- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benőke
őstag
Hát ha neked 85km -t birt az Esoft 18-20 fokon akkor nem annyira talentes a pilótád, de 10 fokonként olyan 10-12km -el számolhatsz hasonló kopásminőségnél. Tehát ha Medium pályán volt 85km akkor 30 fok körül 70-75km, 40fok körül meg inkább csak 60km. Esoft felejtős. De ha csak ennyit birt a nagyon puha akkor lehet a medium sem birná a 2 kiállást esetleg Hard egy csak tetű lassú lennél... Ritka mezőnyben az öngyilok...
Lehet a Hard guma 2 kiállás a nyerő neked. verseny után kiderül úgy is hogy mit bir a gumid azzal is több adatod van. Egy ideje nem mentem Esoftal sehol semEgyszerűen nem volt jó a taktikához...
-
Steel32
csendes tag
Sziasztok!
Az esoft 85km-t birt ki 18-20 fokon. De most kinába nagyon meleg lesz, szerintetek igy 40 fok környékén mennyit bir?
-
Benőke
őstag
Na mi a helyzet nagyon nagy itt a pangás?
Behúztam a 9 helyet egy helyezéssel a pontszerzésről le is maradtam ahogy az kell, úgy hogy az előttem lévő füstölt szóval kb még 2-3 kör és 8 vagyok ha még egy kör akkor 7 mert nem csak a8 helyezett de a 7. is füstölt
Viszont a gumi fura tulajdonságokat mutat. Van ahol kevesebbet bir mint kéne van ahol meg többet... Fura. Persze Pipiről van szó Amatőrben ez még mindig adott...Aki tud tuti pontszerzési taktikát az szóljon
-
Steel32
csendes tag
-
Benőke
őstag
800k nem kifejezetten kevés, nem is sok de igazán olcsónak sem nevezném. Minden ujj szerződés hosszabítás setén többe kerül a pilóta. 300k környékén keresgélj... A motivácó nem számít hosszabításkor, csak az overall érték. Rúkiban nem csak ez számít hanem szezon végén nem lehet 85 nél nagyobb, hiába van vele szerződésed akkor elveszik.
-
Steel32
csendes tag
És az ugy nem müködi, hogy mégis öt szerzem meg és eleinte nem edzek neki semmit, hogy meg tudjam tartani? Amikor meg a feljutos szezonba leszek akkor nyomom neki az edzést? 800 000/versenyt eszik, ez drágának számit? A másik: ha van egy pilotám, akivel hosszabitani akarok mikort tudok könyebben, ha magas a motivácio vagy ha alacsony?
-
Benőke
őstag
-
Benőke
őstag
Szóvala a koncentrációtól függ egy adott pilóta sebessége, mármint h milyen gyors köröket tud menni. Szóval érdemes olyat választani akinek magas vagy ha nem magas de olcsó a pilóta és edzhető... Jógával lehet edzeni, cserébe a Staminát csökkenti.
Talent ez ami nem változik sosem, ez mutatja h milyen veleszületett képességei vannak úgymond. Nagyjából az a lényege hogy mennyire vigyáz az autóra. Ha alacsony akkor több benzin eszik az autó, jobban kopik a gumi és az autó alkatrészei, és kisebb riszket használhatsz.
Agresszió. Nem szorul magyarázatra, eleinte egyáltalán nem fontos, nem baj ha van egy kicsi, de egyrészt folyamatosan és lassan csökken másrészt ha sok szétveri a technikát...
Tapasztalat csak versenyekkel edzhető szóval minnél többbet futott annál magasabb lesz.
Tech : Minnél magasabb annál jobban be tudja állítani az autót, és szerintem annál kevésbé is kopik a verda, Ez edzhető...
Stamina: Erő nlét men szorul igazán magyarázatra. Rookiban nem olyan lényeges nem baj ha van egy kicsi mert a 0 az nagyon kevés de nem kell sok, fentebb viszont már sok kell belőlle. Minnél magasabb annál több gyors kört tud menni. nem csak 1-1 darabot. Edzhető tulajdonság, de csak lassan. Fitnesszel lehet edzeni, ami csökenti a súlyát a pilótának de a Motivációt is csökkenti.. Viszont teszteléssel szintén nől jóval gyorsabban mint a tréningtől.
Karizma nem feltétlenül jó ha magas az elején ez ugyanis csak a Szponzor szerzésben számít. Minnél több van annál gyorsabban tud tárgyalni...
Motiváció, értelem szerű. Ha maggas annál motiváltabban versenyez. Ha jó helyezéseket ér el akkor motivált, ha nem akkor esik a motivációja, ez edzhető tulajdonság szintén...
Reputacion : Foggalmam sincsen
Súly értelem szerű, minnél könyebb annál gyorabb a pilóta...
Életkor is értelem szerű de 35 évesen már elkezdenek romlani a tulajdonságai. Szóval öreg pilótával nem lehet hossszú időre tervezni.Ha min 2 szezont még Rúkizni akarsz akkor olyan pilótát kell keresni ami talentes de bitang módon, és olcsó de szemérmetlenül. Így ha minden futam előtt edzed koncentrációra akkor előbb utóbbb egy gyors és ügyes pilótád lesz amivel könnyedén fel lehet jutni amatőrbe. 0 ról hogy mags talentje legyen ahhoz kell 2 szezon de ahhoz h maximumra tornászd kell 3 szezon is. Sőtt ha Staminát is edzel neki még feljutás előtt akkor biza Masterben is jó lehet. A Többi tulajdonság meg jön magától. Agr nem kell egyáltalán, az elején legalábbbis...
-
Steel32
csendes tag
Most találtam egyet akinek a konc. tal. 100 fölött van, a mot. most 142. Overal 85, szerintetek motivácoi rombolással év végén meg tudom öt tartani?
-
Steel32
csendes tag
Sziasztok!
Most kezdtem a játékot, eddig egy futamon vagyok tul, sajnos utolso elötti hely. Ugy tervezem, hogy jövöre se akkarok feljutni, kicsit szokjam a tempot. Viszont a pilotánál nem teljesen tiszta minden. Azt olvastam már, hogy nem kell jo pilota, hanem olcso és akit tudok edzeni. Ami edzést én kiválasztok az egy szezonon keresztül fog menni? És az árát csak egyszer kell kifizetni vagy minden versenyen? Szerintetek ha jövöre se tervezem a feljutást, akkor milyen pilotát vegyek hogy ha edzem akkor se legyen köv év végén 85feletti?
-
Akos2110
tag
Most lecserélem a pilótát egy sokkal jobbra talentje, koncentrációja 100 fölött van + a agresszioja 0 (valahol azt olvastam ,hogy ez jó) + a statimán kívűl a többi tulajdonsága is egész jó + olcsóbb is + rajtam kívűl nem licitált senki még rá. (kicsit sok lett a plusz)
Most nagyon nem érdekel ha mínuszba megyek ez még úgyis csak a tanulóévem.
-
Benőke
őstag
válasz
Akos2110 #485 üzenetére
Grat a ponthoz.
Szóval a pilótádat meg akarod tartani. Egy esély van erre mégpedig úgy hogy a Motivációt ejteni kell keményen. Na most 3 dologtól esik a motiváció. A legegyszerűbb esetben akkor ha az Egyenleged -15 milla alatt van, ekkor 1-2 verseny alatt hirtelen tud esni 150-200 -at is. Második eset ha folyamatosan rosszul szerepelsz lassan elkezd csökkeni, tehát ha kicsi hiányzik ahhoz h szerződést tudják hosszabítani vele akkor ez is elég lehet. A Harmadik amit én is a GPRO fórumán tanultam, ha a versenyre beállítasz 100 -as riszket, ez azért jó mert egyből van eredménye nem kell szórakázni vele, és nem kell negatívba rántani az egyenleget sem. Ekkor vagy okoz egy rajtbalesetet és kész is a motiváció vesztés vagy menet közben elszáll alólla a vas és azért esik drasztikusan. Persze valaki írta h kipróálta, de nem h rajtbaleset meg tönkremenő autó nem volt hanem még a máskor elérhtetetlen élmezőnynek is adott egy kört, szóval az egekbe szökött a motivációBár gondolom nem ez a gyakori eset.
Egyéb iránt nem kell 85 -s pilótát szerződtetni tök felesleges. Túl nagy a tülekedés értük, és kevés az olcsó pilóta max Amatőrök által levetett pilóták, mikor elvesztik a motivációjukat esnek vissza 85 vagy az alá... Annó mikor rúkiban megtaláltam a pilótámat talán 67-68 as lehetett. Rúkiban a következő a tulajdonságok prioritása. Koncentráció mindenek felett, Talent, és ha van egy kis stamina nem baj de anélkül is vígan lehetsz top 4 -es. Az első kettő legyen 100 körül vagy felette, a töbi hiánya vagy megléte nem akadáj. Aggreszivitás felesleges, nem baj ha van egy kicsi de sok nem kell mert szétveri a gépsárkányt. Aztán végül de nem utolsó sorban a pilóta legyen olcsó 300-400 körüli fizuval. Amatőrhöz istentelen mennyiségű pénz kell. 100 körüli Talent melett már lehet használni riszket 20 körül... 2 szezon kell a Rúkiban de lehet talán több is a gyakorlathoz. Persze egy is elég a sima feljutáshoz...
-
Akos2110
tag
Nekem meg van az első pontom a szezonban . (8. hely) Utolsó körökben kiállt előlem valaki + még előttem valakinek elég súlyos technikai problémája volt ( 6-8 mpket adtam körönként neki), így meglett a 8. hely
A tapasztaltabbak leírhatnák ,hogy rookieban mit kell csinálnom ahhoz ,hogy szezon végén a pilóta összértékelése 85 alatt maradjon?
-
Benőke
őstag
Biztos 6 helyet buktam agumi miatt és cseréltem el egy még sokkal jobb 13 helyre
Franc
-
joergie
őstag
válasz
dandemate #477 üzenetére
Tehát ha száraz gumival van az egyik, akkor ennyit kell változtatni, hogy esős beálítottságú legyen az autó: +100 +100 -100 +50 -100 -100
162-edik hozzászólás. de erről már lekéstél. én száraz gumival indulok, és száraz beállításokkal.
volt amúgy egy győzelmem, semmi más pontom nincs idén méééég.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Akos2110
tag
Nem tudom honnan tudod de különben igen
-
dandemate
csendes tag
Akos2110 te a Rookie 200-ban szerepelsz?
-
Benőke
őstag
válasz
dandemate #477 üzenetére
Hali.
Vissza olvasva le van írva mit kell állítani akkor ha esik az eső. Ez egy kis munka a visszaolvasás de ennyit megér...Továbbá a GPRO szabájokat, hogyanokat és mindent olvas el. Ott le van írva a versenyek mikéntje. Szóval ha a Q2 -ben esik akkor a rajtnál is fog. Viszont az időjárás előlrejelzés szerint el is áll pár kör múlva szóval nem biztos hogy esőgumival érdemes indulni.
Spec szárazzal fogok indulni az biztos, de amatőrben kicsit más a helyzet mint Rúkiban... Ettől függetlenül fontold meg mert miután eláll az ső és ha nem esett sokáig egy fél pályányi előnyőd lesz azokhoz képest akikkel egy szinten vagy és esőgumival indultak... Ha sokáig esik ami megeset de nem sok rá az esély akkor bizony veszteni is lehet ezzel a taktikával de sokat is lehet vele nyerni...
A verenyre száraz beállításokat használj! -
dandemate
csendes tag
Valaki tud segíteni, hogy az Argentín pályára milyen beállítás lenne jó.
Esős menet lesz. Rookie 187-ben vagyok az egyetlen magyar Dandé Máté néven.
Q1: 1:38.223s 350 350 600 600 550 500 Esoft
Q2: 1:56.386s 350 350 600 600 550 500 Rain (mivel esik az eső)
És a futamra kéne egy beállítás. Esni fog az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Akos2110
tag
Na 10. hely. Ha nagyobb szerencsém van és kevésbé kopik a gumi nem jövök ki utolsó előtti körbe tankolni. Úgy 8. vagy 9. is meglehetett volna. Sebaj ebbe a szezonba eddigi legjobb eredményem. Szerinted Ausztráliába 3 kiállás esoft befog jönni? És mennyi benzin kell kb?
-
Benőke
őstag
válasz
Akos2110 #474 üzenetére
Neked a Medium? Hát olyan max 120km -t
Függ a felfüggesztésedtől, attól h milyen magas riszket állítasz be és hogy milyen talentes a pilótád...
Tehát 100 körüli vagy -a feletti talentel 85-90km -t bir a Soft az határ eset de nagyon, bár alacsony riszkel lehet végig megy. A Medium elvileg tuti birja persze 20 -as nál nem magasabb riszkel. Hard gumi birja az egy kiállást tutira. Amatőrben mondanám hogy egykiállás tuti, de rúkiban nem biztos mert lehet a többiek mind könnyű gyorsa autókkal menek és neked általában nehéz lesz az autód míg nekik sosem. Viszont előzni meg nehezen lehet majd... 1 Kiállás ettől függetlenül általában célravezetőbb. Tankolni nem kell túl sokat mert eleve csak 260km a verseny nem 300 mint máskor... viszont sok kör. L1 -es autóhoz nagyjából 215 l kell. rádobsz egy 5-10 litert és tuti elég lesz 1 kiállásal, mondjuk 113-113. -
Akos2110
tag
A medium gumi mennyit bír ki ? Ki fogja bírni 130l -t monacoban? És 260 l összesen elég?
Köszi különben az eddigi segítséget. -
Benőke
őstag
válasz
Akos2110 #472 üzenetére
Csapat függő a taktika, a sok kiállás nem jön be csak földön túli gyors autóval. 1 max 2 kiállás. A beállításnél figyelni kel mit mond a pilóta az segít beállítani. Sajna nem mindenkinek ugyan azt a beállítást kell megtalálnia. Pilóta és autó függő a beállítás pályánként is változik A leggyorsabb beállítást használd mármint ahol a legjobb a nettó idő. Pilótánál kimelkedő fontosságú a koncentráció minnél több annál jobb a talent sem árt ha van egy kevés olyan 100 körül. és egy kevés stamina, a töbi nem fontos. Szóval érdemes edzeni a piklótát, és minden adatot elmenteni ami verseny alatt történik későbbi statiszikákban aranyat fog érni...
-
Akos2110
tag
Te Monte Carlora milyen taktikát ajánlasz? Mentem 8 practice kört de még a helyes beállítást sem sikerült megtalálnom.
-
Benőke
őstag
válasz
Akos2110 #469 üzenetére
2 kiállás inkább soft én is így megyek bár a franc tuggya. Függ a pilótád talentjétől, függ a felfüggesztés szintjétől és a riszktől. Szerintem az e soft neked 3 kiállás a soft meg 2. L2 -es mocihoz körönként 3,63 - 3,68L -es fogyi tartozik... de ne cetntizd ki, érdemes etaponként egy környit rádobni az tuti elég..
-
Akos2110
tag
Ja és mi a neved gpro-n ? ha nem baj felveszlek friendsbe.
-
Akos2110
tag
Ja és szerintetek A1-Ring-re mennyi benzin kell ?
-
Akos2110
tag
a risket hagyhatom az összeset 20 körül? és a kopás nem függ azzal össze ,hogy mondjuk 700-as a beállítás a versenyen?
-
Benőke
őstag
válasz
Akos2110 #463 üzenetére
Hali.
46% -os alkatrésszel végig lehet menni, nincs olyan pálya vagy nem tudok rólla ahol bármelyik alkatrész 50% feletti kopásértéket mutatna. Csökkenteni ezt sajna nem lehet ez folyamatosan nő ameddig le nem cseréled egy újjra. De ha sok pénzt költesz akkor a szezon felénél vagy vége előtt már egy fityinged sem lesz. 100% -on kiáll a versenyből, de 99% -on már megáll a kopás nincs 100% -os és 0 -s riszkel akár végig is megy a versenyen csak tök utolsóként füstöl...
A riszk magasságától függ a kopás mértéke, van egy alap amit ált elér, a riszk meg csak növeli a kopást. -
Akos2110
tag
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni abban ha az engine 46% n van akkor végig bírja? Ha nem mivel tudnám csökkenteni ,hogy azé ne fogyjon el a a verseny végéig? illetve ha az engine 100%n van akkor megáll a kocsim ? -
Benőke
őstag
Hát igen csak működötta száraz gumis rajt egy kiállásal. 10 hely nem olyan rossz.
Driver mistake nélkül talán pontszerző is lehettem volna...
Viszont A1 ring jön és nincs kopás adatom. Valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy?
-
DopeBob
addikt
-
Benőke
őstag
Bakker 38 -an kvalifikáltak a csoportomban és csak 25 startpozición vagyok. Ezt még szokni kell de nagyon
. A nagy többség e Softal megy pedig annak nem sok értelme van csak ha forgalom mentesen tud gyorsan autózni... 38 autóból meg nem sok ilyen lesz
Remélem a 2 kiállás medium gumin bejön és 20 felett végzek 10 -en belülről nem is álmodom még.
-
joergie
őstag
Ha nem muszáj ne költsetek ilyesmikre. gpo fórumban a pitstop training center-t, és a commercial-t ajánlják, bár én erről nem vagyok meggyőződve. nekem átlag minden 20as, és fizetek 750ezret vrsenyenként.
a lényeg hogy szerezz 3-4 pontot az egyik versenyen, elég csak 5ös szintig felvinni sztem, kicsit fölé több nem kell a bennmaradáshoz. na meg a jó taktika. előző szezonban voltak emberkék jobb kocsival és job pilótával, de valahol mindig elrontották, én meg tudtam hozni amit akartam, mert jó volt a taktikám. mindig van 1-2 aki elszáll(random hiba, kevés benya, elkopott gumi, ilyesmire gondolok) a pontszerző helyeken. ezeket kell kihasználni.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
Haligali. Gart a feljutóknak köztük magamnak is
Kérdést intéznék azokhoz akik tapasztaltabbak. Az épületekről lenne szó. Lévén eddig csak Rúkiban kocsikáztam. Szóval Amatőrben mely épületek lehetnek fontosak,, mert gondoltam felápgrédelem mindegyiket 20 -asra mert most még van pénzem
Na de mennyi a versenyenkénti karbantartási költsége az épületeknek? Azt is olvastam h csökken a szint időnként de én ezt eddig nem tapasztaltam. Szal hogyan megy ez?
Egyenlőlre csak szeretnék bent maradni amatőrben stabilan 24 hely fölött kée teljesíteni
-
DopeBob
addikt
Én feljutottam amatőrbe, de kicsit kezdek aggódni. $26M-om van jelenleg a kocsim a többiekéhez képest elég rossz (lvl3-4). Egy két jó tanácsot szívesen fogadok
Mire érdemes költeni? Próbáljam meg lvl6 körüli értékre felhozni a kocsit, szerezni 1-2 pontot és az elég lesz a bent maradáshoz? Mire érdemes költeni? Teszt? Épületek? Nagyon kevés pénzem van és csak egy szponzorom
($200.000\futam nem sok
)
MZ/X
-
joergie
őstag
Hogyan jutottál fel? van alul egy olyan hogy promotion list. Ez annyit tesz, ha valaki pl amatőrből negatív összeggel zár, akkor visszakerül rookie-ba, így megöresedik egy hely, és azt az ilyenek töltik ki, mint te, aki 5ödik lett, de elég magas a pontszáma ahhoz, hogy továbbjusson. ha megnézed ezt a promition listet, akkor remélhetőleg megérted. a másik ilyen, amikor valakinek a neve mellett ott van az R betű, ő visszavonul, vagy ujrakezdi rookieból a dolgot.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
kvoaksz
csendes tag
Ezt nem értem, szándékosan lemaradtam az első 4 helyről, mert nem volt elegendő pénzem, ráadásul a pilótám is elvesztettem, erre feljutottam!
Hogy jutottam fel az 5. helyen???
Na mindegy, ezt is kipróbálom! -
Benőke
őstag
A Kocsid alaktrészeinek szintje nem változik feljutáskor, viszont mind 0 -s vacsi új lesz. Szal remélhetőleg az első 2 versenyen nem kell költeni semmire sem az autón. Épület fejlesztés tuti de a Stamina is fontos. 200 -as Konc? Az nagyon jó
Sponzort csak a rúkik kapnak azt is csak kezdéskor meg resetkor mostantól magadnak kell kerítened mindig egyet
-
DopeBob
addikt
Nekem is összejött a feljutás egy zsák pénz helyett $20M-al és egy roncsal lvl3-5 közötti alkatrészek de mind 99%os :I Első szezonban cél a bennmaradás
Amatőrben mire érdemes a pénzt költeni? Érdemes valami épületet fejleszteni? Az előző szezonban 200 fölé sikerült húznom a pilóta koncentrációját, most rágyúrok staminára, még amatőrbe szerintem megfelelő lesz a fickó.
Pontszerzéshez milyen szintű kocsi szükséges? 6-8-10? Szponzort kapok újat? A rookies lelépett egyet szereztem a szezon alatt, meg egyel 50%on állok, jó lenne minél több lóvé :]
MZ/X
-
Benőke
őstag
Nahh hát amilyen rosszul kezdődött a szezon a sok randomal, az utolsó előtti futamon ismét behúztam egy randomot ezzel 9 -et sikerült begyüjtenem ebben a szezonban. De a végére hála égnek megszüntek és behúztam egy pontos lemaradással a szezonban a második helyet. Így egy zsák pénzel megyek amatőrbe... Illetve a csapatban 5 továbbjutó is van...
Illetve a kupát is behúztam -
ixtom
tag
Ejjj, risk miatt többet fogyasztott a kocsi mint ahogy számoltam, így 3. helyett 6. lettem. Múltkor a gumikopás volt necces, 2. helyen voltam, utsó körben megelőztek.
-
DopeBob
addikt
92%-os első szárnyal van esélyem befejezni egy versenyt?
Risk az 0 biztos ami biztos
Ha a maradék 3 versenyen 1 pontot szerzek már megvan a feljutás, úgyhogy nem nagyon akarok a kocsira költeni :/
MZ/X
-
DopeBob
addikt
Nekem még 10 pont kell és megvan a feljutás amatőrbe, ha a következő versenyen sikerül villantanom, akkor utána valahogy elvegetálok gyűjtöm a pénzt majd ezerrel
MZ/X
-
joergie
őstag
Nahát helló újra, rég jártam itt. Én lemondtam erről az évadról, majd a következőt megnyomom, pilótán is van mit csiszolni, pénzügyileg se állok úgy. szóval én most takarékon kattogok
)
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
ixtom
tag
Igen tudom, hogy nem éri meg, de ezt írtam is. Leginkább a pilóta miatt tesztelek. A pilótára és a csapatra is ráfér
Az érdekel, hogy mikor nő a driver experience és a tech. insight. Eddig az a tapasztalatom ennél a pilótánál, hogy akármit csinálok az exp. csak 2-3 teszt után nő, a TI pedig folyamatosan. Sőt, volt hogy utóbbira kettőt kapott. (A futamon szerzett értéket nem számolom bele!).Most öt értékkel nő a stamina tesztenként. A lényeg hogy használd ki a 100 kört, legfeljebb csak néhány kör maradjon ki (pl. hamarabb elkopik a gumi, vagy kifogy a benzin)
A kocsira kapott tesztpontok nálam most 11-8-12 (ebből már egyszer csökkent egyet az utsó két érték), de többet kapnék ha sokszor nem a beállítással szórakoznék.Bár javulok, de most nem elsődleges szempont az összesített jó helyezés. Majd a következő szezonban.
-
Benőke
őstag
Hát Rúúúkiban nem annyira éri meg tesztelni, fentebbb már hasznosabb. A Pilótád Staminája nőtt? Én egyszer teszteltem ugyan de a Stamina csak stagnált aztán csókolom. 0 maradt a teszt után is. Illetve sok épület kell hogy mondjuk a teszt pontok ne veszenek el a semmibe mire az autódig eljut.
-
Benőke
őstag
-
ixtom
tag
Nálam 22-25% a váltó kopása, szóval beleférhet füstölés nélkül.
Szerintem utsó körökben azért számíts lassulásra, meg persze a random miatt korábban is jöhet a füstölés.
Ha nagyon nincs pénz, akkor inkább spórolj. Én most rengeteget elcsesztem eddig a 8 tesztre, de még pozitív az egyenleg
. (Csak kíváncsi vagyok. Tudom, hogy nem egészen éri meg tesztelni a sok kopás -> alkatrészcsere miatt)
-
DopeBob
addikt
65%-os váltóval még el lehet indulni? Nagyon nincs pénzem fejleszteni a kocsit
MZ/X
-
Benőke
őstag
Most egy kiálásal mentem és elég tekintélyes előnyel nyertem is (40 sec). 6 Deci benyám maradt a végére a Taktika abszolútte bejöt
Vonatoztam a végéig a forgalomban míg nem szépen kiáltak előllem ahogy illik a végére
-
DopeBob
addikt
Én elég "aljas" taktikával mentem. Eltolt két kiállás 18-42 körökre időzítve, így sikerült az első helyről rajtolnom, risk-nek meg beállítottam 40-et a védekezésre, 1 gyerek megelőzött a célnál a többiek vonatoztak
Be is jött meglett a 2. győzelem
MZ/X
-
kvoaksz
csendes tag
Rajta vagyok a listán!
Jó verseny volt, nagyon jó volt a taktika, 5 mp-s hátrányból a boxkiállásnáll megautóztam az 0,5 mp-s előnyt amivel 3. lehettem volna(12 körrel a vége előtt) de a következő körben már megint kint voltam, technikai problémával, ja és a boxban míg várakoztam leszívtak!!! egy kis benyát a fiúk a következő kiállásnak megfelelően
ez nem semmi!!!
(ja, megírtam a srácnak a nevem k-val erre most kijavította c-re!
, vagy nem tetszett neki, vagy nem ismeri a ctrl c, ctrl v-t, bár elütni is elég nehéz lehetet)
-
DopeBob
addikt
GPRO fórumról nem tudom, hogy vonatkozik e valakire:
Athos Nemes Amateur - 30
Joey Barabas Rookie - 155
Földi Jácint Rookie - 48
Krisz Kusz Rookie - 14
Krisz Pallagi Rookie - 182
Dani Orban Rookie - 111
Broaf Péter Rookie - 11
Richard Kolompar Rookie - 119
Andrew Rusznyak Rookie - 76
Szebasztián Gordán Rookie - 31
Adam Shepard Rookie - 125
Dereck Sasshen Rookie - 87
Subi Levi Amateur - 1
Björn Thorkasberg Rookie - 223
Jorge Sedelli Amateur - 14
Tim Jones Amateur - 15
Adam Blazevic Rookie - 26
Anderson Christoph Rookie - 87
Peter Fox Rookie - 159
Kereeczi Marci Rookie - 192
Zoli Durko Rookie - 201
Alamizsna Jakab Rookie - 203
Joseph Gál Rookie - 219
Johnny LeeKérem a fenti nick-ek tulajait, hogy NAGYON gyorsan olvassák át a szabályzatot és javítsák ki megfelelőre a nevüket VAGY felém illetve Árnyékos barátunk felé tegyenek meg valami "indoklás"félét...
Ugyanis napfényt nem szerető barátunk állati hisztisnek tűnt:-(
Mondjuk pár névvel nem értem mi baja...
MZ/X
-
ixtom
tag
Esoft szerintem kb. 60-65 km-et bír, Soft 75-80-at, Medium 100-110, Hard 130-140. Ezek a mostani tesztpályán mért (Mexico City) tesztértékekből jöttek ki az én pilótámmal (35 és 41fokon). Sajnos azt nem tudom, hogy ehhez képest az osztrák pálya mennyivel eszi jobban/kevésbé a gumit.
Én is Med 2-őn megyek. Remélem megint lesz pontszerzés, de végülis most tökmindegy mert ezen a futamon két szponzor is fizet majd
.
-
Benőke
őstag
Hát E soft gumival 4 kiállás kell Soft Gumival 3 mediumal 2 hard gumival talán megy az 1 kiállás de ez utóbbi elvetendő. Vagy Soft vagy Medium. Mi a Medium melett voksoltunk ugyanis az E soft és a Medium között összesen 3 tized van Így soha nem autózod ki Softal sem az egy kiállás miatti hátrányodat csak disznó gyors pilótával.
-
DopeBob
addikt
Volt olyan, hogy a vadi új motorm 9x%os lett egy verseny alatt. Ugyan ez váltóval, ezek nem olcsó cuccok
Tesztelni akkor szoktam ha 80% körül van az alkatrészek nagy része, akkor versenyen már félek elindulni velük, pár teszt kört lenyomok inkább.
Pit stop training centert huztam fel, meg a kocsit javítgatom, valamiért nagyon nagyon romlik
lvl2 és lvl4 közötti cuccok vannak rajta, illetve talán egy lvl5-ös, de csak valami nagyon olcsó fajta
Érdemes 3 kiállással menni a köv versenyen? Úgy vettem észre, könnyű autóval nagyon gyors a pilótám, itt meg elvileg könnyű lesz előzni
MZ/X
-
Benőke
őstag
200K Húhhúú
Hát spórolni kell keményen. Ha fel akarsz jutni sok lóvé kell
Mire ment el a pénzed? Nem kell minden verseny előtt mindenből újat venni. 8-9 milliónál versenyenként nem jön több bevétel. Szóval 2 versenyenként ha újj gépet veszel az ne legyen több 16-18 misinél
Épületekre meg feleslegesen ne költsél egy vasat sem. Tesztelni jó lenne érdemes is lenne csak olyan magas a versenyenkénti kopás h egyszerűen max egy verseny és max egy teszte fér bele idén. Az meg zúzós. Próbáltam is 16 misim bánta pedig most bőven 40 misi felett lennék ha nem teszteltem volna de így "csak" 29 van
Van még hátra pár verseny el is fog addig fogyni szépen a nagy része ennek is mire L3 és L4 -es lesz a verda. L4 -es autót itt ugyanis megspórolt pénzből lehet venni mert egyébként annyi bevétel nem igen van
Mondjuk már most is van L4 -es alkatrészem amelett hogy egy csomó minden még L2 -es
-
DopeBob
addikt
Nekem valamiért nagyon kopnak az alkatrészek, most megúsztam, de az előző három versenyen füstölés volt... most még pont volt annyi pénzem, hogy meg tudom javítani a kocsit, de a következő után nem tudom mi lesz... most olyan $200.000-van pedig igazán nem költök semmire, eddig 1x teszteltem oszt annyi
MZ/X
-
Benőke
őstag
kaptam egy újabb randomot a Chassis meghalt, végig ment de azt monda a pilóta h így nehéz vezetni. Sikerült egy előkelő 12 helyet bekaszírolnom. 9 versenyből 8 random.
-
ixtom
tag
Erre azt mondom, hogy kiszámoltam
(na jó, talán egy pici szerencse is kellett... a helyezéshez meg főleg
)
[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
Kezd unalmas lenni... 5-ös riskekkel megyek, a kocsin az alkatrészek 0% és 10% között voltak, és már FÜSTÖL!!! 3. versenyem megy el ezen, lassan a feljutás is
MZ/X
-
joey16
csendes tag
Egy kicsi ebből is, és abból is.
Mindenkinek sok szerencsét és jó futamot!"behind the wheel" dm
-
DopeBob
addikt
Eső vagy nem eső, ez itt a kérdés
MZ/X
-
kvoaksz
csendes tag
162-es hozzászólás!
joergie
(fanatikus tag)Kaptok egy ilyet dicsak.
Tehát ha száraz gumival van az egyik, akkor ennyit kell változtatni, hogy esős beálítottságú legyen az autó: +100 +100 -100 +50 -100 -100
Jelen esetünkben fordítva kell eljárni Q1 és Q2 viszonylatban. Remélem nem késői az információ
Ezt pl érdemes betenni a personal notebookba(gpro oldal jobb alján keressétek). -
-
joey16
csendes tag
mit mond nektek, Monte Carlo eső jóslata?
"behind the wheel" dm
-
Ha még egy körig tart a verseny, enyém a 2. hely... így csak a 3. Ez sem rossz.
https://www.coreinfinity.tech
-
joey16
csendes tag
ennyit a jó kis esős futamról.
,de a pont az pont.
"behind the wheel" dm
-
DopeBob
addikt
Nem tudom kirúgni az összes szerelőt?!?!?! 43mp box... többieknek 21-25. Ja és most még nem is volt gond a kocsival... kb nesze itt egy púp...
MZ/X
-
joergie
őstag
ki. kivan a tököm
elfüstölt ez a rohadék, pedig dobogóközelbe voltam. 5 pont huss. pedig kell minden nyomorult pont.
meg közben jönnek fel a többiek...nem lesz ez így jó.
megmondom neked, nincs két ugyanolyan karakterű pálya egyik 40, másik 70 körrel, úgyhogy ezt sose tudod megtudni. egyik pálya pont passzol a kocsi karakteréhez, másik nem. ennyi.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
joey16
csendes tag
Kérdés.
Ha mondjuk 60 körös versenyen két autó közt 1mp a különbség körönként, ugyanezek közt egy 40 körösön arányosan nő 1,5mp-re? Magyarul. Egy kevesebb körszámú versenyen is ki lehet-e autózni egy plusz kiállást?
Joergie, mrsza, Benőke, bárki ??????????[ Szerkesztve ]
"behind the wheel" dm
-
-
fradigeri
újonc
Sziasztok!!
Nem rég kezdtem a játékot és sztem nagyon fasza.
Van valakinek valami tuti beálítása?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Vigneau interaktív lokálblogja
- iPhone topik
- Futás, futópályák
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Gumi és felni topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
- Dell R630: 2x Intel Xeon E5-2680 v3 (24/48mag) 64GB - 1,5TB DDR4 ECC, 8x SFF, H730 1GB, ÁFÁs
- Harisnyázott tápkábel hosszabbító / moduláris kábel / vezeték - egyedi - modding - cablemod
- ASUS TUF Gaming 1200W Moduláris Tápegység PCIE 5 ATX 3 2x 12VHPWR
- Asus Rog Thor 850W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- PNY Quadro RTX A5000 24GB GDDR6 384bit
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest