- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csataálca
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
predator00
tag
Sziasztok!
cert tesztben tudna valaki segíteni? -
alratar
addikt
Akkor el tudná nekem valaki magyarázni a GPRO GO --> Pit strategy tool működését?
Honnan tudom meg a fogyasztást, a gumi kopást stb.10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Sziasztok.
Játszik ezzel még valaki?
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
mrsza
csendes tag
Sziasztok!
Nyáron megkeresett valaki privátban és a neki írt üzenetet gondoltam kiteszem hátha másnak is hasznos infók vannak benne.
"Röviden összefoglalva, amit tanácsolok: Minél előbb csapatba kerülni, mert szezon végén némi extra pénzhez juthatsz.
Az üzemanyag fogyasztás autószintfüggő de még inkább motor szintjétől függ, szintenként 10-20 liter eltéréseket okozhat kb már amenyire emlékszem.
Most ugyan újrakezdtem, de net és idő hiányában, valamint mert csak szezonközben csatlakoztam és a többiek némi előnyt szereztek hozzámképest, jelenleg újra hanyagolom a játékot.
Kockázatokat javaslom emeld feljebb min 10-en legyen mindegyik, de pl olyan pályán ahol könnyű az előzés ott érdemes a védekezést és a támadást is magasabbra venni hogy gyorsabban átgázolj ellenfeleiden mert hiába a jó taktika ha beragadsz valaki mögé.
Én kockázatokra rookieban 10-35 ig javaslom esetleg jobb pilóta esetében mehet a 40 is.Pilóta Rookieban: legfontosabb a koncentráció ez legyen lehetőleg 100 felett. Utána a tapasztalat a második majd a tehetség és az erőnlét. Amire nincs szükség abszolút az a motíváció, mert azt majd megszerzi nálad
. Jah és majd elfelejtettem, a kilók is fontosak: kövér pilóta nem jó pilóta, terheli a gumit és lassítja az autót. Ez annyira nem nagy hátrány egy jó pilóta esetében, de ha csak átlagos pilótát tudsz venni akkor érdemes figyelni már erre. A box taktikánál mindenképpen érdemes a box idejét nézni és hogy hány körből áll a verseny valamint hogy te milyen időt mész kb a gumikon, ezt egy két teszt kör után kb már megtudod saccolni. Pl.: hiába rövid a box utca és ezért csábító a 3-4 kiállás ha csak 5x körös a verseny és csak körönként pár tizeddel vagy gyorsabb a többieknél. + még hozzájön a az előzés könnyűsége. Pl lehet teszt körön gyors vagy de ha nehéz előzni akkor könnyen fent akadhatsz. Persze ha annyira jó vagy hogy top 3 ból indulsz és ki tudsz autózni egy boksz kiállást akkor lazán érdemes bevállalni.
Gyakorlatilag a végtelenségig lehetne írni a kombinációkat és a példákat , de most hirtelen ennyi jutott eszembe."
Kicsit fáradt voltam amikor írtam, de szerintem a lényeg lejön belőle.
Lassan hazamegyek és vége a mobilnetes időszaknak, így ha jön kérdés akkor majd remélhetőleg nem egy 3 hét múlva veszem észre.UI: Kockázatos részhez javításnak mondom haverom csinálta anno nagyon magas értéken és neki bejött már rookie-ban is(bár volt amikor rajtbalesetezett), de én többet szívtam vele szóval próbálkozó kedvűek megkockáztathatják.
Sok sikert mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
djsilas
tag
Csak nálam nem jön be a GPRO? :S
-
Démonka
újonc
Ez a szezon elúszott,de tanulván belölle a következő jobb kéne legyen,Am fejlesztettem én a pilótám,de mikor minuszba estem leesett mindene.Annak ellenére szerintem hozza a formáját.Még az üzemanyag kiszámolásával vannak gondok!!Azt kéne orvosolnom!!Köszönöm a hozzászólást!!
-
djsilas
tag
Már nem tom módosítani az előző hozzászólást, de nézd meg ezt pl:
http://www.gpro.net/hu/Standings.asp?Group=Rookie%20-%2078
Irina elég jól tolja neki...http://www.gpro.net/hu/MoneyLevels.asp?Group=Rookie%20-%2078&sort=pos
pedig csak 3-as autója vanhttp://www.gpro.net/hu/ManagerProfile.asp?IDM=189229
Viszont a pilótájának 109-es OA-ja van!Pénze viszont nincs túl sok, valszeg sokat járhatott tesztelni és sokat költhetett pilótára/személyzetre/épületekre
-
djsilas
tag
válasz
TOTAL LOKI #689 üzenetére
Pfúú, apám! Tök jó csoportod van, én még ilyet nem láttam! Mind a 4 "feljutó" negatívban van, LoL!
Nem látjuk, hogy mi csinálsz, nem tudjuk mire költesz, így nem hiszem, hogy sokat tudnánk segíteni. Szerintem amúgy túl sokat és túl hamar fejleszthettél az autón (nem teljesen használtad ki az alkatrészeket), emiatt jöttek az anyagi gondok. Holott rookieban sokkal fontosabb egy jó pilóta, ami a Tiedre nem annyira igaz... Sőt, szerintem nagyon nem is foglalkozhattál a pilótáddal, korábban nagyobb OA-ja volt, mint most. -
Démonka
újonc
Sziaztok,arra lennék kíváncsi a most következő versenyhet mennyi üzemanyag szükséges!!
-
TOTAL LOKI
tag
Sziasztok!
Lenyomtam 1 teljes szezont. Annak a végén 11-dik lettem 21-ponttal.
Elkezdtem a második szezont, de valami nagyon nem megy. 4 futam ment le, de 1 pontot se szereztem eddig. Nem tudom hogy a pilóta a hibás, vagy én baltázok el mindig valamit.
Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni.Várom a válaszokat!
Köszönöm még1x.
Üdv,
F.Sanyihttp://gpro.net/hu/ManagerProfile.asp?IDM=207944
TL
-
-Jack-
újonc
Hello Srácok!
Már a 3. szezonomat nyomom a játékban, de még mindig kellene néhány adat. Remélem ti tudtok segíteni.
Az adatok amikre szükségem lenne:
-Pontos érték arra hogy szárazról esős beállításra mit kell változtatni.
-A hőmérséklet változás függvényében a beállítás eltolása.
-A páratartalom mennyire van hatással a gumikopásra és az üzemanyag fogyasztásra
-A hőmérséklet változás hogyan változtatja meg az üzemanyag fogyasztástRemélem tudtok segíteni. Előre is köszönöm.
-
joergie
őstag
Egyelőre úgy néz ki, hogy a 3adik csapat készülőben van, de nem most, mert most kezdtem újra, és még nem sikerült egy futamot sem elkezdeni, mindig lekésem a staff decisiont
Ennek folyamánya, hogy következő évadbna nem leszek amatőrben, ami feltétele a csapatalapításnak...[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Steel32
csendes tag
Sziasztok!
Ha valamelyik PH! csapatban lesz majd hely és felvétel, szívesen jelentkezem!
Előre is köszi!
-
Pá
addikt
Köszi szépen!
A magyar fórumra benézek, a csapathoz majd csak a következő szezonban csatlakoznék, mert addig sem akarom lehúzni.
Most az a tervem, hogy a hátralévő versenyeken tesztelgetek meg próbálgatok mindenfélét, az utolsó versenyen meg majd leigazolok egy tuti pilótát és a következő szezont nagy fölénnyel megnyerem a PH-s csapat dicsőségére.Majd még lesz egy rakás kérdésem egyébként, de akkor lehet, hogy azokkal majd a magyar fórumban zaklatlak titeket.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
ixtom
tag
Még simán válthatsz pilótát, "csak" a hátralévő fizetése felét bukod a kompenzációval. Ha nem drága, akkor még bőven belefér. (értsd: ha nem leszel emiatt egyből minuszban)
Pilóta, beállítás, autószint (és karakterisztika) is sokat számít. Szerintem a teljesítmény legjobban a pilótától függ Rookieban.
Ha gondolod, akkor csatlakozz a PH-s csapatunkhoz, küldj PM-et itt vagy a játékban. (szerintem megtalálsz
)
A fórumunkon elég sok adat elérhető, és szívesen segítünk eligazodni. (amúgy a korábban linkelt külső magyar fórum is nagy segítség.) -
Pá
addikt
Igen, most már elolvastam milyen pilótám kéne legyen, de az a gond, hogy már csak azután miután leszerződtettem a mostani pilótámat a teljes szezonra.
Persze most már nem tenném, de így nem tudok mit csinálni.
Igazából azt szerettem volna megtudni, hogy a gyenge pilóta ennyit számíthat (körönként 4-5mp-et), vagy máshol is kell keresni az okokat és ha igen hol? Hátha a többin még tudok segíteni, ha már a pilótával beragadtam.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
joergie
őstag
Egyelőre annyit mondok, hogy a koncentráció nagyon alacsony, talán fentebb egyszer kétszer le lett írva milyen tulajdonságokkal bír egy győzni képes pilóta rookieban, illetve amatőrben.
koncentráció itt még azért fontosabb mint a talent, de 10-ről nem tudod elfogadható szintre felvinni egy évad alatt, szóval mindneképp pilótacserében kell gondolkodni.
Abból, hogy 3adik versenyen kezdtél, még jól is kijöhetsz, mert a többiek ugyanannyi zsével kezdtek, csak aki már sokat költött, hiába van erősebb verdája(ellensúlyozható pilótával és stratégiával), később spórolnia kell, neked annyira nem, de azért sosem árt odafigyelni a pénzügyekre, eléggé sarkalatos kérdése a játéknak.
Majd beírok többieknek, hogy nézegessék a ph topikot is, ne én segítsek inaktívkéntEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Pá
addikt
Sziasztok!
Két napja regeltem én is a játékban, elég sok minden van, ami még nem tiszta, de ami most a legégetőbb: piszok lassú vagyok. Az időmérőkön bő 5mp-cel maradok le a többiektől, szóval a második időmérő után kb 10mp a hátrányom.
A harmadik futamon kapcsolódtam be, de nem gondolom, hogy ennyi fejlesztettek a kocsijukon a többiek az első két futam alatt, szóval nem tudom miért vagyok ilyen lassú. A pilótámnak a tehetsége szinte maxon van, viszont a kitartás és koncentrációja kb 10. (ezeket sem tudtam mikre jók korábban)
A beállíátsokkal meg hiába játszom, próbálgattam asszimetrikus szárnyállást meg ilyeneket, de bármit csinálok csak kb 1-2 tizedes különbségek vannak, nekem viszont másodperceket kéne nyerni.Szóval mit csináljak, hogy ne legyek ennyire lassú?
Majd még lesz sok kérdésem ezután is, de egyelőre ez a legzavaróbb.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
ixtom
tag
Egyelőre elég szarul megy az 1-es számúnak
. 5 emberrel nem könnyű sok pontot hozni.
Főleg hogy két újonccal egyelőre nincs kapcsolattartás. Ha nem kérdeznek, nem tudok segíteni.Készítgetek egy új fórumot, kicsit átrendezve, csak még az adatokat kéne feltölteni. Most nincs túl sok időm, talán a héten már lesz valami előrelépés.
(#670) Plokijuma és (#672) sas96:
Szívesen látunk új embereket, de mindenképpen írjatok nekem privit itt, vagy a játékban.
Üzenet nélkül nem veszek fel senkit. Ez másokra is vonatkozik!
mod: már megint szarakodik a netünk, pénteken alig tudtam bekvalizni, de megérte a 4. helyért
[ Szerkesztve ]
-
sas96
csendes tag
sziasztok GPRO Mesterek!!! :-)
tegnap regisztráltam a játékba és hát nagyon bejön ez a téma!! :-) már végigolvastam az első oldaltól az összes eddigi hozzászólást a topikban!!
1-2 dolgot ki is mentettem a GPRO-ban a jegyzetfüzetbe! :-) ha bevennétek én is szívesen csatlakoznék, mert látom nagyon jó a társaság!! :-) persze csak akkor ha nem baj hogy újonc vagyok!
de gyorsan belejövök! :-) szeretem az ilyen manager játékokat :-) na hajrá mindenki!!
UI: a nickemmel ellentétben nem '96os születésű vagyok, hanem '88as!! :-)
-
lala1010
újonc
Sziasztok!!
kezdö vagyok segitséget szeretnék kérni!!!!
pl:mijen beállitások kellenek a Q1,Q2 , vwseny re
Elöre is KÖSZI!!!!!!!!! -
Plokijuma
aktív tag
Sziasztok! Nem rég kezdtem a játékot, szóval lehetséges, hogy lesznek majd hülye kérdéseim
, de sebaj majd belejövök.
Viszont amiért ide írók, csapatot keresek magamnak. Jó PH-szokás szerint gondolom van PH-team, melyhez szívesen csatlakoznék, ha szívesen láttok egy zöldfülűt
-
joergie
őstag
hogy haladnak a csapatok? valami helyzetjelentést kérnék
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
djsilas
tag
Nem a Pál utcai fiúkból jött Ács Feri...
-
Benőke
őstag
Tagfelvétel van mindkét PH csapatban.
Jelentkezés bármilyen formában -
-
nepszter1
addikt
Nah vettem egy új pilótát kiváncsi vagyok mire képes utolsó helyről
-
nepszter1
addikt
összesen hány liter benzin kell a futamokra?
-
Benőke
őstag
Üdv mindenkinek.
Nos úgy áll a helyzetünk hogy az egyes PH csapatban is van egy szabad helyünk. Szóval PH -s managerek akik csapat nélkül versenyeznek vagy más csapatban vannak, és szeretnének ide csatlakozni azoktól várok PM -et. Itt vagy a GPRO -ban...
http://gpro.net/gb/ManagerProfile.asp?IDM=110391
-
joergie
őstag
úgy éreztem hogy kétszer fog elmenni. sorry
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Szervusztok! kész a kettes számú PH! csapat. itt csatlakozhattok: http://gpro.se/gb/TeamProfile.asp?TeamId=875
Úgy érdemes csinálni, hogy most még évadzárás előtt(utolsó verseny előtt), ha maradsz rookieban. Ha amatőrbe mész, akkor végülis mindegy, csak évad végén ne legyél negatívban.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz
nyulzsiraf #653 üzenetére
Szervusz! jelentkezz nálam privátban gpro névvel, megcsinálom a második csapatot...
üdv joergieui: elnézést, hogy nem válaszoltunk, nem figyeljük mindig ezt a fórumot, van sajátja a PH!-s csapatnak
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
pinkel
csendes tag
sziasztok
az OA t mibol szamoljak ki ? koszi
es meg egy kerdes hogy al a PH 2. csapata
-
nyulzsiraf
újonc
Sziasztok!
Örömmel látom a fórumot
8 futamon vagyok túl, rám férne némi segítség. Az extra lágy gumi mennyi üzemanyaggal lesz jó Interlagosban? 60 litert saccoltam /jó sok boxkiállásom lesz
Előre is köszi...
-
kvoaksz
csendes tag
Jó ez a gyerek 2. lett!
Igaz a benzint majdnem benéztem, nem is tudta befejezni a levezető kört, igaz így legalább volt miért izgulni a végén, de ha több benyával indulok akkor csak 3. vagyok!
A szárnybeállításnál én arra gondolnék mint laikus, hogy ha a fékerő előre van állítva akkor az első szárnyaknál kell kisebb leszorító erő ha pedig hátra akkor előre nagyobb!
Persze lehet, hogy pont fordítva igaz, de valamilyen összefüggésnek lennie kell.hajrá!
-
Benőke
őstag
Mario Kimball
Overall: 122
Concentration: 205
Talent: 140
Aggressiveness: 41
Experience: 94
Technical insight: 102
Stamina: 45
Charisma: 40
Motivation: 250
Reputation: 0
Weight(kg): 62
Age: 2718 szezon óta van náállam és az eszem ágában sincs lecserélni. Esőben nem élmenő, de az exp szépen növöget és jó kis pilóta ez na meg piszok olcsó
Alig 300k volt mikor megvettem 62-63 volt talán az OA...
Abban a szezonban benyaltam 9 randomot 7 -et zsinórban az első 7 futamon és így is csport másodikként jutottam fel A24 -be...
Remélem ebben a szezonban most már egyel feljebb megyek megintMost már jó lesz annyira a pilóta hogy megkapaszkodjak Pro -ban is... Remélem
-
Benőke
őstag
Erre nincs jó taktika pálya függő de az elejn én is szimetrikusan álítottam be az egyszerűbb, de van olyan pálya ahol nincs olyan beállítás hogy szimetrikus szárnyak és elégedett pilóta.
Egyébként általában az első van lejebb... Ha megvan a szimetrikus szárnyállás akkor feljebb veszed a hástót egy 20 -al az elsőt meg lejebb, aztán megnézed. Van hogy olyan képtelen beálításokkal megy jól a pilóta hogy az ember nem is gondolná... NEm kell megijedni ha nagy a különbség az első és a hátsó szárnyak között. -
zolynet
veterán
Jól mondod, a talent kevés, rúkiba elmegy, de amatőrbe meg már nagyon kevés. Nekem amatőrben 221-es a talentem, és egy picit nagyobb rizikónál esőben azonnal 2-t hibázik ami megengedhetetlen.
Megmutatod a pilótád együtthatóit? Illetve melyik csoportban vagy?
Pilótám az osztrák Roland:
Overall: 108
Concentration: 157
Talent: 211
Aggressiveness: 49
Experience: 97
Technical insight: 54
Stamina: 0
Charisma: 73
Motivation: 100
Reputation: 0
Weight(kg): 79
Age: 25Még koncira gyúrok kettőt és jöhet az erőnléti.
#648 kvoaksz: van mikor a hátsót lejjebb hagyom (-20) és úgy hozza jobban a köröket, de zömében azonos értékeken jó a pilótám ... ott keveseb a net time és lap time közötti difi
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
Benőke
őstag
Egy hibája van h kevés a Talent. Amatőrbe fel lehet jutni vele sőtt talán Amatőrből is fel lehet majd jutni vele, de Esőben mindig gyenge lesz, illetve ha hideg van a pályán.
Enyémnek is 140 -es a talentje mindig szenvedek vele ha eső van vagy hideg...
Az ár azért fontos, hogy ne vigye el a gatyádat feleslegesen, mert Amatőrben piszkosul megy a pénz... Minden Megmradt fillér számít majd -
kvoaksz
csendes tag
Na?!
Átlag: 80Koncentráció: 175
Tehetség: 106
Agresszivitás: 71
Tapasztalat: 51
Technikai betekintés: 78
Erőnlét: 20
Karizma: 35
Motiváció: 9
Hírnév: 0
Súly (kg): 82
Kor: 19Tárgyalni nem tud, de szerintem jó vétel volt!
Igaz sokat kér, de hátha megéri! -
pinkel
csendes tag
sziasztok szeretnem a velemenyeteket kikerni erdemes szerintetetek hoszu tavra gondolni ezzel a pilotaval? vagy kesobb keressek ujjat
Átlag: 83
Koncentráció: 111
Tehetség: 118
Agresszivitás: 68
Tapasztalat: 22
Technikai betekintés: 137
Erőnlét: 8
Karizma: 119
Motiváció: 25
Hírnév: 0
Súly (kg): 85
Kor: 22koszi
-
joergie
őstag
Több mint valószínű a csapatunk tagja lesz, úgyhogy próbáltam a csapat pilótaválasztási irányelvei szerint eligazítani. Volt már nekem is kevésbé talentes, meg stamina nélküli pilótám. most egy talentes conc-os könnyű pilótám van 800k-ért, látszólag nincs előnye a könnyű pilótának, de ahogy egyre jobbak lesznek a képességei a pilótának, kidomborodnak a dolgok. Másrészt ahogy elnézem, most amatőrben a pilóta alacsony sulya nem előny, hanem alapfeltétel az eredményes működéshez. Feltételezem nem 10-15 versenyre gondolta kvoaksz a pilótát, hanem 2-3 évadra. Lehet látszólag kész pilótát szerződtetni 1 évadra drágán, én ezt a megoldást nem támogatom, bár volt aki nálunk így csinálta, és végülis a pilóta behozta az árát.
Stamina proban lesz igazán fontos, de egy 10es azért kell rookieba hogy futam végén is hozza azokat az időket, mint az elején.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
zolynet
veterán
Anno én egy 67oa pilótával kezdtem a rookie-ban, lehet ott is találni kiváló pilótákat, gyorsan fejlődőeket. Sztem rookieban 3-500e$/race pilótánál többet nem érdemes venni. Sztem a stamina fontos, de rookie-ban nem annyira, inkább amatör ligában.
Ez nem tűnik rossznak: [link]Life is too short to stay stock!
-
joergie
őstag
próbálj alacsonyabb talentűt keresni szerintem, mert több conc-ra lesz szükséged. stamina nélkül használhatatlan a pilóta. legjobb egy 150conc 100-120as talentű pilóta lenne agri nélkül, 50 fölötti TI és exp-el, valamennyi staminával, akármennyi carismával, minél kevesebb motivációval, minél kissebb súllyal, minél olcsóbban, de mindenképp millió alatt. vagy lehet drágább, de akkor több carisma kell, hogy többet zsebeljen be szponzoroktól.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Amúgy most az van, hogy a fiúk óva intettek hogy 3-4 emberrel csináljak új csapatot, így még várunk egy kicsit, írok egy logout "tesztet" vagy ilyen ismertető sorozatot a játékról, így talán be lehet vonzani pár embert, és egyúttal meg is ismerik rögtön a játék menetét.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
persze. priviben elküldöm. Szívesen segítek, kellenek az emberek a kettes számú csapatba
Kezdd el a regisztrációt, majd én írok Shadownak, amint megírtad a saját linkedet, meg a testvéredétMármint előbb add meg milyen néven regisztrálsz, meg a testvéred profiljána a linkjét, és közvetlen utána regisztrálj. várni kell megerősítésre...
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
pinkel
csendes tag
ez jol hangzik
lehetne meg egy keresem segitenel gondolom angolul kell megirni de hat angolul nemmondhatom hogy nagyon tudok ha segitenel meg nekem ebben megkoszonem
es koszonom az eddigi segitsegedet is
-
joergie
őstag
nincs probléma akkor. Írsz egy levelet mr shadownak, hogy a testvéreddel egy háztartásból, de külön gépről akartok játszani, belinkeled az ő profilját, engedni fogják, hogy játszatok 1 IP-ről ketten. Ezt úgy képzelem, hogy elkezdesz regisztrálni, a várólistán vagy, és akkor küldöd ezt az üzenetet Mr Shadownak.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
pinkel
csendes tag
a gep nem problema kulon gepunk van de routeren keresztul igy az interneten egy IP nek jelzi sajnos
ezzel mar volt gond mas jatekoknal is de altalaban megoldhato volt jatekon belul de neha nemment igy az egyikunk kiszalt .
koszi a valaszt de akkor nemsok remenyt adok ehez es termeszetesen nemakarom hogy ezert mindkettonket kizarjanak.koszi
-
joergie
őstag
Multiple Accounts
Multiple Accounts / One Account Per PC Rule
Multiple accounts are not allowed!
There may be only one player per computer.
Using the same internet connection is not a problem.Szóval ha van a háztartásban másik gép, akkor megoldható. Szerintem nem az IP-re van a korlátozás, hanem mac címre. Szóval elvileg ha beraksz egy hálókártyát és átdugod abba a netet(vagy átírod a mac ímét az alaplapinak) akkor meg lehet oldani. De ebben nem vagyok biztos. Megkérdezek egy illetékest
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
pinkel
csendes tag
sziasztok
szeretnek jatszani ezen a jatekon csak olvastam a szabalyokat hogy 1 IP cimrol csak 1 jatszhat es a testverem mar jatszik
a kerdesem Van kivetel vagy valami hasonlo ? mas jatekoknal ha bejelented a jatekmoderatornal akkor lehet itt is van valami ilyesmi?koszi a valaszt
-
Benőke
őstag
Ne sajnáld. Azt hittem Aggreszivitás van mert az lassan csökken, és lefelé húzza az OA -t. De nulla. Amőgy a pilóta alkalmas arra h feljuss vele Amatőrbe, hogy ott mennyire jó hogy a Talent ennyire alacsony azt nem tudom, de ne bánkódj keress másikat. 60-70 pilóták között sok jó van. Konc és a talent 100 felett legyen akkor abból sokminden kisüthető. Nekem is ilyen smmit mondó pilótám akadt. Most meg azért szenvedtem mert nem akartam amatőrből tovább jutni, pedig a szezon úgy indult hogy nem akarok kiesni...
Szóval Konc és Talent min 100. Talentes pilóta akkor jó ha szakad az eső egyébként kevésbé koptatja a verdát... Ill gyorsabb is kicit. Konc miatt megintcsak gyorsabb a pilóta ha van de nem kell hozzá über sok... 130-140 koncal vertem a mezőnyt... Aggreszivitás nem feltétel bármikor lehet neki csinálni néhány futam után... Amatőrben kell egy kicsi, hátránynak nem hátrány de nem alapvető igény... Exp -fontos de csak a korral és a versenyekkel jön meg. Azért ne félj ha közel van a nullához, ki lehet trenirozni bárkit. Tech edzhető, el lehet lenni nélküle... Stamina Rúkiban nem annyira fontos segít hogy egyenletesebb köröket menjen a versenyen ne csak a verseny elején hanem a végén is. Edzhető de a motiv kárára és jótékonyan hat a súlyára. Fitnessel edzhető ugyanis. Charisma nem lényeges verseny szempontjából szponzort segít találni... Motiv egyértelmű 200 alatt amatőrben nehéz bármit is produkálni vele...
Keress másikat ami keveset is kér... -
kvoaksz
csendes tag
Beletörődtem!
Overall: 87
Concentration: 239
Talent: 42
Aggressiveness: 0
Experience: 50
Technical insight: 121
Stamina: 30
Charisma: 238
Motivation: 5
--------------------------------------------------------------------------------
Reputation: 11
--------------------------------------------------------------------------------
Weight(kg): 89
Age: 20Jó nem egy nagy sztár, de szerintem a 6 futamból 4-et meg fog nyerni!
Keresek egy jobbat majd!ja, és már edzettem, a futam után meg majd nő a motiváció! e van!
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
ha a motiv 0 akkor ott szinte lehetetlen lefaragni, miután minden futam után auto +1-el nő az exp
... keress másikat, én is beleestem ebbe a hibába 2x is,
felfejlesztettem a pilótámat és későn vettem észre, már nem tudtam leszerződtetni, bukta ... igazi méregLife is too short to stay stock!
-
kvoaksz
csendes tag
Nem hiszem el, hogy megint megszívom!
Csak 6 versenyre van szerződése a pilótámnak, mert tavaly évközben hosszabbítottam vele, kiszámoltam, hogy még erre a szezonra maradjon, levittem 85-re, most meg nem tudok vele hosszabbítani!
Mit csináljak, megint megszívtam!!!
Valamivel nem lehet lefaragni 87-ről 85-re? A motíváció 0!
Segítség!!!!!!! -
joergie
őstag
Péntekig(futamkezdésig) szeretném végigvinni a második csapat dolgot, szóval szívesen várunk mindenkit, van saját fórumunk, eddig 3 jelentkező van(kvoaksz, Steel32, Tamas94), meg ugye majd aki megcsinálja a csapatot(csak amateurtől fölfelé lehet csapatot létrehozni).
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
zolynet
veterán
Negatívban volt az egyenleged, azért nem jutottál fel, ejej.
Én nem használok speciális beállítást, megpróbálom minél jobban finomítani a beállítást.
Azt figyelem egy ideje, h mit megy a q1-ben a gyakorláshoz képest, ha különböző módra állítom: nyomja mint a barom, tartsa a pályán, csak kis dunid ... most pl a practice időhöz képest 0,5mp-el rosszabbat ment a 'push the car to the limit' rizikóval, pedig a pilóta conc/talent/exp-je majd szét durran, 166/181/233. Szóval sztem ez egy kicsit random az alkalmazásban. De ha van ötlet rá osszátok meg izibe.Life is too short to stay stock!
-
kvoaksz
csendes tag
Hali,
Lemaradtam a csapatról, most viszont jól állok (mert most kezdődik a szezon)
rookie-ban, tavalyról hozott pilótával valószínűleg megnyerem a bajnokságot az idén!
(87 overall, 0 motiváció)
Mi a helyzet veletek? Látom jó kis csapatot hoztatok össze!
Az időmérőre Ti valami speciális beállítást használtok, mert ott nem tudok jól menni, illetve a versenybeállítással megyek az időfutamon is, így hátrányból indulok!
Ja tavaly 4. lettem mégsem kerültem fel szerencsére, bár nem értem hogyan!?
Na jó szezonkezdést! Hajrá![ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
kemény 3ponttal bennmaradtam az amatör ligában, remélem a köv szezon jobb lesz ... ez a kevés pénzzel jó autóval kombináció jelenleg a történet, na majd folyt köv
Life is too short to stay stock!
-
joergie
őstag
No, mi legyen? úgy néz ki nem megy vissza senki rookie-ba, ez azt jelenti, hogy nem lesz senkinek fölösleges 5milliója új csapatot csinálni. Fú, most látom hogy Ákosnak lett volna lehetősége. Mit kap ezért szegény.
Szóval nem tudom egyelőre hogy lehetne megoldani.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
zolynet
veterán
Tényleg teljesen kiszámíthatatlan lesz a következő futam, amúgy is kicsit random ez az esős funkciója a gpro-nak, mert van h 10-15%-nál nem esik az eső van h igen 2körig. Ez a lehet h megéri esős beállítással menni, lehet h nem. Lehet hogy első 5ben leszel, lehet h utolsó 5ben, elég sok múlik a szerencsén a pénteki futamon, sajnos.
Life is too short to stay stock!
-
Tamas94
újonc
A következő futamon rengeteg fog függeni a stratégián. Pl. érdemes-e szárazpályás gumin maradni végig,vagy rögtön érdemes lecserélni.
-
Green Dog
újonc
Az egyik barátomtól hallottam h lesz a PH-nak gpro-ban 2-es csapata. Igaz csak idén kezdtem, de már 2szr voltam dobogóm és ahhoz képest h az első 3 futamot kihagytam 30 pontom van. Jövőre ha lehet már az Amateurban leszek. Jelenleg nincs csapatom jó lenne ha lenne egy. Előre is köszönöm. Gpro adatlapom: http://gpro.se/ManagerProfile.asp?IDM=158765
-
joergie
őstag
Várjuk az új jelentkezőket, hogy tudjunk második csapatot indítani!
Az egyes számú csapat jelenleg teljes számmal üzemel, és egyelőre jelenleg mi vagyunk a legerősebb hazai csapat(16-17ből), de itt nem szeretnénk megállni
Szóval aki indíttatást érez megában, azt szívesen várjuk, akár kezdő, akár tapasztalt, az egyetlen feltétel a PH!-snak lenni.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Justas
újonc
Gyertek egy jo Pub szervere!
Majd 2010.szemptember 14.-én lesz Fun a szerver!
Amit mi tudunk nyujtani: No Lagg,No Cheaters,Rendes és igazságos adminok!
Amit tőletek akarunk kérni! Ne Legyetek Cheaterek
Ip:94.199.182.23:27240
Miért jár admin? Hirdetésért és Hirdetésért jár
Majd később lehet venni klántag+admin:500FT
Admin:200FT
Klántagéha van tgf!
Msn ciműnk amin elérheted a tulajt: HoditoHodok@hotmail.hu
-
joergie
őstag
100OA-ig simán fel lehet vinni, ha 250 a motiv, simán leesik 85 alá 0 motivnál. Intézem a csapat dolgokat. Az a helyzet, hogy csapatlétrehozáshoz amatőr besorolás kell, és 5 milka, ami meg is lett volna nekem, csak egy kissebb kommunikációs probléma folytán mégsincs igazán fölös zsetonom
Egyelőre Dominiknak áll a zászló, de fel tudom ajánlani a GO adatfájlomat, szerintem elég hasznos cumó. Persze amíg kiderül, lesz e második csapat vagy sem(valszeg lesz, csak kérdés mikor).
Most úgy néz ki mi vagyunk az egyik legjobb magyar csapat. Itt van az összes magyar csapat:
Rank Team name Team leader Members Points
90. Forza Alfa János Nagy 10 189.40 (2,435.33)
129. PH! Fan Club György Faragó 9 162.40 (432.20)
144. Friends (Hungary) Miklós Palkó 9 156.93 (2,144.80)
179. Trabant Scuderia F1 László Szarka
223. Carpathia F1 Team Roland Láng
226. Hungarian Hattrick Community Robotka Attila
231. Anonym Alkoholisták Alakulata
265. Freaks of Cockpit
266. TotalCar Team Hungary
273. Go For Hungary! Racing Team
275. PowerPlay Manager F1-Team
325. PowerPlay Manager F1-Team(2)
338. Arrows-Footwork Team (Hungary)
381. Turtle Crazy
427. Balkay - HUNgary F1 GP
476. Speedy González Racing Team
717. SzoDa Hungary F1 TeamEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Steel32
csendes tag
Engem az miatt érdekel, hogy meddig edzem, hogy év végév meg tudjam tartani. Most 86-os és van neki 51 motivácioja. Év végén csinálok neki egy kis motivácio rombolást, csak nem akarom tuledzeni, nehogy nulla motivácioval is túllépje a 85-t. Ezért érdekel kb. hogy számoljak vele!
-
zolynet
veterán
Az OA (overal) összetettségében nő, nem csak ha a motiváció pontjai nőnek. OA-t feles nézni ha jó a pilótád, nézzük csak az enyémet példának:
Overall: 112
Concentration: 173
Talent: 181
Aggressiveness: 1
Experience: 215
Technical insight: 136
Stamina: 4
Charisma: 113
Motivation: 8
Reputation: 0
Weight(kg): 88
Age: 35
Ugyan hol érdekel hogy 112-es az OA-ja és nem 130-140es körül mozog?Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
- Precision 7750 17.3" 4K IPS Xeon W-10885M RTX 4000 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- Xbox Elite Series 2 controller + Wireless charging dokkoló + USB receiver
- ROG Strix G513RC 15.6" FHD IPS Ryzen 7 6800H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Lenovo ThinkBook 14" G7 Notebook! Intel Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVME /
- Dell R630: 2x Intel Xeon E5-2680 v3 (24/48mag) 64GB - 1,5TB DDR4 ECC, 8x SFF, H730 1GB, ÁFÁs
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest