Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz kenguru99 #35295 üzenetére
Ha teszem azt évente 10e km-t megyek, szezon végén leszedem a kerekeket majd következő időszakban felcserélem az elsőket a hátsókkal és ezt évente ismétlem az mennyiben jobb, mintha teszem azt kétévente játszom el ugyanezt ugyanekkora futásteljesítménynél?
Dluinet: hát ezt holnap mindenképp meg fogom nézni, mert bár párszor már átnyálaztam de ez kimaradt úgylátszik.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Keresek 215 /55 /17 méretben téli gumit.
Ajánlatot kaptam Hankook és Firestone -ra.
E két márka közül melyik a jobb.?Pályázás alig lenne.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
senior tag
-
flymi
addikt
Jövő héten viszem átrakatni a téli kerekeket, gyorsabb emelőn mintha én bohóckodok itthon a krokival.
VP3 nekem bevált a nyáron (205/55 r16), bírjon ki még 3-4 évet és rendben leszünk. Téli tavalyi gyártású Conti TS860 ('gusztusban vettem 195/65 r15), remélem olyan jó és kompromisszummentes lesz mint ahogy a teszteken remekelt.Dluinet: Ezt az átszerelést előről-hátra mennyire kell komolyan venni, mármint a megtett kilométerek után?
Mert oké, h kell de 10e km??[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
tboldi
nagyúr
Én is meg fogom cserélni az elsőket a hátsókkal, rövidesen úgy is fel kell szerelni a WagonR-re a téliket, akkor majd egy füst alatt megcsináljuk ezt is a Jazzen.
Viszont otthoni körülmények között hogy lehet ezt kivitelezni? Egyszerre két emelővel az első és hátsó oldalsó emelési pontoknál?
Legszívesebben felemelném hátul középen, két oldalra egy-egy bak, majd ugyanezt megcsinálnám elöl is, hogy az egész autó a levegőben legyen, de sajnos a facelift utáni Jazzeknél - mint amilyen az enyém is - megszűnt az elülső emelési pont.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hachiko95
aktív tag
válasz eTrade #35286 üzenetére
Viszont egy elsőkerekes autónál pont elől kopik jobban a gumi, így aránytalan lesz a kopás. Valamikor muszáj lesz előre rakni a nagyobb profilmélységű gumit, az egyensúlyt úgy tudod a legjobban megtartani.
Persze ha nagyon nagy különbség van a kettő (új-régi) között, akkor inkább hátra, de akkor az eleje lesz gyenge.
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már 4évszakos a téma:
Apollo Alnac 4G
vagy
Barum Quartaris 5Apollo nem egy új fejlesztés de itt már bizonyított. A Barum újabb cserébe semmi kézzelfogható ajánlása nincs...
#nincsbennetarcsi
-
Saccco
nagyúr
Azért az kemény, hogy a Nexen 4S leginkább csak az aquaplaningnál marad el, de ott is megveri pl. a CC-t.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Doki16
addikt
Életemben először van 4wd kocsim, Télen azért bepróbálok vele majd egy kis terepet sík földúton
Jaja, lényegében városban hajtom folyamat. Az utóbbi 1000km-ből már szerintem simán 600 csak város/előváros.
Viszont emeltem a kis krokodillal, hogy mondom átrakom a kerekeket. Koppra kitoltam az emelőt és még mindig talajon volt a gumi Szereztem jó kis talpfát amire esetenként 20-30 tonnát pakolnak. Az csak elfogja bírni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
Lesz összehasonlítási alapom is, mert 205/55 R16 méretben 2 évig CC+ volt fenn. Mentem vele minden körülmények között.
GTE csak elől hajt és az össznyomaték 400 Nm. De amúgy sem talpalja állandóan az ember. Mondjuk a villany részét lehet büntetlenül.
Én is úgy gondoltam, hogy 8-10k km körül lenne felcserélgetve. Anyukám Switfjén évente szoktam, nagyjából 6k km megy bele addigra. Ott mondjuk nem gyilkol a nyomatékA Mitsun meg az eddigi autóim közül most először indulok neki gáz gumival a télnek. Legalábbis számomra gáz már egy 5 mm-es 4 éves Bridgestone Blizzak. Mindegy itt megvan a villanyos 4 kerékhajtás
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #35271 üzenetére
Kíváncsi leszek rá! CC helyett én is az A005-re akarok lőni. Am a 330 Nm miatt érdemes 8-10 ezrenként átcserélned a gumikat. Én kb 40 ezer után cseréltem át és érezhetően gyengébb ami eddig elöl volt* (és most hátul) de úgy gondoltam, hogy elöl legyen a jobb gumi mert fékezéskor/kanyarban leginkább arra terhel ugye.
*: garázsból feljövet most a hátsók (amik eddig elöl voltak) picit elkaparnak (ugye gázadásra hátra küldi a nyomatékot a 4x4), eddig nem volt ilyen gond.
#nincsbennetarcsi
-
senior tag
válasz 1stVikman #35266 üzenetére
Autóhasználat (évi 15.000 km, ebből télen 5-6.000), egy benzines 1.8 Zafira B-re megy fel, amivel nem vadulok, és nem autózok a határon + bárhol olvasom, kérdezem, mindenhol ár-érték arányban ajánlott gumi, nagyjából a Barum árában. + egyre inkább hajlok arra, hogy a következő nyári cserekor már négyévszakost rakatok fel, így ez megöregedni nem nálam fog, elkopni meg főleg nem.
No money, no honey.
-
Doki16
addikt
Felment a Passat-ra a 215/55 R17 Bridgestone A005. Egyelőre ebben az időben nagyon jók a tapasztalatok. Ég és föld a GY télihez képest, sokkal jobb. Ha lesz hó akkor beszámolok a tapasztalatokról. Bár gyakorlatilag semmi elvárásom nincs felé. Kíváncsi leszek még a kopásra, mert azért csak ott van az első keréken az állandó bármikor fennálló 330 Nm. De majd úgyis felcserélgetem a kerekeket.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Zolás
addikt
Hallott már valaki a green diamond vagy everest green diamond gumiról? Valami szemcséket ad a gumihoz, és így jobban tapad.
Sehol sem találok teszteket róla, amerikai fórumon találtam pár mondatot, ott dicsérik, de azokat is 10 éve írták.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
MrSealRD
veterán
Köszi a tippeket.
Érdekes, mert mikor kitettem 50-ért akkor beleírtam, hogy alkuképes...meg házhoz viszem BP-n. Meg sem próbáltak józanul alkudni...
Tegnap levittem 45-re. A kedvencem az az érdeklődő volt aki végigkérdezte ugyanazt ami a hirdetésben volt... De betűről betűre... Majd alkudni próbált 40-re. Mondom, ember most alkudtam le magamnak 10%-ot... Mit szeretnél még...
Én körbenéztem a használt piacot és az alapján nem tűnt drágának.
Öregebb és kopottabb gumikat adnak hasonló árban... persze nyilván nem az internet összes hirdetését néztem át, de azért egy párat.Ez az újat veszek 10-ért meg érdekes dolog. Én azt látom, hogy a garancia nem sokat ér. Oké, hogy a szálszakadást cserélik, mert az nyilvánvaló, de ez már nem lesz szálszakadásos... Nyáron vett tesóm új nyári gumit... Nem akart jó gumit venni, valami Matadort vett... Kb 1 hét után durrdefekt...kiszakadt az oldalfala, egy tök eseménytelen útszakaszon alacsony sebességnél(30-40)... A garancia itt úgy működött, hogy gyártónak megy vissza bevizsgálásra... Addig se gumi, se pénz...
Viszont az említett dolgokkal bővítem a hirdetést. A DOT fotót is csinálok. Tényleg köszi. Remélem így már komolyabb érdeklődőkkel is társalgok majd.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MrSealRD #35262 üzenetére
Drága szvsz. Ha azt nézem, 10-ért már van új (árukereső), és akkor egy garanciális új terméket kapsz, szóval még kb egy áfával olcsóbban érdemes adni mondjuk. Mindenesetre szóval próbálnék árat csökkenteni.
Kiírnám, hogy újszerű, csak x km-t futott, illetve hogy 4 darab az egyértelműség kedvéért. Talán még egy DOT fotót tennék fel.
[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
Hol érdemes használt gumit meghirdetni? Harverapró meg facebook, jógofás már megvolt... De kevés az értelmes érdeklődő...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
őstag
Lehetséges, hogy a közeljövőben négyévszakos gumi mellett teszem le a voksom, 205/55 R16 méretben. Az új AutoBild teszt 225-ös méretben egészen elfogadható téli eredményeket hozott a Michelin CC+ számára, ellenben a fórumtársak téli (jégbordás) tapasztalatai ezzel a gumival és az öregedéssel kapcsolatban eléggé vegyesek. Mit gondoltok, érdemes lehet rá beruházni ebben a méretben az új teszt ígérete alapján?
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
senior tag
válasz 1stVikman #35258 üzenetére
Nekem végül tegnap ezt rakták fel 205/55 R16 méretben. (Hankook, Dunlop volt a képben). Úgy vagyok vele, hogy a nyárikban van még két szezon, ha ez nem tetszik, akkor a nyári helyett négyévszakosat veszek majd, és ezt meg max a lemezfelnivel eladom.
Apum egyébként tavaly vett egy garnitúrát belőle, ő nem panaszkodott. (Annyi, hogyha DOT fetisiszta vagy, akkor az enyémek 4818-as DOT számon futnak, és ahol alacsony készletet írnak, ott érdemes rákérdezni, mert valszeg ezt fogják adni).
No money, no honey.
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #35257 üzenetére
Visszaolvastam májusig Kleber -re keresve. Ahogy látom, nem csak én vagyok bizonytalan vele kapcsolatban. Valaki írta, hogy a Kleber meg a Hankook hamar felkeményedik, hangosodnak, tapadásuk is csökken, de mások nem tapasztaltak ilyet.
Nexen jött még képbe, de nem tudom mi legyen. Hankook egyik tesztben jobb, másikban rosszabb, emellett valamivel drágább, de írták, hogy annyival nem tud többet.
Az ára miatt lehet bevállalom a Klebert, tekintve, hogy a 4 gumi ~28 ezerrel olcsóbb, mint egy dunlop vagy goodyear szett. -
őstag
válasz MrSealRD #35255 üzenetére
A GY házi márkájával a Dunlop SP Wintersport 5 abronccsal jó tapasztalataim vannak. Hóban, vízben kiváló, alig öregszik és alig kopik. Ráadásul halk is. Ennél fogva a GY se lehet rossz, sőt..
A GY Eagle F1 Assymetric 5 nyári abroncs lett véve öcsém feleségének Hondájára 225/45 R17-ben és elmondása szerint olyan vízen is, mint szárazon. Mondjuk a tesztek szerint is kb. A GY gumik kopása is igen visszafogott.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
MrSealRD
veterán
Van egy hátránya, hogy nem vettem meg még a téli gumit. Az, hogy agyalok rajta mi legyen. A tesztek és az árak miatt kicsit bizonytalanná vált az Alpin 6. TS860 is esélyes meg most ez a GoodYear is itt feszít mint pocok a prézliben... És még akkor az új szériák meg sem érkeztek...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
őstag
válasz Kornel #35247 üzenetére
Egyetlen ilyen van a közvetlen környezetemben 195/60 R15 méretben. Télen remekel, a mély profilú abroncs kopása 10-12000km alatt max. 1mm a hajtott keréken, halk és összességében kiegyensúlyozott. Nem került még vele nehéz szituációba a tulaj, ha történik ilyen, megírom.
Egyébként én a furcsállom, hogy nem tesztelték még, mint ahogyan a Bravuris 5-öt sem. Az autonavigátort inkább hagyjuk..
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok Urak!
Tavaly már pedzegettem a témát, akkor aztán még nem váltottam le a téliket, de most már 2 biztos cserés.Inkább vennék 4et egyben, de azt mondjátok már meg nekem, hogyan lehet, hogy az egyik tesztben 3.-4 helyen vannak a Dunlop Winter Sport 5 és a Kleber Krisalp HP3, másik tesztben meg 15.-16.
Sőt Klebert egyik helyen a legjobb száraz fékutasnak írják, másiknál meg megnövekedett száraz fékút van.Na mindegy. Lényeg, hogy
Kleber Krisalp HP 3, (~46€)
Hankook W452 Winter i*Cept RS2 (~56€)
Dunlop Winter Sport 5 (~68€)
Goodyear Ultragrip 9 (~68€)
vannak versenyben, nyilván az első kettő nagyobb eséllyel száll versenybe az ára miatt.
Nyári is Hankook (VP3), az nekem bejött, de nem tudom téliben milyen. Kleber meg már tavaly is nagyon ajánlott volt. 205/55/16 a méret, 91H-ban gondolkodom.Autó Golf MK7, 110kW, 85% autóút, 15% város kb, és olyan 1200-1500km-t megyek/hó.
Szlovákia-Ausztria-Magyarország hármas játszik utak terén 50-40-10 arányban.Köszi előre is.
-
Saccco
nagyúr
válasz Tomi0703 #35250 üzenetére
Mi is most vettünk Nexen-t a Bakonyba, kíváncsian várom az eredményt.
185/60R14 és 175/65R14█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
eTrade
tag
Köszi szépen a segítséget / gyors választ.
Évente nem megyek olyan sokat, kb. 8 ezer km, tehát a gumi hamarabb öregszik el nálam mint elkopik.
Ezért inkább a jó tapadás fontosabb mint a kopásállosság, de mivel érzékeny vagyok a gördülési zajra, ezért az is fontos számomra.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz eTrade #35245 üzenetére
Primacy 3 inkább túraabroncs (de annak elsőrangú) a Conti PC5 inkább sportos. Az utóbbit 225/45R17 méretben próbáltam a PC5-ből meg második szettet koptatom 215/55R16 méretben. Ha sokat mész inkább a Primacy ha kevsebbet de sportosan akkor a Conti.
A másik kettővel nincs személyes tapasztalatom.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Tomi0703 #35239 üzenetére
Szerintem vállalható még oda is és a 205-ös méret az pont az a határ, ameddig kiegyensúlyozott egy négyévszakos. Érdemes megnézni még a Barum Quartaris 5-öt, mély és télies jellegű profil, vagy Vredestein Quatrac 5-öt, de a Nexen simán a legjobb választás lehet.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
eTrade
tag
Sziasztok,
1-2 éven belül tervezem lecserélni a régi 205/55R16 Michelin energy saver nyári abroncsokat, mert jövőre már 6 évesek lesznek.
Legfontosabb szempont az új gumiknál a jó tapadás és a 'zajmentesség' lenne... ha létezik ilyen abroncs akkor senki ne tartsa magában az infót. -
zolko74
tag
2012-ben vettem Conti TS800 gumikat, amik a mai napig fater autóján vannak napi használatban. Még mindig elég puhák. Ezért megvettem 2014-ben a TS850 gumikat is. Nagy csalódás volt az első perctől, tavaly kukázni kellett olyan kemény volt mint a kiflicsücsök.
-
momo2828
tag
válasz K Norbi #35240 üzenetére
Kéne már rájuk egy felújítás régóta.
Én szeretem őket nagyon, de nagyon nehezek. Idéntől én már csak ritkán fogok vele járni és így jobb egy könnyebb kerék, keskenyebb gumival.
Gumizni is olcsóbb és városban forgolódni is könnyebb vele, és ezeket nem fogom sajnálni ha valaki megpadkázza -
Tomi0703
addikt
Üdv!
Mennyire lenne hülyeség a 4 évszakos Nexen ide a Bakonyba? 205/55 R16-os méretről lenne szó, elsőkerekes autó. Úgy 15-18k km-t megyek egy évben.
Azért gondolkodtam el rajta, mert télit és majd tavasszal nyárit is kellene vennem egyaránt. Valamint nyárra egy új szett felnit, mert a mostani elég leharcolt. Olyan hatalmas telek már erre sem szoktak lenni. -
Sanyi.mTs
addikt
(Észak) Pesten hol ajánlott gumit venni, ahol át is szerelik, esetleg tárolják is a lecserélt gumit?
-
Gaborking
tag
Köszönöm a válaszokat!
Az volt a tervem hogy most veszek 2 darab négyévszakost, télen ment volna előre a 2 meglévő téli, jövő szezonban a 2 meglévő nyári, de valószínűleg veszek inkább 4db 4 évszakost :)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
(5) Gépjárművön, mezőgazdasági vontatón, lassú járművön és pótkocsin az azonos tengelyen lévő kerekekre csak olyan gumiabroncsok szerelhetők, amelyeknek mérete, szerkezete, teherbírása, mintázati jellege (nyári, téli, illetőleg országúti, terep) azonos.
(6) A személygépkocsin a gumiabroncsoknak valamennyi tengelyen azonos szerkezetűeknek (egységesen vagy diagonál, vagy radiál) kell lenniük. Textilöves és acélöves radiál abroncsok vegyes használata esetén - függetlenül attól, hogy a jármű melyik tengelye a hajtott - az első tengely kerekeire kell szerelni a textilöves radiál abroncsokat.
Tehát nyugodtan lehet elől téli, hátul nyári, vagy fordítva, bár személy szerint nem ajánlanám. A négyévszakos gumi télinek számít, amennyiben rajta van a 3 hegycsúcs hópihe és/vagy a M+S jelzések.
-
blakey
titán
válasz Gaborking #35219 üzenetére
Veszel 4 négyévszakost és nem kell foglalkoznod a cserével sem.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Gaborking
tag
Sziasztok!
Elég érdekes kérdéssel fordulok hozzátok. Ebben a szezonban kéne vennem 2 téli gumit, jövőre pedig 2 nyárit. Nagyon ördögtől való dolog lenne, ha vennék 2db négyévszakost, és télen használnám 2 téli nyáron pedig 2 nyári gumimmal? -
momo2828
tag
Tegnap hoztam haza a golfhoz egy felnit, amire megy majd egy új négyévszakos gumi,
mert már sokkal kevesebbet megy majd a kocsi mint előtte.
A felnin egy 1111-es DOT-tal van jelenleg egy PremiumContact 2, még egész jó profilmélységgel.
Itt egy kép róla. (205/55 R16)
Eddig egy SportContact 5-tel szerelt felni volt rajta, 0316-os DOT-tal, szintén bőven jó profilmélységgel.
Itt egy kép erről is. (225/45 R17)
Gondoltam érdekességképp mielőtt megy a kukába a régi gumi, megnézem mekkora különbség van a két gumi közt fékútban.
Teljesen valószerű környezetben, száraz, ~20 fokos időben, kb.
2-3 km közlekedés után, normál 50-es tempóról, hirtelen fékeztem mindkettővel.
Bár a Sportcontact 5 szélesebb, így nem biztos, hogy sok értelme van az összevetésnek,
de gondoltam megosztom veletek, mert én kevesebb eltérésre számítottam.3 éves SportContact fékút ~ 5 méter.
8 éves PremiumContact fékút ~7 méter.A képen láthatóan az 5 méteres kapubejáró elején kezdtem fékezni, a kapubejáró végére megálltam a jobb gumikkal, a régiekkel pedig ott ahol áll a kocsi a képen, + 2 méter.
Tudom semmi újdonság nincs benne, de egy érdekességnek jó
-
rbalint88
addikt
válasz kenguru99 #35213 üzenetére
Nekem mondjuk csak egy szett felni van a cegeshez es felrakattam egy hete a telit en is, foleg reggel es keso delutan jarok vele, akkor mar kb egalban van a teli es a nyari, azt a par melegebb napkozbeni utat meg ovatosabban, nem racsingosan kanyarodva abszolvalom.
A sajatnal varnak felnire szerelve, aztan majd egyszer feldobom oket. -
Alpachino
veterán
válasz kenguru99 #35213 üzenetére
Igen... nem is akartam, de a gumisműhely 5000 ért felnire szerelte + ugyan ebben az árban autóra szerelve a felniket. Gondoltam zömében reggel, meg este használom többet az autót, így gondoltam hadd maradjon rajta Pl. tegnap esete hajnalban 5 fok volt és 120km vezetve ( mellékutakon) igen csak éreztem pozitív hatását.....napközben persze most is már 21 fok van itt Makón-Szegeden.
[ Szerkesztve ]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
-
fagylalt
senior tag
Meggyőztél, Dunlop lesz. Esetleg valami bevált helyet tudsz ajánlani, ahol adnak kátyúgaranciát és árban is rendben vannak?
Majd beszámolok róla, ha kicsit jobban beköszönt a tél. Jelenleg még a nyári többé-kevésbé megfelelőnek tűnik. A héten megrendelem és felrakatom felnire, aztán valószínűleg november elején cserélem, ha csak nem lesz addig valami komolyabb lehűlés.
(#35174) focvis: A SottoZero csak 16" és felette kapható. A kis méretekben valószínűleg nincs igény "erősebb" gumikra, ezért nem is gyártják.
A Michelin biztos választásnak tűnik, viszont mivel az a legdrágább, ezért nem tudom elnézni neki, hogy nem a legjobbak mellett teljesített a tesztekben (ebben a méretben). Igaz a diffi minimálisnak tűnik. A márkán kívül nincs semmi érv, ami mellet szól.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest