Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 7Sony7 #64777 üzenetére
Igen jól tudod, a Vredestein-t megvette az Apollo pár éve. Itt az EU-ban a Vredi a jól csengő, ismert név így azon a néven fut az elsőosztályú termékkínálat. Apollo néven meg a harmadosztályú. EU-n kívül ahol elismertebb az Apollo név ott meg pont fordítva van.
#nincsbennetarcsi
-
Elemental
addikt
válasz 7Sony7 #50372 üzenetére
Van benne esp. Szerintem valamit próbált csinálni, elég hülye hangja volt, de az lehet, hogy csak azért, mert tolta maga előtt a gumit. A vége az lett, hogy összeszedte magát, visszajött a kormányzás, viszont volt pár másodperc, amíg csúsztam lefelé. (Ezt össze lehetett volna szedni, ha kicsit nyitok a kormányon, de ott volt mellettem a körforgalom közepén az a sávot elválasztó bütyök, uh csak imádkozni tudtam ). Valahol azt hallottam, hogy az autókat alulkormányozottság felé hangolják, mert a sofőrök többsége a túlkotmányozottsággal nem tud mit kezdeni. Én pedig pont azt szeretem, ha kicsit csapódik a segge, azt jobban tudom ( tudnám - elsőkerék meghajtás ) kezelni.
-
-
MC Pite
veterán
válasz 7Sony7 #48135 üzenetére
Ha a tulaj szereti állóhelyzetben tekerni a kormányt, akkor igen. A szép kopás az nem ilyen, ez jellemző kormányszervós trancsírozás.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rbalint88
addikt
válasz 7Sony7 #48132 üzenetére
Nem tragikus. Igy kep alapjan meg 1-2 tized bar nyomast elviselne a kozepe szep, ugyhogy a keverekkel nincs gond, a ket szelen az ilyen jellegu kopas az altalaban a tul alacsony nyomasbol fakad. A michelin cc-s kollegaknal is a magasabb guminyomas volt a megoldas. Meg esetleg csereld meg a tengelyek kozott, ha a hatso jobban nez ki.
Egyebkent az a tapasztalatom, hogy a negyevszakos gumik a gyarinal magasabb nyomast kernek. -
2ozzmexy
senior tag
válasz 7Sony7 #45934 üzenetére
Ilyen esetben nem kalapács kell, hanem (ha előfordul megint) visszateszed a csavarokat, de nem teped meg csak hajtsd bele, elindulsz h guruljon (2-ig nem kell felvaltani már!) és rafekezel egy nagyot hirtelen, utána le fog jönni. A kalapács a felnit deformalja de másra nem jó, az a kedvencem amikor a gumisok legkulccsal rahuzzak és a gyári kerékkulcs eltorik lazításkor, vagy amikor látom h ugrálnak a kulcson mert nem tudják a teleszkópos kerékkulccsal sem meglazitani...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz 7Sony7 #45899 üzenetére
Sima gépzsírt kenek rá évek óta (MOL EP2 talán 800 forint egy doboz, cserébe örökélet plusz 5 napig elég), arra figyelj h ne tocsoglyon benne, mert az mérsékelten hőálló és ha folyik akkor a fékre is rám egy, az meg nem vicces. Az agyatperemet körben ahol a felni felül, meg a csavarok hegyét belemártod, ha anyas akkor a menetre huzol egy csíkot mint a fogkrémmel a reklámban és úgy hajtsd fel a csavart.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
-
2ozzmexy
senior tag
válasz 7Sony7 #45696 üzenetére
Ehhh, azt hogy? Becsípted volna? Vagy befelé szúrta egy kavics éles pereme és ott repedt ki, kívül meg nem sérült meg... bár elég extrémen hangzik, talán ha túl lapos volt, de akkor sem szabadna.
Mindegy, cseréld le mindenképpen, én azzal nem kísérleteznék..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz 7Sony7 #45687 üzenetére
Welcome on hungarion roads... Kátyú, csókoltasd Te is a Magyar Közútkezelő Zrt. édesanyukáját. Vagy belementél egy élesebb peremű kátyúba vagy valami törmelék volt az úton, de egy élesebb kavics is tud olyat. Nekem ebből a kedvencem az aknafedő volt idáig... (Soroksári út folytatása, Helsinki talán? Tudod, ahol cikcakban vitték az aknafedőket...)
Amúgy kuka, csak szólok, mert abból akkora durchdefekt lesz mint ez:Hidd el, nem vicces 140-nél...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
No.01
őstag
válasz 7Sony7 #34269 üzenetére
"Nyilvan" es nem elobbi javara
***
Egy buta kerdest engedjetek meg: 3km-t futott gumi mar hasznalt gumi eladas szempontjabol? Illetve mennyi osszegre lehet szamitani eladas utan, ha az uj ara 30e kornyeken mozog?
Bonuis kerdes: hirdetni van v.mi "specialis" oldal vagy jofogas esetleg racingbazar? -
DJ. Ru$y
félisten
válasz 7Sony7 #34205 üzenetére
Súlyragasztó: elmész a patikába és kérsz sebbenzint, nekem eddig ez vált be ilyesmi leszedésére a legjobban. Ha vastag szivacsos anyaggal tették fel, nem sima ragasztóval, akkor jó alá kell tunkolni a sebbenzint, mondjuk fülpiszkálóval aztán lejön nagyon könnyen.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest