- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csataálca
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
erick_b
tag
én csak azért nem válaszoltam, mert még az Ausztrál nagydíj előtt kérdezte
Ellenben most elég nagy dilemmában vagyok, 0.773 másodperc van a gumik között és ha nem lenne nehéz előzni akkor tuti a 3 kiállást extralágyon választanám de így azért félek, hogy beragadok valaki mögé és akkor ugrott az egész versenyem.
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
Turbocs
újonc
Hali!
Most kezdtem a játékot, és még eléggé kezdő vagyok
Valaki adna nekem pár jó tanácsot?
Vagy beállításokat a Kyalami GP pályára?
Előre is köszi
-
xbaggio
csendes tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
bocs a duplapostért, de én eddig úgy tudtam, hogy a szárnyaknak azonos értéken kell állniuk.
kipróbáltam már az első Q-n a külömböző számú állítást, de a pilótám panaszkodott, a szárnyakra.
vagy ezt a PS beállítása után kell alkalmazni?a válaszod előre is köszönöm.
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #792 üzenetére
sejtettem miután leírtad de előtte még azt hittem az időjáráshoz van köze.
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
az elég súlyos
a ps perfect setup-ot jelent.
a ws mit jelent?"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
cicmanyek
aktív tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
A spai -+065 érték 5 tizedet hozott a gyakorláson
Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.
-
erick_b
tag
bocsi a dupláért de ezek mégis hogy lettek kiszámolva?
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
a fél vesémmel tartozok ezekért az infókért
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
cicmanyek
aktív tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
Na ez meg rettentően kellemes kis infó ugyanis én is mindig azonosra állítottam a szárnyakat.
Már alig várom a futam végét , hogy a köv. kvalin kipróbáljam ezeket a beállításokat.Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.
-
predator00
tag
Ha elol van a + jel akkor az elso szárnyat kell növelni a számmal, a hátsószárnyat csökkenteni.
Barcelona +-040
Brands Hatch +-015
Brasilia -+080
Buenos Aires 0
Estoril -+055
Fiorano 0
Fuji +-040
Hockenheim -+200
Hungaroring -+100
Imola -+075
Indianapolis -+090
Interlagos -+150
Istanbul +-025
Jerez -+020
Kyalami +-075
Laguna Seca -+175
Magny Cours +-050
Melbourne -+095
Mexico City -+100
Monte Carlo Ami csak belefér!!!
Montreal -+190
Monza -+045
Mugello -+200
Nurburgring +-050
Oesterreichring -+050
Paul Ricard +-090
Sakhir -+075
Sepang -+110
Shanghai +-010
Silverstone -+065
Singapore +-070
Spa -+065
Suzuka -+020
Valencia +-060
Zandvoort -+125
Zolder 0parancsolj, persze ezektől lehet eltérés sok minden befolyásolja ezek inkább kiindulási alapoknak jók
[ Szerkesztve ]
-
erick_b
tag
de gondolom ez nem pilóta visszajelzései alapján megy, vagy tévedek?
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
https://gpro-db.appspot.com/race_results/?track_id=10&season=28&race=11&page=1
itt nézegettem még a 28. szezonból mások beállításait a következő versenyre és azt vettem észre, hogy az első és hátsó szárnyat külön állították be és ráadásul elég nagy eltéréssel. Ez létezik vagy csak félrevezető adatok?
én is szoktam csökkenteni a hátsó szárny értékén ha több benzinnel indulok de csak 1-3-at és ez is azt eredményezni, hogy kb. egyformán kopnak a szárnyak még ha az első hátsó szárnyat ugyanarra az értékre állítanám be akkor a hátsó jobban kopna. De ez annál sokkal nagyobb különbség.
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
mrsza
csendes tag
válasz
cicmanyek #778 üzenetére
Pont benéztem ide és látom azért van élet
Ugyan rég nem vettem részt gpro-s versenyen, így csak remélni tudom hogy nem változtak sokat a dolgok és nem mondok butaságot.
Szóval szerintem a pilótád baja a kevés tapasztalat és koncentráció. Erőnlétből sem árt ha van több, de az elején a magas koncentráció az egyik legfontosabb. Valamikor régen talán joergieval még ki is tárgyaltuk itt fórumban ezt a témát, persze azóta lehet változtak a dolgok, de ebben az esetben valamelyik fórumtárs úgyis javít. -
cicmanyek
aktív tag
Na idénre leszerződtettem egy új pilótát de jól befürödtem vele.
Pedig az értékei nem rosszak , de a kvalin olyan gyenge , hogy szívem szerint kirúgnám.
Mi lehet a baj vele?
Ezek az adatai:
Radar grafikon
Átlag:
90
Koncentráció:
140
Tehetség:
89
Agresszivitás:
13
Tapasztalat:
27
Technikai betekintés:
166
Erőnlét:
1
Karizma:
116
Motiváció:
184
-------------------------------------------------------------------------------
Hírnév:
0Súly (kg):
68
Kor:
21Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.
-
erick_b
tag
az értelme ott lenne, hogy megnézheted a historical tyre wear-t vagy a historical fuel consumption-t (gumi meg üzemanyag fogyasztás története)
és az alapján már tudsz következtetni, hogy mégis mennyit érdemes tankolni vagy milyen gumi mennyit tart. Nem a legpontosabb de kb. 1,3-as szorzó van a gumik között szóval ezzel is lehet variálniÉn mindig védekezéshez meg előzéshez rakok nagyobb risket, bár mondjuk lehet az ellenkezőjének is megvan a maga értelme.
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
181 liter benya lett
mondjuk a következő is esős
milyen riskekkel mész? (go-t használsz?)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
még sose próbáltam meg pontosan utánaszámolni, hogy melyik motor mennyit fogyaszt, mert nekem többnyire az is elég, hogy veszem a korábbi hasonló pályákon mért fogyasztást és kb. annyit tankolok.
Persze ez most épp bukik, mert esős verseny lesz.
De hogy írjak valami konkrét adatot is indianapolisban 3-as motorral és 2-es elektronikával 1,256km-t tettem meg 1 liter benzinnel, a pilótámnak 48-as tapasztalata volt és 10-10-0-0-ás riskel mentem. (elméletileg minél nagyobb a tapasztalata annál kevesebbet fogyaszt) Szóval eszerint olyan 2,87 liter/körös fogyasztás kéne legyen a következő pályán.
De mivel esni fog ez bukik. Szerintem 190 liter bőven elég lesz ha végig esik.(én 1,5-1,7 km/l közötti fogyasztásra számolnék eső mellett)"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
xbaggio
csendes tag
Ezt eddig én is tudtam,de pontosabban nem lehetne fogalmazni?
Pl.: ha a motorom 3-as akkor ahhoz a szinthez milyen szorzót használtok?
Most nem dl-re pontosan akarom kérdezni, csakhogy nagyjából ki tudjam számolni a szükséges mennyiséget
Létezhet az, hogy 4.4l menjen el egy körnél?
-
xbaggio
csendes tag
sziasztok!
Mi alapján számoljátok a benzin fogyit?
Motorszintek?
ha igen, akkor mi a szorzó?
Vagy hogyan müködik ez? -
nepszter1
addikt
srácok esetleg tudtok egy oldalt ahol megvannak a beállítások , meg az üzemanyag fogyasztás mert nekem megvolt régen de sajnos elvesztettem pl. 5ös motor magas üz.anyag fogyasztás pl. 0.75 szorzó volt a km.re valami ilyesmi kellene nekem
-
erick_b
tag
ha megnézed mit ír a motor beállításánál akkor ott nem azt olvasod, hogy növeled vagy csökkented a teljesítményét hanem azt, hogy a végsebesség és a gyorsulás közötti arányt állítod be. A pályarajzból meg nem is csoda ha inkább jó gyorsulás kell, mint magas végsebesség. (bármennyire is következetlenségnek tűnik számodra inkább a pilótádnak higgy, esetleg megpróbálhatod belőni mi a pilótád "komfortzónája" amire azt mondja, hogy jó a beállítás és annak a felére belőni, persze ez se feltétlenül jó, mert most a gyakorlás és a verseny között elég nagy hőmérséklet különbség lesz.)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
csari
csendes tag
Sziasztok!
A Barsilia pályán a pályainformáció alapján az autónak nagy teljesítmény kell, viszont a beállítás során a pilóta szerint alacsony érték a jó, kvázi kis teljesítmény az ideális (motor 360). A pilótám technikai betekintése 157-es, ez elég jó, de mégse hiszek neki.
Szerintetek miért van ellentmondás? -
erick_b
tag
pont ezért furcsállom én is, hogy ilyen nehéz edzeni, mert volt olyan pilótám akit 220-ról edzettem 250-ig és ott csak az utolsó 1-2 edzés volt ami 6 alatt hozott koncentrációt.
Szóval itt valami más kell befolyásolja az edzéseket."Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
Pá
addikt
-
erick_b
tag
a testvéremé és hosszútávú projekt(főleg a neve miatt vette meg). Csak +6-os koncentráció javulásokkal számolt amikor megvette de ha csak +4-el sikerül fejleszteni akkor 1-2 szezonnal több lesz ahhoz képest amit számolt.
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
Pá
addikt
Sokkal egyszerűbb, ha kukázod és veszel egy 200 fölötti koncosat.
Ennek még az aggrija is túl magas. Gondolom még rookieban vagy, oda teljesen felesleges, csak szétgyilkolja a kocsit és növeli az OA-t. Még amatőrben sem kell.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
erick_b
tag
valakinek van rá ötlete, hogy hogyan lehet megállítani a jóga edzés hatékonyságának a romlását? (mostanában elég sokat tesztelt a pilóta, lehet ez az oka a gyengébb koncentráció javulásnak?)
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
-
erick_b
tag
azóta a feljutás megoldódott vele. Most 100+-os staminát illetve legalább 100-150-es tapasztalattal keresnék pilótát csak így szezon elején eléggé el van szállva a piac szóval még gondolkozok, hogy szerződtessek egy nála jobbat 3-4 futamra vagy nézzem meg mit csinál a Hungaroringen ami az egyik kedvenc pályája.
Most is épp 7 pilótát figyelek de már 6-ra jött ajánlat. Pedig azért vannak közöttük drágák is de képesek 1,7-2 millát is kiadni egyesek egész évre
A Technikai betekintés csak a beállításoknál játszik? mert van egy ismerősöm aki rendszeresen 5-7 literrel kevesebb benzinnel fejez be egy versenyt mint én pedig kisebb a pilótájának a tapasztalata. (risknél meg nincs különbség)
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
zolynet
veterán
40+os stamina-val tudna stabilabb köröket futni, nem lenne akkora kilengés az egyes köridők között. Köv pilóta vásárlásnál figyelj erre hogy legyen egy kezdő stamina amire lehet edzeni a pilótát, ugyanis csak 2esével nő.
Nem tolnék ebbe a pilótába pénzt, írtad h nem akarod hosszú távra.Life is too short to stay stock!
-
erick_b
tag
szerintetek milyen edzéssel tudnék a leginkább javítani a versenytempómon?
mostanában erőnléti edzéseket nyomtam de nagyon gondolkozok egy technikai edzésen, hátha egy kicsivel jobb autóbeállítás összességében jobb eredményt hozna mintha gyorsulna a pilótám. (nem tervezek hosszú távra vele csak szeretném kisajtolni ami benne van hátha összejön a feljutás.)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
Sziasztok!
Kb két hete kezdtem el játszani a játékkal. Első futamomon utolsó lettem, mert keveseket tankoltam, így 7 kiállás kellett, másodikon már összejött egy 9. hely az új pilótával. A legutóbbi futamon meg már a 7. helyen voltam, amikor elkezdett füstölni az autó, így majdnem utolsóként gurultam be.
Most végigolvastam a topikot, hasznos volt, remélem a következő futamon már összejön a pontszerzés.
Majd ha lesz hely a csapatban, szívesen csatlakoznék. -
Zol01
tag
válasz
cicmanyek #753 üzenetére
Az egyik én voltam, sajna elszámoltam 5 körrel!De amúgy beszorult a kocsi alá valami, még jó hogy kiállás előtt két körrel, nem pedig utána! Így azért a 7. hely meg lett legalább! A gond csak az hogy a legjobb helyezésem lehetett volna tegnap, egy 3. hely!
Most már két elég erős pontszerzést buktam egymás után, mert nagyon kicentiztem az üzemanyagot! Most már nem fogom!Amúgy gratula!
Hm most nézem nem is abban a csoportba vagyok, úgyhogy nem én voltam!
[ Szerkesztve ]
-
cicmanyek
aktív tag
Na örülök , hogy ráakadtam erre a fórumra...én is játszom Rookie 319-ben .
Tegnap a 6. lettem , az utolsó körben 2 autót is sikerült megelőznöm , mert elrontották a tankolást...
Azt hiszem este szorgalmasan végigolvasom a topikot , hátha találok benne engem érintő részeket is...(szinte biztos vagyok benne).Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.
-
#94477440
törölt tag
Sziasztok!
Rookie-ban mennyi zseton osztogassak bónuszokért a pilótának?
Tehetség : 236
Konc.: 122
A többi 40-50-60-as érték.(min. aláírás : 485k; min. fizu : 540k)
Nem szeretnék fölös pénz kidobálni ezekre, ezért kérdem, hogy ne írjak irreálisan magas összegeket.
28 év elfogadható kor, vagy az már aggastyánnak számít?Ja, és szezononként öregedik egy évet? Vagy hogy számolják ezt?
-
Zol01
tag
Ezt a pilótát nem én vásároltam, az előző szezonba jelentkezéskor kaptam!Most még 12 futamra szól a szerződése, mert hosszabbítottam neki!Ha érdemes vele foglalkozni akkor fejlesztem, ha nem, akkor 12 futam után keresek mást!Most már nem akarok vele szerződést sem bontani, mert anyagilag nem állok túl jól!Nem lenne szerencsés egy új versenyzőt ilyen rossz körülmények közé felvenni!
Amúgy meg vagyok vele elégedve!A verseny tempója nem rossz, bár még csak 4 pontot hozott nekem!Vannak olyan futamok amikor hiba nélkül végig tud menni, nincs megcsúszás, nincs törött szárny...stb. !
Szóval ha az időmérőn tudok javítani és a taktikám is jó, akkor simán tud menni a csoportomban lévő jobb pilótákkal!Legalább is a versenyen mutatott köridejei alapján!
Amúgy most volt egy nagyon rossz futamom 39. körben véget ért a futamom, műszaki hiba miatt!Úgy hogy ez is rontott egy két tulajdonságán szegénykémnek![ Szerkesztve ]
-
erick_b
tag
nála biztos találsz jobb pilótát.
ezt joergie írta:
"Pilóta választás: rookie-ban fontos a magas concentration(konzekvens körídők amivel lehet számolni-ez stamina függvénye is), ami edzhető, és a magas motivation. igazából ez utóbbi a teljesítmény függvényében változik, ha mindig pontszerző vagy akkor maximumon marad. ezenkívül érdemes még a súlyra odafigyelni. talent-tehetség az esőben nyújtott teljesítményért felel, agresszió az előzéshez kell(de jobban is kopik az autó és többet fogyaszt!), experience hogy kevesebbet kopjon és fogyasszon az autó magasabb agresszió és magasabb riskek mellett, tech insight az autó beállításaihoz kell, hogy minél pontosabb legyen, stamina a konstans jó teljesítményhez kell, bár kvalifikációnál is dobhat a köridőn."én úgy szoktam, pilótát keresni, hogy kimentem excelbe a pilótalistát utána meg csinálok egy új oszlopot ahol az általam keresett tulajdonságokat adom össze súlyozva, utána ez alapján rendezem és máris megvan az a pilóta aki a legjobban megfelel nekem. (persze mivel nemrég kezdtem ezért nem is írom a saját preferenciáim, mert nem biztos, hogy mérvadóak. Pl. a második eladott pilótám idén már két futamot nyert, szóval kezdem bánni, hogy eladtam
)
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
csinálj róla egy print screent vagy írogasd szépen le, mert így a link mindenkinek a saját pilótájára mutat.
(pilótáknál meg olyanra rá se nézz akinek a fizúja 1 milla fölött van, nincs minek. Keress egy olyan viszonylag fiatal pilótát akinek legalább 2 tulajdonsága 230+-os. Mondjuk ha egy mód van rá akkor a koncentráció, tehetség, technikai betekintés, tapasztalat, erőnlét, karizma közül legyen valami kiemelkedő )Próbálj minél kevesebb pénz elköltése mellett minél jobb eredményeket elérni, illetve szorgosan mentegesd az adatokat minden olyan versenyről ahol részt vettél, mert később jól fog jönni. (a tegnapi versenyen is nyertem +1 helyett, mert az előttem lévő elszámolta magát és 4 körrel a vége előtt elfogyott a gumija)
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
Zol01
tag
Szerintetek érdemes fejleszteni a pilótámat?Vagy ha lejár a szerződése akkor keressek másik pilótát?
Igaz ez az első teljes szezonom és eddig más versenyzővel nem volt még dolgom, én hosszabbítanék neki ha megéri!Ő lenne:
[link] -
Pá
addikt
pilótára sem kell elverni, simán lehet bajnokalkatot találni 500k fizuért.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#94477440
törölt tag
Sziasztok!
Új vagyok még a dologban, és megszeretném kérdezni, hogy mire kell v. szabad elverni a kezdő pénzt? Pilótára, esetleg fejlesztésekre?
A segítséget előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
erick_b
tag
nem biztos, hogy nem tudod befejezni de jó eséllyel elkezd majd füstölni az autód és olyan köridőket fogsz menni, hogy az utolsó helyekért fogsz harcolni a többi defektes autóval.
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
Zol01
tag
Figyelmetlen voltam és nem cseréltem ki az elektronikát és a hűtést!
Ha a futamon ezek elromlanak akkor be sem tudom fejezni a versenyt? -
erick_b
tag
egész jól ment a Monte Carlo-i verseny, 24. helyről végül beértem 8.-nak.
Persze, hogy ne legyen minden szép és jó elkövettem egy baklövést, a következő versenyre való gyakorláson végig extra lágy gumikkal mentem. Az így kapott beállítások használhatóak esőgumival? (ha nem akkor legalább jók száraz pályás beállításnak?)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #736 üzenetére
én is így próbálok tenni csak az eddig 4 futam kicsit kevés infó arról nem is beszélve, hogy más pilótákkal futottam azokat a versenyeket. (és használom a GO-t)
Mindenesetre most Monte Carloban megpróbálok kemény gumin egy 1 kiállásos taktikát, elméletileg nem nagyon eszi a pálya a gumit és jó 40 kilométerrel rövidebb is a versenytáv, mint az átlag. Nem nagyon volt adatom egy pontos fogyasztás belövésére ezért inkább választottam egy keményebb gumis kevés kiállásos taktikát, hogy lehetőleg ne azért álljon be a boxba a pilótám mert elfogyott a gumi, mert ahogy láttam elég sokat lehet veszíteni a túl kopott abroncsokkal is, bár látok némi esélyt arra is, hogy esetleg közepessel is meg lehet csinálni az 1 kiállást."Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
predator00
tag
Általában hőmérséklettől függően szoktam választani a gumik közt. Alacsony hőmérsékleten 0~10°C lágyabb gumikat érdemes használni pl: extralágy vagy lágy 30 fok felett inkább közepes vagy kemény. Persze nem árt figyelembe venni, hogy a pálya mennyire koptatja a gumikat és persze hogy hány kiállással akarsz menni.
Érdemes ezt a progit használni adat gyűjtéshez nemtudom ismered-e.
[link] -
madmike
őstag
én közepes vagy kemény keverékkel szoktam indulni.
keménnyel 1-2 kiállással, közepessel 2-3, mig a lággyal akár 4-5 kiállás is lehet. annyival pedig nem gyorsabb, hogy megérje"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
erick_b
tag
gyakorláson miután beállítottam az autóm futottam 3 féle gumival is és a extra lágy, puha és közepes között csak 1-1 tized másodperc volt a különbség. Létezik, hogy teli tankolt autóval is ennyire közel legyenek egymáshoz a gumik teljesítményben? (vagy a keményebbel végül úgyis vesztenék, mert a megtankolt autó miatt jobban kopnának a gumijaim mint amire az eddigi 2 kiállásos taktikáimból következtetek?)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
akkor már csak egy kérdés, hogy lehet az, hogy kvalifikáción 5. vagyok puha gumikkal viszonylag sok üzemanyaggal utána meg versenyen olyan játékosok akik mögöttem végeztek extra lágy gumikkal körönként adnak nekem 1-2 másodpercet?
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
üdv,
még én is viszonylag új vagyok (3 versenyen vagyok túl) és arra lennék kíváncsi, hogy megy az autó javítás? Mert ahogy észrevettem futamonként csak egy alkatrészt enged fejleszteni és így akárhogy is számolom az eddigi kopás adataim alapján az jön ki, hogy egy évadban a 4.-5. verseny után mindig csak 3-4 olyan alkatrészem lesz ami nincs teljesen elhasználódva ami nem valami mesés kilátás abból kiindulva, hogy az előző versenyemen egy 74%-ról induló fék megfőtt. Van rá valamilyen mód, hogy egyszerre több alkatrészt is kicseréljek az autón? (az első futamon még nem de azóta alacsony kockázati szinttel megyek)
Kasztni 1 74%
Motor 2 52%
Első szárny 1 92%
Hátsó szárny 1 91%
Alváz 1 90%
Motorborítás 1 62%
Hűtés 1 59%
Váltó 1 77%
Fék 3 2%
Felfüggesztés 2 26%
Elektronika 1 52%
most így állok és ha nem ez lenne az utolsó futam akkor eléggé bajban érezném magam. (bár ígyis esélyes, hogy 5 alkatrészem is tönkre fog menni a futam alatt)[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Új vagyok a játéban. A mai lesz a 2. futamom. R207-es csoportban hajtok a pontszerzésért"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
BoC1ka
senior tag
Sziasztok,
azt holtudom beallitani, hogy kerekcserenel vagy akarhol ne csak extra softot hasznaljon? en csak ezt az egy gumikevereket latom...
YNWA
-
Foose
addikt
Köszönöm a velős szájba rágós leírást,de ez nekem picit sok,(bár mondjuk a benzines dologra már rájöttem)és mostanában nem nagyon tudok gépezni
A regemet meghagyom,(ha nem tiltanak-törölnek) mert később még érdekelhet a dolog.
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
pinkel
csendes tag
adatot lehet tesztelesel is gyujteni , de a legtobb adat a versenyekbol van a versenyanalizisben megtalod mikor mennyi tankolasbol mennyi maradt kialaskor meg a tankban es ki tudod szamolni mennyi uzemanyag kell 1km .
auto kopas kezdetben eleg annyi min70% elmehetsz az alkatresz kopassal (eleinte en is igy csinaltam tehat ne vasarolj minden verseny utan uj autotkulonleges esetekben tobbet is kophatnak eggyes alkatreszek de ez ritkabb ( pl.tul nagy riziko hasznalatanal rokiban a 40 mar extremnek szamithato)
[ Szerkesztve ]
-
pinkel
csendes tag
nos a kialast ahogy elotem is irtak a benzin menyisegevel tudod bealitani egy versenyen max 280l benzin kell , itt erdemes megnezni a palya informaciojat ahol meg van adva milyen a fogyasztas (pl.nagyon alacsony , alacsony , kozepes, magas,nagyon magas) termeszetesen ebbol kifolyolag a nagyon alacsony fogyasztasu palyan nem fog kelleni 280l de ez mennyivel jelent kevesebbet ezt csak par verseny utan tudod meg mert ahogy az eletben itt is minden pilota mas van aki agreszivebben vezet van aki nem igy a fogyasztas se egyforma.
bealitas: 5 hely van az uzemanyag bealitasra ha pl. ugy tervezel 240l benzint akarsz ( a kocsiba max 180l benzin fer) es 4szakaszra akarod osztani akkor bealitod 60-60-60-60 es az 5ik helyre pedig tehetsz rezerva menyiseget ha megse lenne eleg akkor tegyen bele pl.20l ha 0 hagyod akkor az utolso mennyiseget teszi bele ujra . ha tobszor alsz ki mint 5 akkor az utolso mezobbe beirt adatot tankolja mindig a kocsiba .
persze figyelni kell a gumit is mert ha hamarabb elfogy a gumi mint az uzemanyag akkor is beleteszik a kov. menyiseget igy megtortenhet hogy pl. tankolsz 60 litert de gumi elkopik hamarab es marad a tankban 20l igy minden kialasnal elveszik ennyi tehat 3 kialasnal az mar 60l ami meg + kialasokat eredmenyez .
gumivalasztas - ezt ki kell ujra tapasztalni fugg a homerseklettol , palyainformacioknal a gumikopastol es meg 1-2 aprobb dologtol de kezdetben az elso kettot figyeld . nincs olyan hogy pl.xy palyan ezt a gumit kell mindig hasznalni es ez a nyero . adatgyujtes minden ezen mulik en mar jopar szezonja vagyok itt es meg mindig tanulok , igy aki azt hiszi hogy regisztral es egybol megnyer mindent , elkeserittem nem igy van , de ha van egy kis kitartas akkor egy erdekes es elmenyteli jatekot talal benne.[ Szerkesztve ]
-
pinkel
csendes tag
udv joe igen meg mindig vagyunk.
volt nehany kissebb nagyobb valtozas de a lenyeg a PH csapat él es virul . te mikor tersz vissza kozenk ? meg mindig nem hianyzik ?
elnezest de egy ideje itt nem jartam atolvasok mindent es ha tudok valaszolok a kerdesekre , egy kis turelmet kerek a hetvegeig . koszi
[ Szerkesztve ]
-
Foose
addikt
-
joergie
őstag
Arra még nem gondoltál, hogy vannak a játékban magyar csapatok, akik kenik vágják az egészet oda vissza? Magyarok benne vannak az első tízben a legtöbb emberkét tekintve, és akkor a külföldi magyarok nincsenek benne. Van prohardveres csapat, én csináltam anno, 2csapttal nymják bár nemtudom aktívak e még.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Foose
addikt
Erős a gyanúm,hogy a most következő futam után törlöm magam
Játszottam már pár online játékkal,de ha valami ennyire összetett,és még segítséget se nagyon kapok,akkor nem küszködök vele. Vagy csak egyszerűen nem való nekem Forma1-es online játék,attól függetlenül hogy az egyetlen sport,amit szeretek...
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
alratar
addikt
válasz
predator00 #713 üzenetére
Nos, ez érzésre megy nálam.
Minél melegebb van, annál melegebb az aszfalt, így annál keményebb keveréket rakok fel.
De lehet rosszul csinálom.10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
Foose
addikt
Hm. Hát de akkor hogy gyűjtsem az adatot,ha nem tesztelek???? Jó pilótát úgy sem tudok venni,mert rookie szinten csak a max 85-öst engedi. Akkor ebben a szezonban mit csináljak? Egyszerűen ezt most nem értem. Mivel már beállítgattam,és ma reggel asszem, 2 dolgot fejlesztettem az autón,(kopások miatt,amiről nem tudtam,hogy 20%-os kopásnál még nem kell piszkálni)így most nem enged már változtatni semmin. Most minden alkatrészt egyes szintűnek ír. De asszem a váltót meg még nem tudom mit fejlesztettem ma,viszont nem értem,akkor most miért egyes szintet ír rá...
[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
alratar
addikt
válasz
predator00 #711 üzenetére
Én hőmérséklet szerint szoktam választani.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
predator00
tag
Milyen gumival érdemes menni Malajziában? valami jó taktika esetleg?
-
alratar
addikt
Nos, rámész autó javítása opcióra, és ott van, hogy az autón mi hányadik szintű.
Teszt futását hanyagold a rookieban, csak pénz kidobás. Úgyis minden pályán más a fogyasztás, és minden szezonban csak egy tesztpálya van.
Inkább azzal a pénzel vegyél jó pilótát, de azt inkább csak a kövi szezontól.
Ebben a szezonban inkább csak az adatokat gyűjtögesd.(fogyasztás, gumikopás szb .)[ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
Foose
addikt
Hát ez az,hogy így nehéz matekozni,hogy fogalmam sincs,mikor mennyit eszik. Habár,nézzem meg a teszt ill. kvalifikációmat? Azt még mindig nem tudom,hogy tudom szabályozni,hányszr menjen ki,hisz a táblázatban 5 kiállás mező van. Autóm adatait?? Azt meg hol nézzem? Milyen adatokra gondolsz?
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
alratar
addikt
Nos a gumii folyamatosan kopik.
Na jó, poén nélkül..
Te kell kimatekozd, hogy a motor mennyi benzint fogyaszt.
Ha ez megvan, úgy kell beállítanod a tankolásokat, hogy ugyanannyi idő alatt kopjon el a gumi, mint a benzin elfogy.
Pl: a motor 1l eszik 1km-en (ez sosincs így), és a gumi 85km-ig bírja.
Ekkor 85+-al indulsz.. a következőben megint 85l+l tanklsz, és így tovább
Persze itt lehet taktikázni, hogy kevesebbet tanolsz több kiállással,. vagy többet kevesebb kiállással.
Ez rajtad múlik.De küld l PM-ben autód adatait, és mondok egy stratégiát a mostani versenyre.
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
Foose
addikt
Na alényeg az,hogy a verseny stratégiát akarom beállítani. Eddig úgy állítottam a tankolást,hogy ugye a tankolásnál 5 kiállás van. 45 literrel indultam,majd az első kiálláshoz beírtam 10 litert,a többit meg 0-án hagytam. De ez ugye így nem jó. Most (sajna) 45 literrel indulok,aztán az 1,2,3,4 kiállásnál 90re van állítva. Az 5-ik meg 70re. Ezt a tankolást nem értem,mert az előző futamon emiatt a rossz beállítás miatt 23-szor ment boxba
Itt ugye az a baj,hogy fogalmam sincs,mennyi benzint fog enni 1 kör alatt,ezért azt sem tudom,mennyi liter benzinnel érdemes indulni pl 55 körös futamonazt nem találom,hogy hol állítok olyat,hogy "akkor tankol ha kopik a gumi"
[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Foose
addikt
Értem. De nálam az is gond volt,hogy rosszul állítottam be a tankolást,és állandóan ment tankolni. Böngésztem,és rájöttem mennyit írjak be hogy ne tankoljon...
Na várjál már,hát én így ilyen beállítást nem találok.Én a "verseny beállítás & stratégia" ablakot mondom.
[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Foose
addikt
Asszem a tankolás beállítása volt az,ami segíteni fog nekem a box kiállásokban. GPRO organiser telepítve,de milyen jó lenne ha magyar lenne
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Foose
addikt
akárhogy nyálazom át a Kezdőknek cikket,nem találok olyanra utaló dolgot,ami segítene,hogy tudok állítani azon,hányszor menjen boxba a futamon. A tankolást azt látom,de azt sem értem,mert a beállításokban 5 tankolás van,nekem persze elég lenne 2. Én vagyok a zizi?
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Foose
addikt
Sziasztok! Nemrég regiztem a játékra,gondolom mint másnál is,elsőre nem tűnik egyszerűnek a játék. (mint ahogy a valós életben sem az) A mostani futamon elég vacak lett az eredményem,de azért,mert 23 kiállásom volt. Mit rontottam el a taktika beállításnál?
Ez lennék énLehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- EAFC 25
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen videókártyát?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Filmvilág
- Az OpenAI nem kér Musk 97,4 milliárd dolláros vételi ajánlatából
- Politika
- Autós topik
- További aktív témák...
- Precision 7750 17.3" 4K IPS Xeon W-10885M RTX 4000 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- Xbox Elite Series 2 controller + Wireless charging dokkoló + USB receiver
- ROG Strix G513RC 15.6" FHD IPS Ryzen 7 6800H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Lenovo ThinkBook 14" G7 Notebook! Intel Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVME /
- Dell R630: 2x Intel Xeon E5-2680 v3 (24/48mag) 64GB - 1,5TB DDR4 ECC, 8x SFF, H730 1GB, ÁFÁs
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest