Hirdetés
- Egy korszak vége
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Asszociációs játék. :)
- AuraSync kibeszélő topic
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
erick_b
tag
valaki nem tudja, hogy mi alapján hibázik a pilóta?
mert eddig én azt hittem, hogy motiváció és a risk az ami számít de tegnap 30-as risk mellett és 200+os motivációval kettőt is hibázott a pilótám. (mindig a boxkiállások után)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
én csak azért nem válaszoltam, mert még az Ausztrál nagydíj előtt kérdezte
Ellenben most elég nagy dilemmában vagyok, 0.773 másodperc van a gumik között és ha nem lenne nehéz előzni akkor tuti a 3 kiállást extralágyon választanám de így azért félek, hogy beragadok valaki mögé és akkor ugrott az egész versenyem.
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
válasz predator00 #792 üzenetére
sejtettem miután leírtad de előtte még azt hittem az időjáráshoz van köze.
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
az elég súlyos
a ps perfect setup-ot jelent.
a ws mit jelent?"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
bocsi a dupláért de ezek mégis hogy lettek kiszámolva?
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
válasz predator00 #784 üzenetére
a fél vesémmel tartozok ezekért az infókért
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
de gondolom ez nem pilóta visszajelzései alapján megy, vagy tévedek?
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
https://gpro-db.appspot.com/race_results/?track_id=10&season=28&race=11&page=1
itt nézegettem még a 28. szezonból mások beállításait a következő versenyre és azt vettem észre, hogy az első és hátsó szárnyat külön állították be és ráadásul elég nagy eltéréssel. Ez létezik vagy csak félrevezető adatok?
én is szoktam csökkenteni a hátsó szárny értékén ha több benzinnel indulok de csak 1-3-at és ez is azt eredményezni, hogy kb. egyformán kopnak a szárnyak még ha az első hátsó szárnyat ugyanarra az értékre állítanám be akkor a hátsó jobban kopna. De ez annál sokkal nagyobb különbség.
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
az értelme ott lenne, hogy megnézheted a historical tyre wear-t vagy a historical fuel consumption-t (gumi meg üzemanyag fogyasztás története)
és az alapján már tudsz következtetni, hogy mégis mennyit érdemes tankolni vagy milyen gumi mennyit tart. Nem a legpontosabb de kb. 1,3-as szorzó van a gumik között szóval ezzel is lehet variálniÉn mindig védekezéshez meg előzéshez rakok nagyobb risket, bár mondjuk lehet az ellenkezőjének is megvan a maga értelme.
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
181 liter benya lett mondjuk a következő is esős
milyen riskekkel mész? (go-t használsz?)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
még sose próbáltam meg pontosan utánaszámolni, hogy melyik motor mennyit fogyaszt, mert nekem többnyire az is elég, hogy veszem a korábbi hasonló pályákon mért fogyasztást és kb. annyit tankolok.
Persze ez most épp bukik, mert esős verseny lesz.
De hogy írjak valami konkrét adatot is indianapolisban 3-as motorral és 2-es elektronikával 1,256km-t tettem meg 1 liter benzinnel, a pilótámnak 48-as tapasztalata volt és 10-10-0-0-ás riskel mentem. (elméletileg minél nagyobb a tapasztalata annál kevesebbet fogyaszt) Szóval eszerint olyan 2,87 liter/körös fogyasztás kéne legyen a következő pályán.
De mivel esni fog ez bukik. Szerintem 190 liter bőven elég lesz ha végig esik.(én 1,5-1,7 km/l közötti fogyasztásra számolnék eső mellett)"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
ha megnézed mit ír a motor beállításánál akkor ott nem azt olvasod, hogy növeled vagy csökkented a teljesítményét hanem azt, hogy a végsebesség és a gyorsulás közötti arányt állítod be. A pályarajzból meg nem is csoda ha inkább jó gyorsulás kell, mint magas végsebesség. (bármennyire is következetlenségnek tűnik számodra inkább a pilótádnak higgy, esetleg megpróbálhatod belőni mi a pilótád "komfortzónája" amire azt mondja, hogy jó a beállítás és annak a felére belőni, persze ez se feltétlenül jó, mert most a gyakorlás és a verseny között elég nagy hőmérséklet különbség lesz.)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
pont ezért furcsállom én is, hogy ilyen nehéz edzeni, mert volt olyan pilótám akit 220-ról edzettem 250-ig és ott csak az utolsó 1-2 edzés volt ami 6 alatt hozott koncentrációt.
