Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integra
titán
nem is az alacsony fordulatszám, de inkább arra kell figyelni hogy legyen rendszeres terhelés váltás reakció,hogy rendesen összemozogjanak az alkatrészek
ezért jó, jobb kezdésnek egy országút falukkal teletűzdelve, ahol folyamatos a haladás, de sok a kapcsolgatás. 2500tól azért ne félj szerintem.
aztán lehet autópályázni is.
és ugyanúgy érdemes dinamikusan gyorsítani, mint mikor télen az autót elindítod és minél hamarabb harmad terhelésen (szintén 2500-as váltásokkal) felmelegszik ideális idő egység alatt a blokk.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik