Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Őskoczka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
z123456789 #44848 üzenetére
Most nezem az excellben, 2016.2.26-an raktam be, meg birja
-
válasz
z123456789 #44846 üzenetére
ha nem jársz sokat éjjel, akkor érdemes inkább növelt élettartamú izzót lőni, nem világítanak rosszabbul mint a normálok. Vagy nappali menetfényt rakatni az autó orrára.
Nekem is NBU van a saját autómban (opel tigra TT), kb fél éve, eddig még nem égett ki, pedig mindig felkapcsolom mikor megyek. Egyébként nekem nem tűnt fel hogy számottevően jobban világítana mint a normál osram. -
z123456789
addikt
válasz
z123456789 #44846 üzenetére
Ilyennel tolja valaki? 3200 K vs 3400 K szerintem annyira nem észrevehető, ha szép tiszta a búra.
(#44847) tboy93
Azt cseréltem NBU-ra. Az egyik 1 hónap alatt kiégett. A mási meg 4 hónap. De sejtésem szerinte, és ha jól emlékszem, akkor az NBU sem bírt 4 hónapnál többet. -
Nekem kíváncsi leszek a GE megalight mennyit fog birni, sejhetoleg az se sokkal tobbet
-
z123456789
addikt
Nekem ez van.
Itt nem is ír élettartamot. Mi a különbség a piros, és a kék csomagolás között?(#44844) Aladdin
Hát akkor köszi mindenkinek. De utálok izzót cserélni.
-
Aladdin
aktív tag
válasz
BigBlackDog #44830 üzenetére
En is leirtam, nekem nem hittel?
-
Aladdin
aktív tag
válasz
z123456789 #44833 üzenetére
Ne menj autovillamossagihoz, normalis az autod, ez egy ilyen mufaj. Miota a generator vezerlese mar a motorvezerlo felugyelete ala tartozik es nem fuggetlen tole, sajnos kicsit jobban megnyomatja a toltest.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
z123456789 #44838 üzenetére
Osram Night Breaker: élettartam 250 óra. - [link]
Jó tévedtem... de csak kb egy 50-est.
-
!Overdose!
őstag
válasz
z123456789 #44838 üzenetére
A termék adatlapján fel van tüntetve.
-
z123456789
addikt
válasz
BigBlackDog #44834 üzenetére
Igen, nálam automatikus ez a dolog. Mármint magamat tekintve. Mindig egyből kapcsolom. Persze ha kijárok az udvarra lemosni, akkor nem, de ha megyek 5km-re, vagy csak a városban egy kört, mindig világít.
A bal oldali 4 hónapot, a jobb valamivel többet. De most már bánom, hogy nem írtam pontosan mikor melyiket cseréltem. :-/ Emlékeim szerint a bal ég ki mindig előbb, a jobb tovább bírja, de pl Tungsramnál ez úgy nézett ki, hogy kiégett a bal, kicseréltem. Rá pár napjára kiégett a jobb oldali. Azt is cseréltem. 1 hónap múlva megadta magát a bal megint, viszont a jobb meg bírta augusztusig. Szóval ott szerintem az izzóval is volt gond, hogy az egyik több hónappal túlélte a másikat. ÍGy hogy csak emlékeim vannak, egy kicsit nehéz. Majd most jobban figyelek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
z123456789 #44833 üzenetére
Motorindításnál, leállításnál le van kapcsolva a világítás? Mennyi ideig bírta?
-
z123456789
addikt
válasz
JoolsNOS #44827 üzenetére
Mragóra:
nekem ma reggel meló előtt égett ki az Osram NBU, rohadjon meg! Azt hittem korábban, hogy a Tungsram a szar, de itt más probléma van. Az Osram is kiégett elég hamar. Össze kell szednem az infókat, hogy mikor melyik égett ki, aztán ebből autóvillamossági lesz.
4 hónapot bír ki egy emelt fényű. Amikor megvettem Áprilisban Tungsram volt benne, kiégett pont másnap, mikor elhoztam. Kicseréltem, Augusztusban megint kiégett, és most. Pár nap eltéréssel, de a 4 hónapos intervallumot hozz a g*ci-je.Ez a bal oldali egyébként. A másik többet bír, de majd most kiderül.
Okozhatja ezt a problémát a búra párásodása? Vagy mire kell gyanakodni? -
zolynet
veterán
válasz
BigBlackDog #44830 üzenetére
225/45R17
8gen civic type r felnijét sokszor teszik 7gen accordra, jól áll neki. -
BigBlackDog
veterán
Nem tudja esetleg valaki, akinek 7gen Accordja van, hogy mi a gyári 17-es felnimérete? 8gen Civic alufelnije használható 7gen Accordon is (a gumiméret 225/45R17)?
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz
Winner_hun #44824 üzenetére
A min. jelzes felett 2 mm-rel.
-
Winner_hun
félisten
válasz
Segnior_Barthez #44820 üzenetére
Kuplung folyadékát nézd meg hogy a szint rendben van-e.
-
Elmör
őstag
válasz
honda23 #44807 üzenetére
Akkor szerintem nyertem az éves kb. 6-7000km-es futásommal.
Igaz nálam novembertől áprilisig alig megy bele 1000km, aztán a többi inkább már nyáron. Melóba 4km-re nem indítom be vagy ha mégis akkor elmegyek legalább 14-15km-t, úgy meg kicsit drága, semmit sem fizetnek bejárásra, mert ugyanazon helységnek felel meg a gyár és a város, csak az érdekes az, hogy aki a következő faluból jön és szintén 4km-ről annak meg adnak támogatást. -
válasz
Segnior_Barthez #44820 üzenetére
Teljes kuplung csere.
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz
Winner_hun #44819 üzenetére
Kösz, a próféta szóljon belőled...
Tboy93: mi lett a történet vége?
-
Winner_hun
félisten
válasz
Segnior_Barthez #44817 üzenetére
Nekem eszer volt ilyen a VTi-ben, épp szervizbe mentem egy másik kocsiért és csak pár utcára tőlük jött elő a probléma. Állítólag légteleníteni kellett a rendszert és ennyi. Azóta se volt baja.
-
válasz
Segnior_Barthez #44817 üzenetére
Lehet szetesett a kuplung szerkezet... Aygoban volt hasonlo, egyik reggel csunya hang es nem vette be a fokozatokat.
-
Segnior_Barthez
senior tag
Üdv Urak! 8Gen, FN2. 180ekm Szerettem, volna, ha az ajtó élvédés kérdése lett volna a közeljövő projecje.
De ma reggelre, az addig is alul fogó kuplung kb 3 cmes felengedésnél kapcsol. Nagyon lent fog. Az egyest és a hátrát alig veszi be. Izomból kellet betenni. Piánóban jöttem haza. Legközelebb már csak a szervizig fogom használni. Pfffff. Mire számíthatok, találkoztatok ilyennel? Kösz -
futo001
senior tag
Sziasztok,
UFO Civic tanksapkája nem nyílik, találkozott már valaki ezzel a gonddal?
A bowden a helyén van a kallantyúnál, viszont hallhatóan zörög hátul miközben próbálom nyitni, szóval valószínűleg a sapka mögött akadt le.
Hogyan lehet hozzáférni? Próbáltam a kárpit leszedésével, de ez valami iszonyat nyűg. -
Aladdin
aktív tag
válasz
BigBlackDog #44810 üzenetére
Accord ET55, Civic ET45, asszem ennyi a különbség. Nekem is 8.gen Civic 16-os van az Accordon, a télim meg a 7.gen Civic Sport felni.
-
BigBlackDog
veterán
7gen Accordra jó a 8gen UFO Civic gyári 17-es felnije?
-
Bandi18
tag
-
Bandi18
tag
Azt meg tudja nekem mondani valaki hogy miért van 2 féle váltógomb az első genes UFO-ban ? Több hirdetést böngésztem anno de nem tűnt fel csak most néegetem képeken.
PL:
Nekem ilyen van a kocsiban
De többet látok ilyen váltógombbalKöszi
-
Aladdin
aktív tag
válasz
yodamester10 #44804 üzenetére
Nekem gyári a xenonom. Elöl-hátul ott vannak az érzékelők, természetesen belül semmilyen állítási lehetőségem sincs. Node a lámpatestet be kell állítani valahogy. A gyárban belekerül a kaszniba, abban valahogy állnak a projektorok ezt alaphelyzetbe kell hozni. Az állítómotor és az egész rendszer egy alapponthoz képest állít. Ez a pont a terheletlen autó legmagasabb világítási helyzete, hiszen ennél följebb nem kell világítania. No ezt lehet a lámpatesten az állítómotoron egy keresztfejű csavarhúzóval beállítani. Sőt, a bal-jobb irányt is. Amikor ez megvan, ehhez képest veszi lejjebb a magasságot a rendszer.
-
yodamester10
őstag
válasz
Aladdin #44799 üzenetére
Azért írtam a futóműnél az érzékelőt mert nekem sem állította és nagyon maga elé világított.A hibát orvosolták a csatlakozó cserével.Nálam az accordon semmilyen manuális állítási lehetőség nincs,mindent a motor végez.Ha gondolod szívesen fotózok róla pár képet.Nem vagyok nagy xenon mágus de szerintem 2 fajtája van,amit te tekergetsz belülről meg az automata.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
BigBlackDog #44801 üzenetére
Mind a két lámpatest úgy van kialakítva, hogy külön-külön is egy tört vetítési kép alakul ki. Ennek a balra eső része vízszintes, mindkét lámpatest esetén, és a vízszintes sávnak mindkét lámpából tökéletesen azonos magasságba kell esnie, amit 2 méterre egy sötét falhoz állva is lehet ellenőrizni. MAjdnem milliméter pontosan lehet állítani, ugyanis ha szabványos az izzó, és megfelelő a lámpatest/búra, akkor határozott, éles kontúrvonalat ad. A töréstől jobbra lévő megemelt vetítési sáv pedig szintén mindkét fényszóróból látszódik, és ezeknek az előző miatt szintén egybe kell esniük megfelelő távolságból. Összességében a vetítési kép az útra levetítve ilyen kell hogy legyen.
Óriási tévedés az, hogy bármelyik lámpatest vetítési magasságát feljebb kellene állítani a másikhoz képest. Ebből adódnak azok az autók, amelyiknek az egyik lámpája maga elé világít 2 méterre, a másik meg jeleket küld a Holdra. Nem tudom ezt kik terjesztik, de minden 3. autó így, vagyis szabálytalanul/vakítóan/szarul van beállítva. Nem a felfelé állítás miatt világít tehát jobbra magasabban/messzebbre, hanem a szabványosan kialakított lámpatestből adódó vetítési kép miatt. A vízszintes sávot pedig azonos magasságba kell állítani. Ha kell, mert nincs mérőtábla, akkor menni kell az autóval, és a vízszintes úton az előttünk haladónak 50 méterről kb. a rendszámtáblájánál kell mozognia az éles sávnak. Az se jó, ha 2 méterre világít, de az se, ha elvakítjuk a szembejövőket, mert a végtelenbe van állítva a sáv.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol fejhallgatóval garanciával hibátlan működés
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest