- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- leslieke farmerzsebe
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- 1 Kis segítséget kérnék :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot I. (az alapok)
Új hozzászólás Aktív témák
-
joergie
őstag
Na most üzenem mindenkinek aki ezután engem talál be azzal, hogy segítsek gpro-ban, hogy nem lesz szép amit tőlem kap. 2 éve abbahagytam a játékot, és még mindig engem baszogatnak 2havonta hogy ez mi. leszarom, nem érdekel az egész, hagyjatok békén ezzel.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Arra még nem gondoltál, hogy vannak a játékban magyar csapatok, akik kenik vágják az egészet oda vissza? Magyarok benne vannak az első tízben a legtöbb emberkét tekintve, és akkor a külföldi magyarok nincsenek benne. Van prohardveres csapat, én csináltam anno, 2csapttal nymják bár nemtudom aktívak e még.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Egyelőre úgy néz ki, hogy a 3adik csapat készülőben van, de nem most, mert most kezdtem újra, és még nem sikerült egy futamot sem elkezdeni, mindig lekésem a staff decisiont
Ennek folyamánya, hogy következő évadbna nem leszek amatőrben, ami feltétele a csapatalapításnak...[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Egyelőre annyit mondok, hogy a koncentráció nagyon alacsony, talán fentebb egyszer kétszer le lett írva milyen tulajdonságokkal bír egy győzni képes pilóta rookieban, illetve amatőrben.
koncentráció itt még azért fontosabb mint a talent, de 10-ről nem tudod elfogadható szintre felvinni egy évad alatt, szóval mindneképp pilótacserében kell gondolkodni.
Abból, hogy 3adik versenyen kezdtél, még jól is kijöhetsz, mert a többiek ugyanannyi zsével kezdtek, csak aki már sokat költött, hiába van erősebb verdája(ellensúlyozható pilótával és stratégiával), később spórolnia kell, neked annyira nem, de azért sosem árt odafigyelni a pénzügyekre, eléggé sarkalatos kérdése a játéknak.
Majd beírok többieknek, hogy nézegessék a ph topikot is, ne én segítsek inaktívkéntEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
hogy haladnak a csapatok? valami helyzetjelentést kérnék
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
úgy éreztem hogy kétszer fog elmenni. sorry
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Szervusztok! kész a kettes számú PH! csapat. itt csatlakozhattok: http://gpro.se/gb/TeamProfile.asp?TeamId=875
Úgy érdemes csinálni, hogy most még évadzárás előtt(utolsó verseny előtt), ha maradsz rookieban. Ha amatőrbe mész, akkor végülis mindegy, csak évad végén ne legyél negatívban.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz nyulzsiraf #653 üzenetére
Szervusz! jelentkezz nálam privátban gpro névvel, megcsinálom a második csapatot...
üdv joergieui: elnézést, hogy nem válaszoltunk, nem figyeljük mindig ezt a fórumot, van sajátja a PH!-s csapatnak
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Több mint valószínű a csapatunk tagja lesz, úgyhogy próbáltam a csapat pilótaválasztási irányelvei szerint eligazítani. Volt már nekem is kevésbé talentes, meg stamina nélküli pilótám. most egy talentes conc-os könnyű pilótám van 800k-ért, látszólag nincs előnye a könnyű pilótának, de ahogy egyre jobbak lesznek a képességei a pilótának, kidomborodnak a dolgok. Másrészt ahogy elnézem, most amatőrben a pilóta alacsony sulya nem előny, hanem alapfeltétel az eredményes működéshez. Feltételezem nem 10-15 versenyre gondolta kvoaksz a pilótát, hanem 2-3 évadra. Lehet látszólag kész pilótát szerződtetni 1 évadra drágán, én ezt a megoldást nem támogatom, bár volt aki nálunk így csinálta, és végülis a pilóta behozta az árát.
Stamina proban lesz igazán fontos, de egy 10es azért kell rookieba hogy futam végén is hozza azokat az időket, mint az elején.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
próbálj alacsonyabb talentűt keresni szerintem, mert több conc-ra lesz szükséged. stamina nélkül használhatatlan a pilóta. legjobb egy 150conc 100-120as talentű pilóta lenne agri nélkül, 50 fölötti TI és exp-el, valamennyi staminával, akármennyi carismával, minél kevesebb motivációval, minél kissebb súllyal, minél olcsóbban, de mindenképp millió alatt. vagy lehet drágább, de akkor több carisma kell, hogy többet zsebeljen be szponzoroktól.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Amúgy most az van, hogy a fiúk óva intettek hogy 3-4 emberrel csináljak új csapatot, így még várunk egy kicsit, írok egy logout "tesztet" vagy ilyen ismertető sorozatot a játékról, így talán be lehet vonzani pár embert, és egyúttal meg is ismerik rögtön a játék menetét.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
persze. priviben elküldöm. Szívesen segítek, kellenek az emberek a kettes számú csapatba
Kezdd el a regisztrációt, majd én írok Shadownak, amint megírtad a saját linkedet, meg a testvéredét Mármint előbb add meg milyen néven regisztrálsz, meg a testvéred profiljána a linkjét, és közvetlen utána regisztrálj. várni kell megerősítésre...[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nincs probléma akkor. Írsz egy levelet mr shadownak, hogy a testvéreddel egy háztartásból, de külön gépről akartok játszani, belinkeled az ő profilját, engedni fogják, hogy játszatok 1 IP-ről ketten. Ezt úgy képzelem, hogy elkezdesz regisztrálni, a várólistán vagy, és akkor küldöd ezt az üzenetet Mr Shadownak.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Multiple Accounts
Multiple Accounts / One Account Per PC Rule
Multiple accounts are not allowed!
There may be only one player per computer.
Using the same internet connection is not a problem.Szóval ha van a háztartásban másik gép, akkor megoldható. Szerintem nem az IP-re van a korlátozás, hanem mac címre. Szóval elvileg ha beraksz egy hálókártyát és átdugod abba a netet(vagy átírod a mac ímét az alaplapinak) akkor meg lehet oldani. De ebben nem vagyok biztos. Megkérdezek egy illetékest
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Péntekig(futamkezdésig) szeretném végigvinni a második csapat dolgot, szóval szívesen várunk mindenkit, van saját fórumunk, eddig 3 jelentkező van(kvoaksz, Steel32, Tamas94), meg ugye majd aki megcsinálja a csapatot(csak amateurtől fölfelé lehet csapatot létrehozni).
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
No, mi legyen? úgy néz ki nem megy vissza senki rookie-ba, ez azt jelenti, hogy nem lesz senkinek fölösleges 5milliója új csapatot csinálni. Fú, most látom hogy Ákosnak lett volna lehetősége. Mit kap ezért szegény.
Szóval nem tudom egyelőre hogy lehetne megoldani.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Várjuk az új jelentkezőket, hogy tudjunk második csapatot indítani!
Az egyes számú csapat jelenleg teljes számmal üzemel, és egyelőre jelenleg mi vagyunk a legerősebb hazai csapat(16-17ből), de itt nem szeretnénk megállni
Szóval aki indíttatást érez megában, azt szívesen várjuk, akár kezdő, akár tapasztalt, az egyetlen feltétel a PH!-snak lenni.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
100OA-ig simán fel lehet vinni, ha 250 a motiv, simán leesik 85 alá 0 motivnál. Intézem a csapat dolgokat. Az a helyzet, hogy csapatlétrehozáshoz amatőr besorolás kell, és 5 milka, ami meg is lett volna nekem, csak egy kissebb kommunikációs probléma folytán mégsincs igazán fölös zsetonom
Egyelőre Dominiknak áll a zászló, de fel tudom ajánlani a GO adatfájlomat, szerintem elég hasznos cumó. Persze amíg kiderül, lesz e második csapat vagy sem(valszeg lesz, csak kérdés mikor).
Most úgy néz ki mi vagyunk az egyik legjobb magyar csapat. Itt van az összes magyar csapat:
Rank Team name Team leader Members Points
90. Forza Alfa János Nagy 10 189.40 (2,435.33)
129. PH! Fan Club György Faragó 9 162.40 (432.20)
144. Friends (Hungary) Miklós Palkó 9 156.93 (2,144.80)
179. Trabant Scuderia F1 László Szarka
223. Carpathia F1 Team Roland Láng
226. Hungarian Hattrick Community Robotka Attila
231. Anonym Alkoholisták Alakulata
265. Freaks of Cockpit
266. TotalCar Team Hungary
273. Go For Hungary! Racing Team
275. PowerPlay Manager F1-Team
325. PowerPlay Manager F1-Team(2)
338. Arrows-Footwork Team (Hungary)
381. Turtle Crazy
427. Balkay - HUNgary F1 GP
476. Speedy González Racing Team
717. SzoDa Hungary F1 TeamEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz PRODIGY95 #581 üzenetére
Sajnos erre még nem tudok válaszolni. Ha nagy az eső valószínűsége, akkor szoktam figyelgetni, állítólag a fogyasztást befolyásolja, de nem tudom hogyan.
Más. Van egy hely a csapatban, várok aktív jelentkező(ke)t! Egyre jobban teljesít a csapat, most(S21R04) 9emberrel miénk lett az egy futamon szerzett legtöbb pont a fullmagyar csapatok közt. Szerintem elég impozáns
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz PRODIGY95 #579 üzenetére
attól függ hova kell. rookieba és amatőrbe elég az alacsonyabb talent is, feljebb már kell a magasabb talent. olyan mint valami korlát. Nem tudjuk még pontosan, de talán az OA-al lehet összefüggésben. vagy a többi értékkel. egy bizonyos szint felett hiába nőnek, nem lesz tőle jobb gyorsabb a pilóta. hoszútávon mindenképp talentes pilótával érdemes próbálkozni.
szvsz 200 conc sokmindenre elég. 250 csak pro-tól felfelé kell csak 200 fölött.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Most vagyunk úgy, hogy megtelik a csapat, és lehetőség lenne, hogy megnyissuk a második csapatot, csak hát még nincs bele jelentkező szóval akkor most lehet nem lesz(bár én személy szerint szeretném, ha most megalakulna a hajlandóság növelése végett).
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Aki regisztrál a játékba, az írjon ide, hogy tudjunk segíteni elindulni, mert ugye "minden kezdet nehéz". Szóval, ha nem utastjátok vissza a kisujjunkat, akkor az egész karunkat megkaphatjátok
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Hát én konkrétan úgy emlékszem szerveráthelyezés volt, péntek este elvileg egy 6-12 órás leállás lett volna, ezért lett volna a futam szombaton, de biztos gubanc volt, és mivel azt mondták, szombat 18:30-ig lehet kvalizni, és nem lehetett, csak péntek estig, ezért inkább kitolták a következő verseny idejére, hogy senkinek az érdekei ne sérüljenek.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Elsiklottam felette, mert két üzenetem jött akkor, és csak a legfelsőt figyeltem. már énis benn vagyok. meg jön még joey16, neki elküldöm gpro-ban az üzit amit benőkétől kaptam...amint hivatalosan is csatlakozik.
Lezárom a csapatnévakármit. PH! Fan Club oszt' jónapot. nem tökölünk rajta.
viszont elég gáz a helyzet pilóták terén. mit csináltatok ti elmúlt évadban? mindenkinek a pilótájának nulla motivációval 85ös OA-on kéne állnia a pilótának. vagy legalább 80 felett...Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Ez lehet hogy az én kis "testi" hibám, de tudnom kéne hogy hol van az a fórum? amúgy egyel többen leszünk...azaz könnyen meglehet kettővel, tehát teljes lesz a létszám. joey16 jelezte csatlakozási szándékát.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz Deathjay^ #559 üzenetére
Nekem már mindegy. igazából úgyis én döntök úgyhogy az lesz amit én akarok
jó ez a phantazi is, csak külön logó kell hozzá, amit vagy szerzel, vagy csináltok. Mármint a csapat többi tagja, mert én sehogy se tudok rajzolni. se gépen, se kézzel. És érzékem sincs hozzá...
Én a PH! Fan Club-ra szavazok. ha valaki tud olyat amiben van racing, akkor az is tetszhet.
mindenkit megkérek alkosson véleményt lassan, hétfőre szeretném eldönteni.
szóvalfanclub +
phantazi semleges
egyéb passz. részemrőlörülnék ha kialakulna, mert részemről csinálni szeretném az érdemi munkát. pilótákat átnézni, stratégiát az évre, az első versenyre stb. minél többünknek fel kéne kerülni amatőrbe.szombaton forma1 időmérő előtt ráértek egy cset jellegű megbeszélésre mibbiten pl? vagy utána is jó....
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Jólvan, szeretem a fórumos dolgot, de úgy érzem nem ment át amit mondtam. szóval személytelen szerintem, és körülményes, nem csipog ha új poszt került ki stb stb.
a skype olyan, hogy vissza tudod nézni a beszélgetést, amit mások csináltak, bármikor.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Megmondom őszintén, előző csapatunkban skype-ot használtunk. ha van 2 ember, akkor mindkettőhöz lementi a beszélgetést, és ha valaki új bejelentkezik, áttölti hozzá is. Gyakorlatilag nyoma is van, és eljut mindenkihez.
Gondolkodtam másikon, de ilyen funkció nem igen van másnál. bár gtalkot yahoo-t nem ismerem.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
baselinux: 1. ne higgyél neki
2. ne higgyél neki (a fordításnak. angolul olvasd és értelmezd. mikor visszaestem pro-ból amatőrbe, egy rossz (magyar)megfogalmazás miatt 10milliót vesztettem, és egy fasza pilótát...) De ha valamiben bizonytalan vagy, gpro magyar fórumon megkérdezed, segítenek. vagy persze mi is.
Végülis nem ragaszkodok a PH névhez.
Itt van Parci válasza a kérdésemre, logóra nem válaszolt, de remélem van valaki aki valamilyen szinten ért ilyesmihez, és a mostani alá beszerkeszt valami verdát...
szia!
esetleg Unofficial PROHARDVER! Team, vagy PROHARDVER! Fan Team vagy ilyesmi. szóval derüljön ki, hogy ez nem egy hivatalos, prohardveres szervezésű csapat. amúgy oké. hajrá! Ezt írta Parci.
Nekem a PH! vagy Prohardver! Fan Club hangzik még jól.
Hát igazából 4en egy cégtől vagytok, úgyhogy kilépek aztán csináljatok céges csapatot
Non-official annyira nem gyere be xD Akkor inkább unofficial, vagy aboriginal, vagy ilyen hülyeség.
Úgy gondoltam összegyűjtjük a lehetőségeket, és demokratikusan döntünk a csapat neve felől.Szvsz mindenképp kell egy olyan csatorna, ahol mondjuk hetente egyszer(avagy 2szer) cset jelleggel ott van lehetőleg mindenki. én ilyen versenybeállításokat nem akarok itt megadni, mert fogja bárki akárki feljön és kinézi a fasza beállításainkat.pl Dopebob-bocs most kicsit pikkelek Rád
nekem a fórum nehézkesnek tűnik bármilyen formában. lehet persze, akár kell is, de másodlagos szinten, dolgokat megbeszélni, de nem a mindig aktuális versenyt. de ahogy látjátok. meg a cset jelleg ugye személyesebbé is teszi a dolgot, kicsit összerázódunk...Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz blaselinux #541 üzenetére
JJJa.
Bővebben: hát persze! csak hosszabbításnál számít. szóval ha fölé mész az nem gáz. csak rookieban(és csak és kizárólag rookieban) számít évad elején a pilóta overallja, meg amikor hosszabítani akarsz. évadközben mindegy.
BAKKER amúgy. season reset pilótára nézve: +5kg -8stamina , 2 agr meg 7 stamina pluszba. de a staminaveszés meg súlyplusz az mellbevágott.
Meg kéne beszélni milyen csatornán szeretnétek megbeszélni a dolgokat. elég sok a lehetőség...valaki amúgy még hiányzik. nemtudom ki, de 1 ember biztosan. eg Dopebob válaszára várok...
JA igen. nagyon villámgyorsan van 7 napunk eldönteni, mi legyen a csapat neve... nekem a fórum team nem tetszik,mert az gagyi, szerintem. bár nincs jobb ötletem, szóval jogomban sem áll leszólni. de valami frapánsabb, vagy jobban hangzó kéne.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Üdvözlet! Csapatnévvel kapcsolatban el lett sietve a dolog. Megkérdeztem Parcit, és valahogy úgy kéne kombinálni a csapatnevet, hogy kiderüljön belőle, hogy ez nem egy hivatalos PH! szervezésű csapat, hanem "PH! fan" dolog. Várom a javaslatokat.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz Akos2110 #532 üzenetére
elvileg már -15milliótól nullára kéne csökkennie a motivációnak. 100as risktől talán mehet fel az agresszivitás. amiből veszteni lehet, az a stamina, agresszivitás és motiváció. többiből csak season resetnél lehet veszteni. vagyos concból, tech insightból meg talán charismából, de aban se agyok biztos. sulyból is lehet, de az nem számít bele az overallba. meg a korból se lehet veszteni xD
megvettem a 97es OA-u pilótát, és lemenet 78ra(220 motiváció vesztés). szóval még a 103-as oa-os pilóta is belefért volna.Aki eddig bennvan:
Akos2110
blaselinux
ixtom
bratyka(folyamatban)
többiek:
Benőke
sh4d0w
Deathjay^
DopeBobHa valakit kihagytam feltétlen szóljatok!!
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Rendicsek. Ketten jelezték, hogy ők még ebben a szezonban kívánnak csatlakozni, nekik várom a jelentkezésüket, már6+1en vagyunk
Készen van a csapat. PROHARDVER! Team néven. Előre is elnézést kérek a sietséges megalakulás miatt, így jött ki nekem, persze az anyagi része miatt.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz Deathjay^ #528 üzenetére
Szóval azt írtam mindenkinek priviben hogy négyen vagyunk, de a csatlakozók vannak négyen, és nem is négyen, hanem öten, mert DeathJay kollegát kihagytam. viszont mindenki csak kövi szezontól csatlakozna, nem probléma. tehát egyelőre 5+1 a felállás, az már egész jó
Névvel kapcsolatban Prohardver! Team vagy PROHARDVER! Team lesz a vége. de lehet nem engedik a nagybetűt, úgyhogy tiszta sor. aztán ha sokan leszünk lehet mobilarena meg gamepod meg ilyesmiEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Nah. Manuálisan végignéztem, ennyi embert találtam. Az aktívabbakat természetesen szívesebben látom, meg a több tapasztalattal bírókat, de persze csak a PH! tagság lenne a feltétele a csapattagságnak. Itt vannak azok akiket találtam, és küldtem nekik privit:
Dopebob
Benőke
Steel32
sh4d0w
fradigeri
joey16
kvoaksz
ixtom
Akos2110
dandemate
mrsza
hamilton30
!MárkóÓó!
mutu18
apacs78
IreN!CuS
Deathjay^
zskrisz
lesliemagpieJa igen, és ugyebár csak 10 ember fér be a csapatba, tehát 9+én , úgyhogy ha sokan lennénk, akkor kell csinálni egy akadémiát, vagy kettes számú csapatot.(most nézem, ez pont 10+9 ember, tehát 2 csapat kijönne, ha mindenki csatlakozna, de nem feltételezem hogy mindenki játszik még vele )
Aki már nem tolja a játékot, kérem vegye tárgytalannak a dolgot. Köszi
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Na gyerekek, most úgy néz ki újracsinálom, lemegyek rookie-ba, de most még amateur vagyok, szóval tudok csinálni csapatot. Nagyon gyorsan el kéne dönteni hogy legyen e PH! Team. el kéne dönteni a nevét, hogy egyáltalán kell e, és ki kíván benne részt venni. mindenkinek írok egy levelet, aki írt a topikba. ugyanazt kapja mindenki, aztán lehet válaszoglatni. jó lenne hétfő estig lezavarni, mert most van 5,4 milkám, de ha megyek vissza amatőrbe, akkor pilótát kell vennem amíg magas az overallom, és le kell vinnem -15millióra(hogy lemenjen az overallja 85 alá-motiváció vesztéssel), ami nem lesz egyszerű.
Ja igen, és kérnék mindenkit, hogy ide, vagy nekem privátba linkelje be a gpro profiloldalát, így:
http://gpro.se/ManagerProfile.asp?IDM=48554Más. a suportnál nézzétek meg van e ingyen 6 versenyre supportlehetőségetek, nekem van.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz dandemate #477 üzenetére
Tehát ha száraz gumival van az egyik, akkor ennyit kell változtatni, hogy esős beálítottságú legyen az autó: +100 +100 -100 +50 -100 -100
162-edik hozzászólás. de erről már lekéstél. én száraz gumival indulok, és száraz beállításokkal.
volt amúgy egy győzelmem, semmi más pontom nincs idén méééég.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Ha nem muszáj ne költsetek ilyesmikre. gpo fórumban a pitstop training center-t, és a commercial-t ajánlják, bár én erről nem vagyok meggyőződve. nekem átlag minden 20as, és fizetek 750ezret vrsenyenként.
a lényeg hogy szerezz 3-4 pontot az egyik versenyen, elég csak 5ös szintig felvinni sztem, kicsit fölé több nem kell a bennmaradáshoz. na meg a jó taktika. előző szezonban voltak emberkék jobb kocsival és job pilótával, de valahol mindig elrontották, én meg tudtam hozni amit akartam, mert jó volt a taktikám. mindig van 1-2 aki elszáll(random hiba, kevés benya, elkopott gumi, ilyesmire gondolok) a pontszerző helyeken. ezeket kell kihasználni.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Hogyan jutottál fel? van alul egy olyan hogy promotion list. Ez annyit tesz, ha valaki pl amatőrből negatív összeggel zár, akkor visszakerül rookie-ba, így megöresedik egy hely, és azt az ilyenek töltik ki, mint te, aki 5ödik lett, de elég magas a pontszáma ahhoz, hogy továbbjusson. ha megnézed ezt a promition listet, akkor remélhetőleg megérted. a másik ilyen, amikor valakinek a neve mellett ott van az R betű, ő visszavonul, vagy ujrakezdi rookieból a dolgot.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Nahát helló újra, rég jártam itt. Én lemondtam erről az évadról, majd a következőt megnyomom, pilótán is van mit csiszolni, pénzügyileg se állok úgy. szóval én most takarékon kattogok )
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
ki. kivan a tököm elfüstölt ez a rohadék, pedig dobogóközelbe voltam. 5 pont huss. pedig kell minden nyomorult pont. meg közben jönnek fel a többiek...nem lesz ez így jó.
megmondom neked, nincs két ugyanolyan karakterű pálya egyik 40, másik 70 körrel, úgyhogy ezt sose tudod megtudni. egyik pálya pont passzol a kocsi karakteréhez, másik nem. ennyi.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
uff bakker mekkora mázlim volt. beállítottam kezdőguminak az esőset, de esőben a soft ottmaradt, mert alapból arra állítom, ha nincs esély az esőre.
Szóval ha végig esik, nagyon megszívtam volna. viszont lehet a második helyet buktam miatta, de annyi baj legyen, a dobogó megvolt. mindenki extrasofton nyomult. nagyon bejött a soft választása. jó lenne még kevesebb hibával menni. egyelőre úgy tűnik évad végén max egy 4edik hely lesz fogható, de az igen.
Nehezebb már amatőrben is, mint 3-4 évaddal ezelőtt. de azért nem adom felEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
érdemes tartalékolni, de ne a kocsin spórolj, annak 3-4-5re fel kell menni, hogy pontokat tudj szerezni amatőrben.
mondanám hogy tesztelj,de ahhoz épületeket kellene venni, hogy értelme is legyen. sok pro és kontra van a teszt mellett, ez igazából a Te döntésed. staffot esetleg érdemes edzeni.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
grat a jól teljesítőknek.
Igen, soft/2 volt az ideális megoldás, bár voltak jópáran esoft/3on. Én most med/1el megyek, nem akarom hogy feltartsanak, kellenek a pontok. bár még nem tudom mennyi a különbség med/esoft/soft között, nem hiszem hogy megváltozna a döntésem.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
fölöslegesen semmiképp ne cseréld le elhasználódás előtt, legfeljebb tesztelhetsz, és akkor hamarabb elhasználódik-lehet cserélni. De ha tényleg tesztre adnád a fejed, olvasd el a gpro wikiben a tudnivalókat.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Én írnék de nincs mit. Rossz visszanézni az elmult éveket, mennyi hibát vétettem.
De végülis ugyanott vagyok most, mint 4 évaddal ezelőtt. csak kevesebb zsetonnal és jobb verdával. akinek bárminemű kérdése van megtaláltok itt, ha sürgős priviben
Meg ott a kollega is, ő tapasztaltabb mint én Bár már kezdek énis otthonosan mozogni minden kérdésben
3-4es autóval minimum fel kéne jutni amateurbe, mert különben visszaestek, akkor meg semmi értelme feljutni, csak az idő megy vele. viszont amateurbe kell 2 jól megszerkesztett év, hogy feljuss(1 felkészülni, ,második tétre).
Mivel rookieban mindig nullázódik kb minden, úgyhogy ott erre csak 1 évad van. Viszont pilótát előbb is el lehet kezdeni edzeni.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
túl van ez lihegve. Ha tudod mit kell csinálni, akkor könynedén fel lehet jutni amatőrbe. ott meg már több a lehetőség. Talán ott a legtöbb a lehetőség, legtöbb a pénz, és onnan el lehet kezdeni építkezni. Rookie-ban nehéz olyan pilótát találni, amit végig edzhetsz, és már rookie-ban eredményes lehetsz vele. pro-tól fölfele meg már van tétje a megszerzett tudásnak, hogy ki hogy tudja felhasználni a felhalmozott ismereteket.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
-
joergie
őstag
Ne izéljetek már, senki se jutott fel amatőrbe? szept elején nyitottam a topikot, okt végén indult a szezon. Simán fel lehetett rá készülni.
Nekem nincs annyim hogy nélkülözni tudjak 5milkát. 2-3szezonnal ezelőtt még volt.
Amúgy nyilván ha te nem jutsz fel, akkor nem Rád vonatkozott, hanem arra, aki feljutott...nyilván.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Na, nem akarja valaki megalapítani a prohardver team-et?
én nagyon szűkében vagyok zsetonnak...Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Logikus lenne a charisma a sponzortárgyalásokra, de nyilván neked van igazad, mi köze hozzá. De a kérdés még mindig fennáll, mi a fenét csinál a charisma? mostani pilótámnak 210, de nem látom miben lenne jobb a pilóta. ugyanúgy nem tud előzni. sponzor tárgyalás sem halad gyorsabban...
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Beírom én mit gondolok, aztán maximum nem lesz, jó. Mi így gondolkodunk a csapatban.
ROOKIE-ban a conc a fontos, meg a testsúly(ez utóbbit a többiek mondták, sztem mind1 a súly). Némi stamina azért nem árt, futam végére lelassul a pilóta nélküle. És legyen olcsó
AMATEURben jön a stamina, legalábbis nálam az volt vízválasztó, agr nullán lehetőleg.
Megemlíteném, ha hoszútávon gondolkodsz, és már itt érdemes, akkor magas talent, magas experience, és lehetőleg minél alacsonyabb súly szükséges. Én az ilyen pilótámat 219es talenttel, 100-as exp(ez lehetett volna több), és 93 kilósan igazoltam(ez lehetett vna kevesebb)
PRO-ban conc 220 fölött, talentet ki mennyire tartja fontosnak. Ha fel akarsz jutni kell agresszivitás, tapasztalat...hát szerintem pénzügyi okokból lehet fontos, hogy kevesebbet kopjon a gép, illetve több risket lehessen neki adni, tech insight...hát ahogy látom az autóbeállítás függ a talent-től is..., stamina feljutáshoz min 40 kell, de inkább 100 közelében, ez alatt masterban nem lehet megélni, charismára még nem jöttem rá, motiváció nélkül meg az egész nem ér semmit kb
Feljebb nemtudom, ott már nem annyira a pilótán, mint inkább a taktikán múlik a dolog. persze a jó pilóta elengedhetetlen, de ez nem előny, hanem követelmény.
Aztán lehet piszkálni ha nem tetszikEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nyilván vannak mellékhatásai némelyiknek, én csak azt írtam le, hogy melyik edzés melyik tulajdonságot növeli értékelhető mértékben. a fitness és a yoga valamivel komplexebb, a yoga csökkenti az agresszivitást, a staminát, de némileg növeli a motivációt, és természetesen a koncentrációt.
a fitness csökkenti a sulyt 1kg-al, staminát növeli 2vel, és a motiváción kb annyit veszít vele a pilóta, mint amennyit yogával nyerne (5-9).tech training nekem még nem tűnt fel hogy csökkentené a motivációt, bár nem nagyon szoktam azt edzeni.
amit nem lehet edzeni, az a talent, minden pilótánál konstans, az experience pedig csak a futamok-teszt során növekszik, edzeni külön nem lehet.
ezen kívül a teszttel lehet 3-7 staminát szerezni a pilótának.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Itt az adatbázisom GO-hoz, ha valakinek kell szedje, fenn van folyamatosan, és néha frissítem is.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Az elején elszórtam nem olvastam el a tudnivalókat meg semmit
Hát falrahányt borsó amit első hsz-ben írtam? Lusta ember vagyok(de alapos-erre varrjál gombot ), ugyhogy amire azt mondom, hogy el kell olvasni, azt kötelező jelleggel el kell olvasni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
joergie
őstag
többet számít a pilóta rookie-ban mint a kocsi. meg lehet magas riskkel megy. ebben az esetben lehet pénzügyileg jobban megéri magas riskkel alacsonyabb szintű verdával menni, mint alacsony riskkel, erősebb verdával. Ha magas a pilótája tapasztalata, akkor magasabb riskkel sem kopik annyira a verda.
Rookie-ban a 96os pilóta elég jónak számít. Ha kevés a pilótád motivációja, sportpszichológus edzéssel, illetve szerződéshosszabbítással tudsz extra motivációra szert tenni, az sokat tud dobni az időkön.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz hamilton30 #227 üzenetére
normális kérdésekre szívesen válaszolok. Ha nincs minimális angoltudásod(ami manapság mindenkinek van), akkor szedd össze, vagy ne játsz. Gondolom a többiek is így vannak vele. Minimális szabadságfokod neked is legyen.
amúgy meg javaslom a google translate-etEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz hamilton30 #221 üzenetére
race setupban valamelyik beállítás. nemtudom melyik beállításra gondolsz.
ammúgy elnézést, jobban jártál volna ha esőgumin indulsz, de nem akartalak lebeszélni a taktikáról, ami utólag látva működött volna, elnézést.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nee! nehogy esőgumival indulj. ha megnézed az időjárásjelentéseket, látod, hogy practice/q1 felhős q2/race start is, tehát nem fog esni a rajtnál. utána lehet...az magányügy, hogy készülsz rá.
esőgumi száraz aszfalton pillanatok alatt elkopik, ahogy az logikus.
a száraz gumi kevésbé kopik esőben, az esőgumi kb úgy kopik esőben, mint a hard szárazon.szóval van választott száraz gumi(extrasoft/soft/medium/hard), és ha esik, akkor esőgumi. be lehet állítani, hogy hány körrel az eső kezdete előtt menjen ki esőgumiért és ugyanígy vissza mikor jöjjön szárazért, ha elállt az eső.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
na. ha valaki nagyon el van eresztve zsével, az tesztelhetne a kedvemért pipirelli medium gumival, nagy segítség lenne, hogy hozzávetőlegesen tudhassuk, mennyit változott a pipirelli gumi az eddigiekhez képest. én még választhatok is, csak nem tudom érdemes e jóval többet kiadni a dunnolop gumiért a pipirellivel szemben.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
jóvanna nem figyeltem. ha akartok csapatot csináljatok, nekem most van csapat, még nem akarom otthagyni, de szívesen segítek, mintha csapattag lennék.
viszont dellám sincs szóval én alapítani nem fogok most azt biztosiren!cus (asszem így írja a nevét). szóval neki üzenem hogy amatőrben 1es kocsival nem fog boldogulni, csapatunkból 5ös kocsikkal jutottak fel amatőre, azalatt nem sok esélyt látok akár bennmaradni amatőrben hajrá season 17-ben, most csinálják a season resetet
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz hamilton30 #185 üzenetére
Október 27, de ne várd meg, mert a regisztráció megerősítéséhez idő kell, és nem lehet tudni mennyi. 21-én lesz season reset(szerdán).
Ja és fontos, hogy a hivatalos neveddel regisztrál, ne kamu akármivel. Pl Végh Béla(Béla Végh )Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz IreN!CuS #180 üzenetére
Hajjaj! elég sokat. olyan +20millióra számíts. Kéne csinálni egy PH! csapatot mit szóltok hozzá?
Amúgy a kezdőknek felajánlom az eddigi adataimat GPRO GO-ból, ha igényt tartanak rá.priv
És akkor lehet azt folytatni, mintha a sajátjuk lenne.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Reményeim szerint sokan fognak jönni topikba, amikor vége lesz az F1 szezonnak, elvonási tüneteket kezelni Én is ezért regeltem tavaly...
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Kaptok egy ilyet dicsak.
Tehát ha száraz gumival van az egyik, akkor ennyit kell változtatni, hogy esős beálítottságú legyen az autó: +100 +100 -100 +50 -100 -100
Jelen esetünkben fordítva kell eljárni Q1 és Q2 viszonylatban. Remélem nem késői az információ
Ezt pl érdemes betenni a personal notebookba(gpro oldal jobb alján keressétek).Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz IreN!CuS #145 üzenetére
jól tetted hogy maradtál 3 kiálláson, mert nem volt elég az esoft. de már vagy 4-5 verseny óta csak sz@p@k szóval nem dobott földhöz hogy megint 3 körrel a vége előtt ki kellett jönnöm.
de legalább már időmérőn "gyors"abb vagyok.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
én tartalékkal megyek 220al szóval tegyél még hozzá. conc és stamina is hozzátesz a jó kvali körhöz, bár én nullás kitartású pilótával is nagyon jó kvalikat futottam, futamon viszont gyalázat volt stamina nélkül. kvalihoz motiv kell meg conc
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
1 kőkemény pontommal proban 3 nyomorult ponttal emelkedett a motivációja a pilótámnak. kiborulok. poleból első hellyel 50pontot emelkedne. rohaddjon meg nem tudok vele mit kezdeni. 2mpel kéne(tudna) gyorsabbnak lennie hogy versenyben legyek, és talán elég is lenne. de nem fogom elérni, megint rá kell költenem a kocsira sulyos milliokat évad végén hogy pontokat szerezzek, így motiváció is nőjön. szívás
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
az autóhoz 2 verseny között bármikor hozzányúlhatsz, de csak egyszer.
Akár practice és kvali között is, vagy teszt közben. Igazából ennek van értelme. mivel teszttől guye kopik azért az autó.
tesztet azért érdemes még nyomni, mert apilóta, bár nem fogy, de 5-7 staminát felszed tőle, és a staff motivációja is magasabb lesz.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
joergie
őstag
Pontosan, ott a pont.
Csak jelezném, írta itt valaki, hogy elindul száraz gumin, de a végén bejönne esős gumiért, ha esik az két külön dolog. Kétféle beállítás van. Egyik, hogy menniyt várjon ha ELÁLL az eső, és mennyit várjon ha ELERED az eső.Amit akartam mondani nektek, hogy a riskekkel csínján bánjatok, mert kopik tőla az autó. ÉN amatőrből úgy jutottam fel hogy 20 fölé sose állítottam risket. Úgy gondolom, ha max ennyivel nem tudok feljutni, akkor pro-ban se nagyon boldogulok. Mostanában olyan 35-50 között állítottam próbaképp, de ugyanúgy nem tudtam előzni, szóval visszaveszem hogy spóroljak.
80as risket akkor mernék berakni, ha min 200as tapasztalata lenne a pilótámnak.
De erről is írnak a Newbie Guide-ról(asszem).Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
fogyasztás nagyjából ugyanaz mint előző futamon(nüansznyival kevesebb), soft elég 2 kiállásra rezgés nélkül, esoft 3ra. medium nem biztos hogy elég 1 kiállásra, de én lehet azzal megyek, még meg kell néznem mennyi a különbség a gumik közt időben.
Remélem mindenki használja a GPRO organizert.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Igen, arra vigyázzatok, hogy ne szaladjatok bele egy száraz gumival futott Q2-be, de nem kell aggódni, a fél csoport mindig elfelejti átállítani, még proban is Én lekopogom, eddig mindig odafigyeltem.
Arra kell figyelni, hogy ez első időjárás a practice/Q1-re vonatkozik, második pedig a Q2/Start-ra tehát a Q2 és a start is esős lesz. Nyilván ezért van, hogy az első félórában 0-1% esőt valószínűsít. Ha belegondolsz, 12s a box, maga a kerékcsere 25-30mp körül mozog rookie-ban. Ha hozzávessszük, hogy a száraz gumi esőben kb 10mp-el lassabb, az azt jelentheti, hogy ha 4 kört vagy többet esik az eső, akkor már megéri az elején feltenni az esős gumit.
Tehát igen, be lehet állítani, hogy: milyen gumival induljon(külön-q2-től függetlenül-esős, illetve az előre kiválasztott száraz közül), ki lehet választani eső esetén, illetve száraz időjárás esetén-ha eddig nem volt ez triviális.
Volt még kérdés?Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
jól van látom már nem kell bemutatni a játékot, rácupantatok
Priviben nyugodtan kérdezzetek adatokat ha kell, kérdést meg inkább ide be hogy mindenki lássa
Aláírásnak benn van az én linkem, amire regisztrálni lehet. Annyi az előnye, ha alám regisztráltok, könnyebben megtaláltok-vagy én titeket- és szívesebben segítekhockenheimre annyit mondanék hozzávetőlegesen, hogy monzai 216,5ös fogyasztáshoz képest nekem tíz literrel kevesebbet evett legutóbb. lágy gumin pedig 135km-t bírt 20fokon.
Többi rátok várAmúgy ritka szar versenyem volt. feltartottak, nem bírtam előzni, végén még egy extra kiállás is volt, szóval még a rajthelyemet se tudtam hozni, úgyhogy egy jó kis 9-11edik hely helyett lett egy fasza 23adik hely belőle. Úgy érzem maradok egy kiálláson, és én tartok fel másokat. Bár újabban már azzal is gyorsabb vagyok, hátrébbindulok és van előttem valami fajankó azonos taktikán, jóval lassabban természetesen. Várok egy tényleg esős versenyre, mást nem tudok tenni
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
tesztelni csak pro-tól érdemes, ott a technical director megdobja a dolgokat. kocsira akkor költs ha már elkopott. 99%tól kezd el füstölni az autó, szóval addig lehet őket hagyni kopni. majd GO kiszámolja mennyiket kopnak az adott alkatrészek a különböző versenyeken. pilótát mindenképp, minden versenyen érdemes edzeni, elsősorban fitness és yoga edzésekkel.
ne költsd el mindet ha nem muszáj, bár ha ezt tanuló évadnak fogod fel, akkor azt csinálsz amit akarsz. ha fel akarsz jutni, akkor spóroj keményen. én 50-60millió körül végeztem azokban a szezonokban amikor feljutottam amatőrbe vagy pro-ba.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nemtudom hogy lesz, mert ha esik az eső, borul minden. ugyanúgy rátankol, úgyhogy végig adjál meg 60-70 körüli értékeket az eredeti stratégián túl. Nem muszáj kijönni esőben, ezt be lehet állítani, hogy hány körrel az eső eleredése után, vagy eső elállása után gyere ki boxba. sőt azt is be lehet állítani, hogy száraz gumit tegyen fel akár esőben is. hát ez már kőkemény taktika
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
nem sok az az 50liter a gumi sac/kb 97km-re elég, ebből vegyed le a 18%-át, mert onnantól rezeg, ez olyan mintha el lenne szemcsésedve, ilyenkor másodperceket(1-2mp) vesztesz körönként. fogyasztást nem tudom biztosan mondani, olyan 240-260L között, sajnos nincs róla adatom. én 6os motorral 217-el tudok számolni, de egyes motorral passzolom. talán sikerül adatot szereznem holnapig róla. érdemes utolsó kiállásra tartalékot berakni.
Tehát te 3 kiálláson vagy.
erre szolgál amúgy a gpro go( a program amit írtam) tools menüjében a pit strategy opció.
nekem azt dobja ki kb, hogy kb 50/64/69/69-el menjél, erre add rá a tartalékot úgy érzésre
és számolj azzal hogy esni fog az eső is, nem tudni mikor és mennyit
riskekkel csak csínján, de szerintem egy 20as előzési, és egy 15ös clear risket adhatsz neki.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
monzára még nincs taktika, fentebb írtam miért.
staff decision hétfőn és csütörtökön van este 7kor, 8ra általában tudni lehet mit dönt a pilóta. alá is lehet licitálni hátha elfogadja. minden licit félmillióba kerül. ez olyan mint egy aukció, szóval én utolsó másodpercekben szokta licitálni, és szeretem ha egyedüliként indulok az adott pilótáért. 1,5-2millió az amennyit érdemes adni egy pilótáért, fölé max akkor mehet ha sokadjára hosszabbítasz vele. a másik versenyző(ha elfogadja amelyiknek ajánlatot tettél) lelép, de a hátralevő fizetésnek a felét ki kell fizetni-tehát ha 7 verseny van hátra, akkor 3,5 versenyre való fizetést. nem baj ha az overall 85 fölé megy évad közben, év végén legyen alatta. illetve év végén is lehet, cska nem rookie-ban, erről majd később.
természetesen tehetsz ajánlatot több pilótának, de az sokszor félmillió pénz. és meg kell határozni a sorrendet azok közt, amelyeknek ajánlatot tettél.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Elnézést kérek, kicsit agresszív vagyok fórumozáskor. Csak azért írtam mert szerintem ez világosan le van írva a szabályzatban. De ha angolul olvasod(szerintem nagyon könnyen értelmezhető!) akkor egyértelműbbek lesznek.
Persze amúgy van sokminden ami nem egyértelmű, és játék közben kell rájönni.
Természetesen nem probléma ha kérdést tesztek fel, ezért van a topikHa pilótát akarsz venni, én mindig nettoban számolom, motiváció nélkül, ami bruttóban kb +10 lehet OA-ban. Persze ezt most értelmezem át, de csak mert pro-ban sokkal nehezebb érvényesülni, és ha egyszer elveszítem, nehéz visszaszerezni. Vannak még a pilóta edzései, majd leírom mi mire jó ha már nagyon kell Leglényegesebb a fitness class(stamina) és a yoga(concentration).
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Pilóta választás: rookie-ban fontos a magas concentration(konzekvens körídők amivel lehet számolni-ez stamina függvénye is), ami edzhető, és a magas motivation. igazából ez utóbbi a teljesítmény függvényében változik, ha mindig pontszerző vagy akkor maximumon marad. ezenkívül érdemes még a súlyra odafigyelni. talent-tehetség az esőben nyújtott teljesítményért felel, agresszió az előzéshez kell(de jobban is kopik az autó és többet fogyaszt!), experience hogy kevesebbet kopjon és fogyasszon az autó magasabb agresszió és magasabb riskek mellett, tech insight az autó beállításaihoz kell, hogy minél pontosabb legyen, stamina a konstans jó teljesítményhez kell, bár kvalifikációnál is dobhat a köridőn.
Ezek az én tapasztalataim, valamelyik biztos, valamelyik csak valószínűsíthető, hogy miért felel.
Amateurnél is gyakorlatilag ez a fontos, de ha hosszútávon gondolkodsz(mint én), akkor nagyon korán elkezdesz edzeni egy magas talent-es pilótát-ugyanis csak a talentet nem lehet edzeni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Nem olvastad el a szabályokat, és a kezdőknek szánt leírást Nem dísznek szántam, amit írtam.
Rookie manager 85ös overall felett nem szerződtethet pilótát.
De ha megnézed, amikor szerződtetni akarod a 182es OA pilótát akkor kiirja neked angolul, hogy rookie nem szerződtethet 85ösnél jobb átlagú pilótát.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Szia. küldök neked privátban tavalyi beállítást. stratégiát egyelőre nem tudom mert nagyon gáz, hogy nem lehet tudni, fog e esni és mennyit.
Viszont ami nagyon fontos, majd betetetem #1 hsz-be:
Van egy program, GPRO GO a neve, amivel könnyen át lehet látni a versenyen szerzett tapasztalatokat, beállításokat, adatokat. Ez teljesen legális, sőt szinte kötelező, aki jól szerepel, az használja is.Azt hogy mire figyeljetek majd összeírom, most késő van minden ami fontos reményeim szerint bekerül #1 hsz-be.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akciós! PC , i7 10700 , RTX 3060 Ti , 32GB 3200MHz , 512GB NVME , 1TB HDD
- Samsung Galaxy S24 +512GB, fekete 2027/02/28-ig garanciális
- iPhone 16 Pro Max 256gb, független,bontatlan
- Apple iPad Mini 7, Blue, 128Gb., Wifi, új, 2 év garival + Pencil 2, karcmentes
- Lenovo ThinkPad P51,15.6",FHD,i7-7700HQ,24GB DDR4,512GB SSD,M12000 4GB VGA,WIN10