Szóval itt valami más kell befolyásolja az edzéseket."Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
a testvéremé és hosszútávú projekt(főleg a neve miatt vette meg). Csak +6-os koncentráció javulásokkal számolt amikor megvette de ha csak +4-el sikerül fejleszteni akkor 1-2 szezonnal több lesz ahhoz képest amit számolt.
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
valakinek van rá ötlete, hogy hogyan lehet megállítani a jóga edzés hatékonyságának a romlását? (mostanában elég sokat tesztelt a pilóta, lehet ez az oka a gyengébb koncentráció javulásnak?)
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
azóta a feljutás megoldódott vele. Most 100+-os staminát illetve legalább 100-150-es tapasztalattal keresnék pilótát csak így szezon elején eléggé el van szállva a piac szóval még gondolkozok, hogy szerződtessek egy nála jobbat 3-4 futamra vagy nézzem meg mit csinál a Hungaroringen ami az egyik kedvenc pályája.
Most is épp 7 pilótát figyelek de már 6-ra jött ajánlat. Pedig azért vannak közöttük drágák is de képesek 1,7-2 millát is kiadni egyesek egész évre
A Technikai betekintés csak a beállításoknál játszik? mert van egy ismerősöm aki rendszeresen 5-7 literrel kevesebb benzinnel fejez be egy versenyt mint én pedig kisebb a pilótájának a tapasztalata. (risknél meg nincs különbség)
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
szerintetek milyen edzéssel tudnék a leginkább javítani a versenytempómon?
mostanában erőnléti edzéseket nyomtam de nagyon gondolkozok egy technikai edzésen, hátha egy kicsivel jobb autóbeállítás összességében jobb eredményt hozna mintha gyorsulna a pilótám. (nem tervezek hosszú távra vele csak szeretném kisajtolni ami benne van hátha összejön a feljutás.)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
nála biztos találsz jobb pilótát.
ezt joergie írta:
"Pilóta választás: rookie-ban fontos a magas concentration(konzekvens körídők amivel lehet számolni-ez stamina függvénye is), ami edzhető, és a magas motivation. igazából ez utóbbi a teljesítmény függvényében változik, ha mindig pontszerző vagy akkor maximumon marad. ezenkívül érdemes még a súlyra odafigyelni. talent-tehetség az esőben nyújtott teljesítményért felel, agresszió az előzéshez kell(de jobban is kopik az autó és többet fogyaszt!), experience hogy kevesebbet kopjon és fogyasszon az autó magasabb agresszió és magasabb riskek mellett, tech insight az autó beállításaihoz kell, hogy minél pontosabb legyen, stamina a konstans jó teljesítményhez kell, bár kvalifikációnál is dobhat a köridőn."én úgy szoktam, pilótát keresni, hogy kimentem excelbe a pilótalistát utána meg csinálok egy új oszlopot ahol az általam keresett tulajdonságokat adom össze súlyozva, utána ez alapján rendezem és máris megvan az a pilóta aki a legjobban megfelel nekem. (persze mivel nemrég kezdtem ezért nem is írom a saját preferenciáim, mert nem biztos, hogy mérvadóak. Pl. a második eladott pilótám idén már két futamot nyert, szóval kezdem bánni, hogy eladtam)
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
csinálj róla egy print screent vagy írogasd szépen le, mert így a link mindenkinek a saját pilótájára mutat.
(pilótáknál meg olyanra rá se nézz akinek a fizúja 1 milla fölött van, nincs minek. Keress egy olyan viszonylag fiatal pilótát akinek legalább 2 tulajdonsága 230+-os. Mondjuk ha egy mód van rá akkor a koncentráció, tehetség, technikai betekintés, tapasztalat, erőnlét, karizma közül legyen valami kiemelkedő )Próbálj minél kevesebb pénz elköltése mellett minél jobb eredményeket elérni, illetve szorgosan mentegesd az adatokat minden olyan versenyről ahol részt vettél, mert később jól fog jönni. (a tegnapi versenyen is nyertem +1 helyett, mert az előttem lévő elszámolta magát és 4 körrel a vége előtt elfogyott a gumija)
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
nem biztos, hogy nem tudod befejezni de jó eséllyel elkezd majd füstölni az autód és olyan köridőket fogsz menni, hogy az utolsó helyekért fogsz harcolni a többi defektes autóval.
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
egész jól ment a Monte Carlo-i verseny, 24. helyről végül beértem 8.-nak.
Persze, hogy ne legyen minden szép és jó elkövettem egy baklövést, a következő versenyre való gyakorláson végig extra lágy gumikkal mentem. Az így kapott beállítások használhatóak esőgumival? (ha nem akkor legalább jók száraz pályás beállításnak?)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
válasz predator00 #736 üzenetére
én is így próbálok tenni csak az eddig 4 futam kicsit kevés infó arról nem is beszélve, hogy más pilótákkal futottam azokat a versenyeket. (és használom a GO-t)
Mindenesetre most Monte Carloban megpróbálok kemény gumin egy 1 kiállásos taktikát, elméletileg nem nagyon eszi a pálya a gumit és jó 40 kilométerrel rövidebb is a versenytáv, mint az átlag. Nem nagyon volt adatom egy pontos fogyasztás belövésére ezért inkább választottam egy keményebb gumis kevés kiállásos taktikát, hogy lehetőleg ne azért álljon be a boxba a pilótám mert elfogyott a gumi, mert ahogy láttam elég sokat lehet veszíteni a túl kopott abroncsokkal is, bár látok némi esélyt arra is, hogy esetleg közepessel is meg lehet csinálni az 1 kiállást."Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
gyakorláson miután beállítottam az autóm futottam 3 féle gumival is és a extra lágy, puha és közepes között csak 1-1 tized másodperc volt a különbség. Létezik, hogy teli tankolt autóval is ennyire közel legyenek egymáshoz a gumik teljesítményben? (vagy a keményebbel végül úgyis vesztenék, mert a megtankolt autó miatt jobban kopnának a gumijaim mint amire az eddigi 2 kiállásos taktikáimból következtetek?)
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
akkor már csak egy kérdés, hogy lehet az, hogy kvalifikáción 5. vagyok puha gumikkal viszonylag sok üzemanyaggal utána meg versenyen olyan játékosok akik mögöttem végeztek extra lágy gumikkal körönként adnak nekem 1-2 másodpercet?
[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
erick_b
tag
üdv,
még én is viszonylag új vagyok (3 versenyen vagyok túl) és arra lennék kíváncsi, hogy megy az autó javítás? Mert ahogy észrevettem futamonként csak egy alkatrészt enged fejleszteni és így akárhogy is számolom az eddigi kopás adataim alapján az jön ki, hogy egy évadban a 4.-5. verseny után mindig csak 3-4 olyan alkatrészem lesz ami nincs teljesen elhasználódva ami nem valami mesés kilátás abból kiindulva, hogy az előző versenyemen egy 74%-ról induló fék megfőtt. Van rá valamilyen mód, hogy egyszerre több alkatrészt is kicseréljek az autón? (az első futamon még nem de azóta alacsony kockázati szinttel megyek)
Kasztni 1 74%
Motor 2 52%
Első szárny 1 92%
Hátsó szárny 1 91%
Alváz 1 90%
Motorborítás 1 62%
Hűtés 1 59%
Váltó 1 77%
Fék 3 2%
Felfüggesztés 2 26%
Elektronika 1 52%
most így állok és ha nem ez lenne az utolsó futam akkor eléggé bajban érezném magam. (bár ígyis esélyes, hogy 5 alkatrészem is tönkre fog menni a futam alatt)[ Szerkesztve ]
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AppleCare+ biztosítás - új / maximum 60 napos Apple termékekhez - Apple Biztosítás
- AppleCare+ biztosítás - új / maximum 60 napos Apple termékekhez - Apple Biztosítás
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
- HP EliteBook 840 G6 Fémházas Tartós Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest