- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- SCYROX V8 gamer egér
- Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- Érdekes történések a hardveraprón...1.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Egy Biztonsági őr kalandos útja 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
ixtom
tag
10. (utsó előtti) helyen értem célba, nálunk heten estek ki. A gumi és üzemanyag mennyiséget viszonylag jól eltaláltam. Még most is elég nagy a szórás a köridők között, párszor 1,5 másodperccel is több volt mint az előző körben.
2 másodperc kellett volna a 9. helyhez, 5 a pontszerzéshez. Na majd legközelebb. -
IreN!CuS
őstag
egy körrel a vége előtt kiállt tankolni ennyit tévedtem
(igaz csak 1 helyet vesztetem)
9röl meglett azért a 6ik,bár ez a kiállás nem kellett volna[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ixtom
tag
Nem árt egy jobb pilóta
Én most cseréltem, bár kicsit elbénáztam az ajánlatokat. Először egy kicsit elhamarkodottan egy viszonylag jó tulajdonságú pilótának tettem ajánlatot (alap ajánlat), aztán többen is licitáltak rá. Ezért gondoltam, hogy veszek egy még jobbat (és drágábbat
) neki is tettem ajánlatot az utsó pillanatban. Ráadásul többet is ajánlottam, mint ami meg volt adva.
Erre kiderül, hogy az első pilóta licitjét megnyertem a másodiknak meg még nálam is többet ajánlottak. Legalább tudom hogy is megy ez
.
Na de a lényeg, az idők:
Utsó három practice idő Soft gumival volt, előtte eSoft. Az utsó két idő az új driver műve. Majdnem 1 másodperccel jobb, mint a volt pilótám (nettóban), és kevesebbet téveszt.
Amiben "gyengébb" az előzőnél: Talent, Aggressiveness, Charisma.
A többi mind sokkal jobb. Igaz 200 ezerrel több a fizetése versenyenként.Van még 9 név a shortlisten, amire még nem licitáltak. Lehet hogy váltok még egyszer ebben a szezonban.
Jelenleg 15. vagyok a rajtrácson (18-ból) 88 literrel. A múltkori 19. után ez azért jobb (20 ember közül). Még így is lassú az autó. Most az előttem lévőhöz képest 18 ezred a hátrányom
, de a 12-hez már 1,3 másodperc.
Ja és baromi lassú voltam Imolában is. Utolsó is lettem
Tudom túl sok a ha, de ha eső gumin kvalifikálok és rajtolok, és ha jobb a pilóta, akkor nem lettem volna 17. (a 17 célbaérkező közül
)
Remélem végigérek a mai futamon, és nem leszek utolsó. Ez most a cél. Legközelebb a pontszerzés jön.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Deathjay^ #94 üzenetére
Kösz,bár ahhoz képest h nem találtam meg a beállításokat jó ez a 7ik hely(eddig)
Te is jó lehetsz azzal a közepes 110 LiterelCsak támad az előtted lévőket rendesen
Btw 30mins-1h-tól 5-15% esély van az esőre a többinél eddig mindig 0-X%-ig volt ergo tuti h lesz eső a verseny második részében?Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Deathjay^ #91 üzenetére
hát szerintem az egy kiállás nem lehet nyerő mert ha megnézed 1-1.5mp-t kapsz körönként.ami sok lehet én maradok a gyors etapoknál
versenyen eldől milyen beállításokat adtál nekem
Most akkor mi a break beállításod?765?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Deathjay^
tag
bocsi, igen a break-hez megy a 765 azt elszúrtam. most vettem észre hogy nem jó. megnézted mit tud a paripa kemény keverékkel. 1:48.131s ~ 1.041s ~ 1:47.090s ~ 460 ~ 500 ~ 500 ~ 765 ~ 230 ~ 150 ~Hard most azon agyalok, hogy menjek kemény keverékkel, jól megtankolva 1 kiállással
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Deathjay^ #89 üzenetére
köszke,hát nekem teljesen más irányba ment a beállítást de szerintem a tiédet fogom használni,mivel nekem legjobb időm esoft-n is 1:47:215,te meg medium gumival mentél 46ost
H lehet downgradelni a versenyzőm OA-ját?
szerk.reak-hez megy a 765?
Benya stratégiám:85/82/82/65 (85el indulok)
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Deathjay^
tag
nálam: Shanghai GP (China) - lap 5 ~ 1:47.720s ~ 0.737s ~ 1:46.983s ~ 460 ~ 500 ~ 500 ~ ~ 765 ~ 230 ~ 150 ~ Medium > Practice lap 5 comments from your driver: I am satisfied with the setup of the car
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
-
kvoaksz
csendes tag
Lúzer Bubu utolsó helyre hozta az autót!
Kell egy jobb pilóta! -
IreN!CuS
őstag
válasz
Deathjay^ #84 üzenetére
Az autó beállításokra gondoltam,mert azt nekem vmiért nem sikerült megtalálni,
Btw csak akkor tudod meghosszabbítani a szerződést,Oa OA85 vagy az alatt van,nekem meg már 93.Szóval kell egy másik versenyző
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kvoaksz
csendes tag
A taktika csődje volt nálam is, azért begurúltam a 6. helyen!
A pilótáma elment, újat nem sikerült igazolni, így valami Lúzer Bubu fogja vezetni az autót a következő versenyen! -
-
IreN!CuS
őstag
Hát nem sikerült megtalálnom a beállításokat,esetleg ha valaki tudna mutatni 1-2-t amivel össze tudnám vetni az én beállításaimat,megköszönném
Már csak 2 versenyig van szerződtetve a pilótám,megtudom hosszabbítani vele a szerződést,vagy mindenképp elfog menni?Ha meglett hosszabbítani,azt h kell?
Valaki tudja,h mennyi a max ezen a pályán ami kibír a esoft?
Deathjay^:grat[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
joergie
őstag
1 kőkemény pontommal proban 3 nyomorult ponttal emelkedett a motivációja a pilótámnak. kiborulok. poleból első hellyel 50pontot emelkedne. rohaddjon meg nem tudok vele mit kezdeni. 2mpel kéne(tudna) gyorsabbnak lennie hogy versenyben legyek, és talán elég is lenne. de nem fogom elérni, megint rá kell költenem a kocsira sulyos milliokat évad végén hogy pontokat szerezzek, így motiváció is nőjön. szívás
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Deathjay^
tag
10. rajtkockából a 2. helyre sikerült feljönnöm
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
IreN!CuS
őstag
Nevetséges ez az eső....elment a verseny
5 kör 54 másodperc....
joergieazoknak lett jó a verseny akik esővel rajtoltak kevés benyával
de mjad legközelebb
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
joergie
őstag
az autóhoz 2 verseny között bármikor hozzányúlhatsz, de csak egyszer.
Akár practice és kvali között is, vagy teszt közben. Igazából ennek van értelme. mivel teszttől guye kopik azért az autó.
tesztet azért érdemes még nyomni, mert apilóta, bár nem fogy, de 5-7 staminát felszed tőle, és a staff motivációja is magasabb lesz.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
ixtom
tag
Hülye kérdés:
Még a verseny előtt, de Qualify 2 után lehet upgradelni az autót? Eszem ágában sincs ilyesmit tenni és nem is tűnik logikusnak, de a gomb nincs letiltva megnyomni meg nem merem.
Tankolhattam volna kicsit többet is a kocsiba a kvalifikáción, a hosszú középső etapot nem tudom mennyire fogja bírni a gumi. Persze ez most úgyis csak egy tesztfutam.
Még az üzemanyagos témához találtam a szabályzatban (tudtam hogy olvastam valahol
) :
"• A boxkiállásra beállított üzemanyag mennyiség azt mutatja, mennyi üzemanyaggal tér vissza az autó a pályára"valamint az "esős rajt" vs. kiállás témához egy fórumból:
"The start of the race doesn't count."
[link][ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
2 kiállásra jó lehet ez a taktika,igazából én eddig a 20 körüli értéket tudtam tartani szinte mindenben(riskre értve)és sosem volt hiba.szerintem te is kipróbálhatod a 20/20/20/0-t
Én inkább a gyors etapokra utazok és a 3 kiállásra+esoft.Úgyhogy én most is nyomni fogom neki,csak ennek is megvannak a veszélyei(magasabbra kell rakni a overtake risket,neh beszoruljak).De eddig mindig bejött
Számolgatás alapján(ha csak 1-2 körig esik az eső )első vagy második helyre vagyok jó,persze hiba nélkül.Első kettő srác tuti ráment az esőre+kevés benya(4 másodpercet kaptam úgyh a 4ik helyen vok)a 3. meg szerintem nálam is rövidebb etappal nyit.Nagyon kíváncsi leszek a versenyre,bár a péntek esti lightolás miatt úgysem fogom látniSmoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kvoaksz
csendes tag
Nem, nem erőltettem a pilótám(76-os a lelekem), ha akarnak menjenek, majd a boxban vissza megyek eléjük (remélem). Megfogadtam Joergie tanácsát így 10/10/15/10. (eddig bejött) a pilótám még sosem hibázott! Viszont egyszer aki megakart előzni annak igen, bár nem tudom mit nyomot.
80 lityóval indulok aztán 100 és végül 93, ha esik még egy 30-ast tankolok a végén!
Remélem 2 kiállás, a gumik elvileg bírni fogják(medium).[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Én a 4.ről de 85 literrel megyek,úgy hogy bármi lehet
joergie:nem lehet tiltja a vallásom
,BTW milyen taktikával mész?1 kiállás,nagy def-es riskel?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
IreN!CuS
őstag
kösz.akkor hagyom nullán.remélem bejön
Remélem nem fog 2 körél tovább esni mert addigra nagy lesz a hátrány főleg ha hibázik is a pilótámSzóval kell a szerencse
kvoaksz:befog az jönni érzem
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ixtom
tag
Valahol olvastam, hogy az esős start nem számít esőnek a boxtaktika szempontjából. Vagyis az a lényeg hogy ez a "wait to pit..." beállítás az események megváltozását nézi.
A verseny esővel indul (nincs változás), ezért a pilóta nem megy ki a boxba (mindegy mit írsz be). Majd akkor lesz változás ha eláll az eső, de az már a másik beállítási opcióhoz tartozik.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Ezt értem,DE mivel én szárazzal indulok,és mondjuk 2 körig esik akkor ide 2-es kell írnom mert különben kijön az első kör után(- wait to pit if it starts raining:2)vagy ez sem így van?
Vagy ha esővel indul a verseny akkor azt nem úgy értelmezni mint ha elkezdene esni az eső?Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ixtom
tag
válasz
Deathjay^ #61 üzenetére
Jól mondod, én mindig is szarul magyaráztam
Az angol verzióban így írják le:
"The amount of fuel is the amount for your tank to be topped up TO, rather than topped up BY."
Az üzemanyag mennyiség inkább az a mennyiség amennyiRE a tankodat feltöltik, mintsem amennyiVEL feltöltik.
Ha jól fordítom (de gyakran ezt is szarul csinálom)
A versenyen mért köridőket valahol meg lehet nézni vagy azt csak a supportereknek lehet?
mod: az Organizer az utsó negyedre csak a 0%-ot írja, de az oldalon ez van:
"Rain Probability: 0% - 20%"Ez valami program hiba?
[ Szerkesztve ]
-
joergie
őstag
Pontosan, ott a pont.
Csak jelezném, írta itt valaki, hogy elindul száraz gumin, de a végén bejönne esős gumiért, ha esik az két külön dolog. Kétféle beállítás van. Egyik, hogy menniyt várjon ha ELÁLL az eső, és mennyit várjon ha ELERED az eső.Amit akartam mondani nektek, hogy a riskekkel csínján bánjatok, mert kopik tőla az autó. ÉN amatőrből úgy jutottam fel hogy 20 fölé sose állítottam risket. Úgy gondolom, ha max ennyivel nem tudok feljutni, akkor pro-ban se nagyon boldogulok. Mostanában olyan 35-50 között állítottam próbaképp, de ugyanúgy nem tudtam előzni, szóval visszaveszem hogy spóroljak.
80as risket akkor mernék berakni, ha min 200as tapasztalata lenne a pilótámnak.
De erről is írnak a Newbie Guide-ról(asszem).Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
IreN!CuS
őstag
akkor te nyertél igazad volt,rég olvastam(1 hete
)
még azt kell megálmodnom meddig fog esni az eső az elején.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ixtom
tag
Én ebből gondolom hogy így van:
"Pl.: Kiállsz a boxba (a kerekek állapota miatt) és 15 liter még van a tankban. Mivel 60 litert állítottál be, ezért 45 litert fogsz kapni az autóba."
Newbie Guide -
IreN!CuS
őstag
lehet,h így van de ezt sajnos nem figyeltem meg,jobb lenne valami tuti info.
Mert szerintem lehet úgy is értelmezni h az első pit-nél mennyit tankoljanak,tehát akkor rámegy a 80 még 80
de majd megmondják remélem[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ixtom
tag
"ha 85el indulsz könnyen lehet h 2 kör után száraz lesz a pálya,és mondjuk be van neked írva 80L az első tankolásra akkor kb 150-160 literrel fogsz menni"
Az nem úgy van, hogy amit beírsz számot az üzemanyag mennyiséghez azt már a feltankolt állapotra érti boxból kijőve?
Tehát, ha 85-el indulsz és 85-öt állítasz be, ugye alapesetben akkor jössz ki ha elfogy a benzin (vagy a gumi, de most azt ne nézzük) eső esetén pedig ahogy beállítottad (eső kezdete/vége után x körrel).
Pl. hagysz 1 kört az eső után (5 km; 3,45-5 liter <- ez elég tág mert még nics adatom
) akkor marad min. 80 liter a tankban, amire már nem fognak tölteni. (Nem lesz 160 l a tankban.)
Ha jól értelmeztem a leírásokat.Én úgy tervezem, hogy lesz eső a futam utsó negyedében. Remélem bejön a taktika, bár csak tippelni tudok a fogyasztásra és a gumikopásra, ezért lehet hogy mégsem lesz jó.
Nagy rizikót nem vállaltam, a célom hogy befejezzem a versenyt.Szponzorokkal hogy zajlik a tárgyalás? Milyet érdemes választani?
-
kvoaksz
csendes tag
Én is bevállaltam a száraz gumit, de az a kérdés, hogy ilyenkor ha nem állítom be, hogy mennyit várjon az eső után, tehát mikor jöjjön be ha elkezd esni, akkor kijön a következő körben vagy nem. Én ugyan beraktam hogy 2 kört várjon, de így is szívni fogok az utolsó negyedbe ha elkezd esni, mert akkor lemaradok a többiekkel szemben, meg akkor is ha 3 körig esik, vagy ha már elindulok szárazzal akkor nem jön ki ha 0-n hagyom?
Jaj most mi lesz!?
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Deathjay^ #53 üzenetére
80-80-50-30 nem sok risk-hez?vagy csak elírtad és az a benyára vonatkozott?
Én is 85 literrel indulok,utána 60-75-60.
A risk(sorrendben)25/22/28 remélhetőleg szabad lesz az út 2-3 kör után,amikor az esősök kijönnek
Rajthoz meg: overtake where possible bár ez kicsit rizikós esős pályán száraz gumikkal,de hát vagy vagy
Arra figyelj,h asszem úgy van ha bemész cserélni az esős gumidat,tankolni is fognak,na most ha 85el indulsz könnyen lehet h 2 kör után száraz lesz a pálya,és mondjuk be van neked írva 80L az első tankolásra akkor kb 150-160 literrel fogsz menni azt meg 1ik gumi sem bírja ki,meg lassú is
Nagyon remélem,h max 2 körig fog esni...ha tovább akkor megszívtam
A 49es csoportban az egyik srác Olga Vasilyeva jól csinálta úgy néz ki kb 30-35L lehet a kocsijában esős gumikkal,úgyhogy vele nagy meccs lesz,mert az elején elfog menni szinte biztos.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Deathjay^
tag
grat a 3. helyhez. a risk amit beállítottam az 80-80-50-30. a Startnál meg szúrja be az orrát ha lehet mindenhova
a benzinen még gondolkozom... 85 literrel indulok esős gumikon. amint szárad a pálya extra soft gumikra váltok. majd a nap folyamán megvizsgálom a dolgokat. esetleg ha te is valami hasonlón mész szívesen meghallgatlak[ Szerkesztve ]
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Deathjay^ #51 üzenetére
milyen benya stratégiával mész?meg mekkora risk-t állítottál be?btw eddig úgy tűnik,h a 3ik helyről megyek nem is rossz
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Deathjay^
tag
Közben rájöttem, hogy megy nekem is, csak entert kell nyomni a végén
Sikerült kvalifikálnom magam a 8 rajtrácsraazért ilyen "korán", mert holnap nem tudom mikor érek haza.
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Deathjay^ #49 üzenetére
nekem az megy,csak nem tudom miből kapom meg a ~pontos érteket h mennyit fogyaszt az autó meg miből tudom kiszámolni,h mennyit bírnak az egyes gumikeverékek.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Kösz.
Használom a GPRO-t bár igazából nem tudom h kell használni a pit strategy tool részt,mivel nem tudom a pontos(megközelítőleg)a fogyasztást meg h mennyit bír a gumi.Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
joergie
őstag
fogyasztás nagyjából ugyanaz mint előző futamon(nüansznyival kevesebb), soft elég 2 kiállásra rezgés nélkül, esoft 3ra. medium nem biztos hogy elég 1 kiállásra, de én lehet azzal megyek, még meg kell néznem mennyi a különbség a gumik közt időben.
Remélem mindenki használja a GPRO organizert.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Igen, arra vigyázzatok, hogy ne szaladjatok bele egy száraz gumival futott Q2-be, de nem kell aggódni, a fél csoport mindig elfelejti átállítani, még proban is
Én lekopogom, eddig mindig odafigyeltem.
Arra kell figyelni, hogy ez első időjárás a practice/Q1-re vonatkozik, második pedig a Q2/Start-ra tehát a Q2 és a start is esős lesz. Nyilván ezért van, hogy az első félórában 0-1% esőt valószínűsít. Ha belegondolsz, 12s a box, maga a kerékcsere 25-30mp körül mozog rookie-ban. Ha hozzávessszük, hogy a száraz gumi esőben kb 10mp-el lassabb, az azt jelentheti, hogy ha 4 kört vagy többet esik az eső, akkor már megéri az elején feltenni az esős gumit.
Tehát igen, be lehet állítani, hogy: milyen gumival induljon(külön-q2-től függetlenül-esős, illetve az előre kiválasztott száraz közül), ki lehet választani eső esetén, illetve száraz időjárás esetén-ha eddig nem volt ez triviális.
Volt még kérdés?Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
IreN!CuS
őstag
85L-el indulok eddig pole:2 ígéretesnek tűnik a dolog
kéne már a dobogó a 4. és 5. hely után
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ixtom
tag
Szia!
Ebben nem vagyok biztos, mert még csak tegnap regeltem (és már várom a versenyt
), de lefutottam a Qual 2-őt száraz gumin...
és a "Race setup"-nál engedi beállítani a száraz és az eső gumit is a startra.
Persze jó lenne, ha egy tapasztaltabb emberke is megerősítené az állításomat[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
én ez a kettő közül fogok választani,de remélem kapunk segítséget
".....q2re feltenni az esős gumit és nagyon kevés benyával feltölteni majd a verseny első 1-2 körében kiállni és nagyon rátankolni így lesz egy elnyújtott 2 kiállásos stratégiám,vagy inkább végig szenvedni azt az első 1-2 kört száraz gumival és ezek mellett jól megtankolni az autót és utána 2 rövid etap a végére lágy gumival,magas előzési riskel...."
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kvoaksz
csendes tag
Ezt Én sem tudom!
Valaki mondja meg, hogyha az első időmérőn kiválasztott gumi helyett, eső gumival megyek a q2-n, akkor a versenyt is azzal kell kezdeni?
Remélem nem, mert a versenyre nem mond esőt! -
IreN!CuS
őstag
Ahogy néztem a q2 esős lesz,viszont utána a start-tól 30 percig 0-1% esély van az esőre,ilyenkor mi a jó eljárás?Elmenni száraz beállításokkal lemenni azt a pár kört amíg eső van száraz gumikkal és sok benyával?vagy inkább használjak esős beállítást,kevés benyával és gyors kiállással az elején?És milyen gumit érdemes használni erre a hűvös időre?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kvoaksz
csendes tag
Megvan!!
5. hely, ha van még egy kör 4. vagyok 2mp-et hoztam körönként az elöttem füstölgőn!
Jó volt a stratégia, csak 2 körre elegendő üzemanyag maradt a végére, 2 kiállás, 7. helyről indulás, gumi medium, ebből lett a siker!Nyomjátok!!!
-
Deathjay^
tag
nah kiderült mi volt a probléma! elszállt a váltóm, ezrét kellett feladnom a harcot
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
Deathjay^
tag
az én kicsi pilótám eldobta a vasat vagy nem tudom
de nem tudtam befejezni a versenyt. előbb füstölt, közbe jött egy box, kiálltam nem figyeltem (msn-eztem) és annyit látok h bent vagyok a boxba
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
IreN!CuS
őstag
Értem és szerinted milyen nagy riskel menjek előzés terén?22-re állítottam be de félek,h kevés lesz,és esetleg beszorulok valaki mögé és elmegy a verseny teljesen.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Elárulód milyen benzin stratégiával mész a versenyen?Meg mennyire lenne érdemes magasra állítani a risk-et előzésnél,mivel én 2szer fogok 50L benzinnel menni,h ne szorujak be senki mögé?
szerk.:úgy tűnik 7. helyről fogok indulni.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kvoaksz
csendes tag
Király voltam Nepálban!
9. helyen végeztem, úgy hogy még 4 körrel a vége előtt is tankoltam!
A boxtaktikával buktam el a pontszerző helyett, de elözgettem mindenkit!
Az autó fogyasztott mind a szél, 3 lityó körönként, erre nem voltam felkészülve.
Ha esett volna az eső akkor biztosan pontszerző vagyok!
Na majd holnap!
-
joergie
őstag
jól van látom már nem kell bemutatni a játékot, rácupantatok
Priviben nyugodtan kérdezzetek adatokat ha kell, kérdést meg inkább ide be hogy mindenki lássa
Aláírásnak benn van az én linkem, amire regisztrálni lehet. Annyi az előnye, ha alám regisztráltok, könnyebben megtaláltok-vagy én titeket- és szívesebben segítekhockenheimre annyit mondanék hozzávetőlegesen, hogy monzai 216,5ös fogyasztáshoz képest nekem tíz literrel kevesebbet evett legutóbb. lágy gumin pedig 135km-t bírt 20fokon.
Többi rátok várAmúgy ritka szar versenyem volt. feltartottak, nem bírtam előzni, végén még egy extra kiállás is volt, szóval még a rajthelyemet se tudtam hozni, úgyhogy egy jó kis 9-11edik hely helyett lett egy fasza 23adik hely belőle.
Úgy érzem maradok egy kiálláson, és én tartok fel másokat. Bár újabban már azzal is gyorsabb vagyok, hátrébbindulok és van előttem valami fajankó azonos taktikán, jóval lassabban természetesen. Várok egy tényleg esős versenyre, mást nem tudok tenni
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Deathjay^ #29 üzenetére
kösz,én is vissza küldtem ami nekem volt beállítva.
Én most pont rövid etapokat próbálok menni,meglátjuk50L-el indulok aztán meg 55L.Hátha
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Deathjay^
tag
Hockenheim GP (Germany)-ra sikerült asszem megtalálnom a beállításokat.
már csak a pit strategyt kell eltalálnom és akkor esélyes egy jó helyezés.
Practice lap 3 comments from your driver:
I am satisfied with the setup of the carxbox ONE gamertag: DeathzOor
-
IreN!CuS
őstag
akkor nem tesztelek
Megpróbálok minél többet megspórolni hátha feljutok.
Köv futamra mivel nem találtam meg a renden beállitásokat főleg a felfügesztés terén,megprobálok ilyen taktikával menni:50 L startnál;1pit:55L;2pit:75L;3pit:55L;
22 overtake;18 def;20 clean
Mennyire működhet ez a taktika?Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Deathjay^
tag
nah hát sikerült a 19ből elérnem a 17. helyet
ami 0 rizikóval elég jónak mondható így elsőre
szerintem
majd a következő versenyen meglátjuk mi lesz
[ Szerkesztve ]
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
Deathjay^
tag
De ideges vagyok. Sikerült magam qualifikálni, de mire beállítottam volna a verseny stratégiát addigra már nem lehetett
most mehetek 0 beállítással
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
joergie
őstag
tesztelni csak pro-tól érdemes, ott a technical director megdobja a dolgokat. kocsira akkor költs ha már elkopott. 99%tól kezd el füstölni az autó, szóval addig lehet őket hagyni kopni. majd GO kiszámolja mennyiket kopnak az adott alkatrészek a különböző versenyeken. pilótát mindenképp, minden versenyen érdemes edzeni, elsősorban fitness és yoga edzésekkel.
ne költsd el mindet ha nem muszáj, bár ha ezt tanuló évadnak fogod fel, akkor azt csinálsz amit akarsz. ha fel akarsz jutni, akkor spóroj keményen. én 50-60millió körül végeztem azokban a szezonokban amikor feljutottam amatőrbe vagy pro-ba.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Deathjay^
tag
Nekem még meg kell néznem a stratégia beállításokat. Nem nagyon foglalkoztam velük
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
IreN!CuS
őstag
Sikerült igazolnom egy OA 85ös pilótát,Salary: $1.500.000
Maradt ~20millám érdemes ebből az összegből a kocsira/pilótára/tesztre költeni vagy inkább vegetáljam ki a dolgot?Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
joergie
őstag
nemtudom hogy lesz, mert ha esik az eső, borul minden. ugyanúgy rátankol, úgyhogy végig adjál meg 60-70 körüli értékeket az eredeti stratégián túl. Nem muszáj kijönni esőben, ezt be lehet állítani, hogy hány körrel az eső eleredése után, vagy eső elállása után gyere ki boxba. sőt azt is be lehet állítani, hogy száraz gumit tegyen fel akár esőben is. hát ez már kőkemény taktika
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
kvoaksz
csendes tag
Király!
Megyek majd mind a rakéta!
(remélem nem fogy ki az üzemanyag), 3.-nak 76-ot adtam meg! Különben ha 4. kiállásnál is írnék be üzemanyagot akkor is csak akkor jönne ki ha fogytán van ugye?
(Az organizert csak otthon tudom majd használni)köszi
-
joergie
őstag
nem sok az az 50liter
a gumi sac/kb 97km-re elég, ebből vegyed le a 18%-át, mert onnantól rezeg, ez olyan mintha el lenne szemcsésedve, ilyenkor másodperceket(1-2mp) vesztesz körönként. fogyasztást nem tudom biztosan mondani, olyan 240-260L között, sajnos nincs róla adatom. én 6os motorral 217-el tudok számolni, de egyes motorral passzolom. talán sikerül adatot szereznem holnapig róla. érdemes utolsó kiállásra tartalékot berakni.
Tehát te 3 kiálláson vagy.
erre szolgál amúgy a gpro go( a program amit írtam) tools menüjében a pit strategy opció.
nekem azt dobja ki kb, hogy kb 50/64/69/69-el menjél, erre add rá a tartalékot úgy érzésre
és számolj azzal hogy esni fog az eső is, nem tudni mikor és mennyit
riskekkel csak csínján, de szerintem egy 20as előzési, és egy 15ös clear risket adhatsz neki.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
kvoaksz
csendes tag
Annyit hozzátennék, hogy extra puha gumikkal, 50 literrel indulok, tehát csak arra lennék kiváncsi mennyit bírnak a gumik és kb mennyit fogyaszt körönként.
-
kvoaksz
csendes tag
Hali!
Tegnap beléptem, de nem értem a boxtaktikát, nem tudom hol kell megnézni mennyi üzemanyagot fogyaszt az autó, azaz mennyi kiállásra lesz szükség.
Különben elsőre, eddig a 3. helyről indulok! -
joergie
őstag
monzára még nincs taktika, fentebb írtam miért.
staff decision hétfőn és csütörtökön van este 7kor, 8ra általában tudni lehet mit dönt a pilóta. alá is lehet licitálni hátha elfogadja. minden licit félmillióba kerül. ez olyan mint egy aukció, szóval én utolsó másodpercekben szokta licitálni, és szeretem ha egyedüliként indulok az adott pilótáért. 1,5-2millió az amennyit érdemes adni egy pilótáért, fölé max akkor mehet ha sokadjára hosszabbítasz vele. a másik versenyző(ha elfogadja amelyiknek ajánlatot tettél) lelép, de a hátralevő fizetésnek a felét ki kell fizetni-tehát ha 7 verseny van hátra, akkor 3,5 versenyre való fizetést. nem baj ha az overall 85 fölé megy évad közben, év végén legyen alatta. illetve év végén is lehet, cska nem rookie-ban, erről majd később.
természetesen tehetsz ajánlatot több pilótának, de az sokszor félmillió pénz. és meg kell határozni a sorrendet azok közt, amelyeknek ajánlatot tettél.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
IreN!CuS
őstag
Hát csak nyugi
Ha én rálicitáltam egy pilótára akkor pontosan meddig kell várnom még mondjuk megnyerem a licitemmel?Meg nem probléma az,h van 1 másik versenyző(amit alapból adtak az elején)a csapatnál?Automatikusan kicserélődnek,vagy majd választanom kell a 2 versenyző között?És érdemes több versenyzőre is licitálnom vagy minden szigorúan csak egyre?
Van valami tuti taktikád monzára?[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
joergie
őstag
Elnézést kérek, kicsit agresszív vagyok fórumozáskor. Csak azért írtam mert szerintem ez világosan le van írva a szabályzatban. De ha angolul olvasod(szerintem nagyon könnyen értelmezhető!) akkor egyértelműbbek lesznek.
Persze amúgy van sokminden ami nem egyértelmű, és játék közben kell rájönni.
Természetesen nem probléma ha kérdést tesztek fel, ezért van a topikHa pilótát akarsz venni, én mindig nettoban számolom, motiváció nélkül, ami bruttóban kb +10 lehet OA-ban. Persze ezt most értelmezem át, de csak mert pro-ban sokkal nehezebb érvényesülni, és ha egyszer elveszítem, nehéz visszaszerezni. Vannak még a pilóta edzései, majd leírom mi mire jó ha már nagyon kell
Leglényegesebb a fitness class(stamina) és a yoga(concentration).
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
IreN!CuS
őstag
Hidd el elolvastam,de volt 1-2 dolog amit nem értetem és ezekre kérdeztem rá h biztos legyen a dolog...
De ha ez probléma minek a topic?ha nem lehet felteni kérdést mondván h minden le van írva?Meg inkább alapozok mások általi tapasztalatra mint egy leírásra....
Mindenesetre kösz a segítséget,meg h leírtad h mi mire jó(pilótáknál-másik hsz.)
Üdv.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
joergie
őstag
Pilóta választás: rookie-ban fontos a magas concentration(konzekvens körídők amivel lehet számolni-ez stamina függvénye is), ami edzhető, és a magas motivation. igazából ez utóbbi a teljesítmény függvényében változik, ha mindig pontszerző vagy akkor maximumon marad. ezenkívül érdemes még a súlyra odafigyelni. talent-tehetség az esőben nyújtott teljesítményért felel, agresszió az előzéshez kell(de jobban is kopik az autó és többet fogyaszt!), experience hogy kevesebbet kopjon és fogyasszon az autó magasabb agresszió és magasabb riskek mellett, tech insight az autó beállításaihoz kell, hogy minél pontosabb legyen, stamina a konstans jó teljesítményhez kell, bár kvalifikációnál is dobhat a köridőn.
Ezek az én tapasztalataim, valamelyik biztos, valamelyik csak valószínűsíthető, hogy miért felel.
Amateurnél is gyakorlatilag ez a fontos, de ha hosszútávon gondolkodsz(mint én), akkor nagyon korán elkezdesz edzeni egy magas talent-es pilótát-ugyanis csak a talentet nem lehet edzeni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Nem olvastad el a szabályokat, és a kezdőknek szánt leírást
Nem dísznek szántam, amit írtam.
Rookie manager 85ös overall felett nem szerződtethet pilótát.
De ha megnézed, amikor szerződtetni akarod a 182es OA pilótát akkor kiirja neked angolul, hogy rookie nem szerződtethet 85ösnél jobb átlagú pilótát.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
IreN!CuS
őstag
Üdv.
Azt szeretném megkérdezni,h az elején mi alapján érdemes pilótát választani?Mert láttam nagyon fullos versenyzőket,olcsón(bár lehet benéztem valamit)és senki sem licitált rá.Van valami megkötés,h milyen versenyzőket lehet venni adott szériához?
Pl.:03. Mauro Francia 182 34 $206.153 $1.064.136 0 Add to Shortlist legrosszabb értéke is "sárgában van".Ezzel tudok valamit is kezdeni?
Elején érdemes autót fejleszteni vagy csak ha esetleg feljutottam akkor?
Köszönöm.
üdv.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
joergie
őstag
Szia. küldök neked privátban tavalyi beállítást. stratégiát egyelőre nem tudom mert nagyon gáz, hogy nem lehet tudni, fog e esni és mennyit.
Viszont ami nagyon fontos, majd betetetem #1 hsz-be:
Van egy program, GPRO GO a neve, amivel könnyen át lehet látni a versenyen szerzett tapasztalatokat, beállításokat, adatokat. Ez teljesen legális, sőt szinte kötelező, aki jól szerepel, az használja is.Azt hogy mire figyeljetek majd összeírom, most késő van
minden ami fontos reményeim szerint bekerül #1 hsz-be.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nyugodtan írjatok nekem, remélem megtaláltok
pro13-ban vagyok egyedüli magyarként. szívesen küldök beállításokat
Szerintem a megerősítést még nem kaptad meg, mert tegnap óta nem volt még újonc bevonás. Ha igen akkor a fentiek érvényesek.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Üdvözlet!
Szeretném megnyitni ezt a topikot azzal a célzattal, hogy többen legyünk magyarok ebben a nagyszerű online játékban.
Itt is van a link, ahol be lehet regisztrálni: GPROEgyelőre 250 körül van a magyarok száma, nemzetközlieg kb 13,000 játékos játszik vele jelenleg, persze ennek tetemes része passzív.
Kezdőknek mindenképp javaslom elolvasni a Newbie Guide -t, és a Játékszabályzatot ami magyar nyelvű, kicsit sok tudom, de elengedhetetlen ahhoz hogy ésszerűen el tudd kezdeni a játékot. Ezen kívül van magyar fórum is a játékon belül, ahol fel lehet tenni ésszerű kérdéseket, elég jó kis közösség van
A játék felépítése: piramisszerűen épül fel, 5 szinten, alulról felfelé: Rookie->Amateur->Pro->Master->Elite. Amikor regisztrálsz, megerősítésre kell várni, de ez max 1 napot vesz igénybe. Nyilván Rookie-ban kezdesz, és kapsz egy random pilótát, ami ha nem tetszik le lehet cserélni természetesen. Minden Kedden és Pénteken 20:00-kor kezdődnek a futamok, 18:30-ig lehet futamra kvalifikálni.
A játék lényege, hogy te vagy egy együléses versenyautó csapatának managere, szerződtetned kell pilótát(és őt fejleszteni, versenytaktikát felépíteni(gumi, üzemanyag, autót fejleszteni, szponzort szerződtetni, személyzetet és épületeket fejleszteni, később csapatfőnököt szerződtetni(Technical Director), és festést is lehet választani. Mindeközben persze gazdálkodni kell a rendelezésre álló anyagi forrásokkal.
Ezen kívül lehet csapatot létrehozni, illetve csatlakozni hozzá, amit nagyon ajánlok, sokat tudnak segíteni például autó beállításokban, pilótát választani, vagy az adott versenyre taktikát felépíteni.Kezdetnek ennyi, várom a leendő és meglévő nagy magyar F1 managereket
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest