs nyoma annak, hogy ot jártam, mert sajnos számlát se kaptam róla. Kérdezték, hogy kell-e áfásszámla, én megy mondtam, hogy nem kell. Azt gondoltam, hogy adnak egy egyszerű számlát, de nem adtak. Zártak is be, úgyhogy a nagy kapkodásban nem is jutott eszembe nekem se kérni. Ebben én is hibás vagyok.
BlacKSouL
addikt
Lehet, hogy Ladás korszakot idéz, de amikor tartósan hidegre vált az idő, én be szoktam tenni egy takarót a hűtő elé, ami kb.a 2/3-át takarja, a többi szellőzik. Jelentősen hamarabb melegszik, de még sosem melegedett túl. 4-5 fok fölött nem használom. Alatta viszont észrevehető, hogy a vízhőmérséklet jelző hogy megy fel. A takaró nélkül volt hogy a fűtés bekapcsolásakor lejjebb esett. A takaróval még nem. Annyi, hogy a klímát olyankor nem használom, és a ventilátorokat is letakarja.
Illetve hidegből induláskor próbálok az első percekben nem fűteni, hogy az se vegye el a hőt a rendszertől.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
ingyenes kategóriában
- Nintendo Switch V2 - Szép, karcmentes állapotban + Minden gyári tartozék - Csere/beszámítás van
- HP 2013 Ultraslim dokkoló 65W-os töltővel és tápkábellel eladó
- Fujitsu Esprimo P557 // Intel I5 7400 // 8Gb DDR4 // Nvme 250SSD // WIN10 Pro
- toshiba mq03abb200 2tb
- Új M.2 NVMe és SATA SSD átalakító adapter ház